Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT: Naostro nahradí Špona Jakuba Železného

Zpravodajství České televize čekají od září nejviditelnější změny za posledních několik let. Z obrazovky definitivně zmizí dva klíčové publicistické pořady televize: každodenní komentované zpravodajství "21" na druhém kanále a nedělní diskuse Naostro na prvním programu ČT. Vedení televize už dříve oznámilo, že nový víkendový diskusní pořad bude řídit dosavadní redaktor Radiožurnálu Jakub Železný, syn dlouholetého generálního ředitele televize Nova Vladimíra Železného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Balvín nebo Balvan…

Kolik zlodějů ještě budeme podporovat ????
Balvín svou charakteristickou vlastností balvanitidou by už koněčně měl jít do kytek za jeho účinkování v ČT se projevil pouze jako podvodník a šmírák. Podporovat synka zloděje Železného a "experta na blbosti" Honyse by mohl ze svého a ne z daní českých občanů. Nechť tedy balvan odkulí své panděro a přestane v ČT smrdět! Už je toho balvana dost!
0/0
26.7.2002 16:54

Olda

Proti zrušení "21"!!!!
Mám za to, že pořad "21" byl jedním z nejkvalitnějších zpravodajských pořadů v TV (v posl. době zvláště, byl-li moderován sl. Sedláčkovou). Komunikace host-moderátor, značná flexibilita, možnost vyjádření se přímých aktérů jednotlivých kauz. Sledovanost 6% mě nepřekvapuje, zvláště vezmu-li v ohled neuvěřitelně vysokou sledovanost TV Nova a jejích připitomělých primitivních estrád a soutěží. Měl jsem za to, že ČT2 je televizí, která má oslovit zejména divácké menšiny, že jí nejde o masivní sledovanost. Zrušení "21" mě mrzí zejména proto, že zde neexistuje adekvátní náhrada, bude to nutně znamenat oploštění rozmanitosti, kterou se ČT2 mohla pyšnit. A to je rozhodně krok zpět!!
0/0
23.7.2002 13:08

bcd

A takový to byl krásný pořad
Divák se zde sice objektivnosti nedočkal, za zo "podpásovky" p.Šímy byly na denním pořádku. Rovněž výběr oponentů byl téměř vždy tendenční - asi kamarádi pana Šímy ? No má "krásný vkus".
0/0
22.7.2002 14:56

Iva

Nesmyslný boj o diváka
Vůbec nechápu, proč se má nový pořad vysílat "natruc" v sobotu v poledne. Cožpak námi placení profesionálové v ČT nechápou, že jsou televizí, jejíž divák neobědvá se zapnutou obrazovkou?! V jiném čase (večer) bych se možná na J. Železného dívala, ale ani kvůli němu televizi k sobotnímu obědu nezapnu.
0/0
22.7.2002 10:20

petra n.

Novinky k horšímu
Pan Šíma podle mě moderování politické debaty příliš nezvládal, takže zrovna jeho se zastávat nehodlám. Jakub Železný na mě působí jako redaktor a moderátor Radiožurnálu velmi dobře. Uvidíme jak mu to půjde na ČT. Jinak jsou ale změny na ČT pod psa. Ať už jde o výměny ve sportovní redakci nebo o rušení pořadů jako 21 nebo Tady a teď. Mám silný dojem, že pan Balvín se rozhodl udělat z ČT NOVU II. Hrozně mě to mrzí, protože sleduji ČT moc ráda.
0/0
22.7.2002 7:26

Bobes

aspon budu mit cas na jine veci, prectu knizku, vyjdu si do prirody, ...
zrusi to nejlepsi co meli, odstavi ty nejlepsi co tam jsou (viz. sport), takze ted se uz moc na televizi koukat nebudu (na Novu  se neda) nebo se zdokonalim v anglictine (a prepnu na BBC, CNN, ...), ale nevim jestli to tam neni taky bida. Skoda redakce sportu, skoda 21 a dalsich. Kral je mrtev, at zije novy kral a jeho druzina vernych, ted me napadlo, jeste, ze tu zustane iDNES a mfDNES, objektivita je zarucena , ale jsem i trochu optimista
0/0
20.7.2002 16:57

