Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD řeší, zda má být Zeman prezidentem

Špičky sociální demokracie se nemohou shodnout na tom, kdo by měl být prezidentem. Proto možná nakonec uspořádají vnitrostranické referendum. Část vedení strany by ráda na Hradě viděla odcházejícího premiéra Miloše Zemana, další upřednostňují ombudsmana Otakara Motejla, místopředsedkyně strany a "Špidlova pravá ruka" Marie Součková mluví o tajemném novém kandidátovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

S velkým zájmem jsem si přečetl všechny zde uvedené příspěvky. To, kdo bude příští prezident, mě velmi zajímá, a už se těším na začátek roku 2003 a boj o Hrad. Dovolil bych si říci svůj názor na horké favority na toto křeslo. Václav Klaus nemá po volbách šanci, a já jsem rád. To je jediný klad letošních voleb. Miloš Zeman a Otakar Motejl, které navrhuje ČSSD - ani náhodou!!! Jeden je ochlasta, druhej chodící trafika. To by byla reprezentace vlasti! Kdo zbývá? Petr Pithart? Ale né! Bývalý komunista, bez páteře. Bohužel je vlezdoprdelka, kolovrátek, a proto možná v parlamentu projde. Další návrhy zde napsané? Ivan Pilip - a stěhuju se! Jak může soudný člověk navrhnout Pilipa na prezidenta? Vždyť pro něj platí to samí co u Pitharta - bezcharakterní člověk. A navíc je to politická nula. Nic nedokázal. Zlikvidoval školství, to dokázal. Hana Marvanová nebo jiná žena? Nechci být zaujatý, ale v současnosti není na naší scéně žádná žena, která by mohla být na Hradě. Umělci? Neblázněte lidi! Marka Ebena mám taky rád, ale jaký by to byl prezident? Kdo zbývá? Eduardo - tvůj názor je skvělý, Pavel Tigrid je ideální kandidát na prezidenta, hned bych ho podpořil, ale obávám se, že nemá v PSČR šanci. Je to těžká volba, proti Havlovi byly určité výhrady, ale pravdou je, že po něm zůstane velká mezera a těžko se najde někdo, kdo bude mít takovou úctu v zahraničí a i doma. Neboť přes všechny aférky má podle průzkumů stále podporu zhruba 50% obyvatel.
0/0
18.7.2002 13:13

Žíža

Pan Zeman dělal ČR ostudu celé 4 roky, kdy byl ministerským předsedou. Při pomyšlení na to, že by v tomto trendu pokračoval dalších 5 let ve funkci prezidenta, říkám kategoricky NE! Navíc by to zahraniční státníci, zvyklí na V. Havla, nemuseli "rozdejchat".
0/0
17.7.2002 22:40

vrba

zemam na hrad
zvládl premiéra zvládne i prezidenta alespoň nebude tolik pochybných milostí co dal havel.
0/0
17.7.2002 13:58

nejkrasnejsi na cele zemekouli

odhaleni tajemstvi vyroby klamerek
coze?nejlepe upraveny politik zeman prezident?to radsi opravdu petr svetr nez bonmotujici sele....chro,chro..
0/0
16.7.2002 12:02

Sedláček Jiří

Proboha, jen ne Zemana presidentem
Mám dojem, že pan Škrombach ten návrh Zemana za presidenta,hraje podle systemu " Já na bráchu, brácha na mne ". Za presidenta si představuji člověka čestného, slušného, charakterního, nejraději nestraníka, který bude mít důvěru celého národa, ne několika stran - politiků. Profil pana Zemana po všech stránkách nevyhovuje na vrcholnou funkci hlavy státu. Nebo jste už zapomněli na jeho aféry a škody, které nám svými výroky a někdy nechutnými, ve světě i v diplomacii provedl a poškodil jméno našeho státu. A vy si myslíte, že by jeho výroky na presidentském stolci byli jiné? Jak praví přísloví " Mráz kopřivu nespálí". Zkrátka becherovka na presidentský post nepatří.
0/0
15.7.2002 23:34

