Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Praze lidé už devětkrát rabovali

Pražská policie odhalila při záplavách a odklízení jejich následků už devět případů rabování. Sedm zlodějů se zatím podařilo chytit. Poslední případ se stal o páteční půlnoci, kdy se mladý pár snažil ukrást elektroniku, kterou lidé vysoušeli před domem v Bohnicích v Praze 8. "Policie dvojici zadržela a nyní jim hrozí až osm let vězení," potvrdila iDNES policejní mluvčí Kamila Styblíková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Belzebub

Pro srovnani
Pokud vim , tak ve Spojenych statech v pripade takoveto katastrofy jak se stala v Cesku President vyhlasi pro danou oblast stav ohrozeni a policejni kontrolu situace prebira Narodni garda. A ta veskere pripady rabovani, kradezi apod resi na miste bez soudu kulkou u nejblizsi zdi. Pokud se vubec namaha dotycneho k nejake zdi postavit. 
Co se tyce cikanu na Strahove je to smutne, ale mel bych reseni. Seberte se dva at se nebojite , sezente si na cernem trhu dve bouchacky alespon kal 38 nebo neco vys a dostatek munice v zasobniku.  A bezte tudy znova. V pripade napadeni mirte na spodni cast trupu a protoze budete v soku tak strilejte dokud vam staci zasobnik. Na tech 4-5 m by to nemel byt problem aby tam ty cigosi zustali lezet vsichni. zadne strileni do hlavy to by prozradilo umysl a chladnou kalkulaci , jen at tam vykrvaci. Nezapomente ze jich musi byt alespon 5 pak je to primereny zpusob sebeobrany i kdyby Vas nasli . Pokud se ale ztratite, samozrejme ve zmatku, a pistole hodite do Vltavy, taky ve zmatku z toho co se stalo a byli jste rozruseni, - neni jak by Vas nasli.
Vim ze ted mne nejaci demokrati obvini z Rasismu. Blbost- pokud mne nejake zvire ohrozuje mam pravo se branit i tim ze usmrtim utocnika. A tyhle hyeny jsou pod urovni zvirete. Pokud se o zaplavach najdou na jednom suchem miste i ruzne druhy zvirat pak se za tehle situace nenapadaji a jsou schopni vedle sebe hladovet.
0/0
26.8.2002 18:26

Adéla kamenská

pocit
Když si tak postupně čtu ty příspěvky tak musím konstatovat, že z většiny pisatelů je mi na zvracení stejně jako z těch, kteří jsou předmětem diskuse.
0/0
26.8.2002 16:23

Mira

A co nezatopené oblasti ?
Tam mají jisté existence volné ruce. Protože policisté hlídající např. Karlín chybí jinde v ulicích. Přísné tresty pro všechny ve všech oblastech za přestupky a tr. činy spáchané v období povodní !
0/0
26.8.2002 12:14

praha

Romove nedostali humanitarni pomoc v rozsahu, jaky pozadovali
Prnvi vysledky humanitarni pomoci cikanum uz se dostavuji. Nedali jste nam nove byty hned? Nedali jste nam dokonce ani televize, aby jsme se v evakuacnich centrech nenudili? Ani pozadovane menu? Ok, vybereme si sve socialni davky sami: Pro ty, kdo neznaji mistni pomery: jestlize jste student bydlici na Strahovskych kolejich a vracite se po 0.30h z prace, nebo o vikendu z vypravy za zabavou, pokud nejste bohaty student jezdici taxikem, musite z nocni MHD jednou ze 3 cest pres parky v okoli. Casto jsem tudy take sel, protoze cesta tudy byvala bezpecna. Ale jen do doby, nez byly na koleje umisteny hordy cikanu z Karlina. V parku nad Hrebenkou, kudy vede jedna z onech cest na Strahov, si totiz v noci zacali vybirat humanitarni pomoc od kolemjdoucih. Telefon, penize a nekolik zubu a pohmozdeniny. Tak si romove predstavuji jejich vyber socialnich davek. Nedali jste nam dost? Vezmem si to od vas sami a to tak, ze si to budete pamatovat!
0/0
26.8.2002 11:38

