Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volby mi změnily život, říká Klaus

"Nejsem zvyklý lelkovat, poflakovat se, dovolenkovat. Před volbami jsem měl život rozpočítán na minuty, najednou jej rozpočítán nemám a zpočátku jsem z toho byl velmi zmatený. Můj život se v každém případě změnil," tak odpovídá Václav Klaus v rozhovoru pro MF DNES na otázku, jak mu volby, v nichž ODS získala necelých pětadvacet procent hlasů, skončila druhá, ale současně výrazně klesl její vliv na vládu, změnily život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EKONOM

Pane Klausi, neměl jste nechat lidí krást a podvádět.
Myslím to poctivě. Osobně k Vám mám sympatie. Ten nadpis doplňuji o to, že krást chtěli všichni, což nebylo možné. Na řadu lidí již nic nezbylo. A tyto lidí to natolik rozšílilo, že jste u nich upadl v nemilost. Takže se to mělo udělat tak, aby se na každého něco z toho rozkradeného dostalo. Pokus o to byl kuponovou privatizaci. To však nebylo to pravé ořechové jak se nakonec ukázalo. Neboujte se pan Špidla dojede také na to, že již nebude nic k rozkrádání ze státního majetku. Takže si lidí budou krást majetky mezi sebou. A to bude celkem roztomila společnost v naši zemi. Takže nelelkujte a prosím pokuste se dát pravici zase do pořádku. Děkuji Vám.
0/0
20.7.2002 18:53

JM

Vase starosti....
Pred chvili jsem si na CTK precetl, ze ministerstvo financi navrhlo schodek rozpoctu 157 miliard korun. Je to katastrofa a tady se parta zoufalcu snazi vice ci mene pomlouvat ci obhajovat V. Klause. Neziju v CR a zrejme jiz nikdy natrvalo nebudu tak by me to samozrejme nemuselo trapit, ale kdyz vidim tu skodolibou cechackovskou skodolibost a zavist, je mi z toho na nic. Tady se verejne rozkrada majetek vasich deti (nebot nekdo to zaplatit bude muset) a lopaty tady oslavuji porazku ODS a vitezstvi sve soc. dem. ci 18% komunistu. Nejsem a nikdy jsem nebyl zadnym fanouskem zadne ceske politicke strany, ale jedno vam reknu a vy si na to za par let vzpomenete. Radeji 10 Klausu nez jednoho socialniho fanatika s takovym rozpoctem. Jestli pro to zvednou radobypravicaci z US ruku nezbyva nez jim plivnout do ksichtu. Vam ostatnim jez podobnou zalezitost podporujete to doufam udelaji vase deti.
0/0
20.7.2002 15:42

c u later

Vaclav Klaus je vlastne velmi "uspesny" politik...
...dokonale zbabral svuj pseudovytvor-kuponovou privatizaci,v '96 se mu po financnich skandalech ve vlastni strane rozpadla vlada,v '98 prohral volby se socanama a v roce 2002 si to pro jistotu zopakoval...no a ted uz nedela ani toho pitomyho mistopredsedu v parlamente...ale to nic...vzdyt prece zijeme v cechach,v zemi kde se neuspesni politici nikdy o koryto bat nemusi...V.K. sve pusobeni v ceske politice vzal prilis osobne,prilis emocionalne a proto pro nej neni cesty zpet...SAM nikdy,NIKDY NEODSTOUPI
A propos...nevite nekdo kde je Mgr.Vetrny,to odeesacke prase???...uz mi zacina chybet
0/0
19.7.2002 16:11

EKONOM

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.7.2002 19:00

laco

Klaus patří do generace,
která nám může pouze říkat jak se co nemá dělat ale ne jak se co má dělat.
0/0
19.7.2002 14:47

Fitinka

Telefonicka Kampan
Dodavam konkretni pripad zakonu - napr.: v Rakousku se jedna oTelekommunikationsgesetz – TKG
Unerbetene Anrufe
§ 101. Anrufe -einschließlich das Senden von Fernkopien - zu Werbezwecken ohne vorherige  – Einwilligung des Teilnehmers sind unzulässig. Der Einwilligung des Teilnehmers steht die Einwilligungeiner Person, die vom Teilnehmer zur Benützung seines Anschlusses ermächtigt wurde, gleich. Dieerteilte Einwilligung kann jederzeit widerrufen werden; der Widerruf der Einwilligung hat auf einVertragsverhältnis mit dem Adressaten der Einwilligung keinen Einfluß.
0/0
19.7.2002 14:34

