Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka skočila s dítětem ze skály

Ani ne s dvouletou dcerou skočila z několik desítek metrů vysoké skály v pondělí v noci mezi mezi obcemi Prysk a Mlýny na Českolipsku šestadvacetiletá žena z Kamenického Šenova. Dcera skok nepřežila. Těžce zraněná matka po tragédii zavolala z místa mobilním telefonem rodičům. Desítky zdravotníků, hasičů a policistů ženu a dítě hledaly přes dvě hodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OL Dirty Bastard

...
No bude to znit asi blbe, ale ja si myslim ze si skoci jeste jednou.Ja bych to asi udelal.
0/0
9.8.2002 9:26

madla

Abychom si rozuměli,
nehodlám tu ženu hájit, naopak souhlasím s tím, že provedla něco otřesného a že, až se uzdraví, bude souzena. Ale nesouhlasím s tím, že měla snížený mateřský pud. Naopak, myslím že svou dceru velmi milovala a proto ji nechtěla nechat bez ochrany v nepřátelském prostředí. Že tohle řešení nebylo to pravé nebyla schopna posoudit. Proč, to musí zjistit policajti a psychiatři, na to my nepřijdem. Rozhodně, až zjistí, že ona žije a dcera ne, bude to horší než trest od soudu, který určitě dostane.
0/0
7.8.2002 16:32

Jacek

Re: Abychom si rozuměli,
Kdyby svoji dceu tak moc milovala, bude tu a bude se snazit hledat pro ni lepsi zivot .Nebude zabijet sebe ani ji.
0/0
7.8.2002 16:58

Jame

Co když
A co když nechtěla skočit, co když se podle reklamy jen opřela o signál.
0/0
7.8.2002 13:05

Palmexman

Re: Co když
 Teď jsi na to nejspíš kápnul!!!!
0/0
7.8.2002 14:37

Hans

Deti se snad nezabijeji....
Taxem si pozarne precetl vsechny prispevky a lze to rozdelit az na par priblblych vstupu na dva tabory, jeden co zenu odsuzuje a druhy ktery se snazi videt trochu "za veci" a patra po pricinach takovaho rozhodnuti. Samozrejme nejsem pritelem zjednodusujicich pohledu, ale NIC pro me neni dostatecnym argumentem k tomu abych zabil dite( potazmo svoje). Bylo jenom jeji osobni rozhodnuti a osobni odvaha se z domaciho teroru vymknout. Udelalo to pred ni spousta zenskech a taky to spousta zenskejch ale neudelalo a snaselo takovej stav treba celej zivot a nasledne do toho nasili nechalo vic nebo min zatahnout i svoje deti. Takze kdyz mela tu odvahu skocit ze skaly a pribalit si k tomu vlastni dceru, mohla mit taky dost odvahy nekam odejit - k rodicum, jiste existuji i urcite socialni site v CR, mohla jit na policii, mohla se sverit doktorce....) Takze rozhodne nekupuju vysvetleni ze byla nestasna a buhvi co ji k tomu dovedlo. Deti se snad nezabijeji.....
 
0/0
7.8.2002 9:33

Zbynek

Re: Deti se snad nezabijeji....
Souhlasim s predchozim rozborem. Ale mam otazku. Kde byli sousedi ? Kde byli lide, kteri se o ni mohli zajimat a mohli ji pomoci ? Takovy clovek vetsinou nejde k doktorce. Nechce obtezovat - vidi jen svuj problem. Takove stavy byvaji dost "autonomni". Nechci svalovat na nikoho vinu, ale lidi, neprosvihli jsme neco ?
0/0
7.8.2002 10:17