Derry

Je úplně jedno
jestli rabující je Cikán, Hotontot, Čech nebo Avar. Když není možné je na místě střílet, tedy 8 let natvrdo bez rozdílu by takovým zrůdám bylo jedinou správnou odpovědí.
0/0
25.8.2002 22:02

Inkvizitor

Já bych ji to ponechal,
ale nesměli by to rok umýt. Žloutenka je spravedlivější než české soudy ..............
0/0
25.8.2002 21:51

Pavel

Rabovači
Nejvíc mě zaráží údaje o pachatelích:
- banda narkomanů,20-ti letá holka.
- Mladý manželský pár
- Dva Ukrajinci
- Mladík 23 roků
- Rom
- 46-ti letá Slovenka
A má otázka tedy zní: proč rabují hlavně mladí a okrajoví příslušníci společnosti??? Nějaký mladý zobák rabuje,jak je to možné že nemá žádné mravní a společenské cítění??? Že kradou cikáni a Ukrajinci,to ví každý,ale že kradou i mladí češi a češi,berme to jako neúspěch pro náš výchovný systém,jako neúspěch nastolit pro všechny stejné společenské hodnoty,jako neúspěch pro náš český stát,který okrádají cizopasní cizinci!!!!Berme to jako ponaučení,všimněme si tlaku,který na nás vyvíjí nejsledovanější televize,všimněme si,že tomuto státu je kontrola a důsledky médií zcela cizí!Jde o zisk a naše zákony to vem ještě usnadňují,zločinec je ve výhodě oproti oběti,čekám,kolik milostí dá náš velký prezident těmto chyceným rabovačům......
 
0/0
25.8.2002 18:49

Jaroslav

Pisatelé
Když si ctu reakce na článek, tak mě zaráží ta nenávist vuci cikanum, která z techto prispevku jednoznacne vyzniva. Mezi cikany je mnohem vetsi procento prizivniku, nez mezi cechy. Ale takhle o nich psat, to svedci spise o necem spatnem mezi cechy. To stejne nepisou ti co byli postizeni, ti maji jine starosti, ale ti co to sleduji akorat v suchu u televize. Kdybych byl cikan a umel na pocitaci, tak si tyto prispevky necham prelozit do anglictiny a ten azyl bych tam asi dostal.
0/0
20.8.2002 12:25

Tom

Re: Pisatelé
Dalsi humanista se ozval.Az budes mit Cikany v sousedstvi tak budes zpivat jinou.To co pises Ty to muze napsat jedine ten co videl Cikana jen v televizi!To je asi tak jako o Indianech.Film jako Vinetou a jim podobne jsou pouze pohadky.Az si prectes pravdu tak budes zirat.Byl jsem jeden cas v USA a kdyz prisli do obchodu v noci cernosi tak hned z nima vystartoval nenapadne manager nebo ochranka.Proc asi myslis ze je hnedka nekdo sledoval?Myslis si ze to jsou take rasisti?Az budes mit co do cineni s Cikany,hned otocis chlapce.
0/0
20.8.2002 14:18

taky občan

Re: Re: Pisatelé
když se řekne A, má se taky říct B : hádejme, proč asi tomu tak je?
0/0
20.8.2002 16:09

Obcan

Re: Re: Pisatelé
naprosto s tebou souhlasim, az boudou bydlet vedle neho, tak hezky rychle zmeni nazor.
0/0
25.8.2002 19:37

Michelle

Neni to sice primo o rabovani, ale docela se to toho tyka...
..znam ho dobre a vim, ze neni rasista.. znam ho dobre a proto vim, ze byl po tom co opadla voda v jeho meste pomahat jeste v Usti nad Labem.. znam ho dobre a proto vim, ze by nenapsal neco co by nebyla pravda..  Ani jednou se v celem clanku nezminil o cikanech a presto to byli cikani, kdo se ozval a chteji ho zalovat... potrefena husa... Podporte ho, jestli s nim souhlasite  Link na clanek je: http://www.sweb.cz/myowndestiny/dd/index.htm Michelle
0/0
20.8.2002 12:10

