Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vražda v metru odstartovala razie policie

Už po čtyři noci se zahraniční dělníci v hlavním městě pořádně nevyspali. Policisté nyní systematicky probírají jednu ubytovnu za druhou a kontrolují, zda cizinci mají v pořádku doklady, především povolení k pobytu. Nebývale rozsáhlé razie spustili policejní bossové poté, co v pátek v pražském metru Rus Alexander Kručinin zavraždil jednoho příslušníka a pobodal staršího cestujícího.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Luboš Taxl

Proboha lidi myslete
Když v roce 68 utíkali naši lidé prošli kolikrát takovou hrůzou utečeneckých táborů o které se Čechům žijícím v reálném socialismu ani nezdálo Nedělejme si iluze že čeká někde na někoho nějaký ráj Je však potřeba velice citlivě rozlišovat mezi těmi kteří jsou přínosem a těmi kteří jsou přítěží Pokud nebudeš respektovat v druhém lidskou bytost nebudeš respektován ani ty sám Kvůli jednomu pomatenci není možné tahat lidi z postelí i když zase na druhou stranu asi to jinak nejde Policie tu není pro srandu,chápu to ale zažil jsem aroganci na vlastní osobě a vím že hovada jsou v celém světě
 
0/0
10.8.2002 20:21

free

nemaj si co stezovat
maj si zustat doma,nikdo je sem nezve,je to stejna verbez jako cikani,kdyz vidis ukrajince ci podobny,jen smrdej a obtezujou,musej pocitat s tim,ze kdyz jsou tu nelegalne tak proste se knim nikdo nebude chovat slusne,ty kdyz pojedes do usa ci podobne,prekrocis lhutu a mas utrum,kdyz te chytej.a to ze doma chcipaj,je mi srdecne u prdelecechy cechum a pric s ruskou mafii a stou chamrati
0/0
10.8.2002 15:23

Mgr. Větrný Josef

Re: nemaj si co stezovat
Vas sem taky nikdo nezval, tak co nam tady zvracite ty vase pravopisne hrubky ! S pozdravem Mgr. Větrný Josef
0/0
12.8.2002 9:48

P

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.8.2002 8:55

pin

nemáš si co stezovat
Svlíkni tu svoji černou košili, hejbni zadkem a odjeď do Afriky, nebo Asie! Vzpomeň na přísloví: "podle sebe soudím Tebe" a vyhlížej, kdo ti první, jako bílému, ublíží. Druhá eventualita je názornější: pro tuto cestu si černou košili nechej, v Zimbabwe nebo JAR (je tu ještě pár dalších adres) ti bude jako mrtvýmu zimník. Tam tu národnostní nenávist asi nepřežiješ - byť ta jejich je ze stejného těsta jako ta tvoje. :-o)
0/0
12.8.2002 11:42

Mates

Chudáci UKáčka
Chováme se k nim hůř než k prasatům. Ćeši taky dělají za hranicema podřadnou práci, ale troufnu si říct, že nikde se k nim nechová společnost tak, jako se mi chováme k UK dělníkům. V drtivé většině jsou to normální lidi, kteří prostě odmítají umřít hlady a tak si přijeli vydřít nějakou kačku k nám. My pro ně máme jeom opovržení, dřeme je jak psi, necháme je bydlet hůř než bydlí naši psi a necháme je okrádat jejich mafií. Když vidím naše cikány jak nedělaj nic, berou milion soc. dávek a ještě si na nás všude stěžujou jak je utlačujem, je mi ny blití. Tyhle chudáci makaj tak, jak žádnej cikán nikdy nedělaj. Myslíme si jak jsme na tom dobř, ale možná že za pár let špidlího vládnutí na tom budeme stejně....
0/0
9.8.2002 15:36

Bubák1

Re: Chudáci UKáčka
Náš vztah k ukrajincům je horší, než vztah "západních" národů k nám. Je to takové pěkné přísloví: "poturčenec horší turka".
0/0
9.8.2002 15:40

