Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vrah z metra se oběsil, dozorce nepochybil

Vězeňská služba se nechystá potrestat dozorce za smrt Rusa, který se ve čtvrtek před polednem oběsil v cele pankrácké věznice. Alexandr Kručinin začátkem srpna ubodal v pražském metru policistu. Ve stanici Muzeum nejdříve hodil výbušninu do kolejiště a poté zabil policistu a vážně pobodal cestujícího.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Vanek

Doufam
Doufam, ze i vam se jednou na sklonku stari zabije nekdo blizky a ztratite narok na aby jste sami mohli zit a prezit stari. Doufam, ze se nekolik dni v kuse stanete obeti policejni zlovule.
0/0
6.9.2002 19:46

Fous

Pro všechny
Téměř naprosto jistě to byla zinscenovaná poprava šmejda; přesto, a nebo spíše právě proto se i já připojuji k díkům a slovům pochvaly, určeným pro borce od vězeňské služby.
0/0
2.9.2002 17:22

Jury

Co s takovym opicakem
0/0
1.9.2002 3:37

nic

nic
 vaše příspěvky, to je teda síla......
0/0
30.8.2002 20:06

vír

CCCP
Doufám že až se všechno kolem povodní uklidní budou policajti pokračovat v těch pogromách na ty východní šmejdy.
I POLICIE ČR
0/0
30.8.2002 14:44

ndavid

Hoši děkujem
To byla náhodička, spolubydlící u soudu, vězeňská služba hlídkuje v centru s policajty, hák, oprátka. Hezky tiše beze svědků. Ať to bylo jakkoliv, hoši děkujeme.
0/0
30.8.2002 13:52

smisek

fantasticke
 Hosi dekujem  bachaři mistři 
0/0
30.8.2002 13:20

pipin

Re: fantasticke
bachaři na hrad
0/0
30.8.2002 15:28

berija

to neměl !!!!!!!!! - kandidoval na milost prezidenta
Nepochopim proc se vesel kdyz by mu Vas Havel dal po odosuzeni amnestii nebo by jeste zastavil pred tim trestni stihani. A tak ti co mu uvazali lano a rekli udelas to sam nebo ti pomuzem to vyresili za prezidenta, ale stejne vadrzel dost dlouho do u nas v krimu by se povesil driv.
Ale jinak dobra prace a stejne veznice kluci jen tak dale!!!!!!!
0/0
30.8.2002 13:16

Jarda

poprava
Pak,že neni u nás trest smrti.
0/0
30.8.2002 13:02

Filda

Klasika
To je něco jako když Charvát na to, že byl tak rozsekanej řekl, že "asi uklouzl" nebo ho "napadl někdo z cestujících". Souhlas s předchozím příspěvkem. Raději trest smrti než popravy!
0/0
30.8.2002 11:45

RV

Škoda, že přišly povodně ...
Škoda, že přišly povodně a ukončily tak prováděné razie na nelegály z východu. Teď bude muset zase někdo někoho pobodat, aby se jim dostalo patřičného zacházení (vyhoštění).
0/0
30.8.2002 11:33

Jk

nenávist
Všechna ta nenávist a xenofobie, kterou tu předvádějí "rozumní počestní občané", je snad ještě horší, než čin nějakého zoufalce, kterému přeskočilo.
0/0
30.8.2002 11:14

Vlastička

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 11:54

go

Re: nenávist
Co ty jsi za "morálního" zoufalce????
0/0
30.8.2002 12:17

Mira

Re: nenávist
Ty jsi blbej jako hovno!!
0/0
30.8.2002 13:32

Pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.9.2002 9:56

Pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.9.2002 9:48

Obraceč kalendáře

To to trvalo
Jo ,to je pohodička,posílám pozdrav všem pracovitejm bachařům
0/0
30.8.2002 10:21

alice

!!! SOUHLAS !!!
 měli to udělat dřív   
0/0
30.8.2002 10:39

Vlastička

Re: !!! SOUHLAS !!!
 to by si ho nestačili vychutnat  měl asi pěkně vyčiněnou kůži
0/0
30.8.2002 10:48

thomas2

Re: To to trvalo
KONECNE BOZI MLYNY, kdyz uz ne JUSTICE :-)
0/0
30.8.2002 11:04

Deja Vu

Návrh
Pevný provaz a vhodně umístěný hák by měl patřit do standardního vybavení vězeňské cely.
0/0
30.8.2002 10:21

Uni

Re: Návrh
0/0
30.8.2002 12:32

Děd Vševěd

Varovný výstřel
Tak mě napadá jedna věc. Když zasahující policista viděl, jak útočník pobodal dva lidi a všude kolem bylo krve jak na jatkách, možná měl hned vyndat pistoli a varovný výstřel mířit pachateli na hlavu.
0/0
30.8.2002 10:20

