Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arabům se líbí plán USA pro Blízký východ

Ministři zahraničí tří významných arabských zemí a prezident USA George Bush se v mnohém shodli při diskusi o americkém plánu na obnovení mírového procesu na Blízkém východě. Dosáhli jsme široké shody, komentovali účastníci schůzku v Bílém domě. Návrh USA předpokládá založení státu Palestina do tří let, s čímž souhlasí i Evropská unie, OSN a Rusko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ondrej

Pardon, pisu z jinyho pocitace, zapomnel sem se podepsat.
0/0
21.7.2002 19:51

lukas

ONDREJI!
Krasne se ucelove vyhybas odpovedim, bohous se Te ptal, pokud tedy odmitas kolektivni vinu, co rikas na planovane odsouvani rodin palestinskych teroristu?? To neni uplatnovani principu kolektivni viny?? A co zboreni jejich domu, to ma jaky racionalni ucel?? Jak se tim zabrani terorismu??
0/0
20.7.2002 4:52

Ondrej

Re: ONDREJI!
To nemohu posoudit - tady se pokud vim jedna o rodiny atentatniku a pokud sis nevsiml, je to predmetem zkoumani pravniku a ne hromadneho vrazdeni. Ja odmitam ZABIJENI ve jmenu kolektivni viny a to je presne to co delaji teroriste.Tim sem si jisty. Je na case, aby si tu prestal vykrikovat jak maly dite schovany za sukynkou maminky-Bohouse-Adelky a sdelil tu vsem, jak ma Izrael jednat v obrane proti militantnim islamskym teroristum. Jinak tady jenom placas do vody. 
0/0
20.7.2002 11:18

lukas

Re: Re: ONDREJI!
No vykrikuju tu stejne jako Ty, nevsiml jsem si, ze bys ty sam mel nejake reseni pro izrael jak se branit, krome obhajoby toho co dela a co evidentne nikam nevede, nebo se Ti snad zda ze ano?? Jednoduse receno nevim co ma izrael delat, nema to snadny, ale urcite ne to, co dela ted! Izrael asi sam o sobe nezvladne nic, musi zakrocit mezinarodni spolecenstvi, resenim by asi bylo dusledne demaskovani, odhaleni a izolovani teroristickych skupin (ale ne tak, ze se jim pripravi letadlo na kypr, jak se to nedavno stalo) ... dal nebude jina moznost, nez vytvorit palestinsky stat s vladou, pravdepodobne silne kontrolovanou zapadem, spolu s ohromnymi financnimi prostredky (asi podobne jako v afganistanu), ktere se v mnohych pripadech i na to, co izrael nyni nici a co pozdeji budou prevazne izraelske a americke firmy opravovat ...
0/0
20.7.2002 15:18

Re: Re: Re: ONDREJI!
No vida, tak to uz znelo lip.Neco ti reknu. Moji obhajobu ma jakykoliv demokraticky stat, kteremu nezbyva nez se vsemi moznymi dostupnymi prostredky postavit na obranu proti terorismu na svych civilnich obyvatelich, zvlaste, jsou-li tyto utoky pachany nabozenskymi fanatiky.Toto je muj postoj a za nim si stojim. To, ze ty (a zlucnici typu Juraska) mne a ostatni s podobnym smyslenim za moje postoje napadaji, ze jsem sionista a buhvico jeste, o vas samotnych podava jistou vypovedni hodnotu. Nelibil by se mi postoj Izraele, kdyby to byla demokraticka zeme asi jako Rusko pred lety a pocinala si jako treba v Cecne. Co rikas na takovy postup v boji proti terorismu? S tim, co jsi napsal, lze souhlasit. Myslim si, ze dost bodu z toho je v planu G. Bushe, schvalenem Arabskymi staty,(ikdyz jsem ho necetl) ale rozhodne tohle neni zalezitost, ktera je zrealizovatelna behem mesicu!!Naopak, realisticke odhady mluvi o 3 letech.Bude nutno vest celou radu jednani na vsech moznych urovnich, aby predstava Palestinskeho statu dostala realny rozmer.Potom snad nastane prilezitost uvadet veci do reality. Ale tento plan je vidinou budoucnosti, v techto okamzicich ve stadiu vize hranicici s utopii. Bohuzel, NATO nebo UNPROFOR do oblasti vyslany nejsou, tudiz, bezpecnostni operace jsou pouze a vyhradne na Izraeli, ktery je tim padem na uzemich mimo svuj stat vnimam jako okupant, Palestinska samosprava na tom stavi svoji demagogii o utlacovani a bezpravi, cimz zastira absenci snahy o reseni vlastnich problemu a bohuzel "pochopeni" pro teroristicke akce jakozto boje proti okupaci v ocich casti zapadni verejnosti. Tudiz,vznik Palestiny je dlouhodoby proces, je snad i realny, ikdyz jsem v tomto ohledu trochu skeptik.Znovu zduraznuji, ze Hamas, Jihad, Al-Aksa apod. jsou tento proces pripraveni bojkotovat dalsimi utoky, ponevadz to, za co bojuji oni, je Palestina BEZ statu Izrael. Vznik Palestiny v sousedstvi s Izraelem by byl pro ne katastrofou a zanikem, tudiz, jedinou jejich moznou cestou je pachat co nejvice teroristickych utoku a vyprovokovat co nejvice "protiopatreni" ze strany Izraele, a tim vsim znesnadnit, popripade opet zcela potopit mirove rozhovory o vzniku Palestinskeho statu. Kdo tedy krome Izraele je tyto skupiny v soucasne a dohledne dobe schopen "odhalit a izolovat", jak pises, kdyz ne mezinarodni spolecenstvi? Jasir Arafat?
0/0
21.7.2002 19:50