Mates

Re: Re: Chudáci UKáčka
Přesně, čím větší bída tím hůř se chovám k tomu kdo je ještě větší chudák...
0/0
9.8.2002 15:44

Mates

Re: Re: Chudáci UKáčka
Přesně, čím větší bída tím hůř se chovám k tomu kdo je ještě větší chudák... a nikdo si neuvědomuje, že není vyhráno, Kučma už nemá do Špidly tak daleko....
0/0
9.8.2002 15:46

Bubák1

Re: Re: Re: Chudáci UKáčka
V názoru na oba zmíněné představitele se s Vámi bohužel neshodnu, to si však můžeme někdy vyříkat v jiné debatě. Nejhorší jsou ti, co de facto, nepřišli nikdy s lidmi s východu (ale i odjinud) do styku a všechno co o nich ví si přečetli z novin.
0/0
9.8.2002 16:01

BRK

Re: Chudáci UKáčka
Když jsou tu nelegálně,tak co můžou čekat?České nelegály si určitě také nikdo nepředchází.
0/0
9.8.2002 16:49

Bubák1

Re: Re: Chudáci UKáčka
To je na tom to nejhorší. S lidmi, kteří neudělali nic jiného než že si jeli vydělat peníze pár kilometrů dál na západ, se tady zachází jako se zločinci. Podivná vyspělá, demokratická, svobodná a humání společnost. Kdo je potom horší? Ukrajinské mafie nebo naše policie a úřady, které tyto lidi svorně pronásledují a šikanují.
0/0
9.8.2002 16:56

BRK

Re: Chudáci UKáčka
Když jsou tu nelegálně,tak co můžou čekat?České nelegály si určitě také nikdo nepředchází.
0/0
9.8.2002 16:49

cizak

smutni pripad - z koho domaci podvodnici a rasisti hledaji svu sanci !!!
Kravine !!! "Pokud jsou na území jiného státu, pak musí dodržovat jeho zákony (z velké části se to neděje)." - nesmisl. Asi je ten smutni pripad dobra puda za ciste ceske fasiste, rasiste a nechopne idiote aby ukazali svu "silu" (jednou jazykovou). Pokud jsi tak moudri jed to US, Francie nebo UK a ukaz se jak si dobry a jak se tam dodrzujes vsech zakonu a jsi klidni na vydirani uredniku z cizinske policie. A kdyz na ulici ti nejaky "domaci" hajzl jednou tak vynada protoze to muze a ma jistotou ze pred policii ukeca vsechno tak se postav celem precitej si to co tady zadas. Skus to udelat tam kde budes cizincem. A ten tvuj kamos je urcite taky nejaky mafijan a ted spolu sve kriminalne cinosti schazite na nejake skoro pismene chudake. Proc se razie ne udelaji po bazarech po Praze? Asi protoze ti kamos ma podil u tom. Co se mislis znaji ukrajinci co jsou to "bili koni"? Asi ne, a ti to dobre vis. Ale ti tomu dobre rozumis. Hele klidek, aby mozna ni Ukrajina za par let nebyla dobra, ....
0/0
9.8.2002 15:18

Hnidopich

Re: smutni pripad - z koho domaci podvodnici a rasisti hledaji svu sanci !!!
Proboha co to bylo??
0/0
6.9.2002 12:29

karber

Někde se sice musí začít!
Ale je potřeba to dělat soustavně a už na vstupech do ČR a hlavně tvrdě, nekompromisně probírat ty nad nimi tzv. šéfy. Vlítnou stejně tvrdě do jejich sídelních měst Praha, K.Vary atd.
0/0
9.8.2002 13:48

Honza S.

