Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla a jeho paní

Osobně panu Špidlovi důvěřuji. Tuhle jsem viděl paní Špidlovou, jak odchází pěšky z vládní budovy, na sobě džíny a pruhované triko. Na muži, který má takovou hezkou a energickou ženu, musí něco určitě být. Tím spíš, že prý prožili a možná ještě prožívají, velkou romanci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dennis Welt BC Canada

Spidla a jeho pani.
Mozna ,ze Spidla ma velky cil ,vsechna cest.
0/0
28.8.2002 6:34

posledni emigrant

Snad jen vkaz panu nulakamovi
Pane nulakamo, napsal jste, ze jsem neskodny virtualni prispevatel, neznaly cestiny a svou nevydarenou osobnosti predurcen k tomu, abych si vyleval sve mindraky na panu Komarkovi.
Nuze tema skodna-neskodna ponechme stranou.Ostatni Vase tvrzeni a hodnoceni maji daleko, strasne daleko k necemu, co by se mohlo nazvat bazi rozumneho dialogu.
Nepopisujete , pane nulakamo, mou situaci, ale svou vlastni.
Provedme si maly dukaz.Pripustme, ze mate ve svych tvrzenich pravdu, ze jste znalcem lidskych povah a krestanskym spasitelem a ja ubohym psalcem slatanin.Nac potrebuje orli duch Vasi mravnosti lapati takovych much a delat kolem toho virtualni virval ve forme nescetnych hlasek o podurovni jednoho prispevatele?Orel much nelapa.Nac potrebuje nositel pravdy Vaseho formatu v nekolika prispevcich se vyjadrovat k osobe "psalce slatanin, navic neznaleho ceskeho jazyka"?
Nuze, rozumny clovek takoveto jednani nema zapotrebi, podiva se na problem , na vec, a pokud neco k veci vi, rekne sve mineni.
Pokud jsem si spravne precetl vsechny Vase cetne radky na teto prispevatelske strane, nenasel jsem v nich , bohuzel, ani jedinou, ktera by se tykala substance tohoto Komarkova clanku. A uznejte, to je skoda. Musim byt pro Vas vazne velkym problemem, kdyz namisto toho, abyste napsal dve slova k substanci Komarkova sdeleni, se vybijete v poucovani ctenaru tohoto chatu o me nevzdelanosti a mravnim upadku.
Nuze, pral bych si, vazeny pane, abyste se pochlapil.
S pozdravem
nejsem strazcem Vaseho bratra
P.E. 
0/0
10.8.2002 15:22

kamo

Re: Snad jen vkaz panu nulakamovi
Pane Emigrante, po dlouhé době jsem zase zabrousil na tyto stránky. Co se týče článku, je to normální malá vtipná glosa otištěná na internetovém deníku, co by komárkovina. Už název stránky sám napovídá, že se nejedná o žádné vážné články. Nejsou určeny do tisku. V tom je rozdíl. Vy a všichni ostatní, co se stále rozčilují, pořád nechápou rozdíl mezi touto "komárkovinou" a vážně míněným komentářem otištěném v prestižním deníku. Ale to je váš problém. Právě proto mi nestojí za to glosu komentovat do hloubky. Co se týče Vaší osoby, jste u mne to, co jsem napsal a napsal jsem to proto že se na to dotyční ptali - je to ale pouze můj n ázor, takže klid. To je vše milý Emigrante. Nikdy nebudu bránit, abyste zde nebo kdekoliv jinde nadále psal Vaše slátaniny. Co se týče mého bratra, nechci, abyste byl jeho strážcem. Já vím, měl to být asi veledůležitý citát z nějákého velmi klasického díla. Ale máte smůlu, já starý ignorant ten citát neznám, takže je mi k ničemu. :-))) Hezký víkend Emigrante a psaní ZDAR!!! :))) PS: Tentokrát jste si dával pozor, Vaše věty měly hlavu a patu. Vidíte, jak je kritika někdy dobrá. :-)
0/0
10.8.2002 15:54

