Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bin Ládin je mrtvý, soudí šéf FBI

Vůdce Al-Kajdy Usáma bin Ládin je zřejmě mrtvý. Nemám však důkazy, prohlásil šéf protiterorického oddělení amerického Úřadu pro vyšetřování (FBI) Dale Watson. Je to vůbec poprvé, co se vysoce postavený činitel amerických bezpečnostních sil veřejně vyjádřil k tomu, zda je bin Ládin naživu, upozorňuje agentura AP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jurasek

jo, jo..prani otcem myslenky, vidte, americane
copak nevime, ze bylo zrizeno ministerstvo lzi v nasi slavne a svobodou bujici americe? fbi a cia nemaji jedinou stopu na al kajdu, z tech tisece uveznenych lidi v americe se nedozvedeli vubec nic, veznove na kube si z nich delaji doslova prdel a navic americani nemaji ani prekladatele, takze se na zaver prohlasi, ze bin ladin je mrtvy.....pruhledna taktika, vazeni, chteji, aby nam ladinek poslal zase nejake video...aby to mohli studovat ti jejich 'experti'...lol!...nebo se zase najde kus toaletniho papiru hojne pouzitem aspon 5 taliby a na nem nejaky divoky nacrtek, nejspise bomby a planek new yorku..lol! to je tak asi vse, co slavna cia a fbi objevily..LOL! vzdyt zatim ty 'cleny al kajdy' zatykaji jenom evropane...americane jim za to davaji tipy jako americka ambasada ma diru vedle budovy, bacha hosi v rime, al kajdaci tam muzou poustet cyanid...LOL! a nasi pseudoamericane navstevujici tyto stranky si horoucne preji, aby al kajda opravdu neco udelala v evrope, aby mohli rict..vidite!!!!!!!!!!!!!! lol...bezte do haje s prognozami!
0/0
18.7.2002 18:34

Karel

Re: jo, jo..prani otcem myslenky, vidte, americane
V FBI jsou jen samí machři, hlavně v amerických filmech. ve skutečnosti je to trochu horší. Proto si vymysleli, že nejméně 4 % američanů budou dělat PS-VB (pro neznalé Pomocná stráž veřejné bezpečnosti) a budou za drobný bakšiš udávat své sousedy.  USA se mění z demokratického na policejní stát.
0/0
18.7.2002 20:46

demokrat

Re: jo, jo..prani otcem myslenky, vidte, americane
Ať už je bin Ládin živý, či mrtvý, hlavně žije a svůj duševní průjem nám prezentuje Jurášek. LOL! Chlístance z jeho pera jsou čám dál blbější. LOL !
0/0
29.7.2002 23:40

Jury

Chytraci z FBI!?
0/0
18.7.2002 17:32

Graetar

Diskuse
Diskuse na iDnes poslední dobou nestojí za nic. Jedni před měsícem oplakávají rozpadlou barabiznu člověka, který kdysi napochodoval do OSN se samopalem přes rameno, a vůbec jim nevadí, že jeho pošahaná individua trhají na kusy lidi, co jdou z kina (sedí v pizzerii, jsou na diskotéce - scénáře se liší v detailech). Řekne-li někdo nepříliš nahlas (rozuměj málo sprostě) názor proti, je bombardován zvěrstvy v Afghanistánu (fajn, souhlas, jsou to svinstva, ale o Talibanu se mlčelo, co?), Velkými Bratry, Satany a kdoví čím vším. Druzí zase sprostě a prasácky nadávají ženě jen kvůli odlišnému názoru. Je to vůbec normální? Jděte se vycpat...
iDnes: Neměli byste cenzurovat příspěvky. Možná jsou sprosté, ale takhle nevím, jestli Jose použil drsnější pejorativ , nebo byl jenom obyčejnej hulvát... Navíc cenzura je shit.
0/0
18.7.2002 9:42

jenda venda

Za toto všechno
můžete i vy, drazí bližní s radikálními řešeními. Koukněte se, jací jste sami demokraté - hájíte "demokracii", ale jen tu vaši, to jest která vám dává to co od ní čekáte...a přímo z toho čiší ochota ji zaměnit za "jinou", jestliže právě vám dá víc...A tak vy jste živnou půdou teroru. No, ale ono to jinak nebylo a nebude, 20% pokřikujících omezenců zkazí každé party.....
0/0
18.7.2002 6:02