Bad Boy

Zamyšlení
Myslím si že ČT chce za každou cenu bojovat s Komerčními televizemi a to je podle mě největší chyba.Nezávislé filmy jako například Fargo se mi libí o 100% víc než než nějakej Kickboxer IV na Nově a víc mě vyhovuje Naostro než Bobrománie.Bohužel většina lidí u nás je čistě komerčně založená a o skutečné umění se nezajímá.Pro ostatní je tu veřejnoprávní televize která má bavit ale také vzdělávat.ČT má bezkonkurenčně nejlepší zpravodajstí z českých kanálů.Vysílá zpravodaje do celého světa,má odborníky na Ekonomiku,Zahraniční vztahy i Sport.Nova má pár břídilů kteří to nějak spíchnou dohromady.Vůbec nechápu proč se lidi dívají více na zpravodajství NOVY.Jednou jsem se jednoho borce zeptal jestli se dívá častějc na Televizní noviny nebo Události a proč.Řekl mi že na Novu a že ho nějaký zdlouhavé zahraniční a politický zprávy nebaví a že on si chce hlavně odpočnout a NOVA mu stačí.Problém je v tom že pokud chce člověk seriózně vědět o tom co se děje ve světě a u nás tak se prostě neodreaguje,protože musí vstřebávat a chápat informace.Daslší problém ČT je to že lidé jsou prostě zvyklí dívat se na NOVU.Do dokazuje například i celkem slabej výsledek Star Wars:Epizody I,což je do dnešního dne třetí nejúspěšnější film v historii kinematografie.Na obrazovkách ČT ho nevidělo ani milión diváků a to jen proto že ho dávala ČT1.I když je to celkem novej film a neběžel ani na HBO má v tomto smůlu i když distributoři se napakovali v kinech a na videu. Co s ČT2?To je těžká otázka.Já bych z něj vyděl moderní Informační kanál se sportovními přenosy.Něco jako mix CNN a EuroSportu,to by sledovanost určitě zvýšilo.Určitě ale nechci další komerční televizi.Těch už tady máme až moc.
0/0
20.7.2002 16:28

Bad Boy

Myslím si že ČT chce za každou cenu bojovat s Komerčními televizemi a to je podle mě největší chyba.Nezávislé filmy jako například Fargo se mi libí o 100% víc než než nějakej Kickboxer IV na Nově a víc mě vyhovuje Naostro než Bobrománie.Bohužel většina lidí u nás je čistě komerčně založená a o skutečné umění se nezajímá.Pro ostatní je tu veřejnoprávní televize která má bavit ale také vzdělávat.ČT má bezkonkurenčně nejlepší zpravodajstí z českých kanálů.Vysílá zpravodaje do celého světa,má odborníky na Ekonomiku,Zahraniční vztahy i Sport.Nova má pár břídilů kteří to nějak spíchnou dohromady.Vůbec nechápu proč se lidi dívají více na zpravodajství NOVY.Jednou jsem se jednoho borce zeptal jestli se dívá častějc na Televizní noviny nebo Události a proč.Řekl mi že na Novu a že ho nějaký zdlouhavé zahraniční a politický zprávy nebaví a že on si chce hlavně odpočnout a NOVA mu stačí.Problém je v tom že pokud chce člověk seriózně vědět o tom co se děje ve světě a u nás tak se prostě neodreaguje,protože musí vstřebávat a chápat informace.Daslší problém ČT je to že lidé jsou prostě zvyklí dívat se na NOVU.Do dokazuje například i celkem slabej výsledek Star Wars:Epizody I,což je do dnešního dne třetí nejúspěšnější film v historii kinematografie.Na obrazovkách ČT ho nevidělo ani milión diváků a to jen proto že ho dávala ČT1.I když je to celkem novej film a neběžel ani na HBO má v tomto smůlu i když distributoři se napakovali v kinech a na videu. Co s ČT2?To je těžká otázka.Já bych z něj vyděl moderní Informační kanál se sportovními přenosy.Něco jako mix CNN a EuroSportu,to by sledovanost určitě zvýšilo.Určitě ale nechci další komerční televizi.Těch už tady máme až moc.
0/0
20.7.2002 16:28

krafal

ods
před volbama by za to mohla ods, ale kdo dneska?
0/0
20.7.2002 14:43

Jugoslav Hřébik

Re: ODS
Omyl! Pan Jiří Balvín pracuje pro ODS!!!
0/0
20.7.2002 16:23

krafal

Re: Re: ODS
tak je to dobry...
0/0
21.7.2002 10:15

V.V.

???
To je ten znásilnovač,nebo je to někdo další z klanu?
0/0
20.7.2002 11:55

havtom

Papa Zelezny
Kdyz je pan Jakub Zelezny takovy profik, proc uz si ho jeho papa nezamestnal v Nove, kdyz tam mel jeste co rikat....ale asi nechteli vzbudit dojem protekce :)
 
0/0
20.7.2002 11:48

pepíno

Re: Papa Zelezny
Spíš se potřebují nasrat do další televize!!!
0/0
22.7.2002 18:11

