Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS ve sněmovně zabodovala

Seriál voleb do funkcí ve sněmovně končí. Poslanci se zbavili nedodělků, když na pátý pokus zvolili Miroslavu Němcovou z ODS na poslední, šestý místopředsednický post. Největší opoziční strana bodovala ještě jednou. To když se hlasovalo o šéfech všech třinácti výborů. Očekávalo se, že Jan Vidím z ODS, kterého sněmovna měla potvrdit ve funkci šéfa výboru pro obranu a bezpečnost, neprojde. Ale prošel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jura Jonášo

Venca K.
Venco kurňa tož bojuj já ti jož fandím a chcu tě vidět na hradě jako prezidenta. Tož jsi chlop na správném místě,OK
0/0
22.7.2002 1:12

Afro

Pocet mistopredsedu
6 místopředsedů je nesmysl. Meli by byt 3 jako dosud. Jeden za CSSD, jeden za ODS a jeden za KSCM.
0/0
18.7.2002 20:02

Toník

Omezeni?
Docela by me zajimalo, jastli jsou nastaveny nejake pravidle teto zajimave hry. Nezvolite me poprve, zkusim to znovu. Nevyjde to podruhe, pak jeste jednou a jeste jednou a jeste jednou a jeste ... Mam z toho takovy pocit, ze nekteri z poslancu si uvedomili, ze by Marvanova i Nemcova je "otravovaly" treba cele volebni obdobi. Nechapu to, vyhodi je dvermi, vrati se oknem. A to hned ctyrikrat. Grtuluji tedy vsem poslancum, co hlasovali pro Marvanovou a Nemcovou, ze u nich skutecne zvitezil zdravy rozum ... je treba skutecne se zabyvat podstatnejsimi vecmi, ne hlouposti!
0/0
18.7.2002 19:28

Toník

Omezeni?
0/0
18.7.2002 19:24

laco

Problém ODS je, že pořád s něčím bojují
Já když jdu na záchod tak jsi jdu ulevit kdežto oni chodí bojovat s h****m.
0/0
18.7.2002 16:37

colos

šaškárna
na kolikátý pokus by byl zvolen Spejbl s Hurvínkem? omlouvám se S+H,do týhle vypečený party vstoupit by bylo za trest ikdyž kdybychom chtěli prachy moc a kašlat na lidi a být V I P ?
0/0
18.7.2002 16:15

petra n.

Zvláštní titulek
Nejsem si jistá, že slovo "bodovat" přesně vyjadřuje způsob, jakým byli někteří kandidáti zvoleni (Němcová, Vidím - do výboru, i třeba Marvanová z US). Být autorem, zvolila bych méně optimistický slogan. Pokud je to myšleno jako nadsázka, pak to beru.
0/0
18.7.2002 14:39

jana kleer

ods
myslim si ze 1 milion volicu nesmime zapomenout ze kolem 8 milionu v republice je spousty deti  mladeze a lidi co vubec nevolili tak si myslim ze ods i kdyz jsem ja nevolila ani pro ne ani pro nekoho jineho ma narok mit zastupitele v parlamentu at se to nekomu libi nebo ne co se tyce komunistu prekvapuje me ze si velice dobre pamatuji jak vsichni potaji nadavali jak se maji na zapade jak u nas musi stat na vsechno fronty  podplacet od reznika zelinare a doktory a jaky je to bordel a dneska nadavaji na ty same veci ti sami lide co nadavali za komunismu  napred se musi naucit kazdy z nas byt zodpovedny za sebe a necekat ze  nam stat bude utirat zadek kdyz se chovaji uz lidi sami mezi sebou jako hulvati co muzeme cekat od politiku jana
0/0
18.7.2002 14:30

Cartman

Re: ods
No kurňa, to byl příspěvek
0/0
18.7.2002 14:43

bcd

Re: ods
Jestliže dnes nadávají lidé na ty samé věci jako za komunistů, je otázka zda to je chyba těch komunistů nebo současných a minulých vlád. To mi připomíná pana Klause, který za to že ho nikdo nevolil by vyměnil voliče.
0/0
18.7.2002 15:30

Petr

Re: ods
Při případném psaní dalšího příspěvku bych doporučil občas vyhledat na klávesnici klávesu " , ", jinak to opravdu není ke čtení.
0/0
18.7.2002 16:25

petra n.