Deny

na hrade by se mi libil Klaus
Samozrejme Klaus,,je to alespon pohledny, sarmantni chlap , na ktereho se da koukat a v hlave take neco ma, tomu uprit nemuzete. Jen se mi tam nezda  - ODS + CSSD = ?  nevim zda by to fungovalo, i kdyz , prezident je dle mne pouze takova figurka.Ale verim, ze jako reprezentant CSR, - jednicka . S tou gorilou Zemanem  vubec nelze srovnat.
0/0
15.7.2002 15:09

bcd

Re: na hrade by se mi libil Klaus
Jasně ! Klaus na hrad - Mírov .
0/0
15.7.2002 16:05

Eman

Re: na hrade by se mi libil Klaus
Kterási rajda tu psala, žeho má malýho
0/0
15.7.2002 16:10

Rudý zvon

Pan Grebeníček na hrad
V nadcházejících prezidentských volbách pan grebeníček ještě neprojde. ALE až budeme my občané o hlavě státu rozhodovat sami, bude prezident náš kandidát. Vždyť už dnes máme 20% podporu voličstva. To se poserou nejen pravičáci ale i intoši s Havlem v Portugalsku.
0/0
15.7.2002 14:33

HM

Zdeněk Škromach dokonalý zástupce lumpenproletáriátu !!!
Zdeněk Škromach, budoucí ministr a dokonalý zástupce tak zvaného lumpenproletáriátu, disponující vulgárním slovníkem v té nejčistší lidové podobě , který je zcela prost intelektuálního Zemanova humoru, usedl do křesla Sedmičky s růžolícími tvářičkami dobře živeného Dařbujana a mluvil, mluvil , mluvil. Nikdy k otázce, nikdy k věci a vždy o něčem jiném, než na co byl tázan. Diváci tak neměli možnost poznat jeho názor na čerstvě schválenou smlouvu se Svatým stolcem, která podle odborníků na církevní právo jde v mnoha bodech nad rámec prvorepublikových zákonů a nevyhýbá se ani majetkovým záležitostem, neměli možnost zjistit Škromachův názor na zadlužování země, na rozporuplné prohlášení členů vládní koalice, na vysoký počet místopředsedů poslanecké sněmovny, ani na názor na to, proč žádají o podporu komunistů pro volbu Hany Marvanové, když by jim na to, co stvrdili podpisem pod koaliční dohodou mělo stačit jejich 101 hlasů. „Střet zájmů? Nemyslím si, „ dal jedinou srozumitelnou odpověď Škromach na otázku, zda jmenování Svobodova dvojčete do funkce ředitele Evropských fondů není střetem zájmů s funkcí jeho bratra Cyrila. No jistě, že dnes ne. Doufám, že si pan Škromach nemyslí, že bychom této spekulaci mohli byť jen na okamžik věřit. Při dnešním novém stylu už bude vše normální a neměli bychom se divit. Při avízovaných čistkách se můžeme dočkat i toho, že v radě ČT znovu usedne milovaný otčím Petrušky Buzkové Erben, místo Bosáka zaujme nepřekonatelný Otík Černý a ředitelem ČT se konečně stane Dostálův kamarád Paluska. Opravdu hluboká pravda se skrýva v jednoduchých slovech Škromacha. Natrhnou všem pr…  
0/0
15.7.2002 14:24

RV

Pro mě nejpřijatelnější Pithart
Že je nevýrazný? Do senátu na vás až tak vidět není. Klady - čistá minulost (což se o Zamanovi říct nedá),  jisté zkušnosti a kontakty (byl předseda vlády), nepotřebuje zbrojní pas na hubu (narozdíl od Zemana) . Člověk který dokáže přesvědčit Castra o vydání zadržovaných osob, zas tak špatný diplomat nebude (možná si někdo vzpomíná na článek v Týdnu, ohledně darování skleněných šachů Castrovi). Jet tam tenkrát Zeman, tak oba dostanou doživotí...  
0/0
15.7.2002 11:37

vendelín

Re: Pro mě nejpřijatelnější Pithart
TO JSI TEDY SUPERTOLERANTNÍ, KDYŽ TI NEVADÍ, ABY BYL KOMOUŠ PREZIDENTEM. MĚ BY TO PŘÍMO SRALO!!!!!!! A TO, ŽE ZACHRÁNIL PILIPA, BYCH PŘIČETL K TĚM ŠPATNÝM ČINUM........
0/0
15.7.2002 12:19

