Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Můj muž je nevinen, říká manželka Srby

Manželka zatčeného Karla Srby věří v jeho nevinu, alespoň to tvrdí. Zastihli jsme ji ve statku v obci Stochov na Kladensku, který Srba v minulých letech pro rodinu zrekonstruoval. Manželka se chovala, jako kdyby příjezd reportérů čekala a připravovala se na něj. Na otázky odpovídala bez většího zaváhání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_Blb

Blbina
0/0
29.7.2002 9:27

"zarucene zpravy"
Proc cekat, az se kauza poradne prosetri. Vzdyt je to vsechno naprosto jasne. Tech 30 milionu italskych lir a nastrelovaci tuzky chtel dat Srba Janu Zizkovi, aby vyhral bitvu u Lipan. A ze "zarucenych zdroju" jsem se doslechl, ze byl vcera na Male Strane viden Kavan s V.I.Leninem. Asi planovali Velkou rijnovou revoluci.
0/0
27.7.2002 9:21

vandrak

Jo kazda zenska chce se mit dobre,ani tady ta nevedela co jeji manzel dela hlavne ze nosi domu penize a nemale,vystredni picinka,ktera ma rada penize s krabice od bot.Takove lidi mame ve vlade a blekota tomu veli.potom se boj neco rict.Pozavirat takove zlodeje,chcipaky
0/0
27.7.2002 3:41

Gary

O etice...
 Vsichni tady mluvi o tom,jak je strasne blba apod...,ale co byste rikali Vy,kdyby Vase zena ci Vas muz byli ve stejne situaci????                                                   A ted jsem na Vas zvedav,etici...
0/0
25.7.2002 11:13

maria

hanba
Je tá žena taká obmedzená alebo to pekne hrá? Peniaze sú peniaze,ze?
0/0
25.7.2002 10:30

Dave

Princeznička
Naivní princeznička ve zlatým zámku.
0/0
25.7.2002 10:29

HG

Čím hůř, tím líp: Aneb je to vše mnohem horší, než si cynik kdy myslel
Takže panička dostala od mažela dobrou přípravu, jak si v Klausyemanii počínat a tak suverenně odpovídá:
"Co se týká peněz, tak o tom nic nevím. Jestli byly v krabici od bot nebo kde je vzal, k tomu se vám prostě nemůžu nijak vyjádřit..."
 
To je jako když poradci a jiní borci ze druhé oposmluvní partaje, Klausovy ODS, "vysvětlovali" mrtvé Bacsze a jiné sponzory. České mafie za svými slovanskými bratry dále na východ zas tak daleko nezaostávají.
0/0
25.7.2002 5:28

Atatürk

Re: Čím hůř, tím líp: Aneb je to vše mnohem horší, než si cynik kdy myslel
Co do toho pleteš ODS, ty magore? Průsery se sponzoringem měly i ODA nebo KDU-ČSL. Teď jde o vraždu novinářky a korupci na MZ.
0/0
25.7.2002 10:50

slepice
0/0
24.7.2002 18:40

Hloupý Honza

Re: slepice
Nevím proč by měla být slepice. V dnešním světě peněž se každá mladá žena kouká výhodně provdat-prodat svoje těla a vizáž. Za socialismu, když nikdo nebyl bohatý to nemělo význam.
0/0
24.7.2002 23:45

0/0
24.7.2002 18:39

Love_laska

To je kocka
Je to jasne, pro oci pi. Srbove bych take kradla vrazdil. Nema jeste nekdo jiny jeji fotku? Urcite je ted doma sama a potrebuje utechu. Nemaji nahodou takove statky i seniky??
0/0
24.7.2002 18:21

