Diskuze

Izraelské tanky vjely do pásma Gazy

K táboru Džabalíja, který je baštou palestinských bojovníků, přijelo od hraničního přechodu Erez asi 30 tanků doprovázených vojenskými vrtulníky. Místní obyvatelé vypověděli, že jejich domy byly ostřelovány z tanků i z pušek. Izraelci se nyní zdržují asi kilometr od tábora. Podle lékařů vojáci postřelili tři muže, z toho jeden je ve vážném stavu. Zemřel i palestinský policista.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jurasek

11. 8. 2002 19:10
brava! brava! brava!
 
Slušná Marcella? Přečti si. Příspěvek " At´zije Svobodna Palestina! (Marcella , 13.5.2002 4:05)"  
Myslim, ze dokazujete vase idiotstvi bravurne vasimi cetnymi komentari na techto strankach. Jediny rozdil mezi Vami a Davidem je ten, ze pouzivate ceskou klavesnici, k dispozici vsak mate obdobne kalibrovany mozek, ktery je bud chronicky neaktivni nebo trpi vaznou nedostatecnosti uchovavat informace. V kazdem pripade jste nechutne stvoreni s fasistickymi tendencemi a moznym Tourettovym syndromem.
Mezinarodnim vztahum evidentne nerozumite, jak notoricky dokazujete.
Vite o tom, ze dnes byla v Tel Avivu doposud nejvetsi demonstraceod r. 1982 podporujici odchod Israelcu z palestinskych uzemi? Navzdory tomu, ze Likud prijal resoluci, ktera je proti vytvoreni Palestiny? Tyto informace se snazte udrzet, nikoliv vase pateticky primitivni pokusy o vysvetleni mezinarodni politiky.
 
LOL! LOL! LOL!
 
vynikaji....vynikajici.....dan&david=obdobne kalibrovane mozky....lol! lol! lol!
 
porovnejme!!!!!
  no prece Marcella... ta nas hned tak neopusti, jeji zmet myslenek pripominajici zkysly gulas zality radnym celodenim vetrakem nadrazni restaurace .....   ....pubertalni likudnik a jeho vyrazove prostredky!!!!!!!!!!!!! LOL! LOL! LOL!   diky za ukazku, prosim dalsi!!!!!!    
0 0
možnosti

Dan(1)

11. 8. 2002 19:20
Re: brava! brava! brava!
Nechci tě poučovat, ale než se člověk rozhodne napsat nějaký příspěvek, měl by si ujasnit, co chce vlastě říci. Opět se zdržím telepatického hodnocení tvého intelektu, zároveň však nemohu vyloučit, že v nejbližší době udělám z tohoto pravidla výjimku. Až si budeš dávat hadr na hlavu příště, nezapomeň ho před použitím namočit v ledové vodě.
0 0
možnosti

TomsonM

11. 8. 2002 0:16
Je to naše nevědomost...
 Zdravím všechny,  proč spolu bojují a zabijejí se lidé? Je to o území? Peníze? Závist? Netolerance?  Nenávist? Hloupost?
 Čeho chtějí dosáhnout?: "Bohatství"? Komfortu? Míru? Svobody?
 Pokud chce člověk mír a lásku, ať ji ukáže. Hranice nejsou potřeba pro bezpečný a klidný život. Hranicemi se rozdělujeme...
 Když člověk nepochopí že krádeš, nadřazenost, zabití je špatné, neposlouchejme ho. Pomožme mu.... Komu se nelíbí lež, přetvářka, ať to nedělá. Nemůže si potom stěžovat.
 Přebijíte se tady kdo má pravdu a právo. Ale jaká je pravda? Vaše? Vašeho ega?? Co je důležitější: chléb či zbraň? A pokud chléb, ukažte to ostatním, žádné výmluvy...  Žádné ale.
 Podívejte se na Svět jak vypadá. My jsme si ho takový udělali. Ničíme přírodu a bojujeme spolu. Proč? Naše nevědomost? Nevíme co je to Život a Láska?
 Copak lidem nezáleží jak a kde budou žít jejich děti?
 
 Mějte se hezky buďte spravedlivý, ke všemu a ke všem.
 
