Diskuze

Pes se dívence zakousl do hlavy

Sedmiletou dívenku napadl ve Světnově na Žďársku pes. Holčička z Karlových Varů, která tu trávila s babičkou prázdniny, skončila na chirurgickém oddělení novoměstské nemocnice s pokousanou hlavou. Policie případ vyšetřuje jako přestupek, ale čeká na zprávu od lékařů. Psa mají u sebe jeho majitelé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s

18. 9. 2002 17:02
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Radim Kolášek - Most

18. 9. 2002 13:48
Kecy
Co to tady Vy zastánci čoklů mastíte? Koho zajímají Vaše podělaný statistiky o četnosti napadení tím či oním psem? Mě napadla během spousty let při trénování v přírodě postupně řada psů a pokaždý jiný. Takže je mi fuk to Vaše rádoby zasvěcený blití o hodných a inteligentních čoklech se zapřísaháním se slovem: "Nikdy by můj ťutínek..." Pomáhá jen jedno a to nastříkat do držky pepřák a pak rozšlapat krk a majiteli to samý (bez toho šlapání).
0 0
možnosti

Sarka

13. 7. 2002 18:58
Názor matky osmileté holčičky a chovatelky psů
Ano i já jsem matka malé holčičky, která od narození vyrůstá ve smečce dvanácti psů!!! (z toho jsou 4 američtí staf. terieři), všichni hafani mají rodokmen-první předpoklad pro to, že to budou normální psi po svých rodičích, jenž museli projít uchovnovacím procesem. Všichni jezdí pravidelně na výstavy a věnují se i výcviku. Mají několik zkoušek a zároven i několik titulů -šampion mnoha zemí!!! V této smečce "nebezpečný a vražedných bestií" žije miniaturní pes -bostonský terier, jenž patří naší dcerce. Ten je ze všech zřejmě nejnebezpečnější. Bojí se jí i dopsělí amstafové! Dcerka se věnuje s našimi psy junior handlingu-předvádění psů na výstavě. A když osmiletá dcera dokáže skvěle ovládat dospělou amstafku, tak to zřejmě svědčí o tom, že toto plemeno není špatně ovladatelné. Nechci omlouvat nezodpovědné majitele psů!!! Je mi z nich dost špatně a sama nadávám na ty, jenž mají puštěné na vono psy, které po té honí hodinu po parku, když je chtějí připnout! A běhají jak bojoví, tak nebojoví. Neposlouchají jak bojoví, tak nebojoví. Perou se jak bojoví , tak nebojoví. Vycvičení jaou jak bojoví, tak nebojoví! Pokouše Vás vždy jen NEVYCHOVANÝ PES (bojový, či nebojový). Pes je šelma a tak ho také musíme vnímat. Neměli by si je pořizovat lidé, kteří neumí tento fakt přijmou a dle toho psa vychovávat. Chovám již deset let amstafy. Miluji je a nenechám si je od nikoho vzít. Miluje je i má dcera, která na 100% bude v chovu jednou pokračovat, aby i další genearce lidí se mohli těšit z lásky a přátelství, které Vám pes umí dát. A stejně tak jako já i ona bude muset vždy velmi pečlivě vybírat budoucí majitele psů! Bude muset velmi důkladně prověřit schopnost budoucího majitele psa vychovat a postarat se o něj. Bude muset odmítnout spoustu frajírků, kteří ani pořádně neví, proč psa chtějí-snad jen proto, že bude ještě větší frajer. Jenže bohužel já mu psa neprodám a druhý chovatel ano! Odchovala jsem 11 vrhů ASY!!! To je mnoho štěnat a rodin, ve kterých tito psi žijí. A všichni jsou štastní, spokojení a bezproblémoví. Nebylo však jednoduché najít vhodné majitele. A to je kámen úrazu. Neodsuzujme psy a to ani ovčáky ani jezevčíky ani pity ani amstafy ani fily,...jsou to psi, kteří se narodili, aby žili s lidmi a je jen na nich, jak je vychovali! Bojujme proti množitelům psů bez průkazů původu, bojujme proti nezodpovědným majitelům, kteří kazí pověst nám všem! Není potřeba nový zákon a pod. Je dost dobrá legislativa, jen je potřeba, aby policie a obecní úřady toto využívali! Jsem proto, aby se každé napadení řádně vyštřilo a šlo-li o nedbalost ze strany majitele-trest!!! Ale ne pro psa-ten ho stejně nepochopí a nemůže za své chování-je to šelma a ne člověk! Milujte přírodu takovou, jaá je a berte ji také tak. Nenechte si líbit, když Vás obtěžuje cizí pes (velký, či malý), ale na druhou stranu nechte v klidu ty majitele, jenž Vás se svými psy neobtěžují, nevšímají si nikoho, ikdyž by byli i na volno. Pes se musí vyběhat, jinak se v něm nashromáždí mnoho energie, kterou si vybije jinak! Za 20 let, co žiji se psy, tak mi žádný nenapadl člověka, psa a ani srnu, ačkoliv chodí téměř většinu času na volno! Stejně tak po mém psovi nezůstalo nikde ve městě hovino! 
Chci jen dodat, že je mi moc líto, co se stalo holčičce a to i proto, že se již celý život bude děvčátko bát psů a to jen kvůli debilním majitelům psa! Máme tedy v ní dalšího odpůrce psů-bohužel! A přito život se psem je tak krásný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

