Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tanečníci dostali sprchu močůvkou

Účastníky technoparty na opuštěném chrastavském letišti u Liberce několikrát přepadli místní mladíci a postříkali je močůvkou. Policisté tuší, že jde o místní motorkáře, kterým se akce asi stovky mladých lidí nelíbila. Při posledním nájezdu fekálního vozu přejeli útočníci svého kamaráda, který spadl z korby auta, a nabourali do mercedesu. Technoparty byla řádně povolená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jeytee@post.cz

to lumir
Vis on je rozdil mezi technem a teknem...takze nas laskave nehaz do jednoho pytle Lumireto ze ve Visnove udelali teknari bordel je jejich problem a meli by to uklidit.Ale opravdu nesnasim tohle hazeni lidi do jednoho pytle.Vis na techno akcicky chodej lidi co tam jdou za zabavou a vetsinou se nesnazej udelat tam co nejvetsi bordel a vyprudit co nejvic starousedliku.Vetsinou lidi co chodej na rokovy akce a diskoteky delaj daleko vetsi bordel nez mi!Protoze potrebujou na sebe asi upozornovat.Pral bych ti videt rozdil mezi vesnickou dikotekou (venkovni) u Zlina a obrovskym open airem "Creamfields" u Roudnice nad Labem!! Tech par lidicek z diskoteky se pekne ozralo a udelalo vetsi bordel (neporadek a rozruch) nez vsech tech cca 19000lidi co si pokojne uzivalo hudby a nasledne k ranu v klidu opustilo mistni letiste.A podotykam ze vsichni byli spokojeni.Obyvatele Roudnice nad Labem,Policie i organizatori akce. Takze tvuj clanek Lumire neni na miste.Evidentne nejses moc informovanej.Ja kauzu "Visnova" taky neuznavam,tim chci rict ze neuznavam ten bordel co se tam del.Ale bohuzel jelikoz je to "Czektek" a nema to zadne organizatory tak je to prakticky nepostizitelne.Nemam nic proti teknu ale mam problem s tim ze nesnasim lidi co delaj bordel a nedovedou si to po sobe dat do poradku.
Jo a ti typci co tu pisou nejaky nesmyslny hlasky "Hip hap hop rulez...etc" Kdyby jste radeji napsali neco k veci a ne prudicsky kraviny.Nevsiml jsem si ze tu nekdo prudi do hiphoperu.Taky by jste se meli naucit tolerovat ostatni lidi a skupiny.
0/0
19.8.2002 15:02

Lumir

No hlavně, že hlásáte pohodu a toleranci ....
tak ji teď běžte hlásat do Višňové kde po, jak říkáte, techničce mají hromadu brodelu ke kterému se nikdo nezná. Přál bych vám aby, až zase budete mít partičku, vás někdo vymňouk a na vedlejším ppozemku udělal nějaký koncert metalových kapel, klidně i amatréských nebo disko šou. To by teprve byla smažba jak by se ty vaše decibely mísily, to by bylo keců o toleranci co? O vaší toleranci vyppovídá mimo jiné i to že tu svou hudbu vnucucjete díky decibelům pěkných pár kilometrů daleko i těm co o to nestojí, tak se nedivnte až vám zas někdo dá trochu venkovského parfému. Ve městě by vám to nehrozilo tak proč neprudíte tam? Asi víte proč že?
0/0
6.8.2002 21:20

Lumir

No hlavně že hlásáte pohodu a toleranci ....
0/0
6.8.2002 21:14

Jan Rejze

HIP HAP HOP RULEZ . DECHNO IZ DEAD.
0/0
30.7.2002 11:55

admiral_Atvar

utok fekalniho vozu chrliciho mocuvku, vezouciho pechotu :)
boze, na tento napad bych neprisel ani ja osobne, ani nejlepsi z strategu flotily :)) to by stalo za to zfilmovat. taky je potesujici, ze nikdo neprisel k uhone, ani prejetec (asi bylo bahno-muze mit sadrovou sochu). tech par splasku umyji v nejblizsim potoku i s alobalovym oblecenim co na party nosi :))
0/0
30.7.2002 11:43