Petr

Re: Varovný výstřel
skvělý nápad, akorát bysme možná dnes četli v tom článku o tom, že se ten policista poté, co dostal 10 let natvrdo, oběsil v cele
0/0
30.8.2002 10:46

nic-moc

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 10:53

človíček

Re: Varovný výstřel
Ahoj Dědo Vševěde, víš co udělá vystřelená kulka v uzavřené místnosti? Správně, několikrát se odrazí než si najde cíl. Von by se v tom metru mohl svalit někdo úplně jiný.
0/0
30.8.2002 12:28

Nic proti, ale nechce se mi tomu moc věřit
Taky myslím, že je dobře, že je ten vrah mrtvej. Ale docela by mě zajímala nějaká statistika, kolik procent z lidí, kteří ve vězení údajně spáchají sebevraždu, jsou vrazi policajtů. Asi hodně. Radši bych zavedení trestu smrti než pokoutní popravy ve vězení
0/0
30.8.2002 10:15

Milan

Re: Nic proti, ale nechce se mi tomu moc věřit
Úplně s tím souhlasím! Nedělejme si o naší policii iluze. Kdo ví, jak to s tou "sebevraždou" bylo.
0/0
30.8.2002 10:42

Fylištín

Re: Re: Nic proti, ale nechce se mi tomu moc věřit
hele Milane, že ty ještě věříš na vodníky 
0/0
30.8.2002 10:45

outcast

dobře
Takovej Srba a další by si z něj měli vzít příklad... 
0/0
30.8.2002 10:14

ewq

To je zase balast!!!!
No to je zase clanek. Nejprve reknete, ze se obesil a bude pitva dale v clanku se uvadi, ze bude vysetren na psychiatrii. Kdyz chcete udelat nejaky kompilacni clanek, radeji si ho po sobe prectete. CTRL-C a CTRL-V umi udelat i male dite, ale o profesionalite to nic moc nesvedci.
0/0
30.8.2002 10:11

Laďa

Měli ho zabít hned ale i tak dobře.
Ještě štěstí že se toho případu neujal nějaký ambiciózní právník.Kdoví jak by to při stavu naší justice dopadlo.Nakonec by z vraha udělali chudáka který se musí léčit.Smrt za smrt.
0/0
30.8.2002 10:02

Nos

Pachatel v Metru.
Nikde se neobjevil nazor,ze ten psychopat si planovane onen pobyt v CR vlastne zlegalizoval. 15 let teple zradlo a spani. Pronej porad lepsi nez doma.Sibirsky Gulag pronej!
 
0/0
9.8.2002 1:27

Tom

Nestrilel-umrel.Blbec
To by me zajimalo jakej vul chce toho delnika nechavat vysetrit.V prvni rade by se mel jit vysetrit on.A tech 15 let se me zda dost(cekal jsem 2-3roky jak uz to byva zvykem).Osobne bych toho delnika zastrelil....proc bych ho mel "zivit" z dani!Je mi lito ze si ten policajt pri "spravnem postupu"nezachranil zivot.Za slovo blbec se v nadpisu omlouvam ale nemam pravdu???Jeho smrt chapu tak ze mel strach vytahnout pistol a strilet.Proc?Protoze kdyby toho delnika zabil tak by stejne sel do basy.To uz tady bylo mockrat.Je mi to lito.
                                                            Tomas(pracujici delnik v New Yorku)
 PS:Skoda ze to ten rusak neudelal tady.Policajti by se s nim nemazlili,bez vahani by ho zastrelili.
0/0
9.8.2002 1:21

Tom

Nestrilel-umrel.Blbec
To by me zajimalo jakej vul chce toho delnika nechavat vysetrit.V prvni rade by se mel jit vysetrit on.A tech 15 let se me zda dost(cekal jsem 2-3roky jak uz to byva zvykem).Osobne bych toho delnika zastrelil....proc bych ho mel "zivit" z dani!Je mi lito ze si ten policajt pri "spravnem postupu"nezachranil zivot.Za slovo blbec se v nadpisu omlouvam ale nemam pravdu???Jeho smrt chapu tak ze mel strach vytahnout pistol a strilet.Proc?Protoze kdyby toho delnika zabil tak by stejne sel do basy.To uz tady bylo mockrat.Je mi to lito.
                                                            Tomas(pracujici delnik v New Yorku)
 PS:Skoda ze to ten rusak neudelal tady.Policajti by se s nim nemazlili,bez vahani by ho zastrelili.
0/0
9.8.2002 1:21

