Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kavan: Rozvědka mi v resortu rozesela lidi

Pozvání na on-line rozhovor přijal předseda Valného shromáždění OSN a bývalý ministr zahraničí Jan Kavan. Čtenáři se především zajímali o osobu Karla Srby, kterého do resortu zahraničí přivedl právě Kavan. Srba, bývalý sekretář ministerstva zahraničí a agent vojenské rozvědky, je s dalšími třemi lidmi podezřelý z přípravy vraždy reportérky MF DNES Sabiny Slonkové. Proč jste dopustil, že vojenská rozvědka rozesela svoje lidi po vašem úřadě? ptal se jeden ze čtenářů. "Nemám právo rozhodovat o tom, kam vojenská rozvědka ´rozeseje´ své lidi. Myslíte, že jsem měl radost, že mi nasadili lidi na mé mnisterstvo?" odpovídá Kavan.Odpovědi Jana Kavana najdete ZDE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lolek

0/0
16.2.2003 21:29

tango

Co je to za ministra???
Který neví, že ministerstvo zahraničí je ve většině zemí světa prodlouženou rukou rozvědky? Vždyť vždy se najde nějaký kulturní nebo jiný ataše, který bývá po nějaké době vyhoštěn za špionáž. Jak jinak lze rozvědčíkovi zajistit beztrestnost v určité zemi než tím, že získá statut diplomata a tím i imunitu? Jak nejsnáze pronese tajné listiny nebo vybavení no přece jako diplomatické zavazadlo....  Tak čemu se diví nebo tají co dělá?
0/0
17.10.2002 8:22

Magor

A co zbytek odpovědí?
A kde je ten zbytek odpovědí, které měl Kavan dodat "do konce příštího týdne"? Dělá si z nás prdel? Nebo se rozhodl, že tam jsou moc nepříjemné otázky, tak se na to radši vysere?
0/0
26.8.2002 14:48

Jana

Moralka
Vazeny pane poslance (zastupujici hlas nas,volicu), kdyz jste nemel zadnou radost z toho,ze vam rozvedka na ministerstvu rozesela velmi pochybne lidi,proc jste jim k tomu umoznil majetkovou trestnou cinnost a proc jste je jeste svym osobnim tlakem protezoval do mezinarodnich instituci? Kde je hranice ostudy, za kterou uz byste nebyl ochoten jit? Je takova hranice? Mame demokratickou spolecnost, a tak jako volici mame na takovou odpoved pravo. Volice nemuzete ze strachu a pomstychtivosti odvolat jako velvyslance Pribika.
0/0
7.8.2002 17:09

Dan(1)

Fuj
Naprosto netuším nic o našich vojenských službách a vědět ani nechci. Jen doufám, ve nikdy v životě nepotkám lidi, kteří se tam zabývají personální činností. Bohatě mi stačilo, když jsem se dozvěděl, že "můj" kontrašpión, který mi vyhrožoval likvidací, když nebudu spolupracovat, se po revoluci v pohodě dostal na VOZ a za pár let dostal podplukovníka.
0/0
5.8.2002 17:49

Josef Adam

DOTAZ k vojenskému agentu Srbovi a jeho nadřízeným.
Vrtá mi hlavou toto. Pan Srba byl vojenský agent, tedy podléhal armádě. Vrchním velitel naši armády je podle ústavy pan prezident. Je schopen mi někdo odpovědně, kdo tomu rozumí, odpovědět zda z tohoto titulu byl také nejvyšším, tedy nepřímým, velitelem pana Srby. Myslím si, že to je docela akademická otázka.
0/0
2.8.2002 21:12

GhorX

Re: DOTAZ k vojenskému agentu Srbovi a jeho nadřízeným.
Velmi akademická - z tohoto pohledu by za průšvih řadového zaměstnance obecního úřadu v Dolních Prdelkovicích měl být odvolán ministr vnitra. Navíc mám pocit, že vojenská rozvědka nespadá pod velení armády, pouze s ním koordinuje činnost, podobně jako v případě stát - BIS.
0/0
3.8.2002 18:50

Inkvizitor

Dát do kombíku nižší střední třídy sedm sedadel, je na první pohled výborný nápad. Kombíky mají obvykle za druhou řadou sedadel dlouhý kufr, který pojme horu zavazadel
0/0
2.8.2002 9:45

