Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvořák: Z úřadu mě vyhnala nemoc

Pražský radní Filip Dvořák z ODS se rozhodl odstoupit ze své funkce. Rezignaci mu doporučovali lékaři kvůli zhoršení jeho zdravotního stavu. "Na jaře jsem se podrobil dvěma chirurgickým zákrokům kvůli nálezu onkologického charakteru," uvedl Dvořák ve svém abdikačním prohlášení. V pondělí policie odložila vyšetřování Dvořáka kvůli podezřelé koupi bytu v Pařížské ulici. Nyní se o celou kauzu zajímá finanční úřad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Padrnos

koncim, to nema smysl.
tato diskuse postrada realne a racionalni jadro a stala se z ni doslova stoka smyslenek,dohadu, zavisti a ubohych a cinickych vylevu frustrovanych a omezenych jedincu bez vlastniho nazoru. Prispivat do ni povazuji jiz za ztratu casu , protoze hlupak nikdy nepochopi, ze je hlupak - je totiz hlupak.......
0/0
1.8.2002 10:19

Muška

Údajná rakovina zřejmě není překážkou pro nižší funkci
Nevěřte tomu, že Filip Dvořák odejde z politiky. Slyšela jsem, že se chce pouze trochu stáhnout o pár míst níže na kandidátce ODS Praha 1 do podzimních komunálních voleb. Přece když mám zdravotní potíže tak odcházím a nesestupuji pouze na méně viditelné místo, že???? Pan Dvořák je velmi mazaný a věřím tomu, že má už stejně připravené další plány své politické kariéry a že o něm ještě hodně uslyšíme. Muška
0/0
1.8.2002 9:24

Muška

Údajná rRakovina není překážkou
0/0
1.8.2002 9:07

Padrnos

Né, já volil KSČM, ale ono to vyjde skoro na stejno, jestli ODS nebo KSČM. Ale snad si můžu volit koho chci.
0/0
31.7.2002 15:01

séma

Re:
to samozřejmě můžete - svými příspěvky jste ale otevřel dosti obecnou problematiku (bez ohledu na článek ke kterému je tato diskuse vedena) - jen několik dotazů a námětů: 1) v jednom ze svých příspěvků máte dost jasno v tom že nejpodstatnější je to "že je to člen ODS" - čili jste si učinil závěr bez ohledu na FAKTA kterých se Vám nedostává 2) ostatním vyčítáte totéž, tedy činění závěrů - jiných než Vašich 3) co to jsou FAKTA abyste jim mohl věřit? smlouvy?, nahrávky?, Dvořákova lékařská zpráva? kdo Vám je ukáže když o kousek výš odmítáte zvěřejnit smlouvu mezi Městem a dalším subjektem - z tohoto pohledu by měl člověk právo činit závěry jen z osobní účasti na všem co se ve světě děje, anebo ne? 4) proč konkrétně tomuto novináři nevěříte (neříká FAKTA) a Dvořákovi věříte - jaká FAKTA Vám ukázal že má pravdu? 5) atd. atd. S některými věcmi ve Vašich příspěvcích souhlasím, s některými ne, jen jsem chtěl poznamenat, že je dobré činit závěry a je rozumné prezentovat je s takovou mírou jistoty která odpovídá míře "důvěryhodnosti" zdroje (a jak ji měřit)? Tak jo - hodně zdaru do další debaty
0/0
31.7.2002 15:18

Peckař

Ale Padrnosi...
Ale Padrnosi - to je naprosto jasné a evidentní, že jsi volil ODS, tak nám nevykládej pohádky.
0/0
31.7.2002 14:53

Warner

rakovina? ... ze by trest za Four Seasons?
Bytem v Parizske a ve Spindlu to jen vrcholi. Za aroganci a pychu se plati. ("Pane Dvoraku, verejnost by zajimaly okolnosti prodeje pozemku pro hotel Four Seasons." "Smlouva je tajna. A definujte mi co je to verejnost?!!!") Nekdo dostane do drzky rychle, nekdo pozdeji. Na nekoho si pocka zubata ...
0/0
31.7.2002 13:00