Josef E.Dolecek

A vy si myslíte že je Gross svatoušek?
Ne určitě není, jen tak blbě vypadá.
Problémem česka jsou ozbrojené síly a je tomu tak už dlouhou dobu. Vzpomínám: existovaly 2 zbojařské lobby koncery - AOP - V.Hradská a Chemapol. Zkuste si porovnat, kolik kšeftů provedly obě jmenované firmy na Min.vnitra a Min.obrany a dojde vám, že Rumlovo ministerstvo muselo protěžovat Viktorku a Kalouskovo ministerstvo asi Chemapol. Koho za to protěžovaly obě firmy si můžete buď domyslet, nebo zjistit třeba na BIS, pokud tam máte známé.
A bylo normální ( v jisté době, pokud si dobře pamatuji ), že když jste potřeboval nějaké informace legálně naprosto nezjistitelné a měl jste tu možnost, tak jste je zjistil buď přez BIS nebo VOZ (vojenské obranné zpravodajství ) nejlépe však na obou místech.
Policie je ovládána mafií, nikoli však zvenčí ale pěkně zevnitř a nemusíte být zpravodajský důstojník armády, aby jste pochopili vztahy které tam fungují.
Člověk resp. firma se dá zničit falešným obviněním a vzetím do vazby. Na stížnost proti špatnému postupu Vám odpoví ten na koho si stěžujete, ministr se ho zastane a když se po třičtvrtě roce dotyčný nevinný dostane až na dno svých sil, tak se mu vysvětlí (ze strany policejní mafie ), že když nebude držet hubu krok a rozestupy tak to může klidně pokračovat. A pak se pustí s omluvou domů. No a on pak většinou drží hubu, krok i rozestupy, protože v kriminálu mají ve sprchách mnoho ostrých hran a kluzkou podlahu.
Připadá Vám to jako neskutečné? Je tomu tak a lidí, kteří zaregistrovali něco podobného najdete plno.
Máte li zájem si podebatovat o některých mých pohledech na věc a na některé osoby a některé kauzy a už vás nebaví jen to co se píše v tisku tak napiště mě:
Josef E.Dolecek
Německo
0/0
24.7.2002 15:34

Hloupý Honza

Re: A vy si myslíte že je Gross svatoušek?
POZOR, PAN DOLEČEK JE OBYČEJNÝ PROVOKATER.NIKDO MU NEPIŠTE, JINAK S I PO ČASE PRO VÁS PŘIJDOU ČASNĚ RÁNO.
0/0
24.7.2002 23:43

Brumla

Na co si chce stezovat?
Nechapu, proc si chce stezovat na zakrok policie. Ze Srbovi nevedeli co se deje? Ocekavala snad oznameni o zatceni zaslane doporucene? A ze byli policajti v civilu? To je snad pro dcerku lepsi, nez kdyby zatceni  probehlo podle scenare "Kajinek". To by z delbuchu jeste dneska neslysela. Vzdyt slo o zatykani cloveka duvodne podezreleho z pripravy vrazdy!
0/0
24.7.2002 15:15

Brumla

Je to jenom vira ...
Veri v nevinu manzela, ale cokoliv hmatatelneho o co by oprela svoji viru chybi. Zpravodajsky sluzby muzou zpunktovat vsechno a tak az pojedu rychle autem a zastavi mi polisi, tak reknu ze mi zpravodajsky sluzby vysilackou ovladaly auto a slapaly na plyn:o))) Koneckoncu i kdyby neverila, tak se od ni podpora manzela ceka. Ani si neumim predstavit, ze by rikala: "Verim tomu, ze to udelal". Od pohledu sympaticka zenska, aspon podle myho vkusu.
0/0
24.7.2002 15:10

