Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla je arogantní zločinec, řekl Klaus

Je krátce před půl sedmou večer a konečně končí rozvleklá destihodinová poslanecká diskuse nad textem vládního prohlášení. V tu chvíli premiér Vladimír Špidla může konečně říci: "Jménem koaliční vlády vás žádám o důvěru." Atmosféra v Poslanecké sněmovně v tu chvíli začíná houstnout a to i navzdory ujišťování koaličních stran, že všichni ruku pro vládu zvednou. Nastává chvíle, na kterou nový kabinet netrpělivě čekal celý den.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Josef

Špidla
Snad už všem těm, kteří Špidlu volili dochází, že není zločinec, ale neznalý a nezkušený blb. A přídáme-li k tomu ještě jeho pravou ruku Součkovou, tak nás Bože netrestej. Ale co, v padesátých letech řídili fabriky krejčí a holiči a nyní republiku řídí člověk, který v muzeu oprašoval vopičáky.
0/0
16.8.2002 15:20

taky občan

Re: Špidla
Na rozdíl od něho takovej Pepa, to je světa i všeho jiného znalý prevít, ten by nás měl řídit, ten už přežil i bolševiky......
0/0
16.8.2002 15:46

josef

plný pytel hovínek Klausovi
Špidlobolševismus je evidentní a je kapitola sama pro sebe a těch hoven třeba neméně, ale že zrovna Klaus je tak chytrej? Vždyť ten pošetilý nomenklaturní megaloman léta prováděl ultrasocanskou politiku a tvářil se přitom jako pravičák!
0/0
9.8.2002 18:48

Joe

Trocha "filosofie"
Co je to zločinec ? Asi někdo, kdo činí zlo. A činí p.Špidla zlo ? Co je to vlastně zlo ? Něco, co je špatného ? Ale z jakého hlediska a pro koho. Mě např. slimáci na zahrádce žerou úrodu = činí mi zlo. Tak je zabijím = činím slimákům zlo. => slimáci a já jsme zločinci ? Co dělá p.Špidla ? Jen a jen prosazuje svůj program, o kterém je přesvědčen, že zajistí dobro (otázka pro koho). Ale on vyhrál volby, za jeho programem a názory stojí velká část lidí. Takže co s tím. Je teda zločinec či dobročinec ? Mě z toho vyplývá jediné: za to, co se v naší zemi děje může převážně celý národ ! Stupeň vyzrálosti našeho národa zhruba odpovídá situaci v zemi. Taky bych si položil otázku, jak jsme na tom se vzdělaností. Úvaha č. 2: zástupci ODS tvrdí, že vláda přináší socialismus. To by se měli komunisté radovat, ne ? Ale oni tvrdí, že vláda ČSSD zradila voliče (nesestavila levicouvou vládu a nedělá levicovou politiku). Tak, co tu teda ČSSD zavádí ? Nelíbí se to pravic ani levici. Z tohoto hlubokého rozporu vyvozuji pouze jediné: drtivé většině jde jen a jen o koryta. A hodně se to také projevuje na lidovcích a US. Nemá vůbec smysl polemizovat nad tím, zda je p.Špidla zločinec nebo ne a proč to vlastně p.Klaus řekl (zda vůbec). P.S.: a pišme radši p.Klaus a ne prof.Klaus. Pan vyjadřuje pohlaví a částečně věk (doufám že je tedy pan) a Klaus je jeho příjmení (aspoň doufám). Ono s tím profesorem je to ... Položil bych si otázku, kde k titulu přišel (je to pedagogicko akademický titul), zda absolvoval habilitaci, jak moc působil jako pedagog na akademické půdě. P.S.: a už se těším jak mi můj příspěvek rozcupujete
0/0
9.8.2002 13:26

Dan(1)

Re: Trocha
Neměl byste se se svým dotazem spíše obrátit na pana doktora honoris causa? Vy nevíte, kdo v ČR uděluje profesorské hodnosti?
0/0
9.8.2002 17:50

Joe

Re: Re: Trocha
Právě že vím, ... Přednášel jsem 3 roky na univerzitě.
0/0
12.8.2002 9:48