Padrnos

Re: rakovina? ... ze by trest za Four Seasons?
samozrejme, ze smlouvy, zejmena ty ekonomicke ,jsou veci smluvnich subjektu. nebo vam osobne by se libilo, kdyby byla zverejnena nejaka vase kupni smlouva treba na rodinny domek ? Vetsina lidi krici, kdyz chce od nich nekdo treba jen rodne cislo nebo aresu bydliste )treba,kdyz je chytne revisor pri cerne jizde) krici a dovolavaji se svych prav ,hraji si na hrdiny ale strasne radi by chteli znat, za kolik a za jakych podminek ten ci onen neco koupil. A ja se ptam : CO JE VAM DO TOHO ? Firma koupila od mesta budovu. TECKA. Pokud se vam na tom neco nelibi, mate moznost to nechat prosetrit kontrolnimi organy ,na to ma pravo kdokoliv. Ale nedelejme hned spekulativni zavery jen proto,ze nekdo v souladu se zakonem a v souladu s pravidly uzavreneho obchodu neda informace, ktere jsou proste duverne. Jinak, ta verejnost v ustech mnohych novinaru znamena pouze a jen zaminku pro ziskani nejakych informaci, na kterych pote oni novinari stavi sve fantasmagoricke dramaticke clanky plne spekulaci a nepodlozenych uvah. Kdyby muj obchodni partner zverejnil detaily nasi smlouvy, tak jej budu po pravu a se zakonem v zadech zalovat a nauctuji mu veskere mozne i nemozne ztraty. napriklad tento chat je prostor pro nejruznejsi vymenu nazoru,ale nikdo nema pravo zasahovat do duvernych a dvoustrannych vztahu,at uz obchodnich nebo osobnich.TECKA
0/0
31.7.2002 14:13

Karel

Re: Re: rakovina? ... ze by trest za Four Seasons?
Trochu si to pletete. Je nam vsem do toho hodne. Mesto neni nejaka soukroma firma pana Dvoraka /nebo kohokoli jineho/ a pokud uzavira s dalsimi stranami pravni vztahy, tak ma verejnost (= volici) pravo se o nich dozvedet a posoudit je. Radni i zastupitele jsou nami zvoleni na to, aby mesto spravovali, a jsou povinni nam prokazat, jakym zpusobem a proc rozhoduji tak, jak rozhoduji. To se tyka i jimi uzaviranych smluv.
0/0
31.7.2002 14:50

hub

Re: Re: Re: rakovina? ... ze by trest za Four Seasons?
Karle máš pravdu, Padrnos zřejmě nepochopil, že zastupitelé tady zastupují. že jsou voleni a také odpovědni - bohužel u nás je úředník všemocný. Padrnos je zřejmě z nějakého samoděržaví.
0/0
31.7.2002 18:11

Mates

Re: Re: Re: rakovina? ... ze by trest za Four Seasons?
Přesně tak všechny tyhle smlouvy by měly naprosto veřejně být vyvěšeny někde na radnici a na webu dotyčné městské části. A na jakýkoliv dotaz k takovým smlouvám by měl dotyčný úředník do dvou dbů odpovědět. Pokud ne - pokuta pro něj. Zní to jako sci-fi, ale kupodivu jsou země, kde to takto funguje....
0/0
1.8.2002 14:59

Mates

Re: Re: Re: rakovina? ... ze by trest za Four Seasons?
Přesně tak všechny tyhle smlouvy by měly naprosto veřejně být vyvěšeny někde na radnici a na webu dotyčné městské části. A na jakýkoliv dotaz k takovým smlouvám by měl dotyčný úředník do dvou dnů odpovědět. Pokud ne - pokuta pro něj. Zní to jako sci-fi, ale kupodivu jsou země, kde to takto funguje....
0/0
1.8.2002 15:13

