Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA utahují smyčku kolem Iráku

Nějaká forma vojenského zásahu USA a jejich spojenců proti Iráku se sice pomalu, ale zřejmě nezadržitelně přibližuje. Den po dni přibývá náznaků, které nasvědčují tomu, že Amerika se nechce s existencí režimu Saddáma Husajna smířit podobně, jako se nesmířila s vládou Talibanu v Afghánistánu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavol habera

Bush je fakt svine
No jo, tak sem jim zacla kazit ekonomika, Bushovi prisli na podvody ve firme, dolar klesa na cene a mame tu reseni. Voni takovy obrovsky zasoby ropy, vlastne kontrola nad druhym nejvetsim zdrojem ropy, holt udela svy. Lidi jim to urcite odsouhlasej. Dyt tam maj stejne totalitu. ne jako ve svobodnem USa, kde se nesmi po 22. hodine vychazet do parku, rodice mohou sve deti sledovat na internetu co delaji ve skole a FBI ma pravo, ted uy i povinost ke kazdemu providerovi naiínstalovat svuj Blackbox. To zbnamena, ze kdyz nekdo jako treba tady pak demokracie ŽIŽA napíše někomu mail, tak jim se uklada co psal a komu psal, taky kam lez na www, jak dlouho tam byl a co tam delal. V zajmu bezpecnosti. A kdyby nekoho napadlo vymyslet nejakej slozitej sifrovaci algoritmus, tak spachal trestny cin. Dyt by se to mohlo vyuzit pro teroristy. Vona je demokraie dobra vec. Ja bych nikdy nesnes totalitni rezim, ale jestli bude dale postupovat ta americka demokracie, tak brzy emigruju do svobodneho Ruska. Vtip, ironie. Hlavne at to nedejboze jednou neni smutna realita. jo a tyhle staty, ktery sou mimo zajem(prispevek pod timhle), skuste se nad nima zamyslet jinak. Ohrozujou malo, nebo y nich nic nebude?
0/0
17.7.2002 1:11

Žíža

Souhlasím, ale...
S plánovaným útokem na Irák naprosto souhlasím. Čím dříve, tím lépe. Nicméně bych ocenil podobný přístup i k zemím, jakými jsou např. Bělorusko, Kuba nebo Barma. I zde vládnou totalitní režimy, popř. vůdcové, avšak tyto země nepředstavují nebezpečí pro celosvětový mír, a jsou tudíž "mimo zájem" Spojených států a celého demokratického světa vůbec. Tento přístup by se měl změnit. I lidé ve výše uvedených státech mají nezpochybnitelné právo na plnohodnotný život ve svobodné vlasti.
0/0
14.7.2002 18:41

lukas

Re: Souhlasím, ale...
Hmm, takovych vic ... vis, oni Ti lide na kube, kdyby udelali revoluci, tak by si sami nastolili "demokraticky rezim" ... nechtel bys nahodou aby vsude byla amerika??
0/0
14.7.2002 22:15