Jezis

;)
 Zase patlama patlama patlama,, je na case aby prezidenti USA pochopili ze sankce musi mirit taky na Izrael ...  obsadit kvuli 2 atentatum vsechno co de ,v mezicase rozbombardovat palestinskou infrastrukturu a cekat neco jineho nez atentaty je usmevne ...  
0/0
19.7.2002 12:13

Ondrej

Re: ;)
kvuli 2 atentatum? Nechces mezi nas sestoupit a vysvetlit nam vsem, jak teda na to, kdyz ses tak chytrej? 
0/0
19.7.2002 12:57

Ondrej

Re: Re: ;)
Nesestoupil.
0/0
20.7.2002 11:19

KATERINA

pomoc palestincum
nemohl by nekdo pomoct CR abychom nemeli tak tizivou hospodarskou situaci? nez to sypat teroristum mohli bychom treba opravit Karluv most aby se tu darcum vic libilo. Nedala bych jim ani cent.
0/0
19.7.2002 12:06

Cartman

naivita...
Jestli si Bush myslí, že vytvořením Palestinského státu skončí násilí na Blízkém východě, tak je v zahraniční politice ještě mnohem hloupější, než se o něm všeobecně soudí...
0/0
19.7.2002 9:06

jinej Jirka

Re: naivita...
Cartmane, podivej se trochu dal co to prinese a jake dalsi akce budou po zalozeni Palestiny asi tak nasledovat... nebo si myslis, ze nejmocnejsi muz na svete ma kolem sebe jen hlupaky?
0/0
19.7.2002 11:06

Ondrej

Pro Bohouse
Pracovníci českokrumlovské radnice našli ve středeční poště dva letáky, které požadují navrácení Sudet a odškodnění jejich bývalých obyvatel.
Text letáků je nadepsán heslem "Sudety byly a opět budou německé". Jeho autor tlumočí údajné požadavky našich západních sousedů na navrácení majetku.
V textu se uvádí, že Češi vyvraždili 271 tisíc Němců a tři miliony jich vyhnali. Dodává, že poté neoprávněně zabrali část pohraničí a německý majetek.
Nezbyva nez pockat, kdy vezmou spravedlnost do svych rukou a odpalej te i s celym Krumlovskym otocnym podiem. Kdybych uvazoval jako ty, rekl bych, ze ti to patri, ale ja tak neuvazuju, protoze si myslim, ze to je svinstvo, neomluvitelny ve jmenu niceho. Auf viedersehen.
0/0
18.7.2002 15:42

bohouš

Byl jsem osloven, tak odpovím.
1. Leží Český Krumlov na území bývalých Sudet? 2. Sudety, i když v nich žili čeští Němci, byly součástí Československa. 3. Československo je nikdy neokupovalo, naopak bylo okupováno Německem. Před touto okupací i během ní se většina sudetských Němců postavila na stranu Hitlera. O odsunu sudetských Němců po 2. světová válce bylo rozhodnuto na základě jejich spolupráce s Hitlerem při rozbití a následné okupaci Československa. To jsou fakta, ze kterých vycházím. Píšeš o mém uvažování, dosud jsem se k této otázce nevyjádřil. Udělám to až teď: Boj Čechů proti německým okupantům byl spravedlivý, jako je spravedlivý každý boj proti okupantům.
0/0
19.7.2002 9:36