Re: Někde se sice musí začít!
Timhle se vybec nic nevyresi. Jedine reseni je to, kdy se jim zastavi nebo vyrazne omezi jejich zdroj penez. To jedine bude fungovat a to bude fungovat tehdy, pokud se stat postara o to, aby ty delnici pracovali legalne, bez problemu a jejich zamestnavatele, kteri nedodrzuji zakony (jako je placeni dani, radne pracovni smlouvy atd) velmi tvrde postihovala. Nejake kontroly a razie jsou na nic. Jedine co bude fungovat je, ze se pretne ten zdroj penez pro mafii. Jine reseni neni.
0/0
9.8.2002 14:02

Vlada

Re: Re: Někde se sice musí začít!
Spravny postreh! Vim o tom docela hodne. Jsem obcanem Ukrajiny i kdyz nejsem ukrajinec ale podkarpatsky rusin. Bydlim v Cechach jiz nekolik let. Nemakam na stavbe ani nejsem mafian, pracuji jako manazer v IT spolecnosti. To co se tady dela, je naprosto nechutny. Mafie z byvaleho SSSR se tomu jenom posmiva. Chcete s ni bojovat? Musite znehodnotit cenu jejich sluzeb. Kdyz delnik si bude moct vyridit pracovne povoleni a legalne pracovat v CR, nebude mit zajem o sluzby mafie nebo "klientu". Proto by se mely zmenit zakony. Jenze tohle se neudela. Proc? Protoze vysoce postaveni lide z policie a rekl bych ze i z vlady dostavaji podil z tech penez, ktere se seberou delnikum nebo usetri na danich.
Omlouvam se za svoji cestinu a diky moc za podporu mych spoluobcanu. Oni totiz vasi podporu a vase pochopeni potrebuji.
A co se tyka toho zmrda z metra, tak vsichni ho odsuzuji, nejvic sami rusove. Totiz problemy ktere zpusobil rusum v CR jsou mnohem vetsi nez ty co zpusobil cechum...
 
0/0
9.8.2002 15:42

926

policejni hloupost
Souhlasim s Petrem, že ubytovny " gasarbajtrů" nejsou asi tim nejvhodnějšim místem na hledání mafiánů. Ti se dávno válejí v drahých hotelích, rekreují se a vybírají si své desátky atd. Prhnat "koule" těm chudákům no to jsme " borci"!!! Dle mého názoru zabránit vstupu nežádoucích osob je nemožné, kdo má prachy vždy se najde řešení.........................
0/0
9.8.2002 13:32

926

Má reakce
Bohužel cizinců z býválého východního bloku bude u nás přibývat. Zamysleme se ale nad tím, kdo je skutečný problém. Ti, kteří zde pracují na černo, aby uživili rodiny nebo mafiáni, kteří tady u nás " rostou jako hoby po dešti"? Projděte si pár barů a klubů, slyšíte zde hovořit ruštinou frajery se zlatem na krku a venku na ně čeká Audi za dva milióny.
0/0
9.8.2002 13:23

Petr

nejlepší předpoklady pro povolení pobytu mají zločinci
Hledat mafiány na dělnické ubytovně ? Čípak mozek to vymyslil ? Kriteria stanovená pro povolování  přechodných  pobytů cizinců v České repblice , t.j. zejména dokládání finanční způsobilosti ( konto s více než stovkou tisíc  korun ), bez problému splňují právě zločinci. 
      
0/0
9.8.2002 12:45

pin

... novináři ........ a co dál?
První nezbytný krok po události v metru je skutečně provádět razie. Druhým, a možná současným, musí být mapování parazitující mafie. Blábol o těch co přijeli se seznamy, ale jsou čistí, je ukázkou tendenčnosti článku. Jde o neprofesionalitu novinářů, šéfredaktorem konče. Jako komunálka - dobrý, ale souvislosti nevidí, tam nedohlédne. Nečinnost policie tímto směrem nepranýřuje! A zdejší diskutující, v hnědých a černých košilích, ve své hlouposti - a pod vlivem novinářů - nechtějí vidět, co to je ekonomická emigrace. Budujme si sociální jistoty před vstupem do EÚ, ale nepřehlédněme, že řada Čechů již je za prací na západ od nás. A jak tam s nimi zacházejí! To k informaci o razii u Radotína patří taky.
0/0
9.8.2002 11:41