Baron

hodny hosanek
Kavan "Kato" je proste hajzl jiz od mladi. Byl ve svazku StB? Byl! proste tento clovek nemuze zastavat zadny post. Jestli si ho do OSN vybral kdokoliv, tak jen proto, ze ho jeho minulost nezajimala. Ted se tam snad chyti za nos a vyrazi s nim dvere. Afery jsou okolo tohoto hostaplera jedna radost. Ozraly boura auta, spolupracuje a udava pro StB. pak si vysoudi nepravost podkladu, proste kasparkov. Jeho verny nohosled Culik, ktery si rad hraje na jeho ochrance, ten je na tom stejne. Take spolupracoval, ale nebyl evidovan. Dukazy jsou, jenze neni nijak politicky cinny, proste jen si pise sve sracky ve vlastnim liste na internetu. A k te vrazde? Proc se porad divite, ze je Srba idiot? Prisla za nim kamoska, znala jeho mindrak z prace Slonkove, mozna predtim zhledla jeho archiv, Srba si pise na fotku likvidace. Proc ne, pokud je nekdo dusevne nemocny, opojen vlastni nadrazenosti a moci, tak si mohl z jeji fotky delat terc a hazet sipky. Je to normalni pako. No a kamardka mu nabidne, ze ho zbavi trablu. Za pul melounu. Srba ma nasuseno, tak rekne O.K. tim mi mozna financak prestane slapat na paty, tam to zameteme pod koberec, pokud ale bude ta devka Slonkova na svete, muze to zase vytahnout. No a kdyz ma tu nabidku, tak ji vezme. Klasicky rekne: me je jedno jak a kdo, hlavne nechci nic vedet a mas na to mesic. Srba nikoho nenajima, nehleda, nekontaktuje. Proto bude dost obtizne ho dostat na ty dukazy. ale sere si do hnizda a tak snad to vyjde. A ze si nenajal nejake zabijaky??? Pres koho? jak? Sam nikoho nehledal, cele to zaridila ta kamoska a mozna mu rekla, ze ji za pul melounu zabije prave nejaky profik. Pak ale najme narkomana, ktery za trosku heroinu a 10 000 ji ma zabit. Prece nejake vylizane pako nedostane vic. Mozna znal rozpocet a nakrknul se, ze ma mit jen tak malo, tak to polozil. Nebo ma opravdu pokriveny, ale aspon nejaky charakter a svedomi. Treba to bral jako srandu, dokud nedostal opravdu semtex a fotku. Pak se rozklepal. Proto nehledejte zadne silene spiknuti. amaterskym blbem je ta zenska, co to mela organizovat. Ne Srba. To je jen hajzl, ktery snad dostane aspon 20 let DBaron@seznam.cz
0/0
24.7.2002 15:03

Danuše náboženská fanatička

Pička
Taková svižná pička šla za miliony, myslela jsem, že je věřící, ale zklamala mne. Nemiluje Srbu, ale jeho prachy. Páni konejte a ojeďte ji !
Jo Hitparáda to napsal dobře, partička ODS, nakrást, nakrást nakrást. Vše pro blahu lidu...chá cha.
0/0
24.7.2002 13:46

Bubák1

To iDNES
Příspěvky tohoto rázu se mi opravdu hnusí. Dělejte prosím trochu pečlivější monitoring takových vulgárních příspěvků. Není myslím moc dobré když poskytujete prostor pro osočování a urážení lidí, kteří za nic nemohou. Děkuji.
0/0
24.7.2002 19:26

Gary

Re: To iDNES
Vazeny pane Bubaku,to,ze si zde par lidi dovoli s lehkou nadsazkou reagovat na stale se opakujici clankz a trochu odlehcit atmosferu snad neni az tak vazny prohresek,aby tyto prispevky musely byt nutne cenyurovanz. Samozrejme vseho s mirou...
0/0
25.7.2002 10:53

Gary

Re: To iDNES
Vazeny pane Bubaku,to,ze si zde par lidi dovoli s lehkou nadsazkou reagovat na stale se opakujici clankz a trochu odlehcit atmosferu snad neni az tak vazny prohresek,aby tyto prispevky musely byt nutne cenzurovany. Samozrejme vseho s mirou...
0/0
25.7.2002 10:54

Gary

Stesk po domove...
Tak to se tomu Karlu Srbovi ani nedivim,ze se chce hned dostat domu,takovou manyelku je treba poradne zamestnat,abz treba nestloustla,to chce minimalne jednou denne trenovat...
0/0
24.7.2002 13:12

josef novák

dotaz
paní Srbová,
řekla jste, že se jedná o krabici od bot kde bylo těch 30 milionů. Jedná se snad o peníze z bývalé IPB, které byly odcizeny v krabici od bot ?
0/0
24.7.2002 12:45

