Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Antrax: podezřelý vědec je bez práce

Vědec podezřelý z odesílání smrtících antraxových dopisů v USA přišel o místo. Louisianská státní univerzita osmačtyřicetiletého Stevena J. Hatfilla v úterý propustila. Vědec, o něhož se kvůli útokům zajímají agenti FBI, ale trvá na nevině a říká, že mu americká federální vláda zničila život. "Jsme univerzitní pracoviště financované vládou. Je v zájmu univerzity tento vztah ukončit," zdůvodňuje svůj krok vedení a tvrdí, že Hatfillovo propuštění není vyjádřením názoru na jeho vinu či nevinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OSUD.cz

Vzpamatujeme se!
Do 3. světové války nás chtějí dostat úplně jiní lidé, než Husajn a Al-Kajda. Vzpamatujme se, dokud je čas. Ale domnívám se, že už není.... Více na www.osud.cz, sekce Války, zbraně, konflikty.
0/0
6.9.2002 8:47

Delirium Tremens

Ukažte nám nepřítele
my už ho utlučeme ...
0/0
4.9.2002 15:59

taky občan

Nechte teď těch ideologií,
nemělo by se jim bratrsky pomoci? Údjaně jen málo nadpolovic (51%, cituji ze včerejších zpráv, ale nemohu uvěřit, že by byli tak neuvědomělí) je pro okamžité silové řešení, v zbytku, zdá se,  je většina kejdistů anebo aspoň jejich sponsorů, co s tím uděláme?
0/0
4.9.2002 13:05

taky občan

Re: Nechte teď těch ideologií,
koukejte se, nebuďte baby, ja to nemíním jako propagaci násilí nebo jiný odsouzeníhodný čin, já se jen řídím svým současným velkým vzorem....
0/0
4.9.2002 16:54

Dr. Chocholoušek

Pátrá, radí, informuje
Usáma basáma fousama byl taky financován od USA. Zdá se že, to co páchali (a páchají) ve světě se jim takhle oklikou vrací, přes jejich "vlastní" ovečky.
0/0
4.9.2002 12:55

outcast

do zbraně!!!
USA se nezadržitelně řítí do zkázy a snaží se s sebou strhnout celý svět! Jedinou šancí pro lidstvo je poučit se z některých našich příspěvků. Amerika se soustavně dopouští těch nejotřesnějších zločinů na celém lidstvu. To, že si sami odstřelili ty dva baráky (Warld Trade Centr) je jenom ten z nejposlednějších! Trvám na omluvě vlády USA za nastolení "demokracie" v tomto státě a v dalších bratrských zemích, kde o jejich režim nikdo nestál. V boji proti Americe se spojí všechny osvícené a skutečně demokratické vlády celého světa (Rusko, Srbsko,ČR a další) s mírumilovnými a progresivními arabskými národy! Pevnou mysl a víru bratři! Pomsta Satanovi bude strašná! Jistě se dočkáme chvíle až prví velbloud, ruku v ruce s prvním českým vojákem, vkročí do Waschigtonu a na celé planetě zavládne prosperita, bratrství a porozumění! 
0/0
4.9.2002 11:58

Neo

Re: do zbraně!!!
hehe....dobrej frk :))
0/0
4.9.2002 12:44

incest

Re: do zbraně!!!
Jak že se jmenujou ty dva baráky? A jak se jmenuje to hlavní město USA? A kde tě pustili z řetězu experte?
0/0
4.9.2002 14:23

outcast

Re: Re: do zbraně!!!
Sorry překlep - píšu nosem, mám svěrací kazajku!
0/0
4.9.2002 14:55