Dusan

Re: Za toto všechno
Kazdy za to svym zpusobem muze.... A Ty by jsi mel neco do diskuze? Treba nejaky nazor... 
0/0
18.7.2002 6:26

hovnival

?
Uz ten zacatek clanku: Bin Ladin nezije, ale nemam proto zadne dukazy... je trochu podivny...
0/0
18.7.2002 5:40

bcd

Re: ?
Ono vůbec není jisté, zda to někdo řekl, či zda někdo z redakce potřeboval nějaký článek. Takových "vymyšlenin" nám předkládají spousty.
0/0
18.7.2002 9:22

Dusan

Opet muj nazor
Ja bych rekl, ze jsou jeste tak dve zeme, ktere jsou "trnem v oku" USA. Irak a Saudska Arabie. S Irakem by to slo, tam se bombardovat muze zacit hned, ale Saudi , ikdyz jako stedri podporovatele teroristu, nemuzou byt jen tak oznaceni za "osu zla". Tam jsou prilis silne americke zajmy ohledne prisunu ropy. A to je pak tezke rozhodovani. Verim tomu, ze kdyby tam nebylo co brat, tak uz je Saudska Arabie v jednom ohni. Kdyby se vytvorila jina cesta na prisun teto strategicke suroviny, tak je situace jina. Ono to nevyslo, prozatim, na Aljasce, ale co neni muze byt. V ramci boje proti terorismu jde v soucasne dobe vse. Takze az bude trochu jasno v teto otazce, udalosti dostanou jiny spad. To ale rozhodne nezabrani dalsim utokum, domnivam se ze i v USA to budou spis sebevrazedne utoky jako v Izraeli. Bohuzel. Na rozdil od utoku na jaderne elekrarny, prehrady ci jine objekty je toto relativne nejjednoduseji proveditelne a fanatiku se najde dost. A proti tomu se take lze nejhur branit. To jestli Usama zije nebo nezije je celkem jedno. Saudska Arabie je ten problem, ze ktereho USA a potazmo vsichni ( netyka se to jen jich) by mely mit strach. Sklizi se plody sedmdesatych let, tehdy se nejenom Amerika otevrela vsem, snahou bylo vytvorit multikulturni spolecnost ziji ve vzajemnem souladu a v miru. Bohuzel to bylo jen jednostrane a muslimove se uzavreli a nyni maji jiz i silu na americkem  kontinente. Teda nejenom. I v Evrope je te pakaze take dost.  Mensiny uz nejsou mensiny, ikdyz se jim tak v ramci politicke korektnosti musi tak rikat. A ted se divime, ze bunky teroristicke bunky nachazime po celem svete? Nejen v zemich "osy zla" ? Tim samozrejme nechci hazet muslimy uzemi statu, kde neni tato vira majoritni, do jednoho pytle. Ale staci par fanatiku a diky predchozi imigracni politice se uz takovych blaznu infiltrovalo mnoho. Co bude dal, lze tezko odhadnout. Ryba smrdi od hlavy a politici, kteri na tomto "napadu" vytvorit stat, ve kterem v harmonii ziji lidi ruzneho vyznani, postavili svou karieru, polozili zaklady temto problemum. Ale penez ( a hlasu do voleb ) neni nikdy dost.
0/0
18.7.2002 4:38