RV

Re: Re: Pro mě nejpřijatelnější Pithart
Zeman byl taky v KSČ. Pithart podepsal chartu, Zeman ne. Jak víc se dalo tehdy být proti režimu ? Tímhle je to pro mě zahlazeno.
0/0
15.7.2002 13:28

vendelín

Re: Re: Re: Pro mě nejpřijatelnější Pithart
NIKDY JSEM NETVRDIL, ŽE JE ZEMAN LEPŠÍ!!! A CO SE TÝKÁ CHARTY, BYLO V NÍ POUZE MINIMUM LIDÍ, KTEŘÍ SI ZASLOUŽÍ OBDIV!! VĚTŠINOU ŠLO O BÝVALÉ KOMANČE A STB-ÁKY. Z PODOBNÉHO DUVODU NENÍ PŘIJATELNÝ ANI MOTEJL PS.: KDO VÍ CO ZA TY ROKY OMBUTSMANOVÁNÍ UDĚLAL DOBRÉHO PRO TUTO SPOLEČNOST / ZA CCA 2MLD/, DEJTE O TOM VĚDĚT............
0/0
15.7.2002 14:18

laco

Opakovaná chyba
Snaha prosadit Zemana do významné politické funkce by se ČSSD stala osudnou. Dopadla by jako ODS s Klausem. V této době je Zeman pro voliče již opotřebovaný a jeho návrat by byl přijat s averzí. Zeman je moc chytrý člověk, kterému chybí blbuvzdornost. Proto musí být v pozadí a někdo musí odfiltrovávat jeho nediplomatická byť pravdivá hodnocení. Zeman ať zůstane v pozadí jako poradce. ODS ať se trápí s neupotřebitelným Klausem dále. Bude to ukázka pro ostatní strany kolik škody může napáchat nesmrtelný, samolibý, neodvolatelný vůdce.
0/0
15.7.2002 11:24

Eduardo

Tigrid na Hrad! (nebo alespoň Klaus)
Osobnost presidenta má býti sjednocující, má míti vysokou prestiž a určitý věhlas i v zahraničí. Zároveň by to měla být osoba politická (nikoliv nějaký vědec, o němž dosud nikdo neslyšel, k ničemu se nevyjadřoval a najednou ho odněkud vyštrachají a zvolí hlavou státu). Myslím, že vhodným kandidátem by byl Pavel Tigrid - splňuje výše uvedené podmínky, navíc umí jazyky, je to nekompromisní antikomunista. Má slušné vystupování a nepošramocenou minulost. Z kandidátů, které se tu objevují, je mi zle. Becherovkový král Zeman - po Gottwaldovi bychom měli dalšího alkoholika (Zemana by snad předčil pouze Jelcin), jeho vystupování atd. - bez komentáře. Nikotinový král Motejl - když jsem ho včera viděl v televizi, tak vypadal jako prase (doslova fysicky tak vypadal - takové panděro nemá ani Zeman, a to je co říct). Dvojdomek Pithart - nevýrazný, nerozhodný, ačkoliv je druhým mužem ve státě, tak moc na veřejnosti nevystupuje, spíše je v pozadí (president má býti výrazná osobnost s jasnými názory), navíc byl v KSČ. Čili mi ještě zbývá Klaus - mám k němu tisíc výhrad, ODS jsem nevolil, ale je to člověk výrazný, s jasnými názory, celkem seriosním vystupováním i vzhledem, myslím, že by byl schopen nás v zahraničí dobře representovat (ze čtveřice Zeman, Motejl, Pithart, Klaus se jednoznačně přikláním ke Klausovi, ovšem Tigrida bych považoval za ještě vhodnějšího kandidáta).
0/0
15.7.2002 11:20