OL Dirty Bastard

HIP HOP RULEZ . TECHNO IZ DEAD.
0/0
29.7.2002 9:09

Dino Dik

Re:
Fuck Off Hip Hop!Neser se do Techna zkurvenej Rapere!!!
0/0
30.7.2002 0:21

OL Dirty Bastard

HIP HOP RULEZ . TECHNO IZ DEAD.
0/0
29.7.2002 9:09

Peter

skvely cesky narode
za par let mate byt prijati do Evropske Unie. Kam? Do Evropske Unie?? Patrite k vychodnim polodivokym kmenum.
0/0
28.7.2002 18:56

jeytee@post.cz

domorodci vs. mimo-zemstani:o)
.....Nebudeme se jim ale smat,oni za to vlastne nemuzou.Pro ne jsme vlastne neco neznameho.Za vsechno muze neinformovanost naseho venkova.Oni se nikdy nesetkali s tak odlisnou skupinou lidi a nevedi jak reagovat.Vzdyt oni vas vlastne prijeli privitat...zpusobem jim vlastnim.Vzdyt je to,to same jako kdyz prijel Kolumbus do Ameriky.Domorodci nikdy nevideli jiny narod a byli s toho prekvapeni.A tak to dopadlo na jiz zminovane "Techno party ",byl to jejich zpusob privitani....oni nas vlastne maji radi.Jen nevedeli jak se k nam maji zachovat ...jak nas privitat na svem vysostnem uzemi....vzdyt oni vlastne nikdy nevideli ....clovicky v divnych oblecich tepajicich v rachotu sound systemu.Predstavte si kdyby vam za barakem pristalo ufo a zacali se tam dit divny veci? ja myslim ze by jste si oblekli sve nejlepsi hadry nastartovali sve nablyskane sports cary a jeli se podivat co se to tam deje.Takze se jim nedivte...byli jen zvedavi.....vzdyt se o tom muselo mluvit v mistnich hospodach minimalne tyden dopredu.A oni se na to nalezite pripravovali...lestili sve nadherne V3Sky naftou....kydali cele dny hnuj aby se vam tam libylo.Nerikejte ze jste nevideli jak maji navazelinovane a vylestene gumaky(ci holínky)A vy jste se jim zato takhle odvdeciliNacouvali jste do nich  vasim Mercedesem,zhodili jste jedno z jejich uvitaciho vyboru a poradne jste mu nasekali,zdevastovali jste tam jejich pozemky a vsude porozhazovali injekcni strikacky...co jste to za "navstěvníky"? Vzdyt priste se vas budou bat...a uz vas neprijdou privitat...uvidite
 
0/0
25.7.2002 15:26

Bob

Re: domorodci vs. mimo-zemstani:o)
Ahoj Jeytee
Teda ja jsem se u tveho clanku tak nasmal.To snad neni pravda.Opravdu uz jsem se tak krasne dlouho nezasmal.Dik moc spravil jsi mi naladu.Tak Cau
0/0
25.7.2002 19:11

jeytee@post.cz

Nazdar bobe
V pohode..to jsem rad ze jsem te rozesmal.Ono je to tezko,jak jinak si vysvetlit jejich pocinani....normalni to asi nebude ze?Takze priste se musime vic snazit je chapat.Osobne jsem tam nebyl,a tem lidem asi moc do smichu nebylo, mocuvka pro velkomestaky neni zrovna nejprijemnejsi parfem.Takze bye bye zase na nejakem technicku.Vlastne na "Creamfields" ...tam se radeji pujdu privitat s mistnimi jeste pred zacatkem akce....aby nedoslo znova k takovemu uvitacimu omylu
0/0
26.7.2002 9:09

Trigerhappy

Re: domorodci vs. mimo-zemstani:o)
Voni za to nemůžou, když králem venkovskejch diskoték je oživlá mumie Kája
 