Zed

Je to prdel
sledovat jak jste tady vsichni naramne chytry pote, co si prectete par clanku v novinach. Zkuste se nekdy zamyslet, proc ty noviny ctete, kdo do nich pise, proc do nich pise, pro koho do nich pise a jak jsou ty zpravy objektivni. Vydeli jste film Vrteti psem ? Je to sice komedie, ale stoji za zamysleni. Myslim, ze kdyby jsme znali pravdu, tak bychom se vsichni dost divili a to neplati jen na toto tema. Az zacnu vyrabet a prodavat holiny, tak zaridim aby se ve vsech novinach psalo, ze meteorologove zjistili, ze do mesice prijde velka voda. A kdyz v USA Bush potrebuje nechat vydelat prachy zbrojarskym firmam (ktery mu nemalo pomohly tam, kde ted sedi), a kdyz potrebuje postavit zakladny v Afganistanu a kdyz chce posilit moc tajnych sluzeb atd. tak....... Verejne mineni - za to si uz "par" lidi nejen koupilo ostrov, barak a jachtu. 
0/0
17.7.2002 23:47

Tomas

Re: Je to prdel
A protoze se podle toho ridis, vsechny ty clanky ctes, dokonce i tebou opovrhovane komentare prectes, naladis se sledovanim konspirace v podani  Akta-X a pak zacnes plodit cosi o tom, jak jsou vsichni naivni.  Aby jsi tomu dal korunu, pridas vlastni zaver. Uz jsi vydel ty americke zakladny v Afganistanu? Tech par stanu je skutecny vejvar pro zbrojare. Z toho urcite blahem nespi a po vecerech bali kufry. Jedou totiz na ostrov. Cha
0/0
18.7.2002 7:00

Re: Je to prdel
0/0
19.7.2002 22:27

Naštvaná

Terorismus je vůl!!!
Ať pro to či ono, úmyslná vražda spachaná pro jakékoliv přesvědčení je prostě blobost.A proto si tu zpíváme,že nejen válka, ale i terorismus je vůůůůůl
0/0
16.7.2002 0:38

d-kay.com

je treba postihnout terorismus tvrdsi rukou,nez dela bush
zatim jste v pohode,ale myslim ze evropa je taky na rade.rozhodne je snazsim cilem nez usa.
0/0
15.7.2002 17:27

D`abel

Re: je treba postihnout terorismus tvrdsi rukou,nez dela bush
Uz aby se tak stalo a nejlepe treba ve Francii. Aspon by zabozroutum presly roupy. Na druhou stranu by take neco neskodilo v Cesku. Havel si tam taky zve nevericiho psa a rouhace Islamu Salmana Rushdyho. Potom by cechacky mozna presly idiotske poznamky o kowboji v Bilem dome. To ma snad Bush cekat az mu v Americe prasknou nejakou tu spinavou "A" bombu, mudrcove? Je mi z techto moralistu zde nacisto nevolno. Plne souhlasim s titulkem prispevku, na ktery odepisuji Veril by nekdo pred rokem kdyby se treba Bush zminil o WTC a co ho ceka? Urcite by zde rval dav idiotu o tom jaky je Bush valkychtivy kowboj a podobne! Premyslejte trochu o tom v jakem svete zijeme
0/0
18.7.2002 13:25

D`abel

Re: je treba postihnout terorismus tvrdsi rukou,nez dela bush
Uz aby se tak stalo a nejlepe treba ve Francii. Aspon by zabozroutum presly roupy. Na druhou stranu by take neco neskodilo v Cesku. Havel si tam taky zve nevericiho psa a rouhace Islamu Salmana Rushdyho. Potom by cechacky mozna presly idiotske poznamky o kowboji v Bilem dome. To ma snad Bush cekat az mu v Americe prasknou nejakou tu spinavou "A" bombu, mudrcove? Je mi z techto moralistu zde nacisto nevolno. Plne souhlasim s titulkem prispevku, na ktery odepisuji Veril by nekdo pred rokem kdyby se treba Bush zminil o WTC a co ho ceka? Urcite by zde rval dav idiotu o tom jaky je Bush valkychtivy kowboj a podobne! Premyslejte trochu o tom v jakem svete zijeme
0/0
18.7.2002 13:32

