Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Majitel útočících psů dostal pokutu

Německý majitel dvou psů, kteří 10. července v Teplicích napadli a vážně zranili třiapadeástiletou ženu, nemá problémy jenom s policií. Veterinární správa mu uložila pokutu deset tisíc korun. Jeden ze psů totiž měl už tři roky propadlé očkování proti vzteklině, druhý proti smrtelné infekci nikdy očkováný nebyl. Policie cizince už dříve obvinila z těžkého ublížení na zdraví z nedbalosti, za což mu hrozí až dva roky vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antix

a kdo vykompenzuje zranění té paní?
To, že majitel zaplatí pokutu je v pořádku. Ale zajímalo by mě, kdo odškodní tu postiženou paní?? V článku o tom není zmínka a asi je i toto dost důležité, já na jejím místě bych se těžko spokojila s pouhým lékařským ošetřením. Kdo bude platit to ošetření? Na čí náklady se paní léčí? Je správné, aby v případě, že je jasně definovaný viník, nesla náklady na léčení celá společnost přeneseně i já?? Nesouhlasím - ať zaplatí, kdo dopustil, aby jeho psi způsobili paní škodu na zdraví! V tomto případě 10 tisíc nestačí.
0/0
31.7.2002 9:37

vlada

Re: a kdo vykompenzuje zranění té paní?
No antixu a proč má společnost platit léčbu lidí, kteří se stali obětí autonehody? Proč mám já doplácet na to, že nějaký debil si myslel, že je Pan Řidič a někoho zranil? Ať to platí on. A proč má společnost platit léčbu kuřákům? Za svojí nemoc si mohou sami. Léčba jejich rakoviny je velmi drahá, proč to máme platit my? A co lidé, co se cpou tučným a trpí kardiovaskulárními chorobami? Proč máme doplácet na to, že žerou jen špek a bůček? Jejich volba, ať si svojí léčbu platí sami!
Blbé? Jistě, ale je to logika Vašeho přízpěvku.
0/0
31.7.2002 10:54

antix

Re: Re: a kdo vykompenzuje zranění té paní?
netvrdím nic jiného. Když se dostatečně prokáže, že si např. kuřák svou nemoc svou nekázní zhoršil přes upozornění lékařů, ať si to taky zaplatí!! Každý, kdo škodu zaviní, by ji měl přece nahradit, to je snad normální...třeba se toho dočkáme, asi bychom byli rázem zdravější.
0/0
31.7.2002 10:58

vlada

Re: Re: Re: a kdo vykompenzuje zranění té paní?
Hmm, to pak ale můžeme zrušit komplet systém financování zdravotnictví:
kardiovaskulární choroby - v drtivé většině zaviněno pacientem - špatná výživa
onkologická onemocnění - opět stres, špatná výživa, snad jen dědičné vlivy a vlivy prostředí by šly "tolerovat"
úrazy - vždy za ně někdo může - ať už postižený, či jiný člověk. Úrazů, které by šly označit jako čistá vis maior je minimum
...tak by se dalo pokračovat. Běžte to ale vykládat nemocným lidem. Vynesou Vás v zubech (i kdyby si je měli půjčit). Ovšem když to nadhodíte u psů, získáte širokou podporu lůzy, protože zase zejména teď, v okurkové sézóně (není to zvláštní, že podle novin psi koušou v 90% v létě?) je dav pěkně napruzený.
0/0
31.7.2002 15:21

taky obcan

Re: Re: a kdo vykompenzuje zranění té paní?
Jako kuřák se ohrazuji -léčba rakoviny po dobu měsiců až pár let není tak drahá jako lečba nekuřáka pod dobu desetiletí....prostě se to nestihne utratit. Nebo si myslíte, že se skutečně ve velkém užívají nejmodernější poznatky a metody, např. jako u p.prez.?
0/0
31.7.2002 12:20

antix

Re: Re: Re: a kdo vykompenzuje zranění té paní?
to ale nemyslíte vážně?! Přece nemůžete srovnávat léčbu kuřáka, který kouří s vědomím, že si zdraví poškozuje (snad umí číst varování na krabičce) a nemocí člověka, který o své zdraví pečuje! Kuřák je hazardér, který si koleduje - nekuřák, který onemocní, smolař.
0/0
31.7.2002 13:02

