Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nepřesvědčili jsme, uznala ODS

Proč jsme neuspěli - ptají se občanští demokraté od své volební prohry. Odpověď má přinést zatím tajná analýza pěti stranických expertů. Příčiny hledali i lidé z regionálních sdružení. Těm šéf ODS Václav Klaus řekl, že strana nedokázala voliče přesvědčit a že výsledky ovlivnila i relativně úspěšná vláda sociálních demokratů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zelinka Jiří

Poučení z krizového vývoje?
Všichni víme, kde nakonec skončilo. Moje analýza je velmi jednoduchá ale odpovídá skutečnosti. Začalo to realizaci hesla pana Ježka-je třeba, aby ekonomové předstihli právníky. Tak se kradlo, až se republika rozkradla. No a kdo to nestihl se k rozkrádání připojit, tak se nasral a z trucu teď volil levici.
0/0
15.7.2002 3:03

Bohouš Novák

Re: Poučení z krizového vývoje?
Pane Zelinko máte pravdu ale to vyjadřování se mi nelíbí. Neříká se krást ale přemísťovat, neříká se nasrat ale rozčílit se. A nebylo to z trucu ale z toho důvodu, že krást již není třeba neboť novodobí Jánošíci pod vedením pana Špidly to bohatým spravedlivě vezmou a ještě více spravedlivě rozdělí pracujícímu lidu z jehož mozolů bohatství bohatých vzniklo, zejména těch co již několik let žijí z vlastní vůle z podpor.Hlavně to chce v hospodářství opět regulovat. CHtěl bych vědět, kdo přivedl do naši země takové pojmy nabídka a poptávka, to je přece blbost, to naznají ani v Americe, natož v Evropě. Tvrdou regulaci všeho holoto zbohatlíků.
 
 
0/0
15.7.2002 3:14

František

Klaus je naiva
Myslím, že Klaus není ani tak arogantní, ale spíš velice naivní v politických otázkách, neboť profesura ekonomie ještě nezaručuje schopnost vést dobře politiku. To co předvedl v analýze mne o tom jenom přesvědčilo. Věřím svým dosti zastaralým názorům na politiku a dělá s ni frašku. V celkovém pohledu se pak diví, že mu to moc nevychází. Byli jste na mítinku ods, takové pindi znám snad jenom s plénárek ksč. Ten dopis není samozřejmě první, který vytáhl.Neobdivujte, ale pozorně také poslouchejte a řeči o tom co dobrého udělali říkali i ksč a pochybuji, že by to zmírnilo chyby, které ods dělá a tak prosím žádné sentimentalní řeči.
0/0
13.7.2002 17:37

Gaspard

Volby ve stylu "One man show"
Po přečtení analýzy volební kampaně ODS (vypracovanou ODS) jsem se opět utvrdil v názoru, že samolibé vedení ODS si nechce přiznat ten hlavní důvod neúspěchu: Postavili leitmodiv celé kampaně na osobě VK (plakáty typu Stop socializmu, národ volí Klause či Doleva nebo s Klausem). Na osobě člověka, kterého velká části národa nesnáší, ne pro jeho schopnosti či neschopnosti, ale pro jeho neskutečně arogantní způsob prezentování vlastních názorů (i když se často ukázalo, že zcestných). Proto velká část "pravicových" voličů vůbec nešla k volbám, protože nechtěli volit ani rozhádanou Koalu ani stranu jednoho muže ODS. Páně VK a jeho poskoci si zřejmě nechtějí uvědomit, že éra stran okolo silného vůdce (kde jeho názory jsou posvátné a osoba se stává kultem) skončila v polovině minulého století s Hitlerem a Stalinem. A je to dobře.
0/0
11.7.2002 16:39

Pipinka

Re: Volby ve stylu
100%
0/0
12.7.2002 4:44

Tomáš Marný

Vlastní hodnocení ?
Co kdyby Klaus a jeho strana nechali takovéto hodnocení zpracovat od někoho mimo vlastní stranu. Nemyslím zrovna komanče nebo nezávislého politologa (na vlastním rozumu) jako pan Pehe.
0/0
11.7.2002 14:59

Coimbra

Re: Vlastní hodnocení ?
No, musim reagovat, protože mi to připadá jak v Kocourkově. Pokud si nějaká strana udělá své hodnocení po volbách, tak je to snad její věc. Nezávislé hodnocení volební kampaně je snad výsledek voleb. Nikdo třeba nepožaduje hodnocení po US, která dopadla snad nejhůř.
0/0
11.7.2002 15:30