SOLDAT

Re: Neni to sice primo o rabovani, ale docela se to toho tyka...
Tohle chce někdo žalovat? To je naivita!
0/0
25.8.2002 23:56

Jackie_

Ja bych prinejmensim zverejnila vsechny jmena rabujicich s fotografiemi na internetu a dala jim mnohem vyssi sazby a hezky natvrdo s ostrahou. A jen at hezmy v kriminale makaj, ja je ze zivit nebudu.
0/0
20.8.2002 12:00

Matilda

matne si pamatuju, ze pri rasovych nepokojich v Los Angeles pred lety, se za rabovani nemilosrdne strilelo.
0/0
20.8.2002 11:20

spravedlivý

vyjímečný stav a byl by pokoj
stačilo, aby byl během povodní vyhláčen vyjímečný stav a pak zastřelit každého gaunera, co se pokusí a to zdůrazňuju jen pokusí rabovat. Ti co by byli chyceni s ukradenými věcmi, by dostali kulku okamžitě. Jedině takové řešení by mělo za následek zastavení takového hyenysmu. A pokud by popravu takového gaunera odvysílala třeba Nova, tak by si to každý potenciální zloděj rozmyslel. To není návrat do středověku, jen oddělování zrna od plev. A dokud budou hyeny, nezbyde jiná možnost.
 
0/0
20.8.2002 10:43

taky občan

Re: vyjímečný stav a byl by pokoj
 jednoho druhu plev, že? Ale kdo "oddělí" ty jiné plevy, .....Ohledně středověku, lze souhlasit, to by byl návrat o kus dál, jenom jestli tam už náhodou nejsme? Existuje trestní řád, a obvykle exituje sazebník, který počítá se spácháním v ve zvláštní době, za zvláštních podmínek, zvláště opovržení hodným způsobem a tak podobně. Co kdybycho požadovali pouze to, aby se uplatňovali dnešní trestní zákony? A všude (metr má být jen jeden....)?
 
0/0
20.8.2002 11:57

Juras

Re: vyjímečný stav a byl by pokoj
A jak poznáte, jestli nesu nakradené anebo zachraňuju svoje věci? A to mluvím o omylu. Ještě jsem nezačal uvažovat nad záměrným zneužitím. Nepřipadá mi Váš návrh dobrý. Tresty bych zpřísnil, ale ne definitivní trest. V hektické době se dá očekávat vyšší počet přehmatů.
0/0
20.8.2002 14:15

M.R..

k rabování
Ti co rabují podle mého názoru nepracují a proto bych jim zvolila k tomu adekvátní trest. Ne sekání rukou či panebože trest smrti, to se opravdu vracíme do středověku, ale tak jako za komunistů tvrdě ve vězení pracovat, samozřejmě s přiměřenou výškou trestu 5 - 10 let.
0/0
20.8.2002 8:23

demokrat

" lidé rabovali "
Autor článku napsal: "Lidé rabovali", zatímco se jedná o party cikánů, feťáků a ksindlu v postsovětského prostoru (celkem lhostejno, zda se jedná o Rusy, Ukrajince, Litevce nebo jinou verbež). Řadit tyto biologické jedince mezi lidi je asi omyl. Kdyby se jednalo o lidi,  jistě by naše úřady jednaly adekvátně: zatčení, soud, trest. Že však jde o nejistě definované jedince, lidem se vzdáleně podobající, není divu, že naše úřady tápou, neví si rady a se svými trestními verdikty nepospíchají. To jenom neinformovaná veřejnost ve své naivitě očekává, že vůči pachatelům - raubířům bude postupováno jako proti svéprávným lidem.
0/0
20.8.2002 8:14

cestovatel

Re: Tak přesně takhle nás berou na Západě.
Pane Vy si říkáte demokrat a přitom jste fašoun jak když vyšije...
0/0
26.8.2002 8:14

