Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidlova vláda dostala důvěru

Koaliční vláda Vladimíra Špidly může začít předkládat zákony. Poslanecká sněmovna jí totiž těsnou většinou schválila důvěru. Pro bylo podle očekávání všech 101 zástupců ČSSD, US-DEU a lidovců. Proti se vyslovilo 98 členů opozice KSČM a ODS. K vyslovení důvěry potřebovala vláda nejméně 100 hlasů, tedy nadpoloviční většinu přítomných zákonodárců. Hlasování se nezúčastnil pouze nemocný poslanec Josef Houzák z KSČM.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jindra

O co jde ?
ja jsem v pohode. Diky tomu, ze jsem se nikdy nespolehal na zadne davky statu,nikdy jsem o ne nezadal a svou zivnost si ridim po svem,na zaklade vlastnich schopnosti,tak jsem relativne spokojeny. ne s vladou a kreaturami v ni obsazene ale se svou pomerne slusnou zivotni urovni. A tu mi ani Spidla, ani Skromach ani Buzkova a ja nevim ,kdo jeste ,nezmeni. At si tam delaji co chteji. Ja se o sebe a sve deti dokazu postarat sam,bez pomoci statu a verim ,ze zdaleka ne jen ja. Brecet budou jen ti, kteri breceli i doposud,ti kteri se spolehaji na pomoc statu a na jeho stedrou dlan. Nikdy nebudou mit dost a vzdy budou brecet, protoze nikdy nepochopi, ze vetsinou breci jen diky vlastni neschopnosti a hlouposti.Chudi a nespokojeni zustanou chudymi a nespokojenymi ,ti lepe situovani a chytri zustanou take na svem,protoze nejsou hloupi a dokazi se o sebe postarat. Co se tyka politiky, chce se mi obcas zvracet ale rikam si, ze zadny sasek v parlamentu mi nestoji za to,abych si kazil naladu a tak s usmevem dal delam svou praci tak, jak uznam za vhodne - ke sve naproste spokojenosti. jedine, v cem budu obezretnejsi bude to, jake dane a odvody budu odvadet Spidlovi na jeho socialni stat a vyuziji veskerych zakonnych moznosti k tomu,aby byli co nejnizsi. Chce-li pan Spidla nekomu davat,tak at si na to sezene penize sam,chce-li delaz dluhy, at si je splaci ti, pro ktere jsou urceny. ja dluhy zasadne nedelam a take nebudu zadne splacet.... Nastesti je v nasich zakonech k tomu dost prostoru...... Preji vsem hezky den a uzijte si sveho Spidly. At uz s nim nebo bez nej,at uz v EU nebo mino EU, vzdy budete na tom stejne,protoze to, co tak zavidite tem uspesnym neni darem z nebes nebo ze statni pokladny ale vysledek rozumu a osobni pile ,kterehoy se vetsine z vas jaksi nedostava........
0/0
8.8.2002 13:10

pevl

Re: O co jde ?
Jindro,jestli je pravda vše co jste zde napsal tak Vám nepřeji aby jste se měl tak jak se máte, ale mnohem, mnohem líp. Váš příspěvěk zde je jeden z mála, ne-li jediný, ze kterého by sršela nenávist k jedné a slepý obdiv druhé partaje. Hodně úspěchů!
0/0
8.8.2002 14:21

Césky Háns

Re: O co jde ?
Též já Vám přeji vše nejlepší. Občanům jako jste Vy (vlastně i všem ostatním) by na srdci mělo ležet především to, zda vláda dokáže ochránit Vaše práva. Zdá se, že Vy o ně moc velký strach nemáte. Uvidíme...:-)
0/0
8.8.2002 15:03