Inkvizitor - originální

Re:
Bohužel, onen trouba co se tu postupně vydává za kdekoho napsal i toto. To není můj původní příspěvek. Jak tohle někoho může bavit již několik týdnů ?
0/0
2.8.2002 11:49

JUDr.Alois Boulík

Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Může mi to prosím někdo vysvětlit? Vůbec tomu nerozumím a nemohu z toho spát, neboť již zase může být někde zapíchnutá štěnice a nikdo nic nebude vědět. Pan Kavan také nevěděl, že ten Srba je vlastně rozvědčík, řečeno hantýrkou, že je drban.
0/0
1.8.2002 18:22

JUDr.Alois Boulík

Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Ale pan doktore, snad jste neuvěřil těm kecům, že skončila doba agentů a tajné policie. Požádejte o poskytnutí informace, kiolik stálé tajná policie dřívé a kolik stojí nyní. To budete koulet očima. Vždyť se podívejte, když si jeden agent jen tak v kufru vozí v hotovosti 30 miliónů, tak si to spočítejte kolik to dělá, když by naše republika měla takových kvalitních agentů kolem 250 až 300 lidí. No nedivte se tomu, republika se musí chránit proti mrazu z východu a papachy na hlavu už došly.
0/0
1.8.2002 18:26

Věra

Re: Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Máš pravdu, teď se musí bránit "proti mrazu z východu", a dřív se bránila "proti mrazu ze západu". A souohlasím se vším, co píšeš. Vždyť štěnici můžeš mít i ty doma, aniž bys o tom věděl... Protože tajní vědí, jak se dostat nepozorovaně do bytu... Takže - dnes má člověk právo na své soukromí? K SMÍCHU VĚC!!!! Je to horší než dřív a ještě bude... v rámci tzv. GLOBALIZACE. Přečti ti knihu od pana Herzána o Globalizaci, pokud ji seženeš. Byla totiž ztažena z oběhu a je ZAKÁZANÁ!!! Proč asi??? PROTOŽE JE PRAVDIVÁ!!!! Jinak by ji nechali jako bezcenný bestseler v prodeji....
0/0
2.8.2002 8:48

poručík Dub

Re: Re: Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Paní Věrko Vy se mi líbíte, pokud jste žena, tak bych šel s Vámi na rande, pokud by jste samozřejmě chtěla.
0/0
3.8.2002 18:18

Věra

Re: Re: Re: Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Šedý plnovous, bezva blýskající se pleš, dnes večer mám čas.
0/0
3.8.2002 18:27

poručík Dub

Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Z toho nic nebude, nechci dostat filcky a nejsem na chlapy.
0/0
3.8.2002 21:44

Věra

Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Pane - můj osobní názor je ten, že "štěnice" může být zapíchnutá KDEKOLI A KDOKOLI ji může zapíchnout. Neboť dnes se dá sehnat takováto věcička poměrně levně na západě. Pokud bude tedy např. vaše manželka chtít zjistit o vás vše, tak je to možné... Protože ji můžete nosit dokonce na svém obleku... kdekoli...
0/0
2.8.2002 8:45

poručík Dub

Re: Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Ano, máte pravdu. Jednou jsem byl na hotelu s jednou paní a ta měli něco napíchnuté na stydkých pyscích, myslel jsem si, že to ma napíchnuté štěnice a chtěl jsem jít domů. Ona mi na to řekla, že to je tzv.pirsink, psáno fonetický,že se to teď neosí, ať se nebojím. Tak jsem se nebal a do rána jsem se zdržel. Bylo to prima. Takže není štěnice jako štěnice.
0/0
3.8.2002 21:53

poručík Dub

Re: Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Ano, máte pravdu. Jednou jsem byl na hotelu s jednou paní a ta měli něco napíchnuté na stydkých pyscích, myslel jsem si, že to ma napíchnuté štěnice a chtěl jsem jít domů. Ona mi na to řekla, že to je tzv.pirsink, psáno fonetický,že se to teď neosí, ať se nebojím. Tak jsem se nebal a do rána jsem se zdržel. Bylo to prima. Takže není štěnice jako štěnice.
0/0
3.8.2002 21:53