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Klaus prezident???? (Lenka
Lenko máš pravdu v tom, že diskuze je svobodná a každý může projevit svůj názor. Ale proč se potom tak zlobíš, když má někdo názor opačný Tvému? Vždyť i tvrzení některých dalších diskutérů o tom, že 25% hlasů pro ODS je potvrzením její síly a ne její prohra je naprosto zcestné a jenom dokazuje naprostou zaslepenost v uvažování. Každý dobře ví, že 75% voličů dalo přednost jiným stranám, tak jakápak radost z druhého místa. Jinak s Tebou souhlasím, že V.K. by klidně mohl být presidentem. U nás je to pouze representativní funkce, tak jako v Německu. Zde se toho nedá příliš mnoho zkazit.V.H. je toho plným důkazem. Měj se hezky.
0/0
19.7.2002 13:42

Lenka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klaus prezident???? (Lenka
Díky, ty také.
0/0
19.7.2002 16:08

Mira

Prezident rozhodně není jen reprezentativní funkce
To se nám jenom snaží pan Profesor namluvit, že se jedná pouze o reprezentativní funkci. Nedávno jsem někde slyšel, že prezident má pravomocí dostatek, jenom Václav Havel jich příliš nevyužívá. Snad se nepletu, ale dle tohoto zdroje, kterým si už nejsem jist (snad ČRO), má prezident právo např. zůčastnit se každého jednání Parlamentu a dostane slovo pokaždé, když o to požádá, je oprávněn pokládat otázky členům vlády. Dále jmenuje lidi na posty spousty důležitých veřejných funkcí, na základě výsledků voleb pověřuje sestavením vlády ... Prezident určitě nemá takové pravomoci jako např. v USA, ale možná i tak by byla vhodná jeho přímá volba voliči. Asi by bylo vhodné prostudovat zákony. Třeba by Idnes mohli udělat nějaký přehled / rozbor / článek. Rozhodně před tím, než bych takovou funkci svěřil nějakému moulovi (teď nemám na mysli V.K.), určitě bych si prostudoval, jaké bude mít pravomoci. Ale to, že si já osobně nedovedu na tomto postu představit V.K., je moje věc. (Však už se Vladimír Železný těší na nějakou tu amnestii od prezidenta Václava Klause.)
0/0
19.7.2002 16:36

Fitinka

Kritika Klause
Velmi souhlasim s nazorem, ze ODS je presprilis kritizovana za veskere sve pociny, ale nezapricinil se take VK o to tak trochu sam svym nadurelym a provokativnim chovanim?? Jinak ty svatousky s US taky nemuzu ani vystat - kdyz jsi vzpomenu tenkrat pri Sarajevu na tu krivou drzku Pilipovu, jeste ted me mrazi po zadech. Kdyby se Klaus choval jenom trochu profesionalne a necpal vsem do chrtanu jak je dobrej - v necem je, to uznavam- ale ty nejlepsi to nerikaji pri kazde prilezitost - Kolikrat jsme slyseli od Hrusinskeho ze byl super herec? Kolikrat, ze Hudecek je dobrej houslista? Kolikrat od Formana ? Ani jednou - protoze jsou profici a nemuseji si to na kazdem rohu dokazovat.
0/0
19.7.2002 13:34

