Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA prý tajily důkazy o náletu na svatbu

Předběžná zpráva úřadu OSN v afghánském Kábulu podle britského listu London Times zjistila, že americká armáda se snažila zametat stopy a tajit důkazy o bombardování svatební hostiny v Afghánistánu. Při náletu amerických letounů C-130 bylo 1. července v odlehlé oblasti provincie Uzurgán zabito osmačtyřicet svatebčanů a dalších 117 jich utrpělo více či méně vážná zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D`abel

At ziji chrabri cesti valecnici.
Musime ale pockat az vylezou strachem posrani z kanalu kam se zasili, at je muzem oslavovat. A az bude po oslavach tak se hned vydame  vyplatit Amiky. Nevim kde ale vezmem dost ceskech rolniku, abysme se mohli vyrovnat vietnamcum a afgancum? Expertu by bylo na teto strance dost, ale asi nebude dost piva a putyka uz taky bude brzo zavirat!
0/0
31.7.2002 14:19

taky obcan

Re: At ziji chrabri cesti valecnici.
proč oni? Dostatečná pomsta bude. když tam budou mít jen Tebe!
0/0
31.7.2002 15:01

D`abel

Re: Re: At ziji chrabri cesti valecnici.
A kdepa si valcil ty hrdinny reku?
0/0
1.8.2002 4:14

D`abel

At ziji chrabri cesti valecnici.
0/0
31.7.2002 14:11

neverici tomas

neverim
Pravda, pravda....Od ruskejch bratru by se meli ucit.Ti dobili afganistan za tejden,kvetouci zemi z nej udelali a  jen prisli ti zpropadeny amici, za tri dny z toho raje ruiny udelali i ty budhy zbourali,miliony zmrzacili, lidi vyhladoveli....Zvirata, dobytci!!!Ted rusti chlapci zurodnuji cecensko,uz sest let to tam davaj do kupy a vsadte se, ze zase urcite prijdou ti lumpove a vsechno to tam znici!
0/0
30.7.2002 21:33

David

Re: neverim
0/0
31.7.2002 1:10

Jan

Přišli včas
Válka začala 1.září 1939 a skončila 8.května 1945. Podle historiků i západních došlo k zásadnímu obratu ve válce ve prospěch RA v polovině roku 1942. V září 1944 se už bojovalo v Dukelském průsmyku. Spustit operaci Overlord v červnu r. 1944 je zhruba totéž jako jít na pivo o půl jedenácté, když zavíračka je v jedenáct.
0/0
30.7.2002 15:51

POZN.

Re: Přišli včas
2.sv.válka skončila 2.září japonskou kapitulací,přičemž hlavní břemeno nesly v Pacifiku USA.SSSR nezískal převahu v půli roku 1942,kdy byla v proudu letní ofenzíva Wehrmachtu,ale až v zimě 1943 /Stalingrad/.Jaké by byli možnosti v případě,že by Německo nevedlo váku na 2 fronty, se lze jen dohadovat,ale letecké jednotky nutné k obraně před nálety RAF a USAAF chyběly velice a nelze pominout ani osamocený odpor Velké Británie /červen 1940-1941,kdy byl SSSR německým spojencem/.
0/0
30.7.2002 16:21

JardaM

Re: Re: Přišli včas
Nezapominat, ze k prelomu na vychodni fronte doslo pote, co se Sovetum dostalo pomoci ze Zapadu diky dodavkam zbrani via severske pristavy Murmansk a Archangelsk.
0/0
30.7.2002 16:56

Qtip

Re: Re: Re: Přišli včas
Prave americky Lend/Lease program byl puvodne urcen Britum a po napadeni Ruska v 41. roce se rozsiril na Rusko, kterym byly dodavany tanky, nakladaky a jeepy od Americanu, Britu a Kanadanu. Mezi rokem 41 a 44 Rusove dostali pres tyto severni koridory skoro 23 tisic techto tanku atd. Tato pomoc byla rozhodujici. Napr. Britove sami meli nedostatek tanku pro severni Afriku, presto skoro 14% vyrobenych tanku v VB slo Rusum, i kdyz ti meli 3 najsobne vetsi vyrobu tanku nez Anglicani.
Americkych nakladaku v r. 44 bylo tolik ve vychodni Evrope, ze obycejni lidi si prekladali U.S.A. loga na nakladacich jako Ubijat Sukinsyna Adolfa, to jenom pro zasmani.
0/0
30.7.2002 19:29

