Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vzbouřenci v Berlíně složili zbraně

Německá policie po několika hodinách ukončila násilné obsazení irácké ambasády v Berlíně. Při zásahu zatkla pět útočníků, příslušníků Demokratické opozice Iráku, kteří zadržovali několik rukojmích. Dva lidé byli při zásahu lehce zraněni. Zahájili jsme boj proti Husajnovu režimu, prohlásili útočníci při obsazení ambasády pro agenturu Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cumi

AD
Jeden dotaz pro horlivé zastánce budování demokracie v Iráku. Proč vám vlastně leží na srdci zrovna ten Irák ? Co je na něm až tak zajímavého nebo zvláštního že si zaslouží tolik pozornosti řadového občana?(vynechám vlády některých zemí , kterým jde jen a jen o ropu z pochopitelných důvodů) Až tak, že by jim tam mnozí nejraději tu demokracii nastolili armádou ať už naší nebo cizí ? Jinak bych rád připomněl že dřívě se tomu říkalo okupace, ale když to nazveme mírovou misí tak hned se na to dá dívat tak nějak lehčeji. Také by mne zajímalo proč vám neleží tolik na srdci třebas Liberie, Angola nebo třebas Sri Lanka. Ve Rwandě byly použity proti obyvatelstvu biologické zbraně, ale to nikomu nevadí. Je mnoho zemí, kde je situace mnohem a mnohem horší. Co je na tom Iráku až tak zajímavého pro nás ostatní, kterým neleží na srdci ta ropa?
0/0
21.8.2002 8:25

Ivan

Re: AD
1. Když se USA snaží proti diktátorům a masovým vrahům někde zasáhnout (Afghánistán, Irák), tak je to světový četník. 2. Když nezasáhne (třeba v dnešním vyhánění bělošských farmářů v Zimbabwe), tak jsou USA lhostejné. A teď si vyberte, co se vám líbí více...
0/0
21.8.2002 11:40

předseda

Re: Re: AD
Abych odpověděl nejdřív na Vaše rozdělení: 1) světový četník, tedy myšleno v negativním významu, je USA vždy pro antiamerikanisty. 2) USA jsou lhostejné - ano, pokud nic nedělají tam kde by měly (asi teď i v tom Zimbabwe) - ale to spíš pro ten druhý tábor, tedy ty spíš-Amerikanisty. CHci tím říct, že ty Vámi popisované výhrady vůči USA nepocházejí vždy od stejných lidí. Jinak, co se týče příspěvku AD - ano, tuhle otázku si taky kladu, proč zrovna Irák, ačkoliv samozřejmě Saddám hrozbou a nebezpečím je, tak podle mě jsou ještě daleko zločinnější režimy na světě - např. Sudán atd. Taky nevím, proč tam USA nic nedělá - to už je asi vysoká politika, do tohohle vidět a pochopit to. Antiamerikanista to samozřejmě velice jednoduše "vysvětlí" tím, že v těchto přehlížených případech z toho Amerika nic nemá - žádné ekonomické zájmy, především ropu. Já ale antiamerikanista nejsem, tak takovéto "vysvětlení" moc neberu.
0/0
21.8.2002 20:43

jenda venda

Re: AD
no, myslim si, že tam žijou nějaký lidi, nejen takové omyly přírody, jaký tu předvádíte. A co jinak víte, co komu na srdci neleží, milý omyle?
0/0
22.8.2002 23:10

martin

zrusit
Posledni dobou ctu diskuse velmi casto a zacine mi byl trochu nevolno(cekam odpoved bez se vyblit...)Chybi Vam tu cikani a zidi s trochou palestiny at ta diskuze opravdu stoji za to.
0/0
21.8.2002 7:36