noname

když čtu ty příspěvky typu chudaci ukrajinci - humus
Každý národ si historickým postojem a svým jednáním vytváří hodnoty, na kterých pak stojí a těží z nich, takové keci o komunismu a kapitalismu jsou úplně nesmyslné a nesouvisí s ekonomikou států. Ti lidé si doma zvolili takovou vládů, že jim nepomůže  a je to jejich volba. Pokud jsou na území jiného státu, pak musí dodržovat jeho zákony (z velké části se to neděje).  Zas se ozývají názory typu, ale oni se mají špatně - jo - mají se skvěle, protože mohou žít a budouvat svou kulturu v Evropě, ale mohli by jste pozvat celou Afriku, protože tam jsou opravdu chudáci. Nedávno kamarád vyslíchal 2 ukrajince, kteří organizují vykrádání bank pomocí "bílích koní" a vysmáli se mu a pustil je a udělají to znovu už  po několikáté a víme kdo jsou a dokud nejsou pravomocně odsouzeni tak je nemůžeme deportovat a nemůžeme je odsoudit, protože tento právní řád jim poskytuje ochranu všem neodsouzeným a organizátorům trestných činů.  A ty zákony byly vytvořeny za klaunovi vlády a opravdu nahrávají jen takovým jako on. Celý trestní řád předělat, to je úkol No. 1  a bude hodně dlouho trvat napravit chybz minulosti a z hrůzou pak zjistíme, že se asi hodně zákonů bude podobat komunistickým  předchůdcům, ale ony ty zákonz jsou takové i ve světě. Okopírujte zákony z VB nebo Francie a nevymýšlet české paskvily.
0/0
9.8.2002 9:50

Honza S.

Re: když čtu ty příspěvky typu chudaci ukrajinci - humus
Jestli tohle dela vysetrovatele, tak to se vubec nedivim, ze to tady vypada tak jak to vypada. Navrhnout okopirovani zakonu muze jen naprosty ignorant, co vubec nema poneti, jak funguje juristikce jako celek. Vubec se nedivim, ze pak nejde nic prokazat, kdyz je to takova extremni neznalost. Tohle by nemohl rici ani student PF UK, ktery absolvovat teprve prvni rocnik!!!
0/0
9.8.2002 10:02

Martin

Re: když čtu ty příspěvky typu chudaci ukrajinci - humus
rozumim dobre vasemu prispvku? To zrejme ti ukrajinsti delnici, kdyz prijdou vecer ze stavby tak aby se nenudili jdou organizovat vykradani bank.
Vyzniva to tak, ze jste take policajt. Pokud tedy toto je vas nahled na vec, neni se pak co divit, ze u nas maji kriminalnici volnou ruku.
Mel bych pro vas jednu radu: Kdyz uz jste policajt, tak prestante byt srab a jdete udelat poradek treba na Florenc. Zkuste chytit nejakeho ukrajinskeho vyberciho. Zkuste par dnu hlidat nejakou ubytovnu a oni urcite prijdou. Ale to bych po vas asi chtel moc :P Ono zmacknout ukrajinskeho delnika je mnohem jednodussi, bez rizika a tak pekne to pusobi na verejnosti.
Proste mame polici uplne k hovnu.
0/0
9.8.2002 10:24

Nikifor Horbaniuk

Co mate protiv nam?Mi tu dla vas rabotame a nie vsje su vragi i mafia.
0/0
9.8.2002 9:43