taky obcan

Re: Re: Re: Re: a kdo vykompenzuje zranění té paní?
ale ale, znám tolik nekuřáků hazardérů "jinak", že spíš neznám ty, co nehazardují.....Jenže já namítal proti logice, nikoliv proti závěru špatně vyvozeným ze špatných - no řekněme předpokladů. Kdybych usuzoval podobně, pak proč se zabývat infekčně nakaženými, vždyť oni si svým pohybem o nákazu říkají, proč šetřit ty dopevující se po silnicích nebo vzduchem, vždyť tam nemají lézt. Já jako kuřák hazardovat musím, neboť víte, jak například Praha smrdí? A víte vůbec, čím se krmíte? atd atd....To nestačí? Takže takto pojato hazarduje každý, kdo žije....Ale to je mimo rámec - je jsem se jen ozval ozval. Jsem pejskař, mám nyní 6 (dva umřeli na věk) psů, a tak - pes je živý tvor, jako člověk, a ani u nejvyvičenějšího nemůže být jisté, co něj zapůsobí tak, že ....S tím má počítat majitel, a proto coby !právní zastupce" má být volán k odpovědnosti. Z druhé strany, mějte taky trochu soucit s jinými živými tvory, a nechte jim nějaké to místo, kde chvilí mohou být po svém.....Shodneme se?
0/0
2.8.2002 14:58

Ross

Vyhostit!
Kdyby obvineny byl Cech a stalo se to v Nemecku, uz by byl davno vyhosten pro porusovani vladnich narizeni.
0/0
30.7.2002 21:07

zv

Re: Vyhostit!
Trefil jste hrebicek na hlavu. Jelikoz se v Nemecku vlada postarala o patricne regulace a dohlizi na dodrzovani, nevedlo by se majiteli zrovna dobre. Souhlasim s tim. V Nemecku by domorodec dostal masivni trest, cizinec by musel odejit.I se psem. Jelikoz v CZ zadne regulace ohledne psu nejsou, nemusime se divit, kdyz si kazdy dela co chce.
0/0
31.7.2002 8:28

Ferda Železo

Psí vyhláška v Praze http://www.praha-mesto.cz
Připomínám, pokud chcete přispět k diskusi o volném pohybu psů v Praze, která má být podkladem k vyhlášce o psech, která by měla omezit volný pohyb psů, klikněte na  http://www.praha-mesto.cz, tam zvolte diskusní klub/na dané téma a vyberte Diskuse na téma psí vyhláška ... .    
0/0
19.7.2002 15:28

Honza

Nazdar, Ferdo!!
Už jsem se bál, že bys vynechal možnost zaplivat si zase na naše krvelačné čtyřnohé bestie.....
0/0
21.7.2002 17:23

Ferda

Re: Nazdar, Ferdo!!
Plivete si na ně sami ty osle !
0/0
23.7.2002 0:34

-hp-

Re: Re:
 Zírám.  - Jak asi? Můj pes nikdy nikoho nepokousal a pokud mi nepoleze někdo přes plot do zahrady nebo mne nenapadne, tak nekousne. Mj. proto, že má pravidelný výcvik, včetně obran (a tam si vede skvěle) - pro laiky: "obrany" nejsou pro zvýšení agresivity, ale právě naopak, jakási simulace situací, kdy je na místě, aby pes jednal a kdy naopak kousnout nesmí.
A jestli polezenebo napadne, pak se nesmí divit - pořád pes napáchá míň škody, než kdyby byla oprávněně použita zbraň.
Ferdo, můžu Ti koupit zájezd do Koreje?? Tam si užiješ.....
0/0
2.8.2002 14:29

Pedro

Agresivita psů ?
Četl jsem všechny reakce i "reakce" na případ napadení psy v Teplicích. Mimo to, že v tomto městě žiji a vím o co a koho se jedná, mne zarazilo to, že se nikdo nepozastavuje nad tím, co je asi nejvíce zřetelné. Jak je možné potkávat v jedné ulici tzv. pejskaře, mám tím na mysli všechny co si pořídí jakéhokoliv psa, aniž by tušili co všechno obnáší, vedoucí nebo spíše nevedoucí své miláčky na vodítku a bez náhubku "serouce" na všechny strany, štěkající a útočíci na okolní kolemjdoucí a policisty (jak státní, tak městské strážníky). NEBO UŽ NĚKDO NĚKDY VIDĚL POLICAJTA DÁVAT POKUTU TĚMTO LIDEM ??? Jak potom chcít, aby s takovými lidmi jednali podle zákona, když všechna napadení (možná je nějaká výjimka, já oni nevím) řeší jen jako ublížení na zdraví a nejlépe jako přestupek. Řešení je jednoduché, pes=zbraň a potom dejme stejné tresty těm kdo přepadnou nebo zraní se zbraní stejně jako se psem, jedno je-li to shi-tzu nebo dobrman.
0/0
18.7.2002 15:47