Padrnos

rakovina
Rakovina je nemoc, ktera muze postihnout kazdeho z vas. Vim velmi dobre,o cem mluvim.....odsudky, ze se na neco nekdo vymlouva,smich a podobne cynicke projevy vypovidaji sami za sebe o zalostne inteligencni urovni pisatelu. Pan Dvorak se nedopustil zadneho trestneho cinu. Nemohl koupit byt, protoze ten bzt osobe, ktera jej udajne chtela prodat doposud nepatri. Tato osoba navic za STATNI byt radne neplati a vesele jej na cerno pronajima. Jedine, ceho se pan Dvorak "dopustil" bylo to,ze o tento byt projevil zajem, a to v pripade,ze bude v budoucnosti privatizovan. Spolecne se svym pravnikem pripravil potrebne doklady ,ktere jsou naprosto v souladu se zakonem. je skutecne zajimave, ze ona osoba,ktera byla natocena skrytou kamerou dnes jasne rika, ze nemluvila o panu Dvorakovi. Uz ono pouziti samotne skryte kamery je po povyku, jaky spustili zamestnanci CT po objeveni skrytych kamer na jejich pracovisti, docela zabavne a pikantni.......dale, dokumenty, ktere "ukazovala" CT a ktere maji "k dispozici" nebyli nikde zverejneny. Proc ? At nam je ukazi a zverejni je. Nebo maji hrdinsti investigativci obavu, ze by se pak snadno prokazalo,ze je to profesionalni novinarsky podvrh ? nebyl by zdaleka prvni..... Proc ,nyni, kdyz policie prokazala, ze se nejedna o zadny trestny cin nekrici a nemavaji temito "dokumenty" ? Ja bych je chtel videt,abych si mohl udelat SVUJ nazor !!! Me nestaci si precist jednostranne a zamerne utocny clanek nejakeho radoby novinare.At mi tento novinar predlozi FAKTA a ja si udelam nazor sam. Jeho dramaticke duchaplnosti mne nezajimaji,na ty slysi pouze jedinci neschopni vlastniho usudku,jedinci, pro ktere jsou takove blaboly urcene. A nyni, kdyz pan Dvorak odstoupi ze zavaznych zdravotnich duvodu, tak se z toho opet udela trapna a uboha fraska, aby se narod bavil. Redaktori CT, ketri se touto nicim nepodlozenou stvanici urcitym dilem podepsali na zhorseni jeho zdravotniho stavu najednou dramaticky v hlavni relaci oznamuji, ze se z etickych duvodu nebudou jiz touto kausou zabyvat.......krasny unik pred prokazanim realnosti jejich tvrzeni. Spina byla hozena,ale protoze je pan Dvorak nemocny,tak se k tomu jiz nebudeme dal vyjadrovat........ Ucel byl beze zbytku splnen,"dalsi clen ODS" byl radne pospinen. A jak uz byva v teto zemi pomalu pravidlem, tak opet na zaklade nicim nepodlozenych spekulativnich blabolu...vy ,kteri se vysmivate nemocnemu clovekovi,vam, kterym je na zaklade nepodlozenych nesmyslu hned vse jasne, vam csem preji, aby jste se nikdy nesetkali s rakovinou u sve osoby ani ve sve rodine. Teprve potom si kazdy clovek uvedomi skutecne hodnoty ......Preji vam,aby vas nic takoveho nepostihlo,protoze to by bylo pro vas spolecne s vasim omezenym a ochablym mozkem jiz prilis velke postizeni.....
0/0
31.7.2002 9:46

Petr

Re: rakovina
Je docela zajimave, ze pratele a stranici ODS, kdyz se dostanou do opravdoveho prusvihu, vzdy zahadne a rychle onemocni.
Z rakoviny si srandu nedelam, je to vazna nemoc. Ale tady nejde o rakovinu. Tady jde o podvod. A to, ze zrovna to nejaky mazany advokat zahral sluzne do autu. A ze si policie zrovna usmyslela, jako i v jinych pripadach, ze clena ODS zalovat nebude.... k tomu nemam slov.
Uvedom si za koho kopes.
"Vse co ucinite, bude vam vraceno"
0/0
31.7.2002 10:13

Padrnos

Re: Re: rakovina
Nekopu za ODS ,jen se snazim hodnotit FAKTA a pouzivat pri tom zdravy rozum. Snazim se stat nohama na zemi a nenechavam se unaset emocemi. Rikas, ze tady jde o PODVOD. Kdyby jsi dokazal v klidu a bez emoci hodnotit dostupna fakta,tak prijdes na to, o cem jsem psal. Ano, pan Dvorak projevil zajem o byt, ktery ma byt v budoucnu privatizovan.Se svym pravnikem pripravil potrebne podklady ale kdyz zjistil, ze tento byt mu nabizi nekdo, komu nerika pane a ani v budoucnu rikat pane nebude,kdyz zjistil ze se jedna o cloveka, ktery jej na cerno pronajima a pritom neplati ani najem ze ma i nejasnou tresni minulost ,tak proste z toho obchodu vycouval.To je naprosto logicke,udelal by to kazdy normalne myslici clovek bez ohledu na to jestli je v ODS nebo spolku vcelaru.....Kde vzal ty 4 miliony ? Tak za prve, o zadnych 4 milionech nikdo jiny ,nez ona osoba ve skryte kamere, ktera nakonec priznala,ze nemluvila o panu Dvorakovi,nikdo jiny o teto castce nemluvil.Ale hned se to podava a presentuje ,jako hotova vec a jako podvod........Ono, kdyz chybeji FAKTA, tak ani policie nemuze dost dobre toho moc udelat... A kdyz uz jsem se zminil o penezich. za 4 miliony bych ten byt v parizske koupil take a bez vahani. A kde na to vezmu ? vezmu si klidne hypoteku,stejne,jako statisice jinych lidi a budu ji s usmevm na tvari 20 let splacet. A to nemam ani polovicni prijem ,nez pan Dvorak...Takze bez ohledu na to, koho jsme nebo nejsme fanousci, pokusme se skutecne s chladnou hlavou hodnotit realna fakta a neverme hned blabolum nejakych "serioznich" novinaru........
0/0
31.7.2002 10:38