Afro

Re: Tigrid na Hrad! (nebo alespoň Klaus)
Celkem rozumny nazor. Ale vezmi na vedomi, ze Tigridovi je pres osmdesat a i kdyz je zatim dusevne i fyzicky fit, v tomhle veku by nemel vykonavat tak narocnou funkci. To je duvod, proc ja nejsem pro Tigrida na hrade.
0/0
15.7.2002 14:12

Eduardo

Re: Re: Tigrid na Hrad! (nebo alespoň Klaus)
Tigridův věk jsem vzal také v úvahu, a nemyslím si, že by to byl nepřekonatelný problém. Je mnoho úspěšných státníků, kteří vykonávali náročnou funkci i v pokročilém věku (např. Adenauer kancléřoval do 87 let). Havel není nijak starý, a přesto jeho zdraví je značně chatrné. Myslím, že je to individuální záležitost. A pokud by po Tigridově zvolení došlo k nejhoršímu nebo byl nucen v důsledku špatného zdraví abdikovat, měla by býti již přímá volba presidenta, čímž by odpadly současné problémy (mám na mysli různé politické handly), jelikož jeho nástupce by již volili všichni občané. Tigrid je podle mě ideální kandidát právě pro toto období - mezidobí, kdy se již chystá přímá volba, ale tohoto presidenta (vzhledem k lhůtám potřebných pro změnu ústavy) musí ještě volit parlament.
0/0
15.7.2002 17:07

AD

Spidla je v podruci Zemana !!!
Proto ho pustil Zeman ke korytu proto ze si sam jiz vybral Odpocivani na hrade A nic jineho nepripada v uvahu Jedine vysledek podzimnich voleb by to mohl castecne zmenit
0/0
15.7.2002 10:38

Jarda Kopeček

SUPER KANDIDÁT
Tak já bych teda jako navrhoval moji choť Miladu. Vona je sice úplně blbá, ale na tuhle funkci se to výhoda. A já jako první muž republiky taky nebudu k zahození. (Jo a kolik platěj?)
0/0
15.7.2002 10:36

jtl

Re: SUPER KANDIDÁT
Mě se libí KAREL BAREL nebo PETR SVETR. Myslím,že jsou to dobří kandidáti
0/0
15.7.2002 12:26

Pína

Vyberme si svého kandidáta.
Navrhuji, aby co nejvíc lidí napslo nějakého kandidáta a pak by se zveřejnilo, kdo má nějvětší podporu od veřejnosti. Politicí by pak měli vodítko, koho navrhnout, aby byl akceptovatelný většinou.Začínám: Asi Klaus.
0/0
15.7.2002 10:24

Jenerál

Re: Vyberme si svého kandidáta.
Dobrý nápad, já bych souhlasil s Pavlem Tigridem.
0/0
15.7.2002 12:51

Afro

Zeman
Zeman je nafoukanej egocentrickej blbec, ktery ma na svedomi vetsinu krizovych okamziku v polistopadovem vyvoji nasi zeme. Snad mu proboha stud nedovoli prijmout kandidaturu na prezidenta. Skoro kazdy jiny by byl lepsi.
0/0
15.7.2002 10:20

petr24

Re: Zeman
tak ty mas v hlave vazne nasrano, pravda je totiz naprosto pravej opak toho cos tady vyblil.
0/0
15.7.2002 14:48

rado

Nejvhodnější by byl Macek,Šrejbr nebo Mgr. Větrný.
0/0
15.7.2002 10:15

georgina

ńejvhodnější M. Zeman
        Motejl patří už do důchodu. Klaus nemá moc šancí. Pithart není žádná osobnost. 
 Nejvhodnějším adeptem je beze sporu M. Zeman. Je to člověk vzdělaný, inteligentvńí má sociální cítění i smysl pro humor.
 