Jan Herna

Rabování
    Řešením by mohlo být vyhlášení aplikace válečného práva nad prostory,které   byly z důvodu povodní vyklizeny(tedy prohlášení těchto prostorů za prostor válečných operací s vyhlášením stanného práva).Pak by asi bylo možno aplikovat § 264 tr.zákona - Plenění v prostoru válečných operací.Tam je trest tři léta až patnáct let.Lze použít i mimořádný trest.Jinak je to zřejmě pouze krádež s přitěžující okolností.Důležité je ale možnost použití odsouzení při zkráceném trestním řízení.  Pokud by pro příště chtěli naši zákonodárci doplnit trestní zákon o paragraf "Plenění při  živelních pohromách"  doporučoval bych trest odnětí svobody v nejmírnější formě od pěti do deseti let odnětí svobody.V druhém odstavci deset až patnáct let.
   Zároveň bych doplnil zákon o Policii možností uplatnit na rozkaz prezidenta republiky nad prostory vyklizenými z důvodu živelní pohromy mimořádná opatření blížícími se stannému právu s možností zákázat volný pohyb osob, vozidel a pod.A považovat porušení tohoto zvláštního režimu za trestný čin. Zřejmě by po vyhlášení rozkazu prezidenta republiky mohl být zmocněn ministr vnitra nebo policejní prezident stanovit v určitých zákonem stanovených mezích,ajká použije omezení.I když by se muselo aplikovat v souladu s listinou lidských práv.
 
0/0
20.8.2002 0:26

Kubosh

Zadny primereny tresty.
Chce krast? Rychlej zisk? To obvykle prinasi i velke nebezpeci. Okrast nekoho v nouzi je maximalni spina, proste neco neospravedlnitelneho! Jeden vystrel a at takovy grazly vytahujou treba az v Drazdanech!
0/0
20.8.2002 0:03

qido

Re: Zadny primereny tresty.
Souhlas. Jen bych je nestřílel, to neni trest. Poučil bych se z historie a usekával bych jim ruce. Pak už nic neukradnou... Takový idioti patří mezi bahno společnosti.
0/0
20.8.2002 7:36

Cestovatel

Re: Re: Zadny primereny tresty.
No jo ale kdyz jim usekas ruce tak ten povl budes do konce zivota zivit..jedine usekat a nechat je postupne chcipnout.. fuj to je hnus.. ((( sam se stydim za to co jsem napsal, to je problem civilizovane spolecnosti.. kvuli vlastnim zabranam se neumi vyporadat s temi kteri nerespektuji pravidla teto spolecnosti (( ..
0/0
20.8.2002 9:22

Martin

Cikani v MHD
Doufam ze si policajti vsimou cikanskych band, ktere se ted velmi casto vyskytuji na linkach nasi precpane MHD! Urcite jich tam ted nejezdi tolik jen proto, ze je MHD zadarmo!!
0/0
19.8.2002 23:56

james

Re: Cikani v MHD
clovece jestli vsimas tak prave cesi kradou!!
0/0
20.8.2002 5:19

gpx

Re: Re: Cikani v MHD
to je pravda. cikáni jsou taky češi :)). milý jamesi. přečti si ten článek ještě jednou!
btw. já sem z čb a měl sem hodně divnej pocit, když sem viděl jak se po městě začali potulovat 3-5 ti členný cikánský skupinky a brali u baráků za kliky, lezli do všech vchodů, nakláněli se do votevřenejch voken...
když sme stavěli u Vltavy hráz z pytlů, tak po cikánech nebylo ani vidu ani slechu, ale jak je možnost něco ukrást, tak je jich všude plno.
0/0
20.8.2002 7:39