taky občan

Re: Re: Deti se snad nezabijeji....
ano, prošvihli! Moje žena jí neschvaluje, že do toho zatáhla i dítě, já naopak tvrdím, že bývá obvyklé do toho zatahovat blízké. Nemá v takovýchto případech cenu schvalovat nebo odsuzovat, většina lidí  neví, jen si představuje, jak by se zachovala v mezní situaci. A přitom ten poslední čin bývá jen zkratka, jen něco málo mohlo být jinak a všechno bylo jinak.... Takto se většinou "rodí" hrdinové a zbabělci. Myslím si ale, že to je o "duševním" výcviku, který by se měl snad vyučovat od mala spíše než mnohé blbosti - jde jen o to, "nevěřit chvíli svému rozumu", neboť i on jako jiné "smysly" může klamat a být klamán. Jen mi vrtá hlavou, proč tak málo lidí si to jde vyřídit s "původní příčinou"?
0/0
7.8.2002 11:01

Věra

Re: Re: Deti se snad nezabijeji....
0/0
7.8.2002 12:07

Adéla kamenská

Re: Re: Re: Deti se snad nezabijeji....
V nějaké učebnici psychiatrie jsem se dočetla, že sebevrah v depresi s sebou právě často bere blízké, aby je uchránil osudu, jaký potkal jeho.
0/0
7.8.2002 13:36

Věra

Re: Re: Deti se snad nezabijeji....
Podle mne máš naprostou pravdu. Lidé, co se týče neštěstí druhého bývají většinou hluší a slepí, kromě pomlouvání, ovšem. Až když se něco vážného přihodí, najednou UŽ VIDÍ... LIDSKÁ LHOSTEJNOST, ZÁVIST, ZLOVA JSOU DNES VELICE ROZŠÍŘENÉ...
0/0
7.8.2002 12:09

Palmexman

To se mi snad zdá!
Chápu, že to ta paní nejspíš neměla jednoduché, ale jak ji můžete za takový zbabělý a sobecký čin (- vůči dítěti) ospravedlňovat?! Co se to tady poslední dobou děje, že jsou takoví lidé stavěni do pozice bezmocných ovcí vláčených osudem a viník se vždycky hledá v nepřátelském okolí a objektivních příčinách? Tak snad je ta paní plnoletá a svéprávná, aby si sama dokázala rozhodovat o svém životě! Pokud má za manžela opilce a násilníka, tak se měla rozvést a odstěhovat - do garsonky, k rodičům, do ubytovny pro svobodné matky... - cokoliv je lepší řešení než s dvouletým dítětem skákat ze skály. A prosím - hlavně nementorujte "o úniku z pekla tohoto světa, kde to už nemůže být horší." Je to urážka všech lidí, kteří skutečně trpěli a narozdíl od nás ostatních neměli šanci svůj osud změnit - například v koncentračních táborech za druhé světové války.
0/0
7.8.2002 9:31

Adéla kamenská

Re: To se mi snad zdá!
Indiáni říkají, že člověk nemá soudit druhého pokud neujde kus cesty v jeho mokasínech. Jinak musíš být dost v pohodě, když máš všechno tak vyřešený.
0/0
7.8.2002 13:40

Palmexman

Re: Re: To se mi snad zdá!
Ano, jsem v pohodě a nic podobného jsem opravdu nezažil, ale myslím, že kdyby se moje partnerka opíjela do němoty a mlátila mě (moje holka je stejně velká jako já, takže to teoreticky možné je ), tak s ní nezůstanu ani minutu. Když tady někteří pořád nadávají na její nevšímavé okolí, tak mi vysvětlete, co pro ni měli udělat? Poradit jí, ať se od něj odstěhuje? - To ji snad mohlo napadnout samotnou, ne? - Nechat ho zavřít? - A za co? Že se opije a občas jí namlátí?
0/0
7.8.2002 14:28