Franta Break

Ala Osud.cz
No tak sem si přečetl ty vaše (někdy úsměvné) příspěvky.Na osud.cz je prakticky to samé co v blistech.cz.Jen to tam najít (nemám čas ani chuť,když to někdo chce číst najde si to)O tom jak to bylo a je se bude psát ještě dlouho-ovšem bez jakéhokoliv výsledku.Protože:a)média neříkají nic jiného než co mají povolené od vlády b)sama vláda nic podstatného a důležitého neukáže (už třeba jen proto že by mohlo vyjít najevo,že jisté signály přece jen existovaly) Osobně nevěřím těm blábolům co vyšli z ameriky (matoucí dezinformace o ničem) a ani těm co se píší tady,jelikož to jsou jen doměnky. Pravdu bych znal také rád,ale nepoznám ji a ani Vy ne.Každopádně,odsuzuji jak ten útok na WTC,ale daleko více to co se nyní děje v USA-jejich poroučení světu,vyvraždění a zničení půlky afgánistánu a DRZOST že napadnou Irák.V tomhle myslím překračují veškerou míru (nezaobírám se zákony co schválili,jak proti teroristickými,tak o počítačích atd v důslednku útoku,to je teprv hnus)Je to humus,ale to co předvádí američané nyní,je jediné-cesta do pekel a přeji jim,ať se tam brzo dostanou.
0/0
4.9.2002 10:43

TR

Puvod antraxu
To, ze antrax v obalkach pochazi z USA a zrejme to byla provokace zevnitr se v americkem tisku objevilo jeste na podzim, neni to nic noveho. Tenkrat jsem to spis povazovala za prilisne sebevedomi Amiku, kde berali tu jistotu, ze neco takoveho dokazou vyrobit jen oni? Rozbor spor vsak dal za pravudu temto dohadum. Puvodne bylo v podezreni asi 150 vedcu z USAMRIID a ukazat prstem na jednoho z nich bylo docela tezke, stalo se presne to, co tu jeden komentator zminil. Zjistilo se, ze v tomto vojenskem ustavu existuje docela slusna sikana a verit jednomu, co rika o druhem bylo naivni. Podobny profil jako nynejsi nejvice podezrely ma dalsich nekolik lidi. Je pravda, ze na nej ukazuje ta skola, ale kdo muze vedet, zda to nahodou nezaridil jeho "verny pritel"? Mimochodem, vedeli jste, ze ten kmen antraxu vubec nepochazi z mista, jehoz jmeno nese? Ne, ze by to bylo dulezite, ale dalsi miniaturni dukaz bordelizmu a s tim se velmi tezce chlubi. Mozna, ze je za tim neco vic nez zmineny bordelizmus, ale neprecenujete nahodou FBI a CIA?
0/0
12.7.2002 13:47

jurasek

Re: Puvod antraxu
jenom doporucuji, aby jsi po sobe cetla, co pises...nedava to zadny smysl a navic neuvadis, ze nekolik vedcu biolaboratori ve sverte, ne jenom usa, zemrelo za zahadnych okolnosti v poslednich 10 mesicich.......byly o tom clanky, ne u vas ve vasi slavne a demokraticke americe (jsi poplatnice, vid?).....
dalsi chyba, nikde nebylo uvedene, ze to jsou jenom amici, kteri kultivuji antrax, rusove meli odjakziva lepsi kultury antraxu, nez americane..kde beres ty svoje nesmyslne informace?????
0/0
12.7.2002 23:22