Keynes

Re: Trocha
Pod to se mohu podepsat.
0/0
9.8.2002 18:31

vlk

Vážený "pane profesore" Klausi,
jako obvykle máte skoro úplnou pravdu - tedy až na jeden malý setail. Při hledání jména nejarogantnějšího zločince se račte napřed podívat do svého občanského průkazu.
0/0
9.8.2002 9:03

kiwi

TO JE SVATA PRAVDA,
SPIDLA je AROGANTNI SOCAN a ZLOCINEC,i KLAUS je AROGANTNI a je nepochybne take ZLOCINEC ale alespon ma STYL,coz SPIDLON a jine socanske trubky nikdy mit NEBUDOU.....:))))))
0/0
9.8.2002 7:22

Mates

Re: TO JE SVATA PRAVDA,
Přesně tak a další rozdíl je ten že za Klause se kradlo, z Zemana mnohem víc za špidly? to si radši ani nechci představit!
0/0
9.8.2002 11:58

Filosof

Re: Re: TO JE SVATA PRAVDA,
Za Špidli se krást nebude. Vždyť nikdo nebude mít nic, v tom je podstata socialistické rovnosti.
0/0
9.8.2002 13:58

taky občan

Re: TO JE SVATA PRAVDA,
co to tu pokřikujete na jiné, vždyť všichni jste zločinci....a nemáte styl
0/0
9.8.2002 14:33

Jsem taky občan

Re: Re: TO JE SVATA PRAVDA,
Každý má styl. A pokud jsou všichni zločinci, jsi také zločinec.
0/0
9.8.2002 14:35

taky občan

Re: Re: Re: TO JE SVATA PRAVDA,
 ...do prkénka, sice možná i ano, ale já chci mít stejná práva ... a zdejší zločinci řvoucí něco o jiných zločincích je mají.......nebo ne? Potěšující ovšem je, že aspoň jeden taky možná spolu občan reagoval. 
0/0
9.8.2002 17:45

Mates

Re: Re: TO JE SVATA PRAVDA,
Styl? To uvidíš ten styl, až budeš stylově prchat přes čáru do Rakouska a stylový pohraničníci po tobě budou stylově střílet stylový vostrý ty blbe, protože už nebudeš moc vydržet ten Špidlův styl.
0/0
9.8.2002 15:11

taky občan

Re: Re: Re: TO JE SVATA PRAVDA,
nojo, někdo by měl začít prchat už teď, aby to s těma plnýma kalhotama stihl....Ohledně vydržení, zažil jsem horší týpky, dokonce horší než je Matýsek, všichni jsou teď na zdech vycpaní, nebojíte se náhodou taky? 
0/0
9.8.2002 17:47

Slitování

Odpočinek pro starou gardu
Stará garda politiků s těžkostí vnímá novodobé dynamické změny ve společnosti. Dejte si odpočinek, nejlépe trvalý. Prospěje všem.
0/0
8.8.2002 22:11

Bojavá

Každý to čte po svém
Z článku který je nenávistne napsán ,jsem vyčetla ,že ten kdo ho psal nemá rád pana Klause ,budiž,ale není ani jisté ,že se tak, vyjádřil, protože novinář chytře ,jen uvádí ,to co ,udajně zaslechl ,z hloučku poslanců ,ten titulek napsal záměrně tak ,aby proti sobě poštval ty lidi ,kteří čtou jen titulky ,sama jsem se na to chytla.Bojím se víc novinářu, kteří ,takto štvou lidi proti sobě,víc než politiků.Lidi přemýšlejme víc ,nebudeme na sebe,jak psi
0/0
8.8.2002 19:33

Keynes

Klaus je hovado!
Je to senil a měkne mu mozek,už by ho měl někdo oddělat,co třeba Citrón?
0/0
8.8.2002 18:31

Jenda I

Potrefený
Vážená dámo! Doufám, že až odložíte emocionální roušku, která Vám odebrala vlastnost dobře číst, zjistíte, že arogantním zločincem nenazval Váš cráněnec mne, ale pana Špidlu. Tudíž, ani já, ani nikdo další, s vyjímkou pana Špidly, nemůže být potrefený, jak uvádíte ve své reakci na můj příspěvek. Kdyby pan Klaus nazýval věci pravými jmény, tak mi to vůbec nebude vadit (tím se nezastávám pana Špidly), mně vadí spíš to, když jeden překrucovač pravd (všimněte si, že se úmyslně vyhýbám silnému výrazu lhář), nabob a pohrdač vším co "nesedí" jemu, napadá jiného pro vlastnosti, které sám u sebe obdivuje a dává okázale najevo. Tolik na vysvětlenou. Jinak pořekadlo o potrefené, co se ozve, neb co jí vadí, se běžně užívá u husy. A tak jak víme není rodu mužského.
0/0
8.8.2002 15:22