 
 
0/0
15.7.2002 9:26

Afro

Re: ńejvhodnější M. Zeman
Zemanovsky humor neni humor a vsechny jeho bonmoty jsou zajimave jen proto, ze jsou vetsinou vysloveny velmi nevhodne a s prekvapivou davkou drzosti.
0/0
15.7.2002 10:23

georgina

ńejvhodnější M. Zeman
        Motejl patří už do důchodu. Klaus nemá moc šancí. Pithart není žádná osobnost. 
 Nejvhodnějším adeptem je beze sporu M. Zeman. Je to člověk vzdělaný, inteligentvńí má sociální cítění i smysl pro humor.
 
 
 
0/0
15.7.2002 9:26

petr24

Re: ńejvhodnější M. Zeman
naprosto souhlasim !!!!
0/0
15.7.2002 14:53

Láďa

Já bych si přál za prezidenta třeba Dybu,Kočárníka nebo Vodičku.Tohle jsou nejvhodnější kandidáti.Jsou čestní,nekradou a hlavně nelžou.
0/0
15.7.2002 8:42

Kretén

Navrhuji na prezidenta Jágra.
0/0
15.7.2002 8:28

Hombre

Už aby se Zeman stal prezidentem.Konečně by tam byl pořádný chlap,kterému to myslí,má přehled a potřebný nadhled.Líbí se mi,kolika lidem se to nelíbí.
0/0
15.7.2002 8:25

Eman

Kde berete informace
S hrůzou tady čtu jméno Philip, není to snad placená reklama?? jako nedávno Fišer for president, prý dle průzkumů. 
Zeman utrpěl poměrně vysokou inteligenci a nebojí se říci pravdu. Snad by se s tím dalo něco udělat, aby ji říkal vhodným způsobem.
0/0
15.7.2002 7:54

Vladimír

Taky mám návrh
Navrhoval bych soudruha Grebeníčka. Konečně by Hrad přestal ignorovat demokratickou (demokraticky zvolenou) stranu a ostatní strany by se nenamočili, jeho vše chápající myšlení by posunulo význam hradní funkce, pěkně by hodnotil a vedl ostatní partaje, otci by dal milost a justice by měla konečně čas ty pravé kriminálníky z 90. let potrestat, atd................Blbost? Jako většina příspěvků tady.
0/0
15.7.2002 7:22

Anděl

a co...............
třeba Hašek:o))))
0/0
15.7.2002 7:21

Kristine

Zeman prezidentem?
Jen to ne!!!
0/0
15.7.2002 7:15

free

a co referendum
mnelo by byt referendum,jako vsude ve svete.zadne dosazovani lidi.bez referenda nejsme demokraticky stat.ja bych volil Pitharta.
0/0
15.7.2002 7:12

Afro

Re: a co referendum
Ty se svym nazorem vol Petra Cibulku.
0/0
15.7.2002 10:26

andrewdžekill

názor
I když jsem příznivcem ČSSD, hrozím se okamžiku uvedení pana Zemana do funkce prezidenta. Člověk, který si nevidí do huby, prvotřídní hulvát, ten by neměl ani náhodou reprezentovat naši vlast. Ještě jedna věc by se změnila. Pan Havel byl apolitický, i když samozřejmě některé strany mu byly sympatičtější. S příchodem ať už Zemana nebo Klause by se do politických bojů zapojil i prezident.
0/0
15.7.2002 7:12

bcd

Re: názor
Já sjem také příznivec ČSSD. Když ovšem čtu Váš názor, nejsem si jistý, zda žijeme ve stejném státě. Zejména Vaše hodnocení pana Havla, co je to za člověka o němž píšete ? Tady je asi ještě nějaký jiný Havel ? 
Já znám pouze podporovatele zlodějny, přidělovatele milostí svým pivním kamarádíčkům atd.
A "hulvát" Zeman ? Ono čas od času neškodí sdělit novinářům, jak se na ně dívá mnohem více lidí než pouze pan Zeman. On byl takový náš mluvčí.
0/0
15.7.2002 8:28

Hombré

Re: Re: názor
Plně souhlasím.Hulváta z něho udělali novináři.Hulváta by mohli udělat z kohokoli,jenže jediný Miloš je byl schopný setřít,ale jakmile se jim řekne pravda do očí,to se jim nelíbí.Špínu na druhých najít umí,ale do svých úplatných řad se nepodívají.
0/0
15.7.2002 8:37

