Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha se chystá na summit

Do pražského summitu NATO zbývají už jen čtyři měsíce. Nikdo však zatím nedokáže přesně říci, co hlavní město České republiky čeká. Na první pohled má vše vypadat jako při jednání Mezinárodního měnového fondu a Světové banky před dvěma lety. V ulicích budou tisíce policistů a demonstrantů, rozsáhlé oblasti města budou neprodyšně uzavřeny. Důležitá bezpečnostní opatření však zůstanou veřejnosti skryta. Na rozdíl od zasedání MMF bude v pozadí summitu Severoatlantické aliance pracovat řada agentů tajných služeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nevěřím ........

Kam bych měl jít?
Tak sem si právě přečetl, že úřednici si "myslí" že by měli lidé během sumitu NATO na několik dnů opustit Prahu. Tohle fakt nikomu nevadí? Jak může někdo, kdo je placenej z našich daní  něco takovýho řict? Kam bych měl jít? Prosím poraďte mi. Kam bych tak asi měl jít? Já totiž nemám kam jít a bydlím vedle Kongesového centra. Pomoc.
0/0
29.7.2002 21:43

GhorX

Re: Kam bych měl jít?
Nikam nechoďte, byrokrati si jenom kryjí záda. Nakupte si tak na 3 dny a počítejte s (velmi nepatrnou) možností, že se v té době nedostanete z bytu. Zkontrolujte zámky u vchodu a u bytu, kupte si špunty do uší. Auto (máte-li) odvezte někam na kraj Prahy. Vylízanci na obytné domy většinou vůbec neútočí, zajímají je jenom snadné cíle, jako výlohy obchodů, auta a tak. Jenom doufám, že dojde-li zase k rabování, policie použije ty nejtvrdší prostředky. Neberu nikomu právo demonstrovat nesouhlas s téměř čímkoliv, ale za rabování za takto mimořádných okolností by měla být kulka a bez upozornění.
0/0
30.7.2002 9:45

Pete75

Tak sem si myslel...
... , že dokážu pročíst vždycky celou diskuzi k zajímavýmu článku( popř. článku, který se dotýká nějakýho zajímavýho( v tomto případě kontroverzního ) tématu ). Ovšem tentokrát sem to bohužel nezvlád. To, co se děje na třetí straně této diskuze, je něco NEUVĚŘITELNÝHO!!! Pánové a dámy, než začnete s tou emocionální, hysterickou a o většinou blbosti se opírající kritiku NATO, EU a USA, tak se zkuste trochu zamyslet! NATO - oponent Varšavský smlouvy za dob studený války. I jemu vděčíme za to, že Stalin( a bolševici vůbec ) neprošli vítězně Evropou. I dnes má tento pakt opodstatnění. Až NATO dokázalo zastavit Miloševiče, právě když rozbíhal další balkánskou válku a s ní spojenou genocidu! Něco, co se OSN nepodařilo za 10 let!!! EU - všechny chudé státy( Řecko, Španělsko, Portugalsko ), které sem vstoupily šli ekonomicky prokazatelně strmě vzhůru! Také bychom si měli uvědomit, že vstoupíme mezi státy( jestli o nás vůbec budou stát:-( ), z nichž ANI JEDEN není chudší než my. Já se ptám - kdo se bude muset uskrovnit a kdo muset oželet nějaký svý peníze?!!! My to určitě nebudem! USA - USA NEROVNÁ SE George W. Bush!!! A to je třeba si uvědomit. Zatratit celou zem kvůli jednomu troubovi? No nevim. Zvlášť, když ta země světu stále víc dává než bere( viz. operace NATO v bývalý Jugoslávii, kde většina pěšáků byly vždycky Američani ). Jestli Vám tohle příde málo, tak už nevim!
0/0
29.7.2002 11:55

Martin

Re: Tak sem si myslel...
Tak nevím co si o tom mám myslet. Tvůj názor k Jugoslávii je velmi zajímavý, ale obávám se, že nepravdivý. NATO tam vlítlo proto, aby ochránilo tisíce kosovských Albánců před Miloševičovou genocidou. Skutečnost byla ale přesně opačná. Kosovští Albánci vedení teroristickou organizací UČK podporovanou Spojenými státy (jaký to kontrast s dnešní dobou) se chtěli odtrhnout od Jugoslávie a proto tam rozpoutali vlnu teroru. To že tomu chtěl Miloševič zabránit je věc naprosto legitimní (viz. USA, Izrael). Zprávy o statisících mrtvých Albáncích se později ukázaly jako zcela vymyšlené! Bohužel mi to připadá, že váš názor se odvíjí pouze od toho co řeknou pánové tam nahoře!
0/0
29.7.2002 15:21