Prazdroj

Otřesné !! Nakopat kamsi a poslat tamtéž !!
Pán Bůh nás ochraňuj před vládou, nápady a činy činy tohoto soudruha připomínajícího (a to nejen vizáží) Gustáva Husáka v jeho nejlepších letech. Ne nadarmo se říká, že aktivní blbec je horší než třídní nepřítel !!
0/0
8.8.2002 11:28

taky občan

Re: Otřesné !! Nakopat kamsi a poslat tamtéž !!
nic proti Vašemu názoru, ale možná by bylo zajímavé, jak vypadáte Vy?
0/0
8.8.2002 12:21

padrnos

DO EU SE SHRBENYMI ZADY A NIKDY JINAK............
Dostaneme za to ctvrtinove dotace do zemedelstvi, omezeni a kvoty na prumyslovou vyrobu,omezeni prace v EU ,nove sipky na silnicich ,spoustu nesmyslnych byrokratickych zakonu,antidumpingova cla na nase vyrobky,dalsi tisice urednickych mist pro nase nezamestnane ,nejake to kreslo pro vyslouzile politiky v evropskem parlamentu (ze pane Pilip) ,hromady prumyslovych odpadku.......jen houst a vetsi kapky.
0/0
8.8.2002 10:47

VitaminA

To jenom v naší zemi...
To jenom v naší zemi musí být socani bolševičtější než bolševici. Ten idiot Špidla asi nemá žádné děti, nebo nějaké dementy jako byla jeho matka a jako měla jeho matka. Jinak by musel myslet na ně, pokud se v jeho případě dají přesuny buněk v mozku nazvat myšlením. Tato vláda je vládou největších zlodějů co kdy svět viděl. Doufám, že se při příštích volbách lidé probudí a nahází všechny na nějaké smetiště dějin.
0/0
8.8.2002 10:45

Cartman

Re: To jenom v naší zemi...
No tvoji matku bych taky rad poznal...
0/0
8.8.2002 11:02

pevl

Re: To jenom v naší zemi...
Jste ubožák jakého jsem ve svém, ne zrovna krátkém, životě nepoznal. I kdyby byla pravda to co o mamince pana Špidli píšete tak si uvědomte že se jedná o nemoc, kterou si sama nezpůsobila a o nemoc nevyléčitelnou. Stydím se za to, že takové kreatury jako jste vy v tomto národě žijí. Jste-li náhodou příznivcem jedné z opzičních stran a a má-li většina jejich voličů takové názory tak nás Bůh chraň před jejich volebním vítězstvím někdy příště. Na rozdíl od Vás Vám přeji hodně zdraví.
0/0
8.8.2002 11:18

taky občan

Re: To jenom v naší zemi...
... ba ne, já už viděl zloděje větší a šikovnější,... a napříč politickým spektrem. Holt sice není zloděj jako zloděj, ale zlodějna je vesměs stejná, že?
0/0
8.8.2002 12:18

jurra

kolik je 1+1 ?
kdyz mate v ruce 100 korun,koupite si neco za 200? Asi ne, jedine,kdyz si na to pujcite tech dalsich 100 korun. Ale uz nevratite 100 korun ale 130 korun......Libi se vam to ? jedine snad s vedomim, ze tech 130 korun nebudete platit vy ale nekdo jiny,treba vase deti,az budete prdet do hliny. To uz vam skutecne muze byt jedno. A presne tak premysli Spidlova vlada a zejmena jeji volici. Kdyz ani komunisti nechteji dal zadluzovat tuhle zemi,pak je skutecne napovazenou,ze s tim souhlasi i nejvetsi kritici zadluzovani zeme,kterymi jeste pred par mesici byli Unie Svatych a KDU.............
0/0
8.8.2002 10:19

pavel

Re: kolik je 1+1 ?
Znam lepsi reseni. Tech dalsich 100 korun ukradnu, v tom jsme v cesku mistri.........To jedine nas komunisti naucili dokonale........
0/0
8.8.2002 10:23