Martin

Dilema
Kazdyho, kteryho policie chyti pri rabovani behem takovych tragedii jako je tahle,by mela na miste zastrelit jako to bylo za starejch casu!!!
Co se tyce ostatnich nametu na polemiku. Nas pan prezident je uz davo odkecana velicina.... je dost, ze konci. Za svuj pobyt na hrade nadelal vic skody nez uzitku. Bohuzel on by je opravdu vsechny pustil, magor jeden....
Trest smrti si ti smradi zrusili schvalne, aby jsem je casem nemohli za ty svinarny povesit!! Protoze vsichni ti radoby "bankeri" a jim podobni viz. pan Chvalovsky atd. by si to do jednoho zaslouzili!!!
Ja uz se na to doma nemohl koukat a tak jsem radsi vypad.... ja vim, je to srabarna, ale proste jsem to uz nedokazal vydejchat.
Tak se doma drzte.
0/0
19.8.2002 23:00

Sarka

Staromodni
Staromodni ter a peri se mi zda nejprimerenejsi - aspon by kazdy hned vedel na cem je. predstavte si potkat souseda/ku v samoobsluze, po nos zahalene v salach a kulichu, zpod nehoz koukaji dve tri pericka :-)) Hned by bylo jasno! Nac hned takove drasticke, kulturne neprimerene tresty jako je sekani rukou?
0/0
19.8.2002 22:54

Juras

Re: Staromodni
Ano, pranýř a peří je nejpřiměřenější. Ale to sekání rukou taky není marné - jenomže bych byl pro až při několikanásobné recidivě a s výstrahou. Myslím, že by to mělo pro současnou populaci v ČR velice očistný charakter a během krátké doby už bychom se nemuseli bát nechat před obchodem kolo.
0/0
20.8.2002 14:38

Karel

Povodeň
Salzman je jistě grázl okradl nás všechny přikryt pravidlem, že co povoluje zákon je možno využít, ale obhajovat lidi kteří okradou člověka na úplném dně je stejný jako sám krást. Říkat, že jde o pár debilů je ještě zcestnější než být hrdý na čechy jen v době vítězství na mistrovsví světa v hokeji.
0/0
19.8.2002 22:13

volf

máte zajímavý měřítka
Lidi, který nás všechny bezostyšně okradli o stovky miliard, ti vás nezajímají a debily, který jsou tak blbý a chodí krást do zatopených krámů, tak byste div ne popravovali. Proč se vaše zloba a nenávist nesoustředí třeba na pana Salzmana,nebo na další "jako bankéře", kteří nás okradli o podstatně víc. Moji rodinu jen střízlivým odhadem bráno o 300.000,- Kč. Proč jim nechcete usekat ruce a namáčet ve Vltavě?
0/0
19.8.2002 21:26

Radek Chalupa

Re: máte zajímavý měřítka
V podstatě máš pravdu....bude to asi tím, že těm co volili OD$, která nezná pojem špinavé peníze, se příčí volat po potrestání zmíněných pánů "podnikatelů"...ale jinak, ty rabující hyeny si opravdu zaslouží ten nejpřísnější trest....i když k čemu to? pan prezident by je stejně brzy pustil....a trest smrti naši pseudohumanisté zrušili
0/0
19.8.2002 21:54

Tom

Re: máte zajímavý měřítka
Pokud jsi si vsiml tak komentare jsou k clanku o rabovani pri povodni.Na tema tunelaru se toho napsalo celkem dost.Ono to ale stejne nepomuze.Pouze lide si vyliji vztek na netu a tim to bohuzel konci.
0/0
19.8.2002 22:03

Maxipes Fik

autorovi
"...pachatele si odnesly...", "...pocitace chybeli..."
nebudu prirovnavat k hospodarskemu zvirectvu, urazel bych tim ta hovadka 
0/0
19.8.2002 21:21