Pavel_MAIF

Zajímavé příspěvky.....
Tak jsem si to tady chvilku pročítal a můžu říci,že jsem se z toho něco dozvěděl. Ohledně toho Bushe,psáno čerticí,mě to docela vzalo dech.Další zajímavou věcí byl americký plán s ropovodem,což má logiku.A poslední,co mě dost zaujalo byla ona podpora Saddáma.Je pravdou, že sdělovací prostředky tady všude krmí lidi Saddámovou zločinností,hrozbou Iráku a terorismem biologickým či konvenčním.Dost jednostranné a jakákoliv teorie z druhé strany je nepřípustná.Nicméně mě to přesvědčilo - ti Arabové a Íráčani sami od sebe nikoho nezabijí.....a neustálá snaha "kovboje" Bushe je vyprovokovat může přinést opravdové nebezpečí pro svět.
Byl jsem vždy zastáncem USA v tom smyslu,že je potřeba velmoc,na kterou by se ostatní země mohly spolehnout a která by udávala jasný cíl,ke kterému by se svět ubíral.Bohužel mi to teď připadá tak,že to je nepohodlné pro USA je nepohodlné pro celý svět.... a samy USA se teď zmítají ve skandálech,účetní podvody,neprohlédnutelná a sebevědomá politika (odstupování od smluv).A Američané jsou všichni vyžraní jak selata,takže s tím životním stylem a vzorem pro ostatní to zase není tak žhavé....nehledě na jejich roztříštěnost v 50-ti státech...
Nicméně USa se z jejich pozice nedají sesadit.Musíme to brát jako fakt.Stejně tam pořád budeme chcít jezdit se mrknout na Floridu a do Hollywoodu,stejně budeme chtít pořád pracovat v USa a poznat jejich nesmírný průmysl...ale nic v tomto světě není dokonalé....
Čertice má skvělý přehled,ale je absolutně nediplomatická.....a není jediná...a její první argument s těmi 200 miliony byl ohromně trapný,vždyť z toho se prostě nedají dělat žádné závěry.Zde v Čechách máme prostě svůj názor...
0/0
14.7.2002 13:59

Certice

Re: Zajímavé příspěvky.....
Jestli jsem trapna nebo ne, mi je celkem jedno. Verejny pruzkum se dela asi tak,ze se te zeptaji (nevim koho, mne se za ta dlouha lete jeste nikdo nikdy nezeptal), jestli si myslis, ze president odvadi dobrou praci. Proto muzes mit takova nehorazna procenta, protoze vetsina lidi si mysli. ze pokud na nas nepadaji domy, nepropadaji se ulice, tece voda v kohoutku a funguje klimatize, vse je ok a reknou, ano, odvadi dobrou praci. Ten simpanz s tim vsak ma malo spolecneho a vetsina techto pruzkumu jsou stejne sfalsovana.
Jsem vsak rada, ze se debata pekne rozbiha a je tu aspon vice myslicich lidi a ne idiotu. Bushova Amerika je nebezpecim pro svet, jeho demokracie je snuska hloupych sloganu, kterymi se nas opicak ohani, pritom nevi, o cem vubec zvani, idiot. Jeho posledni gig byla jeho vyzva k cistym praktikam investoru a placani o tom, ze jakmile budou podvadet, pujdou pekne do vezeni. HA! Druhy den na to sjel Dow Jones dalsich 100 bodu, takze je jasne, ze mu nikdo neveri, tady nebo ve svete. Bodejt, sam lhal jak kdyz tiskne o jeho financnich machinacich, ten simpanz si vypujcil na nizky urok, protoze byl jmenovan jednim z direktoru jedne firmy (za tatovy vlady, samotne jmeno Bushe bylo dobre na to, aby dostal pres 100 tisic rocne jako plat za nic nedelani, ale to je jejich vec a to mi nevadi). Diky teto pujce vydelal pres 14 milionu na podvodnem prodeji firmy pred bankrotem. To mi vadi, a Cheney udelal to stejne a je v tom az po uzi, dalsi lump. Podvodnik vedle podvodnika, lump vedle simpanze, to je obraz americke demokracie! A ted je na rade Irak, protoze ty studie o uzasnych nalezech nafty v Kaspiku jsou v zasade neprokazatelne, Rusove mohli udelat studie, ktere nejsou uplne kosher, aby natahli americke investice do te oblasti. Ted jim dochazi, ze by investovali do neceho, o cem prd vi. Simpanz je z olejarske rodiny, Cheney to stejny, takze ted je na rade Irak, ktery se obsadi, dosadi se tam dalsi lump a bude se vyrvavat, ze demokracie vyhrala. Pritom v zaloze cekaji ty vyhnani Iracani, kteri jsou placeni z nasich penez, aby byli jakasi opozice, jsou to stejni despoti a darebaci jako je cely ten dodelany stredni vychod, od Egypta po Jordansko, Izrael, vsichni s natazenyma rukama, davej, davej.Irak ma biologicke zbrane, protoze nam to nevadilo, kdyz je dostal od Rusu a mordoval Irance a Kurdy, Jordansko ma jakousi demokracii, ktera neni zadna demokracie, Egypt je stejne despoticky jaho Syrie a Irak a Izrael ma nuklearni zbrane, ktere by nemel vubec mit, protoze jsou vsichni nabozensti misuge a cekaji na prichod spasitele. Jestli toto neni bordel, co tedy je? Saudska Arabie je nejvetsi podvod vubec, na tu bomby nepadaly, pritom se vi, ze financovali utok na New York.
 