Doniie

Re: Tak ti ani chlape nevím
...ale neříkam že jste všichni mafie a že všichni vraždíte.Fakt je ten že jste tu jenom na naštěvě a málo se podle toho chováte.Když dostanete práci tak většinou koukáte jak na tom co nejvíc vydělat a jak se co nejvíc ulejt.TAk že ve finále se z třeba například relativně levné pracovní síly vyklube ta nejdražší kterou jsme si tu mohli zaplatit.Nechci vás všechny házet do jednoho pytle a mám pár znamejch mezi cizincema (UK)a mužu říct že jsou to dobrý lidi,ale jak říkám nechováte se tu jako na návštěvě.A to se samozřejmě netýká jenom UK ale i ostatních cizinců.Zpřísnil bych tu kontroli na hranicích tak jak to dělá např.Britanie.
0/0
9.8.2002 10:28

jinej Jirka

Re: Re: Tak ti ani chlape nevím
nemakat a brat hodne penez, to jsou s Cechy naprosto stejny... je tu ale neco o cem se prilis nemluvi a totiz, ze diky levne pracovni sile z vychodu, u nas byl mozny stavebni boom, Cesi by totiz nemakali za 50,- Kc na hodinu takze maloktera stavebni firma nema ukacka, vi se o tom nahore a tise mlci (podobne jako ve statech, kde kdyz makas nacerno a zamestnavatel za Tebe odvadi dane, tak je to vsem ukradeny)... navic se s ukackama casto jedna jak se zviratama uz u nich, takze kdyz se jak zver chovaji tady, tak se nemame cemu divit a ono  potkat ozraly Ukrajince neni zrovna vyhrou v loterii...
0/0
9.8.2002 11:21

Gulliver

Re:
není to náhodou tak , že rabotaješ ne dla vas, ale pro sebe? Nebo snad jsi sem přišel dělat charitu?
0/0
9.8.2002 11:01

Honza S.

Re: Re:
Rekl bych, ze to co delaji ukrajinci se da klidne srovnat s charitou. Tu praci delaji proto, ze ji nikdo z cechu delat nechce, za ty penize, co tihle lide berou. Je to jednoducha logika a ten obchod s temi lidmi ma dost snadna pravidla. Je to stejne tady a treba i v nemecku nebo usa, kde delaji cesi. Funguje to porad stejne. Je to jen obchod s lidmi, tedy spis s otroky...
0/0
9.8.2002 11:40

Matiee

Nejdřív reakce, pak akce
Proč musel nejdřív zemřít policista, aby se konečně začaly řešit problémy s rusky mluvícími cizinci??? Vždyť o nich víme už tak dlouho....
0/0
9.8.2002 9:08

Honza S.

Re: Nejdřív reakce, pak akce
Nic se resit nezacalo. Je to jen populisticke gesto na uklidneni lidi jako vy. Nic se tim nevyresi, naopak to povede k jeste vetsimu napeti.
Policie se ma zamerit na potirani mafie. Jen si uvedomte, ze takto jako ukrajinci, jezdi cesi do usa. Jsou na tom uplne stejne, tamni mafie z cech je zneuziva, okrada, dela s nima co chce a jeste po nich jde americka policie. A pritom ti lide (stejne jako ti ukrajinsti delnici) se snazi jen vydelat si na preziti a mozna i na dustojnejsi lidsky zivot!
Tohle jsou jen gesta, ale jadro je v mafiich. Na ty je nutne se zamerit, protoze ty jsou korenem vseho toho zla. Kdyz ty delniky budeme brat jako slusne lidi, pomuzeme jim, tak oni pomohou policii bojovat proti mafii. Takhle ale vedi, ze policie je necha na holickach a mafie je zabije, proto se boji a radeji budou pomahat mafii. Je nutne zajistit jim ochranu a ziskat jejich duveru. Pak se neco SKUTECNE zmeni a nebudou to jen gesta pro lidi, jako jsou tyhle razie.
0/0
9.8.2002 9:17

Martin

Re: Re: Nejdřív reakce, pak akce
Nesouhlasim s vami, ze je to populisticke gesto. Je to spise akt msty. Ale opet se policie vozi po tech nespravnych. Mate plnou pravdu, ze cely ten pruser zpusbuje mafie, na ty si ovsem nase policie netroufne.
Se zaverem vaseho prispevku nelze nez souhlasit.
0/0
9.8.2002 9:59

Honza S.