Sima

dalsi akce CIA
Nemam nejmensi pochyby o tom, ze to byla jedna z akci CIA, sice nepovedena (jak je celkem bezne s CIA), ale jejich. Asi jejich kadeti meli nejaky 'skolni projekt' a zkratka to nevyslo. To je takova hovadina, ze clovek musi rvat smichy, CNN prohlasi (co take jinak, maji ted kazety, ktery se nahodou nasly po celem roce asi nekde pod kamenem v Kandaharu u hrbitova na leve strane u reky, poznavaci znameni a heslo: Bin laden, 2x mrknout, 1 odplivnuti, 2 dlouha zakaslani), ze k zabrani velvyslanectvi doslo jako protestu proti Nemecku a jejich politice nesouhlasu s americkym soucasnym poblaznenim, tedy utoku na Irak. Jo, divte se Amici, 80 az 90% Nemcu nesouhlasi s valkou. Cely svet je proti valce, bezte si delat prevraty do Texasu nebo na Floridu a nechejte zbytek sveta na pokoji, grazlove jedni.
0/0
21.8.2002 2:32

Nemo

Na čí pokyn?
Kdopak v tom má asi pařáty? Zřejmě náš nový přítel na věčné časy.
0/0
20.8.2002 22:49

Ivan

Re: Na čí pokyn?
Soudruhu, přátele na věčné časy jsme tu měli před rokem 1989. Nelíbí-li se vám česká orientace na Západ, nikdo vám nebrání volit KSČM či Sládka.
0/0
21.8.2002 11:35

Jarda

Bozi Bojovnici Spojte Se
 
Podivej se okolo.  Vsechno je v prdeli.  Skodovka patri Nackum.  Z nakyho duvodu si vsichni naivne myslej, ze Havel (nejvetsi ze zradcu) nas dovede do EU a tim se vsecko vyresi.  Ale zapad nam nikdy nic neda!  Leda tak pres drzku zase.  Kdyz se dostaneme do EU tak jedine, ze to bude prospesny pro EU, ne pro nas.  To znamena, ze nam budou germani diktovat ceny a platy, co smime delat, co ne a Cesko se tak oficielne a nevratne stane odpadiste pro podradny zbozi a zdroj levny manuelni sily.
Misto abysme se dali do kupy a prepadli Hradcany a vykopali zlodeje a odsoudili vrahy, tady polemikujeme nad Irakem a jejich odboji, co je terorismus, co neni, a zatim stojime po krk v bahne.  Misto abysme se trochu toho "terorismu" naucili tak na odboj flusame protoze jsme vsichni ted ty novy demokrati co vsemu hned rozumej a zatim hovno vokolo.
Jen se podivej.  Zaprselo, a uz vsichni cucej na OSN a zapad aby nam poslali platenky, holinky, a ruzny jiny picoviny.  Nejsme schopny se ani ubranit pred destem v 21. stoleti.  Vstup do EU znamena definitivni konec Ceska.  Na to vemte jed!
Kdo je se mnou, kuci???  Vemte si priklad z Irackej bojovniku!  Vemte vydle, hrabe, okujte cepy, seradte vozy a de se....  smer Hrad a Parlament.
0/0
20.8.2002 19:38

Zulu

Re: Bozi Bojovnici Spojte Se
Ty jsi nemocnej clovek. Vazne nemocnej a nebezpecnej. Mas mindraky, ze nestihas dobu, nejses schopnej se prosadit a casy kdy se chodilo do prace jenom si pichnout jsou pro tebe jen vzpominky na raj. Je velka skoda, ze velka voda neodnesla tebe misto lachatana Gastona. Kdyby jsi tam nekde chcipnul, nebyla to vubec zadna skoda, pouze a jenom uzitek
0/0
20.8.2002 19:57

george

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.8.2002 20:28

Pilat

Re: Re: Bozi Bojovnici Spojte Se
On neni nemocny on ma nazor, nemocny jsi ty, protze ho nemas!
 