Ondrej

holt, nekteri jsou zbabelci
No. Ale vyjadril.Vzhledem k tomu, ze jsi predvcerejsi atentat v Tel Avivu (kupodivu uz nedelas rozdil mezi okup/neokup. uzemim) u vchodu divadla oznacil za spravedlivy boj proti okupantovi, predpokladam, ze se ti stejnou logikou libi nejvice ten nas, cesky "boj proti okupantovi" - tudiz, odsun Sudetskych Nemcu, vrazdeni zen a deti, jenom protoze jsou nemci, hromadne popravy, a tak podobne. Coz je ta nejprilehavejsi analogie tveho videni terorismu a atentatu v Israeli jako osvobozeneckeho boje. Nekladou ozbrojeny odpor a lepe se zabijeji, kdyz je nekdo nenavidi, stejne jako Zidy.Problem je v tom, ze vetsina lidi, Bohousi, nastesti nesouhlasi s uplatnovanim kolektivni viny a zabijenim kohokoliv jen proto, ze je prislusnikem naroda, ktery se v jeho ocich "provinil".At uz jsou jeho pohnutky jakekoliv, jsou neomluvitelne a neospravedlnitelne.
a hele 1) - to toho, co napsal ty letaky, vubec nezajima.Klidne te pokropi na tve zahradecce ze samopalu, kdyz bude presvedcen, ze jeho narodu se po valce ukrivdilo. Protoze bude bojovat za svou spravedlnost.
0/0
19.7.2002 11:21

bohouš

Re: holt, nekteri jsou zbabelci
1. Neodpověděl jsi mi, zda leží Český Krumlov v bývalých Sudetech. Neodpověděl jsi ani na to, kolik žilo v Palestině Židů, když tam koncem minulého století žilo cca 280 000 Arabů, jak uváděl Amir a Ty jsi se na něj odvolával... Tím zbabělcem myslíš koho? 2. Izraelská armáda bojuje proti Palestincům na okupovaných územích. Proto je adekvátní boj proti okupantům i na izraelských územích. 3. Pod dohledem a ochranou izraelské armády jsou zabírána a osídlována palestinská území. 4. Kolektivní vina - A co je zamýšlené vystěhovávání rodinných příslušníků palestinských atentátníků s palestinských území? 5. O těch letácích byl jiný článek a tam jsem nereagoval. Nevím, proč bych se měl vyjadřovat tady. Jsem svobodný a vyjádřím se k tomu, k čemu chci. Oslovil jsi mě a já odpověděl podle sebe. Ty na základě toho zase kádruješ a přiděluješ označení zbabělci. Komu?
0/0
19.7.2002 12:11

Ondrej

Re: Re: holt, nekteri jsou zbabelci
Teroristum, kteri o sobe prohlasuji, ze jsou hrdinove. Na to mas ale opacny nazor a nema cenu s tebou diskutovat.
0/0
19.7.2002 12:48

bohouš

Re: Re: Re: holt, nekteri jsou zbabelci
Ondřeji, super logická smyčka :-))) Ano, na spoustu věcí mám jiný názor než Ty. Já si ale narozdíl od Tebe myslím, že to je dobře. Ty bys rád diskutoval jen s těmi, co mají stejný názor jako Ty, viď? To by byla krásná debata, bohužel o ničem, podle mého názoru. Přeju Ti hezké odpoledne a krásný víkend, jedu na dovolenou, nebudu Ti tu diskusi pár dní kazit a přeju Ti, aby jsi tu neměl ani jednoho oponenta a diskuse probíhala přesně podle Tvých představ jen ve vzájemném přikyvování. Občas hochy a děvčata pochval, jak s Tebou hezky a plnohodnotně diskutují a souhlasí, uděláš jim radost a budou ještě lepší a aktivnější. Ahojky :-) bohouš
0/0
19.7.2002 13:05