Anděl

Re: Re: názor
Co to tady pisete za hlouposti. Dobry politik si muze mysle cokoliv ale musi peclive vybirat slova, ktere vypusti z pusy na verejnosti a to Zeman nikdy neumel. Je to hulvat.
0/0
15.7.2002 9:41

bcd

Re: Re: Re: názor
Ale to je nesmysl. To je věc názoru. Já jsem naopak někdy rád, když po ( úmyslně ) blbé otázce Zeman řekl, že příslušný je blbec. Uvědomte si - pokud jste národností Cikán, tím že Vám začnou říkat Rome, tím se z Vás nestane něco více hodnotného. A pokud blbci budete stále odsouhlasovat, že má právo na svůj názor, ačkoli víte, že jej šíří zcela zlomyslně a je si vědom jeho škodlivosti, začne si myslet, že má pravdu.
Ne nadarmo se říká: Dej volovi moc a myslí si, že dostal rozum.
Nakonec, zeptejte se na školství, když byl Pilip ministrem a uvidíte - řeknou Vám, že tak choval.
0/0
15.7.2002 10:12

halaluza

:)
Prezident, by mel zustat Havel... Zeman + Klaus + Philip .... jste se snad vsichni cvoci ??? Co treba nemit prezidenta vubec ?:) Bylo by to o dost lepsi nez mit jednoho z tehle tri!!!
0/0
15.7.2002 5:47

Afro

Re: :)
Az zmizi Havel z hradu, zemi se ulevi. Zmena je proste nutna. Snad bys ho nechtel nabalzamovat jako Lenina.
0/0
15.7.2002 10:31

Mani, CA

no to nas teda potes panbuh !
Jeden kandidat za osmnact, druhy za dvacet bez dvou. Politicka menavka Pilip by tam jiste rada, ale - koho by pak napodoboval ???? Vazne by to chtelo nekoho se zdravym rozumem, dustojnym vystupovanim, nestranika...... A aby ho volili obcane, a ne ta "reprezentace".
0/0
15.7.2002 4:52

mlejnek

Jenom proboha ne Zeman!
Jste vsichni uchylni? Dovedete si predstavit Zemanovu reprezentaci
v zahranici? Ten pytel nedoloupanejch brambor, ktery neumi ani
koordinovat pohyby rukou a nohou pri chuzi a pohybuje se stylem
leva ruka leva noha??? S prisernou anglictinou?? (No, i kdyz Havel
si s nim take muze podat ruku). S jeho grimasami a netaktnim vyjadrovanim??
Myslim, ze jeho jmeno presne sedi k jeho osobe. 
Motelj na hrad!
  
0/0
15.7.2002 4:48

bcd

Re: Jenom proboha ne Zeman!
Co to plácáš ? Copak do této doby jsme měli nějakou reprezentaci ? Venda Veškrna s krátkými nohavicemi šolíchající se po letištní ploše ,
Ten Zeman by byl náš první president, který nebyl zavřenej. A já bych jednou chtěl presidenta co ho nemuseli zavřít......
0/0
15.7.2002 13:42

Zuzana

Proc Ivan Pilip nemuze byt prezident
sice prilis nesleduji aktualni politicke deni, domnivam se, ze vas preferovany pan Pilip neni vhodnym kandidatem z nekolika duvodu. Za prve, prezidentem muze byt zvolen obcan dosahujici v dobe zvoleni veku 40 let a vyse, coz si nejsem jista zda pan Pilip splnuje a za druhe, i kdyby nahodou tuto podminku splnoval, pak si nejsem jista, ze clovek ktery vystridal dve, neli vice politickych stran, s nedostatkem zkusenosti, nadhledu a neutrality by byl vhodnym kandidatem na prezidenta. Navic, urcite by se na jeho zvoleni neshodla vetsina poslancu Parlamentu CR a ani ze strany verejnosti si nemyslim, ze by pan Pilip byl ta nejlepsi volba.
0/0
15.7.2002 3:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.