Diskuze

Peres jednal s Palestinci o sankcích

Izraelsko-palestinská schůzka na vysoké úrovni, původně plánovaná na středu a odložená po útoku palestinských radikálů na izraelský autobus, nakonec proběhla v sobotu večer v Jeruzalémě. Šéf izraelské diplomacie Šimon Peres na ní Palestincům slíbil, že se¨vláda postará o zlepšení jejich ekonomické situace. Palestinci usilují o zmírnění izraelských sankcí, zavedených po nejnovějších atentátech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jinej Jirka

22. 7. 2002 16:31
pro lukase
Tve prispevky, lukasi, o sionistech me opet nuti vymyslet si na podobne zabednence jako jsi Ty ruzne rikanky a slovni hratky, vetsina sice nejde zverejnit a nechavam si je tedy pro sebe, ale obcas tam jsou i slusna slova takze... az nekdy jindy P.S. precti si prispevek QASUMa at vis za koho bojujes
0 0
možnosti

jinej Jirka

22. 7. 2002 16:11
QASUM - realita nebo spatnej vtip?
pokud je prispevek QASUMa v tehle debate beznym nazorem obycejneho palestince, tak to se mame na co tesit... Uz abychom to meli za sebou, Palestinsky stat a pak valku co bude nasledovat po utoku na Izrael, protoze nevidim jine moznosti jako realnejsi... zabit zida, tohle heslo palestincum z hlavy hned tak nekdo nevymlati, snad az se odkryjou ty obrovsky rozkradacky co ma pod palcem palestinska samosprava...
0 0
možnosti

Ondrej

21. 7. 2002 20:12
Re: pekny clanek Oty Ulce
Fakt dobre napsany, aspon dle meho nazoru.Nejvic me ovsem dostala to tvrzeni o tom, jak Izrael "nadale infikuje ptactvo smrticimi bacily a posila je do Jordanska a nad Palestinska uzemi" Uplne to vidim, jak z chovny izraelske laboratore vyletaji holubice infikovane Mycobacterium tuberkulosis, Bacillus anthracis apod, zakrouzi nad Izraelem, pak si vitr - nevitr usmysli letet nad Palestinu ci na Jordansko, s tim, ze az nad temito uzemimi se je nejlepsi se vykakat, a to jeste nejlepe asi do studny, jelikoz na to byly vycviceny radne placenymi drezery. Fakt genialni myslenka. Stejne jako s tim HIV.Vrele doporucuji.
0 0
možnosti

honza2

21. 7. 2002 13:15
Arafat a Hitler...
Nedko se zde dotazoval na spojeni techto dvou osob. Minulost J.A. je obesrena rouskou tajemstvi. Velmi zive se napriklad diskutuje, kde se narodil (udajne v Egypte). Spojitost s A.H ma pres sveho stryce Jeruzalemskeho mustafu, ktery za 2. SV s Hitlerem nekolikrat jednal a to ze to nebylo jenom jednani zakulisni doklada fakt, ze byl na oficialni navsteve Berline. Predmetem bylo vojenske spojenectvi a tez ujisteni vudce, ze arabove nejsou s 3. risi ve krizku... Bohuzel ted nemohu uvest zadne podrobnosti, protoze nejsem doma a zkratka si to nepamatuji
0 0
možnosti

jurasek

21. 7. 2002 18:17
Re: Hitler...a sioniste jako ruka v rukave
to je jasny, ze nemuzes uvest zadne podrobnosti, asi je nemuzes najit na izraelskych strankach sionisticke propagandy, ja ti to udelam snazsi, byli to prave sioniste, kteri jednali s hitlerem, anglicane naopak vytvorili v srpnu 1942 palestinsky pluk, ktery se skladal z arabskeho praporu (batalionu) a 3 zidivskych praporu, tento pluk slouzil na celem strednim a blizkem vychode....az v roce 1944 zidove z tohoto pluku byli zacleneni do britske armady jako zidovska brigada a mesic pred koncem 2. svet. valky se ucastnili boju v italii....jak bys mohl tyto veci vedet, nebo to slavne kombo dan/ondrej....vis toho asi tolik, co svine z jeskyne......takze krome copy&paste uplne hov****.....a to plati pro vsechny jerisske trouby tady.....LOL!
0 0
možnosti