Highlander

Prvovoliči ???
Když už se v téhle diskusi semlelo snad skoro vše, mám jeden dotaz. Nemáte někdo povědomost, zda-li existuje nějaký průzkum (či co), jakpak se zachovali při posledních volbách prvovoliči (naše mládež - budoucnost národa), jaká byla jejich volební účast, koho asi tak volili (když už volili) - vždyť jde v prvé řadě o jejich budoucnost. 
0/0
8.8.2002 14:38

Keynes

Re: Prvovoliči ???
U prvovoličů vyhrála ČSSD.
0/0
8.8.2002 18:33

Mates

Schodek a realita
Pokaždé byl plánovaný schodek překročen, takže je naprosto jasné, že bude překročen i tento. Odhaduji, že že o takových 30-40mld - musíme přece do té EU a to něco stojí. Takže to máme 200mld jen za první rok vlády! To je začátek jak hrom. No a pak to ještě poroste, takže pokud tahle rudá vláda vydrží, máme tady při tomhle tempu nějakých 900 - 1000mld za 4 roky!!!!! To je skoro na Nobelovku!!!
0/0
8.8.2002 13:56

Michal

Klausi, podivej se do zrcadla !
Klausi, Langre a ODS, podivejte se do zrcadla. Az potom vynasejte soudy o tom kdo je zlocinec, kdo podporuje korupci a zlocinnost v zemi, kdo je arogantni, a kdo si nevidi ani na spicku nosu. Mala napoveda : jste to prave vy.
0/0
8.8.2002 13:39

Charlie

Re: Klausi, podivej se do zrcadla !
Tak nevím jestli Michale chápeš o čem je řeč. Článek jen štve lidi proti sobě. Nechme to být, je to právo novináře. Osobně si myslím, že pánové, kteříí dneska "dělají politiku" si vůbec neuvědomují, že jsou placeni z našich daní (a ne zrovna malých) a podle toho se chovají. Arogance, diletantismus a ignorace je na denní pořádku. Nechci se zastávat ani jednoho z "velkých". Děsí mě co současná garnitura plánuje a co se děje. Vezměme dluh na rozpočtu. pro každého z nás včetně kojenců je to cca 15 000 dát ze svého, aby dluh nebyl. Nevít jak Vy, ale mě se nechce dát jednu "průměrnou výplatu" na to, aby se štědře rozhazovalo! A to nemluvím o úrocích z těchto dluhů!!!! To mluvím jen a jen o tom, že aby si tohle stát mohl dovolit, tak každému z nás do té kapsy zatne pořádnou sekeru!
 
0/0
9.8.2002 9:02

slavek

Re: Re: Klausi, podivej se do zrcadla !
Je to tak. Většina lidí však disponuje majetkem získaným za Husáka (to je i dekret na byt!) a tak tu sekeru nějak přežije. Jak se ale po 70% zdanění výdělku mají do jejich sociální situace zvednout  ekonomicky aktivní nebydlící občané, jejichž jediným majetkem je jejich výdělek? Netýká se to jen mládeže, ten průser začal po aksamitovém převratu před 12 lety. Pro ně je ta sekera smrtící ranou... Nebo se mají stát lemry, zničit si zdraví chlastem nebo drogami, či naflákat houf fakanů jako cikáni a dyndat a dyndat až jim socka dá to, na co si nemohou běžně vydělat? Je to ke zblití, ten šokiální stát. Kdyby ty kurvy nám nechaly alespoň 50%, tak už by byla z "čistého" výdělku splatitelná hypotéka. Těch 20% bolestně chybí; socani je přemisťují k parazitům všeho druhu.
0/0
9.8.2002 19:00

Jan

Pořadový krok Josefa Dolečka
Sudeťáku Dolečku z Darmstadtu či odkud! A to ses v diskusi o vás, sdt.Němcích a jejich majetku vydával za distinguovaného pána. Vidíš jak ses nám odkopal! A to ses ještě nestačil vrátit s nějakou tou standartou nad hlavou pořadovým krokem do Čech!
0/0
8.8.2002 13:30