Re: ods
Mám dojem, že jsem na jiném chatu četla, že žijete již 25 let v Kanadě, manžel je tuším Kanaďan a proto ani doma nemluvíte česky. Pokud je to pravda, pak mě překvapuje, že se vyjadřujete k současné vnitropolitické situaci v ČR. Co o ní víte? Asi čtete články na idnesu, že?
0/0
19.7.2002 13:32

0/0
18.7.2002 13:54

Jura

Re:
0/0
18.7.2002 14:51

Mr. Noname

S podivem ....
koukám, že vás to ještě překvapuje. Mě spíš štve, že si poslanci rozhazují naše peníze. Nechci se vás dotknout, ale jestli víte co dělají místopředsedové sněmovny, tak to je dosti trapná funkce. TO je něco jako učitelka ve třídě, která hlídá při písemce. Nic nedělá a občas řekne ticho. Pro potřeby našeho parlamentu ny stačili nanejvíš dva-tři místopředsedové, alespoň by byli nuceni do toho parlamentu chodit (jistě víte jaká je docházka).
Proč rozdávat zbytečně navíc peníze, které by se dali ušetřit. Nebo na co dvě auta. V pracovní době, aď jezdí s řidičem a  mimo pracovní dobu, ˇať se vozí ve svém.
Stačilo by jenom zkontrolovat, kolikrát volali poslanci vrámci své pracovní náplně a kolikrát soukromě, asi by jsme se divili.
Možná, že vám přídu malichernej, že se starám o pár desítek milionu, když nám utíkají stovky miliard, ale někde se začít musí. Tak nevím proč by měli být volení uředníci na tom lépe, než normální uředníci...běžný občan. 
0/0
18.7.2002 13:36

Vladimír Stwora

Re: S podivem ....
Oni mají dvě auta? Proboha na co? Sedět přeci můžou jenom v jednom v daném časovém okamžiku. 
Jinak s vaším příspěvkem zcela souhlasím.
0/0
18.7.2002 16:24

Pravice

ODS držíme Ti palce!
0/0
18.7.2002 13:04

Janek

Vysvětlím...
1. ( Delirium Tremens)Já bych tam nešel ani po prvním neuspěchu. Jen mne zarazilo, že někoho neodradí ani 4. Ano, podle sebe..., já bych to vzdal. Nepolezu oknem tam, kde mne vyhoděj dveřmi.    2. Vadilo mi i kandidování pí.Marvanové po třech odmítnutích i když mnozí by jí mohli morální kredit jen závidět(nevolil jsem US).     3.Když nemá nikdo co kecat do navržených kandidátů stranou(Komentátor), tak proč tajné hlasování??? Proč není rovnou dosazen???    4. Honzo, ODS volila 1/4 voličů, což byla cca 1/8 oprávněných voličů.
Proč tedy jsou tyto tajné volby, když do navržených nemá kdo co kecat, když budou kandidovat do úplnýho zblbnutí? Proč nejsou dosazeni rovnou?? Aby se mohlo kšeftovat. S postoji, hlasy....
0/0
18.7.2002 12:33

Bracha

Re: Vysvětlím...
Co myslis tim, ze 1/4 volicu je 1/8 opravnenych volicu? Mela by ODS mela dostat polovinu kresel z toho, co maji ted, nebo by mela byt snemovna obsazena jen z 50%? At tak nebo tak, pro komunisty, ODS i koalu volilo kolem 1 milionu lidi (v pripade komunistu "soudruhu"). "Ti, kteri spolu mluvi" maji ve snemovne jenom 50.5% hlasu a se zbytkem se jaksi nechteji bavit. To ale nemuze dopadnout dobre. Myslel jsem si, ze se to po letosni porazce ODS a cele pravice zmeni, ale zrejme musi prijit neco daleko horsiho, nez bylo letosni uvolneni komunistu z izolace. Snad je to jenom setrvacnost a rozum vcas prevazi nad emocemi.
0/0
18.7.2002 12:45