s

18. 9. 2002 17:07
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

DEA

11. 7. 2002 13:28
pro Radomíra
hele Radomíre Kafková a Michal jsou asi spoju spjati no ten mivhal buse asi pěknej zazobanec 12 hodin denně pracuje, ale nevíme jestli rukama no spíš svou vyčůraností a v hospodě Internet dobrý? je jasný proč si toho OHAŘE koupil určitě ne kvůli lásce k psům no hold má na to finance dá nám pěstí, ale předem neví s kým se třeba potká dělá ramena co?a Kafková si myslí že nelze chytit psa a otevřít mu tlamu ona si myslí že nemámě žádnou sílu
nicméně při napadení těmi jejich OHAŘI je pořád jedinná možnost toho psat zneškodnit
 
 
0 0
možnosti

vlada

11. 7. 2002 13:24
To Ferda
Nebuď naivní. Ta diskuze NEBUDE podkladem pro vyhlášku.... Jinými slovy, počet Tvých přízpěvků na téma strašliví psi a prospěšnost nošení zbraní dospělými chlapy za bíleho dne nebude podkladem pro legislativu.
...alespoň doufám.
0 0
možnosti

předseda

12. 7. 2002 17:05
Re: To Ferda
Souhlas - taky Ferdovi držím palce, aby jeho úsilí k něčemu bylo, a lidi se nemuseli bát o své děti... Tedy alespoň doufám, že to bude podkladem pro legislativu.
0 0
možnosti

Ferda

11. 7. 2002 12:47
Psí vyhláška v Praze http://www.praha-mesto.cz
Připomínám, pokud chcete přispět k diskusi o volném pohybu psů v Praze, která má být podkladem k vyhlášce o psech, klikněte na  http://www.praha-mesto.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.praha-mesto.cz, tam zvolte diskusní klub/na dané téma a vyberte Diskuse na téma psí vyhláška ... .
0 0
možnosti

vlada

11. 7. 2002 11:30
To Gábina
Milá Gábino, Vy nejste chovatelka psa, Vy jste především neuvěřitelně omezená koza. Jak můžete říct, že nejvíce napadení je psem "bojového plemene" (můžete mi tento pojem definovat)? Pro Vaši informaci - podle statistiky Státní veterinární správy týkající se psů, kteří museli být vyšetřeni pro možnost nakažení vzteklinou (to nemusí být jenom pokousání) mají pitbulové a stafforšíři na počtu těchto psů podíl necelé JEDNO PROCENTO. Jste schopna pobrat termín 1%? V Německu od roku 68 do roku 2000 němečtí ovčáci zabili 25 lidí (mimochodem od té doby došlo k dalším případům). Pitbulové+stafforšíři + to, co je za ně někdy omylem považováno zabili 3 lidi. Do toho je zahrnut i případ, kdy pitbul vběhl do silnice a řidič co se mu vyhýbal se zabil. Sotva jde o napadení. Jste schopná pochopit rozdíl 25 a 3?? Pokud ano, proč píšete takové neuvěřitelné lži. Mezi bojové psy je např. řazen anglický staffordshire bullterriér, který je přímým předkem pitbula. Na světě existuje jen velmi málo plemen, která by měla tak nízký počet napadení jako oni (počet doložených těžkých napadení = 0). Co víc, ve Velké Británii, kde patří mezi 10 nejčastěji chovaných plemen patří mezi nejrozšířenější canisterapeutické psy (pokud víte, co toto slovo znamená). Takže buďte tak laskava, než začnete předvádět svoji omezenost, uvědomte si, že to může čist nějaký politik druhé, či třeti ligy (zdravím pana Kořistku) a může si na tom budovat kariéru. Neoddiskutovatelným faktem zůstaává, že zdaleka nejvíce napadení, včetně těch težkých, je v souvislosti s kříženci (cca 1/3) německými ovčáky a kokry. Pokud by tu holčičku stejným způsobem kousl jakýkoliv jiný pes (a takových případů je většina) v novinách by se to vůbec neobjevilo.
0 0
možnosti