Tom

Nestrilel-umrel.Blbec
To by me zajimalo jakej vul chce toho delnika nechavat vysetrit.V prvni rade by se mel jit vysetrit on.A tech 15 let se me zda dost(cekal jsem 2-3roky jak uz to byva zvykem).Osobne bych toho delnika zastrelil....proc bych ho mel "zivit" z dani!Je mi lito ze si ten policajt pri "spravnem postupu"nezachranil zivot.Za slovo blbec se v nadpisu omlouvam ale nemam pravdu???Jeho smrt chapu tak ze mel strach vytahnout pistol a strilet.Proc?Protoze kdyby toho delnika zabil tak by stejne sel do basy.To uz tady bylo mockrat.Je mi to lito.
                                                            Tomas(pracujici delnik v New Yorku)
 PS:Skoda ze to ten rusak neudelal tady.Policajti by se s nim nemazlili,bez vahani by ho zastrelili.
0/0
9.8.2002 1:21

Tom

Nestrilel-umrel.Blbec
To by me zajimalo jakej vul chce toho delnika nechavat vysetrit.V prvni rade by se mel jit vysetrit on.A tech 15 let se me zda dost(cekal jsem 2-3roky jak uz to byva zvykem).Osobne bych toho delnika zastrelil....proc bych ho mel "zivit" z dani!Je mi lito ze si ten policajt pri "spravnem postupu"nezachranil zivot.Za slovo blbec se v nadpisu omlouvam ale nemam pravdu???Jeho smrt chapu tak ze mel strach vytahnout pistol a strilet.Proc?Protoze kdyby toho delnika zabil tak by stejne sel do basy.To uz tady bylo mockrat.Je mi to lito.
                                                            Tomas(pracujici delnik v New Yorku)
 PS:Skoda ze to ten rusak neudelal tady.Policajti by se s nim nemazlili,bez vahani by ho zastrelili.
0/0
9.8.2002 1:21

Tom

Nestrilel-umrel.Blbec
To by me zajimalo jakej vul chce toho delnika nechavat vysetrit.V prvni rade by se mel jit vysetrit on.A tech 15 let se me zda dost(cekal jsem 2-3roky jak uz to byva zvykem).Osobne bych toho delnika zastrelil....proc bych ho mel "zivit" z dani!Je mi lito ze si ten policajt pri "spravnem postupu"nezachranil zivot.Za slovo blbec se v nadpisu omlouvam ale nemam pravdu???Jeho smrt chapu tak ze mel strach vytahnout pistol a strilet.Proc?Protoze kdyby toho delnika zabil tak by stejne sel do basy.To uz tady bylo mockrat.Je mi to lito.
                                                            Tomas(pracujici delnik v New Yorku)
 PS:Skoda ze to ten rusak neudelal tady.Policajti by se s nim nemazlili,bez vahani by ho zastrelili.
0/0
9.8.2002 1:20

Lada Hladíková

výsměch
až 15 let vězení:-)))))
0/0
8.8.2002 19:23

až 15 let vězení:-)))???
0/0
8.8.2002 19:20

wiking

ješte k k metru...
V MfDnes je komentář policejního ředitele k té neťastné události.Stojí za to si ten ufňukanej blábol,kde v podstatě lituje toho ruskýho hajzla, přečíst.Má-li policie takového vola v čele,nelze se divit,že situace je jaká je.MUsí být vskutku radost sloužit pod člověkem který tak upřímně soucítí s někým,kdo mu zabil kolegu.Koláři-jdi do prdele!!!!!!!! a pust tam schopnýho policajta,který nebude tak předsposranej jako ty.
0/0
8.8.2002 13:45

Petr Procink

Policista,voják ...profesionál ?
Ján Mato byl v letech 1978 - 1982 studentem na vojenské střední odborné škole,tzn.,že se ozbrojeným silám,studiu,fyz.kondici  věnoval od svých 15 ti let.Byl tedy profesionál?    NE !    Jeho osudu je mi upřímně líto. Vini jsou všichni ti,kteří jej nechali pracovat v této oblasti . Mohl žít.
0/0
7.8.2002 21:00