hub

21. 7. 2002 11:11
Na čí straně je pravda?
Vztah Izraele a Palestiny je začarovaným kruhem. Izrael nechce jednat o míru dokud nepřestanou sebevražedné útoky,a sebevražedné útoky nepřestanou, dokud Izrael neuzavře s Palestinci mír. Nejsem přívrženec ani Izraele s jeho genocidní politikou ani Palestiny s jejich způsobem boje. Na čí straně je pravda? Izrael okupuje už desítky let území, která mu nepatří. Bez soudu vraždí své odpůrce, palestince nahnal vpodstatě do rezervace, ve které si dělá co chce. Kdykoli si vzpomene, tak jeho tanky vjedou do měst, zbourají domy, postřílejí pár lidí (aniž by to byli teroristé) a čekají na další záminku, kterou jim palestinci samozřejmě hned poskytnou. Izrael zakládá na okupovaných územích osady, což značí, že se nechce odsud vrátit zpět na své území. Jeho přední představitelé jsou stejní zločinci jako ti, proti kterým bojují. Šaron je válečný zločinec, který by měl být souzen stejně, jako je nyní souzen Miloševič. Ostatně pořád se mluví o terorismu palestinců, ale jaký je rozdíl mezi terorismem a odbojem? Když to, co nyní dělají palestinci je nazváno terorem a to co dělala UCK (vpodstatě totéž) v Kosovu bylo nazváno odbojem, tak jaký je rozdíl? V Kosovu zasáhlo NATO, proč tedy nezasáhne také na Středním východě? Nebo má jiná měřítka závisejících na strategických zájmech?
0 0
možnosti