Pete75

Re: Re: Tak sem si myslel...
Promiň. Asi sem se splet. Je pravda, že sem si toho o tomhle problému dost přečet a to mě asi zmátlo. Dovol ale, abych tě trochu poopravil. Bylo to totiž jinak. Miloševič na začátku 90. let( když se dostal k moci( jen pro vysvětlenou ) ), v rámci svý nacionalistický politiky( na socialismus už by totiž lidi nenalákal ), sebral Kosovu autonomii. Vznikla tak druhá( nelegální ) "státní" infrastuktura. Paralelní úřady, školy, univerzita, vláda. To byl důvod k perzekuci a jejímu stupňování v průběhu let a dalšímu odcizení mezi kosovskými Srby a Albánci( v té době již dávno většinovým etnikem ). Celá 90. leta se snažil tento "stínový establishment" vedený I. Rugovou vyjednat se Srby( rozuměj Miloševičem a jeho klikou ) nějakou dohodu o autonomii. Avšak díky atmosféře strachu, dále Miloševičem uměle přiživované, začlo koncem 90. let( rok 1998 a 1999 ) docházet k přepadům policejních stanic a dalších jugoslávských( rozuměj srbských ) mocenských opor. V té době také vznikla UČK. Ilegální polovojenská( a určitě se dá říct teroristická ) organizace. Ta byla již od svého vzniku podporována kosovskými Albánci žijícími v západní Evropě a USA( díky tomu je možný, že si spojil UČK s pomocí USA( což se dá omluvit, protože nemůžeme přece všichni vědět všechno ) ). Šlo jak o pomoc materiální a peněžní, tak o pomoc v podobě lidských zdrojů( tady už ale mluvíme o době vyhrocení konfliktu( roky 1999 a 2000 ). Pokud se pak jedná o tvé statisíce mrtvých Albánců, o těch sem nikdy neslyšel. Ve všech jugoslávských válkách dohromady zemřeli "pouhé" desetitisíce lidi( to je trapně málo, že? ). Snaha udržet území svého státu pohromadě je pak jistě legitimní pro vládu onoho státu. Ovšem ne způsobem jakým to udělal Miloševič. Pokusil se VŠECHNY Albánce z Kosova vyhnat. Toto bylo navíc spojeno s vražděním nevinných lidí a rabováním a ničením jejich majetku. To byl také důvod pro zásah NATO. To tak učinilo i proto, že hrozila propuknout dlaší, tentokrát celobalkánská válka( ale to jistě víš, protože vazby a souvislosti balkánských problémů jsou ti jistě jasné ).
0/0
29.7.2002 17:05

Tazatel Z.

Re: Re: Tak sem si myslel...
Kdyby to bylo, jak píšeš ty, tak proč je teď Miloševič souzený? Podle toho, co jsi napsal, jak to teda bylo, by ale musel být Miloševič hrdina a ne odsouzený za genocidu, ne? A to se mi teda opravdu nezdá... To si spíš myslím, že to bylo tak, jak to popsal Pete75.
Sorry a nic ve zlým, ale s tvou verzí balkánského konfliktu nesouhlasím.
0/0
29.7.2002 17:33

djdave

Re: Re: Tak sem si myslel...
A co Chorvatsko, proc tam Milosevic bombardoval, vypaloval a vrazdil. Jeste ze je na svete plno rozumejsich lidi co vi kdo je Milosevic a behat po svobode ho nenechaji ...
0/0
7.8.2002 9:03

Danovy Poplatnik

Stryc_SAM
Rekl bych, ze !jiste! zautoci Al-kaida v cele se Saddamem Husainem, ktery je nejhorsi zlo na svete a mozna i ve vesmiru. Meli bysme zacit bombardovat Irak a mozna i nejake dalsi zeme kde je ropa nebo neco cenneho, vzdyt jde o mir a demokracii. Jsem pro humanitarni bombardovani.
0/0
29.7.2002 10:55