0/0
26.7.2002 17:21

jeytee@post.cz

Creamfields vs. okolni vesnice
....To aby si na "Creamfields" prichystali praskovaci letadla...V3S jim urcite nebudou stacit
one world,one sound system
0/0
25.7.2002 14:32

jeytee@post.cz

V3S vs. techno people
Tak to je fakt ulet ..zrovna jsem si precetl tento clanek a nestacim se divit.Gang "kozomrdů"(omluvte tento vyraz) napadl legalne poradanou technoparty. A nejvic se mi libyl vyklad nejmenovaneho "velitele kozomrdů" a vlastnika vedlejsiho pozemku:"Mi nic mi muzikanti...to vsechno oni".No uz vidim jak particka party people taha "vesany" z V3Sky a mlati je do bezvedomi. A ikdyby tak jim to preju.Jejich "beautifull life" bych chtel zit,posilneni nejakym nejmenovanym pivnim patokem nasedli na "Ventru" a primo z hospody rovnou na technicko.No co doma je nic neceka jen "Chcete byt milionarem" a i oni se chcou prece bavit:o) Jako by vypadli primo ze "Slunce,seno a ......cokoliv". A taky me celkem prijmne prekvapilo pozitivni jednani policie.To u nas nebyva zvykem aby se nekdo zastal "fetaku" (jak si o nas mysli vseobecna verejnost).Jinak timto posilam velkej f**k vsem vesnickym balikum co nemaj co napraci a prudej do lidi co se chtej jen bavit. Kazdopadne odezvu nemuzu cekat protoze predpokladam ze vetsina techto lidi nikdy nevidela internet nebo pocitac ani z rychliku ci z jejich V3S
Kde domov muj.....
0/0
25.7.2002 14:27

NN

Lidi jsou hloupi a zli
Opet se mi na vlastni oci potvrdilo ze lidska blbost nezna mezi.
Ze lidi raci ublizujou nez pomahaj a ze sme narod vidlaku.
Utocmici dostali to co si plnym pravem zaslouzili a mrzi me ze sem po ruce
nemel vic kamenu.
Co s takovejma lidma ? - mlatit,mlatit,mlatit
Chtel bych pochvalit policii ktera me velica prekvapila tim ze v tomhle pripade zafungovala jak by mela a postavila se na nasi stranu.
0/0
24.7.2002 15:25

Lukas

Re: Lidi jsou hloupi a zli
Tvoje hlaska:"mlatit,mlatit,mlatit", ukazuje,ze mas naprostou pravdu:lidska blbost nezna mezi...
0/0
24.7.2002 23:34

Lamark

Vidlaci jsou idioti
Vidlaci maji vychlastany mozky.Sami se neumi bavit jen chlastat v hospode.To je jejich zivot.Vetsina z nich nosi gumaky a smradlavy monterky a hrajou si na hrdiny.Zavideli druhym svobodu a radost proto udelali to co udelali.To,ze prejeli svyho kamose a narazili do auta jenom potvrzuje,ze ani neumi ridit.V hlavach jim sploucha pivo a jejich ptaci se ani nepostavi.Jsou to hlupaci v radionkach co nikdy nikde nebyli a znaji jen svou vesnici a blizke okoli.Pry motorkari chichichi.Chtel bych videt ty jejich motorky.Jsou to stary kramy typu Jawa 250 po dedovi.Ve stodole si je nastrikali sprejem za dvacku a delaji machry.Chteji oslnit ty jejich vesnicky Mareny s tlustyma prdelema.To je cely o co jim jde.Pak Marenu oprcaji v sene polostojicim malym ptackem a vzniknou dalsi debilci,kteri se samozrejme rodi s prirostlyma radionkama.Ani se nedivim,ze takove akce jim nabouravaji jejich hloupe a trapne zivoty na vesnici.
Prace v JZD+hospoda IV cenove skupiny+Televize Nova=vidlakuv zivot
0/0
24.7.2002 13:41

PePe

Re: Vidlaci jsou idioti
Džekyle, já jsem kdysi taky kydal prasatům a dneska dělám programátora
Myslíš, že záleží na tom, jestli je člověk z města nebo z vesnice? Spíš bych řekl, že záleží na IQ - vidlák je blbec, i když bude žít v centru Tokia. Takže dejmetomu pod 100 = vidlák, ok?
 Podle toho odstavce, cos napsal, ti tipuju cca. 99. To snad ještě není tak hrozné
Jo a ještě bych chtěl pochválit autora článku za nestranné informace, kterých se v tomto oboru (dění okolo zábavy mladých) zoufale nedostává.
0/0
25.7.2002 16:12

