Diskuze

Špidla a jeho paní

Osobně panu Špidlovi důvěřuji. Tuhle jsem viděl paní Špidlovou, jak odchází pěšky z vládní budovy, na sobě džíny a pruhované triko. Na muži, který má takovou hezkou a energickou ženu, musí něco určitě být. Tím spíš, že prý prožili a možná ještě prožívají, velkou romanci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dennis Welt BC Canada

28. 8. 2002 6:34
Spidla a jeho pani.
Mozna ,ze Spidla ma velky cil ,vsechna cest.
0 0
možnosti

posledni emigrant

10. 8. 2002 15:22
Snad jen vkaz panu nulakamovi
Pane nulakamo, napsal jste, ze jsem neskodny virtualni prispevatel, neznaly cestiny a svou nevydarenou osobnosti predurcen k tomu, abych si vyleval sve mindraky na panu Komarkovi.
Nuze tema skodna-neskodna ponechme stranou.Ostatni Vase tvrzeni a hodnoceni maji daleko, strasne daleko k necemu, co by se mohlo nazvat bazi rozumneho dialogu.
Nepopisujete , pane nulakamo, mou situaci, ale svou vlastni.
Provedme si maly dukaz.Pripustme, ze mate ve svych tvrzenich pravdu, ze jste znalcem lidskych povah a krestanskym spasitelem a ja ubohym psalcem slatanin.Nac potrebuje orli duch Vasi mravnosti lapati takovych much a delat kolem toho virtualni virval ve forme nescetnych hlasek o podurovni jednoho prispevatele?Orel much nelapa.Nac potrebuje nositel pravdy Vaseho formatu v nekolika prispevcich se vyjadrovat k osobe "psalce slatanin, navic neznaleho ceskeho jazyka"?
Nuze, rozumny clovek takoveto jednani nema zapotrebi, podiva se na problem , na vec, a pokud neco k veci vi, rekne sve mineni.
Pokud jsem si spravne precetl vsechny Vase cetne radky na teto prispevatelske strane, nenasel jsem v nich , bohuzel, ani jedinou, ktera by se tykala substance tohoto Komarkova clanku. A uznejte, to je skoda. Musim byt pro Vas vazne velkym problemem, kdyz namisto toho, abyste napsal dve slova k substanci Komarkova sdeleni, se vybijete v poucovani ctenaru tohoto chatu o me nevzdelanosti a mravnim upadku.
Nuze, pral bych si, vazeny pane, abyste se pochlapil.
S pozdravem
nejsem strazcem Vaseho bratra
P.E. 
0 0
možnosti

kamo

10. 8. 2002 15:54
Re: Snad jen vkaz panu nulakamovi
Pane Emigrante, po dlouhé době jsem zase zabrousil na tyto stránky. Co se týče článku, je to normální malá vtipná glosa otištěná na internetovém deníku, co by komárkovina. Už název stránky sám napovídá, že se nejedná o žádné vážné články. Nejsou určeny do tisku. V tom je rozdíl. Vy a všichni ostatní, co se stále rozčilují, pořád nechápou rozdíl mezi touto "komárkovinou" a vážně míněným komentářem otištěném v prestižním deníku. Ale to je váš problém. Právě proto mi nestojí za to glosu komentovat do hloubky. Co se týče Vaší osoby, jste u mne to, co jsem napsal a napsal jsem to proto že se na to dotyční ptali - je to ale pouze můj n ázor, takže klid. To je vše milý Emigrante. Nikdy nebudu bránit, abyste zde nebo kdekoliv jinde nadále psal Vaše slátaniny. Co se týče mého bratra, nechci, abyste byl jeho strážcem. Já vím, měl to být asi veledůležitý citát z nějákého velmi klasického díla. Ale máte smůlu, já starý ignorant ten citát neznám, takže je mi k ničemu. :-))) Hezký víkend Emigrante a psaní ZDAR!!! :))) PS: Tentokrát jste si dával pozor, Vaše věty měly hlavu a patu. Vidíte, jak je kritika někdy dobrá. :-)
0 0
možnosti

jarek

9. 8. 2002 14:35
nulakamovi
zkus jsi, ty jeden mimozemšťane, představit, že by nějaký pisálek napsal o tobě a o tvé ženě (nebo o tvém muži, pokud je pravdivý příspěvek Kočičky) takový článek, jaký sis mohl přečíst z pera pana MK . Pokus se prosím do toho opravdu vžít, pak dlouho přemýšlej. Myslíš si, že takové články obvykle píší  kvalitnější komentátoři, mající obrovský smysl pro realitu, spravedlnost a svobodomyslní liberálové?!
0 0
možnosti