0/0
20.8.2002 21:06

jenda venda

Re: Re: Re: Bozi Bojovnici Spojte Se
nevím, kdo tu je nemocný víc. Což z nesdělení vlstního názoru někomu, komu to nemá cenu, plyne, že nemá názor? Panbu nás chraň pře lidmi s takov ou logikou. Ale obecně, u těch zasádových zastánců všeho nejcivilizovanějšího, nejsprávnějšího a vůbec nej...,. jde buď o správnou malou českou vyčůranostanebo - a to nejspíše - o nedospělost. Ale dětem nepatřejí sirky bez dohledu do ruky, což se, bohužel, zřejmě děje....
0/0
20.8.2002 21:29

www.hajzlove.cz

Re: Bozi Bojovnici Spojte Se
nauc se nemecky a az vstoupime do eu, tak muzes v nemecku pracovat, vydelat spoustu penez a koupit si to tady. kazdy sveho stesti strujcem.
0/0
20.8.2002 21:24

LADA

Re: Bozi Bojovnici Spojte Se
JAROUSI.TOBE TA VODA PORADNE PROPLACHLA MOZEK. PRECTI SI SVOJE IDOLY MARXE. ENGELSE ANEBO POSLOUCHEJ PROJEVY GREBENICKA.
0/0
20.8.2002 23:21

Dalibor

Re: Bozi Bojovnici Spojte Se
Ty bys potreboval zabit. Rezal bych do tebe nasadou vod krumpace ty svine, ty hajzle jeden komunistickej.
0/0
21.8.2002 1:32

Prekvapen

Iracka opozice????
Takze uz neni pochyb; iracka opozice jsou TAKY teroriste, protoze k dosazeni svych cilu pouzivaji terorismus (brani rukojmich - perfektni priklad). Takze koho to vlastne americka vlada podporuje. Ten kdo pouziva terorismus ted, bude ho pouzivat, i v pripade, ze se v Iraku dostane k moci. A argumenty typu mensi ze dvou zel by byly smesne. Terorismus zustane terorismem, bez ohledu na politicke cile, a bez ohledu na to, jestli ho pacha Saddam, ci tahle, tzv. "opozice".
0/0
20.8.2002 16:43

Fifo

Re: Iracka opozice????
vtip je v tom že to není terorismus když napadneš prominenty diktátorského režimu,nebo máš pocit že na ambasádu v Německu se dostal někdo jiný?
0/0
20.8.2002 16:49

pborr

Re: Re: Iracka opozice????
Sorry, ale nemáš pravdu. Bohužel je to taky terorismus. Relativizování významů je hodně nebezpečná cesta do pekel.
0/0
20.8.2002 17:04

Cumi

Re: Re: Iracka opozice????
Fifo ty seš pěknej vůl. Terorismus se dá považovat jako útok na civilní obyvatelstvo. Pleteš si to s partyzánským bojem, který se vede proti ozbrojeným složkám.Nemůžu si pomoci, ale jako osvobozenecký boj mi to nepřijde, nehledě na to že osvobozenecký boj se vede na vlastním území, kde bývá podporován obyvatelstvem. Pokud nejsou schopni bojovat doma, kde by se mohli opřít o podporu obyvatelstva tak za čí svobodu tedy bojují ? Střílením po civilech v cizině se demokracie doma nezavede.
0/0
20.8.2002 17:09

Ivan

Re: Iracka opozice????
Rok 1940: skupina neznámých ozbojenců by vnikla do Hitlerova hlavního stanu a vzala by si rukojmí. Také byste je označil za teroristy? Gabčík s Kubišem byli také teoristé? Také přeci vyhodili do vzduchu volně projíždějící asuto...
0/0
20.8.2002 17:10

