Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zaorálek prošel až na druhý pokus

Vládní koalice na ustavující schůzi dolní komory parlamentu prosadila svou až napodruhé. Do svého čela zvolila Lubomíra Zaorálka z ČSSD. Zaorálek dostal 101 hlas, což je přesně tolik, kolik má vládní koalice mandátů. Václav Klaus z ODS dostal 74 hlasů. Poté Václav Klaus svému soupeři a nástupci blahopřál a předal mu své místo. Novému předsedovi bude pomáhat šest místopředsedů. Tajnou volbou prošli pouze dva kandidáti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdeněk

Webmaster nemá rád, když někdo haní Klause
0/0
12.7.2002 11:39

fofo

PROBERTE SE!!!
je mi blbe z toho, kolik lidi mysli "do leva".
0/0
12.7.2002 11:01

Laik

Halo,kde je webmaster ? Nelze se dostat na poslední přispěvky
0/0
12.7.2002 10:45

Zdeněk

Rád bych odpověděl, ale nemůžu se do toho dostat.
0/0
12.7.2002 10:37

Laik

Potřetí: pro Mgr. Větrného (ale klidně i další)
Magistře, vážněji - ted bez zbytečných invektiv by mě zcela vážně zajímal Váš věcný názor na níže uvedené. Stejně tako od kohokoliv jiného, kdo má názor , že mít výhrady vůči ODS a Klausovi = být automaticky socanský pitomec. Já socany nemusím a taky mám dost obavy z některých vizí. Díky předem za reakce bez zbytečných osobních invektiv na těchto pět okruhů (třeba i reakcí nesouhlasných)  
1.) Sama ODS ted nabízí možnost návratu svým zrádcům a odpadlíkům (zvláště Pilip je paráda...), jak se na ně kdysi sama dívala (nebo dívá ? Nebo už nedívá, já už nevím..)   ...... No to mě podrž. Kdo se v nich, probůh má už vyznat..... ??!!  Novináři by to mohli nepochybně zkreslit, tak bych to rád zkusil pochopit on-line.
2.)Pokud taková zkušená strana s mnoha erudovanými lidmi dojde k dílčímu závěru, že se neuměla na věc podívat očima voličů -  co je přičinou toho, že na to najednou po volbách byli schopni přijít ? Předseda, který se podepsal pod oposmlouvu naráz zjistí, že nebyl schopne razantnějších činů a jeho strana byla stranou spokojených. Vskutku objevení Ameriky.  
3.) Proč ODS podpořila všechny dosavadní deficitní rozpočty socdemákům v rámci oposmlouvy a podílela se tak na počátcích deficitního financování ? 
4.) Je ted pozdě vykřikovat ukazovat na koalici, že leze ke korýtkům do vlády a těšit se na předčasné volby. Protože tyto jsou dnes, když mají komunisti přes 18 % podle mě mnohem větším nebezpečím než by byly před 4 lety. Tehdy měla ODS možnost předčasné volby iniciovat (v době, kdy komunisti zdaleka neměli 18 %), ale zazdila to opoziční smlouvou a pouštěla socdemákům možné i nemožné... Jistě, šlo korýtka tehdy i ted, ale o ty půjde vždy. Co vy na to?  
5.) Netajit se "otestovat" dnešní koalici přes sněmovnu - no dobře. Že je to slepenec víme i bez testování. Nejde o Klause jako takového. Postavit to na jedině možném lavírování komunistů - není to na nevolnost ? Opravdu si myslíte, že zrovna toto mnoha voličům nezůstane v paměti ? Ano - volič je v tom případě u vás blbec  a takové blbce vy nepotřebujete, ale myslíte, že to vám ten potřebný hlas přinese ? Proč to pan Klaus nepojímá jako kandidaturu, ale jako testování ? Z hlediska výsledku by to bylo jedno, z hlediska vnímání potenciálních voličů myslím nikoliv.
0/0
12.7.2002 10:17

trs

no to je mi věc :-)))
vždyť se vládní koalice nedokáže dohodnout ani na základním hlasování
0/0
12.7.2002 10:12