Padrnos

a jeste mala poznamka
a jeste mala poznamka k tve pejorativni vete - cituji "Je docela zajimave, ze pratele a stranici ODS, kdyz se dostanou do opravdoveho prusvihu, vzdy zahadne a rychle onemocni" nevim, kdo jeste v minulosti po udajnem "prusvihu" zahadne a rychle onemocnel,ale pokud je mi znamo, tak tato diagnoza byla identifikovana jiz drive,pan Dvorak o ni vi jiz delsi dobu. To,ze ji zverejnil az nyni,zduvodnil naprosto jasne proto,ze cekal, az se vyjasni a uzavre ona kausa vytvorena hrdiny z CT . Nechtel aby se nekdo omnival, ze se vymlouva na svuj stav a proto cekal na uzavreni pripadu.. Bohuzel ,mnozi to nepochopili,protoze to pochopit proste nechteji....Inu, ne kazdemu je dano logicky a realne hodnotit fakta a souvislosti,nekomu staci, ze se naucil v minulosti alespon cist......
0/0
31.7.2002 10:49

hub

Re: a jeste mala poznamka
Je zajímavé, že pan Dvořák o své nemoci ví již delší dobu, ale ještě před několika dny se kasal, že kandidovat na starostu Prahy 1 bude. To mu nevadila nemoc? A proč mu nemoc vadí až nyní, kdy vyšly najevo všechny jeho podvody (a kolik jich ještě bude?), kdy je vyslýchán policií a když se na něj chystá finanční úřad? Osobně si myslím, že se stejně všechno zahraje do autu, jak je v této zemi běžné. Poctivou prací přece nevznikne těch horních deset tisíc.
0/0
31.7.2002 18:19

Padrnos

Re: Re: a jeste mala poznamka
OPAKUJI : Pan Dvorak se NEDOPUSTIL zadneho podvodu,tak to muze nazvat jen zaujaty clovek na zaklade vlastnich neprokazanych domenek. FAKTA ale hovori zcela jasne o opaku. Ale chapu, ze nekteri ne,ze by nevideli, ale NECHTEJI tato fakta videt. Nehodi se jim do jejich zkresleneho a zaujateho nazoru......A ta poznamka o hornich deseti tisicich.......To je vrchol smesnosti,tuposti a omezene zavistive ceske dusicky. Co mas na mysli vyrazem "poctiva prace " ? zrejme to, ze nekde busis do ponku nebo ridis auto. Ale poctiva prace je i podnikani, navic toto podnikani prinasi praci a efekt nejen onomu podnikateli ale i mnoha jeho zamestnancum a dalsim lidem,zivych z jeho dani. Vis ,kde by byla tato zeme bez onech "hornich deseti tisic" ? reknu ti to zcela otevrene - V PRDELI ,protoze by nikdo pro tu obrovskou armadu statnich uredniku,kteri nic neprodukuji i pro tzv. poctive zamestnance by nikdo nesehnal praci a ani prostredky na zivobyti. A to nemluvim o tech, kteri proste pracovat nechteji a ziji ze socialnich davek. kdo myslis, ze na tyto socialni davky vydelava ? Poctivi zamestnanci nebo poctivi podnikatele z hornioch deseti tisic ? kdo produkuje vetsi ekonomicke hodnoty ? kdo nese svou kuzi na trh ? Kdo ma problemy, kdyz mu nekdo nezaplati dluh ? Vetu "Poctivou prací přece nevznikne těch horních deset tisíc" muze vypustit ze svych ust jen omezeny frustrovany a zavisti zaslepeny hlupak..........
0/0
1.8.2002 10:12