Marek

....ted sem si to cely precetl a obdivuju vsechny, co maj silu porad dokola argumentovat a vysvetlovat, kdyz protiargumenty jsou vetsinou postaveny jen na urazkach typu "fetaci" a "smazky" ...ze vas to bavi... normalni slusnej clovek vi, ze ikdyz se mi neco nelibi nebo s tim nesouhlasim, tak neni reseni tam najet nakladakem a s klackama v ruce ...o cem se to proboha bavime ????????
0/0
24.7.2002 8:13

neuro

Re:
mash pravdu marku je to o nicem....;)) kdyz uz jsme u toho jaky lidi navstevujou techinko...abych to vysvetlil uz nekolik let delam technoakcicky...a navic dost casto na nejaky jezdim...takze to muzu posoudit....a reknu vam mezi technarema jsou inzernyri , lidi co delaj v v IT technice..., spravci site..programatori ...a dokonce znam i cloveka co dela ve vyzkumaku a uklizecku tam rozhodne nedela....jo je sice pravda ze jsou tam i smazky a fetaci....ale tech neni az tolik a navic neberou tezky drogy...nedokazu si totiz predstavit ze by clovek bral heroin a chodil tancovat...to dost dobre nejde...;)) taky nas soudite podle mensiny...ale pritom prijdte se nekdy podivat...a neverte tem kecum z TV Nova...pochopte ze vsechno nafukujou aby ziskali skandalni zpravy co vrusej pulku statu..bojite se neceho co neexistuje....;)))))
0/0
24.7.2002 9:43

Zoro

Re:
Ono to bylo ale úplně jinak........
0/0
24.7.2002 11:31

Daniel

alkac vs. joint
a jeste par slov k tematu drog, fetu jak je libo: at si klidne da nekdo brko je mi to jedno(sam si taky semtam rad pokecam s matkou prirodou). peri, herak atd. to je pruser ale stejne tak je pruser kdyz nekdo chlasta(a hlavne decka na diize - to je vrchol). jen v CR se leci mrte lidi ze zavislosti na alkoholu ale neznam cloveka kterej by se lecil ze zavislosti na jointu...budu se stokrat radsi divat na vysmatyho, mirumilovnyho pohodare nez na zlityho, agresivniho, hospodskyho rvace nebo discofila!!!!
0/0
24.7.2002 0:08

Petka

Re: alkac vs. joint
Mas recht chlape
0/0
2.8.2002 13:36

Daniel

techno=projev tolerance
TECHNO is our own world--->>>let me be free, pliiiis!!! nekterym lidem s mensim spolecenskym intelektem schazi bezesporu jedna vec:TOLERANCE!ale te se musime jeste naucit nebot 40 let zivota ve vakuu je jeste dnes znat...jak je neco jineho nez ustalena forma(rano do fabriky>honem domu k pivku>NOVA tv vas bavi aneb hura na tendencni noviny>disco chlastacka ve vedlejsim meste ci vsi>totalni ozralost & agresivita>par natrzenejch ksichtu a vyrvanych znacek a ranni kocovina) muze to netolerantniho cloveka a ZABEDBNENCE natolik vyprovokovat ze bohuzel pouzije i nasili...pevne doufam ze takovychto lidi bude cim dal mene...
0/0
23.7.2002 23:59