Mgr Větrný Josef

Současná vláda
Naše současná vláda bude dobrým zástupcem blbů(ČSSD), chameleónů(US) a intrikánů(KDU-ČSL). Bude své zlodějské činy provádět ještě s pomocí banditů(KSČM) a samozřejmě zapomněl jsem - pana nepolitického - Havla. Až této vládě dojdou peníze začnou opět zavírat do koncentráků, aby na většinu darmošlapů někdo dělal. Je mi opravdu zle už jenom při pohledu na ty vládní prasečí hlavy, přičemž mě dorazila volba předsedy parlamentu. A prezidentem by se mohl stát potatěný Mlynář, mohl by celé volební období bourat prasečím hlavám prasečáky. :--(((
0/0
12.7.2002 9:40

Mgr Větrný Josef

Současná vláda
Naše současná vláda bude dobrým zástupcem blbů(ČSSD), chameleónů(US) a intrikánů(KDU-ČSL). Bude své zlodějské činy provádět ještě s pomocí banditů(KSČM) a samozřejmě zapomněl jsem - pana nepolitického - Havla. Až této vládě dojdou peníze začnou opět zavírat do koncentráků, aby na většinu darmošlapů někdo dělal. Je mi opravdu zle už jenom při pohledu na ty vládní prasečí hlavy, přičemž mě dorazila volba předsedy parlamentu. A prezidentem by se mohl stát potatěný Mlynář, mohl by celé volební období bourat prasečím hlavám prasečáky. :--(((
0/0
12.7.2002 9:33

scurry

Novy kabinet
Volby vyhrala CSSD tak by clovek zkousl ledacos, ale pan Svoboda, ktery se nechal uz pred volbami slyset, ze stavi zajmy krestanske internacionaly pred zajmy republiky a nyni je ministrem zahranici - to je opravdu sila! Jde mi z toho mraz po zadech!!! To uz radsi toho Grebenicka. Ted budeme skakat jak nackove z Rakouske vladni strany svobodnych budou piskat. Temelin muzem rovnou zavrit, ale at to zaplati pan Svoboda!
0/0
12.7.2002 9:33

Ivo

Po volbě předsedy PS
Je faktem, že sotva V. Klaus předpověděl, že ČSSD bude potřebovat "koalici 101" jen 5x za 4 roky, už sám využil hlasy KSČM (bez víry v jejich získání by vůbec nekandidoval). Neupírám předsedovi ODS právo na využití podpory kterékoli strany, chci jen uvést, že představy o ODS a KSČM jako o čistých antipodech nejsou z nejpřesnějších. To, co platí snad v ekonomické oblasti, neplatí naprosto v oblasti politické. Tam zájmy obou autoritativních stran stojí blízko sebe. Obě by si totiž velmi přály systém (jejich) dvou stran. Historickou zásluhou ČSSD (a nutno říct, že i M. Zemana osobně) je, že této pasti jsme byli ušetřeni!
0/0
12.7.2002 9:27

Fridrich

Je mi zle z příspěvků
některých úchylů zde publikujících, propagujících a oslavujících divné názory pánů z US, bezcharakterní KDU (ostatně kde mají tu křesťanskou morálku, kterou pořád hlásají?), nebo psychopatické ČSSD. Pánové probuďte se a trochu se vzchopte! Srovnávat Klause se Stalinem je skutečně o hubu a velmi bych prosil každého, kdo to píše, aby si zopakoval dějepis za posledních 13 let. Snad pochopí, že to co píše není moc inteligentní a ukazuje to na zakomplexovaného člověka, který je sám ze své blbosti nešťastný.
0/0
12.7.2002 9:25

BL

Nejpozdeji za 4 roky to bude V. Klaus !!!
A bude ho jmenovat president M. Zeman   
0/0
12.7.2002 9:25

Markéta

A je ticho po pěšině.
0/0
12.7.2002 9:06

Jindra

kde je zeman?
Asi se nekde na chalupe ,komu ze to predal vladu a kam ta parta vede tuhle zemi...........
0/0
12.7.2002 9:06