Cumi

Re: Re: Iracka opozice????
Hitler i Heydrich byli vojáci každým coulem
0/0
20.8.2002 17:15

pborr

Re: Re: Iracka opozice????
Samozřejmě. To, co udělali byl, odhlédnuto od historického kontextu, teroristický akt. To, že se tak na něj nedíváme dnes (a asi bychom se tak na něj nedívali ani tehdy), je jiná věc.  Máme k tomu totiž, ať se nám to líbí, nebo ne, subjektivní motivaci.
-----
Nikdo neříká, že tuhle ozbrojenou skupinu z velvyslanectví v Berlíně třeba nebude někdo někdy oslavovat jako hrdiny. Ale obsazení velvyslanectví je prostě teroristický akt.
0/0
20.8.2002 17:23

jirka

Re: Iracka opozice????
podle tehle filosofie je terorista kazdy clovek ktery jde se zbrani v ruce proti nasili.
Pasivni rezistence typu Gandhi je neco co Saddam povazuje za vynikajici anekdotu.
Ze drzi rukojmi - myslim ze meli k dispozici 3 scenare: 1) postrilet vsechny kteri byli na ambasade
2) pustit je - a nechat se identifikovat a pripadne vystavit nebezpeci smrti vsechny sve zname, pribuzne a pratele v Iraku (pokud tam tedy jeste nejaci zbyli po Saddamovych cistkach)
3) nechat je nazivu a drzet v izolaci, za coz si vyslouzi prizvisko 'teroristi'.
proboha lidi, premejslejte trochu nez zacnete nekoho odsuzovat za terorismus..
0/0
20.8.2002 17:15

Cumi

Re: Re: Iracka opozice????
Ještě jsi zapomněl na bod č. 4 a to jest nejít na tu ambasádu. To je jako když to přirovnám ke krádeži a někdo mě chytne. A, Zastřelit ho B, Držet ho jako rukojmí a pak ho pustit a nechat se identifikovat C, Držet ho v izolaci a dostat přízvisko terorista. Hmm.. nevim která možnost je nejlepší.Jinak Gandhi rozputal opravdovou revoluci a ne jako tihle šmudli.Ostatně z jiného soudku pro militaristy ... Mao c Tung bojoval jako partyzán doma a dosáhl výsledků , Ernesto Che Guevara bojoval taky doma i když výsledky byly pofidérní. Ale nějak si nemohu vzpomenout na někoho kdo zasel revoluci podobným způsobem jako naši noví demokraté
0/0
20.8.2002 17:23

LENKA

Re: Iracka opozice????
Kdyz te nekdo kopne do zadku, pak te obrati a da ti facku, tak se teda neopovazuj reagovat zpatky, protoze lidi jako ty, by te brali jako terroristu! Jo, a ten, co te kopl a nafackoval ti, nezapomen se mu poklonit.......
0/0
20.8.2002 17:43

Prekvapen

Re: Re: Iracka opozice????
Lenka: Prosim o prelozeni tohohle blabolu bez hlavy a paty do logicke reci.
0/0
21.8.2002 7:53

Cumi

Re: Re: Iracka opozice????
Milá Lenko. Je vidět že nemáte ponětí jak to ve světě chodí. Prostě ve většině případů dochází k tomu, že jedna strana vytlačuje druhou aby pak zaujala její místo a chovala se naprosto stejně. Pokud mi nevěříte stačí se podívat na demokratickou vládu v Afghánistánu dosazenou za účasti Západu. Co dodat. Pokud zastáváte i přesto jíný názor nelze doporučit než osobní návštěvu a přesvědčit se na vlastní oči a udělat si názor podle toho co sám vidím a ne co mi kdo nakuká.
0/0
21.8.2002 7:53

Pepan

Demokraticke to neni, ale pri bezzubosti EU a poklonkovani OSN
se nic jineho delat neda. Tihle (EU, OSN) panove Evropy budou vzdy prosazovat nazory statu jako je Irak, Palestinke hnuti, ci jine zkorumpovane a prolhane rezimy. Tak co maji ti zoufalci delat? Nebojte se, za chvilku tam budem taky. Napatlany papuly penezma z unie, ktery tam budem dluzit, a nebudem moct ani svobodne ric ze ten je v pravu, viz to co si dovolil pan Zeman. Hned dostal za usi, jak si dovolil nazvat Arafata skoro Hitlerem. Nechci se hadat kdo je v pravu, ale rozhodne neni pouzivan stejny metr na hodnoceni akci.....
0/0
20.8.2002 16:30