hitparada

A kdo dalsi
Vcera sem chtel poslat maly prispevek do diskuze s konstatovanim, o kolik asi pan Srba prisel (viz. Cesky dum), ale i - kolik se k nemu dostalo uz pred tim. Mala rekapitulace: nejaka ta zrekonstruovana nemovitost v okoli Prahy, obcas pekna dovolena a ejhle k tomu jeste!! 30 milionu v aute. Pokud alespon trochu v Cechach funguje pravni system, tak ten pan ma na par let vystarano a zajimalo by me, co se stane s jeho barakem etc.
Nu a pak je pred nama dalsi otazka: A co ti dalsi, kteri si z nas delaji bzundu? Napriklad pan radni Dvorak (jeho koupe-nekoupe bytu v Parizske) plus cela ta particka okolo, co uplne cirou nahodou dostala vyhodnou nabidku v Krkonosich!? Nebo pan Kalousek asi taky nebude uplne cistej (kdepak von to bydli? u bratra?). Ostatne i pan Tlusty, mam dojem, si postavil celkem peknou vilku, myslim, ze ve Slanem? Nu a pak je tu pan zemedelec Fencl, nebo pan Lachnit , to je chlap rovina. rekl bych, ze on a pan Dvorak z radnice jsou nejrovnejsi.
Nicmene to sem jen tak zasatral v pameti, ale pak tu bude par podobnejch "typku" neboli namestku, vedoucich ruznych odboru, poradcu atd., na ktere uz tak videt neni. A tam to teprve musi byt rock'n'roll. Ne nadarmo se rika, ze ryba smrdi od hlavy. Zni to az hloupe....tady u nas...v te ceske kotlince.
0/0
24.7.2002 12:26

Olano

Vždyť je to přece úplně jedno, jaká Slonková je. To se o ní ví, že s policajty výmenou za jisté informace spí - jestli něco podobného praktikovala i na střední škole to nevím, ale je to úplně fuk. Pořád si myslím, že to není dostatečný důvod k tomu dát ji zabít. Co ty na tom, chytrý vendelíne?
0/0
24.7.2002 12:18

Miracle

Kdo to spunktoval?
Punktovani ma na svedomi urcite Hruby ze Stirina. Strcil cestnemu Srbovi do auta 30 milionu, do pamatnicku mu dal fotku novinarky s prihodnym venovanim, sfalsoval Kavanovo podpisy na papirech kolem pruseru s Ceskym domem, do domu mu vpasoval strileci tuzky a Srbu zhypnotizoval aby blabolil nesmysly o tom ze se chce stat novinarem a byt lepsi nez Slonkova, cimz ji zlikviduje. To je jasny
0/0
24.7.2002 11:22

šoust

GUT
Ty bys ale stála za hřích, nechceš si povyrazit? Těch min. 10 let co dostane, budeš zažívat nudu.
0/0
24.7.2002 10:41

Miracle

Re: GUT
10 let? Na to zapomen, jenom za tu skorovrazdu dostane maximum. Tj. 15. Pak jeste financak, korupce, vydirani, a asi dalsich tisic veci. Ten i kdyz se bude slusne chovat tak se doma dobre ctvrt stoleti neukaze.. Ovsem pani Srbova by si mela z majetku rychle neco ulejt, pac nelze cekat ze by z majetku po vysetrovani a zabavovani neco zbylo..
0/0
24.7.2002 11:27

D`abel

Re: Re: GUT
Doufam, ze tomu sam neveris? Davej bacha jaky se z nej ted stane chcipak aby ho nedostali ani na mlejn. Ten jim brachu chcipne nez ho budou moci odsoudit. BTW, jak by mohl Srba dat svoje melouny do normalni banky a nechat si je od kamosu vytunelovat. To nevis, ze tunelari a podraznici schovavaji love pod postel??? Rozhodne bezpecnejsi zpusob nez nejaka banka v Cesku! A u Srbovejch se nic zabavovat nebude, vsechno patri matce, manzelce a dceri. Vis co se ty tri naslapaly nez to daly dohromady? :-))))))))))
0/0
24.7.2002 12:51