Re: Re: Re: Nejdřív reakce, pak akce
Ano, asi to vystihujete presneji, ze se jedna o mstu a castecne policii chapu. Pracovat tam, tak jsem z toho asi taky frustrovan a budu chtit neco okamzite udelat. Ale asi tohle by mel byt znak profesionality, ze si udrzi chladnou hlavu a zacnou skutecne neco delat. Ze tedy vyrukuji proti mafii. Ale jak pisete, mam take dojem, ze se jich spise policie boji a nic nedela. A to je problem jako s rakovinou, ptz mafie porad sili a upevnuje si pozici a bude porad horsi s ni bojovat, cim pozdeji s tim zacneme.
Proste je nutne vyvinout tlak na politiky, ze si maji uvedomit, ze lide, kteri nemaji ochranku kolem sebe maji pravo na spravedlnost a obranu ze strany statu. A ze je nutne a take i vyhodne pro ekonomiku a celou spolecnost mafii potirat a vymitit ji. Je nutne do toho investovat penize radeji nez do toho, aby nas napr. vydirali zeleznicari nebo odbory. Boj proti organizovanemu zlocinu je jednou z nejlepsich ekonomickych i politickych investic, co by mohl tento stat udelat.
0/0
9.8.2002 10:10

pražák

Opět všechno pozdě a na nesprávném místě.
Jako ve většině případů i teď policie zaspala vývoj.Tyto razie měla dělat prěd 12 léty a zachránilo by se několik životů a miliardové škody po lumpech.Razie měla dělat asi tak,jako U Holubů,kde se setkává smetánka ruské mafie a ne chudáci dělníci na ubytovnách,kde je mimo ruské mafie okrádá kde kdo.Hold náši páni ministři a další papaláši od policie jeden jako druhý to jaksi nezvládají a dělají věci,které jím nenáleží.
0/0
9.8.2002 9:06

Honza S.

Reseni?
Kdyz jsem to cetl, tak me napada asi jedine mozne reseni techto problemu. Co se tyka udalosti v metru, tak te asi neslo predejit, slo patrne o psychopata a to nejde osetrit zadnymi raziemi ani proverkami.
Na druhou stranu si to vzpomente, jak se tady nadava treba na amiky, jak jsou vyzrany, arogantni a bezohledny vuci utrpeni druhych. A ted jsme vlastne my v jejich pozici. Proto i tito lide citi frustraci a obavy z mafie a z lidi teto zeme a pritom vetsine tech delniku jde o jedine - preti jejich rodin a aspon malicko dustojny zivot. A to bychom jim meli nabidnout a zajistit, branit je proti mafii a tu potirat a tyto lidi vest k tomu, aby si poctive mohli vydelat. To pak povede k dlouhodobe spokojenosti lidi a nakonec i oni budou citit oporu v tomto state a budou pomahat s potiranim mafie, coz se pak dotkne i primo nas, ptz ta kriminalita mafii zasahuje i primo do nasich zivotu.
Podle me je tohle narocna, asi ne tak populisticka, ale rekl bych nejucinnejsi cesta, jak dlouhodobe omezit kriminalitu na co nejnizsi uroven.
0/0
9.8.2002 9:04

Jana

odplata
Přála bych celé cizinecké policii, aby jejich rodiny žili na pokraji bídy, aby zažili co to je nemít práci, aby je někdo vydíral, okrádal a aby si  v cizí zemi skusili vzít lopatu do ruky a měsíce fyzicky makat. Potom možná pochopí, co prožívají ukrajinští dělníci u nás.....  
0/0
9.8.2002 8:53

Honza S.