JardaM

Re: Přišli včas
Honzo, co pises je "2SV= verze upravena pro vyuku dejepisu v socialistickem skolstvi". To uz mame za sebou. Nerikej, zes zakrnel v nejake casove bunce minulosti?
0/0
30.7.2002 17:01

David

Re: Re: Přišli včas
Dyt i to "Prisli vcas" to je od Majerovy nebo Pujmanovy to uz nevim a nevadi me to, spim dobre. Jo prisli a ani se jim odejit nechtelo. Tam kam vkrocili tam si narody porobili a doslova hovada dneska tu pisou, ze Americani obsadili zapadni Evropu. Kez by byvali "obsadili" i nas, tak jsme nemuseli pod viteznou RA bejt jak v dobe temna a zivotni uroven, no ani nemluvim. Americani prisli a pomahali dotacema. Rusove prisli a vzali vsechno, vcetne svobody (ale ta pro mnoho diskutujicich tady nema hodnotu zadnou).
Blbost je pro spolecnost nebezpecna. Jenik byl nebezpecnej tehdy a je i dnes. Nastesti dnes uz nemuze napachat tak velky skody, prece jenom uz Lidove milice nejsou
0/0
30.7.2002 17:46

taky obcan

Re: Re: Re: Přišli včas
takže jste se shodli, že šlo o momentální shodu všech, když každý víceméně daval, co uměl tak nejlíp. Zřejmě ale ti lidi sem nešli zcela dobrovolně, každej si asi svuj život představoval poněkud více jinak, ne? Nebo si myslíte, že pro mnohé je to slast? Bohužel, proč  to nevydrží déle - to taky víte?
0/0
31.7.2002 15:08

taky obcan

Re: Re: Re: Přišli včas
takže jste se shodli, že šlo o momentální shodu všech, když každý víceméně daval, co uměl tak nejlíp. Zřejmě ale ti lidi sem nešli zcela dobrovolně, každej si asi svuj život představoval poněkud více jinak, ne? Nebo si myslíte, že pro mnohé je to slast? Bohužel, proč  to nevydrží déle - to taky víte?
0/0
31.7.2002 15:08

Plzenska 12ka.

Re: Přišli včas
Magore nech si svy bolsevicky idiotsky cancy pro sebe a zvopakuj si dejiny druhy svetovy valky. Nebyt Americanu a jejich pomoci Rusku vcetne otevreni zapadni fronty,  tak dnes mluvis nemecky a makas na ne, co ostane delas! Ses blbej jak tri dny stary stene.
0/0
31.7.2002 13:49

Guderian

Antiamericky zaměřený článek
Ten, kdo psal tenhle článek, bezpochyby patří k těm protiamerickým štváčům, co po USA chtěly, aby jejich vojáci mohli být obžalováni před Mezinárodním trestním soudem.
Jak si to představujete, takhle drze chtít po jediné supervelmoci, aby se chovala civilizovaně?!
0/0
30.7.2002 11:20

Ghort

Re: Antiamericky zaměřený článek
Chicht! Dik, malem jsem se pochcal smichyyyyy!!!!
0/0
30.7.2002 11:23