bcd

Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Jen jestli Váš problém nespočívá v tom, že Vám vadí pouze "rozvědčík Srba", přičemž jste ochoten zatleskat "rozvědčíkovi XXX", pokud bude příznivcem jiné strany, jiného státu atd. Oni "rozvědčíci málokdy spolupracují" pouze s jednou rozvědkou. Jestliže přijímáte novinářská tvrzení jaký byl Srba blb, zkuste přemýšlet, jak je možné, že ovlivnil tolik lidí? A kolik takových Srbů tam ještě může být?
Vy se ptáte, jak to, že pan Kavan nevěděl ? Z toho lze předpokládat, že nejste objektivní a nesnažíte se ani objektivní být. Jak to, že se neptáte, že ani pan Rubáš, u něhož pracoval Srba před panem Kavanem, že ani pan Rubáš nevěděl, že je agent ? A nebyl pan Rubáš náhodou příslušníkem jiné strany než té na jejíž špatnou práci se snažíte upozornit ? Jde Vám skutečně o spravedlnost nebo se snažíte zase někoho na někoho poštvat ?
Já nehájím v tomto případě ani jednoho - ale tohle chápání problému já nechápu.
0/0
2.8.2002 9:08

JUDr.Boulík

Re: Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Vážený pane, nejsem příznivcem žádné politické strany. Jsem příznivcem toho, aby konečně tuto společnost řídili lidé na základě hluboké znalosti problému, který řídí a za který odpovídají. Takže, když chci být rozvědčíkem, tak se nesmím nechat "rozvalit". NATO si teď bude v době konání sumitu v Praze myslet, že máme agenty pitomce a třeba se tím při slavnostní večeří otře o našeho pana prezidenta a velite naše branné moci. Pan prezident dělá, že se ho to netýká a jak jsem řekl, z titulu uvedené funkce byl i nadřízeným vojenského špiona Srby. Pro vyzval pana Kavana k odstoupení a proč neodstoupil sám-takový skandál.
0/0
2.8.2002 21:06

Inkvizitor

Re: Re: Re: Jaký je rozdíl mezi rozvědčíkem Minaříkem a rozvědčíkem Srbou.
Teď budu hodně blbý! O "pana presidenta" ať se otírá kdo chce. Pan president je mi u p..........
0/0
5.8.2002 14:10

séma

já být Srbou tak bych se moc neradoval, protože kdyby o mně řekl Ivan David, že jsem inteligentní...nevím nevím - někdy je lepší nepomáhat Ivane :-)
0/0
1.8.2002 13:08

Josef

Probuďte se všichni
Mám praktické zkušenosti s jednou poučkou - Čím výše se dostraneš, tím větší musíš být hajzl (vyjímka potvrzuje pravidlo). Nechápu proč se všichni divíte. Jde jen o to ty největší prevíty pochytat a zavřít a to by mělo zakořeněné ve společnosti - tzv. hon na politiky a vrcholové manažery. Tito lidé by měli být denně kontrolováni ze všech stran, neboť mohou napáchat ty největší zla. Člověk, který chce dělat vrcholovou politiku nebo manažera se s tím musí smířit, že neexistuje soukromí a všechno je veřejné. Dokud toto nebude, budou vždy lidé jako je Kavan, Srba ale i Khunl a dalsi.
0/0
1.8.2002 10:02

Inkvizitor

Re: Probuďte se všichni
Souhlas - musí se to ovšem dělat bez výjimky, padni komu padni. Jenže pokud si pamatuji, tady už od r.1990, když začaly první Havlovy úlety, se vždy našel někdo, kdo řekl: No, ono to sice není spávné, ale já mu věřím. A totéž bylo u Klause, Zemana atd. Největší problémy jsou vždy s lidmi, kteří zdánlivě se jeví svému okolí jako skvělí. To okolí je nestačí kontrolovat, oni si začnou myslet, že mohou vše a když se na jejich úlety přijde - to již bývá pozdě.
A máte pravdu - pokud ovšem nevidíte pouze ty co jste jmenoval, ale vidíte i Macky, Langry, ale i Klause a další.
Pouze takovou malou poznámku - a to je mé přesvědčení. Němají je kontrolovat novináři, těm já nevěřím. Já si příliš dobře pamatuji na jejich "politické" proměny. A ta cácorka co psala o této kause. Ta přece vůbec není schopná domyslet souvislosti - viz můj příspěvek níže ( ale to je hodně zjednodušené a nelze to vůbec v krátkosti popsat - ta by byl elaborát na několik knih ).
0/0
1.8.2002 11:00

