Diskuze

Volby mi změnily život, říká Klaus

"Nejsem zvyklý lelkovat, poflakovat se, dovolenkovat. Před volbami jsem měl život rozpočítán na minuty, najednou jej rozpočítán nemám a zpočátku jsem z toho byl velmi zmatený. Můj život se v každém případě změnil," tak odpovídá Václav Klaus v rozhovoru pro MF DNES na otázku, jak mu volby, v nichž ODS získala necelých pětadvacet procent hlasů, skončila druhá, ale současně výrazně klesl její vliv na vládu, změnily život.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EKONOM

20. 7. 2002 18:53
Pane Klausi, neměl jste nechat lidí krást a podvádět.
Myslím to poctivě. Osobně k Vám mám sympatie. Ten nadpis doplňuji o to, že krást chtěli všichni, což nebylo možné. Na řadu lidí již nic nezbylo. A tyto lidí to natolik rozšílilo, že jste u nich upadl v nemilost. Takže se to mělo udělat tak, aby se na každého něco z toho rozkradeného dostalo. Pokus o to byl kuponovou privatizaci. To však nebylo to pravé ořechové jak se nakonec ukázalo. Neboujte se pan Špidla dojede také na to, že již nebude nic k rozkrádání ze státního majetku. Takže si lidí budou krást majetky mezi sebou. A to bude celkem roztomila společnost v naši zemi. Takže nelelkujte a prosím pokuste se dát pravici zase do pořádku. Děkuji Vám.
0 0
možnosti

JM

20. 7. 2002 15:42
Vase starosti....
Pred chvili jsem si na CTK precetl, ze ministerstvo financi navrhlo schodek rozpoctu 157 miliard korun. Je to katastrofa a tady se parta zoufalcu snazi vice ci mene pomlouvat ci obhajovat V. Klause. Neziju v CR a zrejme jiz nikdy natrvalo nebudu tak by me to samozrejme nemuselo trapit, ale kdyz vidim tu skodolibou cechackovskou skodolibost a zavist, je mi z toho na nic. Tady se verejne rozkrada majetek vasich deti (nebot nekdo to zaplatit bude muset) a lopaty tady oslavuji porazku ODS a vitezstvi sve soc. dem. ci 18% komunistu. Nejsem a nikdy jsem nebyl zadnym fanouskem zadne ceske politicke strany, ale jedno vam reknu a vy si na to za par let vzpomenete. Radeji 10 Klausu nez jednoho socialniho fanatika s takovym rozpoctem. Jestli pro to zvednou radobypravicaci z US ruku nezbyva nez jim plivnout do ksichtu. Vam ostatnim jez podobnou zalezitost podporujete to doufam udelaji vase deti.
0 0
možnosti

c u later

19. 7. 2002 16:11
Vaclav Klaus je vlastne velmi "uspesny" politik...
...dokonale zbabral svuj pseudovytvor-kuponovou privatizaci,v '96 se mu po financnich skandalech ve vlastni strane rozpadla vlada,v '98 prohral volby se socanama a v roce 2002 si to pro jistotu zopakoval...no a ted uz nedela ani toho pitomyho mistopredsedu v parlamente...ale to nic...vzdyt prece zijeme v cechach,v zemi kde se neuspesni politici nikdy o koryto bat nemusi...V.K. sve pusobeni v ceske politice vzal prilis osobne,prilis emocionalne a proto pro nej neni cesty zpet...SAM nikdy,NIKDY NEODSTOUPI
A propos...nevite nekdo kde je Mgr.Vetrny,to odeesacke prase???...uz mi zacina chybet
0 0
možnosti

EKONOM

20. 7. 2002 19:00
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

laco

19. 7. 2002 14:47
Klaus patří do generace,
která nám může pouze říkat jak se co nemá dělat ale ne jak se co má dělat.
0 0
možnosti

Fitinka

19. 7. 2002 14:34
Telefonicka Kampan
Dodavam konkretni pripad zakonu - napr.: v Rakousku se jedna oTelekommunikationsgesetz – TKG
Unerbetene Anrufe
§ 101. Anrufe -einschließlich das Senden von Fernkopien - zu Werbezwecken ohne vorherige  – Einwilligung des Teilnehmers sind unzulässig. Der Einwilligung des Teilnehmers steht die Einwilligungeiner Person, die vom Teilnehmer zur Benützung seines Anschlusses ermächtigt wurde, gleich. Dieerteilte Einwilligung kann jederzeit widerrufen werden; der Widerruf der Einwilligung hat auf einVertragsverhältnis mit dem Adressaten der Einwilligung keinen Einfluß.
0 0
možnosti