0/0
14.7.2002 19:26

Pavel_MAIF

Re: Re: Zajímavé příspěvky.....
Být trapný znamená podrážet sílu svých slov,takže nad tím bych se zamyslel...nechci oponovat,přeci jenom toho vím určitě méně jak ty,ale ona demokracie opičáků - co třeba naše vláda?Samé silné slovo a skutek utek.Sice nejsme světová velmoc,ale jsou to běžné vládní praktiky,kterým vetšina lidí uvěří :(( Třeba ten příkladp jak jsi uvedla s tím zavírám podvodníků - to je to samé co u nás.Prostě mají stejné problémy.Nechci je tím obhajovat,ale tím pádem by jsi musela nenávidět polovinu zeměkoule.
Dál by se chtěl zeptat,co to je Dow Jones,myslím to zcela upřímně,nevyznám se v USA tak jako ty a zároveň by mě zajímalo,odkud tyto své informace čerpáš - v americkém tisku se asi těžko něco takového napíše a bulvární tisk doufám nečteš...rád bych Tě považoval za důvěryhodnou osobu!
A Tvé podezření na Saudskou Arábii....opravdu se ví,že to financovala Saúdská Arábie a ne nějaký bohatý šejk ze své vůle a kapsy?Pokud vím tak Al-Kajda brala prostředky z firem,které byly po celém světě.
 
 
 
 
0/0
14.7.2002 21:26

Milos

Re: Re: Re: Zajímavé příspěvky.....
Dow Jones Index je stav akcii na americke burze, dale Nasdaq, S&P500. Kdyz jde dolu, znamena to, ze hodnota akcii poklesla. FTSE jsou britske, DAX nemecke, Nikkei japonske, CAC40 francouzske.
0/0
16.7.2002 3:45

Pavel Vrany, Praha

prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
Irak je zlocinny rezim, ale USA je pro okolni svet daleko nebezpecnejsi. Pokud USA potrebuji duvod, tak je zrejme ze si ho vyrobi. Jakej je rozdil jestli zautoci na Irak dnes (tzv. bezduvodne a zpetne budou uvadet dukazy, ktere se vzdy najdou nebo vyrobi) nebo napr. domluvi s kurdy povstani a nasledne zautoci na jejich obranu? Co je smutne je fakt, ze nasledne budou vsechna mainstreemova media vcetne idnes papouskovat jejich propagandu. Svrhnuti Husajna je spravna vec, jenze tvarit se, ze USA nejde predevsim o dalsi zdroj ropy (podobne jako v Afganistanu slo predevsim o ropovod) muze jen nekdo zcela zaslepenej. Pokud by se jednalo o ochranu obyvatel, je tu spousta africkych statu, ktere potrebuji pomoc nebo jeste lepe, potrebuji prestat byt zdrojem levnych surovin pro vyspele ekonomiky. A na zaver reakce na "nekdo zavidi USA demokracii a Bushe": V CR pres vsechny preslapy a skandaly mame vetsi demokracii nez v Americe. Prece jen nase ucelove zmeny volebniho zakona nelze srovnavat k zmanipulovani vysledku poslednich prezidentskych voleb, kdy se Bush dostal do cela statu predem pripravenym podvodem. Ti z vas, co tu vycitate bolsevismus jen za to, ze pri americky hymne nekdo neslzi dojetim, nybrz naproti vam posuzuje nestranne, mate sami k diktature a tedy i bolsevismu velmi blizko.
0/0
14.7.2002 11:12

pavel

Re: kurdove po spatnych zkusenostech Bushovi neveri
http://www.blisty.cz/txt.php?id=10989&iid=1080
0/0
14.7.2002 12:19