Nováková

Re: Probuďte se všichni
Tebe v první řadě Josefe.
0/0
1.8.2002 18:29

Věra

Re: Probuďte se všichni
SOUHLASÍM!!!!
0/0
2.8.2002 8:55

poručík Dub

Re: Re: Probuďte se všichni
Z čím je vyslovován souhlas?
0/0
3.8.2002 21:56

Marek

V každém je kus Srby
Nedělejme si iluze. To co se provalilo v souvislost s kauzou Srba. To není osamocený ostrůvek sněti na těle našeho státu. Na každém ministerstvu existuje nějaký ten Srba a spíše několik Srbů, pro různé typy práce. Agenti bez skrupulí, řízení kýmsi tajemným v pozadí, lidé připraveni vykonat jakoukoliv práci, vyrobit jakýkoliv falzifikát, očernit kohokoliv a pak třeba i zabít. Lidé přestávají věřit institucím a mít důvěru v tenhle stát. Ovšem i vytváření této "blbé nálady" se mi zdá jako práce na zakázku. Hnus.
0/0
1.8.2002 9:56

Věra

Re: V každém je kus Srby
A není to jen v tomto státě. TOHLE SE DĚJE A BUDE DÍT ČÍM DÁL VÍCE NA CELÉM SVĚTĚ. NEBOŤ NA SVĚTĚ V SOUČASNÉ DOBĚ VLÁDNE OPRAVDU SATAN, VĚŘ ČI NEVĚŘ. A LIDÉ SE KLANÍ ZLATÉMU TELETI - TJ. PENĚZŮM, MOCI A JSOU SCHOPNI PRO TO UDĚLAT COKOLI. ALE AŽ ZLO DOSTOUPÍ SVÉHO VRCHOLU - SAMO SE POHLTÍ!!!! ILUZE SI OPRAVDU NEDĚLEJME, PROTOŽE SE DO "ČELA" DOSTÁVAJÍ LIDÉ VEDENI - TEMNÝM... Proto to všechno. Kdo není veden Temným, nemůže s nimi táhnout za jeden provaz a "odpadne". To není sci-fi!!! TO JE PRAVDA...
0/0
2.8.2002 8:59

Inkvizitor

No to je ale náhoda,
že mu rozvědka rozesela po resortu lidi !
Pětina pracovníků velvyslanectví každého státu nějakým způsobem spolupracuje s rozvědkou. Jenom Kavan myslel, že posílá do cizích států skutečně kulturního tajemníka?
A ze všeho nejkrásnější jsou ty "plky o nebezpečí ohrožení života paní novinářky". Jediný kdo je ve skutečném ohrožení života je ten Srba. Dát ksicht "tajného" do novin nebo na obrazovku a uvést, že je tajný agent - to existují pouze dvě možnosti:
1.agent je již nepotřebný, buď nic neví nebo je neschopný ( případně je nutno vytvořit povědomí, že je neschopný ). Dále lze předpokládat, že bude nebezpečné jeho nejaké přeřeknutí, nějaký úlet atp. Je-li úmyslně vytvářeno vědomí o jeho neschopnosti - může i zde být mnoho důvodů......
2.agent má takový vliv a důvěru, že je mu rozvědka plně oddána a je s ním počítáno dále na další činnosti a to již i činnosti "viditelné". Pokud by tohle byl Srbův případ, rodil by se nám náš malý český Putin.
V každém případě být Srbou - hodně bych se bál a dobře bych se schoval. Nejlépe v nějakém budhistickém klášteře v Nepálu. Na nějakou cácorku od novin česky řečeno "sere pes". Ale Srba, Srba ten má hodně důvodů mít strach !!!
0/0
1.8.2002 9:23

basta fidli

Srovnání
Aktuálnost této diskuze už poněkud vyčpěla. Nabízím k úvaze srovnání pánů Kavana a C.Svobody . Kdo je podle vás kompetentnější ? Překvapila mne úroveň Kavanových odpovědí. Pokud by na jeho místě byl pan Svoboda, dočkali bychom se nejspíš slizkého vykrucování a odpovědí na zcela jiné otázky přesně v duchu, jak to předvádí např. v televizních diskuzních pořadech. Kavan sice volí diplomatický jazyk (a ten může někdy vzbuzovat dojem neupřímnosti), ale vždy se drží tématu.
0/0
1.8.2002 7:30

