Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slonkovou dělily od smrti hodiny

Policie odhalila chystanou vraždu novinářky deníku MF DNES díky přiznání muže, který měl Sabinu Slonkovou zabít. Kriminalistům se přihlásil den před provedením vraždy. Policie redaktorku ihned převezla do úkrytu, kde byla až do neděle. Jaké pocity reportérka zažívala? Nebojí se dále vykonávat své nebezpečné povolání? Sabina Slonková odpovídala při on-line rozhovoru na otázky čtenářů - ZDE.Prohlédněte si videoreportáž nebo si poslechněte audio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

reno

Děsím se ,děsím!
Děsím se koho ještě označí 14x soudně trestaný recidivista a narkoman,a kdo všechno bude ještě na jeho udání zavřenej,je to hrůza ,vezme šmahem celé
zamini?Nebo dostal na dávku jen za tyhle?
0/0
28.7.2002 16:55

reno

To je akce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A to všechno rozjel recidivista a narkoman ,14x soudně trestaný!
Třeba mu dal někdo na dávku?
0/0
28.7.2002 16:39

reno

To je akce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A to prosím rozjel recidivista a narkoman 14x soudně trestaný !Možná mu dal někdo na dávku!
0/0
28.7.2002 16:36

Frantík

Re:ovce
Naprostý souhlas, někdy si říkám co tady ještě dělám v takový zemi,kde čtyřicet let jsme lezli do zadku na východ a teď lezeme do zadku američanum.Jsme skutečný ovce a nic jiného si nezasloužíme,protože neumíme být sami sebou a být hrdí na to že jsme češi.(asi není na co.)
0/0
28.7.2002 9:01

sashen

ovce.
chudak sabina slonkova.hlavne ze ji sem o tom videla mluvit tak asi trikrat,panove politici zato nejednaji o nicem jinym a jak to tak posloucham je mi nekdy docela spatne.pan prezident asi nechce nikomu jinymu dovolit, aby byl v zahranici slavnejsi nez on sam, a tak kdyz se naskytla docela slusna prilezitost tak ji vyuzil. copak kavan muze zato ze si srba "objednal vrazdu"? a krome toho, zijem v demokratickym state a tak by tady taky melo platit neco jako presumpce neviny, ne?.to ale nikoho nezajima. ani soudce kterej az se bude rozhodovat jestli uzna jeho vinu ne, urcite nerozhodne tak aby ho cesky lidi "ve jmenu spravedlnosti" vypiskali treba jako hodace. to tehdy taky kazdej rikal ze to je kreten aby nahodou nemel jinej nazor. nekdy se ptam sama sebe jestli v takovydle zemi chci zit.
0/0
27.7.2002 23:42

reno

Něco se chystá!
Řekl to sám,údajně "najmutý" vrahoun,a to sám na sebe!To jsou věci,teda to tady ještě nebylo,ale třeba k nám přichází demokracie,ze západu!A to skrze kecy nějakého provinčního narkomana a hospodského povaleče.Jsem uchvácen a okouzlen! Něco se chystá!
0/0
27.7.2002 22:35

Frantík

Co za tím je?
Co tak obdivuhodného a zajímavého našli naši němečtí přátelé (majitelé dnes) na dvacetileté středoškolačce když jí usadili do profesionálního křesla novinářky.Asi to ví Srba i Kavan, a nebo jenom bůh.
0/0
27.7.2002 15:39

"zarucene zpravy"
Proc cekat, az se kauza poradne prosetri. Vzdyt je to vsechno naprosto jasne. Tech 30 milionu italskych lir a nastrelovaci tuzky chtel dat Srba Janu Zizkovi, aby vyhral bitvu u Lipan. A ze "zarucenych zdroju" jsem se doslechl, ze byl vcera na Male Strane viden Kavan s V.I.Leninem. Asi planovali Velkou rijnovou revoluci.
0/0
27.7.2002 9:23

normalni clovek

Nedivim se, ze je tolik podvedenych kampelickaru. Ono totiz staci napriklad ric, ze Neznalek z Neznalkova zakroutil sousedovic krocanovi krkem a kolik se najde lidi, kteri budou chtit toho Neznalka hned kamenovat. A ty vyplody, ktere z toho vzniknou. Kam se hrabou nejlepsi vypraveci pohadek. A vubec, proc cekat na to, az se to poradne prosetri. Hlavne kdyz muzeme jeden druheho urazet.
0/0
26.7.2002 18:03