Tomáš

rada
doufám, že si dáte bacha i na tu pumpu pod KC - stačí jedna sirka(zápalka) a .....  Ale stejně si myslim, že na tuhle akci budou teroristé kašlat. Podle mě i mezi těmi 50-ti hlavami států mají nějaké více či méně spojence a tak to nemůžou nechat vyhodit do vzduchu celé. Když už něco, tak podle mě jenom na toho či onoho. A vůbec bych se nedivil, že kdyby případný atentát spáchali nějací "spáči" ve službách těch 50-hlav států-.... Myslim, že bude stačit ohlídat ty debili ze Španělska, Řecka, co všechno vymlátí a pak se diví, že jim policajti vymlátí zuby....
0/0
29.7.2002 10:32

vLada

Re: rada
no, voni stacej ty naftovy nadrze co jsou pod vychodni stranou ;-)))
BTW zajimalo by me jestli NATO papalasi budou tentokrat prchat Husakovou stolou do Rep - myslim ze kdyby to Gusta tusil, vybuduje ji ve stylu Indiana Jonese ;-))))
0/0
29.7.2002 13:58

to jsem tedy
zvědav, co budou někteří přispívatelé psát, až za 10 let (možná i dříve) tam vstoupí i Rusko. Ale že tady bude v tu dobu zmatek a bordel, o osobních svobodách (zákazy a zákazy .....)nemluvě, to je neoddiskutovatelné.
0/0
29.7.2002 10:22

ufff

uz se tesim
jak budou Prahou poletovat po ulicich spousty italskejch a spanelskejch pseudokomousu - tzv. lidi, co proste nechtej makat a radsi porad za neco demonstrujou, schvaluju tvrdy postup policie, miluju Prahu:o)
0/0
29.7.2002 9:57

bohužel, v tomto státě jsou lidé převážně ovce a co se jim líbivě podá berou za pravdu a svůj názor a je mi z nich celkem na nic..tady to bude ještě hodně dlouho trvat, než lidé pochopí, že ve vládě si budou ty mamonáři klidně dál dělat, že je všechno pro dobro lidí v tomto státě a jak moc pracují a jaká je tady super demokracie..ale to jsou jen kecy. každý z nás by si měl uvědomit, že dokud sám nebude bojovat za své názory a cíle, nikdy se nesplní! a to, že já s tím nic nenadělám jsou jen výmluvy těch líných, kterým tento stav vyhovuje a zústane jim jen to, že budou nespokojený. se vstupem naší země do nato nesouhlasím a štve mě, že každý z nás (i ti, kteří nechtějí) musí dát prachy z vlastní kapsy (v této zemi tvrdě vydřených) všem těm papalášům na žranici a jízdy limuzínami, jde přece o reprezentaci ČR..fuj LIDI, ZAČNĚTE PROSÍM PŘEMÝŠLET!
0/0
29.7.2002 9:53

Radek

Re:
Souhlasím s tebou ohledně té stádovitosti, a že lidi nechcou přemýšlet. A že to co tu je, není demokracie /možná demokratický komunizmus/.
Ale ohledně toho nata - podívej se kde je slovensko.  V době, kdy jsem se dělili jsme na tom byli v podstatě stejně možná že slovensko na tom bylo líp. Díky Natu jsme dostali kredit země která míří k demokracii a k tržnímu hospodářství. Kdyby jsme nevstoupili do Nata, jsme na tom stejně jako slovensko. já osobně jsem rád že jsme v Natu. Stejně tak budu rád, když vstoupíme do EU.
Mne více štve to, že budu muset splácet dluhy, které předchozí vláda nadělala a současná to leště zvýší. Stejně jako mne štve, že jsem musel přispět lidem, kteří věřili kampeličkám. Že budu platit za špatné rozhodování v bankách ...
0/0
29.7.2002 10:32

taky obcan

Re: Re:
hu, ta logika, ta rozpolcená mysl, to je síla, ..... No, přiznejme si, že s tímto prezentem budoucnost NATO nevypadá dobře.
0/0
29.7.2002 13:50