Josef E.Dolecek

Poslední krok pana Dolečka
Zrovna mne nenapadl nějaký vhodný citát, který by se dal uplatnit na tebe Jene. Jsi li neochvějně přesvědčen, že znáš pravdu a lež, co je správné a dobré tak si posluž. V životě jsi mě neviděl, v životě by si ode mne neslyšel jediné slovo proti Čechům a hned mě cpeš do kolonky " Sudetský Němec" v tvé hlavě ovšem s rovnítkem mezi slovem hajzl. Jsi ubohý protože se díváš na vše velice omezeně.
Nicméně Vám udělám radost. Toto je moje poslední návštěva na webu i-dnes. Bohužel já tyto noviny vnímám jako jednoho z největších strůjců volebního průseru v ČR. K mé mluvě - na každou akci následuje reakce a já si raději nahlas ulevím, než abych doma z frustrace třeba bil manželku.
Pro slušné lidi kteří rádi slušně diskutují ( tak jak tomu má být ve správné společnosti ) je možno mě potkat na www.zvedavec.org
Sbohem, a šáteček
0/0
8.8.2002 14:00

Toník

Re: Poslední krok pana Dolečka
Ale Vy, pane Dolecek, slusny nejste. Tak si tam budte sam ... rozhodne bych Vas nerad potkal.
0/0
8.8.2002 15:36

vlk

Re: Poslední krok pana Dolečka
Kdybys nácku aspoň blbě nekecal, že jsme od tebe neslyšeli jediné slovo proti Čechům - na tomhle webu jsi jich k různým článkům nažvanil až dost. A místo našich volebních průserů se raději starej o to, abyste doma neměli taky jeden. I když u tebe je to asi ztracené, ty budeš zřejmě typický volič neonacisty Stoibera.
0/0
9.8.2002 8:55

Michal

Uz je senilni
Mam takovy pocit ze pan profesor zacina byt senilni. ;-)
0/0
8.8.2002 13:24

Mates

SOUHLAS!!
Po velmi dlouhé době musím s Klausem souhlasit. Špidla je prototyp bolševického komisaře, naprosto a bez nejmenších pochyb přesvědčeného o své jediné pravdě a jdoucí za svým cílem - sociální spravedlností - s neochvějností křižáka, přes mrtvoly. Je z rodu Iljičů. přesvědčen, že bohatsví je nemravnost a že všuivhni musíme být stejně chudí. Takovéhle typy u nás v 50 letech naháněli kulaky do družstev. Ale pokaždé, když budeme Špidlu kritizovat, nesmíme zapomenout, komu za jeho zvolení vděčíme - především US a všem kteří ji podporovali - Havel, Česká televize, MF Dnes, "Občanské iniciativy" apod. Nebýt jejich nenávistného a úporného tažení proti Klausovi a ODS, nikdy by ČSSD a komunisti nemohli dostat tolik hlasů, kolik dostali
0/0
8.8.2002 13:24

šárka

Re: SOUHLAS!!
Vážený pane,Klaus si především všechno prohrál sám,a nejenom sobě,ale i ODS a ještě spíše české "pravici",jestli tady něco takového vůbec existovalo.Vy jste někdy četl něco,co by se dalo nazvat politickým programem ODS? Stačilo si přečíst předvolební letáky a hrůza člověka obcházela z nicoty a blábolů.Na tom se fakt stavět nedá. Takže?Naštěstí  to chápe dost lidí a podle toho dopadly volby.A Klausova neschopnost se dále projevuje i v tom,jak se začíná projevovat jako "opoziční" politik.Ani té opozice,která má snazší roli,protože nemá odpovědnost,se neumí řádně chopit.Doporučila bych mu,aby šel opravdu do důchodu,sepisovat knihy.
0/0
8.8.2002 22:03

georgesco

Re: Re: SOUHLAS!!
Tak především, pan présor ztratil soudnous už dávno.
Taky především Klaus a jeho hejno papoušků může za to, že máme znovu vládu ČSSD a za volební úspěch bolševiků. Jednak diskreditací pravicových myšlenek (z úst ODS zní i ty nejlepší liberálně konzervativní myšlenky totálně nevěrohodně) a pak předvolební kampaní. Ta byla postavena jenom na Klausovi (pravda, kde nic není...) a na vyvolávání strachu a nacionalistických vášní. Tím jenom mobilizoval bolševiky, kteří ale nešli volit ODS, ale svoji rodnou stranu.
Myslím, že by všem prospělo, kdyby odjel za Zemanem na Vysočinu!! 
0/0
9.8.2002 9:09