Jirka

Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
Myslim, ze jsem neco podobneho napsal pred Tebou;-)) Jako o tom ropovodu.  Bohuzel ale necekej moc prijemnych reakci. Protoze ja ( stejne asi jako Ty ) jsme  zamereni nepratelsky proti USA , a nevime, jak to tam doopravdy je. Jsme to my kterym nedali viza a neumime anglicky.... To jsem se se dozvedel z reakci na jine prispevky. Jinak naprosty souhlas a nemam co dodat..  
0/0
14.7.2002 12:28

Ivca

Re: Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
fajn, tak to už jsme tři...
0/0
14.7.2002 17:24

Ivca

Re: napadnem Irak za neco, co se zatim nestalo - ctes mi myslenky
Už jsem se lekla, že úroveň místních příspěvků klesla na pár nadávek... díky za tvůj názor. Přesně jsi vystihl, co jsem se chystala napsat a to, že Bush vyloženě zneužívá své moci k  zastrašování ostatních států. Také neschvaluju režim v Iráku, ani nejsem komunistka (ale i kdybych byla, co by se na tom měnilo?)... jsem pravicově smýšlející, ale USA pod vedením současného prezidenta mě svou agresivitou a zvůlí děsí. Nelíbila se mi válka v Afghánistánu (i když se dalo ještě pochopit, proč zasáhla Amerika právě  tam), ale "hledání důvodu" k napadení Iráku mi připadá vyloženě nechutné a připomíná mi to vzájemné výpady při vzniku 1. a 2. světové války. Takže se lidi, vzpamatujme, cožpak  chceme ještě jednu???
0/0
14.7.2002 17:22

Certice

Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
Abych jenom nenadaval, to, co pisi je o elite Ameriky, ktera je u moci a je u ni podvodem. Normalni American je moralne lepsi nez Cech, jestli se vam to libi nebo ne. Vy mate korupci, ktera je mezi lidmi a jde nahoru, podvody, lhani, kradeze, zavist. To tady neni, proto se tady dobre zije mezi lidmi, kteri jsou  cestni, otevreni, prejici a slusni. Vy na tom budete jeste pracovat generace, nez se vam vubec neco takoveho podari. Jestli mate vetsi demokracii, je to mozne, to nevim. Mezilidske vztahy vsak mate mizerne a nemoralni.
0/0
14.7.2002 19:35

Jenda

Re: Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
Konečně vypadlo z Certice neco rozumnějšího. Ale i tady máme čestné i slušné lidi, dokonce i lidi přející a bez závisti. Jen bych řekl, že v Americe je jich přece jenom o něco více (dokonce i na počet obyvatel). Pokud "normální" Američan a "normální" Čech je vážený průměr tak máte pravdu, pokud bychom posuzovali člověka od člověka, je to stejný blábol, co jste uváděl doposud.
0/0
14.7.2002 20:05

Certice

Re: Re: Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
Umyvam si ted auto, tak mam cas odpovedet. Ja ani ty nemame cas zjistovat, kdo je moralnejsi a jak se ta osoba jmenuje. Ja mluvim o americkem prostredi, ve kterem ziji lidi, Americane. Mam neco, co ty nemas, porovnani obou narodnosti a z hlediska morality, zodpovednosti, smyslu pro spravedlnost, Americani vyhravaji na plne care. Pokud tu nezijes, nevis, o cem my dva mluvime. Cesko ma Mittle Europa mentality, to neznamena, ze tam nejsou slusni lidi, jsou, v malem mnozstvi jsou. Jenomze tady je to pravidlem.
0/0
14.7.2002 20:53