Posleda

Re: autorovi
 Šašek a královna: "Neumí čeeesky!"
0/0
19.8.2002 22:01

Jarda

Re: autorovi
Chapu rozhorceni....  ale i a y, dyt je to uplna kravina.  Meli bysme se na to uz konecene vysrat, teda visrat.  A soustredit se na dulezitejsi veci.
0/0
19.8.2002 23:06

Adla

Na první straně a hrubka? Ale na to už jsme přece na idnes zvyklí!!!!
nepíše se "chyběli počítače ale !chyběly! Naučte se konečně ten pravopis, vždyť jsou to základy. Co to píšou za negramoťáci??? Na nejčtenější informační servr je to fakt ostuda, styďte se. Kdyby to bylo poprvé.
0/0
19.8.2002 21:20

kubakral

Re: Slovenka, Litevci, Romové atd.
Opravdu si myslíte, že Češi nekradou? Při vaší tupé xenofobii jste o tom zřejmě nepřemýšlel. Zřejmě bahenní zákal.
0/0
19.8.2002 21:19

Marcela

Re: Re: Slovenka, Litevci, Romové atd.
Určitě si nikdo nemyslí, že Češi nekradou. Ale nevidíte rozdíl mezi dvěma skupinami lidí, v nichž v jedné krade 8 lidí z 10 a ve druhé 8 lidí z 800 ? Nepoužívám žádnou oficiální statistiku - určitě by stejně byla označená jako rasisitická ) , byl to jen příklad, který měl ukázat , že se nejedná o žádnou tupou xenofobii.
0/0
19.8.2002 23:31

focus

Re: Re: Re: Slovenka, Litevci, Romové atd.
kubakrale je tam na tebe moc čísel viď a chtěj po tobě abys přemýšlel? nechtěl bys raději psát do Mateřídoušky?
0/0
20.8.2002 7:04

Inkvizitor

Ochránci
cizojazyčných národností. Tady máte své oblíbence. Jenže neměli by trestat je, ale ty, kdo je obhajují.
0/0
19.8.2002 21:05

Dan

To nee!!
Vy chcete sekat ruce?To je ale spatny.To by uz potom nemohli makat!Za prve zverejnit jmena,adresy a fotografie.Za druhe poradny flastr ale ne v ceskem vezeni!!!Ja si myslim ze by se nasi vladni cinitele mohli dohodnout s vladou Ruska a posilat je tam.Ja jsem presvedcen ze by to zase az tak moc velky problem nebyl a verim ze ruske vezeni moc privetive nebude!Kazdy by si sakra rozmyslel nezli by udelal nejakou nepravost.Zvlaste v teto dobe.
0/0
19.8.2002 20:55

Shotter

Pacifik
Ne, nemyslím tím nějaký vlak. Myslím tím useknutí ručičky. Čili to, co jsme už psal na jiných fórech - převzetí některých částí islámského práva šaría do našeho právního řádu v případě mimořádných situací. Chlapům - zlodějům useknou ruku, pak něco jinýho /i s koulema/ a pak nos a uši. Ženy - zlodějky 100 ran bičem a uříznout nos a uši. Veřejně.
0/0
19.8.2002 20:30

Brouk Prskavec

Re: Pacifik
Fuj ty seš drasták, ty se k nám hodíš.
0/0
19.8.2002 20:36

Pilat

Re: Pacifik
Ty vole to by temer cely cesky narod chodil ofacovanej a bez kouli!!!!
KDO JSI BEZ VINY, HOD PO ME KAMENEM !!!!!!
0/0
19.8.2002 21:59

whoden

Re: Re: Pacifik
co to kecáš? pokus se, prosimtě,  rozlišovat úroveň a závažnost provinění. nebo seš opravdu takovej hlupák ?
0/0
20.8.2002 7:58

gogo

Ty blbej pisálku
jednu hrubku bych ještě rozdejchal, ale tohle už je o blbosti...
0/0
19.8.2002 20:21

Jazykovy ustav

Re: Ty blbej pisálku
Hrubka dne: slovo EGIPT v diskuzi o Gripenech
0/0
19.8.2002 20:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.