Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odpadky po technoparty konečně mizí

V osadě Andělka u Višnové na Liberecku už týden nezní techno. Nepovolenou akci ale stále připomínají odpadky. Prvních několik pytlů však účástnici akce konečně odvezli. Slíbili, že o víkendu odvezou zbytek. "V úterý tu byla skupinka dvaceti mladých lidí, kteří si sehnali a zaplatili odvoz. Zatím zmizela jen malá část odpadků," potvrdila starostka Višňové Marie Matušková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lumír

Hlavně pro Davida
Omlouvám se a beru zpět ty smažky, na rokáčích se taky fetuje to je jasné. Jen je škoda že ten úklid přišel až dva týdny po akci, víš sám jak je to s hygienou. No tak snad to už bude v pohodě. Tak mě napadlo, kdyby ten úklid byl rychlejší a lidem v té vsi se nabídla možnost na akci vydělat tak možná díky tamní radnice máte místo na akci příští rok. Možná bychom se i shodli u toho piva. Jaké piješ? Já Radegast a pak Velvet, ale kloidně vsáknu i jiné. Tak se zatím měj.
0/0
8.8.2002 15:20

Wenca

Re: Hlavně pro Davida
To je rec chlapa! Na Lumira prece jen nikdo nema. Co ty na to Davide?
 
0/0
8.8.2002 23:42

David

Re: Hlavně pro Davida
Nazdar Lumire,koukam,ze si nako zmenil nazor-aspon nekdo.  na pivko zajit nekdy muzem-Radegasta sem hodne dlouho nepil-preferuju Plzen a G,ale taky se nebranim necemu jinymu snad krom Branika a Ferdise.klido se ozvi na davidmika@seznam.cz-a ted znas i prijmeni,he!!!no violence-uzij si vikend,David
 
0/0
9.8.2002 10:52

Kuťas

úklid
1. teď o vknd se tam jede uklízet, peněz je prej zatím sice málo... ale uvidíme, jak to dopadne. 2. je to soukromý pozemek!!!!! Vy nadáváte někomu kdo má na zahradě bordel??? Ten majitel o tom věděl!!! Dokonce bych řek, že on nebo jeho kolegové mají prsty v tak vstřícném přístupu starostky. A ten majitel tam prodával většině barů sortiment (pivo, cíga, nealko apod.) a bylo toho hodně. On na tom celkem vyvařil... lidi by měli pochopit, že když někam přijede CZTK, tak je to obrovská obchodní příležitost.... Přes 10 tisíc zákazníků, to se někde projevit musí.
Zeptejte se obchodníků z Frýdlantu - hospod, krámků, benzinky jaký mají názor na to, že se tak akce konala zrovna u nich!
0/0
8.8.2002 12:15

Michal

Re: úklid
To, ze se tam jede uklizet ted, je tak trochu s krizkem po funuse. Organizatori slibovali jeste pred akci, ze vsechno bude uklizene. Krome nekolika vyjimek (diky), neudelal nikdo nic. Opravdu si nemyslim, ze "par tisic" ten pozemek zachrani avycisti. Kdyz 12000 lidi (udaj tisku), udela bordel na plose nekolika hektaru, pak "par tisic" - je asi vtip ! Na podobne akci jsem byl pred par lety na letisti (tusim v Ralsku). Akce je to dobra, ale taky vim , kolik je tam bordelu, a ze se to sotva nekdo snazi uklidit. CzechTek a obchodni prilezitost ? Nenech se vysmat. Za tech par dni sice je trochu vic obchodu a zisku, ale taky je spousta problemu. Bordel a odpadky po cele plose (a nezalezi na tom zda to je soukromy pozemek nebo ne - to neomlouva nezodpovednost vlastnich ucastniku akce). Prilehle mesto ci vesnice taky dostane zabrat. Pozitivni reklama regionu - je take minimalni. Vubec nejsem proti tomu, aby se na podobne akce vyhradil podobny pozemek jako byvale letiste v Ralsku, naopak si myslim, ze je to idealni reseni. Ale co me sere je nezodpovednost vetsiny ucastniku takove akce vzhledem k okolnimu prostredi (samozrejme s cestnymi vyjimkami) a jejich postoj "on to nekdo uklidi za nas". Vy co tady tak obhajujete podobne akce a rikate jak jste cistotni, proc nejdete prikladem a nepomuzete s cistenim pozemku ??!!! Pak byste si pravem mohli myslet a rikat jak jste "drsni, nezavisli, ci nekonformni". :) Jenze takhle bych vetsine ucastniku dal akorat privlastek "nezodpovedna netolerantni prasata".
0/0
8.8.2002 13:14