Jakamarus

Dobře dobře
Jessli to je pravda, a když se na toho burana s řetězem na roláku  podvám tak tomu věřím, je dobře, že ho drapli aměli by ho zavřít až zčerná doživotně bez možnosti udělení milosti a s tvrdou manuální prací. a ten zbytek taky
0/0
26.7.2002 16:37

Darius

kontakt
Vazeni, pokud chcete zustat v kontaktu, prihlaste se do besedy pod nazvem zvon na portalu pandora.cz - jo a take jsem dostal e-mail od pana George Vanka, ze 31.7. je u sv. Vaclava v 16 hod demonstrace za odstoupeni Kavan ze vsech funkci. Ukazuje mi to jinak spatnou adresu - spravna je info@darius.cz
0/0
24.7.2002 21:12

Frantík

kachnička chutnala
Kachnička byla dobrá,ale je jich poslední dobou trochu moc i pan prezident se napapal taky,ale ať si dá pozor aby se nepřejedl chlapec,přece jenom už má věk.Rakas má  asi pravdu.
0/0
24.7.2002 18:44

:-)

SKVĚLÁ ZPRÁVA
 Když si projedete diskusní fóra, zjistíte, že už nejsme národ, který slepě věří všemu, co napíšou novinářští pisálkouvé. Dokážeme si vytvořit svůj názor. No, není to skvělá zpráva? Novináři se budou muset víc snažit a nejen opisovat zprávy agentur.
0/0
24.7.2002 16:57

taky obcan

Re: SKVĚLÁ ZPRÁVA
omyl, to už většina z nás uměla dřív, a často nejlépe u piva. Proč jste k A neřekl ještě to B : není jasné, za co ten názor stojí.....jak stádo lidí v kukuřičném poli naháněné lovícími opicemi, viz film Planeta opic....
0/0
25.7.2002 9:23

Rakas

Slonkovina nebo snad sloní vina?
Pohádky, a vypráví je novodobá hrdinka. Téma je prosté -zabiják z Vimperka měl zbalil Semtex do igelitky a vyjet do Prahy zlikvidovat novinářku s neuvěřitelnou investigativní erudicí (kvalifikací). Snad by se i doptal kde ji zastihnout měl její fotku. Jenomže asi neuměl pracovat s rozbuškou a tak volil pistoli a protože asi byl přeci jenom charakter, nebo mu někdo nabídl více škváry, tak to nakonec prásknul. A tím pro něj pohádka skončila. Neskončila ale pro jiné, ti teprve na výdělek čekají. Někteří na popularitu, jiní na trest, holt taková je doba. Ale jen zřídkakdy je doba horší než lidé. Kde je pravda? Jde vůbec o pravdu? Rakas
0/0
24.7.2002 15:55

ML

Tak, myslím, že jde o provokaci.Za vše může ODS a hlavně Václav Klaus.Pánové Komárci,Peheové,Leštinové,Hanáci, prosím Vás braňte levicové vymoženosti,které nám nastolila soc. spravedlivá vláda proti těm hnusným tunelářům a proklatým podnikatelkům z ODS
0/0
24.7.2002 13:40

Vašek

Re:
Milý mladý chlapče, uvědom si, že Klausova vláda sice založila "zákonné" podmínky, ale teprve socdem Zemanova vláda se dopustila největších podvodů. A chraň nás Bůh, aby se k moci dostali Grebeníčkovci - to by byl teprve průser.  Takže, co si vybrat - je to stejná verbež, které jde jen o vlastní prachy....
0/0
25.7.2002 8:17