juramac

no.......
vsimli jste si vsichni jedne zajimave veci ? Jeste zadna strana nebyla nasimi medii podrobena takovemu naporu a takovemu rozebirani, jako ODS. prakticky od doby tzv. sarajevskeho atentatu" kdy se ze spoluviniku tzv. krize stala Unie Svatych jsem prakticky nikde nezaznamenal jedinou pozitivni presentaci kohokoliv a cehokoliv z ODS. kazdy,byt sebemensi krok nebo veta je donekonecna rozebirana a komentovana zcela zamerne negativnim zpusobem,novinari se predhaneji ve svych duchaplnostech "co kdyz a co kdyby" atd. Delaji to dlouha leta, stejny cas z Unie Svatych delaji ty "ty jedine,spravne a ciste "politiky, tu novou a "jinou" stranu.......ODS je zcela zamerne dlouha leta presentovana ,jako strana, ktera je plna podvodniku a ktera podvodniky podporuje. nyni, kdyz nevyhrala volby, tak se mluvi o tvrde porazce (25 % ale neni zadna porazka...)donekonecna se rozebiraji sahodlouhymi a smesnymi uvahami to, jestli ten Klaus konecne odejde,rozebira se jejich vlastni hodnoceni techto voleb ale v teto zemi se deji daleko zavaznejsi veci. Treba to, ze tato nova vlada hodla zadluzit kazdeho obcana bez rozdilu veku a postaveni na nejakych 100.000 kc na hlavu , a to za pouhe 4 roky. To ale pro nase novinare neni zajimave, dulezite je, ze Klaus bude mit mensi kancelar a tretinovy plat........To je zprava,kterou chce hladovy dav slyset a kterou si spolecne s novinami koupi....... Nikdo z techto pisalku nikdy podobne detailne nerozebiral zadnou jinou stranu,nikdo tak uporne nekritizuje zadneho jineho politika ,nez pana Klause. Nikdo se nepozastavuje a nerozebira priciny rozpadu one slavne xkoalice nebo zisk pouhych 3 % pro Unii Svatych. Nikdo se nezajima o jejich sponzory,o jejich celni predstavitele, nikdo nerozebira kazde slovo napr. pana Kuhnla nebo Svobody. Nikdo se nezajima, co na neuspech jejich stran rikaji jejich manzelky... A ze jejich vysledek je proti 25 % ODS primo desivy a do parlamentu a vlady se dostali jen diky chladnemu politickemu kalkulu,ani to nikdo nekomentuje...nekomentuje nikdo ani to, ze prave US se stala jedinou pricinou tolik kritizovane oposmlouvy, ze jen na zaklade jejich nerealnych pozadavku pred 4 lety vznikla, jako nouzove reseni, ktere melo jediny ucel-drzet vladu CSSD alespon castecne na uzde. nyni opet nikdo nekomentuje, ze pred volbami prohlasovali hrdinsky (jako stokrat pred tim), ze nedopusti, nepripusti,nedovoli,zabrani......Pouhych par dni na to ale dopustili,pripustili,dovolili a nezabranili......kde je v nasich mediich nejaka skutecne seriozni kritika tohoto politikareni, tohoto prodeje sve politiky za kresla ve vlade a v parlamentu ? Nikde. Hlavni tema je prece Klaus,protoze ten je v soucasne dobe na zadech a proto je potreba se po nem projit. Lidi to chteji slyset a tak jim to prodame...... Omlouvam se vsem za sve delsi povidani a preji hezky den.
0/0
19.7.2002 12:21

jindra

Re: no.......
Naprosto souhlasim. jen bych doplnil, ze kouzelne na tom vsem je, ze i pres tuto cilenou a dlouhotrvajici propagandu ODS ziskala 25 % hlasu !!!!! To je asi to, co nase "novinare" nejvice zere a prekvapuje. cekali presne opacny vysledek,delali pro to vsechno mozne a nemozne a jediny,kdo na tom dolatil byla US se vymi 3 %.......Trejme si pani "novonari" mysli, ze tento narod je plny hlupaku, kteri veri kazde jejich slovo a podle toho jednaji. Ale prave onech 25 % volicu jim dalo dostatecne silne najevo,ze se hluboce myli.....a to je dobre .
0/0
19.7.2002 12:26

fromfr

Re: Re: no.......
média dokážou divy, to jakým způsobem se "objektivně" dlouhodobě a svědomitě naváží do ODS je ale i naše chyba - žádá si to trh, naštěsítí je tady ještě 25% vlících volíčů, škoda jen, že voliči pravicovich stran nejdou k volbám v jednom "šiku"; asi by bylo zajímavé zjistit motivaci novinářů proč ODS a proč ne zmiňovaná 4korouhvička je středem zájmu, ... není to tak, že pan Klaus je natolik výrazná osobnost, že díky naší národní povaze se všichni snažme ji nejen narvat zpátky do stáda, ale ještě ji přitom pěkně pošlapat?
0/0
19.7.2002 13:05

rh

Re: Re: Re: no.......
ODSáci neplačte,ona Vám to vynahrazuje TV Nova a madam Bobošíková v diskuzích na Nově.U ní člověk hned ví,koho volí.
0/0
19.7.2002 13:55

Jalter

Re: Re: Re: no.......
ANO. V JEDNOM ŠIKU!!!!!!!!! TO UŽ TU BYLO!!!!
0/0
19.7.2002 14:50

D`abel

Re: Re: no.......
Nejak mi nesedi ta matematika. Pokud 25% lidi volilo ODS, tak to znamena, ze ji 75% nevolilo. Jak to muzes povazovat za vyhru nejak nechapu. Asi to bude jako s tou na pul plnou sklenici. Je napul plna, nebo napul prazdna.
0/0
20.7.2002 5:37