Petr

Re: rakovina
Omlouvam, se. Ten blbec jsem JA. Nepochopil jsem totiz, ze jsi placeny propagator pana profesora a ODS vubec. Promin, vzdyt ty delas jen svou praci.
0/0
31.7.2002 10:16

Padrnos

Re: Re: rakovina
Se shovivavym usmevem mohu reagovat na vasi reakci pouze slovy, ze je mi vas uprimne lito.......
0/0
31.7.2002 10:40

Laďa

Silný průjem.
Pane Dvořáku, jako chlap by jste měl přiznat, že jste se z toho pouze posral.Na Policii Vás hezky načali,noviny se taky na tom podepsaly, ale hlavně podvědomí toho až se to provalí / to co  ta Vaše Magistrátní banda dělala všechno za lumpárny/ má silný vliv na zvýšený peristaltický pohyb.Takže nezbývá než chlastat nebo fetovat při Vaší konstituci to odhaduji na alkohol.Zkrátka nejste žádnej bourák.To jenom když jste pohromadě stou bandou Magistrátníků. 
0/0
31.7.2002 9:27

Krtek

přece jen melou
boží mlýny melou pomalu, ale přece jen melou
0/0
31.7.2002 8:53

Petr

Re: přece jen melou
Takovy fofr jsem u bozich mlynu opravdu necekal.
0/0
31.7.2002 9:10

Nazdárek

No jo, těm hochům z ODS . . .
. . . vždycky všechno projde.  Maj' svý lidi všude.
0/0
31.7.2002 8:40

***

Dvořák
Z dopisu p. Dvořáka mne zaujala věta:Jsem si jist, že i druhá kauza týkající se bytu ve Špindlerově mlýně skončí obdobným zjištěním (tedy: jsem nevinen). Za prvé: pan Dvořák neví, že jsou určité věci, které -odporují-li "dobrým mravům"- se prostě nedělají. A jeho jistota, že se mu nemůže nic stát, je bohužel pro naši politickou scénu příznačná: ať udělám cokoliv, jsem si jist, že se mí kamarádíčkové postarají, aby se nic nevyšetřilo...
0/0
31.7.2002 8:19

Mgr. Větrný Josef

Zase kecá, a kdo lže, ten krade. No mohl na férovku říct, že to poděla a né se vymlouvat na zdraví.
0/0
31.7.2002 7:18

hub

Re:
Kdo lže, ten krade. A kdo krade, ten může i zabít. Je to vrah. (Julian Tuwim).
0/0
31.7.2002 18:23

Horst

Ha, Ha, Ha, Hi, Hi, Hi, Ho, Ho, Ho.
0/0
31.7.2002 6:46

Nazdárek

Re: Ha, Ha, Ha, Hi, Hi, Hi, Ho, Ho, Ho.
Naprostý souhlas.
0/0
31.7.2002 8:41

Padrnos

docela by mne zajimalo
Docela by mne zajimalo, jak hrdinske a silne reakce by vyvolalo to, kdyby nebyl pan Dvorak z ODS ale treba z Unie Svatych nebo CSSD. To by na teto strance bylo ticho .... nejdulezitejsi totiz neni informace, ze se jedna o nejaky kseft s bytem (ktery jiz tradicne navic neni nicim podlozeny),nejdulezitejsi a podstatna je informace, ze se jedna o clena ODS.....probudi to zcela jiste vasne a zavist lidi, kteri se mozna nekdy v minulosti naucili na zakladni skole cist ale premyslet, to uz jim jaksi nejde. Staci, kdyz si prectou "tu spravnou,jejich uchu lahodici " zpravu. A korunu tomu pred chvilkou dala CT kdyz ohlasila, ze s ohledem na zdravotni stav pana Dvoraka jiz nebude teto kause venovat zadnou pozornost. To je vrchol. nejdrive ke zhorseni jeho zdravotniho stavu prispeji velkym dilem nepodlozenou a zcela zamerne rozpoutanou stvanici a pak se takto trapne stahnou do pozadi, aby nemuseli pripustit, ze poradne prestrelili......Ale co, ucel byl splnen, par lidem opet o neco vice lezi v zaludku vse, co ma nalepku ODS a o nic jineho preci od sameho zacatku neslo. Presne to predvadeji nasi "investigativni" radoby novinari jiz nekolik let a soude podle vysledku voleb i reakci na teto strance se jim to skutecne dari.....
0/0
30.7.2002 19:27