D`abel

Re: Re: GUT
Doufam, ze tomu sam neveris? Davej bacha jaky se z nej ted stane chcipak aby ho nedostali ani na mlejn. Ten jim brachu chcipne nez ho budou moci odsoudit. BTW, jak by mohl Srba dat svoje melouny do normalni banky a nechat si je od kamosu vytunelovat. To nevis, ze tunelari a podraznici schovavaji love pod postel??? Rozhodne bezpecnejsi zpusob nez nejaka banka v Cesku! A u Srbovejch se nic zabavovat nebude, vsechno patri matce, manzelce a dceri. Vis co se ty tri naslapaly nez to daly dohromady? :-))))))))))
0/0
24.7.2002 12:52

Jiří Holub

Statni urednik zavodou ...
No jo, kdyz je to takova bohata rodina, ze statniho platu - tak je manzel urcite nevinny. To je jasny ! :))))
0/0
24.7.2002 10:22

Honza

otevřený dopis Karlovi
Milý Karle,
předem Ti zasílám mnoho pozdravů a neboj se, nebudeš tam dlouho!
Nepodařilo se zajistit abys zůstal v Praze, zatím nesmíme udělat žádný chybný krok.
Všem je jasné, že jsi nevinný a za chvíli začneme organizovat demonstrace na Tvoje osvobození. Tvoje pěkná žena a roztomilá dceruška jistě pohnou veřejností a nakonec to nebudeš Ty, kdy to odskáče...
Podařilo se zařídit, že Tě bude hájit bezva člověk, který byl mistrem na druhé straně barikády, takže to bude opravdu rychlé...
Každý ví, že je to spiknutí... a že jsi články Sabiny sbíral proto, že jsi přes její agresivitu byl do ní zamilován... Prostě Tě přitahovalo, že do Tebe tak šije... a chtěl jsi jí...
Tajné služby to trochu přehnali... a všichni to brzy pochopí...
Měj se moc hezky a kdybys potřeboval něco z OSN, dej vědět.
Honza Kavan :-)
 
0/0
24.7.2002 9:44

alice

Re: otevřený dopis Karlovi
tak to je bomba tonema chybu
0/0
24.7.2002 10:26

Marian

Srbova
Pekna zenska, ted bude dlouho sama    asi se bude nudit po vecerech 
0/0
24.7.2002 9:08

Gulliver

Re: Srbova
pěkná slepice spolehni se že ta se po večerech nudit nebude
0/0
24.7.2002 9:40

Baron

proc se trefujete do vzdelani???
Proc tady nekteri primitivove porad predhazuji, ze ma Slonkova jen stredni ekonomku??? Copak novinar musi mit nutne dve VS? Copak vzdelani vas predurcuje k tomu, zda budete dobry investigativni novinar??? Slonkova ma praxi, jako malokdo jiny, to je prece dulezite. Kdyby psala o odbornych vecech z nejakeho oboru, treba mediciny, tak asi nedostatek vzdelani muze byt na skodu a sotva napisete neco, co se da povazovat za odborny clanek, ale i tak staci par lidi z oboru a muzete jejich znalosti vyuzit. Dela se to vsude. Prece jen je umeni napsat neco, co ma mit dobry clanek. Zkuste si to sami a schvalne kolik z vas napise neco, co nekdo otiskne??? A to, ze jeji pripady kolikrat konci jako nedoresene, to prece neni v moci novinare, ale policie a soudu. Novinar ma na problem upozornit, ne ho vyresit a rozdavat tresty. Je videt, ze tady diskutuje parta omezenych primitivu, kteri neumi souvisle napsat ani nekolik radek, natoz clanek pro noviny. Muzete sedet 300 km od Kabulu a tvrdit, ze volate primo z mista deni. Treba vam to nejaky novy SUPER nebo NOVA sezere. To uz tady bylo DBaron@seznam.cz
0/0
24.7.2002 9:03

vendelín

Re: proc se trefujete do vzdelani???
SABINA MÁ OPRAVDU "P R A X I", JAK SE PATŘÍ!!!!!!!! TROŠKU JI ZNÁM JEŠTĚ Z DOBY, KDY ÚČINKOVALA V "ÚSTAVU", JAK SE TEHDY ŘÍKALO EKONOMCE V KUBELÍKOVĚ ULICI. BYLA TO TAKOVÁ RÁDOBY EMANCIPOVANÁ KRÁVA A JEDINĚ DÍKY SVÉ PRAXI MOHLA VYKONÁVAT POTŘEBU NA TOALETĚ NĚKOLIKA TĚLESNÝM STRÁŽCUM........
0/0
24.7.2002 9:18