Lenka

Re: no.......
...mluvíte mi z duše, konečně něco seriozního než věčné urážky a nesmyslná nařčení. Pořád se mluví o porážce ODS,ale byla druhá ve volbách, na to asi každý zapomíná. Na nás, na voliče ODS!!!!
0/0
19.7.2002 12:47

Zdeněk

Re: no.......
Beru MF pěknou řádku 30 let. V posledních letech na mě z onoho listu prakticky každý den shlíží milá tvář pana profesora. Nejinak je tomu i dnes, pár týdnů po jeho prohraných volbách, kdy by sa dalo spíše předpokládal, že po něm ani pes neštěkne. Tvrdit tedy, že MF je orientovaná proti VK je nehoráznost. Tolik servility co předváděla MF ve prospěch VK v předvolebním čase jsem nazažil. Právě to, že je neustále presentován na stránkách novin, jej drží nad vodou. Až se na něj redaktoři vykašlou a zmizí z jejich stránek, zmizí i z politiky a posléze i z našeho vědomí stejně tak, jako Miloš Zeman který se na rozdíl od VK s tímto faktem již dávno smířil.
0/0
19.7.2002 12:56

fromfr

Re: Re: no.......
... je jen otázka, zda to od pana Zemana není tah, kterým nám ještě všem vytře zrak ...prezident by měl být nadstranický, že ..
0/0
19.7.2002 13:09

Honza

Re: Re: no.......
Pane Zdenku, vy jste se asi zblaznil, nebo neumite cist. To, ze jsou v MF fotografie Vaclava Klause, jeste neznamena, ze prave ze strany tohoto deniku neni proti nemu vedena dlouhodoba diskreditacni kampan. Servilni vuci nemu byli pani redaktori tak do roku 1996. Honza
0/0
19.7.2002 13:16

séma

Re: Re: Re: no.......
tak jste si hezky pobrečeli a vyměnili názory na "nepřátelská média" - nic proti tomu - pak jsou tu ještě ti "socani, idioti, nemakačenkové" atd., což ovšem nejsou, kupodivu - jak by každý čekal - voliči ČSSD a KSČM, ale všichni ti co nevolí ODS - no jo, ale média spolu s lidmi, kteří zaplať bůh mohou mít jakýkoli názor na kohokoli, tady budou doufám stále, takže "diskreditační kampaň" bude pokračovat - nestálo by za to raději se zamyslet nad tím, jestli se volby nedají vyhrát i v tomto (reálném!) světě?
0/0
19.7.2002 13:38

Zdeněk

Re: Re: Re: no.......
Milý Honzíku, čtete zřejmě jiný plátek. K těm fotografiím patří samozřejmě obsáhlé články, které nejsou pro VK nijak škodlivé a které jej čtenářů tvrdě a neúprosně stále připomínají. Za nehoráznost například považuji pitvání majetkových poměrů vedoucích činitelů stran v předvolební době, které se v případě ODS obešlo jen všeobecným konstatováním. Málem tak MF přišla o jednoho předplatitele.
0/0
19.7.2002 13:47

bradley

Vzhůru do klidných časů !!!
VK je dozajista charismatická osobnost, ať si o něm myslíme co chceme. Leč doba, ve které nyní žijeme, je už díkybohu normálním časem, ve kterém není třeba "hrdinských" skutků. A do této doby není třeba vůdců (ani v dobrém, ani ve špatném). Dobrá vláda současnosti má být, dle mého, pokud možno nenápadná, klidná a hlavně primárně slušná. Pár poznámek k Lence: stalo se módou zejména příznivců VK zaklínat se pravicí a ODS jako její jedinou a nezastupitelnou vykladačkou (je tu paralela s jistou vedoucí úlohou). Přece není možné si uzurpovat jedinou pravdu a všechny ostatní cejchovat slovy, jako: děsivý, budící hrůzu apod. A aby bylo jasno: já si nemyslím, že socdem vidění světa je to nejlepší a s jistou dávkou sentimentu vzpomínám na první polovinu 90-tých let, kdy tu bylo prosazování pravicově-liberálních zásad jaksi silněji personálně zajištěno.
0/0
19.7.2002 12:18