Zbynek

Re: Re: Re: To se mi snad zdá!
Tak za prve. Mlatit koholiv i treba v opilosti je zlocin. Bez diskuze. Pokud se clovek neovlada, je zvire a patri spis do klece. A pokud nekdo nedokaze pit tak, aby neublizoval NEMA PIT ! Co se tyce te pomoci, tak nevim , co se dalo delat. Nevyzadane rady vetsinou nepomuzou. Ale rozmumnym rozhovorem neublizis. Mozna to neslo, ale opravdu to neslo ? Tady jde o to, jestli to vubec nekdo zkusil. Videli ji, jak ji je. Treba ji mohli pomoci. Sebevrazda je bouchnuti dvermi. Truc proti zivotu. A pokud je clovek mrtvy, uz nic neudela. A tomu se treba dalo zabranit. Tot pouze muj nazor.
0/0
7.8.2002 14:38

Adéla kamenská

Re: Re: Re: To se mi snad zdá!
No jo, jenže to si právě myslíš ty, racionální mužský s přiměřeným IQ a tzv. normálním životem. O ní nevíš nic, kromě toho co udělala a že zřejmě neměla v pořádku rodinné zázemí. Nevíš, co to obnášelo, čím ji třeba vyhrožoval , jestli měla kam jít nebo vůbec mohla s někým mluvit a jestli vůbec byla schopná něco dělat nebo s někým mluvit. Konečně podle různých průzkumů oběti domácího násilí dost často mlčí nebo to řeší nějakým zkratovým jednáním.
0/0
7.8.2002 15:36

Jame

Televize
Když někdo postřílí ve škole půl třídy, tak se zkoumá jestli za to nemůžou akční filmy v televizi a jestli je nezakázat. Tohle je jak z nějaké telenovely - co když se na ně dotyčná dívala. Zakžme tedy telenovely.
0/0
7.8.2002 9:30

npdsk

vražda?
je matka vrah? když je psycho tak at si skočí ale sama kráva.
0/0
7.8.2002 9:22

misha

Je to tragedia
Je mi luto toho dievcatka.Zabila ju vlastna matka.Ta zena musela byt tak hrozne na dne ,ked spravila to co spravila.Az sa zotavi zo svojich poraneni,myslim,ze zazije dalsi sok,ked sa dozvie,ze zabila vlastnu dcerku.Myslim,ze ona je velmi psychicky labilna a ze uz dlhsiu dobu chodila ako nacasovana bomba a stacilo len malinko a stalo as to co sa stalo.Je to len dalsia tragedia a asi nikdy nepochopim coho su ludia schopni.
Michaela Mudra,Prievidza
 
0/0
7.8.2002 9:20

Věra

Re: Je to tragedia
Paní doktorko, máte zcela nepochybně pravdu. Jste citlivá, dovedete se vcítit a bylo to zajisté tak. A to, že vzala dceru sebou - bylo její rozhodnutí, nenechat ji v neutěšených podmínkách...
0/0
7.8.2002 12:12

adam

paní doktorce
paní psycholožka by patrně potřebovala poznávací zájezd do prostředí neutěšených rodinných poměrů: přijít domů, dostat pecku hned ve dveřích, ujistit sousedy, že se nic neděje, ať hlavně nikoho nevolají atd., za dveřmi si prožít znásilnění ala Kongo nebo Mexico. Pak bych ji chtěl slyšet tlachat do novin něco o mateřském pudu.  
0/0
7.8.2002 8:46

Věra

Re: paní doktorce
Adame, pokud jsi žil v takových poměrech, které popisuješ, tak z tebe musí být buď: PSYCHOPAT nebo naprostý CYNIK. A otce, který znásilňuje své děti, je na místě nahlásit a potrestat.. Protože to není normální člověk, ale "narušený psychicky..." a tudíž nebezpečný pro celou lidskou společnost.
0/0
7.8.2002 12:15

Lenka

NECHÁPU! Když chce člověk ukončit svůj život dobrovolně tak je to pěkná blbost, ale rozhoduje nad svým vlastním osudem a je to jeho vůle, ale nechápu už vůbec jak může rozhodovat o životě těch druhých a v tomto případě o dvouleté holčičce, která nemá ponětí co vlastně život je.
0/0
7.8.2002 8:46