kamo

9. 8. 2002 15:10
Re: nulakamovi
Jarkovi: Nevím, zda se na tebe P.E., jehož si takovým obdivovatelem, nebude zlobit. Termín "nulakamo" vymyslel totiž on (ostatně mi se taky ten termín líbí). Ale k věci: Jestli míníš srovnávat články MK se slátaninami P.E., a pokud čteš P.E. delší dobu, pak to nemůžeš myslet vážně, teda pokud seš alespoň trošku normální. P.E. se snaží, nikdo mu to nevyčítá, ale jeho příspěvky jsou slátaniny, jež většinou postrádájí jakoukoliv srozumitelnou myšlenku, a někdy postrádájí dokonce i větnou stavbu, jež se učí děti školou povinné. Proto jsem napsal, že jeho příspěvky bývají často nesrozumitelné. Souhlasím s tím, že někomu se satirické až provokační články MK nemusí líbit, ale je to totéž, jako s humorem. Někomu se líbí Čtvrtníček, Šteindler a spol. (já je přímo miluju) a někomu zase Novotný (mi připadá jeho humor debilní, dětinský a jednoduchý), tak se na něj prostě nedívám, zrovna tak, jako ty můžeš, když se ti to nelíbí, nečíst Komárkovy články a číst jiné. Hej? Ale svoboda projevu náleží všem bez rozdílu Komárkovi, Emigrantovi, mně i tobě. :-)
0 0
možnosti

Kočička

9. 8. 2002 12:24
O.K.
Co je to O.K.?
O.K. může být:
a) anglicky souhlas
b) iniciály Oldřicha Kaisera
c) iniciály bouřlivého a neuvěřitelně vytrvalého přispěvatele iDNES ale především homosexálního platonického ctitele nešťastného Martina Komárka - O.Kamo
C je správně :-)
0 0
možnosti

kamo

10. 8. 2002 14:04
Re: O.K.
Milá Evo, rádobyvtipné ale nefér. Prásknout na někoho tak intimní věci, jako je sexuální orientace na diskusním fóru, kde jde o politiku, je nefér a podpásovka. Mou orientaci zná hodně lidí, nikdo z nich ji však proti mne nepoužil. Vidím, že na síti se vyskytují lidé (včetně tebe), kteří neváhají použít všechny prostředky, aby mohli ublížit. Je dobře, že neznáš mou skutečnou identitu. Přesto ti poradím, aby ses tak nechovala, obrátí se to v životě proti tobě. Evo, přesto, že se chováš, jak se chováš, přesto všechno ti přeji pokud možno hezký víkend, nezkažený nenávisti k druhým. Nechci tě soudit, nic o tobě nevím, možná máš opravdu nějáký těžký splín na duši či komplex, přeji ti, aby ses toho, co nejdříve zbavila. Kamo PS: To, co si udělala, slušný člověk nedělá
0 0
možnosti

Martin Komárek

9. 8. 2002 11:40
Vážně pana Špidlu kritizuju, když píšu o socialismu jeho vlády. V téhle poznámce jsem chtěl jenom vyjádřit, že muž, který má tak zajímavou ženu, jakou je paní Viktorie ( a teď fakt nejde jen o vzhled) musí být kapku zvláštní, když vstátá v pět ráno a chodí spát po půlnoci.
0 0
možnosti

martin

28. 8. 2002 9:54
Ó všedědoucí
Ó všedědoucí, Vy jistě víte co se děje v postelích mužů kolem 50, po x-krát 10ti letém manželství. Vy jistě víte co je ještě pojí s ženami, které si před x-krát 10ti lety brali, prožili s nima nejednu bouřlivou noc když jim oběma bylo o 20 méně. Vy jistě víte co je to několikadesetileté manželství, co je to vzájemná důvěra a podpora po několikadesetiletém vzájemném soužití, výchově dětí a překonání všech možných životních etap. Vážený, doporučuji Vám: oženit se, prožít v manželství tak 25 let, vychovat aspoň 2 děti, dostat se Vy a Vaše žena tak daleko a vysoko jako ten ňouma Špidla a ....pak šoustat od 18:00 do 8:00 se svou ženou a přečíst si o sobě z klávesnice nějakého Mouchánka na webu jaký jste správný politik, když jste před politikou dal přednost postelovým radovánkám se svou ženou po - představte si to - 25 letech manželství!!!
0 0
možnosti