jindra

Re: Vzhůru do klidných časů !!!
Budu s tebou trochu polemizovat : pises,,ze soucasna doba je "normalnim casem". Pokud povazujes za normalni, ze se tady bude dal vesele zadluzovat pristi generace na ukor sladkeho nicnedelani a prizivnictvi omezenych a neschopnych jedincu.........no, nic. Souhlasim, ze vlada by mela byt klidna a slusna. Ale domnivas se ,ze tato vlada takovou je a bude ? ja si to urcite nemyslim,u kdyz to je vec osobniho pohledu.......dale pises neco o "uzurpovani jedine pravdy". ne, ODS nikdy nic takoveho necinila, vzdy nabizela svuj nazor do seriozni diskuse. Mozna se nekomu mohl tento nazor jevit, jako prilis tvrdy ale nikdy jsem nezaznamenal, ze by ODS uzurpovala jakesi pravo na pravdu. Ale co mohu rici zcela smele, stranou, ktera dokazala ne jednou ale nekolikrat presentovat sve nazory,jako tu jedinou a spravnou pravdu byla jakasi US. To, ze tuto svou "pravdu" dokazala behem nekolika malo dni a dokonce i hodin obratit casto naruby, pro to existuje spoustta realnych argumentu a faktu... Ano, Klaus je silna persona ale neni v ODS zdaleka sam. jenze diky dlouhotrvajici a cilene propagande se podarilo z jeho osoby udelat demonickou osobnost, ketar je zodpovedna za vsecho, dokonce jsem nedavno slysel vazne minenou uvahu, ze i za nizkou porodnost.......No, ze by u me nejaky pan Klaus nebo kdokoliv jiny ovlivnoval, jak a kdy sukam, to uz je hodne ujeta myslenka....Jenze spousta lidi nepremysli, staci jim, ze si v novinach prectoumze ten ci onen politi , zdurazneno z ODS , udelal to ci ono a proto je ta ODS spatna a ten Klaus muze za vsechno. Takto je ODS presentovana dlouha leta, a i kdyz drtivou vetsinu poznamek a nazoru nikdo nemuze podlozit jedinym realnym faktem, tak je vyrcena ,zakorenena ve vedomi lidi bez vlastniho usudku a pak se nemuzeme divit, ze tito lide bud voli CSSD nebo znechucene nejdou k volbam vubec. Takze nevim, jak to myslis se svym nadpisem "vzhuru do klidnych casu" ale ja si nemyslim, ze by byli prilis klidne......Spis se chce rici, "ZPATKY KE SVETLYM ZITRKUM ......vpred ani krok"
0/0
19.7.2002 12:42

padrnos

Re: Re: Vzhůru do klidných časů !!!
K tomu neni co dodat, to sedi,jako prdel na hrnci.........
0/0
19.7.2002 12:46

bradley

Re: Re: Vzhůru do klidných časů !!!
Nepravosti a lumpárny se děly vždycky a bohužel se budou dít i v budoucnosti. Znakem normálnosti poměrů je skutečnost, že se o tom ví a díkybohu se občas stane i náprava a darebáci za to sem a tam pykají. Děje se to v zemích, o kterých ani ty určitě moc nepochybuješ, Německo (ministr obrany) nebo USA (viceprezitent). Z povahy věci vyplývá, že ten, kdo je u vlády, si pochvaluje vlastní kroky, a ten, kdo je v opozici, naopak varuje a poukazuje na "spálenou zemi" Za poslední dekádu se u vlády vystřídaly všechny demokratické strany a všechny ukázaly, že něco umí a něco zase ne. Nikdo nemá patent na rozum a na světě neexistuje ideální forma vládnutí. Nějak mi nesedí řeči o mediálních kampaních za nebo proti někomu. Dělat politiku není jenom o vlastní výkonnosti, ale (bohužel ?) i presentaci své práce, říká se tomu "dobrá pověst". Platí to v obchodě stejně jako v politice. V dnešním světě neprodáš dobrou myšlenku, když ji nedokážeš presentovat.
0/0
19.7.2002 14:07

Karel

no nazdar
Pane Bože ochraňuj nás, Venca Klausů by si troufl na presidenta.
0/0
19.7.2002 11:57