Kuťas

Re: Re: úklid
Vzpomínáš na Lipnici? Jak se v novinách mluvilo o 100tisícových částkách??? Nakonec ty náklady byly minimální (myslim někde kolem 30 000,--, ale nejsem si jistej). Proč? Protože to byl náhradní flek místo původně vybraného u Mostu, které zablokovala PČR.
Tady je to trochu rozdíl. Problém je ten, že lidi co se přijdou jen bavit, tak na uklízení moc nemyslej. Naopak ještě maj kecy, když po nich chce někdo 40,-- za lahev vody, ale přitom zahazujou odpadky o 106 a v neděli dopoledne jim dojede koule a jedou se vyspinkat domů. To je problém účastníků, lidi kteří se aktivně CZTK účastní se po sobě snaží uklidit a zároveň k tomu donutit i ty ostatní (pifko za pytel odpadků apod.)
Obchodní příležitost to rozhodně je - sežeň si toho kdo to "organizoval" - vybíral za osobáky peníze a prodával pozdějc sudy a zeptej se kolik vydělal. Věř mi, že pár stánků u vlakový zastávky, by se tý obci bohatě vyplatilo. 
Souhlasim, že někteří z účastníků jsou "nezodpovědná netolerantní prasata" (najdou se i někteří, kteří jezdí na CZTK vydělávat jenom prachy), ale jsou lidi, kteří se snaží to dát dopořádku. Protože to neni jednoduchý, tak to chvilku trvá. Ale konečný efekt je - uklizeno, nízké náklady ostatních. Což všichni chceme.
0/0
8.8.2002 14:05

David

YOU CAN STOP DA PARTY BUT YOU CANT STOP DA FUTURE
0/0
8.8.2002 12:01

Michal

Re: YOU CAN STOP DA PARTY BUT YOU CANT STOP DA FUTURE
Ty jses ale drsnak !!!
0/0
8.8.2002 13:16

Pája

ZAKAŽTE JIM TO JEDNOU PRO VŽDY!!!!
Vzkazuji všem zákonodárcům, primátorům a starostům: Nikdy více už nepovolujte podobné akce a jednou pro vždy zakažte pořádání hluku na soukromých a veřejných prostranstvích. Zakažte také "pojízdné diskotéky", tedy osobní auta, ze kterých se v libovolnou denní a noční dobu line kravál přesahující 100 dB. Uvalte na tyto snobácké řidiče vysoké pokuty za porušování autorských práv! Chceme žít v tichém prostředí a tak zakažte i rezonující výfuky, ať žádné auto není uměle hlučnější, než jak je vyrobeno! Pavel Jansa, Jablonec nad Nisou
0/0
8.8.2002 7:58

oskar

Re: PCHE!!!!!!!!!!!!!
Mam lepsi napad, co takhle zakazat rekam, aby tekly.
0/0
8.8.2002 9:43

Rico

Re: ZAKAŽTE JIM TO JEDNOU PRO VŽDY!!!!
Já bych Vám zakázal žít, protože Vaši přítomnost na světě taky nechci
0/0
8.8.2002 11:41

kernel

Re: ZAKAŽTE JIM TO ZAKAZOVÁNÍ JEDNOU PRO VŽDY!!!!
Takovýho blbce jsem dlouho neviděl, hele svet se netoci kolem tvy prdele, tak nos walkmana a může ti bejt hluk v ulici u prdele a doma si snad taky nějakou hudbu pustíš ne?
0/0
11.8.2002 12:39

Pája

ZAKAŽTE TO!!!!!!!!
Vzkazuji všem zákonodárcům, primátorům a starostům: Nikdy více už nepovolujte podobné akce a jednou pro vždy zakažte pořádání hluku na soukromých a veřejných prostranstvích. Zakažte také "pojízdné diskotéky", tedy osobní auta, ze kterých se v libovolnou denní a noční dobu line kravál přesahující 100 dB. Uvalte na tyto snobácké řidiče vysoké pokuty za porušování autorských práv! Chceme žít v tichém prostředí a tak zakažte i rezonující výfuky, ať žádné auto není uměle hlučnější, než jak je vyrobeno!
0/0
8.8.2002 7:52