posledni emigrant

Re: Re: Snad jen vkaz panu nulakamovi
Vazeny pane nulakamo, napsal jste ve sve odpovedi na nami blize definovany problem (ma osobnostni integrita), ze patrim k nejakym ostatnim.Vase blizsi urceni tohoto "prohresku" se zaklada na Vasem tvrzeni: ze neco nechapeme.
Pokud ma mit Vase definice me dezintegrity sirsi vypovidaci hodnotu, jste na tom stejne.Pisete, ze jste ignorant a ze mnoho neznate. Mravne chvalyhodne sebehodnoceni, sebereflexe Vas stavi na uroven tech, kteri neco nechapou.
Patrite tedy k nam, to jediny mozny usudek.
Tedy Vase reflexe by mela jit do hlubsich souvislosti.Jestlize pes Arno, patrici do tridy psu,popira byti psem, je mozne, ze jim skutecne neni (treba je jen za psa prevleceny komar), anebo, ze jim je, ale neni si toho vedom, protoze ho do mozku pichl vyglosovany komar a nakazil jej svou blaznivou zapadonilskou horeckou, vyskytujici se dnes ve Spojenych statech.Potom je to pripad chorobny, hodny dalsiho opatrovani a lekarske pomoci.
Vase schopnost sebereflexe, jako moralniho meritka Vasich cinu, je jen jedinym duvodem, proc Vam odepisuji.Je chvalyhodnym vychodiskem lidske a ceske odpovednosti.
O podstate komarkovske substance s Vami odmitam diskutovat, protoze, jak sam pisete jste svym zpusobem ignorant.
Myslete na jednu vec: soud bez znalosti je jen predsudek.
Chtel bych Vas mit na me strane, ale to zalezi jen na Vas.
S uctou
P.E.
0/0
11.8.2002 14:28

jarek

Re: Re: Snad jen vkaz panu nulakamovi
děkuji za poučení, je to téměř tak poučné jako Komárkova níže uvedená vysvětlivka toho, o co mu vlastně šlo
opravdu ale nechápu k čemu jinému by se měla už diskuse rozvinout na těchto místech než k obsahu článku, pokud navrhujete pitvat vtipnost článku pana MK, tak jsem se vskutku smíchem potrhal
každý prostě vidí, co vidět chce, slyší, co slyšet chce, chápe, co chápat chce a směje se tomu, čemu chce
já se ale s vámi smát nevážným článkům MK nehodlám, zvlášť když, ve svých nevážných příspěvcích, které nejsou určeny k otištění, hovoří o ublížených Němcích, Benešových dekretech and so on, and so forth 
0/0
11.8.2002 22:19

posledni emigrant

Re: Re: Re: Jarku..
Vazeny Jarku, na chleb netreba skvarku.
Dik
Ahoj
0/0
19.8.2002 20:41

jarek

nulakamovi
zkus jsi, ty jeden mimozemšťane, představit, že by nějaký pisálek napsal o tobě a o tvé ženě (nebo o tvém muži, pokud je pravdivý příspěvek Kočičky) takový článek, jaký sis mohl přečíst z pera pana MK . Pokus se prosím do toho opravdu vžít, pak dlouho přemýšlej. Myslíš si, že takové články obvykle píší  kvalitnější komentátoři, mající obrovský smysl pro realitu, spravedlnost a svobodomyslní liberálové?!
0/0
9.8.2002 14:35

kamo

Re: nulakamovi
Jarkovi: Nevím, zda se na tebe P.E., jehož si takovým obdivovatelem, nebude zlobit. Termín "nulakamo" vymyslel totiž on (ostatně mi se taky ten termín líbí). Ale k věci: Jestli míníš srovnávat články MK se slátaninami P.E., a pokud čteš P.E. delší dobu, pak to nemůžeš myslet vážně, teda pokud seš alespoň trošku normální. P.E. se snaží, nikdo mu to nevyčítá, ale jeho příspěvky jsou slátaniny, jež většinou postrádájí jakoukoliv srozumitelnou myšlenku, a někdy postrádájí dokonce i větnou stavbu, jež se učí děti školou povinné. Proto jsem napsal, že jeho příspěvky bývají často nesrozumitelné. Souhlasím s tím, že někomu se satirické až provokační články MK nemusí líbit, ale je to totéž, jako s humorem. Někomu se líbí Čtvrtníček, Šteindler a spol. (já je přímo miluju) a někomu zase Novotný (mi připadá jeho humor debilní, dětinský a jednoduchý), tak se na něj prostě nedívám, zrovna tak, jako ty můžeš, když se ti to nelíbí, nečíst Komárkovy články a číst jiné. Hej? Ale svoboda projevu náleží všem bez rozdílu Komárkovi, Emigrantovi, mně i tobě. :-)
0/0
9.8.2002 15:10