Iva

Re: Re: proc se trefujete do vzdelani???
Vendelíne, na každého z nás je možné najít nějaký prohřešek, věřím, že i na Tobě. Nebo jsi byl už na střední škole tak duševně vyzrálý a bezchybný, jako jsi teď ? S.S. píše podle mne články, které mají "hlavu a patu" a i když není dokonalá (na to je příliš mladá), patří podle mne k těm lepším reportérům.
0/0
24.7.2002 11:09

D`abel

Re: Re: proc se trefujete do vzdelani???
Je to devka vendeline, nedala ti co? Co mas z toho, kup si nafukovaci, nebo si ho jen tak vobtahni a mas pokoj! :-((((
0/0
24.7.2002 13:00

Baron

proc se trefujete do vzdelani???
Proc tady nekteri primitivove porad predhazuji, ze ma Slonkova jen stredni ekonomku??? Copak novinar musi mit nutne dve VS? Copak vzdelani vas predurcuje k tomu, zda budete dobry investigativni novinar??? Slonkova ma praxi, jako malokdo jiny, to je prece dulezite. Kdyby psala o odbornych vecech z nejakeho oboru, treba mediciny, tak asi nedostatek vzdelani muze byt na skodu a sotva napisete neco, co se da povazovat za odborny clanek, ale i tak staci par lidi z oboru a muzete jejich znalosti vyuzit. Dela se to vsude. Prece jen je umeni napsat neco, co ma mit dobry clanek. Zkuste si to sami a schvalne kolik z vas napise neco, co nekdo otiskne??? A to, ze jeji pripady kolikrat konci jako nedoresene, to prece neni v moci novinare, ale policie a soudu. Novinar ma na problem upozornit, ne ho vyresit a rozdavat tresty. Je videt, ze tady diskutuje parta omezenych primitivu, kteri neumi souvisle napsat ani nekolik radek, natoz clanek pro noviny. Muzete sedet 300 km od Kabulu a tvrdit, ze volate primo z mista deni. Treba vam to nejaky novy SUPER nebo NOVA sezere. To uz tady bylo DBaron@seznam.cz
0/0
24.7.2002 9:01

frank

Re: proc se trefujete do vzdelani???
Naprostý souhlas. Mnoho lidí s ukončeným základním vzděláním je moudřejších a inteligentnějších než leckterý hokejový, vládní nebo jiným způsobem vpěstovaný vysokoškolák, který často ani netuší, že si má po odchodu z WC umýt ruce. Zkuste se někdy zaměřit na češtinu naší vysokoškolské elity, která řídí lecos. Od státních funkcí až po manažery našich továren. To co umí redaktroka Slonková je promyšlená a obtížná práce. Jsem přesvědčen, že je to jeden z mála našich novinářů, který ověřuje informace nezávisle z několika zdrojů, když se náhodou neptá přímo u zdroje. Takže naši skvělí vysokoškoláci nepodceňujte lidi s nižším vzděláním než máte sami, poněvadž neznáte důvody, pro které ti ostatní nemají vzdělání stejné úrovně jako vy. Důvodů může být mnoho: od finančních prostředků, nedostatku známostí ovlivňujících přijetí, když je jen limitovaný počet studijních míst, založení rodiny, či narození dítěte, až po situaci, kdy se naskytne pracovní příležitost neumožňující další studium. Důvodů a jejich náhodných kombinací je pochopitelně velká řada. Takže to nemusí být vůbec o hlouposti. Pokud si to myslíte, pak se sami vyřazujete svým nadřazováním se z komunity inteligentních lidí. Mimochodem, přicházím velmi často v souvislosti s pracovními úkoly do styku se spolupracovníky, i vysoce postavenými, v naší firmě, a jsou to lidé ze všech kontinentů kromě Arktidy a Antarktidy se vzděláním na skvělých světových univerzitách s několika tituly před i za jmény. Nikdy se mi nestalo, aby mně nebo mým spolupracovníkům dávali najevo svoji nadřazenost, nebo se nás dokonce ptali na úroveň vzdělání. Jsou to profesionálové a zajímá je, zda na práci stačíte nebo nestačíte. Tituly se nepoužívají ani na vizitkách. Svět je Svět a Čechy jsou stále jenom Čechy se svým nadřazováním se a pokusy o ponižování druhých.
0/0
24.7.2002 11:16