tbc

Sliby - chyby
Jo, jo, to bylo keců, jak si to všechno uklidíte a že prý nikdo nepozná, že tam vůbec nějaká technopárty byla... Vy jste akorát asi zapomněli říct kdy to uklidíte, kdyby jste řekli, že to bude v příští pětiletce ...
0/0
7.8.2002 17:31

db

ct
  spirit is alive  stay in peace ...
0/0
7.8.2002 16:38

Vojta

???
Co tady vsichni vyvadej, v Andelce se uklizi
0/0
7.8.2002 16:11

Posleda

Kdo ale uklízí?
Možná opravdu v Andělcwe uklízí Se (ztím jsem ho ale nikdy osobně neviděl).
Ale nikde jsem v článku nenašel info, že ti co začali odpadky nyní dodatečně odvážet, mají s technoparty vůbec něco společného. také to mohou být jen altruističtí Brontosauři nebo dokonce mormoni...
0/0
7.8.2002 17:04

Kuťas

Re: Kdo ale uklízí?
nevíš o čem mluvíš, tak radši mlč...
0/0
8.8.2002 12:18

David

I love Lumir
Jee tady je nakej druhej David-ja sem ten obdivovatel Lumira-toho nacka     - s tou toleranci-kdyby existovala tolerance ze strany spolecnosti potazmo kluku v uniformach,pak by nebyl duvod,aby tekno nekoho obtezovalo-proste a jednoduse by bylo "legalni"-hotovo,rockovy festaky taky prudej dost lidi-ale chlastat je prece normalni,ne?
0/0
7.8.2002 14:34

Lumír

Re: I love Lumir
Toho nacka ti odpuštím, já k tobě sice sprostý nebyl a ani nebudu, ale to je asi ta TVOJE tolerance že? Tak tu přestaň o žvatlat o toleranci a jdi příkladem a odvez ten binec co tam po technařích zůstal, když se jich tak zastáváš. Nic víc po vás stejně nikdo nechce, poslouchejte si co chcete, ale uklízejte si po sobě. A s tím pivem, můžeš být v klidu nwhroz, že bychom spolu šli na pivo, i když na smíchově je dost dobré a možná by bylo o čem mluvit. Čus Davide a polepši se.
0/0
7.8.2002 15:12

David

Re: Re: I love Lumir
Cau Lumire,ty si sam zacal prudit se smazkama -tak sem ti to vratil tim nackem   .A mimochodem uz se uklizi!!!Ale o tom se psat bohuzel nebude.A Staropramen je fakt samoser,i kdyz sem smichovak,tak se mu vyhybam
0/0
7.8.2002 16:45

David

1] to že mě nazýváte prasetem svědčí o tom, že je vaše reakce silně emocionální a takovýhle způsob komunikace zásadně odmítám. Kromě toho byste se měl naučit psát česky. (to MY vysvětli .. fuj) 2] nejsem organizátor czteku, ale uklidit louku je daleko větší problém než betonové letiště (jen si zkuste vytahovat z trávy vajgly). Jinak ty pytle s bordelem někdo z těch, kteří to slíbili 100% nechají odvézt. Je to tak každý rok a je to otázka několika málo tisíc. Kromě toho tam je kolem cest dost hustej porost, z kterého to prostě uklidit pořádně nejde. Toť vysvětlení.
0/0
7.8.2002 13:57

David

Reakce na všechny "normální" prudiče
Čtu všechny ty vaše příspěvky a nestačím se divit. Poděkujte státnímu aparátu za to, že není schopen jednou za rok nabídnout početné techno komunitě pozemek, kde by se taková akce (která se bude stejně konat, ať chcete nebo ne) mohla konat, aniž by narušovala spánek "normálních" lidí a kde by se dalo bez problémů uklidit. Kdo z vás slyšel o czechteku99 na Letišti Mimoň(Kuřivody) ? Kdo ? Podívejte se, co se o tom píše. Nic negativního. Další rok je tam policajti nepustili, PROČ? Potom se nedivte, že se organizátoři uchylují k možnostem jako soukromej pozemek, kde maj policajti smůlu. Takže až příští rok někdo z pozemkovýho fondu (nebo prostě někdo kompetentní) nabídne organizátorům (ICQ existuje dost dlouho dopředu) czechteku rozumně velkej pozemek (letiště, vojenský objekty atd.), kterej bude daleko od obydlených oblastí, bude všechno v pohodě a možná, že nás nechaj ty "normální" bavit se, jak se nám to líbí a nechaj ty svoje zasr.. prudy. Sorry za ten závěr, ale mám toho házení špíny už plný zuby.
0/0
7.8.2002 13:31