Kočička

O.K.
Co je to O.K.?
O.K. může být:
a) anglicky souhlas
b) iniciály Oldřicha Kaisera
c) iniciály bouřlivého a neuvěřitelně vytrvalého přispěvatele iDNES ale především homosexálního platonického ctitele nešťastného Martina Komárka - O.Kamo
C je správně :-)
0/0
9.8.2002 12:24

kamo

Re: O.K.
Milá Evo, rádobyvtipné ale nefér. Prásknout na někoho tak intimní věci, jako je sexuální orientace na diskusním fóru, kde jde o politiku, je nefér a podpásovka. Mou orientaci zná hodně lidí, nikdo z nich ji však proti mne nepoužil. Vidím, že na síti se vyskytují lidé (včetně tebe), kteří neváhají použít všechny prostředky, aby mohli ublížit. Je dobře, že neznáš mou skutečnou identitu. Přesto ti poradím, aby ses tak nechovala, obrátí se to v životě proti tobě. Evo, přesto, že se chováš, jak se chováš, přesto všechno ti přeji pokud možno hezký víkend, nezkažený nenávisti k druhým. Nechci tě soudit, nic o tobě nevím, možná máš opravdu nějáký těžký splín na duši či komplex, přeji ti, aby ses toho, co nejdříve zbavila. Kamo PS: To, co si udělala, slušný člověk nedělá
0/0
10.8.2002 14:04

Martin Komárek

Vážně pana Špidlu kritizuju, když píšu o socialismu jeho vlády. V téhle poznámce jsem chtěl jenom vyjádřit, že muž, který má tak zajímavou ženu, jakou je paní Viktorie ( a teď fakt nejde jen o vzhled) musí být kapku zvláštní, když vstátá v pět ráno a chodí spát po půlnoci.
0/0
9.8.2002 11:40

martin

Ó všedědoucí
Ó všedědoucí, Vy jistě víte co se děje v postelích mužů kolem 50, po x-krát 10ti letém manželství. Vy jistě víte co je ještě pojí s ženami, které si před x-krát 10ti lety brali, prožili s nima nejednu bouřlivou noc když jim oběma bylo o 20 méně. Vy jistě víte co je to několikadesetileté manželství, co je to vzájemná důvěra a podpora po několikadesetiletém vzájemném soužití, výchově dětí a překonání všech možných životních etap. Vážený, doporučuji Vám: oženit se, prožít v manželství tak 25 let, vychovat aspoň 2 děti, dostat se Vy a Vaše žena tak daleko a vysoko jako ten ňouma Špidla a ....pak šoustat od 18:00 do 8:00 se svou ženou a přečíst si o sobě z klávesnice nějakého Mouchánka na webu jaký jste správný politik, když jste před politikou dal přednost postelovým radovánkám se svou ženou po - představte si to - 25 letech manželství!!!
0/0
28.8.2002 9:54

Českej Honza

???
 Prosím, poučte někdo ignoranta (mne): Kdo je to P.E.?
0/0
9.8.2002 10:24

kamo

Re: ???
Milý Honzo, P.E. může být: a) polyetylén - chemická organická sloučenina všestranně sloužicí v průmyslu, především pak v obalové technice. b) dobře uzemněná tzv. ochranná přípojnice v el. rozvodnách a rozváděčích sloužící k připojování a spojování neživých části za účelem ochrany před nebezpečným dotykovým napětím - poznáš ji snadno - holá bývá natřena na zeleno někdy se žlutými pruhy, izolovaná pak střídavě zeleno/žlutým nátěrem. c) jeden neškodný velmi vytrvalý imternetový přispivatel pod zdejšími komentáři - říkájící si poslední emigrant a myslící si o sobě, že je velmi vtipný. Často je těžko jeho příspěvkům vůbec porozumět, ale většinou si vylévá své komplexy na novinářích zde na i-dnes, především pak na Martinovi Komárkovi. Ty si asi měl na mysli "Céčko" takže "C" je správně :-) . Přeji příjemný víkend.
0/0
9.8.2002 11:19

Českej Honza

Re: Re: ???
Děkuju. Též přeju příjemný víkend.
0/0
9.8.2002 14:31

Arienka

Až moc
Myslím, že srážíte kvality pana Komárka snad až moc. Některé jeho články nejsou špatné. Navíc s ním souhlasím, že by se pan Špidla měl věnovat něčemu jinému než politice. Alespoň pro moje blaho.
0/0
7.8.2002 19:55

posledni emigrant

Re: Až moc
Arienko, pisete, ze nekdo srazi nejake kvality pana Komarka...
Je to pravda?
Jestli je to pravda, tak napiste , jake kvality mate na mysli, prosim.
O, mily Murphy, jak rad bych bojoval za kvantitu a kvalitu  ct.pana redaktora obycejnou chvalou..., bohuzel, jeho cas jeste neprisel.
P.E.
0/0
7.8.2002 21:07