helena

co s tím?
A je to tu zase. Je to všechno v lidech. Nevěřím, že nějaký zákon to zlepší i když na druhou stranu by bylo možné nezodpovědné majitele přísně potrestat. Někdy mám pocit, že pro  některé"zaryté " pejskaře je pes více než člověk.... Vidím na ulici lidi i s malými psíky na vodítku a s náhubkem ( až to někdy vypadá legračně) a pak proti mě po chodníku jede na kole frajer a vedle něj volně běží rotvajler.....Třeba nic neudělá, ale já to nevím a děti už vůbec ne.... Fakt mám psy moc ráda, ale musí se dodržovat určitá pravidla, protože není možné, aby psi volně pobíhali volně kdykoliv a kdekoliv. Jsem zvědavá co se ještě musí přihodit, aby se něco změnilo.
0/0
18.7.2002 15:46

Alena V., altcha@click.cz

Kdyby se řádně dodržovaly zákony...
... a za každé pokousání by byl MAJITEL psa tvrdě postižen , bylo by mnohem méně takových případů.  Jenže u nás se to řeší tím způsobem, že např. v Praze bude brzy platit zákon o povinném nošení náhubků nad 50 cm kohoutkové výšky nebo 30 kg váhy.  (Bohužel se to týká i mé křížené ovčandy - fenky, která by nikdy nikomu neublížila.) Nechápu, co se tím vyřeší. Potrestáni budou zase pejsci. Mimochodem - např. "zatracovaní bojoví" psi - stafordi - ani jednoho kritéria nedosahují (výška 43-49 cm, váha do 20 kg), takže se jich toto opatření vůbec netýká. 
0/0
18.7.2002 12:55

GhorX

Re: Kdyby se řádně dodržovaly zákony...
Jo ? A jak ne-chovatel pozná, že Váš vlčák je vlastně přítulný mazlíček, když bude pobíhat kolem jeho dětí ? A jste si opravdu jistá, že nekousne, ani když ji tříleté dítě píchne prstem do oka a bude se na ni smát (rozumějte vycení zuby) ?
0/0
18.7.2002 16:01

Alena V., altcha@click.cz

Re: Re: Kdyby se řádně dodržovaly zákony...
Tím jsem si naprosto jistá - spíše tím, že taková situace nenastane. Tady jde o to, že většina "držitelů" psů je naprosto lhostejná ke svému okolí. Já si psa hlídám jako ostříž (navíc - ona ode mne na delší vzdálenost ani nejde) a pokud vidím potenciální nebezpečí (to by hrozilo spíše mé feně), jako např. malí vztekající se psi bez kontroly majitele nebo řádící děti, přivolávám si psa k noze. Poslušnost má spolehlivou. Přesto se raději preventivně vyhýbám takovým situacím.  Pokud jsem právě něčím zaneprázdněná, např. telefonátem, psa mám pod spolehlivou kontrolou na vodítku. A to ať jsem kdekoliv. I v relativně prázdném parku. Já to znám, když večer Bellu v centru Prahy venčím. Většina psů bez vodítka a pak ani nemůžu vejít do parku, protože by se některá z těch oblud hned na nás vyřítila. O tom, že je majiteél nechají štěkat třeba 20 min. v kuse ani nemluvě. A uklízet po pejskovi? To je ani nehne. Chci naznačit, že nic není bílé nebo černé a že by neměli být všichni majitelé házeni do stejného pytle. Bohužel dost majitelů psů k vyhroceným situacím přispívá. Ale oni potrestáni nebudou, v nejhorším případě dostanou peněžitou pokutu a v případě utracení té jejich "bestie" si pořídí další šťěňátko, aby ho vychovali k obrazu předchůdce. Na druhou stranu by neměli psi být diskriminováni podle rasy. Znám hodnou "bojovou" pitbulku, ale mě  pokousal hodňoučký zlatý retrívr (chodila jsem měsíc obden na převazy).  Takže jde o majitele. Já nerozumím zákonům, ale pes je klasifikován jako věc. Takže za pokousání by měl jít majitel natvrdo sedět. Není to tak? Myslím, že většina lidí by si pak pořízení a hlavně výchovu a výcvik psa pořádně rozmyslela. A problémů by rázně ubylo.
0/0
19.7.2002 9:07