Janek

Re: Re: Vysvětlím...
To Ti hladce vysvětlím. Volební účast byla 58%. To znamená, že k volbám přišlo 58% oprávněných voličů. (Něco víc, jak polovina). Z této poloviny dostala ODS 24% hlasů. To znamená, že to je cca 12% hlasů od potenciálních VŠECH voličů. Což je cca 1/8. Pamatuješ, jak Grebeníček v první debatě po volbách hřímal, co dostali hlasů. Prý 1/5. Jenže oni dostali 1/10. Ti ostatní oprávnění je nevolili. Příznivci ODS nebudou, doufám, manipulovat s výsledky jako komunisti?? I když podpora pomocí hlasů komunistů při volbě předsedy sněmovny by nebyla špatná, že?? (Teda, my jsme testovali soudržnost, že). Jen tak na okraj. Nikdy jsem nevolil KSČ, KSČM, ČSSD a podobné.
0/0
18.7.2002 13:03

Bad Boy

Re: Re: Re: Vysvětlím...
To že lidi nešli k volbám je jejich blbost.
0/0
18.7.2002 13:35

Bracha

Re: Re: Re: Vysvětlím...
Janku, pocitat umim. Spatne jsem napsal prispevek. Spravne melo byt:
Myslim tim, ze 1/4 volicu je ve skutecnosti 1/8 opravnenych volicu, ze by ODS mela dostat polovinu kresel z toho, co maji ted, nebo ze by mela byt snemovna obsazena jen z 50%? At tak nebo tak, pro komunisty, ODS i koalu volilo kolem 1 milionu lidi (v pripade komunistu "soudruhu"). "Ti, kteri spolu mluvi" maji ve snemovne jenom 50.5% hlasu a se zbytkem se jaksi nechteji bavit. To ale nemuze dopadnout dobre. Myslel jsem si, ze se to po letosni porazce ODS a cele pravice zmeni, ale zrejme musi prijit neco daleko horsiho, nez bylo letosni uvolneni komunistu z izolace. Snad je to jenom setrvacnost a rozum vcas prevazi nad emocemi.
Kdyz se podivam na zbytek, statistika hlasovani ve snemovne hovori zcela jasne, ze ODS hlasovala v souladu s KSCM nejmene ze vsech parlamentnich stran, a to i pri nejdulezitejsich hlasovanich.
 
0/0
18.7.2002 18:15

Speedy

4 stačí, ne???
0/0
18.7.2002 12:18

antix

lidová moudrost
Nevím, proč mi u tohoto článku vytanulo lidové rčení vyhodíš dveřmi, vrátí se oknem...
0/0
18.7.2002 11:47

Psik

Re: lidová moudrost
Antixu, zamysli se nad tim, ze vyhazujes dvermi kolem 1 milionu volicu - preber si to, jak chces.
0/0
18.7.2002 12:23

mOb

Fuj, fuj, fuj.
Proc vlastne hlasujou o necem, u ceho se stejne zadnym hlasovanim neda dosahnout zmeny, o cem je predem rozhodnuto? Je videt, co je nase "demokracie": divadylko pro tech par procent (promile?) lidi, kteri jsou tak neuveritelne pitomi nebo naivni, ze tech zvastum veri. ODS? CSSD? US? Lidovci? Vsechno stejna banda. Sliby, ideje, vsechno jde stranou, kdyz jde o zisk a koryto. Zlaty voci ktery uvidej Klause odstupovat z predsednicke funkce v ODS - leda pokud se najde nahradou nejake vetsi koryto. Rekne se ze za tu prohru mohl nekdo jinej. A karavana jede dal, psi at si vystekaji hlasivky. Fuj, fuj, fuj. Co s tim? Je to opet beznadej... Poslanci jsou uplne mimo zivot ostatnich lidi. Smejou se nam a chovaji se ... no ... jak se chovaji.
0/0
18.7.2002 11:46