Víšecque

P.S. Vendulko, mluvíš mi z duše.
0/0
11.7.2002 14:27

Víšecque

Souhlasím s Kaktusem. Je to na všech chatech na všech serverech. Příznivci ODS ev. Železného opakují neustále jako kolovrátek závist, neschopnost nebo levicovost svých odpůrců. Dělají to jednoznačně proto, že nemají argumenty - tak jsou buď sprostí nebo pod vlivem emocí jako smyslu zbavení. Je to škoda - třeba existuje nějaký racionální argument, proč fandit Klausovi, ale kdo se ho od nich dozví?
0/0
11.7.2002 14:23

séma

co k tomu říct na pár řádcích? je mi smutno z toho, že "jediná pravicová strana" k sobě teď vábí lidi z druhé pravicové strany, když tito už dávno přeběhli k socialistům, že až (dlouho "tajemná") analýza volebního neúspěchu jim zjevila to, co dle mého bylo zřejmé už dávno před volbami, nechápu jak je možné, že si ani teď ODS nepřipustí, že hlavní příčinou je to, že minulé čtyři roky tady oni drželi socialisty stejně jako to teď bude dělat Koalice s komunisty - nepíšu to nijak se záští vůči ODS - je to prostě realita a ač jsem vždycky volil pravici (od ODS, ODA přes US až po Koalici) musím si, ač nerad, přiznat, že asi bude příčina všeho v tom, že prostě a jednoduše momentálně a taky už hezky dlouho umějí politiku dělat nejlépe socdemáci
0/0
11.7.2002 12:55

alekks

Re:
nezbývá než souhlasit
0/0
11.7.2002 13:33

David

Re:
Umějí dělat = umějí lhát...?!
0/0
11.7.2002 13:51

séma

Re: Re:
určitě to není takhle jednoduché Davide - bílé lži říkají všichni politici bez rozdílu - politická strana je firma jako každá jiná která prodává své zboží - říkám jen že umějí dělat politiku v tomto smyslu - a v tomto smyslu také je naprosto kontraproduktivní obviňovat z neúspěchu ve volbách (=na trhu) voliče (= stálé i potenciální zákazníky) tj. že něco nepochopili, nejsou zralí, jsou blbí atd. - mě prostě zaráží jak mohou strany prohlašující se za pravicové dělat v této oblasti (získávání resp. neztrácení voličů) tak hrozné chyby když se zaklínají tržním hospodářstvím
0/0
12.7.2002 11:42

Petr

Re:
Ja nevim proc jste vsichni tak slepi. Podivejte se na hlasovani ve snemovne. Kdyz to reknu jemne expresivne, tak ODS hlasovala s CSSD na zaklade opozicni smlouvy pouze ctyrikrat. A to byl zakon o rozpoctu. Zbytek vetsinou podporovali US, KDU-CSL a KSCM. Proc se sakra nepodivate na ta hlasovani. Mate to webu. Podivejte se na to!!!! Pak uz nikdy nereknete tak hrubou nepravdu jako je tato. Vzpomente si na libovolne levicove tema, ktere Zemanova vlada navrhla a púak se podivejte kdo s kym hlasoval. Asi se budete divit.
ODS sice dala duveru vlade, to ano. Ale drzeli ji tam jiz jini. ODS zajistila svoji oposmlouvou stabilitu zeme. A to je dle Vas malo???
Zkuste si uvedomit, ze nebyt pusobeni hlavne ODS tak jsou ty schodky rozpoctu jeste vyssi. Zhruba jako budou nyni za "taticka Spidly". Ten se dle sveho noveho ministra financi neboji ani 200mld. schodku. A uvahy o jeho snizovani odbyva mavnutim ruky. No hruza.
0/0
11.7.2002 23:59

séma

Re: Re:
takže postupně: ODS že zajistila opoziční smlouvou stabilitu země? to máte asi opsané z nějakého projevu - úplně stejně by ji zajistila pokud by se dohodla s US a lidovci - to že to nedopadlo není samozřejmě jen vina ODS důvěra vládě není podle Vás držení socialistů u moci?, nevyslovení nedůvěry vládě není podle Vás držení socialistů u moci? jestli Vám stačilo k nezlomení důvěry v ODS to, že oproti všem prohlášením vyzdvihli k moci socialisty a drželi je tam (a na tom trvám) a chlácholili své voliče tím, jak drží stabilitu země tím, že s nimi hlasují jen občas - neberu Vám to - mě to jaksi nepřesvědčilo
0/0
12.7.2002 11:37

Zednář svobodný

Ale my, Hanko, co se strefujeme do Klause nejsme ukřivdění, naopak. Velmi se bavíme, když pozorujeme ukřivděnost pánů a dam z ODS. A nenazval bych to ukřivděností ani před letošními volbami. Šlo spíše o permanentní nasranost na někoho, kdo se chová jak trouba a gauner zároveň. A jestli ho tak miluješ (Vendu), tak to máš špatný.
0/0
11.7.2002 12:47

Hanka N.