kamo

Re: Až moc
Arienko, posledního emigranta doporučuji si nevšímati. Je to starý virtuální neškodný blázen, který nedělá nic jiného, než že tráví čas na netu, aby svými mnohatisíci příspěvky (nepřeháním, najdete ho pod každým článkem) mohl urážet novináře. Zvlášť spadeno má pak na Komárka. Takže, nevšímat, nekrmit, nedráždit! :-) Přeji hezký víkend.
0/0
9.8.2002 11:07

posledni emigrant

O.Z.K.
Mili kolegove na techto strankach, ptate se , co je O.Z.K.Inu, neni to OVOCE ZELENINA KRAMY, ale Obycejna Zumpa Komarek.
Potvrdilo se jen to, co jsme si uz napsali drive: Komarek ma velky osobni problem, chtel se stat Spidlou, ale neveri si. Co z toho? Podprahove RADY panu Spidlovi. Spidla ale neni zavisly na Komarkovi. Opak je pravdou.
Hodne vydrze prejeme panu Safrovi.Nebo ne?
P.E.
0/0
7.8.2002 15:12

kamo

Re: O.Z.K.
Dear end emigrant, dlouho jsem tu nezabrousil až dnes a vidím, že ses ani o chlup nezměnil. Ani trochu si nezmírnil výlevy své vlastní žumpy směrem k MK. V tom případě to bude tvůj velký osobní problém. Skoro mám ten pocit, že ten, kdo je tu závislý, seš ty, a ne na Špidlovi, ale právě na Komárkovi. Pro ostatní, kdož pana Komárka neznají: Pan Komárek je jeden z těch kvalitnějších komentátorů, má obrovský smysl pro realitu, spravedlnost a je to svobodomyslný liberál nesnášející jakoukoliv přehnanou snahu státu, ať je u kormidla levice či pravice, o zasahování do života jednotlivce. To vše a vše ostatní, co zaznamená, se snaží svým jasným lehce provokativním stylem zveřejnit v deníku MF Dnes či zde na i-dnes. Dear Emigrant - hapy summer. :-)
0/0
9.8.2002 11:01

antix

panu Komárkovi
Pane redaktore, to už musíte být opravdu v koncích, když se snižujete k tak pitomým sloupečkům. Na druhé straně chápu, že je těžké Špidlu nachytat na nějakých hruškách, o tom, že rád brzo vstává, se už přece psalo.... Ale pomohu vám: představte si, ta Špidlova manželka byla před časem strašně tlustá!!! Nechcete si o tom něco zjistit?
0/0
7.8.2002 14:30

cheos

Možná
Možná, že by bylo lepší, kdyby se pan Komárek věnoval nějaké ženě, raději méně energické. Pro všechny zúčastněné.
0/0
7.8.2002 13:44

Mnich

Já tomu nevěřil
0/0
7.8.2002 8:56

Rýpal

Opravdu "hlubokomyslné"
pane Komárku. Za ty peníze, které Vy jistě berete, bych podobných "esejí" sepsal za den i 10.  Podmínkou je pouze prodat své svědomí a zavile bojovat za zrušení Benešových dekretů, proti ČSSD a vůbec proti každému, kdo se nelíbí německému chlebodárci. Záleží jen na obsahu, forma může být pod úroveň hospodských řečí ...
0/0
7.8.2002 7:50

kamo

Re: Opravdu
Zkusil sis někdy něco napsat, tak aby to bylo k přečtení, neřku-li k otištění?? Zkus si to a pak suď. Benešovy dekrety jsou už ohranou písníčkou. Mě např. žádný Němec nezaměstnává a mám naprosto stejný názor ohledně BD, jako Komárek a s ním spousty inteligentních lidí včetně historiků, politologů atd. Nevím, co špatného je na tom, když se někomu nelíbí princip kolektivní viny, nesmyslné msty, rabování, vraždění nevinných atd. Všechny tyto činy provázeli neslavné BD.
0/0
9.8.2002 11:30