Marek

Re: Srovnání
V případě Kavana jde pouze o umné používání jazyka. Avšak ani v jednom případě se stejně nedovíme nic. A co se týká Svobody, na ministerstvu projde školeními a naučí se používat mluvu jako Kavan.
0/0
1.8.2002 10:00

dr

fg
rtr
0/0
1.8.2002 0:21

Kaja

Pozor na nej !
Pratele, pracoval jsem na MZV a vim jak to cele bylo. Ten chlap je schopen vseho, to garantuji. Jsem naprosto presvedcen o tom, ze nejen o vsem vedel, ale ze to i sam aktivne podporoval. Pres MZV (prostrednictvim K. Srby - to byla jen loutka pro spinavou praci a ktery to nakonec asi i za vsechny odskace) si CSSD zdimala penize na svoje predvolebni kapane jak do Senatu (kuprikladu pred devema lety prave pan Kavan a pan Slouf !!!), tak i do Parlamentu. Myslim, ze pan Zeman byl tak zahleden do sve uzasnosti, ze to mozna ani nevedel. Jsem presvedcen o tom, ze pan Spidla to bud vi, nebo alespon tusi. Jeho levicove nazory mi nesedi, ale budiz. Doufam ale, ze to neni mafian, jako pan Kavan, a ze se nezaplete a tuto celou kauzu vyresi jako chlap. Pravomoce na to ma.
0/0
31.7.2002 23:04

VS

Re: Pozor na nej !
Celou zalezitost sleduji pouze z povzdali, ale opravdu to vypada, ze vsechno do sebe az podezrele zapada. Asi nezbyva nez panu C. Svobodovi drzet palce, at vypatra, co se da. Jen aby ho nekde NAHODOU neprejelo auto.
0/0
31.7.2002 23:13

zamiňák

Re: Pozor na nej !
Možná, že si tam opravdu dělal, ale max. jako uklízeč toalet!! To jsou opravdu docela veselé nesmysly. Ten člověk vůbec neví o čem mluví!!!
0/0
31.7.2002 23:21

zamiňák2

Re: Pozor na nej !
Jestli jsi tam opravdu pracoval, tak nám jistě řekneš co znamená NMŘ, OKEU a ve které patře měl Srba kancelář. Schválně jestli se rozpomeneš.
0/0
31.7.2002 23:26

Kaja

Re: Re: Pozor na nej !
Aaaaa, zda se, ze tu mame aktivniho Kavanova priznivce, tedy asi priznivce starych dobrych mafianskych poradku. Takze NMR je namestek pro rizeni, tedy pani Hela Opolecka (hmmm, to je stabajzna, ale myslim, ze sam pan Kavan by mohl vypravet....), OKEU je odbor pro koordinaci Evropske unie. Se Srbovou kancelari je to trochu slozitejsi, nebo se stehoval, ale to TY zaminak jiste vis! Srba byl napred po Zavazalovi a Buskovi v kancelari na tretim patre stare budovy a pak sel vys (jak jinak). Tam ho pak vystridal Pavel Jaros, coz je ostatne take peknej ptacek! Tak co Zaminaku, jsi spokojen....? Bohuzel tedy jak vidis hajzly jsem neuklizel, ale par hajzlu by bylo potreba jeste uklidit ! I kdyz ty hlavni hajzlove, byt zatim nebyli uklizeni, tak byli alespon odstaveni (mysleni Karel Srba, Pavel Jaros a Ales Satanek). Zdravi Kaja
0/0
1.8.2002 0:14

zamiňák2

Re: Re: Re: Pozor na nej !
Dík. Aspoň člověk ví s kým má tu čest. Příště se nenechej tak lacině vylákat!
0/0
1.8.2002 0:42

Věra

Re: Re: Re: Pozor na nej !
JSI SIKOVNY A MAS O NICH DOKONALY PREHLED. DIKYK ZA PRISPEVEK. PREJI - PEKNY VIKEND. VERONIKA
0/0
2.8.2002 9:05