GhorX

11. 7. 2002 12:43
Re: To Gábina
Víte, z pohledu laika jsou právě ti velcí psi nejnebezpečnější - a vy těžko můžete chtít po každém člověku od batolete po starce, aby perfektně ovládal kynologii. Přece jenom; zuřícího jezevčíka zpacifikuji podtatně rychleji, než vlčáka. A pravděpodobně se mnou budete souhlasit, že valnou většinu těch případů mělo na svědomí špatné chování chovatele. Tak místo hysterických reakcí na některé hlupáky (budete se hádat z kopáčem kanálů o umění ?) raději napište, jak znepříjemnit život těm, kvůli kterým budou omezeni všichni psi a pejskaři - nezodpovědných hlupáků je mezi vámi opravdu hodně, stačí se dívat kolem sebe. BTW: Předposlední větu neberu - poměr čistokrevní psi / ostatní krát koeficient vyššího počtu hlupáků mezi chovateli obyčejných psů Vám dá zhruba i poměr mezi nehodami.
0 0
možnosti

Anajma

11. 7. 2002 11:19
a pořád dokola
nezbývá mi než reagovat.Sama vlastním amstaffa starého 2,5 roku a bydlím na sídlišti.Tam kde je větší pohyb lidí ho vodím na vodítku, když ho chci pustit, jdu tam, kde potkám člověka jednou za uherský rok.Základním předpokladem ale je samozřejmě to, že pes poslechne na přivolání, takže cvičím a se svým "tupým bojovým plemenem" mám už tři zkoušky.Taky ve městě sbírám po svém psovi hovínka.Nemyslím si, že bych byla nějaká zamindrákovaná a praštěná kráva bez mozku jen proto, že mám doma staffa, řádně se o něj starám a vychovávám ho k tomu, aby byl neagresivní a k lidem i ostatním psům přátelský.Bohužel však musím říct, že ostatní majitelé - ti slušní, co chovají malé hodné psy - po svém psovi hovno neseberou nikdy!Na vodítku je nevidíte nikdy!Neustále čelím napadání mého "zlého bojového psa " těmi hodnými jezevčíky a jinými malými psy!Mnohdy ještě dostanu vynadáno od těch " slušných" majitelů, pokud se snažím střetu zabránit třeba máchnutím vodítka po útočníkovi.A co se týká dětí - pokousané holčičky je mi opravdu líto a zcela jistě měl být pes na vodítku.Já sama nikdy svého psa nepouštím navolno, když jsou někde poblíž děti, prostě jen preventivně.Na druhou stranu nevím, proč by pes, který je na vodítku, měl mít ještě košík?Snad každý, kdo se mého psa bojí, k němu nemusí chodit blízko!A pro ty z vás, kteří tak strašně brojíte zrovna proti takzvaným "bojovým" psům, myslíte si, že německý ovčák, který zabil toho chlapce v Rumburku, patří mezi "bojová" plemena?Můj pes byl několikrát napaden mimo jiné zrovna ovčáky a pokud by měl k vodítku ještě košík, jak by asi dopadl?Víte, můj pes není jen mým společníkem a přítelem, ale taky mě stál spoustu peněz a má určitou výstavní kariéru, proto nechápu, proč bych ho měla nechat okusovat jinými psy jen proto, že oni nejsou ti "zlí bojoví".A to nemluvím o tom, že jeho bolest je i mou bolestí a když mi ho ovčák pokousal, celou noc jsem mu rány obkládala ledem a brečela jsem, když kňučel bolestí.Ten zážitek nikomu nepřeju.Myslím, že nejhorší na světě jsou lidé typu Mgr. Větrného, z těch mi opravdu naskakuje husí kůže.
 