psí sádlo

Všem chovatelům
Jsem ozbrojený a v případě útoku jakéhokoli čtyřnohého podvraťáka na mou osobu a moji rodinu nebudu váhat. Tak jen pojďte pejsánci čeká na vás nejprve pořádný kopanec a bude-li to málo i kus železa.  
0/0
18.7.2002 12:53

m

Re: Všem chovatelům
a co takle zastřelit rovnou majitele i s rodinou ať máte klid a nebo rovnou všechny na potkání. Měl by jste se jít nechat vyšetřit, jste asi nebezpečnější než ty psi a možná  máte místo mozku sádlo.
0/0
18.7.2002 13:29

psí sádlo

Re: Re: Všem chovatelům
Svět přeje připraveným. Máme dvě možnosti:
1. Nechat se pokousat a doufat, že soudy učiní spravedlnosti za dost.
2. Odvrátit útok a ušetřit si pobyt v nemocnici a běhání po soudech.
Já volím druhou možnost a je mi jedno, jestli majitel svého ratlíka zvládá či nikoli. Jestli vás např. pohled na vaše pokousané dítě nechává klidným, mě rozhodně ne.
0/0
18.7.2002 13:46

GhorX

Re: Re: Re: Všem chovatelům
Otázka je, co považujete za útok. Zastřelit psa, který po dítěti nebo po Vás "vyjede" - souhlas. Ovšem musíte být velmi, velmi, VELMI dobrý střelec, mít připravenou zbraň, volný prostor za psem, vědět, kam ho trefit (7.65 do hlavy pitbula často nezastaví, trefíte-li kost) a pochybuju, že sebou taháte nabitou kulovnici. Protože když zraníte / zabijete při takové obraně člověka, půjdete sedět - a s tím bych souhlasil taky. Nebuďte cvok a kupte si kasr (nejlepší je pepřák, nervové plyny často účinkují na psy málo). Na rozzuřené psy je nejlepší.
0/0
18.7.2002 16:17

Ferda Železo

Re: Re: Re: Re: Všem chovatelům
Pepřový sprej funguje ve velké většině případů, ale ne vždy. Rozzuřeného hlídacího psa, který ví co dělá může zarazit jen na pár vteřin (byl to jen kříženec ovčáka). Ale souhlasim s tímto názorem, sprej je většinou dostatečně účinný a není zdaleka tak nebezpečný. Dost by mě zajímalo, odkud je informace o ráži 7.65 versus pitbull a prosím o případné poskytnutí materiálu o potřebném výkonu a ranivosti střeliva, nebo alespoň odkazu, kde se to dá najít. Předem dík, ferda.zelezo@seznam.cz 
0/0
19.7.2002 15:16

abbi

pejsci
 Co je tohle za blbý příspěvky, i kdyby ste se všichni posrali, psi tu pořád budou......a čas od  času někomu zdrhnou a čas od času někoho kousnou......takže si v klidu dumejte dál co s tím    majitelka psa
0/0
17.7.2002 21:24

gerja

Re: pejsci
Mám ráda všechna zvířata a mám je v úctě - na vysvětlenou. Nejde totiž o problém psů, ale jejich blbých majitelů (užívám záměrně váš slovník).
0/0
18.7.2002 12:29

opas

Občanskoprávní řízení
Pokud bude odsouzen v trestním řízení (jako že bude), bude sice běhat na svobodě (trest bude podmínka, nebo práce), ale s holým zadkem, protože ho v občanskoprávním řízení na náhradu škody oškubou donaha... Nechat mu jen smetáček, aby mohl sbírat na náměstí vajgly. Když neumí psy vychovat, tak si nic jiného nezaslouží.
0/0
17.7.2002 20:21

X.