Padrnos

A je to...
To, ze Spidlova vlada dostala duveru ,to me ani tak neprekvapilo. Unie Svatych velmu rychle zapomela na svou hrdinskou kritiku,pani Marvanova za kreslo ve snemovne velmi rychle zapomela na sva silna slova o spatnem vladnim prohlaseni atd. neni to tak davno, kdy tito svati hrdinsky prohlasovali, ze nedopusti, nedovoli,neustoupi , a hle, po par dnech dopustili,dovolili,ustoupili...... Ale ani to mne tak neprekvapili, protoze tenhle spolek "tech jedinych a cestnych pravicovych politiku" se nikdy nechoval jinak ajejich vysledek ve volbach -3% hovori za vse.Jedine, cim zduvodnuji sve ustupky je "rychly vstup do EU" ,bey ohledu na to,jakzm ypusobem tam pujdmeme. Klaus nikdz netvrdil,ye nechce do EU ale vydz prosayoval,abzchom tam vstoupili se stejnzmi pravz ,s rovnymi zady. Nyni ale vkrocime do EU se zady hodne ohnutymi v predklonu ,spis po kolenou...... No nic, volici i ti,co voit nesli to zrejme zak nevidi a je jim to naprosto jedno, hlavne,kdyz dostanou sve davky na dluh a nase deti, at se o sebe postaraji, jak chteji.... Co me vcera ale doslova nadzvedlo ze zidle,kdyz Skromach prohlasil, ze ho nezajima vyse schodku statniho rozpoctu protoze je tady SPOLECENSKA OBJEDNAVKA !!!!!!!!!!! lepe to rici ani nemohl. jeste ,ze jsem nevecerel, pravdepodobne by se pan Skromach krome zkazeneho vecera postaral i o muj zaludek........ No, mame,co jsme si zvolili.......ve vlade nevzdelane a namyslene gaunery spolecne s karieristy ze strany s 3% podporou volicu......Vzhledem k tomu,ze i Zeman az podezrele mlci a nepysni se svymi bonmoty oslavujicimi vitezstvi sve strany,si myslim, ze jako vzdelany ekonom se i on nekde na chalupe drzi za hlavu a rika si -komu ze tu vladu dal do rukou........
0/0
8.8.2002 9:56

antix

věci by asi prospělo,
kdyby se zveřejnila tabulka zadlužení vyspělých zemí. Z informací, které tisk poskytuje, to spíš vypadá, že jsme jediní na zeměkouli, kteří dluh mají! Všechny země mají nějaký dluh a my rozhodně nepatříme k těm, kteří mají dluh nejvyšší. Není seriózní říkat jenom polopravdu a dělat zbytečný poplach.  Není poctivé strašit lidi a neříci celou pravdu - že prostě není žádné země bez dluhu!! A co se týká uraženého pana Klause, který se nestydí používat bulvární slovník, ten už by měl pochopit, že největší slávu má holt za sebou. Vláda by měla mít možnost začít pracovat bez toho, že opozice jí hned zpočátku bude házet klacky pod nohy. Kritizovat umí každý, ale ne každý je schopen konstruktivní myšlenky.
0/0
8.8.2002 9:53

matěj

Re: věci by asi prospělo,
jasně. Ovšem je pravdou, na co se úvěr použije. Zda ho "prožereme v různých sociálních dávkách" a v navyšování platů bez současného zvyšování produktivity práce, nebo úvěr použijeme proinvestičně. A pan Špidla, milý kolego, chce nechat onen úvěrat prožrat a ještě u toho chrochtat.  
0/0
8.8.2002 10:13

antix

Re: Re: věci by asi prospělo,
no, já bych s tou katastrofickou vizí trošku počkala. Vláda teprve začíná a tisk její počínání už komentuje vysloveně negativně, nevím, s jakým úmyslem, ale přikláním se k názoru, že s úmyslem očerňovat už předem a předem ovlivňovat veřejné mínění. Nedovedu si představit, že by ten velký dluh nebyl podložený ekonomickým rozborem situace a že by se ty veliké peníze rozhazovaly chaoticky. Ale makroekonomické rozbory asi nejsou to, co by naši občané s nadšením v novinách studovali. Já vládě věřím a je mi milejší sociálně laděný Špidla než narcistický sobec Klaus. Nevšimla jsem si, že by se za jeho vlády tzv. obyčejným lidem vedlo bůhvíjak dobře a že by ekonomika prudce vrostla. Nechci opakovat chronicky známé věci (Kožený, Macek), ale byla by chyba, kdyby se na ně zapomínalo pod vlivem vymývání mozku tendenčními příspěvky a šířením zbytečné ekonomické paniky.
0/0
8.8.2002 10:20