TR

Re: Re: Puvod antraxu
zrejme mas problemy s pochopenim cteneho, nepisu, ze biologicke zbrane vyrabi jen v USA, ale naopak, podivuji se nad tim, ze si mysli, ze by je nikdo jiny nez oni nemohli vyrobit tak dobre. Nemusis zavidet, poplatnice ani emigrantka nejsem a dovidat se o biologickych zbrani jen z tisku, no to by ses toho moc nedovedel. .Do zdroju mych informaci ti nic neni, z toho co pises jsou lepsi nez tvoje a stejne bys jim nerozumnel Pokud mas informace, ze jen za poslednich 10 mesicu zamrelo nekolik vedcu za zahadnych okolnosti, tak je neber moc vazne, neni to otazka poslednich mesicu, biologicke zbrane schopne zasahnou desitky milionu lidi existuji asi 25 let a prave poslednich 20 let s rozvojem technologii se vyrazne snizila umrtnost tvurcu, odstranovani nepohodlnych melo nejvetsi intenzitu za studene valky, to tve "zdroje" asi jeste neexistovaly:)). Amici tradicne meli velkou neduveru v biologickym zbranim (viz 2. svetova valka) a jeste dnes neni neobvykly nazor, ze biologicke zbrane nemohlou moc dokazat. To Rusove, vetsina asijskych narodu a treba takovy Saddam ty vzdy vedeli sve. Zda se dokonce, ze kdyz pred 30 lety podepsali USA s Ruskem dohodu, ze biologicke zbrane nebudou vyrabet, dokonce to i dodrzovali, alespon obcas, jeden z duvodu, proc na tom Rusove byli vzdy lip. Naivita se nevyplaci. No vse se meni, vakcina proti pravym nestovicim bude ready pro vsechny obyvatele USA pristim rokem... Mimochodem, dozvedel ses v tech tvych neamerickych zdrojich, ze duvodem neskodnych antraxovych dopisu mohla byt i snaha kohosi presvedcit verejnost, ze by se biologickymi zbranemi mely USA vazne zabyvat? No, v tech americkych to bylo
0/0
13.7.2002 6:45

outcast

Re: Re: Re: Puvod antraxu
Rusové mají všecko nej, nej, nej... A vždy měli! Nech si to od rusofila Juráška konečně vysvětlit.
0/0
4.9.2002 11:28

barbudo

Co s tím zase mají jací Arabové ?
Říkat, že za islámským terorizmem jsou Arabové je stejně chytré jako že za komunistickým terorizmem byli Slované. Skupinu Trockého vyškolili a vybavili Američané, skupinu Uljanova-Lenina Němci. Nasadili je jako veš do kožichu Rusku, ze začátku to fungovalo dle předpokladů, časem se to poněkud vymklo. Před nějakými třiceti lety zas někdo vyhrabal jakýsi archaistický výklad Islámu, použil ho jako bojovou filozofii, zafinancoval a vycvičil v boji a pěstování máku a jinou partu. Ze začátku to fungovalo dle předpokladů, časem se to poněkud vymklo. Arabově za to můžou stejně jako Slované.
0/0
12.7.2002 9:55

bl

Re: Co s tím zase mají jací Arabové ?
S tím Trockým to přesněji byli američtí Židé,cca 10 mil.USD.Zřejmě se chtěli pomstít za pogromy carovi.SSSR byl americkými zbrojními technologiemi a potravinovou pomocí zásobován i nadále,až do počátku studené války.
0/0
12.7.2002 14:30

bcd

Kdo se omluví osočeným Arabům ?
Zřejmě nikdo a není to ani nutné. Oni toho mají i bez antraxu na svědomí dost. Je až úsměvné, jak je v dnešní době snadné být věštkyní. Že USA nakonec najdou viníky ve svém vlastním státě předpokládali mnozí a předpokládali to správně.
Je ovšem až štrašlivé, že stát, který má ve svých občanech takovou pakáž, tak takový stát si dovolí diktovat ostatnímu světu pravidla chování.
Jen abychom nakonec nezjistili, že i WTC si "Američané" ( nebo jejich imigranti ) zničili sami.............. třeba jen proto, aby byl důvod válčit s kýmkoli.
0/0
12.7.2002 7:58