Re: Občanskoprávní řízení
Ano, a je na legislativě, aby majitele potrestala natolik přísně, že si propříště dá zatracený pozor, aby se to neopakovalo.  ideální by bylo majitele automaticky obvinit z trestného činu obecného ohrožení z nedbalosti a automatickou povinností úhrady všech léčebných výloh, abychom zálibu těchto cannofilů nemuseli platit ze svých daní.
0/0
18.7.2002 8:32

go

,
Do kdy budem terorizováni těma psama???????, zákaz pro všechny bojové či podobné rasy psů!!!!!!!... a pořádné tresty pro takový blbečky, jako je ten německej majitel!!!
0/0
12.7.2002 23:08

-hp-

Re: ,
Jakej je trest pro lidskou omezenost a hloupost? - Určitě bys byl(a) první, kdo by byl potrestán. Zákaz? Kdo zakáže vám, abyste dělali ostudu liské rase?? Co je to "bojová či podobná rasa"? Převedeno mezi lidi - protože tupí skini si někde vybijou agresi, zákážeme ostatním, aby se nechali stříhat dohola? Zavřeme či poravíme Vlasíka Hálu, Jana Přeučila, nebude se vysílat Kojak??? Prober se!
0/0
2.8.2002 14:34

baribal

PSI
Poslance přece zajímají jejich platy, prebendy a politický techtle (mechtle NE!!!). SEROU na obyčejný lidi! Nějaká ženská zmrzačená psy jejim ukradená, bez té ruky stejně nemůže volit!
0/0
12.7.2002 23:07

Frantisek

Psi utratit, germanovi amputovat ruku!!!!!!
0/0
12.7.2002 22:56

Andy

Re: Psi utratit, germanovi amputovat ruku!!!!!!
, "Psy" se píše s tvrdým "Y", ignorante.
0/0
23.7.2002 7:12

KROKODYL

JAK DLOUHO JESTE ?
Zbyva se jiz po neklikate zeptat JAK DLOUHO JESTE ? Co zakonodarci spi, nebo cekaji az pes napadne je , nebo prislusnika jejich rodiny ?
0/0
12.7.2002 20:26

d-kay.com

ukousnout hlavy zakonodarcum
je jasny,ze tyto pripady jsou a budou,pokud se s tim nezacne neco delat,ctu to porad a nic se nedeje
0/0
12.7.2002 20:09

polino

Hajzl skopcackej
Tu svyni skopcackou by meli zastrelit a psi utratit. Dva roky, to je snad sranda. Zenska ma skurvenej zbytek zivota a on jen dva roky a to jeste mozna. Svine. Mam nejradsi takovy frajirky co se na nic nezmuzou, tak si poridi agresivni plemena psu, aby se citili byt sylnejsi, velkej borec
0/0
12.7.2002 19:48

Aasmodes

Re: Hajzl skopcackej
Ty hlupáku nacionalistickej,nejsi u skinů.nabo komančů?Jaké máš IQ?- asi dřevěného houpacího koně,že jsem se trefil,co?! PES ANI " SKOPČÁK " ZA NIC NEMUŽE,JDE O NEZODPOVĚDNOST CHOVATELE- ČLOVĚKA.TAK JAKO I V JINÝCH PRÍPADECH,TŘEBA DOPR.NEHODY A JINÉ NEDBALOSTNÍ ČINY.PANÍ LITUJU. JEZEVČÍCI KOUŠOU NEJVÍC.ZDRAVÍM VŠECHNY CHOVATELE-KYNOLOGI.PANÍ PREJU BRZKÉ UZDRAVENÍ,TOMU PROVINILCI TREST.BLBCUM JAKO JSES TY A TOBE PODOBNÍM DOPORUČUJI" VEM SI PRÁŠEK NA HLAVU " .
S POZDRAVEM KYNOLOG -  EVROPAN  , CHOVATEL A CVIČITEL PSŮ , MAJITEL JEZEVČÍKA A NĚMECKÉHO BOXERA .
PS. CO ŘEKNEŠ O MÉM SEBEVĚDOMÍ KDYŽ MÁM TAK RUZNORODÉ PSÍ RASY.TVUJ PŘÍMĚR NĚKAK NESEDÍ CO? HLUPÁKU.        ČUS BUS AUTOBUS. 
0/0
13.7.2002 18:09

HONk KONk

Re: Re: Hajzl skopcackej
nazdar "Evropane"...............................................UFON
0/0
13.7.2002 18:16