Toman

Re: docela by mne zajimalo
Ty blbecku jedinej kdo tady porad dokola zminuje ODS jsi Ty!Uz Ti bylo doporuceno Ty hlavo duta at si vezmes prasek a jdes spat.Ulevi se Ti a mozna ze pochopis ze je to tady jeden gauner vedle druhyho.A pravdepodobne budes jeden z nich ze?
0/0
30.7.2002 21:44

Koudelka

Re: docela by mne zajimalo
Radis jezdi na kole Padrnos. Na Tour de France ti to moc neslo a tak se asi potrebujes nejak projevit. Kazdopadne z tvyho projevu je viste ze misto mozku budes mit asi svaly
0/0
30.7.2002 22:38

DW

Re: Re: docela by mne zajimalo
Je videt, ze situace se v tehle republice jeste hodne dlouho nezmeni. Nerikam, ze souhlasim se vsim, co napsal Padrnos. Ale rozhodne vyjadril svuj nazor, k cemuz, predpokladam, jsou tyto chaty zalozeny, ale jestli jste si vsimli Koudelko a Tomane, tak tam nepouzil jedno jedine sproste slovo, nikomu nenadaval a hlavne nikoho neurazel. Mozna by jste se nad sebou meli zamyslet. Nebo jediny co dokazete je urazet ostatni lidi, kdyz sem napisou svuj nazor??? Nebo zadny svuj nazor nemate ??? Myslim, ze nejvic poskozuji tuto spolecnost lidi, kteri dokazou jenom hanet ostatni a sami pritom nejsou schopni nic vyprodukovat. Mame jeste co dohanet, smutne.....
0/0
30.7.2002 23:57

Petr

Re: docela by mne zajimalo
Tak se mi zda, ze vy strach z bozich mlynu opravdu nemate. Neni se co divit, vzdyt vas zachrani pan profesor ing Vaclav Klaus CSc. A nebo ne?
0/0
31.7.2002 9:15

Padrnos

Re: Re: docela by mne zajimalo
Ne, skutecne nemam z zadnych bozich mlynu strach a to proto, ze mne chrani muj zdravy rozum. Pouze lide, kterym se nedostava se uchyluji ke zkratkovitemu plivani ,protoze si tim dodavaji chybejici sebevedomi z vlastni frustrace. Je to jednoduche a nevyzaduje to zadnou namahu premyslet......
0/0
31.7.2002 9:21

Petr

Re: Re: Re: docela by mne zajimalo
Nechtel jsem na tebe plivat, a nechtel jsem byt na tebe, jako moji predchudci, sprosty. Je na tobe videt vyssi vzdelani a schopnost se vyjadrovat bez pouziti lidove slovesnosti. "ale" styl premysleni je uplne stejny, jako u tech co jen napisou abys sel do hajzlu a ze jsi hlava duta. Tvoje reakce me presvedcila v tom, ze jsi chudak, odvolavajici se na vlastni rozum, ale vlastne prebirajici nazory z jedne ceske totalitarni strany (ODS)
Ano mohl bych ti tady udelat prednasku o tom co a jak je moralka a ne jen dodrzovani zakonu (viz Knizak - ve vasich priruckach si tenhle citat najdi), ale nema to cenu.
Přeji ti, abys ten svuj zdravy rozum, nemusel nikdy v zivote potrebovat. 
0/0
31.7.2002 10:05

Padrnos

Re: Re: Re: Re: docela by mne zajimalo
je skutecne usmevne,kdyz ten, kdo se snazi divat na dany problem realne a bez emoci, kdo argumentuje fakty a nenechava se strhnout emocemi,je ihned oznacen za "chudaka,ktery prebira nazory ODS".Opet bez jakychkoliv faktu,znalosti a povedomi. Ty snad vis, koho jsem volil? Skutecne jsi mne pobavil......Kdyz se nekdo snazi pouzivat vlastni rozum a nehlta vsechny "afery" tak ,jak je presentuji mnozi novinari,tak je ihned zkartkovite oznacen v lepsim pripade za "priznivce ODS". Uz se z tohoto oznaceni pomalu stava obecne pouzivana nadavka. Ale bud bez obav, mne hned tak nekdo a neco neurazi,jsem clovek ,ktery se dovede na rozdil od mnoha jinych ve svych emocich i skutcich ovladat a podobne "urazky" mne dokazi pouze rozesmat......
0/0
31.7.2002 11:02