 
0 0
možnosti

Michal

12. 7. 2002 1:16
Re: a pořád dokola
Ahoj, souhlasím. Diskuse tady nemá cenu a ani nic nepřinese, diskutovat má cenu s lidmi, kteří diskutovat chtějí. Už jsme si několikrát psali, mám AST Nero Jopar - myslím že dosti slušný chov :-) a odmala jsem jej vedl k přátelství se psy a člověkem. Do svých třech let si hrál s kýmkoli a s jakýmkoli plemenem psa. Chodil vždy na vodítku. Za poslední 4 měsíce byl napaden kříženci, dobrmanem a boxerem kteří byli na volno a bez košíku, na rozdíl od mého psa. Když jej boxer kousl do hlavy tak, že tam má již 3tí měsíc jizvu, naštval jsem se. Při dalším napadení jsem mého psa pustil. Ten pes, který útok zahájil obranu a následný útok mého psa přežil - je to možná neuvěřitelné, ale podařilo se mi jej odvolat. V okolí se to rozkřiklo a mám klid. Možná si ten můj uvědomil svoji osobnost a sílu a budu jej teď muset hlídat. Nedá se nic dělat, nenechám ho přece napadat ostatními. AST NENÍ bojové plemeno, ale lidem tady to nevysvětlíš. Jsem pro úpravu pravidel, jsem ale pro inteligentní a něco řešící úpravu včetně právní odpovědnosti majitele psa. Vodítko a náhubek nic neřeší. Pokud někdo někoho postřelí střelnou zbraní, taky se nezavede, že každá zbraň musí mít v klavni špunt a že se musí nosit na žetízku, pokud má ráži nad 22 milimetrů. Osobně považuji nařízení vodítly a náhubku VŽDY - tedy kdykoli kdy je pes mimo byt za týrání zvířat. Vodítko a náhubek (kožený, protože kovový může poranit člověka) je logický třeba v prostředku hromadné dopravy. Normální člověk psa na dětské hřiště venčit nepůjde, jako snad normální rodič nepošle v lesoparku své dítě mezi pět dovádějících psů. Diskuse tady je obrazem naší společnosti. Je plna nejen neznalosti, neodbornosti, ale zejména zášti a závisti. Stačí jen to, že napíšu, že pracuji 7 dní v týdnu 12 hodin a hned jsem napadán. Proč? Že mám víc než můj kritik? O tolik zas ne, ale něco buduju, tvořím, něco zde po mne zůstane mým dětem a ostatním, pracoval jsem 20 let jako stavbyvedoucí a postavili jsem (píši postavili, nikoli postavil) 16 objektů. Co udělal můj kritik?
0 0
možnosti

Martina

11. 7. 2002 9:48
Bláboly
Vážení, pokud jste si dobře přečetli článek na který tu reagujete, tak je Vám jasné, že ono vyřvávání po náhubcích a vodítkách je dost k ničemu. Všechny případy z poslední doby byly o tom, že pes utekl ze zabezpečeného prostoru (kotec, oplocený pozemek, zahrada...). To si vážně myslíte, že si takovýhle pes při odchodu nasadí košík?! Fakt je, že nezodpovědní majitelé psů dělají ostudu a problémy těm,kteří se o svého psa starají, poskytují mu výcvik, dobrou socializaci, dostatek pohybu atd. Jenže o těch slušných se nikde nedočtete, zato o těchle blbounech se vždy něco najde a patřičně přibarví nebo rozmázne. P.S. Otevřít tlamu psovi, který je zakousnutý .... hm, to tedy musel být frajer, když takové bestii otevřel čelisti. Zkoušeli jste někdy otevřít hubu kokršpanělovi když nechce? P.S. Jsem zaujatá pejskařka - mám psa, který rozhodná kritéria vyhlášky pana Blažka nepřekračuje. Je to pitbul, ale mužete být klidní. Po ulicích chodí na vodítku, přez to, že má výcvik poslušnosti a stále se s ní cvičí a hovna po ní taky nikde nezůstávají. V MHD je košík samozřejmostí a dětská hřiště opravdu nejsou nic pro nás.
0 0
možnosti