strom

Pouze nazor.................II.............:-)
Vse jsem si precetl a chci se vratit pouze k prispevkum a reakcim na muj prvni vzkaz......Nejaky JOUDA tam psal,ze uz se tesi domu,ze USA je totalitni.Dokonce ani nevi ,ze je n NYC Bohemka,atd.(to vim i ja a ziju v Chicagu).Pak se chtel setkat s clovekem ,ktery tu je pres 22 let.Tak tedy,JOUDO,ja si opravdu nemyslim,ze USA jsou totalitni,myslim si ze tady je svobody dost a dost.To ,ze nemas rad poldy to je tva vec,nicmene pokud lezes nekde na plot,polda te serve a ty jsi pak na nej nastvany,no tak to jsi u me peknej blb.....Ta tva pripominka,ze si to amici nechali libit od governmentu vyznela taky blbe.Ty si myslis,ze 11 zari zkonstruoval George W.???..................je mi te lito!Myslim si,tak jako ten pisatel,co tu uz je 22 let,ze by jsi mel jet radeji domu,do cech.Ne proto,ze by jsi tam neco dokazal,ale proto,ze s takovymi nazory tu docela skodis.Pripadas mi jako nejaka pijavice,co tu prijela pouze vysat MONEY a pak rychle zpet!!!Nemam pravdu.Nebo jsi tu snad legalne,platis dane,...atd?..................Mam tu pro tebe odkaz,taky pro ostatni,co jsou v americe.Je to na www stranky,kde se doctes uz o 3.rocniku ces.-slov.hudby v Yorkville,cca 35 mil zapadne od Chicaga,Il......ale taky na pripravovanou tour skupiny OLYMPIC,LUCIE a KABAT....melo by ti to stacit...Pokud se rozhodnes se svou pritelkyni a zucastnite se,muzeme se tam setkat a pohovorit o demokracii,svobode a totalite v USA/Cesku!!!.......ODKAZ: www.csworldnet.com
Omlouvam se vsem ostatnim,za ma slova.Vim ,ze to tu nepatri,ale nemohl jsem si pomoci.Vyslovil jsem zde nazor a hned jsem byl napaden.Proto me to rozcililo.Tady v Chicagu zije asi 10 000 cechu a slovaku a pouze malo si zatim uvedomuje rozdil mezi CR a USA.Proto se jeste tak neomezene dokazi vyjadrovat.........Kdyz to po sobe tak ctu,mozna i ja partim jeste do te skupiny...:o)....a nebo ne?
.............................a jeste dodatek:JOUDO,psal si ,ze pracujes na Manhattanu a lezl jsi po plote,aby ses podival na zbytky WTC .Psal jsi,ze jsi nevedel,ze tam je specialne udelana vyhlidkova plosina pro turisty a vsechny,co chteji uctit pamatku.Ta je tam uz nejaky mesic,ale ty i kdyz pracujes na Manhattanu,vlastne o tom nic nevis.......Promin ,ale musim se smat...;-(
0/0
23.7.2002 23:51

ironic

Re: Pouze nazor.................II.............:-)
Dik, za tvou namahu. Na Manhattanu nepracuju, byl jsem tam jako turista. Dane platim. Navrhuju vam tady ty drevenice, ve kterych se tu bydli... Ziju ve meste, kde lide rikaji policajtum fasisti. Mistni lide... a vim proc to rikaj. Prave proto, ze tu neziji 22let, jeste dokazu vnimat i spatny stranky rezimu tady.  Rad bych si pokecal, ale tady k tomu neni misto. Komunikovat muzes se mnou pres e-mail, kterej jsem drive napsal... Ostatnim lidem se taky omlouvam, ze je tu opruzuju osobnimi zalezitostmi.
0/0
24.7.2002 0:03

Roman

Re: Re: Pouze nazor.................II.............:-)
Ahoj ironicu.
Já si myslím, že je to také zajímavé téma a že s tím nikoho tady neotravuješ. Je to lepší počtení, než ty hádky mezi "smažkama a fašistama". Já jsem Čech a v USA jsem nikdy nebyl, tak kdyby ti to nevadilo, rád bych se zeptal. Je pravdou, že některým činům a reakcím američanů na různé věci tady nerozumíme. Ale zajímalo by mne, co si američané (obyčejní)  myslí o tom, že USA vznikla  na cizím (možná zkolonizovaném) území získaného masovým vyvražďováním původních obyvatel, to jest indiánů. Někdo může namítnout, že to nebyli američané, ale evropané, kteří takto činili. Dobře, ale Amerika byla oficiálně objevena již před pětisty lety. Ti co vyvražďovali indiány v 19 stol. byli ale již rození američané.Dík a ahoj.
0/0
24.7.2002 7:11