Jan

19. 7. 2002 13:42
Re: Re: Re: Re: Re: Klaus prezident???? (Lenka
Lenko máš pravdu v tom, že diskuze je svobodná a každý může projevit svůj názor. Ale proč se potom tak zlobíš, když má někdo názor opačný Tvému? Vždyť i tvrzení některých dalších diskutérů o tom, že 25% hlasů pro ODS je potvrzením její síly a ne její prohra je naprosto zcestné a jenom dokazuje naprostou zaslepenost v uvažování. Každý dobře ví, že 75% voličů dalo přednost jiným stranám, tak jakápak radost z druhého místa. Jinak s Tebou souhlasím, že V.K. by klidně mohl být presidentem. U nás je to pouze representativní funkce, tak jako v Německu. Zde se toho nedá příliš mnoho zkazit.V.H. je toho plným důkazem. Měj se hezky.
0 0
možnosti

Lenka

19. 7. 2002 16:08
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus prezident???? (Lenka
Díky, ty také.
0 0
možnosti

Fitinka

19. 7. 2002 13:34
Kritika Klause
Velmi souhlasim s nazorem, ze ODS je presprilis kritizovana za veskere sve pociny, ale nezapricinil se take VK o to tak trochu sam svym nadurelym a provokativnim chovanim?? Jinak ty svatousky s US taky nemuzu ani vystat - kdyz jsi vzpomenu tenkrat pri Sarajevu na tu krivou drzku Pilipovu, jeste ted me mrazi po zadech. Kdyby se Klaus choval jenom trochu profesionalne a necpal vsem do chrtanu jak je dobrej - v necem je, to uznavam- ale ty nejlepsi to nerikaji pri kazde prilezitost - Kolikrat jsme slyseli od Hrusinskeho ze byl super herec? Kolikrat, ze Hudecek je dobrej houslista? Kolikrat od Formana ? Ani jednou - protoze jsou profici a nemuseji si to na kazdem rohu dokazovat.
0 0
možnosti

juramac

19. 7. 2002 12:21
no.......
vsimli jste si vsichni jedne zajimave veci ? Jeste zadna strana nebyla nasimi medii podrobena takovemu naporu a takovemu rozebirani, jako ODS. prakticky od doby tzv. sarajevskeho atentatu" kdy se ze spoluviniku tzv. krize stala Unie Svatych jsem prakticky nikde nezaznamenal jedinou pozitivni presentaci kohokoliv a cehokoliv z ODS. kazdy,byt sebemensi krok nebo veta je donekonecna rozebirana a komentovana zcela zamerne negativnim zpusobem,novinari se predhaneji ve svych duchaplnostech "co kdyz a co kdyby" atd. Delaji to dlouha leta, stejny cas z Unie Svatych delaji ty "ty jedine,spravne a ciste "politiky, tu novou a "jinou" stranu.......ODS je zcela zamerne dlouha leta presentovana ,jako strana, ktera je plna podvodniku a ktera podvodniky podporuje. nyni, kdyz nevyhrala volby, tak se mluvi o tvrde porazce (25 % ale neni zadna porazka...)donekonecna se rozebiraji sahodlouhymi a smesnymi uvahami to, jestli ten Klaus konecne odejde,rozebira se jejich vlastni hodnoceni techto voleb ale v teto zemi se deji daleko zavaznejsi veci. Treba to, ze tato nova vlada hodla zadluzit kazdeho obcana bez rozdilu veku a postaveni na nejakych 100.000 kc na hlavu , a to za pouhe 4 roky. To ale pro nase novinare neni zajimave, dulezite je, ze Klaus bude mit mensi kancelar a tretinovy plat........To je zprava,kterou chce hladovy dav slyset a kterou si spolecne s novinami koupi....... Nikdo z techto pisalku nikdy podobne detailne nerozebiral zadnou jinou stranu,nikdo tak uporne nekritizuje zadneho jineho politika ,nez pana Klause. Nikdo se nepozastavuje a nerozebira priciny rozpadu one slavne xkoalice nebo zisk pouhych 3 % pro Unii Svatych. Nikdo se nezajima o jejich sponzory,o jejich celni predstavitele, nikdo nerozebira kazde slovo napr. pana Kuhnla nebo Svobody. Nikdo se nezajima, co na neuspech jejich stran rikaji jejich manzelky... A ze jejich vysledek je proti 25 % ODS primo desivy a do parlamentu a vlady se dostali jen diky chladnemu politickemu kalkulu,ani to nikdo nekomentuje...nekomentuje nikdo ani to, ze prave US se stala jedinou pricinou tolik kritizovane oposmlouvy, ze jen na zaklade jejich nerealnych pozadavku pred 4 lety vznikla, jako nouzove reseni, ktere melo jediny ucel-drzet vladu CSSD alespon castecne na uzde. nyni opet nikdo nekomentuje, ze pred volbami prohlasovali hrdinsky (jako stokrat pred tim), ze nedopusti, nepripusti,nedovoli,zabrani......Pouhych par dni na to ale dopustili,pripustili,dovolili a nezabranili......kde je v nasich mediich nejaka skutecne seriozni kritika tohoto politikareni, tohoto prodeje sve politiky za kresla ve vlade a v parlamentu ? Nikde. Hlavni tema je prece Klaus,protoze ten je v soucasne dobe na zadech a proto je potreba se po nem projit. Lidi to chteji slyset a tak jim to prodame...... Omlouvam se vsem za sve delsi povidani a preji hezky den.
0 0
možnosti