Re: odplata
Zcela souhlasim. Podle me to je jen populisticke gesto. Policie by se mela zamerit hlavne na jejich ochranu pred mafii a bojovat primo proti mafii. To je puvod vsech tech problemu. Rozhodne to nebude nejaky chudak, ktery dre na stavbe a ktery se snazi zivit svoji rodinu, co zije na pokraji bidy. Az zmizi mafie, bude i vetsi klid a spokojenost mezi temi delniky a take i mezi nami. Povede to ke sklidneni situace a tim i mene konfliktum. Jen at si nekdo predstavi, ze zije na pokraji smrti, ze jede do USA, tam ho nejaka mafie zneuziva, policie po nem jde a clovek jeste dela nejakou desnou praci za par supu. Vede to jen k frustraci. A nasi lide, co takto jezdi do usa to zazivaji take, stejne jako delnici z ukrajiny, co jsou u nas. Kdyz jim pomuzeme, pomuzeme tim i sami sobe.
0/0
9.8.2002 9:09

Jirka Křovák

Re: odplata
Přál bych ukrajinským dělníkům, aby tady pracovali legálně, se zdravotním a sociálním pojištěním, platili daně a našli si slušné ubytování (některé země od zahraničních zaměstnanců vyžadují mít ubytovaní splňující některé standardy) a především hlásili policii pokusy ruských mafií je vydírat - zkrátka aby tady dodržovali naše zákony.
Do té doby ať drží hubu a trpí šikanu ze strany policie. Ta nemůže zatýkat mafiány, když proti nim nikdo nebude svědčit. A pokud tady budou ukrajinci bez pracovního povolení a budou tu makat bez toho, že by platili daně a že by trvali na tom, ať za ně zaměstnavatel platí sociální a zdravotní pojištění, tak ať se nediví, že jsou vidíratelní a že je taky někdo vydírá. Mimochodem, když tu chtějí pracovat, nepotřebují ty buzíky co jim ve své lásce k anglickým výrazům (obvyklé v bývalém SSSR) říkají klienti, ale můžou zajít do normálních agentur zprostředkovávajících práci - práci ve stavebnictví najdou ještě ten den. Za blbost se zkrátka platí...
0/0
9.8.2002 9:16

Honza S.

Re: Re: odplata
Ale to jste dost mimo. Jak muze ukrajinsky delnik neco vymahat? Predstavte si, ze jste na pokraji smti a jen prezivate jak muzete. A ted mate moznost pracovat, ale krome vas je dalsich 100 lidi, co o to misto maji zajem. Pujdete za zamestnavatelem a reknete mu: hele, ja chci vsechny ty pojisteni a dalni naklady a ne penize pro sebe. Takze hezky dodrzuj zakon, nebo ti dam vypoved. :o))) Myslim, ze ted se muzete tomu vasemu prispevku jen zasmat, ptz je nerealny. Zde muze a musi pomoci jen stat, ktery donuti zamestnavatele, aby zde nemeli lidi nacerno, aby je zamestnavali a aby jim neplatili penize bokem. Ale ze by neco mohl zmenit chudak delnik z ukrajiny, ktery je rad, ze prezije pod utoky mafie, zamestnavatele a policie? Nebudte preci tak nekonecne naivni ;o)
0/0
9.8.2002 9:29

Uni

Re: odplata
někteří z nich makají i jinak.Třeba znásilňují, okrádají, vraždí.....to ti nevadí ochránkyně UKáček?
0/0
9.8.2002 9:32

Bug

Re: Re: odplata
Jednoznacne souhlas - pani, nebo slecna Jana je asi z nejakeho uplne jineho sveta. Ja bych naopak pral vam pani, nebo slecno Jano abyste prisla do styku s nejakym tim ubohym delnikem, ketereho tak strasne utiskujeme. Nejspis by vas nejdriv znasilnil a potom okradl, nebo neco na ten zpusob. Verim ze byste svuj nazor rychle zmenila. Z te vasi kvetinkove reci je mi na nic...
0/0
9.8.2002 9:46

Honza S.

