Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha i Metly čelí rabování

Do obce Metly, kterou téměř celou poničila úterní velká voda, dorazila už řada anonymních dárců potravin, šatstva i peněz. Zároveň se tam stále častěji objevují zlodějské bandy. Velká voda spláchla Metly ráno v půl páté, ale už o čtyři hodiny později se podél koryta potoka objevovali nenechavci a vybírali nábytek, věci i šaty. V Praze se případy rabování objevily tři, všichni pachatelé byli zadrženi, jeden dokonce odsouzen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monika

Metly
Odporný hnus,co se děje v obci Metly, kde mam příbuzné. Zlodějské bandy se tam opravdu vyskytuji-ve většině případů se jedna o ROMSKÉ občany.
0/0
22.8.2002 14:27

Johny

Střílet?Nestřílet? Zveřejňovat? Nezveřejňovat?
Co takhle pane ministře spravedlnosti odsoudit ty co rabují k nuceným pracem při odklízení škod vzniklých při povodni.Délka nucených prací by musela být samozřejmě posuzována individuálně. Ne aby se jako dosud odsouzení flákali,sice za mřížemi,ale opět za peníze daňového poplatníka.Koho tím ,že je zavřete vlastně trestáte? 
 
 
0/0
19.8.2002 13:20

Jana

mrtvý cikán - dobrý cikán
nebudu paušalizovat, ale když sami cikáni v Tv řeknou, že na čórce ( jejich název pro kapsařinu)není nic špatného, a že když podle zákonů bílých je to trestný tak podle jejich zákonů ne. Co kdo k tomu chce dodat. A pokud někdo okrádá ještě takhle postižený lidi bez milosti střílet. cikán necikán.
0/0
18.8.2002 16:41

taky občan

Re: mrtvý cikán - dobrý cikán
 ale u nich skutečně už od středověku platí, že obrat gádžu není zločin, spíše naopak....a proč by měli prferovat cizí zakony před vlastními, když úplně obdobné platívalo a opět začíná platit v té nejcivilizivanější - obrat příslušníka své "občiny" je "zločin", obrat "cizince" ne-spíše "zásluha", a je jedno, jde-li o zaostalou ves v Afganistánu (to je, co se většinou nechápe a pak jsou problémy), romskou komunitu, pouliční gang, podstvětí nebo podnikatelský klan.....A co jiného je často velmi rozdílná legislativa pro vlastní a cizince (to není jen a hlavně o vyrovnání legislativních rozdílů)? A co jiného je "nacionalismus"? A co jiného je jakákoliv snaha jedné skupiny obyvatel o moc nad jinou? Kde jste dosud žila?
0/0
22.8.2002 14:49

Jakub

strilet
nechci to pausalizovat jenom na cikany, ale to co tady bylo receno je vseobecne pravda.. ani jendoho cikana sem nevidel uklizet nebo pomahat. a proc? protoze sou v Karline, v Holesovicich a kradou jak straky!! ja mam byt v Holesovicich, v prizemi.. tipoval bych ze tam mam vodu tak na 50 procent, ale to me zas tak netrapi, sem MOOC rad ze mam pancerovy dvere a venkovni bezpecnostni zaluzie.. ne ze by to nebylo nepúrekonatelny, ale myslim ze je tam tudiz spousta snadnejsich cilu takze me si snad nevsimnou. ja bych tam poslal armadu a jak zmerci roma jak "zachranuje" treba televizi z obchodu nebo z bytu, vysvetlil bych mu to davkou olova,smejdovi..
0/0
17.8.2002 14:06

Na miste

Re: strilet
Souhlas. Žádné "zadržení při činu" a pak "odsouzení" na 4 měsíce. V případě vyhlášené Krize, tak jak byla v pěti krajích včetně Prahy vyhlášena, takový odpad na místě zastřelit.
0/0
17.8.2002 14:32

petulebambule

Re: strilet
Ja to tam doted hlidal,  ale ti policajti to maj v takovym bordelu, ze akorat jezdej sem a tam uplne chaoticky.A my Armáda jsme si nesmeli vzít ani bodáky,takže jako vždycky na hovno. Ale takovej chaos policajtů , tak to sem ještě neviděl.Pozdravuju šéfa akce z Karlína---,, jseš blb, tobě ukradnou celej Karlín i s Florenským nádražím."
0/0
17.8.2002 16:52