jindra

19. 7. 2002 12:26
Re: no.......
Naprosto souhlasim. jen bych doplnil, ze kouzelne na tom vsem je, ze i pres tuto cilenou a dlouhotrvajici propagandu ODS ziskala 25 % hlasu !!!!! To je asi to, co nase "novinare" nejvice zere a prekvapuje. cekali presne opacny vysledek,delali pro to vsechno mozne a nemozne a jediny,kdo na tom dolatil byla US se vymi 3 %.......Trejme si pani "novonari" mysli, ze tento narod je plny hlupaku, kteri veri kazde jejich slovo a podle toho jednaji. Ale prave onech 25 % volicu jim dalo dostatecne silne najevo,ze se hluboce myli.....a to je dobre .
0 0
možnosti

bradley

19. 7. 2002 12:18
Vzhůru do klidných časů !!!
VK je dozajista charismatická osobnost, ať si o něm myslíme co chceme. Leč doba, ve které nyní žijeme, je už díkybohu normálním časem, ve kterém není třeba "hrdinských" skutků. A do této doby není třeba vůdců (ani v dobrém, ani ve špatném). Dobrá vláda současnosti má být, dle mého, pokud možno nenápadná, klidná a hlavně primárně slušná. Pár poznámek k Lence: stalo se módou zejména příznivců VK zaklínat se pravicí a ODS jako její jedinou a nezastupitelnou vykladačkou (je tu paralela s jistou vedoucí úlohou). Přece není možné si uzurpovat jedinou pravdu a všechny ostatní cejchovat slovy, jako: děsivý, budící hrůzu apod. A aby bylo jasno: já si nemyslím, že socdem vidění světa je to nejlepší a s jistou dávkou sentimentu vzpomínám na první polovinu 90-tých let, kdy tu bylo prosazování pravicově-liberálních zásad jaksi silněji personálně zajištěno.
0 0
možnosti

jindra

19. 7. 2002 12:42
Re: Vzhůru do klidných časů !!!
Budu s tebou trochu polemizovat : pises,,ze soucasna doba je "normalnim casem". Pokud povazujes za normalni, ze se tady bude dal vesele zadluzovat pristi generace na ukor sladkeho nicnedelani a prizivnictvi omezenych a neschopnych jedincu.........no, nic. Souhlasim, ze vlada by mela byt klidna a slusna. Ale domnivas se ,ze tato vlada takovou je a bude ? ja si to urcite nemyslim,u kdyz to je vec osobniho pohledu.......dale pises neco o "uzurpovani jedine pravdy". ne, ODS nikdy nic takoveho necinila, vzdy nabizela svuj nazor do seriozni diskuse. Mozna se nekomu mohl tento nazor jevit, jako prilis tvrdy ale nikdy jsem nezaznamenal, ze by ODS uzurpovala jakesi pravo na pravdu. Ale co mohu rici zcela smele, stranou, ktera dokazala ne jednou ale nekolikrat presentovat sve nazory,jako tu jedinou a spravnou pravdu byla jakasi US. To, ze tuto svou "pravdu" dokazala behem nekolika malo dni a dokonce i hodin obratit casto naruby, pro to existuje spoustta realnych argumentu a faktu... Ano, Klaus je silna persona ale neni v ODS zdaleka sam. jenze diky dlouhotrvajici a cilene propagande se podarilo z jeho osoby udelat demonickou osobnost, ketar je zodpovedna za vsecho, dokonce jsem nedavno slysel vazne minenou uvahu, ze i za nizkou porodnost.......No, ze by u me nejaky pan Klaus nebo kdokoliv jiny ovlivnoval, jak a kdy sukam, to uz je hodne ujeta myslenka....Jenze spousta lidi nepremysli, staci jim, ze si v novinach prectoumze ten ci onen politi , zdurazneno z ODS , udelal to ci ono a proto je ta ODS spatna a ten Klaus muze za vsechno. Takto je ODS presentovana dlouha leta, a i kdyz drtivou vetsinu poznamek a nazoru nikdo nemuze podlozit jedinym realnym faktem, tak je vyrcena ,zakorenena ve vedomi lidi bez vlastniho usudku a pak se nemuzeme divit, ze tito lide bud voli CSSD nebo znechucene nejdou k volbam vubec. Takze nevim, jak to myslis se svym nadpisem "vzhuru do klidnych casu" ale ja si nemyslim, ze by byli prilis klidne......Spis se chce rici, "ZPATKY KE SVETLYM ZITRKUM ......vpred ani krok"
0 0
možnosti

Karel

19. 7. 2002 11:57
no nazdar
Pane Bože ochraňuj nás, Venca Klausů by si troufl na presidenta.
0 0
možnosti