Uni

Re: Reakce na všechny
jednou za rok nabídnout početné techno komunitě pozemek, kde by se taková akce (která se bude stejně konat, ať chcete nebo ne) mohla konat, aniž by narušovala spánek "normálních" lidí a kde by se dalo bez problémů uklidit. -včem byl letos problém s úklidem?To my vysvětli.Opravdu mně zajímá, proč jste vy PRASATA po sobě nedokázali letos uklidit!!!
0/0
7.8.2002 13:44

David

Re: Re: Reakce na všechny
1] to že mě nazýváte prasetem svědčí o tom, že je vaše reakce silně emocionální a takovýhle způsob komunikace zásadně odmítám. Kromě toho byste se měl naučit psát česky. (to MY vysvětli .. fuj) 2] nejsem organizátor czteku, ale uklidit louku je daleko větší problém než betonové letiště (jen si zkuste vytahovat z trávy vajgly). Jinak ty pytle s bordelem někdo z těch, kteří to slíbili 100% nechají odvézt. Je to tak každý rok a je to otázka několika málo tisíc. Kromě toho tam je kolem cest dost hustej porost, z kterého to prostě uklidit pořádně nejde. Toť vysvětlení.
0/0
7.8.2002 14:02

Lumír

Re: Re: Re: Reakce na všechny
No fakt jsem rád, že to odvezou ...  je to otázka jen několika málo tisíc? Hmm .. a čeho? Let, měsíců nebo roků? Jakže je to dlouho co ta akce skončila? A jak dlouho se vyvíjení různé larvy hmyzu a jak dlouho potkanům trvá než najdou takovou hromadu žrádla? A jaké že to nemoce se roznášejí hmyzem a potkanama. Davide kážeš o toleranci, tak buďte tolerantní i vy. Je to tak moc co chtějí ti lidi z té vesnice? A taky si myslím, že kdyby se chgtělo tak by se nějaký ten vhodný pozemek našel, ono je ale lepší vystupovat nekonformně a utajeně, je to lepší reklama. Jo a taky nechápu proč mi pořád předhazuješ BTW a televizní kulturu, já už televizi neviděl tak dva týdny a nějak nemám potřebu na ni čumět. Já tebe taky neodsuzuju, že posloucháš techno. Já poslouchám rock a místo TV si poslechnu CDčko. Proč teda urážíš?
0/0
7.8.2002 15:24

David

Re: Re: Re: Re: Reakce na všechny
Lumco,ty si ale zacal urazet-tak se hned nenasirej-najednou to de,he??tak se mi to libi.Pozemek by se opravdu chtelo,ale zas tak lehky to neni.O zadnou reklamu nikdo nestoji,co ja vim ,tak 7x,co sem na teku byl,tak byla pokazdy reklama negativni!!Nemoh sem tam zustat az do ctvrtka,ale trochu sajrajtu sem uklidil-nerikam,ze moc ale systemakum sem krapet pomoh-ale to je vsude-dycky sou mezi lidma prasata,me to taky neba.Byl sem v Kralikach na rockaci-muzu ti rict,ze tam ty lidi vypadali daleko divocejc,nez na tekku-ale tam si ty vlastne nebyl,takze nevis.nazdar technosmazka-vzpominas si???
 
0/0
7.8.2002 16:54

KatkaM

Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na všechny
sám píšeš, že jsi byl na teku 7x a pokaždé negativní reklama - čím to asi bude?Tak si konečně připusť, že ta vaše akce není úplně v pohodě.Kdyby nebyly problémy, nikdo o vás přece neví
0/0
8.8.2002 12:20

demokrat

technaři - uživatelé cizí tolerance
Z diskuse a i předchozích informacích o akcích typu technoparty  mám dojem, že technaři velmi rádi a ochotně užívají toleranci druhých, bohorovně se vznášejí nad věcí. V mnohém mě připomínají squatery a eokolgické aktivisty. Je příjemné a snadné opruzovat okolí, schovávat se za tolerantní fráze, když si toleranci vynucuji na svém okolí a navíc arogantně  opruzované poučovat, že je vše v pořádku a jejich případný nesouhlas zesměšňovat přitroublými argumenty o demokracii. Případné následky pak nechat tiše vyšumět a příště opruzovat zase na jiné adrese.
0/0
7.8.2002 13:17