honza2

21. 7. 2002 12:35
Re: Na čí straně je pravda?
Ve vasem prisveku je rada neprsnosti, ktere ale bohuzel jsou vesmes vyvolany medialnim obrazem celeho konfliktu. A. Sharone neni valecny zlocinec, nebo si myslite, ze valecny zlocinec je ten, kdo nezabrani bezpravi odehravajici se na cizim uzemi ciziho statu a je konano cizimi polovojenkymi jednotkami? Vojenska pritomnost v dane oblasti byla velmi chaba a moznost zasahu zde byla tudiz pouze v teoreticke rovine, kazopadne vite napriklad o tom, ze ackoliv se nejednalo o zadny zlocin byl A.S. za tento incident potrestan TEHOZ roku? Ano, byl degradovan. Podivate-li se do historie, tak tato situace nema ve svete obdoby. ZMinil jste kosovo ... je velmi zajimave, ze tak jako se lide dozaduji hlavy A.S. se nikdo nedozaduje velitelu one nestastne nizozemske jednotky, ktera opravdu necine zirala, jak pred nimi bylo opravdu zmasakrovano tisice mistnich obyvatel. Rozdil je zde zasadni, tioto vojaci na to meli mandat a byla to jejich povinost. Proc se o tom nemluvi?? ******* Genocidni politika Izraele? Pripada vam cca 2000 mrtvich na strane Palestincu (z toho cca 3% zen) oproti zhruba polovicnimu cislo na strane Izreale (30% zen!!) jako genocidni politika?? Opradvu se domnivate, ze Izrael nema letectvo (jako USA), kterym by bylo mozne srovnat oblast ala kartago ci delostrelectvo (jako Rusko)? Neni naopak projevem te nejvyssi humanity, ze posila stale do oblasti pechotu (tedy to co nikdy NATO, USA ani Rusko nedela v obdobnych pripadech)?? ****** Odboj je zpravidla polovojensky odpor PROTI VOJENSKYM CILUM, terror je cokoliv proti cemukoliv. Diskoteky, trhy a kavarny prece nejsou vojenske cile... ***** Okupace. Zasadni problemem je, ze kazdy se domniva ze prekazka v miru je pouze okupace zapadniho brehu a gazy... Podivate-li se do historie a soucasnosti, zadny arabsky (temer) stat nikdy neuznal existenci statu Izrael. V OSN bylo puvodne uzemi rozdeleno na dva celky, a kdopak ten druhy "sezral" hned nekolik dni od vyhlaseni samostatnosti?? Nebyl to Izrael ... Podivateli se na stranky arabska samospravy, vzdy zde je vyobrazena mapa celeho izraele a nikoliv onech uzemi! A pak je zde jeden drobny fakt, Izrael nabidl Palestincum vlastni stat na techto uzemi (97%), Jeruzalem jako mezinarodni mesto (coz je naprosto neuveritelne, vezmemeli v uvahu jak dulezity je pro Zidy Jeruzalem (dokazate si ppredstavit Meku jako mezinarodni mesto s nabozenskou svobodou??), Jasir Arafat se ani nesnazil dale jednat (a uhrat tedy jeste trosku vice...), proste odesel a to mluvi za vse. A vite napriklad, ze Palestinskou samospravu financuje Izrael? A ze v palestine je temer vice policistu nez obyvatel a presto zde neni ani naznak poradku (asi 30x vice policistu na obyvatele, nez je prumer)? **** Jeruzalem ma pro Zidy 1000x vetsi vahu nez pro muslimy. V koranu o tomto meste nei receno zhola nic a jeho svatost byla "objevena" o nekolik set let pote z duvodu omezeni vlivu meky na region. A dokonce i v samotnem koranu je zmineno ze Jeruzalem je mesto zidu (sura 2, 140). Asvak je nutne brat v potaz, ze Jeruzalem dnes pro muslimy nejaky vyznam ma, protoze ono nanebevstoupeni bylo lidmi tak nejak prijato. Ovsem dokud byl Jeruzalem v rukou arabu, nebylo umozneno Zidum ani vstup. Od roku 1967 nebyl vstup a vyznani jakekoliv pro nikoho problem, to jiste tez mluvi zavse, takze neni to nakonec, ze mam DVOJI METR? Necekame od zidu demokraticke principy a od palestincu (a arabu obecne) nikoluv kvuli jejich "kulturni odlisnosti"? Jak je mozne, ze Libye a Syrie na pude OSN utoci na dodrzovani lidksych prav v demokratickem Izraeli? Tudiz se ptam ne kde je pravda, ale kde je SPRAVEDLNOST? O uloze EU a jejim postoji nema cenu ani hovorit, jestlize mate ve Francii 10 milionu muslimu, tezko budete podporovat Izrael... Mate pravdu: existuji zde ruzna meritka! Kolikrat jiz bylo naprosto jasne prokazadno, ze Palestinska samosprava vedomne lhala o udalostech (Janin atd.)... Kolikrat bylo prokazadno, ze krade dotace pro tuto oblast? A co se zmenilo v postoji vsech statu sveta vuci temto osobam? Cely stredni vychod vdeci izraeli za relativni klid, bez nej by totiz jiz davno toto uzemi bylo predmetem boju Syrie a Egypta. Joradnsko a Lybanon by jiz dano byli minulosti ... jestli mate zajem o vice informaci vrele doporucuji http://konflikt.zde.cz je zde pomerne dost peknych prezentaci, ktere jsou v cestine a s odkazy na relevatni zdroje.
0 0
možnosti

Lucka

21. 7. 2002 2:03
nejvetsi kurvarnou je statni terorizmus samozvaneho statu zalozenem na genocide puvodniho obzvatelstva
nejvetsi kurvarnou je statni terorizmus samozvaneho statu zalozenem na genocide puvodniho bezbraneho obyvatelstva
0 0
možnosti

Martin

21. 7. 2002 17:23
Re: nejvetsi kurvarnou je statni terorizmus samozvaneho statu zalozenem na genocide puvodniho obzvatelstva
Lucko, Tebe miluju.... Pokud mas obdobne nazory i v normalnim zivote, tak musis byt naprosto idealni partnerka. Pravdepodobne i blondata. Skoda, ze to psal chlap. Takovou hovadinu by zenska navic s hezkym jmenem nedokazala napsat. Skoda.
0 0
možnosti

lukas

20. 7. 2002 0:06
Vazeni sioniste, jinej Jirko a spol
bohuzel opet vubec nediskutujete o praoblemu kterym je "nova strategie" izraelske obrany, zajimal by me prave vas nazor na ni ... myslite, ze zborenim domu palestinskych teroristu zamezi teroru?? izrael je stejne naivni, pokrytecky a povrchni jako spojene staty, pokud jste si nevsimly, stupnujici se agresivni strategie izraele prinasi vysledky prave opacne - jednoduse, aby to pochopili i zdejsi sionisticti fanatici, "zlo pusobi jen dalsi zlo" ...
0 0
možnosti