Padrnos

Vsimli jste si..........
Vsimli jste si vsichni jedne docela zajimave "malickosti" ? mam na mysli fakt, ze zeman se od voleb prakticky nikde neukazal,nic nekomentoval, jaksi zapomel na sve bonmoty..... na to, ze vyhrala jeho strana bych ocekaval, ze se bude predvadet, jaky je borec,kam to s ni dotahl atd. Ale misto toho je nezvykle potichu.............To u nej neni prilis obvykle. mam pocit, ze je sice rad, ze CSSD vyhrala, ale uz vubec se mu nelibi, jak to Spidla zacina dirigovat,koho si vzal do vlady a zejmena ,ze je tam Unie Svatych......No, a dokonce ani novinari dnes nejsou jiz tak jedovati,predhaneji se ve chvale, jak ten Spidla hezky a slusne jedna,jaky je to spravny diplomat,defakto je to dobre, ze nebyl zvolene ten Klaus. Ten ted bude chudak, bude mit tretinovy plat a malou kancelar............Ale o zakladnim a nejdulezitejsim faktu, ze za 4 roky budeme chudaci - v pravem slova smyslu toho slova, skoro vsichni, ze budeme zadluzeni 4 x tolik ,nez dnes, to uz nase novinar nezajima. Zrejme si mysli, ze rozme Klausovi nove kancelare je daleko dulezitejsi a nemohou prece drazdit sve chlebodarce, ke kterym po cele minule 4roky byli a stale jsou servilni a pro ktere udelali z Klause nejvetsi zlo, cloveka, ktery vytuneloval banky, rozkradl kamplicky,zadluzil tuto zemi o nejakych -svete div se - 40 mld.!!!! muze za to, ze lidi nesukaj a klesa porodnost, okrada chudaky pracujici na ukor podnikatelu atd.atd. Obraz "za vsim hledej Klause" se jim dokonale podaril a to zejmena pro to, ze vetsina lidi v teto zemi neposuzuje osobnosti podle faktu a skutku ,ale ve sve jednoduchosti podle uvodniku v radoby serioznim platku. "Vzdyt to mamo psali v novinach, ze je ten Klaus grazl"... No, nebudu vas jiz dale zatezovat svymi uvahami a popreji vam vsem hezky den.
0/0
12.7.2002 8:58

Padrnos

Vsimli jste si..........
Vsimli jste si vsichni jedne docela zajimave "malickosti" ? mam na mysli fakt, ze zeman se od voleb prakticky nikde neukazal,nic nekomentoval, jaksi zapomel na sve bonmoty..... na to, ze vyhrala jeho strana bych ocekaval, ze se bude predvadet, jaky je borec,kam to s ni dotahl atd. Ale misto toho je nezvykle potichu.............To u nej neni prilis obvykle. mam pocit, ze je sice rad, ze CSSD vyhrala, ale uz vubec se mu nelibi, jak to Spidla zacina dirigovat,koho si vzal do vlady a zejmena ,ze je tam Unie Svatych......No, a dokonce ani novinari dnes nejsou jiz tak jedovati,predhaneji se ve chvale, jak ten Spidla hezky a slusne jedna,jaky je to spravny diplomat,defakto je to dobre, ze nebyl zvolene ten Klaus. Ten ted bude chudak, bude mit tretinovy plat a malou kancelar............Ale o zakladnim a nejdulezitejsim faktu, ze za 4 roky budeme chudaci - v pravem slova smyslu toho slova, skoro vsichni, ze budeme zadluzeni 4 x tolik ,nez dnes, to uz nase novinar nezajima. Zrejme si mysli, ze rozme Klausovi nove kancelare je daleko dulezitejsi a nemohou prece drazdit sve chlebodarce, ke kterym po cele minule 4roky byli a stale jsou servilni a pro ktere udelali z Klause nejvetsi zlo, cloveka, ktery vytuneloval banky, rozkradl kamplicky,zadluzil tuto zemi o nejakych -svete div se - 40 mld.!!!! muze za to, ze lidi nesukaj a klesa porodnost, okrada chudaky pracujici na ukor podnikatelu atd.atd. Obraz "za vsim hledej Klause" se jim dokonale podaril a to zejmena pro to, ze vetsina lidi v teto zemi neposuzuje osobnosti podle faktu a skutku ,ale ve sve jednoduchosti podle uvodniku v radoby serioznim platku. "Vzdyt to mamo psali v novinach, ze je ten Klaus grazl"... No, nebudu vas jiz dale zatezovat svymi uvahami a popreji vam vsem hezky den.
0/0
12.7.2002 8:57