Zdenek

Prispevky VĚRY -- vazne potentni holka
Re: Re: Re: Re: Klaus prezident ??? (Věra , 19.7.2002 10:27)  reagovat   NESUĎ TOLIK OSTATNÍ, MAJÍ PRÁVO NA SVŮJ NÁZOR, STEJNĚ JAKO TY. I KDYŽ SE TI NELÍBÍ. POKUD JENOM KRITIZUJEŠ - POTOM JSI ZE STEJNÉHO HNÍZDA JAKO PAN PROFESOR. RUKU NA SRDCE, NEJSI ANI TY DOKONALÁ!!!!!
  Re: Re: Re: Re: Klaus prezident ??? (Věra , 19.7.2002 10:29)  reagovat   A JEŠTĚ NĚCO? A COPAK TEDY VLASTNĚ SNÁŠÍŠ? JENOM POCHLEBOVÁNÍ STEJNĚ JAKO PAN PROFESOR, JINÝ NÁZOR - TEDY NEPŘÍTEL? NEBO ŽE BYS TY SNÁŠELA ZLATÁ VEJCE STEJNĚ JAKO ON???? POTOM - BYS TEDY PATŘILA DO SLEPIČÁRNY!!!! ZLATÉ!!!
  Re: Re: Klaus prezidentem?!? :-o (Věra , 19.7.2002 10:25)  reagovat   LENKO - JE TO NAPOMÁDOVANÝ, ZAMINDRÁKOVANÝ SENILNÍ DĚDEK, COŽ JSI SLEPÁ?   Re: A kde je slušnost? (Věra , 19.7.2002 10:23)  reagovat   KDO JSI, ŽE SOUDÍŠ? A KOLIK JE TI? RESPEKTUJ NÁZORY OSTATNÍCH, NE JENOM SVŮJ - EGOISTKO!!!!   Re: Re: Re: President = morální úroveň. (Věra , 19.7.2002 10:22)  reagovat   TAK TOHLE NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ. POKUD ANO - NECH SE VYŠETŘIT!!!!
  Re: Re: Re: Nechci klause za prezidenta (Věra , 19.7.2002 10:18)  reagovat   ABY NÁŠ STÁT REPREZENTOVALA TAKOVÁTO FIGURA - NIKDY!!!!!
   Re: Re: Nechci klause za prezidenta (Věra , 19.7.2002 10:19)  reagovat   TAK TY CHCEŠ???? POTOM JSI MU PODOBNÁ!!!!   Re: Daňové přiznání jen pro chudé ? (Věra , 19.7.2002 10:12)  reagovat   Protože se bojí, že bude chycen jako "malá rybička" - podle jeho slov!!!Cha, cha.. a co opravdu malé rybičky? On je neseriozní už od pohledu, a což teprve jeho kecy...   Re: Re: Klaus prezident???? (Věra , 19.7.2002 10:15)  reagovat   Tak tedy - Leničko!!!! Za copak si pana profesora vážíš? A kolik je ti vlastně roků!!!! Víš, co "pan profesor" sliboval, když nastoupil poprvé? Že si 2 roky utáhneme opasek, odrazíme se ode dna a budeme "za vodou"!!!! TO SI PAMATUJI - A PAMĚŤ MÁM CHVÁLA BOHU VELICE DOOU. A ŽE JSEM TAK SMĚLÁ, ČEHOPAK ON JE VLASTNĚ PROFESOR????? DÁM TI RADU, LENIČKO - NEBUĎ NAIVNÍ!!!!  
0/0
19.7.2002 11:57

fromfr

Co se takhle obrátit ...
... s tou kritikou nejdřív na tu osobu v zrcadle než si vyleju zlost za vlastní prohry na úspěšného člověka? Každý z nás má možnost dostat se tam kam se dostal pan Klaus, dokážeme to? Předpokládám, že všich tlučhubové a tlučhubky, kteří své příspěvky místo racionálními a objektivními argumenty je spíš špikují vulgarizmy, se na post na úrovni pana Klause nedostanou nikdy. Každý z nás má nějaký cíl, někdo vyšší post, někdo velkou rodinu, někdo jen se v pohodlí usadit a nadávat na všechno a na všechny kolem sebe (mimo sebe). Každému jsou přístupné tyto stránky, ale možná bychom se mohli domluvit, že se přestaneme urážet navzájem a začneme argumentovat na solidní úrovni. Vždyť by tyto stránky moly být pro nás přínosem jak rozšiřovat svůj obzor a jak si vytříbit svůj názor.
0/0
19.7.2002 11:44

Fitinka

Re: Co se takhle obrátit ...
A co ze to same neporadis panu Klausovi ?
0/0
19.7.2002 12:03