Karel

Re: je treba postihnout terorismus tvrdsi rukou,nez dela bush
Evropa by mohla být snadnějším cílem, ale není důvod se čehokoliv bát, protože evropské státy neochraňují svými ozbrojenými silami feudální arabské vlády, jak to dělají USA.  Licoměrný Bush pláče krokodýlý slzy nad tím, že za Talibanu v Afganistánu ženy musely nosit burku, ale že jí nosí i dnes mu nevadí. Nevadí mu dokonce ani to, že v Saudské Arábii žijí ještě lidi v otroctví. To je podle američanů v naprostém pořádku, protože Saudi jsou kamarádi a tak můžou být i otrokáři.
0/0
18.7.2002 20:40

Tom

Re: Re: je treba postihnout terorismus tvrdsi rukou,nez dela bush
S tou burkou je to trochu jinak. Za Talibu to byl statni zakon, ktery primel vsechny zeny k noseni burky pod hrozbou prisnych trestu. Taky nesmely prijmout zadne zamestnani mimo domov ani chodit do skoly. Ven smely prisne zahalene az na zem a jen pod muzskou "ochranou". Jo a zakonem taky byla zenam zakazana hlasita chuze. Ted uz zeny smeji ven, do skol, zamestnani, par je jich ve vlade, nejspis na ozdobu a burku nosit nemusi - ale muzou. To ciste zalezi na muzich v jejich rodinach, ne na statnim zakone. Kdyz si manzel nebo otec usmysli, ze zena ven bez burky nesmi, tak ona musi poslechnout i kdyz jeji sousedka treba burku uz odlozila.
0/0
19.7.2002 5:09

dario

0/0
15.7.2002 17:20

XXX

Bohuzel to tak asi bude...
Uvědomte si ze teroristické útoky byly vždy akorát nikdy neměly tak velký zásah a nebyly miřeny na USA. (Tak očividně) Jirko řikás dost velkou čast pravdy, protože pokud ne tak se všichni radši postřilime jelikož hodi Usama atomovku na USA udělá okupaci EU statu..... atd.... Je to prostě realita a terorismus je zakořeněn v volnosti.... Každý si může dělat co chce....demokracie...Dobrá a zlá část...
0/0
15.7.2002 16:27

Guderian

Terorizmus je zakořeněn ve volnosti
A na tos přišel jako jak? Nebo ti tu volovinu někdo pověděl?
Jako drobný detail si dovolím podotknout, že Usáma a spol. pocházejí z části světa, kde demokracie není a ani nikdy nebyla. Jak k tomu terorizmu přišli díky volnosti, víš snad jen ty.
0/0
15.7.2002 17:29

Milos

Re: Terorizmus je zakořeněn ve volnosti
Nedostatek omezeni v demokratickem svete, nase vlastni svoboda slova, pohybu a cinnosti jim hraje do rukou. Co my uzivame, oni zneuzivaji proti nam. Dojde to tak daleko, ze se budeme muset vzdat casti nasi demokracie, abychom omezili pole pusobnosti terorismu. To je ta smutna pravda. I kdyz se vam nelibi.
0/0
16.7.2002 3:17

barbudo

Re: Re: Terorizmus je zakořeněn ve volnosti
Tohle je ale opravdu "hluboké nedorozumění". Svobodná společnost je zranitelnější v mnoha oblastech. Jednou z nich je i ohrožení různými teroristy. Kořeny terorizmu mají se svobodnou společností ovšem málo společného. Snad jen to, že nejtragičtější teroristická hnutí byla produktem nebo důsledkem konání některých svobodně existujících "zájmových skupin" či institucí, které tato hnutí uměle nasadily v "zónách zájmu". Abych to přiblížil: bez vydatné podpory z Německa a USA by v Rusku nedošlo k nástupu komunismu, bez podpory z USA by Hitler zůstal neúspěšným opakovaně vězněným malířem, bez podpory z USA by se asi o islámském fundamentalismu nemluvilo po celém světě. Pokud jsi to myslel takhle, pak jsi byl "kořenům" blíž.
0/0
16.7.2002 9:15