             
0 0
možnosti

yyy

11. 8. 2002 13:28
Re: Je to naše nevědomost...
je to nelepší příspěvek co jsem četl,díky
0 0
možnosti

GhorX

9. 8. 2002 21:00
Hezké
Ono je tady mimochodem v malém krásně vidět mentalita obou táborů; příznivci Izraele používají poměrně slušné výrazy (až na vyjímky), snaží se argumentovat, dokládat různé zdroje. Ze strany propalestinských je nejčastěji slyšet hysterické výkřiky, urážky, odkazy na cizí zdroje se objevují minimálně (většinou z obou stran obehnány vulgarismy), vše je prošpikováno slepou nenávistí bez jakékoliv známky návrhu řešení (nebo alespoň představy). Každý návrh ze strany proizraelských i neutrálů je zesměšňován, normální dialog hysteričtí obhájci "Palestinské cesty" okamžitě převádí na pavlačovou hádku. Mám strach, že podobné charakterové vlastnosti mají i skutečně zůčastněné strany... Mimochodem, nejsem Žid, náboženské rituály považuji za tupé opakování dávno zapomenutých činností, církev a podobné spolky stavím na roveň nejkrvavěších diktatur a kostel je pro mě místo s dobrou akustikou a špatným vlivem na lidi. Proto mi tak strašně vadí, když Palestinští duchovní zneužívají ke strašným věcem nevzdělané děti, jen aby náhodou žádný smír nemohl nikdy nastat, protože smír s nepřítelem přece není možný. Nehodlám obhajovat ani odmítat politiku Izraele; na to vím o situaci moc málo. Jenomže pokud se *nějak* nedohodnou, Izrael Palestince vyhladí (přinejmenším dojde k masakrům, a tentokrát doopravdy). Když ale ani nezůčastnění zastánci Palestinců nedokážou potlačit svoji agresivitu a odmítají všechny návrhy (případně vyžadují "solení Izraelských rajčat" a podobné ptákoviny), jak můžeme očekávat rozumný dialog od přímých účastníků konfliktu ? Škoda, že zde už nepublikuje osoba za nickem "Marcella" a pár dalších, sice taky radikálních zastánců svobodné Palestiny okamžitě, ale alespoň se uměli vyjadřovat.
0 0
možnosti

sidlo

10. 8. 2002 9:15
Re: Hezké
Pridavam se k te posledni vete. Je to skoda, ze tady ta Marcella uz neni, byla chytra, to se teda musi nechat a slusna byla taky. Ja bych spis rekl, ze ten proizraelsky tabor jsou vetsi hulvati a taky bohuzel hloupejsi a nedelaji nic jineho, nez opakuji opravdu porad to stejne dokola.
0 0
možnosti

Kato

9. 8. 2002 20:42
Vsechno pri starem - indolence redaktoru MFDnes nabyva monstroznich rozmeru
I mimo net jsem sledoval deni posledniho tydne v novinach a skvele se bavil. Ze stanu u vody to vidi clovek vsechno jeste komicteji nez tady u pocitace. Na same spici top zebricku se usadil titulek prvni strany MF Dnes, ze Evropane jsou z poloviny Arabove. Nejdrive jsem mysel, ze je to nadsazka popisujici situaci ve Francii, ale pak jsem zjistil, ze se to tyka nas vsech. Proc? No udajne proto, ze prvni zemedelci prisli do Evropy z oblasti Blizkeho vychodu asi pred 10 000 lety. Nenapsal to tam nahodou Jurasek nebo Jindra Hojer ci nekdo podobny? Tohle dokonale odpovida jejich pseudologice a znalosti faktu. Je velmi predepodobne, ze sem skutecne prvni zemedelci prisli z Blizkeho vychodu, ale v te dobe tam rozhodne zadni "Arabove" nezili. No ale musim byt trochu shovivavy, ten clanek vysel jeste pred povodnemi a o cem meli ti chudaci skrabalkove psat? Jinak ale vsem doporucuji precist si clanek nejakeho arabskeho publicisty, ktery tvrdi (taktez v MFDnes), ze Ariel Saron chce valku. Tezko s nim mohu polemizovat, protoze nevim co Ariel Saron chce, mne se s tim nesveruje. Jasne se tam ale uvadi, ze Palestinci chteji nejen vlastni stat, ale i navrat uprchliku do Izraele a jejich odskodneni. Moc by mne zajimalo, zda si Jurasek, Hojer a comp. mysli, ze by na to Izraelci meli pristoupit. Pokud ano, doporucuji jim zalozit Klub sebevrahu a skocit z Nuselaku. Na rozdil od nich Izraelci maji vsech pet pohromade a nejsou sebevrazi takze Palestince do Izraele nepusti. Dost mne mrzi, ze si Juraskovu ci jinou odpoved neprectu, opet zitra odjizdim. Asi se uz nestihnu vratit, ale urcite budu v novinach sledovat cernou kroniku. Treba tu odpoved najdu tam.
0 0
možnosti

emerson

8. 8. 2002 21:30
:)))
Teda chtěl jsem sem taky vrznout svůj názor, ale když tu tak na to koukám, tak by to bylo doslova plejtvání časem. Všichni jste tady totiž úžasně informovaní a všemu naprosto dokonale rozumíte....chvilkama to dokonce vypadá, že v Bohnicích pacientům omylem zavedli internet, nebo co :)))))
0 0
možnosti