Eman

Re: Fuj, fuj, fuj.
Tohle přesně mě napadlo včera, když se jakési modré péro rozčilovalo nd výsledky tajného "hlasování", když se přeci dohodli.  Při poslechu toho prohlášení logika dostala pěkně na prdel, ale to je hold parlament.
0/0
18.7.2002 12:15

Chorá mysl

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.7.2002 13:11

Janek

Každej normální......
by po čtyřech odmítnutích raději rezignoval. Tlačit se někam, kde mne nechtějí...., ale proč ne? Po čase se na to zapomene, já budu víc vidět, mít moc, víc peněz...., sousedka zase bude závidět, že jsem mluvila v televizi....                 A když opět neprojde, tak budeme pokračovat až projde 20x??   50x???  donekonečna??? Co je to za stranu, která bude v něčem ustupovat ve svých zásadách, jen aby prosadila někoho, koho většina nechce???
0/0
18.7.2002 10:23

Delirium Tremens

Re: Každej normální......
Ano každej normání zásadový člověk by nevolil i popáté - proč ta náhlá změna? Že by ti "tvoji" poslanci nebyli až tak zásadoví? No a ten zbytek tvého výlevu - nejspíš: "podle sebe soudím tebe".
0/0
18.7.2002 11:25

Kryštof

Re: Každej normální......
To je demokratický socialismus v praxi, pane kolego. Dříve to šlo přece socialisticky hladce, v dnešní demokracii se to holt opakuje tak dlouho (bez nejmenšího zarudnutí), až se toho dosáhne také. Pořád se mají ti opravdoví kapitalisté od nás co učit, jak prosadit svou. Že má ale ODS co nabídnout.
0/0
18.7.2002 11:37

Komentátor

Re: Každej normální......
S Vaším "nezaujatým" příspěvkem zcela nesouhlasím, už jenom proto že H.Marvanová prošla na čtvrtý pokus a to Vám nevadilo (Vaše hranice 4 pokusy a odstoupit je usměvná). Také je pouze věcí ODS koho do čela sněmovny chce prosadit, ne ostatních stran a vůbec ne Vás Janku. P.S. nechápu co na paní Němcové vadí zbytku sněmovny. Zdá se mi celkem sympatická.
0/0
18.7.2002 11:45

Honza

Re: Re: Každej normální......
ODS volila čtvrtina voličů, a proto je dobře že neustupuje debilní rozklepaný vládní koalici. Že Němcovou nechtěla vládní koalice, tak se přeci před nima neposerou, ne? A udělali dobře...
0/0
18.7.2002 12:06

Honza2

Re: Re: Každej normální......
Zda se, pane prof... komentatore, ze s ubytkem funkci vam pribylo casu na brouzdani po internetu a sestoupeni mezi nas, plebejce... A nebo jste jen pricinlivy zak sveho Velkeho ucitele? (usuzuji podle zpusobu vyjadrovani...).
Jinak s Vami souhlasim. 4 nebo 5..., nevidim rozdil. Pani Nemcovou neznam, tak at ukaze, zda jeji "nominace" byla opravnena. Samotna volba vsech sesti mistopredsedu byla opravdu zbytecna... Kdyby byli rovnou jmenovani, usetril by se minimalne cas a poslanci mohli jit drive domu, nebo alespon mohli mit ve snemovne veci "vegac"...
 
0/0
18.7.2002 13:42

Macek

Emigrace
Paní Němcová, dle článku v MFD po letošních volbách, šla do sídla ODS se slovy, že tady je to hrozný a spíš na emigraci. Proč se tedy teď tak vehementně snaží být místopředsedkyní poslanecké sněmovny? Jen aby to zase neskončilo v slzách.
0/0
18.7.2002 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.