Jarda

nazor
Qtip:
Presne nechapu vsechny souvislosti, jak by rek Cvach.  Nevim proc jsi napadanej.  Snad je to kuli Tvymu tak mozna trochu sveraznemu zpusobu popisu ale musim se pridat na Tvoji stranu.
Pokud tedy se nekdo docte az sem, tak se musim pridat k tvrdeni, ze Americka Armada, at je NEJvetsi, NEJsilnejsi, NEJbohatsi, atd, jsou pekny prasata.  Bohuzel se to neda jinak rict.  To co udelal v Nikarague, je doslova Hitlerovstina.  Pri unosu Noriegy zabily pres 3000 civilistu.  Stejny rejdy udelali v Somalii.  Ale na nekoho stejne silnyho si netroufnou.  Nedavno jim China rozebrala letadlo a ani nekvokli.  A pokud nejde o nemocnici, nebo naky jiny jasny civilni cil, tak se vzdycky skamaradej s nakou totalni kurvou aby tu katovskou praci udelali za ne.  Jako treba v Jugoslavii, se verejne skamaradili s KLA, uz tenkrat znama islamska teroristicka skupina vedena nikym jinym nezli Bin Ladenem.  V '45 chteli ozbrojit zbytky Nacku a jit znova na Stalina.  Ve Finsko/Rusky valce podporovali Finy.  D-Day, jak tomu rikaj, si udelali v '44 aby se nereklo a aby si mohli zabrat pul Evropy.
Jsou to psychopati, jako je jejich vlada, a jako jsou sami.  Hloupi burani ktery zbohatli zotrocovanim sveta. 
Takze musim branit Qtip protoze ma v ramci debaty pravdu.
Jara
0/0
30.7.2002 8:08

doc. Chocholousek

Re: nazor
Vem si prasek a bez si lehnout...
0/0
30.7.2002 8:33

Qtip

Re: nazor
Noriegu jim vydal papezsky nuncius, cela ta slavna americka trigger-happy army jenom poustela repraky na plne koule a tim se snazili dostat Noriegu z nunciova sidla. Mimo to zabili behem jednoho dne 3 tisice lidi, sice v chudinske casti Panama City, byli to vsak lidi. Za masakry v Nikaragui byli Americani souzeni svetovym tribunalem ze statniho  terorismu, byly narizene reparace a misto toho Americani jeste zvysili dodavky zbrani,desetitisice lidi Nikaragui bylo zabito za prispeni slavne americke armady a jeji CIA. To jsou jenom drobty slavne vojenske historie USA po 2. svetove valce, i v te 2. svetove valce v Evrope, po boku Anglicanu bojovali jako primadony, staci se zeptat britskych veteranu.
Slouzil jsem vedle Britu 3 roky, toto  je moje odpoved 6 letum v americke armade (zapomnel jsem jmeno, je to nekde tady), prosel jsem 2 spolecnymi cvicenimi s Yanks a jestli mi nekdo rekne, ze americka armada je disciplinovana a bojeschopna, tak se budu smat, az se neudrzim. Zeptejte se  Britu, kteri s nimi byli v Iraku, co si o nich mysli. V Afganistanu to bylo to stejne, neshody mezi britskym a americkym vedenim, kdy Anglani delali vsechen ten 'dirty job' a Yanks se chvalili, jak meli uspesne akce. Jedno velke hov****, bylo to pruser za pruserem. US Army ma lepsi vybaveni, o tom s nikym neminim diskutovat, jejich cela vojenska etika stoji za jedno velke h****, spolehnout se na Yanka v nejakem velkem pruseru bych nikdy nechtel, to spis budu verit Afgancovi, ze pokud jsem s nim a jsme v akci, nevyhne se nicemu a nezahne, zatimco yank potrebuje podporu nejmene 5 daslich Yanks, aby se vubec k nejake akci rozhybal.To je tak asi vse.
0/0
30.7.2002 9:10

Ghort

Re: Re: nazor
Naprostej souhlas - amici jsou fakt takovy deti, co si hrajou s modernma hrackama, ale kdyz jde do tuhyho, je jich potreba dostatecny mnozstvy na to, aby sli do pranice (dostatecny mnozstvi necht si kazdej posoudi sam, ja rikam 10 a vice ;o)))
Ale abych to zas negeneralizoval - urcite existuje nekolik chlapu, ktery jsou fakt dobry a pujdou do vseho "po hlave" - nejaky ty elitni jednotky... Nevim, neznam pomery u Strycka Bena, ale zas bych je vsechny nehazel do jednoho pytle... ;o))))
Juuuu, to jsem zase napsal blboooosT
0/0
30.7.2002 11:30

kazdej slusnej clovek

Re: Re: nazor
Nevim kdy jsi, ty hovado(nadavku jsem na internetu pouzil poprve v zivote),slouzil s amikama a pochybuju jestli vubec.Nejspis jses nejakej zhrzenej clen CSLA.Jedno ale vim jiste.Typek jako ty, by se ve vylodovacim clunu, cestou na plaz Omaha, vysral strachy z podoby jeste driv nez by jste vypluli...Kdyby byla na svete nejaka spravedlnost, tak by te ti kluci, co tam tenkrat zhebli, chodili strasit kazdou noc....
0/0
30.7.2002 21:01

POZN.