David

Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
Jasaaan a zakukleni Americane se ted svymi podvodnickymi manevry snazi narusit bezpeci Benatek a italska policie to jeste neodhalila. Nejvyssi cas jim to nahlasit.
0/0
12.7.2002 8:08

bcd

Re: Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
Máš pocit, že jejich jednání je rovné ? A co takhle Kenedyho smrt ? Kdo se co dozvěděl ? Co různé aféry Nixona, Clintona a to jsou pouze ti velcí. Nyní má problémy vicepresident. Tobě nevadí, že si nedokáží udělat pořádek doma a diktují nám, jak se máme chovat k našim cikánům, diktují Srbům, jak se mají chovat k Albáncům, kteří uprchli z Albánie před Hodžou a nakonec rozvrátili stát ? Ty  se neumíš rozhodnout sám, co je pro tebe nejlepší, ty potřebuješ, aby tě někdo vedl, aby ti říkal co je dobré a co špatné ? Já myslím, že to nepotřebuješ. A pokud ano, nebylo by dobré nechat se vést někým, kdo nemá sám špinavé ruce ??
0/0
12.7.2002 8:35

bl

Re: Re: Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
Albánci se do Kosova ve větším počtu dostali za 2.sv.války a Tito je neodsunul,protože se chystal pohltit Albánii.Následná populační exploze vykonala své dílo.Z Hodžovy Albánie se stejně jako z jiných lidodemo zemí utíkalo špatně.
0/0
12.7.2002 14:37

David

Re: Re: Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
V tom pripade nemuze "vest" nikdo. Myslim, ze nikdo neni nikdy bez absolutni viny. Jestli se tak citis, proc nekandidujes ty?
A nemyslim si ze diktuji. Ovsem kazdy definici "diktatu" vidi jinak.
0/0
12.7.2002 21:48

Jan

Re: Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
copak Coloured Davídku? Došly argumenty a zbývá už jen nejapná ironie? Nejvyšší čas si to chlapsky přiznat, chlapče.
0/0
12.7.2002 12:18

Jarda

Re: Re: Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
To samy tobe, Honziku. Dosly ti argumenty a zbyva ti jen plana ironie jakmile sem napise Franta nebo David? Vypada to, ze jsi na ne nejak alergickej. Co takhle napsat neco konkretniho k veci namisto osobnich utoku? Ty uz jsou hodne otrepany a nudny.
0/0
12.7.2002 20:08

David

Re: Re: Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
No myslim, ze to Jarda trefil Jenyku. A jaky argumenty na hloupost? Porad otrepavane nesmysly o tom, ze si to Americani sami udelali. Myslim, ze jsem i v te ironii rekl vic argumentu nez ty, ale pro tebe, kterej ma zrejme pomaly chapani, tak jeste jednou. Proc Italove, Nemci, Francouzi.... atd. tak porad vysetruji tu neexistujici kulajdu, kdyz takovi jako ty vedi, ze nic takovyho neexistuje a WTC je jen vymysl Americanu na ovladani sveta? Proc uz konecne ty evropske policejni centraly neodhalily to spiknuti Americanu proti celemu svetu, kdyz uz i ty a tobe podobni na to prisli?
0/0
12.7.2002 21:14

venca

Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
a kdo jako osocoval araby kvuli antraxu???to musi bejt nejaka desinformace..nikdo se nic konkretniho nereklo s arabama v souvlislosti s utokama antraxu v USA
0/0
12.7.2002 8:33

jurasek

Re: Re: Kdo se omluví osočeným Arabům ?
....ti asi uniklo, ze v tech obalkach s antraxem taky byla zprava napsana tak, jak by to asi napsal arab, s jejich obvyklyma chybama ovsem az na to, ze ten, ktery to daval dohromady mozna vedel o antraxu, ale nevedel moc o tom, jake chyby udela arab v anglictine...a taky to bylo zkonceno alahu akbar, takze jasne svedene na araby..... a zatim to byl mossad, svete div se, to je proc nechteji uverejnit zadne podrobnosti...zkratka demokracie jak vysita!!!! LOL LO LOL LOL!
0/0
12.7.2002 9:10

jiri

nevedel moc o tom, jake chyby udela arab v anglictine
Že by v Mossadu neznali arabskou angličtinu?
0/0
12.7.2002 11:50

jurasek

Re: nevedel moc o tom, jake chyby udela arab v anglictine
i mossad se utne, jak je videt....meli si radeji objednat kgb, ti aspon nedelaji skolacke chyby......
0/0
12.7.2002 18:30

paja

Re: Re: nevedel moc o tom, jake chyby udela arab v anglictine
mossad je jedna z nejlepsich tajnych sluzeb na svete mozna nejlepsi. vzhledem k situaci v izraeli je to celekm logicky. takze tvoje argumentace trochu skripe, ostatne ne poprve
0/0
4.9.2002 11:55