wiking

ad metro...
Vážení a milí pseudohumanisté a mudrlanti / viz green/-Guderian má naprostou pravdu!!!!!!!!!Onu degradaci nebo povýšení vem čert, život mu to nevrátí.Bylo to naprosté selhání policisty při výkonu služby.Samozřejmě se na tom neštěstí podílí špatný výcvik,oni jsou ale schopný zastřelit ženskou když jde z nákupu/ Mělník/,ale když má policajt zpacifikovat nožem ozbrojeného zedníka,tak je v prdeli.Doslova a do písmene.Nic na tom nemění, že to byl třeba fajn kluk.A je mi ho taky líto.Jenže já si policii neplatím z daní ,aby se dohadovala se zabijákama.A osobně je mi lOO x milejsí ostrý,tvrdý policajt,který razantně zasáhne v případě potřeby.Ostatně ten videozáznam z metra by se měl ukazovat , jak policat postupovat nemá.A že to ten chlap zvoral,to už ví taky.Jen je mu to houby platný.Vlastní zkušenost je nejlepší učitelka,bohužel vybírá nejvyšší školný.Ten policajt neudělal pro obranu sebe samého naprosto nic,v postatě tomu grázlovi naběhl.Těžko potom může bránit jiné.Zrovna tak těžko můžu považovat za " morálního hrdinu" někoho,kdo naprosto selže v práci. A k panu Kopečnému,který lituje zoufalce z východu...brečíš chlapče dobře,ale na blbým hrobě.... Guderian ,máš mé sympatie.
0/0
7.8.2002 9:58

Kopečný Richard

Policistu jsem znal osobně.
Policistu Jána Matu znal každý kdo chodil do sauny na plaveckém stadionu v Podolí.Normální ,komunikativní a vstřícný člověk se smyslem pro humor.Problém je ten že devadesát procent lidí má před uniformou respekt a stačí když Vás policista v uniformě osloví a normální občan poslechne.Ján byl zvyklý jednat s normálními lidmi,prostě se uměl dohodnout.To že doplatil na svou dobrou povahu ukazuje jaký jsme v podstatě národ jehož i Policie je součástí.Proti němu zoufalec plný vzteku a nenávisti, který neměl co ztratit, v cizí zemi,patrně vyhozen z práce bez výplaty tak jak se to cizincům běžně dělá.Na jedné straně normální český člověk, na druhé zbídačelé stvoření,alkoholem a možná tvrdou prací  mozek zatemněný nenávistí vůči" bohatým " Čechům.Asi bychom se divili  co je od nás na východ bídy a že to u nás není zas až tak hrozné není..Ano,Češi mají spoustu špatných vlastností ale v podstatě respektují autoritu, snad právě proto že se jim zas tak špatně nevede.Jáne, byl jsi jeden z nás a měli jsme Tě rádi.
0/0
7.8.2002 4:31

Mates

Re: Policistu jsem znal osobně.
Nezlob se na mně, věřím, že Ján byl dobrý člověk a měl přátelskou povahu. Ale právě u policisty jsou tyhle vlastnosti mírně na závadu, řekl bych. Možná, že být na jeho místě někdo trošku tvrdší (s kým by možná nebyl tak dobrý pokec v sauně)sejmul by toho hajzla na trochu větší dálku a byl by tu s námi stále. Je dobrý postřeh, že Češi (většina) mají stále zakódovaný strach a respekt z uniforem a tak u nás dosud nemusela být policie tak ostrá jako třeba v USA. Tam, jak by na policistu někdo vytáhl třeba jen rybičku,neřkuli nůž na násadě, okamžitě by byl zastřelen. Ale časy se mění a policie by na to měla reagovat a přizpůsobit se. V tomto světle je Jánova smrt o to zbytečnější a nesmyslnější.
0/0
7.8.2002 15:46

Franta Break

Re: Policistu jsem znal osobně.
No to mě podrž,mohl být sice dobrej,ale kdyby na tebe někdo šel s nožem,ty viděl jak opodál leží maník v krvi tak by si se s ním začal bavit jako "normálně a v pohodě"?Asi by si chlapče skončil stejně a to na dlžbě s dírou v hrudi.Myslím že to snad každýmu dojde ať je to jakákoliv situace že ten men není normální ne a že se s ním asi nebude moct "normálně bavit".Takovej je život,a pokud se prostě nenaučí zákl. pravidla přežití tak si může jít policie zas buzerovat slušný lidi a potom z povzdálí třeba hledět,jak několik skinů mlátí lidi z ciziny a nic nedělat apod.Toť vše co totiž naši ozbrojenci umí,NIC.
0/0
30.8.2002 10:19

V.V.

Výsměch
Ted se musím smát tomu vládnímu závazku,že budou vítat přistěhovalce jenom kvůli tomu ,že máme malou prodnost.Než dopustit,aby takový svině nám sem lezli a píchali naše ženský,TO RADŠI VYMŘÍT.
0/0
6.8.2002 20:33

Montoya

Chtěl jen upozornit na problémy ?
To si snad dělá prdel, že chtěl upozornit na problémy legalizace pobytu cizinců v čechách. No jestli měl tak ušlechtilé cíle, tak to bychom měli přimhouřit oči i nad tou tyčí s připevněným nožem a dalšími pyrotechnickými zbraněmi ne? Dal bych mu minimálně 30 let v base a pak zpátky na Ukrajinu.
0/0
6.8.2002 20:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.