Miksi

Neuvěřitelné
Nejnovější aféra je opravdu neuvěřitelná, stejně tak neuvěřitelně neprofesionální je celý pokus o zosnování nájemné vraždy - přiznám se, že zpočátku jsem bylo spíš ochotna věřit, že je to nějaká mediální bublina, vyrobená pro okurkovou sezonu. Pak jsem si vzpomněla na směšně provedený pokus o puč v býv. Sovětském Svazu s cílem odstranit Gorbačova. Je to tak, neprofesionalita provedení není důkaz neviny.  Asi nám nezbývá než smířit se s myšlenkou, že vyšetřování vinu spíš prokáže než neprokáže. Na rozdíl od několika přispěvovatelů, kteří jsou přesvědčeni že ohrožení nájemným vrahem patří k práci novináře, já věřím že v civilizovaném světě to neplatí. U nás to asi možné je, myslím že je to smutné.
0/0
23.7.2002 22:33

Dan(1)

Re: Neuvěřitelné
Máte plnou pravdu, vzpomínám si na soudruha Borise Pugo, který si hrál na velkého profíka. Po zpackaném puči si to hodil... Jenže cca 30% občanů nepřesvědčíte, že toto není pokus o likvidaci čestného, pravdomluvného a dokonalého agenta Kavana.
0/0
23.7.2002 23:11

driver

nemá čisté svědomí
Kdyby nepsala, co ji napadne, možná, že by ji nikdo zastřelit nechtěl. Dámo šáhněte si do svědomí!
0/0
23.7.2002 20:15

Honza

Re: nemá čisté svědomí
Coze?!? Takze se ma napred jit nejakeho Velkeho Bratra zeptat, co ma psat - ba co dim, co ji smi napadnout?
0/0
28.7.2002 14:01

Pavel

Netřeba z toho dělat vědu
např. ve Španělsku nebo Itálii je mezi novináři přirozená profesní úmrtnost tak nevím, proč bychom měli být jiní.
0/0
23.7.2002 14:26

kardan

Re: Netřeba z toho dělat vědu
... třeba proto, že u nás žádní novináři nejsou ...
0/0
23.7.2002 14:53

Piskoř

Průřez názorů
Náhodně jsem si zběžně prolistoval celou diskuzi k tématu "Slonková". Stručně několik postřehů: - samozřejmě každý má právo na svůj názor - udivuje mně vulgárnost některých účastníků, zřejmě je tím suplována vrozená inteligence - obdivuhodný je počet "ředitelů zeměkoule", typicky česká vlastnost - v naší "demokracii" není nic nemožné - demokracie vyspělé společnosti není v žádném případě to co my demokracií nazýváme a jak ji bohužel většina národa chápe - šokující je zjištění, že tolik lidí v naší společnosti dává rovnítko mezi pojmy: dosažené vzdělání = inteligence, morálka, schopnosti.Velmi vhodný námět pro hlubší sociologický průzkum. - bohužel znám celou řadu naprosto vylízaných a zkorumpovaných pak, která absolvovala vysokou školu, mnohá z nich zaujímají významné posty - připravme se na horší časy ve společnosti, nejsme ještě morálně na dně - novinářům přeji dobrý čich a hodně odvahy
0/0
23.7.2002 13:57

outcast

Re: Průřez názorů
Správně! Už je mi z těch polointelektuálů taky na blití. Zajímá je všechno možný jako hrubky, nesprávné vyjadřování a stodeset dalších věcí, ale na podstatu serou. Někteří "vzdělanější" nemohou uvěřit, že by studovaný estébák Srba (a dalších 90% hovad, která téhle zemi vládnou) postupoval takto neprofesionálně. On je totiž patrně nejen svině, ale ještě navíc nekompetentní. Pro vás ostatní: "Není větší neštěstí, než když se někdo vzdělá za hranici své přirozené inteligence! "
0/0
23.7.2002 14:14

kardan

Re: Re: Průřez názorů
Konstatování, že ..."Není větší neštěstí, než když se někdo vzdělá za hranici své přirozené inteligence!"  ... nemá chybu a zjišťuji, že mne tato nehoda postihla krátce po seznámení s malou násobilkou, tedy někdy ve věku patnácti let nebo krátce poté. Přesto (nebo právě proto) si dovolím neupírat ostatním právo na vlastní názor, ale to vlastně nikomu neupíráte ani Vy. Ale asi bych nebyl tak příkrý. Prostě žijeme v době, kdy je pro mnohé velice těžké vytvořit si vlastní názor, protože materiál pro podobné rozhodování je přetvořen a předtvořen v médiích. Nebo znetvořen. Stěží rozlišit viruální realitu od skutečné podstaty. Dobytek (promiňte) Srbova formátu se v takovém prostředí cítí jako ryba ve vodě.  
0/0
23.7.2002 14:48