Asi máš pravdu
Ve své podstatě s Tebou souhlasím, Vítku. Podnikám, ODS jsem nevolila, ale co je moc, to je moc. Klaus pro zemi udělal mnoho, a to by si lidé měli uvědomit. Lehčí je věřit slibům o rovnosti. Sice mi Klaus taky občas vadil, ale k takové nízkosti jej ponižovat, jako jiní, bych se nesklonila.
0/0
11.7.2002 12:41

Hanka N.

Šašci, nechte toho!
Už je mi z vás zle. Z vás všech, co se pořád ztrefujete do Klause! Ukřivdění slepí chudáčci!
0/0
11.7.2002 12:24

Kaktus

Re: Šašci, nechte toho!
Po zrale uvaze jsem usoudil, ze jde o tradicni demagogicky odeesacky prispevek o zavisti. Pocitadlo: 36
0/0
11.7.2002 12:58

Toník

Re: Šašci, nechte toho!
Konkretne devce, konkretne. Je mozne, ze tu nekoho urazite ...
0/0
11.7.2002 13:08

Zednář svobodný

Václav Klaus už léta neprosazuje žádný liberálně konzervativní směr. Už léta ODS neprosazuje vůbec nic - jen sebe samu do mocenských pozic. A za aroganci moci, která této zemi mimořádně škodí, se skutečně sluší si do politika typu VK kopnout ev. na něj plivnout. Naštěstí je této éře odzvoněno a v tomto smyslu musí mít slušný člověk a koneckonců i slušný politik radost bez ohledu na to, že je pan Špidla zaslepený socialista.
0/0
11.7.2002 11:49

Vítek

Pane Václave Klausi, vážím si Vás!
Nechci se rovnat panu anonymu Radujícímu se, ani nikomu z jemu podobným, ubohým... Když znevažujete Václava Klause, máte k tomu důvod. Beru. Za co si však vážíte například Vladimíra Špidly, nevím. Zatím pouze pohupuje z lidmi a usmívá se. Ač vím, že je to taky velmi chytrý člověk. To je ono? Za éry Klause, a to přes všechny chyby, co udělal, otevřel republiku světu, a ukázal lidem, že existuje i něco jiného než nazpět se vracející socialismus - konzervativní a liberální směr. Bohužel, prosazení tohoto směru vydá mnohem více sil. Ano, pánové Radující se - kopněte si, plivněte si, zařvěte si z plných plic, jaký je Klaus vůl, jaký jsem já vůl, že to píši, ulevte si. Stejně vám to bude k ničemu. Mějte si mě za kazatele, borce, blbce, pitomce, já se z toho před monitorem nepoložím. Spíše se upřímně těším na ubohé reakce. Sem s nimi, ať se zviditelníte. Ale přesto: pane Václave Klausi, upřímně si Vás vážím!
0/0
11.7.2002 11:26

kelt

Re: Pane Václave Klausi, vážím si Vás!
Zde je má ubohá reakce na adoraci V.K. Za prvé V.K. je člověk! (rozuměj ne Bůh) a za druhé, lidé přicházejí a odcházejí. Myslíte si že odchodem V.K. z vrcholných pol. postů nastane konec světa? Já si to nemyslím! S pozdravem P.H.
0/0
11.7.2002 12:05

Vítek

Pro P.H.
Ó, P.H., adorace je silné slovo! Pokud jste to tam našel, klobouk dolů. V opačném případě honem k očnímu!
0/0
11.7.2002 12:18

Laik

Re: Pane Václave Klausi, vážím si Vás!
Člověče, Vítku, neblbni, vždyť ti praskne žíla !! Já nechci kopat, plivat, ale poprosil bych Tě - vysvětli mi podle sebe třeba skutečnosti, které mi nejsou jasné (jak jsem psal níže, že mi zabedněná hlava nebere). Zatím se nikdo z národa neozval, tak mi nezbývá, než se obrátit na Tebe, at to vezmeš " do svejch" . A bude úplně super, když k tomu přidáš vysvětlení, proč ODS pod opoziční smlouvou třeba schvalovala socdemákům takové rozpočty, jaké schvalovala .....  Případně bych ještě poprosil pana Mgr. Větrného...... Upřímné díky předem. 
0/0
11.7.2002 12:24