Fitinka

Telefonicka Kampan
Jeste jsem se zapomnela vyjadrit k tomu telefonovani. Takze za prve noviny jiste neprehani - ja sama jsem mluvila asi s peti lidmi v mem okoli, kterym to bylo vice nez neprijemne a pro uklidneni zadny z tech volanych ODS urcite nevolil, takze bych prohlasila, ze to melo spis opacny efekt. Dale bych podotkla, ze nedovolene telefonovani (pred tim neodsouhlasene s volajicim) je v mnoha zemich EU trestny cin!!!!! a doporucuji tudiz nasim zakonodarcum, aby se v teto veci tez angazovali. No ale co by pan Klaus neudelal pro kamose v telekomu - oni urcite nabidli specialni cenu.
0/0
19.7.2002 11:23

Petr

Re: Telefonicka Kampan
Mohu se zeptat na vysvetleni pojmu " nedovolene telefonovani (pred tim neodsouhlasene s volajicim) "????????????????????? Nejak mi unika smysl...
0/0
19.7.2002 13:35

Fitinka

Re: Re: Telefonicka Kampan
to znamena, ze se Te nejdrive zeptaji, jestli ti smi zavolat a kdyz jim das souhlas, tak potom muzou. Ale neohlaseny telefonat za ucelem reklamy apod je protizakonny.Treba kdyz se domluvis s firmou - hele zavolejte mi az dostanete to a to zbozi - tak ti zavolaji, ale kdyby volali jen na "blind" jako jestli teda nahodou neco nepotrebujes - tak to se nesmi.
0/0
19.7.2002 14:06

KENY

Napořád
Nejhorší je to ,že pan profesor už to nemůže zabalit, ani kdyby chtěl.V momentě, kdy by měl skončit, se vystavuje nebezpečí, že se provalí všechny ty velké lumpárny, které ODS za jeho vedení za uplynulých 11 let provedla.(Tak jako to pomalu začíná praskat s pražskými radními).Ale tady už nepůjde jen o levně nakoupené garáže nebo byty v Krkonoších, tady už půjde do tuhého.Tvrzení paní Klausové o špercích za miliony po mamince už neobstojí.Takže s panem profesorem ze strachu, navždy v čele, zůstane ODS navěky.
0/0
19.7.2002 11:14

Fitinka

Re: Napořád
JO s ODS na veky zaleze do deky.
0/0
19.7.2002 11:36

sg

adresa techno nahravky vaclava klause :)
zde je  ta adresa na nahravku zminovanou ve clanku: http://www.baldachyn.cz/klaushaus/klaus.mp3
0/0
19.7.2002 11:06

Josef

Re: adresa techno nahravky vaclava klause :)
 Bomba, pecka, paraaaaaaaada
0/0
19.7.2002 11:47

sg

Re: Re: adresa techno nahravky vaclava klause :)
jojo
0/0
19.7.2002 14:28

Fitinka

Klausova rise
Pri cteni vyroku vazeneho pana profesora si vzpomenu na vtip, jak prijde Vaclav domu a manzelka rika pane Boze ty uz jsi doma? On na to - Livie doma mi muzes rikat Vaclave. Nechapu jak vysokoskolsky vzdelany clovek nema ale vubec prehled o tom co se deje kolem neho? Pripada mi jak kdyby zil v nejakem ustavu, neco jako bylo v preletu nad kukaccim hnizde a tam by mu za pomoci elektrickych soku sugerovali jaky je uzasny a nejlepsi a etc. Vazeny pane profesore uz jste nekdy ve svem zivote nahlas vyslovil - promin to byla moje chyba???? Asi ne - ale reknu Vam - je to fakt zuzo
A co se tyce postu prezidenta - je fakt ze je to v podstate pouze reprezentacni zalezitost - navrhuji vyhlasit Miss/Mrs/Ms Prezident soutez krasy a intelligence, a oblekout viteze do slusnych hadru a co se tyce uznavani v zahranici 99%celeho sveta vubec nevi, ze nejaka ceska republika existuje a kdybychom jim poslali opici jako naseho prezidenta tak to nikomu urcite divne neprijde. No a jelikoz je tato pozice spojena s mnoha vyhodami tak bychom ji meli udelit tomu, kdo si je skutecne zaslouzi. A TO KLAUS ROZHODNE NENI !!!
0/0
19.7.2002 10:59

Jirka

Kde je nahrávka
Po webu prý koluje zrapovaná nahrávka profesorova slavného telefonátu, kterým žadoní o naše hlasy.  Neznáte někdo adresu??? Chtěl bych se znovu pobavit. Díky
0/0
19.7.2002 10:39