Jenda

Re: Re: Re: Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
Máš pravdu, nemůžu to porovnat, protože v USA nežiji, ale naše firma do USA vyváží (respektivě vyvezla, nebylo to nic moc vzhledem k dopravním nákladům, živí nás Evropa) a měl jsem možnost obchodně s mnoha (ať nepřeháním - několika) Američany jednat. Jinak plně uznávám, že morálnější prostředí v USA je, protože jestliže jsi si všimnul, tady v příspěvcích za USA stojím. Jinak komunita lidí mezi kterýma se pohybuji je spolek velmi slušných a důvěryhodných lidí, otázkou je v jakém prostředí jsi se pohyboval, než jsi do USA odjel. Jinak se shodneme, že Američané to s morálkou vyhrávají (na plné čáře nevím, záleží jaké má člověl přátele a které známé si blíže připustí, odpověď by nám dal snad jen sociologický ústav - nebo volby - 20% třešní ).
0/0
14.7.2002 21:41

Dana

Re: Re: Re: Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
MITTLE EUROPA? no asi v ty americe nezijes. vzdyt ani neumis anglicky. je to MIDDLE EUROPE....a nebo jsi to zkousel(a) nemecky?no to by pak bylo MITTEL
0/0
14.7.2002 21:46

Certice

Re: Re: Re: Re: Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
Slysela nekdy jmeno Kafka, Musil, Mittle Europa? Na to ti ten tvuj nemecko a aglicko cesky slovnik moc nepomuze, nano hloupa, nevzdelana.
0/0
16.7.2002 19:39

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
V anglictine se "Middle Europe" pro stredni Evropu nepouziva, davaji prednost "Central Europe".
0/0
16.7.2002 20:22

Petr

Re: Re: Re: Re: prelozeno: napadneme Irak za nceo, co se zatim nestalo :o(
hele certice..co to ses za buzeranta? jses chlap nebo zenska? pises jako chlap...ale tvuj nick? no nevim..mozna nakej transvestite?
0/0
14.7.2002 21:50

andre

???
Kolik vam je?
0/0
13.7.2002 23:38

petra

Re: ???
no certici je pod 21 a je nastvana na ameriku, ze ji tam nechtej prodat ani pivo!
0/0
13.7.2002 23:52

Peta

Re: Re: ???
ale vzdyt ona certice vubec neni v USA....prave proto je tak nesnasi, protoze ji zamitli visum minulej mesic!
0/0
13.7.2002 23:56

Certice

Re: Re: Re: ???
odkud vis ze mi je 16?
0/0
13.7.2002 23:58

Petra

Re: Re: Re: Re: ???
no jarmilo (certice)....nedelej....a s tim zamitnutym visem to je pravda. chtela jsi tam letet minuly mesic ale pak ti to nedali!
0/0
14.7.2002 0:01

Certice

Re: Re: Re: Re: Re: ???
hmm ok diky petro!! fakt diky...krava ....ti nezapomenu! no nic jdu spat uz je pulnoc
0/0
14.7.2002 0:03

dan

certice a jiny bolsevici...
nejak to tady smrdi rudejma tresnickama....uz to zapachlo od certice, ktera zacala mluvit o nutnosti REVOLUCE...ale zda se ze tady je i dost jinejch, kteri se s rozpadem sovets. svazu nemuzou smirit, a tim padem nesnasi USA jeste vic nez kdykoliv predtim....
0/0
13.7.2002 20:01