Zdeněk

5 Temelínů
Všem, kteří zde omílají bludy o rozhazovačnosti soc. demo. Přečtěte si včerejší MF. Dočtete se tam, že dluhy bankovního sektoru a polostátních podniků z devadesátých let( za vlády rádobypravice), které byly převedeny do konsolidační agentury a které budou v budoucích 2-3 letech rozpouštěny do státního rozpočtu, činí 500 miliard korun. To je 5 Temelínů.
0/0
12.7.2002 8:56

Karel

Churchil pravil
Zdenku , své názory jistě přivítají  v ulici Na Příkopech .Běž hned a nezdržuj se....
0/0
12.7.2002 7:53

kvik

Re: Churchil pravil: churchil kostelnikem
Boze muj, pres osumset klepanic a porad chudaci klepou a klepou az se uklepou k smrti a budou mit pokoj. Churchil, ten stary depresivni alkoholik by dnes skoncil pod kuratelou v ustavu a ty jeho "praveni" by lide povazovali za kecy. Jak se ty casy meni, vidite?
0/0
14.7.2002 1:25

Zdeněk

Churchil pravil:
Chceme-li porazit ďábla, musíme se spojit i s čertem a podal Stalinovi ruku. Trvalo to více jak 40let, než se z toho Evropa vzpamatovala. Klaus si podobný scénář chtěl zopakovat. Naštěstí neuspěl. Tento "zásadový" člověk, který vždy "dodržel" své slovo, jak jsem se v diskusích dočetl, si vyškemral u Grebeníčka souhlas, že poslanci KSČM mohou volit ODS, získal dvě zbloudilé ovce z vládní koalice a šel do toho. Kdyby jej podpořili všichni komunisté, mohl získat 101 hlasů a byl by vítěz. Zbloudilé ovečky, když viděli, že jen 16 poslanců za KSČM podpořilo VK, vrátily se do stádečka a bylo po ptákách. Z celé této frašky však plynou dvě velká poučení. 1. Že v každém stádě se najde prašivá ovce nebo dokonce dvě. 2.Že ODS a její předseda VK jsou naprosto neseriozní bezpáteřní kreatury, které kvůli svým mocenským zájmům jsou schopni zradit všechny a všechno. Je to strana, která se svými činy podobá KSČM jako vejce vejci a stejně tak jednou skončí. Kdyby se Klausovi jeho tah podařil, byl by po celé své volební období jen loutkou v rukou komunistů, kteří by přes něj prosazovali své zájmy, což by tomuto státu způsobilo nemalé problémy. Na rozdíl od Klause, kterému role kolaboranta, jak vidno, nedělá problémy žádné.
0/0
12.7.2002 7:49

džegr.68.Caps

Re: Churchil pravil:
Hehe...Ty jseš ale vůl!!!Tak takových názorů víc a už se budu opravdu královsky bavit pane Zděňku.
0/0
12.7.2002 8:42

Zdeněk

Re: Re: Churchil pravil:
Typický příspěvek zbloudilého omezence z ODS. Věta bez jediného argumentu a faktu.
0/0
12.7.2002 9:12

Radim

Re: Churchil pravil:
Jediný pořádný kolaboranti jsou svině lidovci. Pro pořádný flek se spojí i stím tvojim čertem. Uvědomuješ si, že lidovci se v současné době stávají nejdéle vládnoucí stranou v ČR? Nemyslíš si, že tím na ně připadá  i největší díl za situaci v naší zemi?
0/0
12.7.2002 8:48

Zdeněk

Re: Re: Churchil pravil:
Ano, ve svém součtu se budou nejdéle podílet na vládě, ale to nehovoří nic o jejich skutečném mandátu. Jejich polehčující okolností je i to, že se v posametové historii s komunisty ještě nespojili, což o ODS již říci nelze.
0/0
12.7.2002 9:20