GhorX

11. 7. 2002 10:21
Re: Bláboly
Náhubky nic samy o sobě neřeší, jistě. V tom minulém případě, pokud vím, pes ČASTO utíkal ze zahrady, což bylo majitelům několikrát vytýkáno. V tomto případě "pes vyběhl ze stavení", což mnoho neříká; snad jenom, že byl umístěn někde, kde na chov psů nebyli zařízeni (majitelé tam byli na navštěvě). Ten náhubek zabrání těžkým poraněním tam, kde majitel psa nezvládné. Další nařízení by měla zajistit, aby lidé víc mysleli na to, kde je právě jejich pes a v celku aby chovatelé jednali podobně, jako Vy. Což, jak víte, jich zatím moc nedělá.
0 0
možnosti

Michal

10. 7. 2002 23:31
DOSTI DEMAGOGIE
Vážení přátelé, zkusil jste kdokoli vyndat něco z tlamy rozzuřenému psovi???? Blábol číslo 1. Podle statistik je nejvíce lidí napadeno německými ovčáky, jezevčíky a podobnými plemeny. Za poslední dva roky NEBYL ZAZNAMENÁM PŘÍPAD BEZDŮVODNÉHO NAPADENÍ ZE STRANY AST NEBO PITBULA SMĚREM KE ČLOVĚKU!!!!. Toto plemeno od přírody miluje lidi a děti. Pokud není člověkem vycvičeno proti člověku a není člověkem proti člověku poštváno, člověka bezdůvodně, na rozdíl od jiných plemen NENAPADÁ, tedy ani děti. Mrzí mne, že jinak seriozní idnes se propůjčil k bulvární zprávě, kterou si neověřil a navíc použil fotografii BEZ AUTORSKÝCH PRÁV. prosím, než začne kdokoli "zasvěceně" dikutovat o nebezpečnosti takzvaných bojových plemen, popovídejte si nejprve o tomto tematu s odborníkem - tedy nikoli s důchodkyní, vlastnící voříška nebo s picním skautem při jeho desátém pivu, ale například s kinologem nebo veterinářem. Uvědomte si, že jste manipulování politiky, kteří si spočítali, že více lidí py nemá než je má, a tudíž chce oslovit většinu a přetáhnout je na svou stranu, přitom možná leckterý z nich ani neví, zda je pes šelma psovitá či kočkovitá. Neustále se zde dělá líbivá politika, kolik lidí bylo napadeno (opravdu bezdůvodně???) psem a kolik  z toho bylo dětí. Proč nikdo z těch moralizujících politiků nezveřejní, že je v našem státě týráno kolem 5% (možná i více) dětí, proš nikdo nezveřejní, kolid desítek dětí ročně v našem demokratickém státě zemře s podezřením, že byly utýrány svými rodiči??? Asi by to pro politiky a redaktory bulvárních plátků bylo ošemetné sousto. Mám AST 4 roky a vím, jaké je to plemeno. Pokud někdo oficielně zveřejní, že je toto plemeno tzv. "bojové" a nebezpečné svému okolí, podám na pisatele trestní oznámení za šíření poplašné zprávy. proboha lidi, to nejsme schopni oprostit se od stupidních zápletek telenovel ala Emanuela a katastrofických zpráv bulváru??? Nejsme schopni vlastního úsudku?
0 0
možnosti

Ferda

11. 7. 2002 9:48
Re: DOSTI DEMAGOGIE
Michale, jdi se vycpat s názorem odborníků. Ti věc samozřejmě okecají tak, že nakonec bude vinna sama holčička proto, že si sedla na bobek. Budou ti Tvoji kynologičtí odborníci umět vrátit zdraví ? To co tady předvádíš je arogantní humus, ze kterého je mi na blití. Stojíš tváří v tvář těžkému zranění malého dítěte, které způsobil podobný sobec, jako jsi sám. Tak neříkej, že tito psi nenapadají ! Všichni psi napadají ! Psi jsou zákeřné zbraně ! A že nebyl zaznamenám případ napadení pitbullem ? To myslíš, že Ti taková lež projde, nebo si děláš srandu ?  Až se to stane Tvému dítěti, budeš možná mluvit jinak.
0 0
možnosti