Bubák1

Re: Kde je nahrávka
 
0/0
19.7.2002 11:07

Majda

Daňové přiznání jen pro chudé ?
proč se tak Klaus bojí daňového přiznání ? Vždyť ti, co žádají o přídavky na děti, musí přiznat veškeré příjmy rok co rok
0/0
19.7.2002 9:50

Tomas

Re: Daňové přiznání jen pro chudé ?
Ale, ale ty jsi Šmajda. Tady se vůbec nemluvi o daňovém přiznání, ale o majetkovém přiznání. Tedy o tom, že nějaký šiml s klotovým rukávem se rozhodne nebo se mu bude zdát, že už maš majetek ve větší hodnotě než by jsi asi měla mít a začne se ti prohrabávat v Tvém soukromí. Jako v USA  prověří zda účtenky za Tvoje spodní pradlo odpovídají Tvým kdoví jestli správně příjmům.  Onen šiml pak bude ve frontě na mlíko vytrubovat pohoršeným sousedkám, že nosíš kraječky a v noci se mu o Tobě bude závistivě zdát, protože ta jeho Máňa už dávno jaksi .....
0/0
19.7.2002 10:12

Věra

Re: Daňové přiznání jen pro chudé ?
Protože se bojí, že bude chycen jako "malá rybička" - podle jeho slov!!!Cha, cha.. a co opravdu malé rybičky? On je neseriozní už od pohledu, a což teprve jeho kecy...
0/0
19.7.2002 10:12

Dan(1)

Re: Re: Daňové přiznání jen pro chudé ?
Věro, nezlobte se, běžte si psát snad raději do Blesku. Hloupějších příspěvků, než jsou vaše, se tady najde jen málo. A není to dnes poprvé. Děkuji.
0/0
19.7.2002 10:34

Janek

Klaus prezident????
arogantní sebestředný vejtaha, tvrdící, že on jediný je....., on jediný ví...... Proboha, půlka národa jej nesnáší, prakticky zničil pravici svými postoji a slíbenými neprovedenými činy...., mele to svoje bez ohledu na realitu jako kdysi Jakeš. A to jsem Klause minule a předminule volil!!!
0/0
19.7.2002 9:41

Lenka

Re: Klaus prezident????
nesouhlasím, je to TVUJ názor. Já si pana profesora vážím.
0/0
19.7.2002 9:45

Sasa

Re: Re: Klaus prezident????
Muze i nemusi byt k rozhodovani povinnovan clovek, ktery ma parlamentni zkusennosti....pokud bude posuzovat veci, ktere se kolem neho deji a nebude se muset vecne prit a hledat sve intelektualni schopnosti, daleko vice se soustredi na tu  ci onu statni starost..
0/0
19.7.2002 10:03

Věra

Re: Re: Klaus prezident????
Tak tedy - Leničko!!!! Za copak si pana profesora vážíš? A kolik je ti vlastně roků!!!! Víš, co "pan profesor" sliboval, když nastoupil poprvé? Že si 2 roky utáhneme opasek, odrazíme se ode dna a budeme "za vodou"!!!! TO SI PAMATUJI - A PAMĚŤ MÁM CHVÁLA BOHU VELICE DOBROU. A ŽE JSEM TAK SMĚLÁ, ČEHOPAK ON JE VLASTNĚ PROFESOR????? DÁM TI RADU, LENIČKO - NEBUĎ NAIVNÍ!!!!
0/0
19.7.2002 10:15

Lenka

Re: Re: Re: Klaus prezident????
já mám také paměť dobrou a pamatuji si, jak tenhle národ cinkal klíči na náměstích. A také teď vidím,že ti samí lidé volí komunisty a socialisty!!!Lidé odmítají odpovědnost sami za sebe, radši volí pohodlíčko a péči státu. Každý volá po sociálních jistotách,ale kde na to ten stát má brát,nikoho nezajímá.Po nás ať přijde potopa. Co se týče věku, je mi 38 let, jestli si myslíte,že je to podstatné.Podstatné mě připadá to,že věřím v pravicovou politu, nechci, aby o mě rozhodoval stát,jsem svéprávná a chci nést sama odpovědnost za svůj život a nechci zadlužovat jednou svoje vnoučata a pravnoučata. Bohužel ale většina volí plnou ledničku,o víkendech na chatičku,garantové zaměstnání,dovolenou od ROH (nejlépe za hubičku),zdravotnictví zdarma, školství zdarma apod. To je sen o komunismu!!!
0/0
19.7.2002 10:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.