Mates

Re: Re: Re: SOUHLAS!!
Jasně, nadávek na Klause už jme slyšeli tolik, že to pomalu přestává fungovat. Není pravda, že za prohru ODS může jenoim Klaus. Samozřejmě, na tom svůj podíl má, alebez emocí - kdy naposledy jste třeba v MF Dnes četli něco pozitivního o ODS? Kdy jste viděli něco takového v ČT? Jakto že Klaus ještě stále může za všechno špatný v této zemi, přestože není v žádné vládní funkci od r. 1997? Jakto, že tolik vadila opoziční smlouva, ale nikomu nevadí vstup US do rudé vlády? A to nemluvím o Havlovi a o tzv. umělcích. Je fakt, že Klaus opravdovou pravicovou politiku nedělal, ale tyhle volby si ODS neprohrála sama. Vytvořila se tady jednotná fronta proti ODS a Klausovi a jenom díky tomu jsou rudoši na koni.Dávat zrovna za tohle vinu Klausovi je pokrytectví.
0/0
9.8.2002 10:37

Keynes

Re: Re: Re: Re: SOUHLAS!!
Ale Matýsku,zapomněl jsi na TV NOVA,BOHUŽEL nejsledovanější  a nejmocnější medium v této zemi,ta úplně nejvíc kritizuje a háže špínu na ODS,to je ostatně vidět ve všech zpravodajských pořadech . A jak jde na ruku ČSSD a Koalici,to je do nebe volající .
0/0
9.8.2002 18:37

Jan

Profesor vydal signál
že definitivně ztratil  nervy a soudnost. Mnohokrát řekl, že prý nikdy nikoho nenapadl tak, jak byl napadán on. Ode dneška můžeme říci, ano pane profesore, máte opravdu, ale opravdu pravdu.
0/0
8.8.2002 13:19

barbudo

Proč ta silná slova, pane profesore?
Zločinné spolčení je společenstvím více osob s vnitřní organizační strukturou, s rozdělením funkcí a dělbou činností, které je zaměřeno na dosahování zisku soustavným pácháním úmyslné trestné činnosti .... to je odstavec z Trestního zákona. Která z našich parlamentních stran této definici neodpovídá? Princip našich demokratických voleb tedy spočívá v tom, že si volič vybere některé zločinné spolčení a doufá, že právě toto mu bude nejméně škodit, či si dokonce namlouvá, že i na něj zbude nějaká ta ohlodaná kost, která spadne pod stůl. Voliči podle toho volili a nová vláda je výsledek. Není snad něco v pořádku?
0/0
8.8.2002 13:02

Mates

Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
Co to meleš ty magore, s citacema z Trestního zákona? Kodkoiv, kdo hodlá zadlužit tuhle ubohou republiku 600 mld. za 4 roky je největší zločinec v její historii! A kde se ve vás rudoších najednou bere ta obrovká schopnost "respektovat výsledk voleb"? To jako volby proběhly, takže teď máme držet hube a promluvit zase až za 4 roky nebo jak? Přesně tohle, jste vy komančové vyčítali Klausovi, a organizovali jste mítinky na Václaváku a stávky v televizi!! A te%d je to najednou OK? A co unie svobody, která o sobě mluvila jako o jediné pravicové straně a pak jako jeden muž zvedla ruku rpo největší levičáckou zlodějinu v historii, hned po únoru 48? To je taky OK?
0/0
8.8.2002 13:37

barbudo

Re: Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
Nevím ve kterém jazyce se major píše magor, nevím ani o tom, že bych už byl majorem (leč, nelze to ano vyloučit). Neznám žádného svého indiánského předka. Tolik na úvod. Vůbec neříkám, že nespokojení nemají mluvit. Naopak. Jenom mne poněkud mate, že se zjevně domníváte, že ODS je pravicová strana. Také se zjevně domníváte, že peníze, kterými hospodaří stát jsou automaticky kompletně ukradeny a tedy i státní dluh že bude takto ukraden. Mohl byste mi tyto drobnosti poněkud objasnit? Děkuji.
0/0
8.8.2002 15:59