Zubař

Rozesral sorry rozesel
Kavane, tys mne ale rozeselil sorry rozveselil.
0/0
31.7.2002 19:43

Zubař

Rozesral sorry rozesel
Kavane, tys mne ale rozeselil sorry rozveselil.
0/0
31.7.2002 19:43

jinej Jirka

co se da delat, je to profik
jeste kdyz byl Kavan senatorem, byl jsem u nej v kanclu se stabem (jako technik kamery), natacel se s nim rozhovor, ktery mel byt o jeho pusobeni v senatu, ale nakonec se z toho vyklubalo, ze redaktori z nej chteli dostat info o tom, jestli vedome spolupracoval s STB ci KGB, byl z toho nakonec vyslech a Kavan rekl par drobnosti (na ktere si uz nepamatuji), ale ne takove, aby ho dostali a sesadili, a tak to je stale dokola... jsou podle mne dve moznosti: bud je tak blbej, ze nevedel co dela (coz je myslim nesmysl, protoze uz jit na on-line a odpovidat bez rozpaku na vsechny urazejici a vtirave otazky neni zrovna znamkou hlouposti, ale sebevedomi a chytrosti - neboji se nastavit tvar) a nebo tak chytrej, kdyz zjistil, ze taktika zapirat, zapirat a zapirat je v politice velice ucinna (sef VS OSN, komu se to podari, ted ho navic nemuzou potopit - mezinarodni ostuda - takze Kavana z toho pruseru vycleni a az tam skonci, daj mu nejakej vejminek, aby od nej meli klid, jestli teda nemiri vyse...)
0/0
31.7.2002 17:58

Lopata

Navážka
Co se do něj tak navážíte, jde přeci o problém VŠECH politiků, Kavan je jenom jedním z mnoha. Kolik takových Srbů u nás asi je, jenom o nich nevíme, protože je jejich šéfové kryjí, a zatím neudělali průšvih takového rázu jako dotyčný Srba. A šéf Srby byl současně taky Tvrdík, a pokud ho tam rozvědka skutečně dosadila, nenese náhodou taky odpovědnost, možná větší než Kavan ? Vždyť Srba byl hodnocen šéfy rozvědky velice kladně, pouze v jednom případě záporně. Proti tomu je výrok Kavana o "vysoké laťce" jenom k zasmání, žádnou praktickou váhu nemá, zato oficiální dokumenty rozvědky ano! Proto jestli někdo Srbu kryl tak to byla armáda a ne Kavan.
0/0
31.7.2002 16:07

carda

pan MUDr Polert na Hrad !
a urednickou vladu  oslove , politika neni pro zivot potrebna , ale npr. slunce, zdravi........
premyslejte  - proc ty blbce zivime ?
0/0
31.7.2002 16:01

D`abel

Rozvedka mi v resortu rozsela lidi
Asi vedeli ze musi na STBackeho praskace davat pozor, aby nespicloval.
0/0
31.7.2002 15:07

xMilde

kavan ví
Kavan ví moc dobře kdo je to Srba.
0/0
31.7.2002 14:52

MMM

Rozvedka je zlocinna organizace
Nase rozvedka je zlocinna organizace, kterou je treba rozmetat a slozit opet znovu dohromady, ale pod mnohem prisnejsi kontrolou. Osvedcene agenty naverbovat znovu, neosvedcenych se zbavit (definitivne).
0/0
31.7.2002 14:50

antix

opět titulek
to je opravdu zajímavé. Nabízí se tolik možností a MfD neomylně sáhne po takovém. Kdo sleduje on-line rozhovory tak ví, že se dotaz na kytičky a něhu chronicky opakuje v každém z nich.  Až by mohl mít člověk podezření, že tazatel existuje  v řadách pracovníků redakce... titulkem MfD opět zdárně dokazuje, že padá a padá k bulváru a už se asi nezastaví. Škoda, kdysi to byly opravdu dobré a objektivní noviny.
0/0
31.7.2002 14:09

Ladino

Re: opět titulek
A dokonce takový titulek nezvolili poprvé! Už kdosi před ním měl potřebu něhy.
0/0
31.7.2002 14:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.