Re: nazor
Vidím,že USA milujete do té míry,že jim vyčítáte i pomoc Stalinem napadenému Finsku / v r.1940, kdy byl Stalin spojenec Hitlera /.Spolu jste s Qtipem velcí experti,ale nějak vám uniklo,že Noriega vládl v Panamě.
0/0
30.7.2002 13:12

Qtip

Re: Re: nazor
Noriegu jim vydal papezsky nuncius, cela ta slavna americka trigger-happy army jenom poustela repraky na plne koule a tim se snazili dostat Noriegu z nunciova sidla. Mimo to zabili behem jednoho dne 3 tisice lidi, sice v chudinske casti Panama City, byli to vsak lidi...........
Ty ve sve obhajobe zapominas na zasady debaty, tedy cist cely argument a pokud mozno do konce. Myslim, ze z tohoto uryvku by ti to mohlo byt jasne.
0/0
30.7.2002 18:29

GONZIK

Re: Re: nazor
HELE TY ZIDOVSKEJ SMRADE ALE JA ZASE VIM ZE JSI SPINAVEJ ZID A NECHCES VIDET PRAVDU TY HOVADO
0/0
30.7.2002 19:54

David

Na hrubej nazor hruba odpoved
"D-Day, jak tomu rikaj, si udelali v '44 aby se nereklo a aby si mohli zabrat pul Evropy."
Nemam jinejch slov nez rict ty burane ten "zaber pul Evropy" stal miliardy dolaru jenom v primejch nenavratnech pomocech i takovy zemi jako Nemecko, ktera to vsechno zpusobila. Jses opravdu chudak zaslepenej svou ubohouckou nenavisti.
Ta jedina veta co cituji vyjadruje vsechno. V tvym mozku at Americani udelaj cokoliv je to spatne.
0/0
30.7.2002 15:21

Qtip

Re: Na hrubej nazor hruba odpoved
To je jasny nesmysl tvrdit, ze Yanks chteli zabrat pul Evropy ve 44. roce, ty si vsak udelej jasno v tom, jak USA vstoupilo do valky, co to byl Rooseveltuv New Deal a Lend/Lease a proc se ekonomicky pomohlo Nemecku a Japonsku po valce.
0/0
30.7.2002 19:17

David

Re: Re: Na hrubej nazor hruba odpoved
Ja v tom mam jasno davno, ale ty mas pro me urcite nejaky zasadni prekvapeni. Tak ven s tim.  
 
A s tim, ze chteli, ci nechteli neco zabrat nemam problem ja, ale spousta lidi tady. Stejnym zpusobem prece "zabrali" Jizni Koreu, kde si Korejci nastesti dodnes vladnou sami. Vlastne kterou zemi zabrali kam z nejakyho duvodu museli vstoupit? A zabranim myslim tak jako to udelali treba Rusove. Mimochodem vsechny vojensky zakladny na cizich, nebo osvobozenych uzemich maji smlouvu a domaci zeme za to dostava jeste penize. Nemecko tak mohlo celou studenou valku drzet omezenou, nebojovou armadu a setrit vyrazne penize. A kdyz nekde Americany opravdu nechteli, jako Filipiny, tak proste smlouva skoncila a zadne ozbrojenej utok na Filipiny se nekonal v zajmu uchovani vojenske pritomnosti.
0/0
31.7.2002 1:23

GONZIK

Re: Na hrubej nazor hruba odpoved
DAVIDE SKODA ZE SES NENARODIL V LETECH 1941-45 PEKNE BYCH NA TEBE NACHCAL V TABORAKU
0/0
30.7.2002 19:57

z

Re: Re: Na hrubej nazor hruba odpoved
Gonziku, ty jsi dobry ubozak, jestli tvoje vety jdou opravdu primo z tveho mozku tak.... at si kazdy dosadi sam.
0/0
30.7.2002 20:56