Marty

To jsou kecy
spis mi pripada ze se za kazdou cenu musi najit vinik takze se hledaji fantasticke kombinace. Podobne se da najit u kazdeho :(((( kdo byl zapojen do nejakeho vyzkumu ohledne bakteriologickych zbrani. Druhy takovy by mohl mit pifku za to ze nedostal premie a podobn eobalky kupoval na poste a navic byl na SC ve vsech mestech kde byly utoky atd atd. a pracoval na  podobne studii nebo nemit rad pana H... a nastrcit na nej stopy. JSOU TO KECY
0/0
12.7.2002 7:50

Ivo

11. září se nestalo nic tajemného
Nevím, jaké odhalení v souvislosti s útokem 11. 9. 2001 ještě kdo čeká. Tragická událost je i s pozadím dobře doložena a nechybí ani přiznání pachatelů. V případě antraxových útoků nastala poněkud panikářská reakce společnosti, oficiální místa USA však nevznesla žádná obvinění. Brzy začala naopak upozorňovat na možnost domácího zdroje spór antraxu. (Jaký rozdíl ve srovnání s obviněním ze strany Ruska ohledně zkázy Kurska, prý po srážce s jinou ponorkou!) P.S.: Obávám se, že módní antiamerikanismus, či příp. sledování filmů jako JFK vedou ke krkolomným závěrům o událostech na druhé straně Atlantiku.
0/0
12.7.2002 7:47

bcd

Re: 11. září se nestalo nic tajemného
To jsem asi něco nezaregistroval. Jaké přiznání pachatelů ? Kdy se přiznali ? Pokud si pamatuji, tak zrovna Bin Ladin odmítl, že by ten atentát připravil. A on je tak arogantní, že pokud by to udělal, určitě by se k tomu hrdě hlásil.
0/0
12.7.2002 9:09

Mysli!

Re: 11. září se nestalo nic tajemného
Pane, je mi Vás líto a doufám, že neděláte v ČT nic ve zpravodajství, ani že neuklízíte ve velíně... Z útoku 11. září není doloženo vlastně VŮBEC NIC, z 1100 zadržených "teroristů" byla do včerejška většina propuštěna a ve vazbě jich nezůstává ani 40! O Guantánamu nemluvě. Jediné dva soudy, s Lindhtem a Moussaouim, nejsou založeny na konkrétních důkazech (žádné nejsou), ale na nenávisti k Arabům, kterou vláda USA aktivně podporuje právě podobnými záležitostmi jako jsou antraxové útoky. Víte třeba, kolik se ve wtc našlo mrtvol? Trochu morbidní otázka, ale vtíravá, když by jich tam mělo být přes 3000! Já osobně nevím o jediném těle, ani jeho části! SIEG USA!
0/0
12.7.2002 10:30

David

Verohodne zpravodajstvi!
"Víte třeba, kolik se ve wtc našlo mrtvol? ... Já osobně nevím o jediném těle, ani jeho části!"
A takovym jako ty mame verit? Kdyz ja osobne nevim o jedinem tele ani jeho casti, tak se to nestalo? Neznamena to, ze proste nevis aniz jsi mohl? Tech zprav a ukazek, kde se vsechno, vcetne casti tel sortovalo bylo az dost, ale u tebe je to jasne, ja to nevim a tak to tak neni. A ty arogantne rikas nekomu, ze neni kvalifikovany ani na uklizece ve veline? Velmi vtipne...
0/0
12.7.2002 21:29