Tomáš

Re: Re: Re: Terorizmus je zakořeněn ve volnosti
aha, a nebýt podpory USA, tak by nám nezastřelili Ferdinanda, kníže Metternich by byl absolutní nýmand, Karla IV. podporovali ještě Apačové dodávkami otrávených šípů a buvolích koží prostřednictvím vikingských obchodníků a J. Watt by nikdy nezdokonalil vynález parního stroje. Předpokládám, že vyhynutí dinosaurů lze přičíst americké drůbežářské lobby, které bylo jasné, že dinosaurům moc kuřat neprodá, zatímco někteří z nastupujících savců se o ně jednou poperou. Fascinuje mě, kolik lidí si najde jednoho univerzálního viníka a jemu pak přičítá všechno, co považuje za špatné. Někdo pro tento účel objevil Ameriku, jiný Muslimy, Židy, důchodce, nemocné, bankéře, ...
0/0
18.7.2002 8:37

barbudo

Re: Re: Re: Re: Terorizmus je zakořeněn ve volnosti
Ó ba nikoli. Jenom jsem chtěl papouškovi názorů Ústředního Ředitele Zeměkoule ukázat, že ani jeho vzor není úplně bez poskvrnky. Afghánistán bombardovaný v rámci "boje proti terorismu" nebyl nikdy zemí s přebujelou demokracií. Americké instituce, které islámský terorismus na jeho území vypěstovaly nepochybně nejsou ideálem institucí svobodné společnosti.
0/0
19.7.2002 10:29

zid

Za vsechno muze...
...Yasir Arafat.
0/0
15.7.2002 16:15

surbont

jo
0/0
15.7.2002 15:31

Dafné

Arafata a podobný hajzli
měli dávno zlikvidovat svině jedny nacistický!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
15.7.2002 15:25

Kohn

Smrt Muslimům
těm sviním arabskejm hned by bylo na světě líp.
0/0
15.7.2002 15:24

Anna Kurnikovová

Jsem z toho
0/0
15.7.2002 15:22

TNT

Jen kdyby opravdu chtěli..........
Kdyby USA a jejich nohsledi opravdu chtěli zlikvidovat "Ládínka" nebo "Sadámka",tak už to dávno mohli udělat,jen kdyby opravdu chtěli.....
0/0
15.7.2002 15:14

RV

Re: Jen kdyby opravdu chtěli..........
To je opravdu hluboká myšlenka.
0/0
18.7.2002 7:29

bohouš

A staví tam ponorky a křižníky,
aby mohl z moře zaútočit na italské Benátky. Současně slavnostně zahájil provoz Národních talibánských chemických laboratoří (NTCL) na výrobu antraxu a výstavbu vojenského průmyslového komplexu na výrobu stíhacích bombardérů, raket středního doletu i balistických raket, jak uvedli na sobě nezávisle jeden nejmenovaný vysoce postavený generál Pentagonu a jeden nejmenovaný vysoce postavený úředník Ministerstva zahraničních věcí USA, oba shodně na základě nalezených poznámek napsaných propisovačkou zřejmě čínské výroby na zčásti použitém toaletním papíru prokazatelně iránského původu v jedné jeskyni v afghánských horách :-) Dobrý den, přátelé, a krásný celý pracovní týden, bohouš.
0/0
15.7.2002 11:07

bohouš

Oprava:
Jak upozornil jeden nejmenovaný vysoce postavený důstojník Pentagonu a současně několik nejmenovaných vysoce postavených úředníků Ministrestva zahraničních věcí USA, nejednalo se o zčásti použitý toaletní papír iránského původu ale o zcela čistý toaletní papír irácké výroby! Dámy a pánové, omluvte, prosím, tuto nepřesnost, na základě které by zřejmě došlo k bombardování zcela jiného města :-(
0/0
15.7.2002 11:15