Mgr. Větrný Josef

Buďme za summit rádi
Reprezentace je vždycky vysoká a většinou také dlouhodobá investice. Je škoda, že zblbý čecháčci teď jen vidí nějakou "miliardu pro papaláše", ale že takový summit zvedně renomé a povědomí o ČR, což nám v konečném důsledku přinese mnohem víc, to už je na větší uvažování a to je pro novou odkojeného občana nepředstavitelná námaha.
0/0
29.7.2002 9:34

taky obcan

Re: Buďme za summit rádi
milý pane mag. , pravý nebo falešný, nejste přesný. renomé a povědomí nebude zvednuto o ČR, ale jak u koho...ledaže ČR a Vy, resp. Vám podobní jedno a totéž jsou. Nadsazuji, aby Vás trklo, že příliš absolutní tvrzení jménem všeobecné neurčité skupiny jednotlivců jsou předem hloupá, aby mohla být pravdou, neboť za každý zisk někde někoho někdo někde něčím platí, a není, i když by mělo být, jisté, že jde o jedny a téže osoby. Kdybyste nemluvil za ČR, ale za sebe resp. své spřízněné duše, mohl by to být i pravda, Zřejmě jste mladý, když pravicové názory prezentujete bolševickými resp. Obvykle Demagogickými metodami.....Ovšem co se týká novy, souhlas, jen je pak otázka, zdali to pozdvihování renomé má podstatu, smysl,účel 
0/0
29.7.2002 13:18

Pete75

Re: Re: Buďme za summit rádi
Ano. Bohužel i takový občané u nás žijou:-(! Kdyby´s radši, místo květnatý a přehnaně rozepsaný řeči přednes aspoň jednu pořádnou myšlenku... . Ale to ti evidentně nejde! Hlavně když je to pořádně dlouhý a tváří se to inteligentně( i když vůbec neni ), co? A onanie na iDNES může vesele pokračovat!
0/0
29.7.2002 13:42

taky obcan

Re: Re: Re: Buďme za summit rádi
nehažte perly s....., řekl kdysi kdosi. K "snášení myšlenek" se tu cítí povoláni mnozí jiní, a "konkrétnost kritiky" už se snad nějakou dobu přežila. Takže moje postavení tu není vytvářet zboží pro Vaši kategorii občanstva (viz vaše hodnocení ...) ale jen vyjadřovat se k stravě, která tu předkládá k sežrání --- bohužel asi stejnému druhu živočichů. Tak to třeba berte tak, že i do vepříků je nutné občas šťouchnout, aby nám dobře prospívali.  Ostatně p. Mgr. tu má tradiční speciální postavení, a speciální vztah ku mně, takže nekecejte do něčeho, čemu nerozumíte.   
0/0
29.7.2002 14:00

Pete75

Re: Re: Re: Re: Buďme za summit rádi
Jsem opravdu a z duše rád, že u nás nežijí jen svině jako jsem já, ale i lidé ryzího charakteru jako třeba vy. Pan Mgr. V.J. je mi znám velmi dobře a názory s ním často nesdílím. Tentokrát má však podle mě pravdu. Další věc, jestliže berete komentování článků na iDNES jako osobní souboj, což z vašeho prohlášení vyplývá, nedivím se, že u vás vítězí forma nad obsahem.
0/0
29.7.2002 15:09

taky obcan

Re: Re: Re: Re: Re: Buďme za summit rádi
Souboj? Jde mít s jiným "živočišným druhem" souboj? Ale ne, p. Mgr nejspíše jen pošťuchuju. Ale Vás by bylo třeba.....ale taky ne, škoda energie, ačkoliv mi kazíte renomé u mých civilizovaných známých. A tak prostřednictvím díky summitu NATO mohu o své renomé u nich spíše přijít díky spolubčanství např. s Vámi. Mimochodem, všiml jste si vůbec, že p. MGr. nenapadám ani tak za to, co řekl, jako spíše za to, jak to řekl, málem jak náš všeznající nejautentičtější p. profesor...
0/0
29.7.2002 17:59

***

Re: Buďme za summit rádi
Spíš než renomé nám summit zvedne mandle. Jen počkej, větrnej magore, jak zas budeme rozflákanou Prahu za naše peníze dávat dohromady. Když nám naši moudří radí, abychom odjeli z Prahy, tak ať nám dají placené volno z práce a my rádi odjedeme... Jinak nechápu, proč se takováto zasedání konají ve velkých městech, když zabezpečení pořádku, který se stejně nepodaří udržet, stojí hromady peněz. (Proč se nedá zasedat někde mimi velká centra.)
0/0
30.7.2002 7:24