Calaff

8. 8. 2002 21:23
Závistiví ubožáci
Nemá cenu diskutovat s několika obožáky obhajujícími závistivou chátru, která na území Palestiny nedokázala za staletí vybudovat to, co Židé během několika desetiletí i přes to, že se jim v tom všechny okolní státy snažili zabránit. Oni ani nevěřili, že je něco takového možné a proto svojí půdu rádi prodávali. Když začala nést ovoce, tak se jim to zdálo nespravedlivé a chtějí vše zpět. Přitom ta země by uživila oba národy. Nemyslím si, že by mezi Palestinci nebyli lidé, kteří by neměli odvahu říct, že je třeba zastavit násilí. Určitě takoví jsou, ale než stačí něco říct veřejnosti, strýčci Arafat a Jasín je zhoupnou na kandelábru, což není zrovna povzbudivé pro jejich následovníky.
0 0
možnosti

Honza

8. 8. 2002 20:04
Hele Jurashku
Nemas nahodou taky Zidovskou krev v zilach jako soudruzi Lenin(Ulhanov), Heidler(Hitler) ci Zirinovsky?  Aby ses jednou moc nedivil.  Oni i palestinsky soudruzi maj Abrahamovu krev. A vsichni mame stejne cervenou krev. De vo to si vzajemne nepoustet zilou, ale prozit ten zivot tady hezky jako lidi a ne jako dobytek a reznici. Skoda, ze lidska blbost nezna mezi, zatimco zdravy selsky rozum je u lidi znacne omezeny.   Pambu nam dopomoz!
0 0
možnosti

jurasek

8. 8. 2002 18:44
fredy, honza, jigal, ondrej...kastratogruppe v akci...lol!
dobry prispevek simo!...vsichni ti jigalove admiralove a jonasove a honzove, ta cela kastratogruppe lokalniho Likud Waffen, ti pubertalni idioti, kterym jeste nesestoupla varlata a cekaji na svuj bar mitzwa, prijdou jenom s tim, co dostanou od svych strycku v sin beth...ted tady mame fredyho z kybucu..LOL! bez zpet mezi ty sve pubertalni likudjugend, vyfasuj od strejdu z sin bethu zlute podkolenky, bubinek a mozna zlute kratasy s nalepenou davidovou hvezdou na prd*** a bubnuj si az do aleluja...LOL! je na case, aby ti rodice honzo aka jigale aka fredy a td. opravdu napraskali a poslali te do pionyrskeho kybuckeho tabora, kde kdyz nebudes mit aspon nejakou sanci na sex, tak budes delat nejake sporty..snad, kdo vi, mozna kybucke pionyrske tabory spis uci decka, jak strilet z plastikovych vodnich pistolek...nez jim daji uzi a nazenou do kybucu haldu palestinskych decek jako terce...
0 0
možnosti

Hasic

8. 8. 2002 20:31
Re: fredy, honza, jigal, ondrej...kastratogruppe v akci...lol!
Hello, jurasku, you poor deluded, demented soul! Sorry to have misjudged your English level as proletarian, it was in fact much lower; your vocabulary came from a way down the bottom of a sewer. I suggest you go back to whomever has taught you and ask for your money back!
Your contributions point to a pathological level of jealousy of other men. Your obsession with various deviations, so vividly described in another chat, is only going to compound your problems. That wouldn't have been caused by your standing at the very back of the masculinity queue and there not having been much left for you, by any chance? Don't fret, poor boy, you only need a little snip to become the woman of your dreams - baba Juraska!!!!!!! All your problems will be resolved in one little procedure.
As for you not believing I know any English, tough luck! I don't give a "rat's rear" what you think of me.
Strucnym prekladem - (tohle je odpoved na jeho prispevek urceny mne pod jinym chatem)
Juraskova anglictina neni "proletarska' jak jsem myslel, ale mnohem horsi... slovni zasoba primo ze dna stoky.... at si vyzada zpatky, co platil za lekce anglictiny.
Jeho prispevky jsou plne patologicke zarlivosti k chlapum...rad se vyziva na popisu uchylnosti...zhorsuje to jeho problemy....kdyz davali chlapum, stal na konci fronty a moc se uz na nej nedostalo.....potrebuje to jen takovej malej smik, aby se z nej stala zena jeho snu - baba Juraska.
Je mi uplne fuk jestli si mysli, ze anglicky neumim.....nedam za jeho mineni ani zlamanou gresli.
 
