Diskuze

Majitel útočících psů dostal pokutu

Německý majitel dvou psů, kteří 10. července v Teplicích napadli a vážně zranili třiapadeástiletou ženu, nemá problémy jenom s policií. Veterinární správa mu uložila pokutu deset tisíc korun. Jeden ze psů totiž měl už tři roky propadlé očkování proti vzteklině, druhý proti smrtelné infekci nikdy očkováný nebyl. Policie cizince už dříve obvinila z těžkého ublížení na zdraví z nedbalosti, za což mu hrozí až dva roky vězení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

antix

31. 7. 2002 9:37
a kdo vykompenzuje zranění té paní?
To, že majitel zaplatí pokutu je v pořádku. Ale zajímalo by mě, kdo odškodní tu postiženou paní?? V článku o tom není zmínka a asi je i toto dost důležité, já na jejím místě bych se těžko spokojila s pouhým lékařským ošetřením. Kdo bude platit to ošetření? Na čí náklady se paní léčí? Je správné, aby v případě, že je jasně definovaný viník, nesla náklady na léčení celá společnost přeneseně i já?? Nesouhlasím - ať zaplatí, kdo dopustil, aby jeho psi způsobili paní škodu na zdraví! V tomto případě 10 tisíc nestačí.
0 0
možnosti

vlada

31. 7. 2002 10:54
Re: a kdo vykompenzuje zranění té paní?
No antixu a proč má společnost platit léčbu lidí, kteří se stali obětí autonehody? Proč mám já doplácet na to, že nějaký debil si myslel, že je Pan Řidič a někoho zranil? Ať to platí on. A proč má společnost platit léčbu kuřákům? Za svojí nemoc si mohou sami. Léčba jejich rakoviny je velmi drahá, proč to máme platit my? A co lidé, co se cpou tučným a trpí kardiovaskulárními chorobami? Proč máme doplácet na to, že žerou jen špek a bůček? Jejich volba, ať si svojí léčbu platí sami!
Blbé? Jistě, ale je to logika Vašeho přízpěvku.
0 0
možnosti

Ross

30. 7. 2002 21:07
Vyhostit!
Kdyby obvineny byl Cech a stalo se to v Nemecku, uz by byl davno vyhosten pro porusovani vladnich narizeni.
0 0
možnosti

zv

31. 7. 2002 8:28
Re: Vyhostit!
Trefil jste hrebicek na hlavu. Jelikoz se v Nemecku vlada postarala o patricne regulace a dohlizi na dodrzovani, nevedlo by se majiteli zrovna dobre. Souhlasim s tim. V Nemecku by domorodec dostal masivni trest, cizinec by musel odejit.I se psem. Jelikoz v CZ zadne regulace ohledne psu nejsou, nemusime se divit, kdyz si kazdy dela co chce.
0 0
možnosti

Ferda Železo

19. 7. 2002 15:28
Psí vyhláška v Praze http://www.praha-mesto.cz
Připomínám, pokud chcete přispět k diskusi o volném pohybu psů v Praze, která má být podkladem k vyhlášce o psech, která by měla omezit volný pohyb psů, klikněte na  http://www.praha-mesto.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.praha-mesto.cz, tam zvolte diskusní klub/na dané téma a vyberte Diskuse na téma psí vyhláška ... .    
0 0
možnosti

Honza

21. 7. 2002 17:23
Nazdar, Ferdo!!
Už jsem se bál, že bys vynechal možnost zaplivat si zase na naše krvelačné čtyřnohé bestie.....
0 0
možnosti

Pedro

18. 7. 2002 15:47
Agresivita psů ?
Četl jsem všechny reakce i "reakce" na případ napadení psy v Teplicích. Mimo to, že v tomto městě žiji a vím o co a koho se jedná, mne zarazilo to, že se nikdo nepozastavuje nad tím, co je asi nejvíce zřetelné. Jak je možné potkávat v jedné ulici tzv. pejskaře, mám tím na mysli všechny co si pořídí jakéhokoliv psa, aniž by tušili co všechno obnáší, vedoucí nebo spíše nevedoucí své miláčky na vodítku a bez náhubku "serouce" na všechny strany, štěkající a útočíci na okolní kolemjdoucí a policisty (jak státní, tak městské strážníky). NEBO UŽ NĚKDO NĚKDY VIDĚL POLICAJTA DÁVAT POKUTU TĚMTO LIDEM ??? Jak potom chcít, aby s takovými lidmi jednali podle zákona, když všechna napadení (možná je nějaká výjimka, já oni nevím) řeší jen jako ublížení na zdraví a nejlépe jako přestupek. Řešení je jednoduché, pes=zbraň a potom dejme stejné tresty těm kdo přepadnou nebo zraní se zbraní stejně jako se psem, jedno je-li to shi-tzu nebo dobrman.
0 0
možnosti

helena

18. 7. 2002 15:46
co s tím?
A je to tu zase. Je to všechno v lidech. Nevěřím, že nějaký zákon to zlepší i když na druhou stranu by bylo možné nezodpovědné majitele přísně potrestat. Někdy mám pocit, že pro  některé"zaryté " pejskaře je pes více než člověk.... Vidím na ulici lidi i s malými psíky na vodítku a s náhubkem ( až to někdy vypadá legračně) a pak proti mě po chodníku jede na kole frajer a vedle něj volně běží rotvajler.....Třeba nic neudělá, ale já to nevím a děti už vůbec ne.... Fakt mám psy moc ráda, ale musí se dodržovat určitá pravidla, protože není možné, aby psi volně pobíhali volně kdykoliv a kdekoliv. Jsem zvědavá co se ještě musí přihodit, aby se něco změnilo.
0 0
možnosti

