Re: Pravda je, že auta jedou vlaky stojí.
Kolikrat jsem si od chvile, kdy CD zavedly svuj genialni cenovy system zalozeny na "slevach", rekl, ze s vlaky nechci uz nic mit! Pokazde, kdyz jsem vlakem od te doby nekam vyrazil (asi tak trikrat?) jsem nestihnul, co jsem stihnout potreboval. :-(
Vcera jsem taky jel tim vlakem, ktery tu byl nekolikrat zminen. Opravdu prima zazitek. Ceske drahy samozrejme nemohou za to, ze padly strom zablokuje trat (cca. 16:00 mezi Chlumem u Trebone a Planou nad Luznici) nebo shodi trolej (o dve hodiny pozdeji mezi Benesovem a Taborem). Ovsem dve hodiny zdrzeni v obou pripadech se mi zda skoro dost. Vlak, ktery mel jet 3 hodiny, dorazil do cile za hodin 7!!! Jesteze mi spolucestujici neztraceli humor. Mimochodem, v nasem kupe cestovala take pani, ktera pry vlakem cestuje velmi zridka, ale tentokrat se nechala presvedcit dcerou: ze pry je to rychle, zadne zacpy, pohodlicko... a tak tedy po dvaceti letech vlezla do vlaku. A za pouhe 204 koruny okusila vyhlidkovou jizdu rychlikem citajici 168 km prumernou rychlosti 24 km/h. :-)
Take bych se rad zeptal, jak casto se asi tak uklizeji ve vlacich toalety. Nevite nekdo? Ne ze bych takove vlakove WC nekdy vyzkousel (vzdycky radsi vydrzim), ale opet jsem mel to "poteseni" stat v precpanem vagone primo pred onemi dvermi. :-( A kolikpak by asi stalo udrzovat vozy v cistote, aby se clovek nemusel bat posadit ve vypranych svetlych kalhotech? Aby si nemusel zacpavat nos pri nastupu a vystupu dvermi, u kterych je zachod? Mozna by stacilo zjara ubrat na topeni z maxima treba na polovinu a usetrit tak na energii. :-(
Inu, Ceske drahy - jizda Vaseho zivota...