matěj

Re: Re: Re: věci by asi prospělo,
chápu Tvé citové vnímání politiky ( a politiků  ). Poslechni si někdy pána Škromacha nebo našeho  třicetiletého ministra finací bez finančních zkušeností. Poslechni si je někdy v přímém přenosu a ne v komentovaném zpravodajství. A bude ti běhat mráz po zádech.
A k tomu citovému vnímání : Já raději obchodně či profesně jednám s odborníkem i když je arogantní, protože výsledek je vždy odborně na výši ( tohleto platí obecně, nikoliv na konkrétní osobu). Totiž ono platí, že být dobrý chlapík není žádná kvalifikace ani profese.
0/0
8.8.2002 10:34

pavel

Re: Re: Re: věci by asi prospělo,
pises "narcistický sobec Klaus" a dale "Nevšimla jsem si, že by se za jeho vlády tzv. obyčejným lidem vedlo bůhvíjak dobře a že by ekonomika prudce vrostla". ....te clovek jmenem Klaus a jeho vlada tady mnoho let davala dohromady ekonomickou a hospodarskou spoust zanechanou komunisty. perosazoval a zduraznoval odpovednost kazdeho jednotlivce vuci sobe samemu,nastavil startovni caru,ktera byla pro vsechny stejna a jen na zaklade schopnosti kazdeho byla zavisla jeho zivotni uroven.ta ekonomika nerosta na dluh ale na zaklade realnych cisel a moznosti.Stale kazdy mluvi o tunelovani a nekterych jmenech ale to absolutne nic neznamena ve srovnani s tim dobrym, ceho dosahly vlady ODS. jenze to dobre dnes mnozi povazuji za absolutni samozrejmost nehodnou pozornosti. nevim kdo je tzv obycejny clovek,ale vim, kdo je clovek vzdelany a schopny a kdo je clovek hloupy ,neschopny a vychcany. Ta ekonomika pred 4 lety byla na tom rozhodne lepe,nez je dnes,a nesrovnatelne lepe, nez bude za dalsi 4 roky. To ,co se deje muze vyhovovat jen lidem neschopnym, kteri se spolehaji na stat a jeho stedrou ruku , misto aby se sami snazili pro sebe a sve rodiny udelat neco vic,nez jen kecat ,nadavat a cekat na sve davky.
0/0
8.8.2002 10:36

Toník

Re: Re: Re: Re: věci by asi prospělo,
Vy zrejme mate jakesi utajovane informace o nasi ekonomice, jinak byste takhle neblabolil o tom, ze stav ekonomiky v CR byl pred ctyrmi roky lepsi, nez je dnes. O druhe casti tohoto "nestastneho" vyroku se budeme moci presvecit za ty dalsi ctyri roky. Nebudu se tu zminovat o soucastne vlade a jejim trendu, ktery neschvaluji ... ale chtel bych reagovat na Vasi obhajobu vlad pred rokem 1998. Rozhodne bych vinu, ale somezrejme ani zasluhy, neprisuzoval v plne mire panu Klausovi. V te dobe se skutecne transformovala ceska socialisticka (tento vyraz vystihuje vsechny aspekty) ekonomika. O tom, ze to bylo provedeno spravne bych si vsak dovolil pochybovat (ale po boji umi byt kazdy generalem). Co me vsak vadi, ze se to neprizna. Klaus stale tvrdi, ze vse bylo v nejlepsim poradku a ze jedine on, skutecne jedine on, vedel jak na to. V te dobe jsem dost sledoval transformacni kroky a spostu tech ukroku stranou je mozne nalezt v existujici literature. Pamatuji si tez na Klauze, jak jezdil po svete a vychloubal se: "Tak se pekne koukejte, jak se to dela". A kde jsme se ocitli v druhe polovine 90-tych let minuleho stoleti ... proste to nevyslo tak, jak melo. A navic spousta levaren, ktere byly (zamerne ci nezamerne) podporovany tehdejsimi vladami, ktere se nepostaraly o justicne zdrave prostredi pro ekonomickou transformaci. Shrnul bych to asi tak. Klaus se podilel valnou merou na neuspesne ekonomicke transformaci v 90tych letech, proto by nemel nejen lhat o jeji zdarilosti, ale uz by se nemel do neceho takoveho plest ... jen poznamka na konec, abychom si usetrili zbytecne nadavky, jsem volicem ODS (nikoli Klause!).
0/0
8.8.2002 10:57