Alena V., altcha@click.cz

18. 7. 2002 12:55
Kdyby se řádně dodržovaly zákony...
... a za každé pokousání by byl MAJITEL psa tvrdě postižen , bylo by mnohem méně takových případů.  Jenže u nás se to řeší tím způsobem, že např. v Praze bude brzy platit zákon o povinném nošení náhubků nad 50 cm kohoutkové výšky nebo 30 kg váhy.  (Bohužel se to týká i mé křížené ovčandy - fenky, která by nikdy nikomu neublížila.) Nechápu, co se tím vyřeší. Potrestáni budou zase pejsci. Mimochodem - např. "zatracovaní bojoví" psi - stafordi - ani jednoho kritéria nedosahují (výška 43-49 cm, váha do 20 kg), takže se jich toto opatření vůbec netýká. 
0 0
možnosti

GhorX

18. 7. 2002 16:01
Re: Kdyby se řádně dodržovaly zákony...
Jo ? A jak ne-chovatel pozná, že Váš vlčák je vlastně přítulný mazlíček, když bude pobíhat kolem jeho dětí ? A jste si opravdu jistá, že nekousne, ani když ji tříleté dítě píchne prstem do oka a bude se na ni smát (rozumějte vycení zuby) ?
0 0
možnosti

psí sádlo

18. 7. 2002 12:53
Všem chovatelům
Jsem ozbrojený a v případě útoku jakéhokoli čtyřnohého podvraťáka na mou osobu a moji rodinu nebudu váhat. Tak jen pojďte pejsánci čeká na vás nejprve pořádný kopanec a bude-li to málo i kus železa.  
0 0
možnosti

m

18. 7. 2002 13:29
Re: Všem chovatelům
a co takle zastřelit rovnou majitele i s rodinou ať máte klid a nebo rovnou všechny na potkání. Měl by jste se jít nechat vyšetřit, jste asi nebezpečnější než ty psi a možná  máte místo mozku sádlo.
0 0
možnosti

abbi

17. 7. 2002 21:24
pejsci
 Co je tohle za blbý příspěvky, i kdyby ste se všichni posrali, psi tu pořád budou......a čas od  času někomu zdrhnou a čas od času někoho kousnou......takže si v klidu dumejte dál co s tím    majitelka psa
0 0
možnosti

gerja

18. 7. 2002 12:29
Re: pejsci
Mám ráda všechna zvířata a mám je v úctě - na vysvětlenou. Nejde totiž o problém psů, ale jejich blbých majitelů (užívám záměrně váš slovník).
0 0
možnosti

opas

17. 7. 2002 20:21
Občanskoprávní řízení
Pokud bude odsouzen v trestním řízení (jako že bude), bude sice běhat na svobodě (trest bude podmínka, nebo práce), ale s holým zadkem, protože ho v občanskoprávním řízení na náhradu škody oškubou donaha... Nechat mu jen smetáček, aby mohl sbírat na náměstí vajgly. Když neumí psy vychovat, tak si nic jiného nezaslouží.
0 0
možnosti

X.

18. 7. 2002 8:32
Re: Občanskoprávní řízení
Ano, a je na legislativě, aby majitele potrestala natolik přísně, že si propříště dá zatracený pozor, aby se to neopakovalo.  ideální by bylo majitele automaticky obvinit z trestného činu obecného ohrožení z nedbalosti a automatickou povinností úhrady všech léčebných výloh, abychom zálibu těchto cannofilů nemuseli platit ze svých daní.
0 0
možnosti

go

12. 7. 2002 23:08
,
Do kdy budem terorizováni těma psama???????, zákaz pro všechny bojové či podobné rasy psů!!!!!!!... a pořádné tresty pro takový blbečky, jako je ten německej majitel!!!
0 0
možnosti

-hp-

2. 8. 2002 14:34
Re: ,
Jakej je trest pro lidskou omezenost a hloupost? - Určitě bys byl(a) první, kdo by byl potrestán. Zákaz? Kdo zakáže vám, abyste dělali ostudu liské rase?? Co je to "bojová či podobná rasa"? Převedeno mezi lidi - protože tupí skini si někde vybijou agresi, zákážeme ostatním, aby se nechali stříhat dohola? Zavřeme či poravíme Vlasíka Hálu, Jana Přeučila, nebude se vysílat Kojak??? Prober se!
0 0
možnosti