Bubák1

Re: Re: proc se trefujete do vzdelani???
Obzvláště v nějaké kauze Olovo si ověřila informace z takových zdrojů, že je pak radši ze skromnosti ani neuvedla. Opravdu důvěryhodné zdroje. Další důkaz je disketa s nějakým dokumentem. Msíto vzniku a autor takového dokumentu jsou naprosto neprokazatelní.  Přesto to našim pečlivým novinářům stačí.
Jenom k tomu vzdělání: Arktida není kontinent ale oblast v Severním ledovém oceánu pokrytá ledem. Vidno, že Vaše vzdělání stačí akorát na to abyste věděl, že si máte po odchodu z WC umýt ruce.
0/0
24.7.2002 12:02

frank

Re: Re: Re: proc se trefujete do vzdelani???
A tu o potrefené huse znáte? Další vysokoškolák, který dokonce neumí česky ani číst. To jsou ty tragédie. Ale to nic. Klidně takovéhle impertinence přežiji. Ale stejně, nebylo to ono o něčem jiném? No jasně takhle se to dělá v ČR. Já o voze a Vy o koze. To se ani nedivím, že se tady nemůžeme domluvit. Svět z nás má potom jenom legraci. Ani se nedivím, že ještě v celkem nedávné době byl pojem Boheme ve Francii ekvivalentem pro slovo Gittanes. Tak čau a ještě něco poučného napiš, duševní naháči.
0/0
24.7.2002 12:41

Carlos

Re: Re: Re: Re: proc se trefujete do vzdelani???
Mistre!!! Co Te sere? nedostal jsi se na vysokou skolu? Mas snad nejaky komplex z vysokoskolaku? Ja asi vstanu a pujdu normalne roztrhat diplom a vratit maturitni vysvedceni!!! Ted jsem si po precteni Tveho clanku uvedomil, ze jsem normalni nula a ostuda naroda, ze jsem si dovolil nastoupit na VS a dokonce ji uspesne dokoncit!!! Proc jsem nesel na zednika...mel bych i vic penez a min starosti. Nikdy jsem svuj titul na vizitkach ani nikde jinde nevystavoval na odiv a co ja vim tak mi spoluzaci take ne!!! Tak nestudujme, hodme na to bobek, na co nam budou vysokoskolsky vzdelani lide?Prakticky  vzato je u nas 9 % vysokoskolsky vzdelanych lidi...coz je k placi!!! Ale sorry, ze jsem odbehl od tematu Srba versus Slonkova. 
0/0
24.7.2002 13:05

frank

Re: Re: Re: Re: Re: proc se trefujete do vzdelani???
Ale studujme. Pokud je to možné. Jenom neostouzejme ty, kterým se studovat nepoštěstilo. To bylo a je celé. Co je tedy podstanější, umět a zvládat práci, nebo mít vysokoškolské vzdělání, být hrubý buran a často ještě k tomu levý jak turecká šavle? Tak jak to je? A že je jen 9% vysokoškolsky vzdělaných lidí? No kdo za to asi tak může. Ono by možná stálo za úvahu také zvažovat při vědomí těch 9%, jak asi svým výkonem takto nepočetná skupina ovlivňuje výkon celé společnosti. Možná, že často musí středoškoláci a vyučenci nahrazovat jejich výpadky a nesmyslné výstřelky. Být trošku objektivní, a tím pádem být také nad věcí, skutečně neuškodí. Sám musíte vědět kam patříte a jestli by nebylo lepší udělat co navrhujete. Ale stejně si nejsem jistý tím, že pochopíte, i při Vašem vdělání, co jsem chtěl říci.
0/0
24.7.2002 13:27