Ondrej

20. 7. 2002 11:08
Re: Vazeni sioniste, jinej Jirko a spol
mily lukasi, ktery pokazde prozivas zachvat strachu ze je tady kazdy sionista nebo zid, s nejvetsi pravdepodobnosti sis nevsiml skutecnosti, ze nejvetsi vlny teroru prichazi se zeleznou pravidelnosti vzdy, kdyz se zacne jednat o miru a o Palestinskem statu (plany na ktery predlozil Israel ve spolupraci s predstaviteli Palestiny + USA a arabske staty). Pokud tento fakt ignorujes, tak je docela mozne, ze nikoliv spojene staty a izrael, ale ty sam jsi naivni, pokrytecky a povrchni.
0 0
možnosti

Lucinka

19. 7. 2002 22:14
pro Juraska
Mate pravdu, Jurasku, mezi slepci jednooky je kralem. Ja se k pocitaci dostanu az doma, asi mam jinou pracovni etiku nez vsichni soudruzi tady. Zatim klid v Palestine, ti udatni hosi uprchli a okupace pokracuje dal. Doufam, ze stejne tak  bude pokracovat ozbrojeny odboj proti okupantovi.
Lucinka
0 0
možnosti

QASUM (kdo ze vas je schupen se zab

19. 7. 2002 14:20
kdo ze vas je schupen se zabit sam sebe
jsem palestinec a za to jsem hrdy .reknu vam jen neco o nase narod. ty lidi ktere psali proti nam jsou neschupni puchubit co tzn. respekt a zivot nase narod uz je vyhnani 54 let zadny narod na cele svet nemel zajem nam pomahat a podle me uz je cas vresit nase problem sam sebe . zidi zabili o 35krat vice palestincum nez co ty atentaty zabili proc nemluvite o nase mrtvych. vite ze posledni 2 roky israelci voyaci zabili 500 dedi mluvim jen o mladsi nez 16ti leti a vice nez a vice nez 1200 cvilesti
0 0
možnosti

Ondrej

19. 7. 2002 15:35
schupen se zabit sam sebe
takze dneska Internet- Cafe, Tel Aviv?
0 0
možnosti

Martin Zikeš

19. 7. 2002 13:01
palestinský terorismus
Davidův národ se nikdy neskloní před palestinským terorismem! Proto má právo bránit si svoje území jakýmikoliv prostředky - výstavbou zdí, zátarasy ... A s každým, kdo by chtěl nedovoleným způsobem tuto linii překročit, zacházet jako s teroristou. Palestinci nikdy nechtěli a nechtějí žít v míru, jejich krédem je nenávist a vraždění civilistů.
0 0
možnosti

taky obcan

19. 7. 2002 15:36
Re: palestinský terorismus
někteří češi jako výše přispívající jsou tupí jak tágo. Jejich tupost dokonce často znamená veřejné ohrožení. Když bychom se ponížili na úroveň jejich logiky, mohli bychom vzhlašovat, že máme právo bránit svou úroveň jakýmikoliv prostředky ... a skaždým, komu bychom to nedovolili.......Toto není obhajoba teroristů! Toto je obžaloba tupých přispěvatelů, kteří tu cosi plácají o právech jako o vlastnictví nebo něco shůrydáno, ačkoliv se jedná o vztahy, a  ve vztahu vystupují obvykle alespoň dvě strany, které  musí vzájemná práva respekotvat, a zřejmě v tom je problém..... Kritizovaný způsob logiky je téměř na úrovni logiky oněch teroristů,.... nerad bych chtěl být k těm nebo oněm řazen....Takže, milý pane, práva máte jen ta, kterří vám ostatní uznají nebo budou respektovat  (berte to jako shůrydání, budete to mít snazší...), takže, prosím,  berte ohled, aby vaše výlevy nenutily jiné případně "stát se možná teroristy"....
0 0
možnosti