Certice

Re: certice a jiny bolsevici...
Ty jsi ubozak, kteremu se marxismus a leninismus dostal moc pod kuzi a podle toho vypada tvuj dementni komentar. Zacni pocitat, chrabry rudoarmejce, kolik je 26% z 280 milionu a to jsou lide, kteri s Bushem nesouhlasi a zalezi jim na tom, aby zeme nebyla vedena tlupou piratu v cele se simpanzem.
0/0
13.7.2002 21:26

frantisek

Re: Re: certice a jiny bolsevici...
hele...komunistko CERTICE...mam pocit ze ti z toho leninismu mekne mozek, jestli vubec nejakej mas. byla jsi to ty kdo tady ZARIL pocitanim procent (a to jeste blbe) a kdo mluvil o REVOLUCI ne? a nebo uz jsi to zase zapomnela?
0/0
13.7.2002 22:06

dave

Re: Re: certice a jiny bolsevici...
a case tak KRAVA certice je tady. uz jsem myslel ze ji v USA ukamenovali. bohuzel jeste ne!
0/0
13.7.2002 22:11

Certice

Re: Re: Re: certice a jiny bolsevici...
Poslouchej, rudoarmejce, ty asi pises jednou rukou a mas erekci, kdyz vidis nekde zminku o USA. Co to asi s tebou dela, kdyz  pisi o nasem simpanzovi Bushovi, snis asi o blow job (jestli vis, co to je), ze?
0/0
13.7.2002 23:36

Znalec

Re: Re: Re: Re: certice a jiny bolsevici...
Blow job a zvladat erekci jednou rukou a ještě k tomu psát, to je teda výkon ...
0/0
14.7.2002 20:29

DBA

Re: Re: certice a jiny bolsevici...
Hloupej Honza vyrazil do sveta a naucil se vy chudaci ostatni co to je blow job. No to je pokrok, ted bude chytrej k nesneseni
0/0
15.7.2002 6:11

K

Re: Re: certice a jiny bolsevici...
CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU! CERTICE DO PLYNU!
0/0
13.7.2002 22:13

blhblh

Re: Re: Re: certice a jiny bolsevici...
 
                               I  D  I  O  T  E    "K"                  
                                                  
0/0
13.7.2002 22:22

K

Re: Re: Re: Re: certice a jiny bolsevici...
co ze je tvuj nick? BLBBLB? aha blb na druhou..tak to jo!!!
0/0
13.7.2002 22:28

Dave

Re: Re: Re: Re: Re: certice a jiny bolsevici...
no ona se CERTICE priznala k tomu, ze je dvojnasobnej BLB...
0/0
13.7.2002 22:35

emil

Bushe na certici
george W by mel posadit na elektricky kreslo vsechny podobny PICI jako je tady nase svazacka certice.
0/0
13.7.2002 22:19

Dave

Re: Bushe na certici
to ale lituju ameriku protoze budou muset platit hodne za elektriku..podle ty certicovy informace, ze je tam 29% z 280 mil. takovych jako ona!!!
0/0
13.7.2002 22:22

blhblh

Re: Re: Bushe na certici
DAN IDIOT
0/0
13.7.2002 22:26

Certice

Re: Re: Re: Bushe na certici
To je priblizne muj nazor na to tupe, rudoarmejske individuum. Podpora je vzdy vitana, diky.
0/0
13.7.2002 22:34

blhblh

Re: Bushe na certici
EMIL IDIOT
0/0
13.7.2002 22:24

frantisek

Re: certice a jiny bolsevici...
jo dan..souhlasim s tebou. nejak tady plno lidi nesnasi usa a vycitaji jim demokracii a bushe...asi jim vadi, ze jejich slavna MOSKVA uz je paty kolo u vozu!
0/0
13.7.2002 22:08

Ondrej

Interni poznamka
Dle tech nehoraznosti to skoro vypada, jakoby certice psala opet z kongresove knihovny. Kato by mel radost  Doufam, ze alespon lingvisticky je muj prispevek v poradku.
0/0
13.7.2002 20:00

Ivca

Bush se svou agresivitou podobá jistému diktátorovi 30. a 40. let
Připadá mi, že pan Bush se svými výpady a provokacemi velmi podobá jistému německému politikovi 30. a 40. let snad jen s tím rozdílem (doufám!), že jeho útoky nejsou protirasově zaměřené.
"Včera" se mu nelíbil Afghánistán, dneska Irák, co když bude další zemí, která se mu nebude líbit, třeba Česká republika  ???
Myslím, že nejen Irák, ale i USA by se měli zamyslet nad tím, kdo stojí v jejich čele...
 