Jouda

Re: Re: Re: Průřez názorů
Tak pod Vas prispevek se rad podepisu. To ze si novinari dokazou leccos prevratit a pribarvit, at uz chtene nebo nechtene je znamo. Co by jinak vyvolalo takovou nenavist? Jiste i pravda byva neprijemna. Ale dost se podivuji jak tato kauza rychle nabira smer na novou vladu a stav nasi demokracie. Ja zastavam nazor ze ve vsech skupinach lidi (profesnich, spolecenskych) je priblizne stejne procento gauneru a slusnych lidi (napr. ze stejne procento pedofilu je v cele populaci i mezi cirkevnimi hodnostari.. jen priklad). Ja osobne si stejne myslim, ze o chystane vrazde ani (gauner) Srba nemusel vedet. Treba to vzniklo v hlave te jeho pritelkyne ..Nesahej mi na meho Karlicka, nebo Te zabiju, Ty jedna..... A taky se mi libi jak celou zalezitost "odhalila" Policie. Pritom to "odhalil" jak je ted uz znamo obycejny fetak, co si uvedomil, ze kdyby se mu nahodou neco potom stalo, ani pes po nem nestekne. Nakonec ale je nutne pripomenout, ze hlidaci pes demokracie funguje a to je dobre.
0/0
23.7.2002 23:41

Dodo

Re: Re: Průřez názorů
Cece Outcast, tobe se povedlo hloubkou sveho prispevku Piskorovu teorii skutecne potvrdit.. :-)))))
0/0
23.7.2002 17:47

Petr

Re: Průřez názorů
Pekne a strucne vystizeni "demokracie" po cesku, ceskeho uvazovani, proste cechackovstvi. Kdyz jsem si poprve precetl Skvoreckeho Ze zivota ceske spolecnosti (v te dobe jiz zil v zahranici) dost jsem pochopil o spolecnosti v niz jsem zil a nevidel to co clovek vidi az tuto spolecnost opusti. Jak se zda, cechackovstvi se stale siri jako nador, jako epidemie.
0/0
23.7.2002 15:58

Vašek

Re: Průřez názorů
Milý příteli Piskoři, zcela souhlasím s Vaším průřezem. Ale navíc - mě štvou příspěvky lidí, kteří se hrubě opírají do paní Slonkové a MF Dnes. Asi je ani nenapadne si přečíst jiné noviny - kdyby se podívali do konkurenčních Lidovek či dokonce Práva, zjistili by, že asi tato kausa je pravdivá - oni totiž všichni píšou víceméně stejně. A určitě to neopisují!  Paní Slonkové věřím, protože téměř všechny její "objevy" (nenapadá mě to správné slovo) se ukázaly být pravdivými. Co s tím udělala naše justice je jiná otázka. Jen ať pracuje dál (ta paní Slonková, že; justice ať se mnohdy hanbou červená).
0/0
25.7.2002 8:49

Emílek

Akce "čisté ruce"
Uvědomte si,že akce čisté ruce je pro ČSSD to najzákladnější jak chránit její členy prěd stíháním a očistit každého.Zvlášť důsledně očistit vládní  špičky od všeho zlého, protože naše zákony platí pro každého, bez výjimek!!!!
 