Fifo

Re: Demokraticke to neni, ale pri bezzubosti EU a poklonkovani OSN
Pepane pravdu máš
0/0
20.8.2002 16:46

Jarda

Re: Demokraticke to neni, ale pri bezzubosti EU a poklonkovani OSN
Zajmavy pohled, Pepane.  Ale Cesi tam nikdy nebudou.  Zchazi nam bojovna mentalita.  Co Cech to Svejk, obavam se. (to neni mysleno jako prachobycejna nadavka ale jako realita)   Proste, pro Cechy veskerej odboj zkoncil Bilou Horou.  Jan Zizka byl posledni z Cechu kterej to mel v sobe.
Od ty doby jsme prodejny devky a jedinej talent co nam zustal je delat si prdel lautr ze vseho -- i z povodni -- coz pro germansky kmeny je nevysvetlitelny a nepochopitelny.  Bohuzel Cesky nikdo neumi jinak bysme ten vtip mohli vyvazet.
Podivej se okolo.  Vsechno je v prdeli.  Skodovka patri Nackum.  Z nakyho duvodu si vsichni naivne myslej, ze Havel (nejvetsi ze zradcu) nas dovede do EU a tim se vsecko vyresi.  Ale zapad nam nikdy nic neda!  Leda tak pres drzku zase.  Kdyz se dostaneme do EU tak jedine, ze to bude prospesny pro EU, ne pro nas.  To znamena, ze nam budou germani diktovat ceny a platy, co smime delat, co ne a Cesko se tak oficielne a nevratne stane odpadiste pro podradny zbozi a zdroj levny manuelni sily.
Misto abysme se dali do kupy a prepadli Hradcany a vykopali zlodeje a odsoudili vrahy, tady polemikujeme nad Irakem a jejich odboji, co je terorismus, co neni, a zatim stojime po krk v bahne.  Misto abysme se trochu toho "terorismu" naucili tak na odboj flusame protoze jsme vsichni ted ty novy demokrati co vsemu hned rozumej a zatim hovno vokolo.
Jen se podivej.  Zaprselo, a uz vsichni cucej na OSN a zapad aby nam poslali platenky, holinky, a ruzny jiny picoviny.  Nejsme schopny se ani ubranit pred destem v 21. stoleti.  Vstup do EU znamena definitivni konec Ceska.  Na to vemte jed!
Kdo je se mnou, kuci???  Vemte si priklad z Irackej bojovniku!  Vemte vydle, hrabe, okujte cepy, seradte vozy a de se....  smer Hrad a Parlament.
Vudce
 
0/0
20.8.2002 19:36

předseda

Re: Re: Demokraticke to neni, ale pri bezzubosti EU a poklonkovani OSN
Dnes jsem byl na Petřínské rozhledně, a jak je pod ní ta Křížová cesta, tak pod těmi obrázky z té Křížové cesty jsou napsány takovým elegantním písmem různé "duchapřítomné" nápisy - asi se navíc "aktualizují" každý rok - a tyto duchapřítomnosti, navíc krásně zrýmované, jsou v tomtéž militantním duchu, jako tento Váš příspěvek. Nepíšete to tam na tom Petříně náhodou taky Vy ? Pokud náhodou ne, a neznáte to, tak si tam někdy zajděte - určitě se Vám to bude líbit...
0/0
20.8.2002 20:35