pevl

Re: Re: věci by asi prospělo,
Matěji buĎ jste opravdu MATĚJ nebo zaslepený odeesák. Vy jste někde viděl státní rozpočet rozepsaný do jednotlivých položek příjmů a vydání že tak zasvěceně mluvíte o projídání úvěru?
0/0
8.8.2002 11:06

matěj

Re: Re: Re: věci by asi prospělo,
věci by prospělo, milý Pevle, méně urážek a invektiv. Nechám se mile překvapit našimi profesionálními ministry, třeba Škromachem či tím ministrem finací ( nevímjaksejmenuje) při sestavování rozpočtu. A to zejména na stránce VÝDAJOVÉ, milý Pevle, neboť tam se dozvíš , na co bude úvěr čerpán.
0/0
8.8.2002 11:32

taky občan

Re: Re: Re: Re: věci by asi prospělo,
...no když Vás tak čtu, asi jste ten důvod, proč socani tak spěchají to prožrat .... jinak to se světa sprovodíte Vy, že? Můj dědek říkal - jestli někdo hlásá, co má být pro všechny ostatní dobré, tak je to ze špatného trávení a chce to dlouhej bič a malej dvorek ..... dokud to nevyjde. Ale teď máme demokracii a civilizaci, což vylučuje Vám pomoci.
0/0
8.8.2002 12:28

Baud

0/0
8.8.2002 9:37

Toník

Re: Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží.
To zrejme soudite predevsim podle sebe, ne? Ja si nemyslim, ze bych si zaslouzil tuto vladu!
0/0
8.8.2002 9:43

Mgr. Větrný Josef

Pro příznivce ptákostrany: Nefňukejte, Klausík Vám pofouká bolístka. Hold teď budou státní majetek rozprodávat socani a vy budete nějaký čas bez provizí a úplatků. Ale nebojte, až pošlete Klausíka do důchodu, tak se to zase otočí.
0/0
8.8.2002 9:32

ppetr

duchody budoucnosti
uz vite o tom,ze dnesni 30-40catnici duchod nedostanou?a vite proč?protoze jim jejich VLASTNI DETI PREDLOZI UCET a PLATIT SE TO BUDE Z BUDOUCICH DUCHODU.kdyz jsme si ty dluhy nasekali,tak si je holt zaplatime.
0/0
8.8.2002 8:31

Cartman

Re: duchody budoucnosti
Nebo nas naopak pochvali ze jsme konecne po 10letech od padu komunismu nastartovali masivni ekonomickej rust, diky kterymu za tech 30 let budou vsechny dluhy davno splaceny.
0/0
8.8.2002 9:08

Bart_Simpson

Re: Re: duchody budoucnosti
A ten ekonomickej růst si představuješ jak? Jako že se znova roztočí kola v Poldovce a jinejch socialistickejch gigafabrikách a budeme vyrábět aby se vyrábělo a aby byla zaměstnanost?
0/0
8.8.2002 9:18

Cartman

Re: Re: Re: duchody budoucnosti
Ano, i tak že pojedou velký fabriky a budou vydělávat. Hlavně ale tak že poroste HPD rychlejším tempem, než třeba v USA i EU.
0/0
8.8.2002 9:32