David

Re: Re: 11. září se nestalo nic tajemného
Nejposlednejsi treba TADY 
0/0
13.7.2002 18:40

jurasek

Re: 11. září se nestalo nic tajemného
asi te presvedcil pas Atty, ktery se nasel neporuseny 5 ulic dal od dvojcat, to jak mu vyletel z kapsy jeho cerne, kozene bundy okynkem v pilotni kabine, tam ho take nasel nejaky prislusnik NYPD, kdyz zahazoval vajgla, pas byl nezapraseny, neponiceny, ale nikdy se jeho kopise neobjevila v zadnych novinach ani tv...lol! to je jediny dukaz a mizerne zaznamy tajne kamery v nejake bance, kde ani nepoznas, kdo na fotce je.....ladin nikdy nepriznal ucast na atentatech a antrax se objevil do tydne s hloupouckou zpravou, ktera mela ukazat, ze to psal muslim nebo arab.....lol!!!!!!! cely svet vedetl, ze to smrdelo od zacatku, jenom vasnivi americti poplatnici typu 'doblblych cechu-emigrantu' veri vsemu, co jim americka tv naserviruje.......
0/0
12.7.2002 18:40

TR

Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
Jurasku, svet se vetsinou nic nedozvi, kdyz to americka media nenaserviruji. Toho sis jeste nevsiml? Zalezi samozrejme jaka media, ostatni uz vetsinou cituji podle toho, co se jim hodi-chytrolinku:)))
0/0
12.7.2002 19:42

jurasek

Re: Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
chudinka TR, asi jeden z vasnivych americkych poplatniku modlici se k fotce dementniho Reyguuna s kytickou cerstvych kvitek kazdy den....ty chytrolinku TR sis jeste nevsiml, ze na tiskovych konferencich sedi i jini novinari mimo americkych???lol!!! takze podle tebe jedine, az se zpravy objevi ve slavnem americkem tisku patricim zkorumpovanym korporacim, zbytek sveta cte se zatajenym dechem, co se zase podelalo v usa???? LOOOOOOOOOL!
jak rikam, extravagantni blbost nekterych prispevovatelu, zejmena ceskych emigrantu, je omracujici...ne vsech, nastesti, ale ti chytri sem moc nepisi, jenom ten itelektualni odpad jako svine z jeskyne a co.!! LOL!!!!!!!
0/0
12.7.2002 20:09

TR

Re: Re: Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
Trosku mimo, co, kdyz jsou na nektere konferenci i jini novinari nez americky...:))) Mam tomu rozumet tak, ze si myslis, ze nikdo z nich o tom necekne, jen ty neamericky? :)))Ty si fakt srandista. Jo a to jako si mel na mysli informace z tiskovek? Aha, dalsi expert...Tak jinak. Jmenuj mi jedinou udalost ohledne USA, kterou bylo potreba vystrachat jinde nez na tiskovce a se kterou prisli drive ti neamericti novinari, nedej boze cesti!!! Tenkhle clanek to nebude:)) A jeste jeden dotaz. K cemu potrebujes pas pri nastupu do letadla vnitrostatni linky?
0/0
12.7.2002 20:25

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
ty jsi TR kus hovadka bez mozku, jednak pises odpad, kterymu asi rozumis jenom ty, nebo je to tvoje norma komunikace.........kdo se te pta na to, jestli potrebujes pas na vnitrostatnich linkach?????? co to ma co s attou spolecneho?  nebyla to slavna fbi, ktera oznamila 'nalez pasu hlavniho teroristy?' az na to, ze nevysvetlila, jak ten pas vyletel attovi z kapsy(kdyz uz tedy oznamili jeho nalez), prorazil okynko v kabine, prorazil nejspis dalsi diru ve zdi nebo skle a snesl se ze 70. poschodi neporuse 5 ulic dal..LOL??? je mi jasne, ze dement jako ty ty zbastil i s navijakem....
0/0
12.7.2002 23:16