Bluma

No konecne..
To je dost ze ho ODS poslala k ledu. Zduvodnit si to muze jak chce :O)
0/0
30.7.2002 19:22

Padrnos

Re: No konecne..
Onkologicky nalez je rakovina, pokud ti tento vyraz neco rika. Az ji dostanes i Ty ,pak si mozna uvedomis, ze zdravi je skutecne dulezitejsi, nez jakakoliv funkce.Mozna mas pocit, jaky jsi borec ale projevil jsi se prave ,jako obycejny ubohy hlupak . Ale presto ti zcela uprimne preji,aby jsi se s diagnozou rakoviny nikdy nesetkal......myslim, ze tvuj omezeny mozek je pro tebe jiz dostatecne postizeni........
0/0
30.7.2002 19:33

Vrana

To by se z toho jeden dojetim rozprdel
Osvedcena cesta jak z gaunera udelat chudacka a pomalu jeste mucednika. Dejte mu kriz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
30.7.2002 18:11

Dvořák

Zdravotní důvody
A teď mě národe lituj
0/0
30.7.2002 18:09

Peckař

Nechte toho, nebo si vás Žanťák pODA.
0/0
30.7.2002 17:58

Žabař

Ale Hvížďala by měl UStoupit, což by mi šlo KDUhu.
0/0
30.7.2002 17:55

Krysař

Zaplaťpánbu, že konečně ODStoupil.
0/0
30.7.2002 17:54

hub

Osvědčený odchod
Osvědčený odchod - ze zdravotních důvodů, soudruzi. Že policie nic nezjistí, to se dalo čekat, její neschopnost chytit obyčejné zloděje je známá a na takové papaláše si ani netroufá (ani na to asi nemá možnosti - je to spíš věc finančního úřadu). Pokud je Dvořák opravdu nemocen, tak mu přeji jako člověku brzké uzdravení. Jen ta jeho nemoc jaksi kontrastuje s jeho nedávnou velkou ochotou kandidovat na primátora - tam by mu zřejmě choroba nevadila. A co se týče těch dvou ženských (jedna důchodkyně, druhá nezaměstnaná), co koupily domek (snad za peníze od Dvořáka), tak přece existují finanční úřady, které by mělo zajímat, kde na to vzaly. Nebo se tady začínají houfně objevovat Srbovy krabice napěchované miliony?
0/0
30.7.2002 17:50

Mgr Prděný Josef

Kde je Větrný chce s nim mluvit Prděný
0/0
30.7.2002 17:33

Zdeněk

Že mu to trvalo
Držel se tam ten gangster pěkně dlouho! Ještě by měl vypadnout z magistrátu Blažek (to je to samé) a z Prahy 1 Burgermeister, který byl pravomocně odsouzen za krádež a nějak o tom "zapoměl říct". Tyhle nenažraný šejdíři odéesce pěkně škodí. Gauneři!
0/0
30.7.2002 17:29

Mgr Prděný Josef

Osobně si myslím,že je důležité jeho vybavení.Digitální přijímač pozemského vysílání DVB-T Kompatibilní s vysíláním Českých radiokomunikací (ČRA) i Czech Digital Group (CDG) Automatické i manuální vyhledávání vysílání Vstupní frekvence 430-862 MHz, OFDM 2K/8K Kapacita paměti cca 350 programových míst Menu na obrazovce (anglicky) Teletext, EPG 1x šachta pro kartu, vestavěn dekoder Conax 2x SCART, Dig.výstup SPDIF, S-VHS, 3 AV Cinch, RS232 Modulátor - 2x IEC (vstup - výstup) Anténa: 2x IEC vstup - výstup, průchozí pro signál
0/0
30.7.2002 17:07

HoHo:o)

Re: Vybavení...
Tak teď jsem se úplně ztratil. Pan Dvořák má nějaké antény na pozemní vysílání? Tak to možná bude ten nález onkologického charakteru...
0/0
30.7.2002 17:12

hub

Re: Re: Vybavení...
To jenom ten magor opisuje technické parametry digitálního satelitního přijímače - umí asi jen číst, na myšlenky mu jaksi už mozkovna nestačí.
0/0
30.7.2002 17:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.