0/0
13.7.2002 16:59

Winner

Vskutku vytříbený slovník
 Když vidím vyjadřovací prostředky jistých lidí, chce se mi zvracet. Pánové, kteří se asi cítí VELICE drsně, když mohou používat podobné výrazivo (že Johny ?) v běžné diskusi, by se měli jít zahrabat asi tři metry pod zem.  A když už jsme u těchto exotů, tak Johny, jestli chceš říct, že u nás žijí magoři a v USA, kam bych takové hlupáky jako jsi ty s chutí posílal, samí chytří, hezcí a vlastenečtí lidé, pak ti přeji, aby ti poštou došla veselá obálka s bílým práškem popřípadě aby jsi přistál s letadlem do nějakého newyorkského mrakodrapu.
0/0
13.7.2002 16:09

Kaldas

Ekonomika a valka
se vzajemne podporujou Amici jsou ekonomicky na tom dost blbe zbrane nejdou na odbyt tak co pomuze je devastace jiny zeme ktera se rozbombarduje novyma zbranema co se jeste neozkousely potom se pujcej penize na obnovu a to za patricne tucny urok nabidnou se jim zbrane a jiny produkty za dolace.JiNAK se tomu rika humanitarni pomoc USA. viz. Marshalluv plan pomoc Jugoslavii Atd.Mimochodem G. Bush junior musi byt desny hovado kdyz v predvolebnim duelu nevedel ani neznal jedinyho vyznamnyho politika sveta mimo Putina a Jelcina a navic jeste urazel v tiskovce novinare kdyz nemel vypnutej mikrofon.Jeho spolecnosti (pro Vencu ktery nezalozil on jsou az po usi namoceny v problemech viz. spol.Texas oil comp. zalozili Bushove spolecne s Falcon oil.comp zalozenou znamou rodinou ze Saudsky arabie bin Ladinu).Neni to trochu moc i na takovou Ameriku.Odpovim si sam neni v USA vladnou prachy.USA sli do valky vzdycky kdyz meli krizi a je zajimavy ze tu krizi maj vdycky kdyz jsou u moci republikani kteri vladnou majetkem ktery dela v USA 68%.A vlastni nejvice ropnych a zbrojnich spolecnosti.A o jeho pusobeni na Harvardu mam dost pochybnosti jak tam prospival kdyz musel jit do politiky aby neposral ve firmach ktery zalozil jeho otec.TAk to posral celym spojenym statum    
0/0
13.7.2002 15:54