juice

:)
Nedá mi to, abych nezareagoval na kritiky USA :). Nemyslím si o Američanech, že by byli tak sqělí, ale taky ani že by byli tak špatní. Mnoha lidem Američané hodně vadí, ale není to jen proto, že by / ti lidé / byli rudá hovada :). Ovšem těm kritikům, kteří si váží svobody, a lidských práv bych chtěl říci, že bez Amíků by v tomto prostoru, a to i v záp. Evropě žádná svoboda nebyla. Vděčíme jim opravdu za hodně, celá Evropa. A btw, kdyby se chovali jak dnešní ( a nejen dnešní :) ) evropští politici, tak tu my Češi fyzicky nejsme. A NATO není na hovno, Ti pisatelé přede mnou jsou přesvědčeni o tom, že nejlepší organizace je OSN :). Hm :), OSN je na hovno, :) jsou v ní státy, které doma provádí na lidská práva naprosto kašlou ( např. člen Komise pro lidská práva Súdán ) :)))), přiblblí levičáci z celého světa a další dobrá společnost ( např. předseda VS OSN že :) ). V některých aspektech se k tomu blíži i Evropská Komise :). No to jsem trochu odbočil, nejsem žádný amerikanofil, ale když se podívám do historie, jsem rád, že tady USA byly a jsou, a jaké byly a jsou.
0/0
29.7.2002 9:15

Robert

Glosa
Rád bych se zastavil nad zájmenem "my" .  "my jsme nechtěli tam a onde",
"naši politikové..." "naše NATO" "náš summit" .  Zaměňte prosím za zájmeno "já". Pak to bude aspoň sranda a nikoho nebudete nikam posouvat a manipulovat . 
Moje milé NATO, chtěl bych ti vzkázat, že jsem optimista, a že do padesáti let
budeš vzbuzovat jen sentimentální úsměv.
Nikdy jsem nerozséval zlo, které mi nepatří.
 
 
0/0
29.7.2002 9:03

stejně nedám

my ???? já ???? ptal se mě někdo ?
ani ne MY, ani ne JÁ. Ale ONI. Mne se nikdo neptal jestli do NATO nebo ne. Jestli bombardovat civilisty v Jugoslávii nebo ne.Jestli chci todle nebo ono. ONI rozhodnou, ONI na to mají skoly.  Cim vice toho vim, tim je mi vice smutno a tim vice zavidim neznalym.
0/0
29.7.2002 9:33

Sorfeus

Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Nechapu, jednou se kvuli nejakemu summitu taky nepo....., porad to vidim tak, ze se nemame tak zle jako v rusku nebo v bulharsku, zamyslete se nekdo, proc asi se tyhle akce nekonaji treba tam :-) Ceskej narod byl vzdycky bohuzel znamej jen tim, ze vic kecal, nez delal, proste ta vychytralost se s nami tahne uz docela dlouho. Je jen par svetlych okamzikuv historii, kdy se ceskej narod vuci necemu postavil, nebo neco podporil. Docela spis budte radi, ze se nekdo o CR aspon neco treba diky tomu dozvi, nedavno se me jeden american ptal, jestli tu mame zachody a televizi, to hovori za vse, uvedomte si, kolik to po te prinese penez do cestovniho ruchu, protoze uz nebudeme cecna nebo jugoslavie, jak nas nekde napriklad berou, je toho dost co je na tehle nadchazejici akci pozitivniho, ale kazdy si v tom stejne najde to co chce. Mejte se
0/0
29.7.2002 8:45

Jan

Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Cituji " nedavno se me jeden american ptal, jestli tu mame zachody a televizi, to hovori za vse, ". Zajímalo by mě, cos odvodil z faktu, že jakési zabedněné individuum neví, kde leží ČR a netuší, zda v Evropě záchody jsou či nejsou. A vůbec, s jakou sortou lidí se stýkáš, nejsou tvým obrazem?
0/0
29.7.2002 8:53

Sorfeus

Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Obcas me ma prace zavede i do jinych koncin nez do tech ceskych, jejich vzdelannost nenapadam, vim, ze v zemepise jsou americani na tom trebas bidne, ale nestalo se mi to prvne, nelzeme si do oci, ve svete znamena CR prd at si myslime co chceme.
0/0
29.7.2002 8:59

Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
presne, osobni utok nejakeho prostacka na sebe nedal dlouho cekat :-) vybral sis to co by si vybral kazdy polik u nas tu nejjednodussi cestu jak nekoho zesmesnit misto toho abys okomentoval jinou cast prispevku treba "Ceskej narod byl vzdycky bohuzel znamej jen tim, ze vic kecal..."
0/0
29.7.2002 9:02

Sorfeus

Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
To nema cenu, proste jednou to prezijem, vlezprdelkovani to jiste je, o tom se nepru, otazkou je, jestli to k necemu bude, myslim, ze ano, uvidime vsichni po nejake dobe. Prostacek nejsem, rozhodne ne, nehodlam nikoho napadat, jen jsem shrnul fakta, ktera jsou napriklad mne dostupna, mejte se.
 