jara

Re: Pouze nazor.................II.............:-)
1. Omluva vsem co ctou a pisou o chcankach.   Ja se od tema trochu odchylim.
K tvymu prispevku.... Chapu, ze te rozcililo bejt jen tak napadnutej.  Ale ja naopak myslel, ze ironicova pripominka o US governmentu, ze jako udelal 9-11, byla velmi zajmava. 
Hrozne me zaujala protoze to rekl jako mimo, jako by to byla jasna pravda o kterou ted nejde.  
Navic, myslim si, ze ironic ma naprostou pravdu s Americkou medii a jak prekreslujou naprosto vsechny data pro Americany.  Chapu, ze namitnes, co je vlastne pravda.  Rusove taky lhali a tak.  Ale tady momentalne jde o US. 
To ze Americky noviny lzou je bezpochyb.  To doufam uznavas.  Podivej se jak komentovali Srby a lhali o vsem co tam udelali, kolik civilistu zabili a tak.  Jak se spojili s Bin Ladenem tenkrat s KLA.  Jak lzou se vsim v postate. 
To jestli zkonstruoval GeogeW 9-11, to asi tezko by to sam zaridil.  Ale mela Amerika v tom prsty?  Proc vetsina CEOs nebyla zabita?  Co se stalo s letadlem ktery spadlo?  Bylo sestreleno Americanama? 
A vubec, proc se to stalo?  Do dneska se nikdo v Americe nezeptal natoz odpovedel proc se to stalo.  Rikali keci o religious wars, a ze nemaj radi nas zpusob zivota a takoby uplny nesmysly.  Do dneska nam nikdo nerek o co slo a co "teroristi" chtej.
Takze ironicova poznamka je velmi zajmava protoze na ty teorii, ze Amerika o tom vedela, takze v tom vlastne jede, je zrejme neco pravdivyho.
Kdyz jsme u tech Americkejch lzi, tak se mrkni na 2 Svetovou valku a vubec celou Americkou historii.  Dyt lzou uplne o vsem. 
Wright Brothers nebyli prvni co leteli letadlem, ani druhy.  Lindberg nebyl prvni co preletel Atlantic.  Ben Franklin nebyl prvni, jak ucej ve skolach, co vymyslel elektrinu, ani druhej, ani stej.  Byrd nebyl na polu prvni, ten tam nikdy nebyl, ale Americani si lzou ze jako jo.  Nacisti jezdili Fordama az do roku 1945 a Ford jim spravoval auta ve Svycarech tu celou dobu.  Johnson&Johsnon kupoval zensky za 200marek na pokusi na sleeping pills ktery se dneska snad jeste prodavaj.  Starej Kennedy daval prachy Goeringovi pres Londyn.  Internacionalni Banka pod Americkym CEO ukradla Cesky prachy a obratem je dala Hitlerovi pred kterym to ceksa banka ukrejvala.  GeorgeWuv deda byl presidentem Standard Oil kterej zasoboval Luftwaffe az do 1944.  Kdyby Bush familie nespolupracovala s Nacistama, zrejme by nebylo Luftwaffe, a tim Blitzkrieg, a tim valka, ale taky by si Bushove nic nevidelali a cestu do Washingtonu by nemeli cim zaplatit.  V maji 1945, nam Americani zbombardovali tovarny, ze prej pracujou pro Nacisty.  V maji.  Rozumis tomu?   Americani nechali OJ Simpsona plavat za dve vrazdy.  Zatimto, z jednoho z Nacku W. Von Brauna si udelali nejlepsiho kamarada a dali mu i medaili outstanding Americanism nebo neco takhle ironickyho od Johnsona.  To, ze Von Braun byl Nacista a vedl 2 koncentraky (Dora & Nord) kde 10-tisice lidi umrelo za tri roky kopanim bungru a vyrobou V1 a V2, o tom ovsem Americky knihy uz radsi nemluvej.   Enron.  Worldcom.  Clinton.  Kennedy. McCarthy.  Roosevelt.  Teodor Roosevelt. 
Dyt se na to podivej, Americkej index lzi je nekonecnej a dlouhej jak je Amerika stara.   Proto, je naprosto logicky Americkymu pressu neverit. Proto ironicova poznamka me zaujala protoze zrejme nese nakou pravdu.  A i kdyby jen i tu sebemalejsi, tak by preci mela cela Americka vlada viset ne?   Kdyz Walker dostal 20 let. Proto me hrozne zajma co je na tom pravdy a jaky jsou tydle polemiky a teorie o tom. Jarda      
0/0
24.7.2002 1:22

Debilek

Re: Re: Pouze nazor.................II.............:-)
Naposledy jsem si prisel jen pro ten odkaz na www.nyx.cz, nemoh jsem si vzpomenout jmeno toho chatroomu... - a koukam, ze tady se porad jeste zive diskutuje o Ameru! Tvuj prispevek jsem si vytisk. Mluvis mi z duse...
0/0
24.7.2002 2:51