KROKODYL

Re: Re: Hajzl skopcackej
Vazeny pane Aasmodes, rikat nekomu ze je skopcacka svine, neni jiste slusne a navrhovaný trest smrti je take asi dost v připade ze neslo o cin umyslny. Ale jinak ma polino pravdu. Pani je do konce zivota mrzak a on bude za dobre chovani za par mesicu venku. K vasemu sebevedomi nereknu nic a to ze mate ruzne rasy psu je snad jasne, je to vas kseft tak nemusite zrovna presne zapadat do bezneho typu pejskare. Nazory ale zapadate naprosto presne, takze nemusite mit o svou pejskarskou povest strach. To ze jezevcik je vzteklej pes vime, potkavame jich denne dost, to ze rad vyjede take ale davat napadeni jezevcika co kontrastu s timto pripadem  a zene ktera prisla o jednu ruku a druhou ma silne zdevastovanou poprat brzke uzdraveni muze jen pejskar. Bezne reci o motorismu jsou take vdecne pejskarske tema, ale na detskem hristi, kde si hraji moje dite auta nejezdi, ale coklu je kolam spousta. Dite mohu naucit ze k silnici nema chodit bez dozoru, jak se chovat pri prechazeni, ale jak zabrani aby volne pusteny pes, s majitelem ktery si mysli ze tej neho milacek prece 'nic nedela', nezacal mit zajem o jeho mic pote si ho nechtel 'jen ocichat' a 'pohrat si' a skocilo to prokousnutym hrdlem ho naucit nedokazu. Vim ze vas zaslepeny nazor na psi vam nedovoli pochopit to o cem se tady nepejskari bavi, ale verte , ze tak jako milujete vy sve psy tak nekteri lide miluji sve DETI !
0/0
14.7.2002 4:27

Aasmodes

Re: Re: Re: Hajzl skopcackej
VAŽENÝ PANE KROKODYLE .                                                                                PLNĚ VÁS CHÁPU,ŽE MÁTE STRACH O DĚTI,TAKY JSEM MĚL MALÉ DĚTI A TO DVĚ,UŽ ODROSTLI A DNES JSOU DOSPĚLÍ.NEJSEM ZASLEPENEJ ,JEN MĚ DOŽRAL TEN SLOVNÍK,KTERÝM NĚKTEŘÍ LIDÉ REAGUJÍ A VĚCI JSOU PRO NĚ JEN V ROVINĚ ČERNA A BÍLÁ.   MILUJI VŠE ŽIVÉ NEJENOM PSI, VĚŘIM V BOHA,VYZNÁVÁM ESOTERISMUS  A  UČENÍ DRUIDŮ .PROVÁDÍM  LÉČITELSTVÍ , HYPNOZU atd...     K VAŠEMU NÁZORU SE PŘIKLÁNÍM.  PSI CHOVÁM UŽ LÉTA A JEN PRO RADOST,NE PRO PENÍZE.  JAKEJ PÁN TAKOVEJ PES, PES MUSÍ BÝT SVÉMU PÁNU PODŘÍZEN,KDO NA TO NEMÁ AT PSI NECHOVÁ!ČLOVĚK MUSÍ MÍT SRDCE,LÁSKU V SOBĚ,DOBRO A DUŠEVNĚ V POŘÁDKU,PES TO CÍTÍ A JE TO SAMÉ CO JEHO PÁN.PAK BEZ POVELU A DUVODU NEZAUTOČÍ.
NA KONEC DODÁVÁM, KAŽDÝ MÁ PRÁVO ŽÍT.             HODNĚ ŠTĚSTÍ.
 
0/0
14.7.2002 17:34

demokrat

Re: Re: Re: Re: Hajzl skopcackej
Pane esoterický druide,  naléhavě Vám doporučuji soukromé doučování v češtině: : děti odrostly ... chovám psy ... miluji psy ...
0/0
17.7.2002 21:25

Honza

Re: Re: Re: Hajzl skopcackej
Tak si to přečti všechno znovu, Krokodyle, a zjistíš, že nikoli Aasmodes používal oslovení "hajzl skopčáckej", ale ten blbeček, kterej ho vytočil...
A pleteš se, u nás na sídlišti už řidiči nejen stojí na trávníku, ale běžně po něm i jezdí, tedy i v blízkosti dětských hřišť!!!
0/0
21.7.2002 17:20

c

ZDRAVÍM VŠECHNY CHOVATELE-KYNOLOGI>Y
Zajimalo by me, kdo te ucil cestinu. Kynolog je od vzoru Pan - takze kynolog, bez kynologa, jako pan, bez pana.
0/0
18.7.2002 9:28

Andy

Re: Hajzl skopcackej
, A podívejme, další "samosoudce", který neumí ani česky. Opakuji, "psy" se píše s tvrdým Y.
0/0
23.7.2002 7:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.