0/0
29.7.2002 9:14

plha

Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
nevim nevim, mam pocit, že Sorfeus tak trochu neměl v hlavě srovnáno, co vlastně chtěl napsat. Krytizovat čechy za to, že nějakej amík neví, jestli žijeme na stromech nebo ve stanech bez záchodu mi příjde docela out.
0/0
29.7.2002 9:22

Sorfeus

Re: Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Zkusim to vysvetlit, kritizoval jsem to, ze najednou mame problem (cesi)usporadat napriklad tuto akci a nenadavat. Dale jsem poukazoval na to ze nam to muze neco prinest. Trebas diky tomu, ze amici jsou napriklad v zemepisu lehce natvrdli a nejen oni. Amiky jsem pouzil jako priklad, to ze vypadame ze zijem na strome je obecnej jev ktery si o nas v urcitych zemich mysli a to zase prave proto, ze ve svete jsme jen mala zemicka, bez ktere se svet klidne obejde, at si namlouvame co chceme, svet potrebujem, on nas opravdu ne. Ted mame treba malou moznost o sobe neco malo dat vedet, v nicem jinem to nebylo. Kritiku je u nas v cechach opravdu dost, vsimli jste si toho ? :-)
0/0
29.7.2002 9:51

kralik

Re: Re: Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
kritiku je dost vsude, ale toho si clovek vsimne, az kdyz tam nejakou dobu zije. Kdyby se ta akce konala v Parizi, Berline, nebo kdekoliv jinde, tak by se to taky hodne obyvatelum mesta nelibilo. Jinak souhlasim, ze to Praze a CR muze jen prospet (pokud tam nezemre 50 hlav statu:)))
0/0
29.7.2002 11:50

Jan

Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Jeho Veledůležitost Noname se domnívá, že je mojí povinností reagovat na každou blbost. Třeba na takovou perlu, že český národ vždycky jen kecal. Budiž, okomentuji ji. Je to relativně nedávno, kdy chtěl jako jediný bojovat s Němci a tzv. národy "činu" kecaly s Hitlerem o míru o nás a bez nás.
0/0
29.7.2002 11:57

Sorfeus

Re: Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Vida, vojensky historik, nevim, ale myslim, ze moc o nas bez nas to nebylo, rozhodnuti bylo i na ceske strane.  Nu nic, mrknete se na konec Kolji, stbci tam cinkaj klicema, to myslim u nas na spoustu veci a lidi sedi docela dobre. Kam vitr tam plast, napriklad jeden ukrajinec dela za dva cechy a to sam, cim to asi je ? :-) Protoze u nas se o vecech hodne mumla, ale materialne se temer nic nedela.
Nebo 3 manageri a jeden pracovnik, CR je tim proslula, je toho spousta. Nasi lidi se jeste dlouho nenauci makat tak jak by bylo nutne, spis o tom jen kecame, z toho vyplyva, nemyslel jsem vojenskou historii ale spis urovnovou. Dalsi vec mate volby, kdo nevolil keca :-) volebni ucast sama pro sebe, nechci to rozvadet. To kecani dnes spis beru jako frflani ohledne NATA apod, uz tu zaznelo hodne pozitivnich argumentu, staci jen cist a stejne mame porad jen reci a neco se nam nezda, chceme do EU nebo ne ? Berte to jako jednu z veci, ktera muze pomoci, dnes koncim, hezky zbytek dne vsem :)
0/0
29.7.2002 12:54

marzena

Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
A myslis, ze Tvoje zemepisny znalosti jsou takovy, ze bys dokazal vyjmenovat a priblizne na mape ukazat aspon pulku ze statu Unie? Jestli by tohle zvladlo 5% lidi v Cechach, tak je to jeste porad hodne, ale vsichni se navazime do amiku, ze nevedi, kde je nejaka CR.. Ja taky mozna z fleku nevim, kde je Oregon, takze dovedu leccos odpustit :)
0/0
29.7.2002 9:38