Karel

Re: Re: Pouze nazor.................II.............:-)
Jaro, prosím tě, kde bych se dozvěděl ty podrobnosti o chování Američanů za 2.s.v. ?Ten J&J a tak, je to zajímavý. Zajímá mne historie vzniku a průběhu 2.s.v. a tak bych si rád doplnil informace. Spousta věcí, který uvádíš je velice zajímavých.Stačí mi odkazy na literaturu nebo weby. Dík ahoj.
P.S. Z oficiálních historických pramenů se toho člověk mnoho nedozví. 
0/0
24.7.2002 6:54

jara

Re: Re: Re: Pouze nazor.................II.............:-)
Jedna z knih co je:  "Trading With The Enemy" by C. Higham.  Promin, ze mi to trvalo tak dlouho se ozvat.
J.
Jinak ty Americky lzi najdes vsude.  Napriklad, nedavno vysla kniha o Space Race/Age a Americkym Space Program (nevim jmeno kdybys me zabil) by Hardwood nebo Hickwood se dopusti lzi kazdou kapitolou.  Jedna z nejvetsich je, ze on rika, ze Space Age zacal v roce 1958 a to Amerikou a prvnim Americkym satellitem.  Naprosto vynechal 1957 a Ruskej Sputnik kterej zacal nejenom Space Age ale i Space Race.  Kazdej rok Amanac proste vynechava rekordy pokud nepatri Americe.  Atd.
0/0
26.7.2002 23:52

kublajst

chlast + rvacky = kolorit malomest a vesnickych zabav
nemeli co delat tak nekoho napadli. napadli by kohokolif i gdyby tam kempovali trempici
0/0
23.7.2002 21:55

Karel

Re: chlast + rvacky = kolorit malomest a vesnickych zabav
Ale ty velkoměšťáku jeden ...... hihihi.
0/0
24.7.2002 6:48

kublajst

vubec nekery ctenare nechapu :(
ja fakt jen koukam. zadny techno ani tekno tou dobou co byl ten utok nebylo. hral se triphop a to je pro srovnani treba neco jako petr kotwald. :)) ten oddanej motorkar: chudaku, jestli si nemel v ruce zeleznou tyc, tak se na miste propadnu. ale tebe prejede vejtraska a budes setsakra koukat. pac jako ta vejtraska toho cloveka fakt prejela, ani se nedivim, zes to nevidel, tech par kopancu cos dostal stalo za to. pozdravuj pana ridice, urcite si dlouho nezajezdi. kazdopadne je to vygumovana palice, dyz neumi prijit ,ze todle je jeho , nebo na nas poslat policii. tady nejsme na divokym zapade ,ale v civilizovanem svete. ale to sem si myslel do soboty ...
0/0
23.7.2002 21:51

Jarda

Re: vubec nekery ctenare nechapu :(
Ty ale do civilizovanýho světa nepatříš.
0/0
24.7.2002 7:20

Majklhauske

Freee ..
komedianti..... o čem je ta debata  tekno a legální není co řešit ..... drogy jsou a budou pokud je nikdo nedistribuje tak mi nevadí..... už v pátek........ 
0/0
23.7.2002 20:43

Dino Dik

Techno = Náš styl = Nechte nás bejt!!!!!!!!
Kdo nikdy nebyl na technoparty tak nevi co to doopravdy je!Kazdej si mysli ze se tam jen fetuje apod.!Ale to neni vubec pravda,vetsina lidi si tam jde zatancovat na svoji oblibenou muziku!Co treba takova rockovy festaky -> tam se to kazdou chvily pere a fetuje tam mozna vic lidi nez na technu(nikdy jsem nevidel aby se to na technoparty popralo!!)!!!!Nechte technaře bejt!Je to náš styl,tak se do něho nepleťte!!!!!!
0/0
23.7.2002 19:07

Svaz močůvkářů

Re: Techno = Náš styl = Nechte nás bejt!!!!!!!!
Nenecháme !!!
0/0
24.7.2002 7:22

Dino Dik

Re: Re: Techno = Náš styl = Nechte nás bejt!!!!!!!!
Votravujte si nekoho jinyho nez nas!Vubec nevíte o čem Techno je!!Jděte někam!!!!!!
0/0
24.7.2002 19:13