Ivo

Re: Re: Churchil pravil:
V minulé vládě lidovci nebyli.
0/0
12.7.2002 9:23

Jitka

Re: Re: Churchil pravil:
Přesně je charakterizoval už pan Sládek, který řekl, že jsou jak sociální pracovnice z .............í, které jdou s každým......
0/0
12.7.2002 10:22

Kal

Re: Re: Churchil pravil:
A co takhle Radime kdybys podpořil svoje DOJMY nějakým argumentem. Jinak z toho bude jenom takový malý "pšouk". Co je špatného na tom, když politická strana usiluje o podíl na výkonné moci. Nemyslíš, že to její základní smysl existence, smysl existence všech pol. stran? A nakonec: pokud jde o tu tvou přímou úměru mezi délkou vládnutí (chtěl si spíš asi napsat "nejčastější účastí ve vládě") a odpovědností za situaci v zemi - tak zamyslel jses trochu nad tímto tvrzením? Nebo byly prsty na klávesnici rychlejší než racionální úvaha? Protože kdybys rychleji přemýšlel než psal, tak by ti možná došlo, že ve vládě i v parlamentu byli lidovci vždy ve výrazné menšině, takže pokud by ostatní strany s jejími návrhy nesouhlasily mohly by je v pohodě přehlasovat.   
0/0
13.7.2002 14:34

Janek

Re: Churchil pravil:
Máš pravdu. Bez ironie. Jen jsem to pochopil už v 7 na N@vě.
0/0
12.7.2002 12:01

Nový

Myslím, že ODS už skončila jako KSČM -
na okraji politického dění, obě zaslouženě - jako extrémní strany, jejichž největší zbraní je populismus. Pokud se nebudou reformovat, čeká je také společný zánik.
0/0
12.7.2002 16:51

Pokorný Jiří

Re: Churchil pravil:
Zdeňku, já jsem slušný člověk ale musím konstatovat, podle obsahu vašeho příspěvku vy nejste demokrat ani liberál, ani levičák nebo pravičák, vy jste obyčejný hlupák.Doporučuji vám Bohnice.Můžete se tam přihlásit u pana Chocholouška.
0/0
13.7.2002 23:22

Pokorný Jiří

Re: Churchil pravil:
Zdeňku, já jsem slušný člověk ale musím konstatovat, podle obsahu vašeho příspěvku vy nejste demokrat ani liberál, ani levičák nebo pravičák, vy jste obyčejný hlupák.Doporučuji vám Bohnice.Můžete se tam přihlásit u pana Chocholouška.
0/0
13.7.2002 23:22

Pokorný Jiří

Re: Churchil pravil:
Zdeňku, já jsem slušný člověk ale musím konstatovat, podle obsahu vašeho příspěvku vy nejste demokrat ani liberál, ani levičák nebo pravičák, vy jste obyčejný hlupák.Doporučuji vám Bohnice.Můžete se tam přihlásit u pana Chocholouška.
0/0
13.7.2002 23:22

Karel

To to s ní zase vyhrajeme....
Mě je z nového kabinetu špatně . Pan Špidla , Svoboda a jiní výrostkové nás přivedou  akorát do hrobu. Už se nemohu dočkat předčastných voleb !!
0/0
12.7.2002 7:41

Bořek

Re: To to s ní zase vyhrajeme....
Karle, máš špinavé varle a nasráno v hlavě.
0/0
12.7.2002 7:52

Anděl

Re: Re: To to s ní zase vyhrajeme....
Jsi trosku mimo, Karel ma pravdu a ty budes urcite nejaky hospodsky povalec-dle tveho slovniku:o)) Nedivim se ze se ti Spidla libi:o(((
0/0
12.7.2002 9:19

Laik

Re: To to s ní zase vyhrajeme....
Jo, taky mám obavy. Průšvih je v tom, že o těch předčasných volbách to mělo být před 4 lety.
0/0
12.7.2002 8:50

realista

já bych taky bral nové volby, ale KSČM a ODS asi ne -
- odhaduji KSČM 12% a ODS 18%. Takové asi mají reálné preference teď, když si to voliči srovnali v hlavě a šli by volit a volili strany, kreré se dostanou do parlamentu.
0/0
12.7.2002 17:05