Bart_Simpson

Re: Re: Re: Re: duchody budoucnosti
A jak budou vydělávat, když ty hromady zbytečností, co vyprodukujou nikdo nebude chtít, a hlavně ti na všechno unie stanoví kvoty, a ani to nebudeš moct vyrobit? To jim budou pomáhat z červenejch čísel špidlovy dotace z našich daní? To bude fakt príma.
0/0
8.8.2002 9:41

jurra

PROBOHA
Proboha,to skutecne jeste existuji lide,kteri necemu podobnemu veri,kteri maji tak omezene videni hranicici s idiotismem? ty velke fabriky nevydelavali ani za komunistu,padli prave proto,ze o jejich zbozi nikdo nikdy nestal a byli i pres miliardove podpory statu giganticky predluzene. A rust HDP ? Vis vubec ,co je to HDP nebo jsi si tenhle zvast pouze precetl v novinach? HDP je pouze jeden y ukazatelu stavu hospodarstvi.Ten druhy je cena, za jakou takovy rust je dosazeny. A ta cena je, ze jen v tomto roce vzroste statni dluh o stejnou castku,jako za 4 roky predesle a v nasledujicich 3 letech tomu nebude jinak. Jiz dnes TY OSOBNE dluzis svetu cca 50000 kc , mas-li rodinu,tak kazdy z jejich clenu totez. Jestli jste 4,tak jen tva rodina dnes dluzi 200.000 ,- korun . Uvedomujes si to vubec? Videl jsi nekdy takove penize vubec pohromade ? Uvedomujes si, ze to bude muset nekdo v budoucnu zaplatit a budou to nejspis tve deti ? Asi ne, protoze jinak by jsi podobny blabol nemohl nikdy vypustit.......
0/0
8.8.2002 10:09

Cartman

Re: PROBOHA
Co to toto? Ja jsem psal ze chci podporovat nejake komunisticke fabriky? Ja jsem psal, ze v dobre ekonomice jsou i velke vydelavajici fabriky!!! Rozhodne jsem preci neuvadel, ze dobrou ekonomiku si predstavuju tak ze se budou lejt miliardy do Zetoru!
Ano, dalsim ukazatelem stavu hospodarstvi je cena - podle me je spravna cesta zadluzenim nastartovat masivni rust, ktery pozdeji umozni splaceni tech dluhu. Rozhodne si nemyslim ze by vsechny dluhy sly do socialnich davek, jak se mi to snazi namluvit Klaus, kterej rozdaval davky naprosto stejne. Vetsina tech dluhu de na sanaci jeho ekonomickejch chyb, ktery udelal.
Ano, osobne dluzim 50kKc. Proc neuvedes, kolik osobne dluzi napr. kazdy Spanel, Nemec, Rakusak, Ital?
0/0
8.8.2002 10:47

padrnos

Re: Re: PROBOHA
Vetsina tech dluhu nejde na sanaci ekonomickych chyb kohosi ale na zrizovani nejruznejsich uradu,na plosne pridavky,na strme rostouci pocet mist ve statnich institucich atd. Spidla hrde prohlasoval, ze CSSD vyvedla zemi z hospodarske krize. Pokud ji skuetcne vyvedla,pak mi rekni, co chteji sanovat? Vzdyt ten bordel ve statnich uradech je cimdal vetsi,korupce roste umerne s poctem uredniku,vybirat dane neni kde, protoze statni urady nic neprodukuji,pouze spotrebovavaji. jaky rust chces nastartovat ? ceho ? Vzdyt jediny prijem statni pokladny zajistuje stredni soukromy sektor,ktery Spidla zcela zamerne poslapava. Vsichni ostatni, od uredniku po nezamestnane pouze vybiraji ale nic neprodukuji. Kde chces tedy vzit penize na splaceni onech dluhu,kdyz ten rust je patrny pouze a jen ve statnim sektoru ale jiz ne tam, kde je zdroj statnich prijmu ?
0/0
8.8.2002 11:28