Ondrej

Re: Re: Re: Re: holt, nekteri jsou zbabelci
Debata o nicem je s tebou, dle meho nazoru.Preju hezkou dovolenou, doufam, ze si ji cast uzijes v Krumlove, ja to asi nestihnu, ale Krumlov je jedno z nejkrasnejsich mest v Cechach, na tom se snad shodnem. Ikdyz sem se posledne pod zamkem na slajsne pekne nabumbal.Mej se hezky, osobne se tesim na to same za tyden. A devcata pochvalim rad za neco jineho Cus
0/0
19.7.2002 13:32

bohouš

Dík za přání hezké dovolené. Budu v Orlických horách, prožil jsem tam kus dětství, takže tam bude super, i když budou padat "hovna s pískem" :-)
1. Nesouhlasím: Není to debata se mnou, jak píšeš, je to debata mezi námi dvěma. 2. Souhlasím: Český Krumlov je moc krásný město a dodám, že leží v Čechách. 3. A jen poznamenám: Za to se děvčata nechválí, ani se jim neděkuje a vůbec nejhorší je, zeptat se jich, jak se jim to líbilo :-))) Čau a hezky je tu opatruj a kamarádům řekni, ať na ně nejsou sprostý. Když se jim nebude nadávat, třeba budou některé z nich časem slušnější a bude jim to víc slušet, bohouš
0/0
19.7.2002 13:46

Ondrej

Re: Dík za přání hezké dovolené. Budu v Orlických horách, prožil jsem tam kus dětství, takže tam bude super, i když budou padat
I Adelce? Ja sem mel na mysli pochvalit devcata, jak jim to uprostred leta slusi , bod 3 prece vubec nemusis rikat. A dodam, ze nejlepsi jsou stejne na Morave, kam pojedu ja
0/0
19.7.2002 14:27

Jindrich

Re: Pro Bohouse
Ondreji, vetsina odsunutych Nemcu prece byli prave ti, kteri stmpatizovali s rozbitim Ceskoslovenska a naslednym zabranim Cech pod vysnena kridla rise. Byli poslani presne tam, kam se pred valkou tlacili. Nechapu, jak muzes tuto situaci srovnavat s Izraelskou expanzi a utlacovanim Palestincu ! A jeste jednu vec - (sorry) v CK maji otocne hlediste, ne jeviste !
0/0
19.7.2002 13:36

Ondrej

Re: Re: Pro Bohouse
Jindrichu, ja sem to sem pastnul spis protoze v tom figuroval ten Krumlov s Bohousovou zahradou a zrovna ten den byl clanek v Idnes o tech letacich. Uvedl jsem priklad magora Ulfa s podkolenkama jak odstreluje ve jmenu Sudet Bohusa s kozenkou Lizinkou na zahrade.Nema cenu se v tom dal babrat, nikam to nevede. Ale diky za dobrou poznamku. Predstav si nekdy navstevu divadla s otocnym jevistem. To by byl fakt gol.
0/0
19.7.2002 14:33

Jindrich

Re: Re: Re: Pro Bohouse
Jasne, ted chapu. BTW, existuji i takova divadla !
0/0
22.7.2002 10:58

Lucinka

Prejme hochum stastny vitr do plachet
Doufam, ze se tem zbyvajicim statecnym hochum podari dosahnout bezpeci. Jednak akci provedli nad ocekavani dobre a museli dobre vedet, ze hlavne tito usedlici jsou nejvetsi rasiste a zidovsti fundamentaliste, kteri zmenili misto bydliste a nastehovali se do Palestiny, aby si konecne mohli zastrilet. Jejich krvelacny temperament a vrozena zbabelost je znama vsem strizlive uvazujicim lidem.S oblibou opakuji ty casti Tory, ktera tak vznesene kaze o zabiti a znasilneni nepritele, zabrani pudy a hospodarskych zvirat, vyvrazdeni muzu a deti. Krasne nabozenstvi, jen co je pravda! A navic se nemyji, cunata, aspon to ted udela pohrebni ustav a ne jak se zavrazdenymi Palestinci, kteri jsou vraceni rodinam bez telesnych organu a s urezanymi koncetinami. Utikejte, chlapci, utikejte, jako Forest Gump, ten take bezel jako gazela. A stastny vitr do plachet
Lucinka
0/0
18.7.2002 10:16