Sorfeus

Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Vznikl tu omyl, ja to americanum vubec nemam za zle, proc bych mel mit, je to jejich vec, jestli jim nevadi, ze o evrope trebas nic nevedi. Prave proto si myslim, ze neni dobre aby vedeli o CR napriklad jen kvuli hokeji, i kdyz v posledni dobe... :-) Jiste ze neznam rozlohu ameriky, protoze me to zas tolik nezajima, kdyz tam bude napriklad olympiada, nebo summit NATO tak me to zajimat bude a podivam se kde napriklad Oregon je, o tom to cele je :-) Do nikoho se nenavazim, jen do toho, ze spousta lidi ma proti summitu ruzne vyhrady a nehodla si pripustit, ze to preci jen trebas k necemu bude, co jsem rekl ja neni urcite jedina vec, je toho spousta, ale vetsina lidi stejne celou tuhle akci dopredu zpochybnuje tak to nema cenu resit :-)
0/0
29.7.2002 10:00

Jan

Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Děkuji za otázku. Dokázal bych vyjmenovat a s jejich hlavními městy. PS: Vážně nevíš, kde je Oregon?
0/0
29.7.2002 11:29

Sorfeus

Re: Re: Re: Re: Narod cesky jen mumla, kdepak je chut neco riskovat ? :-)
Az se podivam vedet to budu, jsem zastancem nazoru, ze neni dulezite vse vedet, ale hlavne spis vedet kde to rychle najit. Jsem rad, ze aspon cast naroda je vzdelana natolik jako trebas Vy a vi to z fleku:) O tom ale tusim debata nebyla
0/0
29.7.2002 12:38

puc

tak to je presne ceske
na tehle konferenci maji byt prijaty dalsi staty, kdyz prijamli nas tak nikdo z vas tyhle keci o penezich nemel, jak ma nekdo pomoct nam je to normalni a ale jak mame nekomu pomoct mi nedej boze ne jen penize ale i lidi , hned se nam nechce , 800 milionu za samit nezachrani ucitelky ani socialni politiku ale da jistotu obacnum min 4 statu ze se muzou spolehnout na urcitou pomoc v pripade problemu jak vnitrnich tak vnejsich
PS: rusku se clenstvi nenabizelo
 
0/0
29.7.2002 8:38

Pozdrav z Valasskeho kralovstvi

K cemu je vubec tahle saskarna?
...taky by me zajimalo, jestli by nebylo lepsi za ty prachy pridat kantorum, tem aprobovanym, at maji konecne platy odpovidajici jejich praxi a vzdelani.
Vzdyt v praglu si pitoma sektretarka vydela vic nez vysokoskolsky vzdelana profesorka na stredni skole po 20 letech praxe.
Do tohoto by se melo investovat a ne do nejakych seanci par budisknicemu a korytaku(drzicich se koryta)
0/0
29.7.2002 8:12

slycosch

Re: K cemu je vubec tahle saskarna?
ty ses ale trouba
0/0
29.7.2002 8:24

Jenda I

NATO! Na co?
Zamýšlíme-li se nad potřebností tohoto paktu, musíme si uvědomit o co usiluje. Nedávno bylo osloveno i Rusko, zda by nemělo o vstup zájem. Že by nás NATO mělo chránit. Před čím a proti čemu? Ne, NATO to je prostý a prostoduchý klíč, který umožňuje agresivní a militantní politice USA vstupy do řady členských, a pod záminkou ochrany demokracie násilně i do nečlenských zemí. Nepřipomíná nám to něco z nedávné historie? Už jsme si k jednomu takovému paktu čichli. A pěkně zhluboka.
      Teď už jen zajistit extratřídním Američanům, pomocí jejich další "ochranné" organizace OSN, imunitu a beztrestnost u válečných zločinů a jde se na to. A kdo že nás to bude chránit? Kam vlezli, tam dosteli na prd..! Vietnem, Korea. Jejich Rambové nedokázali ochránit proti mezinárodnímu terorizmu ani vlastní paneláky a Pentacon.
Vracím se proto k titulku: "NATO, na co?" Odpovím si sám: "Na ho... !" A k našim politikům se nebudu vyjadřovat, neb vulgarismy do veřejné sítě nepatří.
0/0
29.7.2002 7:26

Pavel

Re: NATO! Na co?
Ty jedna rudá svině, upozorňuju tě, že každý, kdo sem napíše příspěvek je zjistitelný. Dej si pozor na svoje zdraví, rudý hovada jako ty mě začínají vytáčet (hlavně po těchto volbách, jako byste dostali druhou mízu). Asi je na čase ve vašem případě zapomenout na demokracii a zatočit s Váma stejně, jako se po 2. světový chytali nacisti. Rudý nebo černý, stejně jste jedna pakáž. Takový kreténi jako si ty měli po revoluci viset na nejbližším sloupu nebo stromě.
 