Zdeněk

nechápu
... proč rušit "21"- občas se mi stane, že prostě zpávy po sedmé nestihnu, tak aspoň mrknu na 21 (události plus jsou pro mě už zase příliš pozdě)..... i když moderátoři v poslední době již nejsou to co bývali, pořád se na to dá dívat. A nedělní "naostro"- to už teda vůbec nechápu proč rušit. Musím se přidat k názoru, že pan Šíma je v této době asi nejlepší moderátor politických diskuzí na obrazovce (české).
Prostě nechápu proč rušit část zpravodajství, které se povedlo vcelku dobře rozběhnout. Ještě mě tak napadlo, že čt nevysílá žádnou telenovelu, takže zrušením části zpravodajství by se tam na ni možná ta hodinka našla
0/0
20.7.2002 11:05

Afro

Re: nechápu
Šíma že je nejlepší? Se svojí neschopností opustit téma a dalšími nedostatky? Jedině Jan Pokorný!!
0/0
21.7.2002 14:36

dfx

zpravodajský kanál
chtělo by to nějaký čistě zpravodajský kanál, úrovně CNN by jsme se asi nedočkali, ale slovenská TA3 taky není špatná, takže něco podobného by se hodilo
0/0
20.7.2002 10:56

Mira

normalizace
Šíma je jasně nejlepší moderátor politické diskuze v této zemi. Hysterická Bobošíková na Nově ani narcisní Podzimek na Primě mu nesahají ani po kotníky. Je zjevné, že v ČT dochází k normalizaci - jinak si nedovedu vysvětlit, proč se tak dobrý pořad (Nastro) ruší.
0/0
20.7.2002 10:06

Honza

Tak vám lidičky nevím, ale mám tak trochu obavy, že "moje" oblíbená ČT už nebude to co je, změny ano, ale rozumně, nechápu, jak může vést redakci sportu pan Ota Černý???!!! Nechápu, nechápu a, ještě jednou nechápu...
0/0
20.7.2002 9:33

Ladino

Mám z toho divný pocit.
Osobně bych uvítal, kdyby hlavní zpravodajský pořad trval třeba hodinu.... No, aspoň se nebudu tolik dívat na televizi.
0/0
20.7.2002 9:15

Mirek

¨Trucpodnik?
Stavět termíny programů na tom, že se vedle sebe postaví ve stejný čas na dvou televizích otce a syna mi připadá stupidní. Sobota odpoledne je doba, kdy se na televizi dívá málokdo. Snad proto si zvolil V.Železný tuto dobu aby tu časovou díru nějak vyplnil. Těch pár staříků co to sleduje je zanedbatelných. Ty koláče jsou úmyslně v procentech, aby se nezjistilo, že se dívá celkem  diváků. Myslím si, že při dnešním složení a kvalitě zpravodajů ČT je ale možné, že tam bude králem. A právě proto by měl dostat lepší vysílací čas, třeba místo toho přiblblého frajera Krause. 
0/0
20.7.2002 8:15

free

ct
jak to tak sleduju,tak se rusi na CT hodne poradu,ktere lidi sledovali.mne stve ze zrusili porad bez imunity,21 a na ostro jsou tez dobre porady,nechapu to a to mne je 24let.na novu zasadne nekoukam,protoze jejich zpravy jsou o nicem,jestli to bude i na ct tak pak nevim co budu sledovat
0/0
20.7.2002 7:50

Radomir

Budme optimiste
Zmena je zivot. A tento konkretni zivot je pekna kravina. Rad bych videl do zakulisi programovych inovaci. O motiv zlepseni kvality a urovne televizniho zpravodajstvi zrejme neslo. O co teda jde? O osobni zviditelneni urcitych jednotlivcu ci jejich ideji. Budme optimiste, treba se zdravy rozum nekdy objevi i na CT.
0/0
20.7.2002 7:17

lojzmen

Apríl???
Marně vzpomínám, zda v tomto období nebývá něco podobného, jako Apríl!
0/0
20.7.2002 7:05

Radek Chalupa

Ach jo...
Obávám se, že jde jen o další krok k postupné přeměně ČT ve "veřejnoprávní Novu" - tedy bulvár, k jehož sledování stačí IQ průměrně vyvinutého šimpanze - který ovšem (skoro) všichni platíme z koncesionářských poplatků a asi něco na to jde i z našich daní.
0/0
20.7.2002 6:32

Laliq

Proč rušit 21
Já hlavně nechápu, proč by mněl být problém pro ČT2 (respektive '21') sledovanost 6 %. Hergot, proto tu čé-té dvojku máme, ne? Je naprosto jasné, že tento typ pořadu nebude mít nikdy velkou sledovanost, ale je potřeba takové relace vysílat! Připadá mi to, jako by se vedení České televize mermomocí chtělo zapojit do boje o koláče (čímž myslím přesně ty koláče, které každou neděli ukazuje Železný ve svém nestranném pořadu).
0/0
20.7.2002 3:49