Finančník

Re: strilet
Vážení, žádal jsem meilem naší slavnou Vládu o vyhlášení stanného práva, bez reakce, jsme stát humanistů, ano souhlasím, ale hyena není člověk a je to škodná a každej myslivec jí může sejmout. Tady v Děčíně jsou cigoši (pardon ROMOVÉ) ubytováni ve školách a pozor fasují jídlo a oknem to rozdávaj svým přátelům (také cikánům) a pak si stěžují, že mají hlad. Mám dojem, že na hradě budou potřebovat humanitární pomoc (toaletní papír) protože se z cikánů asi poserou a dále budou potřebovat mejdlo a ručníky, aby se mohli umejt jak jim lezou do prdele.
0/0
18.8.2002 12:15

tyhy

Re: strilet
jo, smejdovi co bz nekde neco raboval, i v cizim, bych sprelamal vsechny kosti v tele.... Upad na bejskolku, ne? No, pak vstal, a upad znova... a to cely 30x
0/0
4.9.2002 17:11

Jezuita

Něco z historie
Vyssávali lid i zemi po celou dobu 30leté války, ba i později tak, že císař Leopold I. musil proti nim vydati dekret (21-dub. 1688), jímž vypovídali se ze země. Ale to nic neprospělo, spíše ještě [Cikáni] z Moravy a ze Slezska přicházeli a své šmejdy dále prováděli, tak že konečně reskriptem daným 11. čce 1697 za psance byli prohlášeni.
0/0
17.8.2002 12:11

MM

Zveřejnit jména!
Doporučuji, aby policie zveřejnila jména lidí, kteří byli dopadeni při rabování. Ne kvůli jejich lynčování, ale jako preventivní varování všem zrůdám, které o něčem podobném uvažují. Strach z nebetyčné a doživotní ostudy snad mnohé z nich odradí...
0/0
17.8.2002 1:12

Jarda Carda

Re: Zveřejnit jména!
Nejen jména, ale i fotografie. Aby bylo jasno o koho jde. Bylo by vhodné doručit je i britským imigračním úředníkům, aby s nimi obratem vyrazili dveře, až si budou stěžovat na "rasýýzmus" v ČR. Naše demokratické soudy jejich sprostý hyenismus ocení max. 4 měsíci, aby v pohodě na kavalci u televize nabrali sil před cestou za azylem.
0/0
17.8.2002 1:31

jurasek

Re: Re: Zveřejnit jména!
jak vis, kdo to byl, ze narazis na romy, ty jardo cardo! hyenismus je celkem normalni lidska vlastnost a ovlivnuje ji ta cast mozku, kterou mame od jesteru...
na romy se vykasli, jestli kradou, tak je to proto, ze ziji mezi takovym dobytkem, jako jsi ty...az budou mit stejne moznosti jako zbytek cechu, prestanou krast....
0/0
17.8.2002 1:52

Jarda Carda

Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
Na bahno dnes nastupuji až na 2. směnu, tak ti milý Jurášku mám možnost v poklidu odpovědět: 1) O partách cikánů ses mohl dočíst ve všech novinách, ba i v ČT1 ledacos uniklo  2)Odkud víš, že jsem dobytek? Ani bych neřekl. Jsem dost těžce pracující člověk (až 14 hod.denně) a spořádaný otec mrněte, a metody skinů se mně hnusí stejně jako většině normálních lidí.  3)Romové, až na čestné výjimky, nepracují NIKDE ve světě, jako etnikum jsou absolutně nepřizpůsobiví. Podívej se občas i na jiné servery, i zahraniční. Ve Francii je do měst nepustí, smějí bydlet v karavanech a slepených boudách na vymezených místech na periferii, kde je hlídá policie. Jejich životním stylem je povalovat se, propíjet sociální dávky, rvát se, krást, podvádět, lhát. Maximálně "pracují" jako pasáci, kteří jak známo, daňovou povinnost nemají (na rozdíl od nás, bílých dobytků). A hlavně ničí, ničí vše, co jim přijde pod ruku. Kudy projdou, tam 7 let tráva neroste. Děti místo do školy posílají na zlodějnu nebo prostituovat. Pokud jde o zmíněné podvody, vzpomeň si třeba na romskou elitu, Giňovi. Mladý jako hlasatel ČT 1 měl pravděpodobně plat větší než ty i já,  a přesto se nestyděl vymáhat příspěvky na sociálce. Totéž zpěvačka Věra Bílá. O jeho otci, známém aktivistovi darmo mluvit. Zpronevěřil i charitativní příspěvky pro jejich, romské děti. Prošlo to zhruba před rokem tiskem, opatrně sice, aby se moc neurazil, ale prošlo.   4)Viděl jsi aspoň jednoho cikána aktivně pomáhat? Já ne, a na záchranných a asanačních akcích  pracuji dobrovolně už od pondělka. Zadarmo (já i stovky jiných bílých "dobytků"). Příjem za mou běžnou práci pochopitelně odpisuji.
0/0
17.8.2002 11:32