0/0
29.7.2002 8:11

slycosch

Re: Re: NATO! Na co?
tak Pavle ty ses extrahovado.......a jestli si me chces zjistit ty blbecku tak klidne muzes.....ale pochybuju ze to dokazes......
0/0
29.7.2002 8:29

vemeno

Re: Re: NATO! Na co?
A jeje, tady se nam projevil nejaky radoby inteligent. No nemuzu si pomoct, ale uplne souhlasim s prispevkem NATO, na co? Je to organizace, ktera pod hlavickou boje proti terorismu a totalitnim rezimum a kdo vi ceho jeste dava Americanum volnou ruku, aby se zbavili svych starsich bomb a jeste si pritom vyzkouseli naostro, jak na tom jsou. Proste a jednoduse- kdo nejde s nama jde proti nam a pravdou je, ze je to presne jako pred 89´jenom se orientujeme na zapadni stranu, takze takovy slinty o rudejch svinich a podobne, co tady predvedl kolega, jsou absolutne dementni a jenom ukazujou,ze ten hosan vi uplny hovno anebo to ma v palici trochu prevrtany, jinak by nepsal takovy blbosti. Jsem pro OSN jako jedinej organ,kterej muze rozhodovat o tom,co se bude a nebude prosazovat a to jeste na zaklade urcitych pravidel a pomerneho zastoupeni.Ne ze se jeden stat rozhodne nekoho zbombardovat,protoze tamni vlada neleze nekomu do rite.Domluvil jsem...
0/0
29.7.2002 8:33

juice

Re: Re: Re: NATO! Na co?
Nedá mi to, abych nezareagoval na kritiky USA :). Nemyslím si o Američanech, že by byli tak sqělí, ale taky ani že by byli tak špatní. Mnoha lidem Američané hodně vadí, ale není to jen proto, že by / ti lidé / byli rudá hovada :). Ovšem těm kritikům, kteří si váží svobody, a lidských práv bych chtěl říci, že bez Amíků by v tomto prostoru, a to i v záp. Evropě žádná svoboda nebyla. Vděčíme jim opravdu za hodně, celá Evropa. A btw, kdyby se chovali jak dnešní ( a nejen dnešní :) ) evropští politici, tak tu mÿ Češi fyzicky nejsme. A NATO není na hovno, Ti pisatelé přede mnou jsou přesvědčeni o tom, že nejlepší organizace je OSN :). Hm :), OSN je na hovno, :) jsou v ní státy, které doma provádí na lidská práva naprosto kašlou ( např. člen Komise pro lidská práva Súdán ) :)))), přiblblí levičáci z celého světa a další dobrá společnost ( např. předseda VS OSN že :) ). V některých aspektech se k tomu blíži i Evropská Komise :). No to jsem trochu odbočil, nejsem žádný amerikanofil, ale když se podívám do historie, jsem rád, že tady USA byly a jsou, a jaké byly a jsou.
0/0
29.7.2002 9:11

Jenda I

Re: Re: Re: Re: NATO! Na co?
Váš výčet je téměř dokonalý. Chybí v něm ještě poděkování "amíkům" za demrklační lini a odsouhlasení poválečné koncepce Evropy. Ta nás vrhla na čtyřicet let tam, kam si mnozí reagenti na můj názor mylně myslí, že bych se chtěl vracet.
0/0
29.7.2002 10:27

Jan

Re: Re: NATO! Na co?
Pozor na Pavlíka Morozova v obráceném gardu. Kdo nejde s ním, jde proti němu! Už si na nás prý chystá kovbojské laso?
0/0
29.7.2002 8:40

SATAN

Re: Re: Re: NATO! Na co?
Koukám, že je to tady prošpikováno samým bolševickým ksindlem, kterému se stýská po ostnatých drátech a tuzexu. Vám všem bych zakázal kupovat západní zboží, abyste ukázali, jak to myslíte s tím antiamerikanismem a anizápadoevropanismem doopravdy! Že jo? I ty vaše podělaný počítače na kterých to smolíte jsou z USA:-) I ten váš Windows/Linux, který máte je z USA a i ten Internet Explorer je z USA - tak co blbečci, jak vážně to myslíte? Tomu se říká kázat vodu a chlastat víno - musím se smát vaší zbabělé a slabošské ubohosti!!!
0/0
29.7.2002 8:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.