TR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
Problem bude v tvem IQ. Jednak, pas pro nastup do letadla vnitrostatni linky nepotrebujes, staci jakekoliv statni ID, naopak, pas vzbuzuje daleko vetsi pozornost. Chces-li pouzit pas jako dukaz, ze Atta nekde byl neco udelal atd... musis nejprve dokazat, ze ten pas u sebe mel, kdyz ho vlastne nepotreboval. Tedy uz z principu to nikdo jako dukaz nemohl pouzit (i kdyby byl treba ohorelej)  bez dukazu, ze ho predtim mel u sebe. Moje otazka jen testovala, jesli ti to sepne, no alespon vim, s kym mam tu cest. Dalsi tvuj problem je, ze nedokazes rozlisit realnou informaci od klepu a hoaxu. Pouzivej pri posuzovani informaci vic rozum, pokud nejaky mas a min se spolehej na city, protiamericke zdroje maji zhusta stejne mizerne informace jako ty proamericke, dovodem totiz neni informovat, ale podporovat viru ctenaru. Zadala jsem te o dukaz, kdy neamericke zdroje vystourali neco na USA drive nez americke. Kdyby ses trochu snazil, dostal bys me, bohuzel...nemas na to. Tu prihodu s tim pasem snad nemyslis vazne. Zakladem informace je totiz fakt, ze FBI pouziva neco jako dukaz, tedy predpoklada to vice ci mene verejne oznameni, ze tento dukaz maji. Tedy zase nejaka tiskovka a pravdepodobnost, ze na te tiskovce nebyl jediny americky novinar, ktery by o tom informoval. Neni to typ informace, ktery muze nekdo vystourat, proste budto to je oficialni dukaz nebo si to nekdo vymyslel. Kdy to FBI oznamila? Mimochodem tech ulic udajne nebylo 5 ale 2, alespon presne bys mohl, copak nemaz ani spetku dustojnosti??
0/0
13.7.2002 7:22

TR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
Tedy jeste jednou, protoze jsi trochu pomalejsi, kdy FBI oznamila, ze ma Attuv pas jako dukaz? A uved zdroj, myslim realnou informaci, jestli vis co to je...tedy ne jedna pani povidala.
0/0
13.7.2002 7:55

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
Ten pribeh o Attove pasu patri do stejne kategorie jako, ze vsichni Zidi z WTC byli varovani aby si vzali ten den volno......
0/0
13.7.2002 8:44

TR

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
Ja vim, Jardo, ono toho je vic, jenze me prijde docela usmevne, jak tomu nekteri veri, i kdyz je to spis k placi, ale proti lidske blbosti se tezko bojuje, tak at je u toho alespon zabava, ne?
0/0
13.7.2002 9:04

David

Re: Re: 11. zárˇí se nestalo nic tajemného
A nejhorsi na tom je, ze predstavitele te blbosti jsou presvedceni o opaku a ze oni jsou tim svetlem, zatimco ty masy jsou tak tupe. Jen kdybychom je poslouchali. oni prece tak dobre vedi...
0/0
13.7.2002 18:45

Pepas

Možná za 50 let ale spíš nikdy, o II.sv.válce se toho taky dost tají
0/0
12.7.2002 7:44

Karel

ano, za 50 let
ano, možná za 50 let při odtajnění archivů, ale nkdy ne úplnou.
0/0
12.7.2002 7:10

www.OSUD.cz

Dozvíme se pravdu o 11. září?
Znamená to tedy, že se brzy začnou odhalovat alespoň náznaky pravdy o 11. září, viz např. tento článek: http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=377 a mnoho dalších??
0/0
12.7.2002 0:16

Rsh

Re: Dozvíme se pravdu o 11. září?
NE! Na to zapomen, brouku!
0/0
12.7.2002 2:17

TR

Re: Dozvíme se pravdu o 11. září?
zajimalo by me, jestli je www.osud.cz novinarska recese nebo jen tezi z lenosti svych ctenaru premyslet.
0/0
12.7.2002 3:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.