jsi

neschopná starostka
nyní brečí nad odpadky, ale proboha vždyť mohla zavolat hygieniky okamžitě jakmile začal kravál a nechat změřit hluk. Poté zavolat policii, aby zakročila proti majitelům reprodukčních souprav. A když říká, že že nemůže dát pokutu za neuklizené odpadky na soukromém pozemku a že nemá peníze na odvoz, od čeho jsou exekuční výměry? Ať klidně zaplatí odvoz a hojí se finančně na majiteli pozemku, jeli znám a nechce to zaplatit tak požádat o exekuci jeho majetku, v tomto případě pozemků. Jinak ty kecy o tom, že ji někdo něco slíbil...to se snad nedá ani komentovat to je snad případ slabomyslnosti.
0/0
7.8.2002 11:51

skf

tech nooooooooooooo!
Statistiky uvádí že nadměrný hluk zabíjí, proto nemohu souhlasit s profesionálním přístupem starostky, podávám na ni trestní oznámení za obecné ohrožení. Špunty v uších navíc zabraňují proudění vzduchu a tim narušují přirozenou termoregulaci vnitřního systému ucha coč může mít nedozírné následky. PROTO TECHNO JE SHIT!!!
0/0
7.8.2002 7:21

David

Re: tech nooooooooooooo!
Na Lumira nemas-ten suverene vede.Mainstream je shit
 
 
0/0
7.8.2002 10:36

Wenca

Re: tech nooooooooooooo!
  Nesvepravne osoby nemohou vykonavat uredni ukony, tim padem ani podavat trestni oznameni.
0/0
8.8.2002 0:48

Wenca

Pani starostce kyticku!!!
Uvedomil si tu nekdo, jak netypicky (pro uredni osobu) reagovala pani starostka te male obce? A jak profesionalne? Pocinaje tim, ze s ucastniky rozumne komunikovala, pres posilene vlaky az po spunty do usi pro obcany. To je neco, co je treba ocenit a priucit se. Verim, ze ve spouste malych uradoven sedi rozumni lide a mozna by stalo za zamysleni, jak je dostat do vyssi politiky, protoze tam evidentne chybi. Dekuji pani starostce Marii Matuskove za pozitivni priklad pro vsechny lidi v teto zemi
0/0
7.8.2002 1:33

Gaston

Re: Pani starostce kyticku!!!
Co je pozitivního na tom, že starostka ustoupila nátlaku netolerantní skupiny lidí?
0/0
7.8.2002 9:24

Wenca

Re: Re: Pani starostce kyticku!!!
  Vsichni jsme do jiste miry netolerantni a schopny clovek se mimo jine pozna podle toho, jak dokaze resit danou situaci. A to treba i kompromisem. Nebo si myslis, ze by bylo lepsi, kdyby na ne jen volala nekolikrat denne policii? Ta prece nemela prostredky ani zakonny duvod nejak zakrocit. Trvam na tom, ze pani starostka udelala to nejlepsi, co v dane situaci mohla.
0/0
8.8.2002 0:36

gretku

Re: Re: Pani starostce kyticku!!!
Treba taky kvuli tomu, ze obesla lidi z Andelky, vysvetlila jim o co jde a nesirila mezi nima zbytecnou paniku. Vsichni tady pisete, chudaci lidi, co jste jim delali za vesnici bordel. Ale ja jsem s dvemi starsimi zenami z Andelky mluvila, ani jedna z nich nebyla tak radikalni jako vy, kteri jste ani zdaleka nebyli v jejich kuzi. Neni na tom neco k zamysleni????
0/0
8.8.2002 13:12

gretku

Re: Pani starostce kyticku!!!
Před pani starostkou klobouk dolu. Dokonce v Dobrem ranu na CT rekla, ze zpravodajstvi o Czechteku z TV Nova je lzive. Myslim, ze lidi z Andelky muzou byt stasni, za to, ze je
0/0
7.8.2002 10:02

Kobliha

Žádost o vysvětlení - Višňová
Z TV jsem se dozvěděl, že party se koná na soukromém pozemku. Z toho důvodu nebylo možno proti zasahovat. Proč nastává rozčilení na hromadami odpadků na soukromém (čím?)pozemku. Majitel pozemku nemá zájem o úklid ?
0/0
7.8.2002 0:09