abc

Re: Proč rušit 21
Toto všechno jsou kroky k budoucí privatizaci ČT2 a k zglajchšaltování ČT1 tak, jak se to mělo stát už dříve a bylo to pozdrženo televizní stávkou. Komu slouží Nova každý vidí, teď jde o to, aby stejně sloužila i ČT...
0/0
20.7.2002 9:25

jahoda

nezapomeňte na zvířátka ......
nevím jestli jsem jediný kdo sleduje téměř všechno zpravodajství ČT, dokonce bych zapochyboval o těch 6% co má 21tka, ale přijde mi to jako čirý nesmysl -
nechápu co budou sledovat lidé jako já, ne že bych byl úplný kulturní analfabet,  je mi 26 let a zpravodajství (pro mě klidně bez sportu) je pro mě poměrně důležité. Nyní budou  jen dvě možnosti - buď přepnu na nějakou vykopávku na Nově, nebo budu sledovat více či méně "vážnou zábavu" na ČT2 - možná by se u nás mohla zrodit nějaká TV přímo určená jen na zpravodajství (CNN, TA3....)
nechápu proč ČT zužuje to co umí dle mého názoru nejlépe, a také nechápu proč duplikovat Události v 19.15, proč rušit Tady a teď ??????
ach jo - to zase někdo přemýšlel tak jako ve změně designu Událostí - nechci být vulgární, ale po nástupu nového ředitele mám pocit, že žezlo převzali nějací debilové (a to myslím jako diagnózu)
doufám že si to přečte i ředitel ČT a že si na to připije s ředitelem zpravodajství - a nezapomeňte na zvířátka na konci zpravodajství - to tam rozhodně chybí :-)) myslím že se dočkáme :-))
změnám zdar !!!!!
0/0
20.7.2002 2:28

Santa

Re: nezapomeňte na zvířátka ......
Souhlasím.
0/0
20.7.2002 2:47

Mahas

Re: Re: nezapomeňte na zvířátka ......
S tím sportem jste to přehnal !!! Zpravodajství o sportu na Nově bych snad ani nenazval zpravodajstvím.... ale jinak... Obávám se , že máte pravdu. Jestli on mladý Železný nebude něco na styl trojského koně v ČT... Tatínkovi by se náramně hodilo zlikvidovat ty ještě minim. zbytky slušného zpravodajství v naší veřejnoprávní televizi. ( Ono s tím sportem to už takhle jde od desíti k pěti... pan Černý nás dovede snad až do záporných hodnot...)
Jsem doktor, ale ne psychiatr, co si ale pamatuju ze školy, tak možná Váš odhad na nové vední ČT sedí. K naší vlastní škodě :-(
 
0/0
20.7.2002 6:58

Marten

...
Nevím, proč by neměl vydržet. Pokud chtějí na ČT skutečného profesionála, kterým Jakub Železný bezpochyby je, tak jde o dobrou volbu.
0/0
20.7.2002 1:47

Mahas

Re: ...
Můžete mi , prosím, definovat skutečného profesionála ???
O panu Železném mladším toho moc nevím ( jen co je možno si přečíst v tisku a na internetu ) , ale o panu Černém vím víc než dost. To rozhodně moje představa profesionála není...spíše právě naopak a vidíte, je v čele redakce sportu.
Ano, na Nově si zajisté rvou vlasy , že ho nezískali. Zvláště když měli možnost sledovat některé jeho " výkony " jako mluvčího pana ministra Fišera...Profesionál každým coulem...
Obávám se že tohle jasně ukazuje  směr kam ČT jde poslední dobou...
0/0
20.7.2002 7:05

Marten

Re: Re: ...
:) Máte pravdu. Pan černý je prototypem zdravě vypadajícího a sportovně založeného intelektuála... Srovnáváte trošku nesrovnatelné. Ale jinak profík je podle mne ten, kdo pracuje v nejvyšší kvalitě v každém okamžiku, doplňuje své působení notnou dávkou poctivosti a ve vhodnou chvíli a na vhodném místě dokáže uplatnit své sebevědomí či pokoru. Ten, koho zajímá výsledek jeho práce v souvislostech a tyto také dokáže rozpoznat.
0/0
20.7.2002 12:56

Marten

Re: Re: ...
:) Máte pravdu. Pan černý je prototypem zdravě vypadajícího a sportovně založeného intelektuála... Srovnáváte trošku nesrovnatelné. Ale jinak profík je podle mne ten, kdo pracuje v nejvyšší kvalitě v každém okamžiku, doplňuje své působení notnou dávkou poctivosti a ve vhodnou chvíli a na vhodném místě dokáže uplatnit své sebevědomí či pokoru. Ten, koho zajímá výsledek jeho práce v souvislostech a tyto také dokáže rozpoznat.
0/0
20.7.2002 12:58

barny

...
Železný na ČT moc dlouho nebude. Nechápu proč ruší  "21" !
0/0
20.7.2002 1:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.