0/0
23.7.2002 13:55

pražák

Vše očistí akce "čisté ruce"
Uvidíte,že vše se urovná a nikdo nebude brán v odpovědnost.K tomu máme odborníky od specialistů socanů z akce "čisté ruce," ale nevíme pro koho čisté ruce !!!!!!!!!!
0/0
23.7.2002 13:38

india

šakal
Ježišmarjá. Vždyť takhle by neobjednal atentát ani debilní absolvent zvláštní školy. najímat si na vraždu dva nezaměstnaný zlodějíčky. To je naprosto absurdní. Je nesmysl, že by s nimi jednal Srba, nebo někdo relevantní. Podle toho co nám oznámily naše sdělovací prostředky, tak by v tomhle případě byly popřeny všechny zásady politického atentátu. Je to naprostý nesmysl a nevěřím tomu ani za prase.
0/0
23.7.2002 13:28

pracák

Varování pro pisálky.
Varování pro pisálky kteří nemají co dělat v pracovní době.Jak již bylo uvedeno minulý týden,jsou sledovány PI adresy  a příspěvky pisálků jsou zasílány jejich vedoucím.
0/0
23.7.2002 13:25

kardan

Re: Varování pro pisálky.
Už se všichni bojíme. Vážený pane, nevím co je to PI adresa, ale možná jste myslel IP adresa nebo tak něco. Víte, případný postih mi docela stojí za to, abych si o někom upravil mínění. Před udavači se mám vždy na pozoru a tak budu mít alespoň jasno. A možná ten postih bude znamenat, že už nebudu chtít pracovat pro mého zaměstnavatele doma, ale omezím se na socialistických osm hodin v práci a dost. Ale Vaší optikou to možná bude vypadat tak, že musím doma pracovat, protože v práci přispívám do podobných diskuzí a navíc na svou práci nestačím. Takže hodně kontraproduktivní příspěvek, sakra.  A teď mne ještě k tomu udají ...
0/0
23.7.2002 13:39

Emílek

Re: Re: Varování pro pisálky.
Pro mně osobně je toto varování,které se objevilo minulý týden na internetu šokující a nic jiné vám o tom napsat nemůžu.
0/0
23.7.2002 14:04

Honza

Re: Varování pro pisálky - tech poznamka
Hm, a jak asi nekdo z IP adresy zjisti, kdo jsem, zda mam nejakeho vedouciho, kdo to je a jaky ma e-mail? Hm?
0/0
28.7.2002 14:09

kardan

Odpovědi paní Slonkové
Právě jsem si přečetl odpovědi paní Slonkové (viz "Reportérka Sabina Slonková odpovídá") a jsem velice zklamán. Ne snad obsahem odpovědí. Dovedu si představit, že paní Slonková je ještě v šoku ze všeho, co se kolem ní seběhlo a ze všeho, co bylo chystáno. Nebo si to nedovedu představit. To je jedno. Co mne zklamalo byla forma. Styl odpovědí. Profesionál jejího formátu - a ona se zřejmě pokládá za profesionála - musí odpovídat brilantně za jakékoliv situace. Je to školený člověk. Omlouvám se pokud se mýlím, ale mít několik hodin na zformulování článku, to se to píše a stylyzuje. Pokud někdo namítne, že její prací je především shánění podkladů a informací, pak já odrazím, že jde o komplexní věc. Sehnat i podat. A ve zmíněném rozhovoru jsem obratnost ve sdělení postrádal. Většina lidí, píšících do tohoto fóra, je neškolených a vyjadřuje se daleko obratněji. Neposuzuji obsah. Ani ho neodsuzuji. Jen u paní Slonkové postrádám řemeslnou zručnost. Odvahy má dost a respekt před ní. Vzdělání také není rozhodující, když je co říci. Ale je třeba také umět a vědět jak.
0/0
23.7.2002 13:24

Radek

Re: Odpovědi paní Slonkové
Slečna Slonková je patrně v šoku, proto je pošetilé obviňovat ji ze "špatného slohu". Nedokážete si představit, co taková situace s člověkem udělá. To už pak člověk ani neví, že "ch" je tvrdá souhláska. V každém případě, je mi zcela jedno, jaký sloh sl. Slonková používá. Podstatné je to, že píše pravdu a informuje veřejnost o závažných kauzách. Nevadí mi, že v MF Dnes je denně spousta překlepů, způsobených tím, že zde redaktoři pracují na Applech na SW, který nemá kontrolu pravopisu. Podstatné je to, že píší, to co píší. Já osobně jsem s MF Dnes velmi spokojen. Když jsem se sám dozvěděl jednu nespravedlnost a věděl jsem, že soud by to neodsoudil protože zde bylo sice nespočet nepřímých důkazů, ale ani jeden přímý, tak jsem to chtěl alespoň zveřejnit a MF Dnes mi to bez problémů otiskla a ještě mi dala honorář a veřejnost tak alespoň věděla pravdu. To, že je na věci pochybné to, že si Srba počínal příliš amatérsky, bych já jako pochybné neviděl. Když se podíváte na naši politickou scénu, zjistíte, že se chytrými lidmi příliš nehemží. Proto mě neudivuje, pokud je Srba natolik hloupý, jak to zatím podle současných informací vypadá.
0/0
23.7.2002 14:06