Cartman

Re: Re: Re: PROBOHA
Tim "sanovanim" jsem mel na mysli hlavne pokryti ztraty CKA. Bordel ve statnich uradech si nemyslim ze by byl vetsi, pouze se zacina vic dostavat na povrch a vysetrovat. Totez s korupci. Jestli hlavnim tahounem nasi ekonomiky je stredni soukromy sektor, a jestli Spidla prave tento sektor poslapava, to je asi vec nazoru. Penize na splaceni dluhu chci vzit diky tomu, ze poroste (tak jako posledni 2 roky) produktivita prace, poroste hruby domaci produkt, a potazmo s tim porostou i prijmy statu na danich.
0/0
8.8.2002 11:55

pevl

Re: Re: PROBOHA
Jak by Vám mohl říci kolik dluží každý občan na západ od nás když to neví nebo nechce vědět. On přece jenom papouškuje to co papaláši obou opozičních partají vykřikují.
0/0
8.8.2002 11:45

matěj

Re: Re: duchody budoucnosti
jo pochválí nás, jak jsme všechno prožrali  
0/0
8.8.2002 9:36

Kupido Kos

S Klausem by nás ani nevzali do EU
To už jste zapomněli, fandové pana "profesora"? Oni ho totiž berou tak trochu jako na Slovensku Mečiara.
0/0
8.8.2002 7:26

Modrý pták

Re: S Klausem by nás ani nevzali do EU
Fandové pana profesora dobře ví proč pan profesor vede kritiku EU.Pan profesor mluví pravdu o EU a tato vláda plní svůj hlavní ůkol vstupu do UE bez toho,aby lidi informovala co je čeká.EU není procházka růžovou zahradou a vidět vstupem jen samé výhody a nemluvit o značném počtu nevýhod je víc jak neférové.To se nelíbí ani kmánům z EU,protože čekají jen chválospěvy o své genialitě.Vulgárné přirovnání v období totality s CCCP,kde nejgeniálnější jsme my, ostatní jsou jen póvl.Na to upozorňuje pan profesor,protože zřejmě ví o EU víc něž socani v čele se Špidlou,která plní volební program své strany,povýšen na vládní politiku.Tečka
0/0
8.8.2002 8:15

Toník

Re: Re: S Klausem by nás ani nevzali do EU
V podstate souhlasim s tim, ze je treba, aby nekdo poukazal, ze ten polosocialistickej urednickej spolek EU neni raj a ze vstup do EU za jakychkoli podminek nam muze i ublizit ... ovsem prijit a rict (ne doslova, nybrz obrazne): "Vy v EU jste uplne vedle, koukejte se jak se to ma delat, to vim jen ja", tak chapu, ze se jim takova vychloubacnost  nelibi! Ono totiz reformovat instituci, ve ktere jeste nejsme, to si pan profesor o sobe mysli prilis ....
0/0
8.8.2002 9:42

Inkvizitor

Re: S Klausem by nás ani nevzali do EU
No ono je velmi sporné, zda tím vstupem do EU vyhrajem nebo prohrajem. Ve všech okolních státech se přechodem na EURO výrazně zdražilo, některé vyspělé evropské státy - jako známo - v EU nejsou, jelikož si to jejich obyvatelé nepřáli. Jediný nesporný přínos pro tento stát bude odchod cikánů do jiných zemí EU. Zatím nejásejme předem. Teprve uvidíme, co to s námi udělá.
0/0
8.8.2002 8:17

Prazdroj

Re: Re: S Klausem by nás ani nevzali do EU
To je pravda! První kdo z ČR vstoupí do EU budou cikáni. Přejme to cikánům i EU !
0/0
8.8.2002 11:34