Pavliik

Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
Jo, jo, jsou mi to ale hrdinove a statecni hosi, odpalit bombu u panc. autobusu, pockat si az zacne horet a "radikalni a fanaticti vrazi osadnicky" budou skakat ven a pak to do nich zacit kropit. A jako bonus za dobre odvedenou praci si muzou zastrilet taky na "radikaly a fanaticky vrahy osadnicky" v autech, kteri zastavi a budou chtit pomoct zranenym. Jsou mi to ale hosi statecni!!! Jako vino!!!
0/0
18.7.2002 10:48

Kenny

Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
Pane bože, do čehos to duši dal..... 
0/0
19.7.2002 9:15

suchar

Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
Lucinko kolik zraněných izraelců bylo ošetřeno na palestinských ůzemích? Proč jsou po sebevražedných útocích ošetřováni i palestinci, když jsou ti izraelci takoví vrazi?Tobě je to asi stejně jedno.Pokud zastáváš stejné řešení jako palestinci, tak s Tebou není o čem diskutovat.Fanatik se nedá přesvědčit.
0/0
19.7.2002 10:40

jinej Jirka

Lucinka pusinka
Lucinko pusinko, diskusni server blabla je nekde jinde, tam se snad chytnes...
0/0
19.7.2002 11:00

D`abel

Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
Lucinko/Marcello/bohousi, jste/jsi otravni/na jako prasky na srani nechces/te jit do hajzlu, nebo se aspon vystehovat do Palestiny a potom se jit treba nekam  v Israeli odbouchnout? Takhle by si te/vas vazili aspon Palestinci. Zde akorat stves/te normalni  lidi! Premyslej/te o tom
0/0
19.7.2002 13:27

Petr

Re: Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
Pro Dabla
Jeste pridej juraska, zda se mi ze je to Marcella/Lucinka/bohous/jurasek, dacani jedni.
0/0
19.7.2002 19:47

Tom

Re: Re: Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
Oni spolu chodi do stejnyho zajmovyho krouzku vysivani. Shiiiiiiit.
0/0
20.7.2002 6:47

Hasic

Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
Nelibi se ti vracet Palestince "s urezanymi koncetinami a bez telesnych organu" jak pises? Divim se, ze jejich rodiny ocekavaji neporusena tela kdyz se nekdo odpali s bombou privazanou na brise. Co z nich zbylo by melo byt zabaleno do veprove kuze. Muzu dodat jeste vic, ale nechci se bavit takovejma nechutnostma jako jsou explodovani teroristi.
0/0
19.7.2002 19:13

Ondrej

Re: Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
Neni nahodou Lucinka Palestinec s urezanym organem?
0/0
19.7.2002 20:19

Tom

Re: Re: Re: Prejme hochum stastny vitr do plachet
0/0
20.7.2002 6:44

pehe

mučedník vs. mučitel
Jak někdo může nazývat bandu grázlů Brigády mučedníků. Dementi, kteří se zjevně baví jen vražděním a mučením přece nejsou žádní mučedníci. To někomu pořádně ujelo. Když se takovej název používá v médiích, je to jakoby se jim to mělo omlouvat. Ti mučedníci by se měli psát aspoň v uvozovkách, ne každej hned pochopí takový jinotaje.
0/0
17.7.2002 18:51

Koudelka

Tak to nebude fungovat
Vlastni stat bude znamenat konec pro Palestince. Vzdyt cela jejich existence je zalozena na boji proti nekomu a necemu. Kdyby opravdu chteli vlastni stat, tak ho jiz davno meli.
0/0
17.7.2002 13:27

jinej Jirka

co na to HAMAS? dame ranu pod pas!
behem tri let se nepodari zmenit uceni palestincu, ze mrtvy zid je dobry zid, takze tahle teroristicka valka z jejich strany bude pokracovat myslim jeste silneji... EU s OSN si mysli, ze si je koupi zase nejakou tou "pomoci", co si rozdeli ta jejich samosparava a teroristicke bunky, museli by tam prijet misionari s jinym ucenim... kdo je ale ochoten poslat na smrt stovky misionaru? Radeji si je tedy koupime... mozna v tom je figl, slibili JS, ze zustane a dostane jeste vice penez nez dosud, ale jakmile vyhlasi samostatny stat, utnou kohoutek a zivte se sami, o tom ale pochybuji (o tom zastaveni kohoutku), palestinci by pak napadali dale Izrael, prisla by valka a vyhnani palestincu z uzemi... taky reseni
0/0
17.7.2002 11:27