jenda venda

Re: Demokraticke to neni, ale pri bezzubosti EU a poklonkovani OSN
hle, podhoubí terorismu. Čekal jsem, kdy se tu rozhodne, je-li to teror nebo osvobozenecký boj. Takže teď vám ještě zbývá vyřešit případ, kdy pro jedny je to teror a pro druhé osvobozenecký boj. Doufám, že zavedte něco jako správnou stranu barikády, že každý - i kdo nechce - se bude muset někam přidat, a budeme tu mít variantu třídního boje jako vyšitou. A to je odsouzeníhodené, ne-li někde trestné. Hlavně ale že kdo nejde snámi, jde proti nám, ale nás nesmí z cesty svést, zdvihneme hlavy až k výšinám, zazní .... velké pšouk. Přeji vám, abyste napřed dospěli, než začnete hodonotit životy ohrožující věci.
0/0
20.8.2002 20:35

jenda venda

Re: Demokraticke to neni, ale pri bezzubosti EU a poklonkovani OSN
jsem zoufalý, jaké primitivy mám za spoluobčany. Jsem zkorumpovaný a prolhaný anebo mám morální právo na nedemokratická protiopatření? Prosím Vás, lidi, než tu něco plácnete, napište si to napřed na papír, pak počítejte do tisíce a pak si to po osbě přečtěte. Ale hlavně opusťte ta svá postpubertální myšlenková schemata. Jinak zřejmě budeme ve stejném hajzlíku, jakému se (snad?) koukáme vyhnout.
0/0
20.8.2002 23:35

Stanislav Hart

Výzva!!!
Všem lidem, kterým není lhostejná svoboda jednotlivce, podpořte svrhnutí podlého diktátorského režimu Saddáma Husajna A to všemi prostředky, které máte k dispozici. Naléhejte na své zvolené zástupce v parlamentu a senátu, kteří mají moc a možnost pomoci Irácké Demokraticé Opozici, pište a upozorňujte na zvrhlost (nejen) Irácké diktatury.
HISTORIE SI TO ŽÁDÁ!!!
 
Stanislav Hart
0/0
20.8.2002 16:22

Cumi

Re: Výzva!!!
Tak ty si hoď mašli
0/0
20.8.2002 17:10

Cumi

Re: Výzva!!!
Nikdo ti nebrání se dobrovolně přihlásit a jít bojovat do Iráku proti jejich režimu. však Mr. Demokrate. Nebo jak by sis to svržení představoval? Budem jim tam pouštět rádio a sypat cukroví s nápisem svrhněte Saddáma ?
0/0
20.8.2002 17:13

LENKA

Re: Re: Výzva!!!
NIKDO TI NEBRANI SI LEHNOUT NEKDE DO KOUTKU A POMALU UMRIT. MOZNA, ZE TI NEKDO PUSTI I RADIO S REQUIEMEM PRIMO DO UCHA....CHACHA
0/0
20.8.2002 18:21

Cumi

Re: Re: Re: Výzva!!!
A pointa ? nějak mi unikla
0/0
21.8.2002 7:42

Stanislav Hart

Re: Re: Výzva!!!
Neznáte politickou situaci v Iráku, milý příteli. Takže vůbec nevíte, co mluvíte. Ale to je typická česká vlastnost - KECAT, HOVNO DĚLAT A ČEKAT, AŽ SE TO VYŘEŠÍ SAMO. HLAVNĚ, ŽE JE LEVNÁ DESÍTKA A VOLNÉ MÍSTO V KNAJPĚ. Angažovat se alespoň minimálně je mnohem víc, než mlčet. Hold si nevážíte svobody, ještě že ne všichni obyvatelé českých zemí jsou jako Vy. Děkujte legionářům a dobrovolníkům, kteří nasazovali krk za takové, jako Vy. Pak si můžete vážit svobody a neupírat ji těm, co takové štěstí jako my nemají. S pozdravem Stanislav Hart
0/0
20.8.2002 20:59