Michal

Vsechno vybombardovat, that's the way to go !
Vsechno vybombardovat, vsechny postrilet, jen kdyz bude vic prachu a moci, that's the way to go !!!
Doufam, ze uz brzo na americkou politiku zalozenou na neustalem zvysovani vlivu a moci ve prospech USA zacne reagovat (nejen slovy) vice lidi ve svete. Slepi vsichni snad byt nemohou.
Filozofie (a politika), kterou prosazuje USA proste pro vsechny lidi na svete akceptovatelna byt nemuze, a neni. Chybi tu jeden nebo vice silnych oponentu/konkurentu. (Ne, nestyskam si po komunistickem Rusku, ale alternativy tady proste musi byt).
BOHUZEL jediny kdo se odvazi neco proti takove americke politice delat je Al-Kajda a spol. Zduraznuji BOHUZEL. Dovedu si predstavit i reseni zalozene na necem jinem nez zabijeni a terorismu. Nicmene v pripade osamocene skupiny, kdyz cele zbyle stado (cely zbyly svet) mlci, je to pro ne asi jedina cesta.
Evropske tzv. "velmoci" jako Francie, UK, Nemecko stoji za velkou backoru, na vic nez slova opatrne kritiky se nezmuzou. Je prilis tezke jit sam proti zdi. Lepsi je stat za bukem. To plati o mnoha vecech - imunita ohledne ICC, realnymi dukazy nepodlozene invaze do dalsich zemi, odstoupeni od smlouvy z Kyoto, prosazovani politiky - "pouze vyvoleni smi vlastnit jaderne zbrane". Uplny vycet by vydal na nekolik stovek stran.
Rozvoj a pokrok jde vzdy ruku v ruce s konkurencnim prostredim. To ale v soucasne dobe na mezinarodni scene takrka neexistuje. (Krome slovni politiky). Desim se predstavy sveta, kde USA je jedinou opravdovou velmoci. Stagnace, upadek, cenzura, stav podobny diktature, kde jeden stat urcuje vse ostatni.
Do teto situace se posledni dobou docela rychle dostavame.
P.S. Nadavky typu "komunisto", "nech se vysetrit", si prosim, tentokrat nechte pro sebe. Predem dekuji.
0/0
13.7.2002 14:52

Sri

Re: Vsechno vybombardovat, that's the way to go !
Naprostý souhlas. Akorát si myslím, že diktatura US není žádná hudba budoucnosti a tvrdá realita. Jo jestli se pudeš nechat vyšetřit, tak se ozvi, půjdu s tebou :o)))
0/0
13.7.2002 15:01

Jenda

Re: Vsechno vybombardovat, that's the way to go !
Celkem přesvědčivé argumenty, nicméně si dovolím si pár poznámek:
1. Z velké části za vzestup USA jako mocnosti se postaraly evropské země rozpoutáním dvou válek mezi sebou a samozřejmě Evropa vděčí USA, že zde nemáme fašismus nebo komunismus. Myslím si, že USA zrovna o ty dvě války nestály.
2. Osobně jsem radši, když jaderné zbraně vlastní USA a pár demokratických států (čím méně tím lépe) a nevím zda mezi "vyvolenými" mají být Irák, Lybie apod. Už Pákistán s Indií mi tam nesedí, ale mají tam demokratické zřízení a snad jsou zbraně pod kontrolou.
3. Nevím, zda Al-Kajda naopak svou "odvahou" nepůsobí na větší aktivitu USA v oblasti vývoje nových zbraní a různých systémů. Myslím si, že nejlépe teď procházejí Kongresem schválení výdajů na zbrojní výzkum a američtí voliči, kteří se cítí ohroženi, vůbec se nebudou ptát na rozpočet. A zbrojní výzkum samozřejmě zajistí další technologický náskok USA před ostatním světem.
4. Pokud se mocností stane Čína - tak při jejich současném politickém systému nevím, zda bude větší zárukou bezpečnosti pro státy s demokratickým uspořádáním. V USA je celkem záruka (vycházím, že mají stabilní systém více než 200 let a nikdy nevedly válku proti zemi s demokratickým zřízením, natož proti svým spojencům).
5. Odstoupení od smlouvy z Kjoto se mi hodně nelíbí, ale USA zase nebyly jediné, kdo to nechtěl podepsat.
Myslím si, že rozumná cesta je opravdu ze strany evropských spojenců  podporovat USA ve snaze eliminovat diktátorské režimy, které ohrožují ostatní lidstvo. Nebo je minimálně alespoň nepodporovat tím, že s nima obchoduji. Samozřejmě jsem proti bombardování nebo vojenské intervenci, ale otázka je, jak toho dosáhnout. Jakákoliv intervence však musí být schválena radou bezpečnosti a myslím si, že bez souhlasu ostatních členů si to USA nedovolí. Snad.   
 
0/0
13.7.2002 17:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.