Re:
ono asi nešlo o to zabít svoji dceru, spíš o to, dostat ji ze srabu ve kterém žila jediným způsobm, na který na zoufalá ženská přišla. To že toto řešení bylo nejhorší ze všeho víme my, co jsme venku. Ale ti, kteří v tom žijí, uvažují jinak.
0/0
7.8.2002 9:19

Jury

Obvykly paradox chudak dite neprezilo a ta zije dal!
0/0
7.8.2002 8:19

zuzu

co o mne vies
Ti, co tu zenu hned odsudia, asi nikdy neboli v situacii, kedy by im bolo naozaj zle. Myslim psychicky zle. Najlahsie je naozaj na niekoho si zanadavat a tym preniest cast svojho vnutorneho hnevu na nieco alebo niekoho ineho. Ona chcela zabit seba, nie to dieta. Ked sa clovek dostane do situacie, kedy je pre neho zivot peklom a jedine vychodisko vidi v uniku z tohto pekla, tak v takomto psychickom rozpolozeni predsa uvazuje uplne inak ako clovek, ktory je v pohode. A ak takto zije dlhsie, tak to cloveka velmi poznaci a mysli si, ze inak to uz nebude a nedokaze si uz ani predstavit, aky zivot ziju ini ludia. Takze ak na tom bola takto, preco sa divite, ze chcela svoje dieta uchranit od tohto pekla? Ona predsa nevidela svoj ani nici iny zivot tak ako vacsina tych stastnejsich. Pre nu to muselo byt hrozne utrpenie. A kedze ona prezila a jej dieta nie, myslim, ze je to pre nu najhorsi trest zo vsetkych.
A este k tym chudakom, ktori si potrebuju ulavovat nadavanim na Slovakov, feministky a pod. Je mi vas luto a robte so sebou nieco, lebo problemov so sebou samym mate celu kopu a este ste ich zrejme nezacali riesit. Aby vam neprerastli cez hlavu a ...
0/0
7.8.2002 7:59

Bohuš

"Oslabený mateřský instikt"
IMHO je tohle tvrzení úplně mimo. Chudák holka byla asi dost zoufalá a nejspíš si myslela, že nic lepšího pro sebe a dítě udělat nemůže. Utéct z tohoto strašného světa někam, kde to _nemůže_ být horší. | Evidentně nejde jen o partnerské vztahy - takhle jednoduché se to může zdát jen při "povzneseném" pohledu zvenčí. Matka, dítě, partner, nezájem okolí - to je celý, zoufalý svět.
0/0
7.8.2002 7:50

martin

martin
Vyšetřit , jí dát léčit a toho parchanta co jí měl deptat zavřít , až zčerná
0/0
7.8.2002 7:47

Čtenář z jižních Čech

Neutěšené poměry v partnerství nemůžou zabít dítě!!!
0/0
7.8.2002 7:27

skf

letecký den
Dopadlo to ještě dobře, v ukrajině to bylo horší, aspoň se proletěla.
0/0
7.8.2002 7:13

Lukas

Re: letecký den
...ciniku...
0/0
7.8.2002 7:29

...

Re: letecký den
...ciniku...
0/0
7.8.2002 7:29

Roman

Re: letecký den
To bylo tedy dost blbé
0/0
7.8.2002 10:37

Lukas

Matka volala rodicum???
Mozna jen neumim cist, mozna jen neumim chapat... ...ale koho ze to ta matka volala mobilem? Rodice? Ona je snad rodic.
0/0
7.8.2002 7:08

djdave

Re: Matka volala rodicum???
Co je na tom k nepochopeni, rodice maji jeste vetsinou take rodice - prarodice te male, ne !
0/0
7.8.2002 9:25