Mgr. Větrný Josef

Re: Re: Re: Techno = Náš styl = Nechte nás bejt!!!!!!!!
Někam tu močůvku lít musí, už to pochopte, zemědělství je v krizi !!
0/0
26.7.2002 15:53

Babb

Samuraj je uplne mimo...
Free party je o svobode projevu a konani. Jestli nekoho jejich poradani rusi je to castecne chyba ze strany orgnizatoru, protoze nikdo kdo takovou party porada nestoji o to, aby o nem vedeli mistni a policie. Ale kdyz uz se najde misto ktere nikomu nevadi a nikoho akce nerusi, nehlede na to, ze je povolena v cem je problem ? V nicem. Free party ma pravo na svoji existenci !!!
0/0
23.7.2002 17:30

vudce

Re: Samuraj je uplne mimo...
 Babb:
Odsuzuje te za odporny Amerikanismus kterym jsi prosaklejsi vice nezli smazky zkorpeny chcankama k odneti pristupu na tuto stranku.
Od tedka, si hraj na Americana nekde jinde a klabos si ty svy polomyslenky treba i tou tvou Anglictinou ktera mluvena tebou zni vic jak cikanstina.  Ale jsem uz nevkrocis, rozumis!
Ted jdi o zvas sva provineni proti Ceskemu jazyku a jdi se omluvit panu Jungmanovi a jinym obrozencum ktery nam tento jazyk zachranili od zapadnich vetrelcu a germanskych kolaborantu jako jsi ty.
Vudce
 
0/0
23.7.2002 23:47

fakof

vsem tem posranejm vidlakum bych usekal ruce ,krutou smrt nakejm vymrdanejm motorkarum a fasounum !!!!!!!!!!!
0/0
23.7.2002 17:04

vudce

Re:
Hezky jmeno,hezky slova.  Volim te proto za obersturmbahnfuhrera pro debatu o leceni strikem sracek pro vsechny vesnice a okresy v Ceskem protektoratu ktere nadale bojiji proti srazum smazek a jinych podlidi. 
Doufam, ze v tve nove roli veskere diskuze, ve smeru logiky nacionalniho hnuti kterou jsi dnes nadmerne disponoval, budes nadale usmernovat a svym pozitivnim nadsenim pro vec ovlivnovat veskere hry s excrementem.
0/0
23.7.2002 23:37

V2

Re:
Myslím, že Fakof je z opačné strany. Jeho pravé jméno je Leonid Ivanovič Fakovov. Ač by se na tu hodnost  SS  obergruppenfuehrera hodil (neštítí se opravdu ničeho), není árijec a tudíž nemůže zastávat tak vysokou funkci.Navíc se asi jedná o špióna.Hihi.
0/0
24.7.2002 7:32

Samuraj

Drogy = Techno = Fanatizmus
Dělejte si to vaše techno na Měsíci; Pluto nebo Uran by bylo lepší, je to dál. Pak nebudete otravovat slušný lidi. Pokavad čtu dobře články, pak vás napadlo dvanáct až patnáct mužů. Vás bylo asi sto. Sakra, to je přesila. Vždyť je to směšné a nedá se tomu věřit. Věřil bych tomu, že sto lidí napadlo těch dvanáct. Ale ať je pravda jakákoliv, těch dvanáct či patnáct se rozhodlo hájit zájmy nás slušných lidí, měli by získat vyznamenání.
P.S. Jestli to bylo legální nebo nebylo, to je úplně jedno.
0/0
23.7.2002 14:10

valy

Re: Drogy = Techno = Fanatizmus
Heil Hitler!
0/0
23.7.2002 14:40

ceramic

Re: Re: Drogy = Techno = Fanatizmus
Začínám se v dikuzi orientovat. Sotvaže někdo smažkám šáhne (slovně) na jejich fet, tak je nazván fašistou.
0/0
23.7.2002 15:12

valy

Re: Re: Re: Drogy = Techno = Fanatizmus
Tady zrejmne ma nekdo trosku delsi vedeni. Napis mi tvoji adresu, ja k tobe prijedu s hownocucem, pokropim ti zahradku a nabouram ti auto. Tu pasaz s prejetim cloveka vynecham, protoze to ti garantuju, ze je peknej humus!!!
Tahle "afera" nema nic spolecnyho s ilegalnima drogama, par tupcu se tim pouze snazi odvest pozornost...
0/0
23.7.2002 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.