Derry

Není náhodou pan Zaorálek
týmž člověkem, který kopal v ožralství do dveří v parlamentní budově? Jestli ano, doufám, že nebude svůj výkon opakovat.
0/0
12.7.2002 3:09

bcd

Re: Není náhodou pan Zaorálek
Tam těch ožralů bylo daleko víc , nezapomínejme na p.Payna a další. Ono se to  za ty peníze co tam stojí chlast lépe chlastá.....
0/0
12.7.2002 8:56

_

Re: Není náhodou pan Zaorálek
to byl Morávek
0/0
12.7.2002 10:05

Derry

Není náhodou pan Zaorálek
0/0
12.7.2002 3:07

hueeeeehehehe

huhahuhaaaaa
to jsem cekal obe etrmisticke strany (ods a ksc) hlasovaly pro klause. pan profesor tak dlouho spekuloval o tiche podpore bolseviku az si tu podporu vymodlil sam sobe hueeeeehehehe dochazi tak ke koalici ktera doufam klause i s ods pohrbi upne huhahuhaaaaa
0/0
12.7.2002 0:57

Petr

Re: huhahuhaaaaa
Myslite, ze kdyz dva lide s tim tretim nesoouhlasi, ze to vzdy musi byt ze stejnych duvodu a na zaklade vzajemne dohody??? Jednou v sedmicce byli Klaus a Grebenicek a jeden z nich rekl, ze program socanu je pro ODS moc levicovy a pro KSCM je prilis pravicovy. Vazne si myslite, ze to z nich dela tak silne partnery?
0/0
12.7.2002 1:04

Zdeněk

Re: Re: huhahuhaaaaa
A vážně si myslíte, že říkali pravdu?
0/0
12.7.2002 6:55

Toník

Re: Re: huhahuhaaaaa
A skutecne si myslite, ze pro komunisticke poslance je prijatelnejsi V.Klaus z ODS (pry pravicova strana) nez Zaoralek z CSSD (pry mirne levicova strana)? A to vsechno bez dohody a politikareni (v tom spatnem slova smyslu)? A co na to Jan Tleskac?
0/0
12.7.2002 9:33

Toník

Re: Re: huhahuhaaaaa
A skutecne si myslite, ze pro komunisticke poslance je prijatelnejsi V.Klaus z ODS (pry pravicova strana) nez Zaoralek z CSSD (pry mirne levicova strana)? A to vsechno bez dohody a politikareni (v tom spatnem slova smyslu)? A co na to Jan Tleskac?
0/0
12.7.2002 9:46

BL

Re: Ty jsi ale poradny imbecil !!!
 
0/0
12.7.2002 9:20

hueeeeehehehe

huhahuhaaaaa
to jsem cekal obe etrmisticke strany (ods a ksc) hlasovaly pro klause. pan profesor tak dlouho spekuloval o tiche podpore bolseviku az si tu podporu vymodlil sam sobe hueeeeehehehe dochazi tak ke koalici ktera doufam klause i s ods pohrbi upne huhahuhaaaaa
0/0
12.7.2002 0:57

hueeeeehehehe

huhahuhaaaaa
to jsem cekal obe etrmisticke strany (ods a ksc) hlasovaly pro klause. pan profesor tak dlouho spekuloval o tiche podpore bolseviku az si tu podporu vymodlil sam sobe hueeeeehehehe dochazi tak ke koalici ktera doufam klause i s ods pohrbi upne huhahuhaaaaa
0/0
12.7.2002 0:57

franco@email.cz

Popravdě řečeno
Popravdě řečeno koalice s malým k není tak stabilní jak si ďábelsky upsali ve sněmovně. Vláda, vľada, ľada, lada, lad, ladi, ladin, n ladin, bin ladin, bin Laden má co dohánět ! Před takovou stabilitou se otřesou i dveře od chlivka.
 
0/0
11.7.2002 23:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.