jurasek

Re: Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
nejvetsi prusvih je, jardo cardo, ze az to tvoje mrne zacne nabirat rozum a zepta se tatinka, kdo je to tmave mrne na piskovisti, ty reknes 'prasivej cigan', nepujcuj mu hracky a hlidej si je, jinak ti je ten parchant ukradne...a to tvoje mrne bude vyrustat se stejnym stereotypickym nahledem na svet a jeho spoluobcany........a pokud mluvis o tom, ze jediny cigan nebyl u zachrannych praci, ty by jsi byl prvni, kdo by je obvinil z kradezi, i kdyby jejich umysly byly ty nejlepsi....takze zkus treba povzbudit ty cigany, co jsou podle tvych meritek tzv. slusni a pracoviti a nehaz vse do jednoho pytle, pokud budou mit cigani stejnou prilezitost k praci a slusnemu zivotu a bez hloupych ceskych predsudku, nebudou krast...jednoduche jako facka....videl jsem cigany ve spanelsku a nemecku, na slovensku take......byli to lidi jako ty nebo ja...... a co se tyce podvodu, pro krista pana, podivej se na ceske politiky a neni potreba vytahovat zase cigany....cesky politik=hyena.....
0/0
17.8.2002 18:37

Jarda Carda

Re: Re: Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
Před chvílí jsem ze sebe smyl špínu a ani jíst nemůžu, protože bych se pozvracel. Pražské ulice jsou teda chuťovka!!  Další chutná porce je tvoje reakce. Je to slabotina, vzácný muži. Tvoje argumenty neobstojí, kdyby se totiž cikán chytil lopaty, koštěte nebo škrabky a makal s ostatními, tak ho nikdo nebude podezřívat, že chce krást.  Jenže to nehrozí, počkají si, až jim "bílí dobytkové" ten sajrajt odklidí  a pomažou ječet na sociálku, že chtějí větší dávky. Mezi tím se s pytli a taškami vydávají na lup. Žena koukala na telku, pomalu to leze z policajtů a zástupců obcí ve všech postižených regionech, i když to není momentálně společensky žádoucí. A o výchovu mého mrněte se nestarej! Malé budou už 4 roky, také s ní chodím ven a ještě jsem neviděl cikáně na pískovišti. Jejich matinky nemají zájem s nimi vysedávat v parku, cikáňata najdeš leda popelit se někde před hospodou. Ještě ti něco povím, kámoš dělá ve stavební firmě. Byli tak naivní, že chtěli tvým oblíbencům dát příležitost. Přijali jich 5, dali jim pracovní oblečení vč. bot  + nářadí. Do hodiny byli všichni v tahu i s tím vybavením. Čekáš, že se firma splete ještě jednou? To nejsou předsudky, ale fakta. Jen jsem zvědavý, jak budou vypadat koleje v Ústí, až rómské spoluobčany vypoklonkují. Pravděpodobně budou zralé na odstřel (ty koleje, aby bylo mezi námi jasno).
 
0/0
17.8.2002 22:14

honny

Re: Re: Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
Ty dobytku, co tady píšeš za lži.Viděl jsem cikány jak v západní Evropě tak na Slovensku.V záp.Evropě nemají přístup do měst a musí žít na periferii a na Slovensku jsem viděl jak žijí ve svých primitivních obydlích  za městem .Když Slovensko je pro tebe příkladem proč tam netáhneš se svými soukmenovci,stejně jste ze Slovenska přitáhli.Rádi uděláme sbírku na vaše vycestování.Ještě jedna věc,jak se ti u nás žije když víš že tě nikdo nemá rád?
0/0
18.8.2002 11:21