David

Re: Re: Na hrubej nazor hruba odpoved
A jak vis, ze nenarodil?
0/0
31.7.2002 1:14

mech

Re: nazor
Recept: 1) Najdete si nejaky jmena z Atlasu Sveta: Napr.: Nicaragua, Panama, Costa Rica, Honduras maybe Colombia 2) Hodte to do kotliku 3) Pridejte spetku pitomejch nazoru 4) Pekne zamichejte se schnilou psi kosti, zakopanou vo pulnoci u potoka pod uplnkem, pekne ulozenou aspon 28 dni a noci! 5) Uzivejte kazdy rano po kafi a nedivte se vo cem blabolite
0/0
30.7.2002 23:18

VitaK

to jsou ale veci...
 Qtip- souhlasim s necim co rikas, ale pravdu  nedis, rikaje ze amici prohrali Vietnam. US odesli z Vietnamu v 1973  z politickych duvodu, ne vojenskych. Rudi obsadili Jih az v r. 1975. A co se tyce profesionality US Army, nebud na pochybach. Slouzil jsem v Ceskosl. Armade dva roky a to byl nejapny vtip. V US Army sest let, tak mohu trochu porovnavat. I kdyz "zensky" experiment je taky nejapny vtip, tentokrate "ala US Army". Ale devadesat procent muzstva a 99 procent dustojnictva jsou vysoce kvalifikovani bojovnici, o tom neni radno pochybovat.
0/0
30.7.2002 6:02

Zdenek

Amici maji recht..
..s tou bandou se nada jednat, nejen ze jsou zakerni ale hrozne lzou. Jsou to hovada a Amici to delaji spravne !!
0/0
29.7.2002 23:19

Ghort

Re: Amici maji recht..
Hmmm, at se snazim byt objektivni sebevic, nemuzu prijit na zadnej duvod, kterej jim dava pravo zabijet civilisty... Nerikam, ze Afghanci jsou svati, ale kvuli tomu, ze ti nekdo zalze do oci ho prece hned nemusis zabijet, ne-e...
0/0
30.7.2002 11:21

David

Dvoji metr
Nejen zdokumentovat, dolozit a vsechno ospravedlnit, ale ani neni mozny, aby Americani udelali proste blbou chybu. To proste nikdo nepripusti, ze? No a kdyz je to ve valecny zone, tak je to fakt blby. Hned pod timhle clankem je clanek o pripravovanym utoku teroristy na Afganskou vladu. To je OK. To nikoho vubec nevzrusuje, ze jedou zakerne, necekane, ze nedodrzuji zadna pravidla, nic nemusi dokumentovat a nikomu se zpovidat. A i na diskuznim foru se to obrazi. Tady hned jsou prispevky chytrejch na tema "pripodelanych Amiku", tam zatim neni ani jeden. Ani tu nevidim, ze by vubec nekdo uvazoval na tom, jak obtizny a zakerny prostredi to je. V takovem napeti bych chtel videt ty co vedi na tomto foru v klidu domova vsechno. Aspon panove stejnej metr a odsudte pricinu, takovy teroristy jako ten v tom druhem clanku.
0/0
29.7.2002 22:44

Jan

Re: Dvoji metr
Vidíš a zrovna o tobě, o jednom zde známých amerických komsomolců, bych si myslel, že budeš držet ústa. Ale kdepak. Ty troubíš hned do protiútoku. A to bylo keců, kolem ruského zatajování  ohledně havárie ponorky Kursk, vzpomínáš ty "stejný metře"? 
0/0
30.7.2002 7:16

Jarda

Re: Re: Dvoji metr
Honzo:
Promin, trochu odbocuji.  Prosim te, muzes mi v zkratkach rict co se stalo s Kurskem?????  Vis nakej website s informacema???
Diky,
Jarda
 
0/0
30.7.2002 7:58

Jan

Re: Re: Re: Dvoji metr
website nemám, ale nedávno bylo vyšetřování uzavřeno a závěr zní: Příčinou havárie byl výbuch jednoho torpeda v komoře. Příčina výbuchu není známa.
0/0
30.7.2002 10:18