Bubák1

Re: Re: Odpovědi paní Slonkové
Slonková je v šoku minimálně od doby co píše do MfD. "Podstatné je že píše pravdu" podstatné je aby psala pravdu, tj. to co pravda je ne co si myslí, že pravda je.
0/0
23.7.2002 15:53

antitunelar

Re: Re: Re: Odpovědi paní Slonkové
Bubaku drz uz hubu, minule ses zastaval toho pracete Brozika !!!
0/0
23.7.2002 19:17

antitunelar

Re: Re: Re: Odpovědi paní Slonkové
Bubaku drz uz hubu, minule ses zastaval toho pracete Brozika !!!
0/0
23.7.2002 19:17

Achjo

Re: Re: Re: Odpovědi paní Slonkové
Hahahahahahahahahahahahaa(znáte ještě lepší citoslovce pro výsměch ? )
0/0
23.7.2002 22:17

Iva

Re: Odpovědi paní Slonkové
Měl byste si uvědomit, že není zcela "ve formě". Kdyby mně někdo ukládal tak vehementně o život, sbalím kufry a zmizím, dokud se s tím sama nevyrovnám. Sabina Slonková by si měla někde v klidu psychicky odpočinout (pokud to po takovém zážitku vůbec jde).
0/0
23.7.2002 14:08

kardan

Re: Re: Odpovědi paní Slonkové
Vycházel jsem z toho, že paní Slonková má našlápnuto k tomu, být vynikající a vyjímečnou novinářkou. Ale to řemeslo k tomu patří.  I v tak vyhrocené situaci. Ale asi to vidím dost zjednodušeně. Spíš určitě. (Osobně bych novinářem být nemohl, nemám tu odvahu, ale na druhou stranu ani příslušné ambice...) Jinak osobně MF kupuji také a také jsem převážně spokojen. Ale ne bez výhrad.
0/0
23.7.2002 14:26

Iva

Re: Re: Re: Odpovědi paní Slonkové
Výjimečná časem opravdu může být, ale teď po ní nemůžeme chtít precizní vyjadřování, chlap by to možná bral jinak, ale já sama jako žena tuším, jak emočně vypjatá je to pro ni doba.
0/0
23.7.2002 15:52

Lucie

Re: Odpovědi paní Slonkové
Je zajímavé, že od tak kritického a a perfekcionalizmus vyžadujícího přispivatele (jakým jste Vy) se dočkáme povedeného gramatického novotvaru, jakým je: "stylyzace". Jestliže neovládate gramatiku, tak se do dalších diskuzí, prosím, nepouštějte.
0/0
23.7.2002 14:49

kardan

Re: Re: Odpovědi paní Slonkové
Ano, pochopila jste naprosto správně, tato diskuze je o pravopisu. To snad přece poznal každý ...
0/0
23.7.2002 14:57

Mili

Re: Re: Re: Odpovědi paní Slonkové
Myslím, že odpovedi paní Slonkové byly v dané situaci jasné, nepatetické a inteligentni. Dovedete si predstavit, ze by nekdo chtel zabit Martina Komárka? To by byl nařez!
0/0
24.7.2002 9:56

mandaus

Držím palce!!!
Paní Slonková, většina otázek míří k panu Kavanovi, jestli mne ovšem paměť neklame, tak pana Srbu používal také (via Kavan) premiér M.Zeman , aby si utřel máslo na hlavě kvůli Štířínu!
0/0
23.7.2002 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.