Juras

Jejda, to jste si krásně naběhl :-))
Cit.: " Nevím ve kterém jazyce se major píše magor" - no přece v češtině. Dříve se psávalo místo "j" "g". Ještě jste neviděl staré vydání básně: Karel Hynek Mácha: Mág?
0/0
8.8.2002 22:51

barbudo

Re: Jejda, to jste si krásně naběhl :-))
Jistě jsem viděl nejeden magestát (Mág jsem neviděl), ale nevím, zda slovo major-magor bylo tehdy součástí češtiny. Krom toho u člověka, který si plete levici/pravici s přednicí/zadnicí bych nečekal znalosti variet zápisu historické češtiny švabachem.
0/0
9.8.2002 9:18

Mates

Re: Re: Jejda, to jste si krásně naběhl :-))
větší či menší pravopisné chyby tady děláme asi všichni, je to dáno spěchem s jakým odpovídáme. Jinak K.H. Mácha napsal jak Máj, tak Mága, ten Mág byl dokonce zfilmován, ale moc to nedopadlo(ten film). Jinak je to jasný - levice = zadnice.
0/0
9.8.2002 11:55

Keynes

Re: Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
Ty nýmande to mi jako chceš namluvit,že když si vypůjčím v bance,tak jsem zločinec?
0/0
8.8.2002 18:37

Mates

Re: Re: Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
Zločinec budeš, pokud si v té bance půjčíš a nesplatíš to, ty gumo. Na rozdíl od Špidly, který si půjčí ale splácet to budeme my (i ty asi). Nevím jak víc jasněji to mám napsat, aby to i takový ekonomický odborník jako seš ty pochopil.
0/0
9.8.2002 11:48

barbudo

Re: Re: Re: Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
A on si Špidla ty peníze půjčí pro sebe?
0/0
9.8.2002 11:59

Mates

Re: Re: Re: Re: Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
no pro mně určitě ne, já mám tu snůlu že (zatím) nejsem příjemncem ani jedné asociální dávky. Navíc spoust těch peněz skončí v rukou různých Srbů a podobných gangsterů. A jestli vážně chceš obhajovat ty šílený dluhy, který chce Špidla nasekat a to, jak je hodlá využít tak jsme každej z jiný planety a asi nikdy se nedomluvíme. Btw, koho si volil?
0/0
9.8.2002 12:11

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
Ani já a moje rodina nejsme příjemcem žádných dávek. Netvrdím ale, že je špatně, že je někdo dostává. Nejsem si vůbec jistý, že třeba ukončení výplaty důchodů po dovršení např. 75 let by byl ten správný způsob šetření státní kasy. Správně říkáš, že je problém v tom, aby peníze nekončily v rukách různých gangsterů či podvodníků. To je problém obecný a netýká se jenom peněz "na dluh". Proto bude dobře, když opozice bude opozicí a bude bedlivě na takové věci dohlížet a v případě jakékoli pochybnosti bude náležitě protestovat. Zatím ale žádná opozice nebyla. Jedna oposmlouvou vládu podpořila, druhá do ní přímo vstoupila. Čili zpět k mému původnímu příspěvku, co je vlastně zájmem našich parlamentních politických stran ....
0/0
9.8.2002 12:40

slavek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
A taky nesmějí každodenně končit v ukrutných nákladech na parazitickou přebujelou erární byrokracii!
0/0
9.8.2002 19:04

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč ta silná slova, pane profesore?
Ano, sociální dávky existovat musí. Ale to, co se zde chystá, ještě zhorší současný stav. To, že Vaše rodina není příjemcem žádných dávek znamená možná jenom, že jste se o to nezajímal. Já jsem taky myslel, že se mě třeba přídavky na děti netýkají, protože mám nadprůměrný příjem. A ejhle, když jsem manželce vyřizoval na sociálce nějaké nesrovnalosti v mateřském příspěvku, paní úřednice mi spočítala, že máme nárok na přídavky na děti. Zkuste tam zajít, nemusí všechno skončit u nezaměstnatelných ;-)
0/0
9.8.2002 21:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.