Jakub Obligace

Re: Oprava:
Z druhe strany papiru byl ovsem nacrt budovy Svobodne Evropy v Praze, porizeny levou rukou Muhamada Atty
0/0
15.7.2002 15:27

bcd

Bedejť by nežil,
když má západní svět ve svých řadách tolik kolaborantů s muslimy, že by jimi mohl dláždit silnice. Pokaždé, když něco chtějí udělat, zná jejich úmysly každej jednotlivej muslim.
0/0
15.7.2002 8:19

Dalis

Re: Bedejť by nežil,
Uz, aby zacli dlazdit
0/0
17.7.2002 8:38

Jirka

A znovu
Uz je to unavne.... Pokud se na IDNES aspon jednou tydne neobjevi zprava o Ladinovi ci moznych teroristickych utocich na USA jsem pomalu "nesvuj". Uvedomte si, kdo dostal na prezidentske kreslo Bushe a pak tyto zarucene zpravy otiskujte. Nijak nepodcenuju nebezpeci, ale jinde ve svete ( snad ani v USA ) se nevenuje "boji proti terorismu" takova pozornost jako na serveru IDNES.  Ted navic je to informace z nemeckych tajnych sluzeb. Co bude priste? Bin Ladin bojuje proti Benesovym dekretum, protoze jeho rodice byli sudetsti Nemci?...... 
0/0
15.7.2002 7:14

Mirek

Re: A znovu
Ty jsi dement.
0/0
15.7.2002 7:53

Jirka

Re: Re: A znovu
Jeste ze mluvis k veci..... Mas po ruce neco jako argumenty?
0/0
15.7.2002 8:41

Mirek

Re: Re: Re: A znovu
Každému soudnému člověku je jasné, že pravděpodobnost, že se budou opakovat teroristické útoky velkého rozsahu je dost vysoká. Proto je na místě, aby se novináři zajímali o tuto problematiku.
0/0
15.7.2002 9:28

Janca

Re: Re: Re: Re: A znovu
ja si myslim,ze mas pravdu!To je prece jasny!ja nevim,co tomu Jirkovi je...Vzdyt jsme vsichni na jedne lodi,pokud teda neni Jirka "Jirka bin..."!!!
0/0
15.7.2002 9:40

Jirka

Re: Re: Re: Re: A znovu
Samozrejme i mne je to jasne. Ja jsem nechtel nijak vyvolavat reakce, ktere az tak nesouvisi  s tematem. Samozrejme, ze novinari se musi zajimat . Jen jsem napsal trosku "nestastnym zpusobem", ze na serveru IDNES se objevuji zpravy o Ladinovi casteji nez na CNN. Nebylo to mysleno ve zlem. Ono opravdu, kdo si mysli, ze se to tyka jen USA je na omylu. Omlouvam se vsem, co to nepochopili.
0/0
16.7.2002 5:32

demokrat

Re: Re: Re: A znovu
Já viděl Jirku, měl v prdeli sirku.
0/0
15.7.2002 10:42

Brouk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.7.2002 1:49

Jirka

Re: Re: Re: Re: A znovu
Jo asi to udelam.... Jsem rad, ze jsi mne poradil.
0/0
16.7.2002 5:33

OL Dirty Bastard

Re: A znovu
MEHEHEHEHE USAMA von LADIN
0/0
15.7.2002 8:42

sh

Re: Re: A znovu
Ty jses blb ze Strhaova ne ?? To muhehe tak mate jako mor. Vzpamatuj se studente
0/0
15.7.2002 10:18

OL Dirty Bastard

Re: Re: Re: A znovu
mehehehehehehe
0/0
15.7.2002 13:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.