Bart_Simpson

Re: S Klausem by nás ani nevzali do EU
Ono to s EU není až tak růžové, jak to vypadá, všimněte si mnoha analogií s RVHP, o kterých ovšem socani nemluví. Toho a toho budete vyrábět tolik, ovcí budete mít jen tolik, obilí vypěstujete tolik a dáte nám ho za tolik a tak dále a tak dále. Každá mince má dvě strany, a profesor narozdíl od pidly mluví o obou. Mimochodem, to jako máte představu, že pokud se v referendui lidi rozhodnou do EU nevstoupit, že s námi přestanou všichni z EU obchodovat a tak? Kam se podělo tržní hospodářství, když vše dostane své kvóty a tak...
0/0
8.8.2002 9:14

Mates

Re: S Klausem by nás ani nevzali do EU
ty chytráku, takhle ho bere jenom ten žabí ksicht Verheugen. pokud si pamatuju, tak přihlášku do EU a asociační smlouvu podepsal hádej kdo? Václav Klaus, ty tlamo. Přes všechny výhrady který k V.K mám, sem si jistej, že bychom s ním nejen vstoupili do EU naprosto bez problémů, ale taky mnohem dříve bychom přistoupili k Euru. A jestli máme jít do EU s náloží 1.000 mld schodku, který se chystá za pouké 4 roky vyprodukovat tebou zvolený Špidla, tak to ať tam snad radši ani nelezem!
0/0
8.8.2002 14:33

Krajda

101 pro a 98 proti = 1 Kde je???
To by mě teda zajímalo, kde byl ten jeden zasranej poslanec, který se nevyslovil buď pro nebo proti??? První velký rozhodování v parlamentu a už někdo chybí,... Měli by schválit zákon pokut pro poslance za každou blbost co udělají. V normálním životě se za blbost platí (mínusově) a poslanci za to ještě dostávají peníze (plusový).
0/0
8.8.2002 7:26

Cartman

Re: 101 pro a 98 proti = 1 Kde je???
Jeden komunista byl nemocen.
0/0
8.8.2002 8:57

Geza

Re: Re: 101 pro a 98 proti = 1 Kde je???
Doufám, že všichni komačové budou celý 4 roky nemocný.
0/0
8.8.2002 9:00

Zdenek

Hlavne ze se Spidla na te fotce modli, God please help him !!
0/0
8.8.2002 2:52

Honza

Proberte se...
Copak vám nedochází, že vládní prohlášení (stejně jako páně Klausovi keci o zadlužování země, Argentině apod.) jsou jen bláboly určené pro stádo. Zákony ekonomiky a globálních trhů jsou neúprosné. Platí i pro Špidlu. Tahle země už dávno zadlužená je. Zadlužili nás 40 lety svého "hospodaření" komunisti, nepovedená transformace v 90 letech i neschpnost všech stran "u vesla" i v parlamentu udělat pořádnou reformu veřejných financí (což je ostatně běh na dlouhou trať). Takže sekera se bude zatínat ještě dlouho a hluboko. Socialistické experimenty stejně nebudou - neb na ně nebudou prachy. Samozřejmě je zde cesta ven. Pragmatismus bez ideologie a hlavně vize. Slyšeli jste někdy nějakého politika, který vám říkal za 10 let musíme na tom být tak a tak a musíme udělat to a to? Já ne!!! Řekl vám někdy nějaký politik veřejně co uděláme s katastrofální demografickou křivkou, se zastaralou a nevýkonnou daňovou soustavou, školstvím atd atd. To, že by si naši mocipáni bez rozdílu stran sedli kolem stolu a začali skutečně řešit jak tuto zemi dostat dál (protože reforma daňí nebo penzijní reforma to je něco na dlouhá léta dopředu) - to je u nás bohužel sci-fi. A tak půdeme dopředu jen kousek po kousku a bude to stát hodně peněz. Jsem přesvědčen, že nám nehrozí ani socializmus ani špidloland, ani argentina - bohužel nám nehorzí ani rychlý růst a prosperita. A to je velká škoda!
0/0
8.8.2002 0:35

Modrý pták

Re: Proberte se...
Ja jsem se probral již strašně dávno.
0/0
8.8.2002 4:36

Roman

Re: Proberte se...
S tím souhlasím
0/0
8.8.2002 7:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.