JigalAmir

Kolem roku 1880 bylo na uzemi Palestiny(Israel,Palestina,Jordansko) asi 280 000 Arabu!!!Statisice jich prichazelo z okolnich statu!Byla to reakce na vyvoj ekonomiky,ta se zlepsovala imigraci Zidu.Mistni Arabove NEBYLI z vice jak 90% vlastnici pudy!!!Byli fellahove-tedy NAJEMCI!!!Vlastnici zili v Syrii,Egypte a Libanonu a ti radi prodavali bezcenou poust za prehnane ceny Zidum.Tak jake naroky Palestincu na "jejich" zem.Na uzemi Shomronu,Judee,Etzionu,Benjaminu nemaji Arabove vetsi pravo nez Zide!Zide by meli dostat od Arabu valecne reparace za vsechny protiisraelske valky,za diskriminaci a sikanovani Zidu v islamskych statech a za jejich vyhnani z techto zemi(statisice vyhnanych)!!!
0/0
17.7.2002 9:47

Dan(1)

Palestina a EU
Lidsky mi je teď Egypťana Arafata a představitelů Hamásu docela líto. Tři roky hrůzou neusnou. Nejstrašnější sen, samostatná Palestina, se promění v realitu. Nu, doufejme, že už mají s EU dohodnuto financování školních pyrotechnických pomůcek. Rychle do EU, abychom také něčím přispěli. Možná se aspoň o 1-2% sníží počet teroristických útoků, když USA a EU ten nový stát dobře zafinancují...
0/0
17.7.2002 6:33

Josef

Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
Vybiti tech ortodoxnich, po zuby ozbrojenych zidovskych zmrdu, kteri zavinili soucanou situaci a terorizuji cely svet je povinnosti kazdeho, kdo to mysli s mirem na strednim vychode jen trochu vazne. To nejsou zadni nevini civiliste !!!
 
0/0
16.7.2002 18:39

Koudelka

Re: Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
Tebe by bylo nejlepsi verejne obrezat a povinnosti po dobu alepson jednoho tydne nosit jarmulku. verim, ze ve sve nenavisti, by jsi si to mezitim hodil nekde na vetvi a poskytl tak velkou laskavost tomuto svetu.
0/0
16.7.2002 18:52

manka

Re: Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
Josefe, požádej o exkurzi do Osvětimi. Jsi naprostý debil. Tvůj antisemitský rypák produkuje samé kraviny. Pokud miluješ teroristy s ručníky na hlavě, zamiluj se ještě i do snědého etnika v Matiční ulici,pokud možno se k nim přestěhuj a denně jim přispívej finančně na živobytí. Mají s palestinským ksindlem mnoho společného.
0/0
16.7.2002 23:17

Zrůda

Re: Re: Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
krávo!
0/0
17.7.2002 10:24

bohouš

Re: Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
Ti osadníci a jejich ochránci jsou také okupanti.
0/0
17.7.2002 8:08

Ondrej

Re: Re: Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
Ti osadnici zastrelili koho?
0/0
17.7.2002 10:33

Ondrej

Re: Re: Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
Ti osadnici zastrelili koho?
0/0
17.7.2002 10:33

bohouš

Re: Re: Re: Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
Nemusejí nikoho střílet. O to se starají vojáci izraelské armády... Ale kradou půdu, která jim nepatří. Co bys řekl tomu, kdyby arabští osadníci chráněni jinou armádou přijeli na izraelské území třeba pár kilometrů od Tel Avivu a začali tam budovat své osady, Židy vyhánět ze svých domovů a také je zabíjet, buldozery ničit jejich domy, udělat jim tam arabskou samosprávu a například jim říkat, kolik smějí spotřebovat ze své studny nebo řeky vody? Nechali by si to Židé líbit? Nezačali by se chovat jako "teroristé"?
0/0
17.7.2002 10:46

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Jsou ultraortodoxni osadnici skutecne nevinni civiliste ???
Aha. Na tvoje fantasmagorie uz odpovedel nahore Atvar - ty ale proste nic nectes a meles svoje unavny utopicky postulaty. Ty ses vazne zasekl v Jeninu.Buldozery.Kolik uz bydli v Jeninu Zidu
0/0
17.7.2002 11:40

Ondrej

oprava
Amir
0/0
17.7.2002 11:46

bohouš

Škoda, že nám Amir při této příležitosti nesdělil, kol,ik desítek tisíc Židů
0/0
17.7.2002 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.