Palmexman

Re: Re: Matka volala rodicum???
Lukáš tím možná chtěl říct to, že když má někdo dost rozumu aby si udělal dítě, měl by se podle toho i zodpovědně chovat...
0/0
7.8.2002 9:49

homealone

zkusenost
Kdo nezazil nemuze komentovat. Okoli, chybejici zazemi (kam utect? ) a doktorka (kam urcite s deckem chodila) jsou asi hlavni vinici.
0/0
7.8.2002 6:53

Jirka

Pockal bych na to, az se to vysetri....
Nekdo tady psal ohledne jejiho gaunera. Ja si akorat precetl :"Motivem jejího činu byly pravděpodobně neutěšené osobní poměry a Místním však údajně neuniklo, že její partner byl opilec a často ji bil" Jestli tomu tak bylo doopravdy nikdo nevi. Bohuzel tragedie to je, ja si nedokazu predstavit, ze by nekdo byl schopen dvoulete dite zavrazdit. Ci zabit z "nedbalosti" ale v tomto pripade rozdil nevidim. Musela to mit opravdu tezke. K takovymto clankum se snad ani nehodi neco dodavat. Nikdo nevime jak to doopravdy bylo. Ale neco takoveho udelat, to uz musi byt clovek "natura" nebo totalne zoufaly. A to se bohuzel stava.... Bohuzel.
 
0/0
7.8.2002 3:44

Belzebub

Cekat
Co kdyby jste vsichni se svymi soudy pockali az se bude vedet co se tam doopravdy stalo!!!!!!!!
0/0
7.8.2002 3:41

Jarda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.8.2002 1:17

SEKVOJ@msn.com

Ať si "pitka" skočí,ale ať do toho netahá nevinné dítě !!!
Není co dodat,vše jsem řekl nadpisem.
0/0
7.8.2002 0:20

zajic

Nic se nestava bez priciny - vinit pouze matku je nespravne.
Nevim vubec nic o tom co se stalo. Nemohu tedy vynaset nejake posudky. Ale je zde naznak o manzelu opilci. Lide o tom tedy vedeli a nic neudelali. Nejvetsi problem je ze lide na druhe kaslou. Jinak se rodine mohlo dostat pomoci a nemuselo dojit k tragedii. Naprikalad by stacilo kdyby se rozvedla a odstehovala jinam. Nebo nejake jine reseni be se naslo.
0/0
7.8.2002 0:12

rocker

aky mobil pouzila?
Co za mobil to mala,ze po pade fungoval? Bola by to dobra reklama pre vyrobcu!
0/0
7.8.2002 0:00

Aleš

Re: aky mobil pouzila?
A ty pako slovenske si hned pobezis koupit mobil u ktereho je slogan, prezivam pady ze skal?  Osle! Co slovok to pako.
0/0
7.8.2002 0:23

radek

Re: Re: aky mobil pouzila?
a ja bych to upresnil: co slovak, to madar ci jeste lepe co slovak to blb
0/0
7.8.2002 1:03

ceska

Re: Re: Re: aky mobil pouzila?
poznamka rockera je opravdu trapna, ale tvoje reakce - co slovak to blb je jeste horsi.
0/0
7.8.2002 7:29

SK

Co cech, to muzikant ... ;)
Ale no tak Pepiku, tak si to tak neber ... blbci sa najdu vsade, a ty uspesne dokazujes ze aj v Cechach :)))))
0/0
7.8.2002 8:57

Katka

Re: Re: aky mobil pouzila?
 Mily Ales, nechapem preco vsetkych Slovakov hadzes do jedneho vreca. Bud trochu inteligent a nechaj si svoje nazory radsej pre seba.  
0/0
7.8.2002 9:18

Roman

Re: Re: aky mobil pouzila?
Obávám se, pane kolego, že vy jste zase "pako" české !
0/0
7.8.2002 10:42

rocker

Re: Re: aky mobil pouzila?
ak sa moja pripomienka zda niekomu cudna, asi malo pozera reklamy.
P.S.: ...ale fakt to musi byt dobry mobil...
0/0
11.8.2002 4:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.