Murphy

Problem ctenaru iDnes ...
... tkvi v tom, ze od pana Komarka stale neco ocekavaji. Neocekavejte nic. Pan Komarek ma jen to privilegium mit moznost napsat na jednu prevelikou tabuli to, co jej prave napadne. A vsichni ostatni maji moznost na to reagovat. Mne to pripada jako bajecna hra. Take it easy! ;-)
0/0
6.8.2002 23:02

jarek

Re: Problem ctenaru iDnes ...
svatá pravda, Murphy. Kdysi mě velmi iritovali Komárkovy výplody. Avšak od té doby, co jsem si uvědomil, že tohleto místo skutečně není platforma pro jakoukoliv vážnou diskusi, žije se mi mnohem lépe. Doporučuji všem změnit k p. Komárkovi přístup, jediné co lze dělat je ignorovat ho.
0/0
7.8.2002 12:04

jana kleer

spidlova pani
co je to za nesmysl protoze codi v pruhovanem tricku a dzinach to neznamena ze je energicka atd  je to naprosto povrchni usudek a nesmysl jana
0/0
6.8.2002 18:57

Lojza E.

A mozna...
A mozna by byla lepsi spousta jinych veci. Mozna by bylo lepsi, kdyby nebyl Havel prezidentem, mozna by bylo lepsi, kdyby nebyl Klasu v cele ODS, mozna by bylo lepsi, kdyby Komarek zahodil klavesnici a pero. A mozna... Snazite se mu cosi podsouvat, radit svym nemastnym stylem, jak psava P.E. Ale toto neni zurnalistika, toto je bezduche tlachani. Jestli pujde Spidlovi vladnuti, tak jako Vam psani, tak bych ho opravdu poslal se zenou na cestu kolem sveta. A Vas jako jejich novinarsky doprovod. Jen jestli by Vas chteli...
0/0
6.8.2002 15:14

Jirka

Re: A mozna...
Tak P.E. uz je legenda :-)) Doufam, ze to zjisti, urcite z toho bude mit radost :-)
0/0
6.8.2002 19:56

předseda

Re: Re: A mozna...
No na to vezměte jed, že P.E. je legenda - pro mě tedy určitě - jak rád si přečtu jeho příspěvky s příchutí básnického umění !
0/0
6.8.2002 21:23

Jirka

Re: Re: Re: A mozna...
Tak to ja nemam asi tu potrebnou trpelivost :-)) A nelibi se mi take jeho neobjektivnost. Nu coz, kazdy mame pravo vyjadrit svuj nazor ..... :-)
0/0
7.8.2002 9:14

jarek

Re: Re: Re: Re: A mozna...
Neobjektivnost pana PE není nic ve srovnání s neobjektivností pana MK (ev. některých dalších redaktorů MF), Jirko. Navíc těžko lze očekávat, že by jakýkoliv člověk nebyl alespoň trošičku neobjektivní. Pokud bys takového skutečně potkal, mohlo by to znamenat dvojí: 1. jsi neobjektivní nebo 2. potkal jsi Boha. Navíc literární úroveň příspěvků pana PE je mnohonásobně vyšší, než u p. MK - docela rád bych poznal někoho, kdo si to nemyslí. O to víc je tahle situace zarážející, když uvážíme, že MK publikoval už několik knih, zatímco PE pravděpodobně žádnou.
Trpělivost bys mohl najít jedině tehdy, kdyby ti byly trochu blízké politické názory pana PE. Vzhledem k tomu, že nelze očekávat změnu v jeho ani tvojem politickém smýšlení, těžko někdy dočteš jeho příspěvek až do konce. 
Mimochodem PE se již daleko méně vyjadřuje písemně na i-dnes. Myslím, že je to dobře - byla škoda ztrácet energii a talent bitvami s větrnými mlýny. Doufám, že najde někde jinde daleko lepší uplatnění svých schopností. Třeba napíše knihu o dnešní době,  která však vyjde až po jeho smrti. Pokud ještě budu žít, tak si ji koupím, jen doufám, že knížky budou relativně levnější než jsou dnes. 
 
0/0
7.8.2002 12:29

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: A mozna...
Ze je kazdy trochu neobjektivni chapu a souhlasim. Ale - muj osobni nazor je (a protoze vim, ze to P.E. cte, tak to rikam i jemu) ze jeho pripominky jsou vzdy namireny proti osobe autora a ne proti naplni clanku. Pokud se vyjadruji k novinovemu (internetovemu) clanku, tak se preci vyjadruji k obsahu a naplni - a mohu s autorem ne/souhlasit. Ale kritizovat vse jen proto, ze to napise.....P.E., M.K., Jirka, Jarek apod. mi pripada velmi neobjektivni.
Muzete s mym nazorem nesouhlasit, muzete ho i odmitnout, ale to prece neznamena, ze budete okamzite odmitat i me???
0/0
7.8.2002 16:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.