 
 
       
0 0
možnosti

Fredy

8. 8. 2002 15:32
Sime
Chtel bych jeste dodat:Pises,ze to,ze v Israeli jsou jeste lide,jako pan Frankenthal je nadeji pro Palestince.Plne s Tebou souhlasim!Bohuzel se jeste nenasel v Palestine JEDEN palestinec,ktery by mel tu odvahu a rekl,ze sebevrazedne utoky proti civilistum jsou barbarske ,a ze je na case,aby obe strany zacly jednat!Utoky a protiutoky,vybuchy a pomsty za vybuchy zpusobi jen jeste vice lidskych obeti -nezastavi teror a neprivedou mir.Bohuzel-na palestinske strane vladne islamsky fanatismus a na israelske strane vladne extremni pravice.V Israeli je alespon 50% lidi,kteri chteji mir a cekaji jen,az na palestinske strane vystoupi politik,s kterym se muze o miru jednat!
0 0
možnosti

Sima

8. 8. 2002 18:11
Re: Sime
 
Az te zase budou skolit, co mas psat a odpovidat, jenom si uvedom, ze lidi jsou moc dobre informovani, takze ty tve kibucke sentimentality na mne vubec neplati. Vestsina tech, co sem pisi, opakuji porad dokola to stejne a ze stejnych zdroju. Takze to nechce velkeho Einsteina, aby to clovek prohledl.
Pokud vykladas takove nesmysly, jako jednotky Arabu po boku SS, kdyz nikde nejenom neexistuje zadny podklad pro toto tvrzeni, ale naopak na to bylo poukazano castokrat, jaka to je pruhledna sionisticka propaganda, az budes tvrdit, ze Palestinci jsou islamsti fanatici, tak ti tvoji sefove propagandy zacinaji ztracet styk s realitou, kdyz te to nechaji opakovat. A ze ji ztraceji je jasne, neni jediny stat mimo Ameriky, ktery si nepreje samostatnou Palestinu a co se tyka verejneho mineni, je na strane Palesrincu. Tak jako otec toho upaleneho nebo roztrhaneho Arika, ty jsi jenom valecny stvac a navic pekne mizerny. Prijd zase pod jinym jmenem a vykladej nam nejake historky z kibucu, jak treba sbirate hrusky, mate jedno mydlo na cely kibuc, jste vsak stastni, kdyz se divate z okna pres musku na pusce nebo s Uzi u pasu na kvetouci pouste.
Jsi lhar a to pekne mizerny.
0 0
možnosti

Fredy

8. 8. 2002 15:12
Sime
Je to velky kompliment pro mou cestinu,kdyz neveris,ze ziji jiz pres  53 let v Israeli!Az do unoru 48 jsem byl funkcionarem mladeze cs.strany nar.soc. Dr.Petra Zenkla,Milady Horakove,Prokopa Dretiny,Stranskeho a jinych (ale to ty asi neznas,ponevadz predpokladam,ze jsi na to prilis mlada.Nestacil jsem maturovat a musel jsem opustit republiku.Pridal jsem se ke skupine mladych ceskych Zidu-a tak jsem se dostal do Israele a do kibucu.Ted vis vice o mne-chtel bych ale vedet take vice o Tobe.Sima je hebrejske jmeno-zijes v Israeli nebo v Cesku?Kdyby Jsi cetla pozorneji me prispevky,videla by Jsi,ze patrim v Israeli k t.zv,"mirovemu taboru",ktery bojuje proti okupaci,extremnim usedlikum a pro samostatny palestinsky stat.Uz proto "nemohu dostat material" z ministerstva vnitra,ponevadz ministrem je Eli Jishai-preseda ultrapobozne strany SHAS-a pro ne jsou kibucnici uhlavnimi neprately-tak,jako nesnasim take ja je!O Yicchakovi Frankenthalovi jsem cetl a souhlasim take s hodne jeho nazory.To,ze smi sve nazory svobodne sirit jen dokazuje,ze v Israeli zatim vladne demokracie,coz se o Palestine neda rici.Kdyby nejaky Palestinec mluvil tak,jako pan Frankenthal,tak je na miste lynsovany!Jak uz jsem psal-patrim k taboru,ktery chce ,aby se Palestincum vedlo lepe a aby konecne videli nejakou nadeji do budoucnosti-nesnesu ale lzi a polopravdy a to,co tady palestinci(Milos,Frank a mozna i Ty)pisi,je lacina demagogie a smisenina "faktu" z ruznych obdobi danych do chronologie,jak se jim to prave hodi.Dala byse o tom psat kniha a nebudu se o tom vice rozepisovat,ponevadz vas stejne nepresvedcim.Myslim,ze prestanu reagovat na provokace a dam vam volne jeviste.Pravemu Milosovi bych chtel jen rici,ze me velvyslenectvi je Ceske velvyslanectvi v Tel Avivu-a to mi urcite nedava instrukce.Chtel jsem objektivne debatovat-ale to asi nejde!
0 0
možnosti