Cumi

Re: Re: Re: Výzva!!!
Bohužel situaci v Iráku i v dalších zemích středního východu znám velice dobře. Stejně dobře znám i situaci např. ve střední africe. Pokud jste tam osobně nebyl tak přestańte tady vyzývat ke kravinám a jeďte se tam nejdříve podívat. probůh... kdo tam du vaší demokracii má zavést ? A kdo jí tam bude udržovat ? A kdo tam o ní vlastně stojí? padne Saddám .. přijde někdo jiný. Tak to tam prostě chodí stejně jako v Evropě ve středověku. Co dodat. Všechno je věc postupného vývoje. Jinak NAŠI Legionáři a bojovníci v zahraničních armádách bojovali za NAŠI svobodu. Ne nějakých cizích. Tak ať si jejich vojáci zase vybojují jejich svobodu. Pokud ovšem vám jejich demkracie tak leží na srdci nc nebrání tomu jít se přihlásit jako bojovník za svobodu a jít jim tam tu demoracii zavádět. Já osobně budu za demokracii bojovat doma až to bude zapotřebí.
0/0
21.8.2002 7:49

Stanislav Hart

Re: Re: Re: Re: Výzva!!!
Opět musím poopravit Váš mylný názor a vůbec celé Vaše mylné uvažování. Když se mrknete vedle do Kuvajtu, vidíte, jak to pěkně funguje i bez dikrátorů. Proč ne Irák? Navíc, Vy chytrolíne, Saddám je pohroma pro celý svět, jako každý agresor, čili do toho máme co mluvit i my. Odkud si myslíte, že přicházejí zbraně, peníze a prostředky na podporu teroristů? Jsme v ohrožení všichni. Ale to zřejmě Vy a Vám podobní pochopíte, až Vás do hlavy trefí kus trupu letadla, které srovná Hradčany.
 
S pozdravem
 
Stanislav Hart
0/0
21.8.2002 8:22

Ilona

Re: Výzva!!!
Všichni, kdo mají v úmyslu psát obdobné výzvy zaslouží s odpoštěním NA........(.ÚSTA). PROVOKATÉŘI VAŠEHO TYPU NEVÍ O ČEM MLUVÍ, MÁTELI MNOHO ENERGIE, BĚŽTE POMOCI LIDEM PO ZÁPLAVÁCH. TAKOVÁ KATASTROFA DOSTATEČNĚ STAČÍ. VÍM CO ŘÍKÁM, BYLA JSEM V 91 V RAFINERII PŘÍMO TAM. pokud ničemu nerozumíte, alespoň mlčte.
 
0/0
20.8.2002 17:39

LENKA

Re: Re: Výzva!!!
MILA ILONO,
PROC JSI TAM NEZUSTALA? LIDI MAJI SVE NAZORY  A TADY MAJI MOZNOST SI JE VYMENIT. CO JSI TY ZA CLOVEKA,  KDYZ JE CHCES UMLCET JENOM PROTO, ZE SE TI TEN NAZOR NELIBI? A "PROVOKATERI" VEDI PRESNE O CEM MLUVI, JINAK BY JSI NA TU VYZVU ANI NEZAREGOVALA.
ZAPLAVA JE PRIRODNI CATASTROFA A SADAM JE HUMANI KATASTROFA, NEKTERI LIDI MUZOU DELAT DVE I VICE VECI NAJEDNOU!
0/0
20.8.2002 18:37

Cumi

Re: Re: Výzva!!!
Souhlasim. Co víc dodat. Trefně napsáno
0/0
21.8.2002 7:56

Cumi

Re: Re: Re: Výzva!!!
Tedy aby nedošlo k mýlce. Souhlas patřil Iloně.
0/0
21.8.2002 8:12

LENKA

Re: Výzva!!!
 
     A  M  E  N  !      
0/0
20.8.2002 17:55

jenda venda

Re: Výzva!!!
Náš zákazník, náš pán. Upozorňuji tímto na psychickou zvrhlost výše podepsaného Harta Stanislava.
0/0
20.8.2002 20:41

Kominík

Ve jménu americké civilizace a vznešených cílů naší kultury....
Že by opravdu začala působit na Říši zla asimilační panamerická"démonkratizace"?
0/0
20.8.2002 16:19

Psilo

CIA pracuje spolehlive...
0/0
20.8.2002 15:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.