JardaM

Re: Re: Re: Re: Dvoji metr
Ale je. Neco se selhanim vysokotlakoveho kyslikoveho pohonu torpeda. Zda se, ze kyslik se dostal kam nemel a doslo k chemicke reakci. Ta zpusobila predcasny vybuch torpeda v tube.
0/0
30.7.2002 17:54

Qtip

Re: Re: Re: Re: Re: Dvoji metr
Palivo pro torpeda v ponorce bylo nestandartni a unikalo, jak se Kursk blizil k hladine a pripravoval k odpaleni tohoto typu torpeda, ktere ma vyssi rychlost v porovnani s temi, co jsou odpalovane konvencnimi elektrickymi motory. Chemicka reakce (mas pravdu) zpusobila vybuch techto komponenetu, vysoce nestabilniho peroxidu vodiku s kerosenem a kovovym plastem torpeda.
Existuji i jine verze tohoto vybuchu, tato je asi ten nejpravdepodobnejsi uz proto, ze typ techto torped byl zvazovan jako riskantni a torpeda se mela nahradit jinymi.
0/0
30.7.2002 18:45

Ghort

Re: Re: Dvoji metr
Mno, on ma David vlastne pravdu... Zda se mi, ze Amici zacinaj cim dal casteji pouzivat praktiky teroristu. Je mi jasny, ze "chirurgicky" presny letecky nalet, kterej by zabil jenom jednoho Umara ci Bina v petisethlavym davu je s F16kama nemoznej, ale tak si sakra pockam na vhodnejsi prilezitost, ne-e...?
 
Opps! To zas bude slovni bitkaaaaa!!!!
0/0
30.7.2002 11:19

Ondrej

Re: Re: Re: Dvoji metr
Uz se perou? Uz se perou?
0/0
30.7.2002 12:18

David

Re: Re: Re: Dvoji metr
Ale prooooc Napis mi adresu a ja ti ukazu jak chutna obdivovana medicina
0/0
30.7.2002 17:35

Ned

To jsou ale kecy..
co si jeste nevymysli..volove ???
0/0
29.7.2002 20:30

mechanik

Re: To jsou ale kecy..
Souhlasim s tebou!  Volove v OSN by chteli vymyslet kdejakou kravinu. Je na to skoro 4 hodinovy video z celyho letu a je na nem jasne videt strelbu smerem na letadlo. Americani byli v pravu ne obranu proti utoku. OSN je jenom banda dedku a bab.
0/0
29.7.2002 21:37

peacemaker

Re: Re: To jsou ale kecy..
a ty ses peknej debil :-)
0/0
29.7.2002 22:16

Qtip

Re: Re: To jsou ale kecy..
Hlavne, ze ty jsi sedel v tom letadle, jestli si Amici pletou strelbu z Kalachu s protiletadlovym utokem, no tak potes buh! Neni divu, ze jsou jenom k smichu s jejich zazracnymi vojenskymi uspechy, staci se podivat na vietnamske rolniky, jak jim davali na prdel, a to Amici pouzili od jedovatych plynu po kobercove nalety vsechno mozne a stejne museli odejit se stazenym ocasem mezi nohama porazeni chudakama na ryzovych polickach. Afganistan neni nic jinyho, vojensky binec a neschopnost pripodelanych Amiku. Jo, a pry jsou superpower, to urcite, tak mozna pred televizi!
0/0
29.7.2002 22:31

Frank

Re: Re: Re: To jsou ale kecy..
Hlavne ty tvoje. tak ubohy nazory jsem uz dlouho neslysel. Ten  stazeny ocas mas ty a hubu ktera nevi co mluvi. Nejses nahoudou jeden z dech socaku co jsou ted ve vlade ?? Tomu by odpovial tvuj nahled na veci.
0/0
29.7.2002 23:16

cimrman

Re: Re: Re: To jsou ale kecy..
Prestan  prdet hubou a kvakat zvratky. Sumici trava s Houpaci konem maj vic rozumu nez tvoje post-komunisticky sragory.
0/0
30.7.2002 0:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.