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
ty si nejspis pletes zapadni evropu s rumunskem.....do ktereho mesta maji cikani zakazany pristup a musi zit na periferiich....divas se moc na televizi nebo kdyz cestujes na 'zapad', setris na ubytovani a stanujes na periferii???? strefil jsem se do cerneho nejspis, co, cestovateli po svete!
0/0
18.8.2002 20:20

Jarda Carda

Re: Re: Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
Za chvíli se jdu zase brodit v bahně. Ale ještě jsem vyslechl polední zprávy na ČT 1. Cikáni v Děčíně darované jídlo obratem distribuují přes okno venku čekajícím kámošům, kterých se voda ani nedotkla a možná přitáhli z druhého konce republiky. Pak brečí, že mají hlad a chtějí další příděly. V Ú.L. zase nejsou v kolejích spokojeni, požadují kuřecí maso, šunkové bagety a multivitaminové nápoje. Jurášku, jdi i se svými bratry cikány do prdele!!!!!!! Nejste normální lidi, ale nestoudní paraziti. Víc se s tebou bavit nebudu, nemám čas ani chuť. 
0/0
18.8.2002 12:49

Jezuita

Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
Každému je jasný, že jde o cikánskou, asocilální a nepřizpůsobivou svoleč!Proč nemakají třeba jako Vietnamci je také jsné, hyenismus a parazitizmus mají tito občané zarýtý pod kůží a v "té části mozku" už od té doby co se narodili. Ještě jsem neviděl v žádné TV, aby cikáni uklízeli po povodních, ale pro podporu a soc. dávky si půjdou jako první!! Čili "jurasku" OTEVŘI OČI!!!
0/0
17.8.2002 12:06

jurasek

Re: Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
ja teda oteviram oci, to mi ver, ty trdlo jedno jezuitske.....hlavne cituj nejaka narizeni ze 30. lete valky, ty idiote...asi nevis, jak se valky vedly, a to od nepameti...rabovani a vrazdeni, valky nejsou nic uslechtileho, jestli ten dementni leopold vydal nejaky dekret, tak jenom proto, aby pro jeho armady zustalo vic pro konfiskovani.....jo, oteviram oci, ale ne moc, ta jesteri cast mozku funguje u vsech lidi, strilet lidi za rabovani?????????? jenom idiot muze s necim takovym prijit...radeji mazej pomahat a neplacej tady kraviny....
0/0
17.8.2002 18:44

Finančník

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.8.2002 12:32

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zveřejnit jména!
kolik ti z te humanitarni pomoci zustane za nehty, financniku, he? kdyz nedas cernych hubam, jak rikas, komu das to, co by tem cernym hubam patrilo....neses domu, ne?
0/0
18.8.2002 20:16

xxxx

Re: Re: Zveřejnit jména!
Zverejnit jmen a fotografie a potom pro vystrahu povesit podel zatopneych uzemi.
0/0
17.8.2002 12:21

Boban

Re: Re: Zveřejnit jména!
Mas uplnou pravdu ale nechapu proc odpovidas nejakemu ktery je beztak jeden z tech zlodeju zlodejskejch.Je to bud Cikan nebo jedna z tech hyen ktera se nestiti krast lidem i to posledni co jim zbylo.Jsem tez pro zverejneni jmen i fotek!!!Cikani umeji zachranovat majetky a to velice cile a rychle.Ovsem kazdy normalni clovek vi ze Cikan toho zachrani lidem az dost ale majitel uz to nikdy neuvidi.Hanba Juraskum!!!
0/0
17.8.2002 14:37

garfield

Re: Zveřejnit jména!
Jména i s fotkama v TV . Alespoň minimální prevence vůči super-směšným trestům našich soudů .
0/0
17.8.2002 12:43

Esmeralda

Zprisneni trestu.
Vseobecne za loupez by mely byt tresty zmnohonasobeny, predevsim pak, pokud se jedna o rabovani v case vseobecne uzkosti a krize. Poctivi lide celeho sveta se snazi pomoci a domaci grazlove, bez pocitu studu a svedomi se chovaji jako zver. Je cas se zamyslet nad budovanim charakteru a poctivosti.
0/0
17.8.2002 0:22

Václav Semerád

Re: Zprisneni trestu.
Mám dojem, že v mnoha paragrafech je dodatek: vyšší sazba (obvykle 5x víc) se použije, je-li zločin spáchán v době zvýšeného ohrožení státu - mám dojem, že by tohle mělo být (konečně!) použito...
0/0
17.8.2002 9:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.