Českej Honza

9. 8. 2002 10:24
???
 Prosím, poučte někdo ignoranta (mne): Kdo je to P.E.?
0 0
možnosti

kamo

9. 8. 2002 11:19
Re: ???
Milý Honzo, P.E. může být: a) polyetylén - chemická organická sloučenina všestranně sloužicí v průmyslu, především pak v obalové technice. b) dobře uzemněná tzv. ochranná přípojnice v el. rozvodnách a rozváděčích sloužící k připojování a spojování neživých části za účelem ochrany před nebezpečným dotykovým napětím - poznáš ji snadno - holá bývá natřena na zeleno někdy se žlutými pruhy, izolovaná pak střídavě zeleno/žlutým nátěrem. c) jeden neškodný velmi vytrvalý imternetový přispivatel pod zdejšími komentáři - říkájící si poslední emigrant a myslící si o sobě, že je velmi vtipný. Často je těžko jeho příspěvkům vůbec porozumět, ale většinou si vylévá své komplexy na novinářích zde na i-dnes, především pak na Martinovi Komárkovi. Ty si asi měl na mysli "Céčko" takže "C" je správně :-) . Přeji příjemný víkend.
0 0
možnosti

Arienka

7. 8. 2002 19:55
Až moc
Myslím, že srážíte kvality pana Komárka snad až moc. Některé jeho články nejsou špatné. Navíc s ním souhlasím, že by se pan Špidla měl věnovat něčemu jinému než politice. Alespoň pro moje blaho.
0 0
možnosti

posledni emigrant

7. 8. 2002 21:07
Re: Až moc
Arienko, pisete, ze nekdo srazi nejake kvality pana Komarka...
Je to pravda?
Jestli je to pravda, tak napiste , jake kvality mate na mysli, prosim.
O, mily Murphy, jak rad bych bojoval za kvantitu a kvalitu  ct.pana redaktora obycejnou chvalou..., bohuzel, jeho cas jeste neprisel.
P.E.
0 0
možnosti

posledni emigrant

7. 8. 2002 15:12
O.Z.K.
Mili kolegove na techto strankach, ptate se , co je O.Z.K.Inu, neni to OVOCE ZELENINA KRAMY, ale Obycejna Zumpa Komarek.
Potvrdilo se jen to, co jsme si uz napsali drive: Komarek ma velky osobni problem, chtel se stat Spidlou, ale neveri si. Co z toho? Podprahove RADY panu Spidlovi. Spidla ale neni zavisly na Komarkovi. Opak je pravdou.
Hodne vydrze prejeme panu Safrovi.Nebo ne?
P.E.
0 0
možnosti

kamo

9. 8. 2002 11:01
Re: O.Z.K.
Dear end emigrant, dlouho jsem tu nezabrousil až dnes a vidím, že ses ani o chlup nezměnil. Ani trochu si nezmírnil výlevy své vlastní žumpy směrem k MK. V tom případě to bude tvůj velký osobní problém. Skoro mám ten pocit, že ten, kdo je tu závislý, seš ty, a ne na Špidlovi, ale právě na Komárkovi. Pro ostatní, kdož pana Komárka neznají: Pan Komárek je jeden z těch kvalitnějších komentátorů, má obrovský smysl pro realitu, spravedlnost a je to svobodomyslný liberál nesnášející jakoukoliv přehnanou snahu státu, ať je u kormidla levice či pravice, o zasahování do života jednotlivce. To vše a vše ostatní, co zaznamená, se snaží svým jasným lehce provokativním stylem zveřejnit v deníku MF Dnes či zde na i-dnes. Dear Emigrant - hapy summer. :-)
0 0
možnosti

antix

7. 8. 2002 14:30
panu Komárkovi
Pane redaktore, to už musíte být opravdu v koncích, když se snižujete k tak pitomým sloupečkům. Na druhé straně chápu, že je těžké Špidlu nachytat na nějakých hruškách, o tom, že rád brzo vstává, se už přece psalo.... Ale pomohu vám: představte si, ta Špidlova manželka byla před časem strašně tlustá!!! Nechcete si o tom něco zjistit?
0 0
možnosti

cheos

7. 8. 2002 13:44
Možná
Možná, že by bylo lepší, kdyby se pan Komárek věnoval nějaké ženě, raději méně energické. Pro všechny zúčastněné.
0 0
možnosti