Uni

Re: Žádost o vysvětlení - Višňová
Proč nastává rozčilení na hromadami odpadků na soukromém (čím?)pozemku - za A)je to neestetické, za B)za chvíli se tam budou v těch odpadcích hezky množit potkani a jiná havěť
0/0
7.8.2002 10:51

David

BLBCI STE
dete se vsichni zhulakat do hospody-tam ste uplne nejchytrejsi
0/0
6.8.2002 16:24

Lumir

Re: BLBCI STE
Níže máš ode mne vzkaz .... hele a co kdyby jsi vystoupil z anonymity, mně by zajímalo, kdo ti potvrdí, že ty jsi v hospodě nikdy, ale opravdu NIKDY nebyl. Máš svědky? A pokud byl tak co jsi tam řešil za chytrosti ty když my jsme ti nejchytřejší hospodští zhulákanci. Jo hochu .. nevěřím, že nechodíš do hospy, nebo do vinárny nebo do klubu nebo do pizzerie nebo jak se to u vás jmenuje .... nebo snad chodíš jen fetovat do parku nebo pít koktejly do cukrárny?
0/0
6.8.2002 19:06

Re: Re: BLBCI STE
je tu jeden rozdil - my nikoho neotravujem, narozdil od vas. BTW: 40% prazanu zije TRVALE v hluku vetsim nez 65 dB. Na czechteku namerili 60 dB. odpadky jsou uklizeny, ale nejsou ZATIM odvezeny. to sou fakta. jenom trosku tolerance please. kdyz se muzeme chovat my slusne, proc byste se nemohli chovat i vy "normalni" lidi slusne?
0/0
6.8.2002 23:51

David

Re: Re: BLBCI STE
Nazdar Lumire,pivko mam opravdu rad,ale s tebou do knajpy nepudu,protoze komunikace se clovekem,kterej ma tolik zkreslenejch predstav a odmita si pripustit,ze pravda je trochu nekde jinde,me opravdu nelaka.Trocha tolerance z vasi strany(myslim tim tedka ty zaryty odpurce)a prestanu i ja psat ty bludy ala vas styl.Btw. Lumir je taky trosku anonymni-chces snad znat moje prijmeni,nebo co???Hledej na Smichove
0/0
7.8.2002 10:23

David

Re: Re: BLBCI STE
Nazdar Lumire,pivko mam opravdu rad,ale s tebou do knajpy nepudu,protoze komunikace se clovekem,kterej ma tolik zkreslenejch predstav a odmita si pripustit,ze pravda je trochu nekde jinde,me opravdu nelaka.Trocha tolerance z vasi strany(myslim tim tedka ty zaryty odpurce)a prestanu i ja psat ty bludy ala vas styl.Btw. Lumir je taky trosku anonymni-chces snad znat moje prijmeni,nebo co???Hledej na Smichove
0/0
7.8.2002 10:23

Martin

No jasně!!! :-)
Tak co technaříci, to bylo keců že je VŠECHNO uklizený a zase tam po vás zůstal bordel, když jsem to tady napsal jak to dopadne, snesla se na mne sprška technonadávek! Co takový technař dělá celý rok? Jezdí po technoparty's a užívá si! Co dělá takový člověk jako většina z nás? Pracuje, pracuje a někteří ještě uklízejí po technařích! :-)  Antitechnař Martin
P.S Jak bylo v Maďarsku, existuje taky "Petroleum" v podání techno??
0/0
5.8.2002 19:40

gretku

Re: No jasně!!! :-)
Hele to snad ne, jak si muzes myslet, ze my podle tebe asi nenormalni lidi nechodime do prace, jenom cely dny parime??? Co te k takovymu nazoru vede?????????
0/0
8.8.2002 13:04

Vladimír Iljič Špidlin.

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.8.2002 18:34

StaraStruktura

Nashle na příští party
Technoparťáci si zašpásovali, ba i vyjádřili protest proti zkaženosti světa . Však on to po nich někdo uklidí a když ne, taky nevadí. Nashle na příští party !
0/0
5.8.2002 16:51

Zdeněk J.

Typické
Typický přístup technařů a jim podobných - řvou o demokracii, všichni semusí respektovat, že ano, ale aby po sobě uklidili ... Pak se divte, milí technaři, že Vaše akce nikde nechtějí.
0/0
5.8.2002 16:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.