Mirek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.7.2002 17:48

občan ČR

Výcvikový tábor
Kdy si už přestane pan ministr vnitra hrát! KGB, STB, CIA FBI, mají v naší republice takový výcvikový tábor. Ta česká povaha nakonec unese všechno. A pan ministr se zase vrátí k železnici a vlaky budou jezdit včas.
0/0
24.7.2002 8:55

Xavon

Pár poznámek
Dovolte mi prosim par namitek k celemu pripadu, mozna ze se nekomu me nize uvedene uvahy budou zdat trochu pritazene za vlasy, ale snad kazdemu je jasne, ze CELA tahle kause je strasne pritazena za vlasy .1) Namita "I mistr tesar se utne" Bylo to tesne pred volbami predsedy VS OSN, kdyz se v novinach objevila kratka zminka, ze se na ceske politicke scene ocekava medialni kampan proti Kavanovi. Mozna je tohle vse nahoda, ale nemuzu se zbavit pocitu, ze v tomhle pripade nekdo neco zkopal. Cele to pusobi jako kdyby se mistr tesar utnul rovnou do sve nohy 2)Namitak "Vrteti psem". Slonkova, Srba a dalsi osoby jsou jen nastrcene figurky ve vysoke politice. Cilem cele akce je prospet nekteremu politikovi odstranenim jemu nebezpecne osoby a pritom onoho politika ponechat stranou deni. Takovymto politikem muze byt klidne ministr Gross. Pred volbami se psalo,ze on spolu s manzelkou maji maslo na hlave. Verne policemany, ktere by byli schopni provest onu saskarnu se Slonkouvou k dispozici Gross ma. Ti zas v galerce nasli potrebnou figurku, ktera se stane slechetnym zachrancem ohrozene novinarky. Tento zlodejicek jako protisluzbu ziska napr. slib beztrestnosti kvuli nejake drobne kradezi. Ze Srba je gauner je temer nepochybne, ale je mozne, ze kvuli drivejsim medialnim kauzam se stal velmi vhodnym prostrednikem pro politickou popravu nekoho jineho. A jeste jedna vec: jak je mozne, ze Srba a spol.uverili telefonatu najemneho vraha, ze Slonkova je mrtva a ani jim nebylo divne, ze se zprava o vrazde zname novinarky ani neobjevila v novinach? 3)Namitka "Odhozena kost" Take je vsak mozne, ze v bodu 2)popsany zpusob je jediny, jak se zbavit party lumpu, kteri se u nas navezli do vysoke politiky a miri stale vys a pritom pres veskere provalene lumparny jsou temer nepostizitelni. Pak uz nezbyva nez rozehrat trochu prihlouplou hru, ktera nase mafiany konecne smete. Slonkova jako znama novinarka zde poslouzila jako prostrednik pro politicke odstraneni cloveka,ktery uz davno mel byt nekde u politickeho ledu. Slonkova se mozna do nejdelsi smrti nedozvi, ze vse byla jenom politicka hra a ji nikdy s vyjimkou nekolika facek zadne nebezpeci nehrozilo
0/0
24.7.2002 8:31

Inkvizitor

Re: Pár poznámek
Nezačínejme blbnout ještě více. Za chvíli vymyslíme, že se Gross spojil s Marťany. Souhlasím, že je to šaškárna, nesouhlasím, že Srbová je andílek co nic neví. Ale když už se tu tak hodně lidí rozčiluje, opravdu si myslíte, že někdo bude mít doma 30 miliomů v krabici, když je může dát do několika bank a Srba navíc i do bank zahraničních ?
Proč by Gross, několik měsíců před komunálními volbami se snažil položit politika ( možná i grázla ), který v cizině prostřednictvím své funkce mohl - pokud by nezačala tato aféra - ČSSD pouze prospět ? To už začínáme hodně blbnout - nemyslíte ?
0/0
24.7.2002 8:48

lada

Re: Re: Pár poznámek
Špinavé peníze bývají v hotovosti a je s nimi právě ta potíž že se nedají tak snadno přinést do banky.
0/0
24.7.2002 8:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.