Re: Re: Re: odplata
Me je zase na nic z vas. Z toho co jste napsal je videt jen primitivismus a nastin fasismu a sovinismu. Kdyby to byl clanek o tom, jak americane v usa zneuzivaji cechy, nebo jak u nas maji nemci, anglani atd. treba 2x az 3x vyssi platy nez jejich cesti kolegove na stejnych pozicich, tak to byste asi kricel.
A pritom je to totez. Ale prave napr. ty amici nebo nemci se na nas divaji mnohdy jako na "ceske svine", co meli taky poslat do koncetraku. A mezi ty ceske svine patrite i vy. Takze vy jste taky takove UKcko, jen zase pro nekoho jineho. Zkratka, pokud budou lide jako vy, bude porad existovat ono utrpeni, nic se nezlepi a jedine co bude mozne delat je populismus ve forme razii. Ale vrazdit se bude porad stejne, neli vic.
0/0
9.8.2002 9:59

KatkaM

Re: Re: Re: Re: odplata
proč primitivismus?To je naprosto realita, nebo chceš popřít že se u nás nic takového neděje?Možná že ty jsi to ještě nečetl nebo jsi o tom neslyšel, ale to neznamená že se to nedějě!
0/0
9.8.2002 15:22

Inkvizitor

Re: Re: Re: odplata
Problém asi bude v tom, že Jana přichází do styku ze zahraničními dělníky a to zřejmě styku sexuálního. A jak známo, tam kde se myslí "ku....." , tam se mozek zastavuje.
0/0
9.8.2002 10:28

Bubák1

Re: Re: Re: Re: odplata
A takový buran chce určovat kdo je zločinec a kdo ne. Chovej se slušně milý příteli, aspoň k příspěvkům od opačného pohlaví.
0/0
9.8.2002 11:39

Inkvizitor

Re: Re: Re: Re: Re: odplata
Kdo obhajuje zločince - sám je zločincem. A ty jsi obhájce cizojazyčných mafií - v tvém případě není to určení těžké. Na tebe já kašlu. Pouze mne už tvá blbost unavuje.
0/0
9.8.2002 13:25

takyhňup

Re: Re: Re: Re: Re: Re: odplata
Inkvizitor... Pche! Pitomec!
0/0
9.8.2002 14:05

Uni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: odplata
a co jsi ty?Co inteligentího kromě urážky jsi tu napsal?Pokud tvoje krycí jméno odpovídá tvému intelektu, tak zapomeň na mou připomínku
0/0
9.8.2002 15:26

Sinuhe

Re: Re: Re: Re: odplata
Vies napisat aj nieco ine ako urazky??? Ked som pracoval na stavbe ako stavbyveduci, tak sme mali aj Ukrajincov a makali ovela lepsie ako minimalne 50% nasich Ceskych zamestnancov, neodskocili si na dve hodiny na pivo a nemusel som nad nimi stat, pretoze ich pracovny vykon neochaboval s mojim odchodom. Ked sa nieco nestihalo, tak sa tam poslali Ukrajinci. Rovnyko zly alebo dobry, moze byt Ukrajinec, Cech, Slovak, Nemec alebo ktokolvek iny.Je celkom lahke sediet doma na zadku a mudrovat nad pivom. Skus si niekam vyrazit do cudziny za pracou. Ked Ti manzelku, priatelku, sestru znasilni Ukrajinec, tak treba vsetkych asi postrielat nie?? Ked to urobi Cech, tak mu das asi diplom, co?? V oboch pripadoch to urobil "zlocinec" podla toho sa treba chovat!
0/0
10.8.2002 13:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.