Vítek

Laikovi
Neboj se, Laiku, o mou žílu. Určitě nepraskne. Těším se výbornému zdraví! Co se týče opoziční smlouvy, tak to nepovažuji za příliš šťastné řešení. Ona ta smlouva přinesla více zlého než dobrého v dnešním sesumírovaném pragmatickém pohledu. Pokud si prostuduješ příslušnou literaturu, stará čísla časopisů (MF, Právo, Ekonom, HN ...), najdeš tam i laicky vysvětlenou podstatu opoziční smlouvy. Jak po stránce politické, ekonomické aj. Stavíš se sebekajně do role pitomce, ale ty pitomec nejsi. Určitě, pokud nepodlehneš populistickým řečem dnes, pochopíš podstatu minula. Alespoň částečně, jako já. Nikdo nic jistě vědět nemůže. Takže si v pohodě z toho vyber, co uznáš za vhodné.
0/0
11.7.2002 12:34

Laik

Re: Laikovi
Ale tu já znám, přečist si to ve zminovaných mediích mohu, leckde jsem i četl, ale zajímal mě Tvůj názor. Za pitomce se nepovažuji, to mi Ty a Tobě podobní nemusí potvrzovat, tak slabé mínění o sobě nemám, to bud v naprostém klidu. To že zmiňuješ deníky MF a Právo - tos mě trochu dostal, to přece voliči ODS nemoho ani cítit, včetně Tvého vzoru Klause (sám na konci zminuješ, že nesmím podlehnout populitickým řečem Dnes, na začátku mi ji sám doporučuješ ??) . Do té polohy tupce ve svém druhém příspěvku jsem to postavil proto, protože tak byla větší šance, že předejdu těmto invektivám z úst těch, od kterých bych rád slyšel vysvětlení k té věci. A já jsem se chtěl taky něco dozvědět , ne si jen přečist, že jsem socanský pitomec - jak mají modroptáci ve zvyku argumentovat - (což nejsem) nebo něco podobného. Stejně jsem se k těm věcem zatím nic nedozvěděl od lidí, od kterých by mě to zajímalo. Suma sumárum -jsem se od Tebe (nikoliv z odborné literatury) mnoho nedozvěděl (kromě názoru na oposmlouvu),) a mám si vybrat co uznám za vhodné  - už se stalo.... Tím zatím končím. V lecčems s Tebou souhlasím, ale podle mého názoru i kvůli lidem s prezentací věcí jako Ty, prohrála ODS, bohužel, volby..... 
0/0
11.7.2002 13:15

Vítek

Laikovi
No, Laiku, je mi úplně jedno, jak na to reaguješ. To, že snad nejsi pitomec, to nebylo podlízání, potvrzení,... něco jsem tam napsat snad chtěl. Čtu každý den pokud možno co nejvíce denníků, abych si udělal názor. Vlastní. Pokud je taky čteš, tak se hloupě neptej. Nikdo ti na to tady na webu neodpoví a já nemám důvod potit pro tebe něco kloudného. Pokud čteš, za pitomce se nepovažuješ, tak o co ti jde? O pravdu? Ryzí pravdu? Klausovu pokoru? Hm, ale ani jednoho se nedočkáme. Nebo nedočkám? Nebo nedočkáš?... Buď zdráv!
0/0
11.7.2002 13:28

Laik

Re: Laikovi
To je právě to - Nikdo mi neodpoví ! Proč asi ? Pokud nemáš důvod potit pro mě něco kloudného (lépe řečeno pro lidi s podobným názorem jako já), tak do jejich názorů obrazně řečeno nekopej a nepiš jim, že se těšíš na jejich ubohé reakce. Tady jde o výměnu názorů , samozřejmě ne o to, že bychom se se chtěli  něco fungl nového dozvědět. Jde mi o to , že pokud ODS i VK nezíská přece jen víc pokory, tak , bohužel , skončí v propadlišti dějin. Zdůraznuji to "bohužel" ...... Taky bud zdráv.
0/0
11.7.2002 13:43

Vendulka

Re: Pane Václave Klausi, vážím si Vás!
Opravte mě, pokud se mýlím, ale neotevřela se cesta do světa náhodou sametovou revolucí? Neučinil pro reprezentaci naší republiky více Václav  Havel, který se dlouhodobě těší velké úctě zahraničních partnerů daleko více, než kontroverzní a samolibý Klaus, kterému se většina evropských politiků směje?Neučinily pro chod naší republiky více občanské iniciaitivy a řada nadšených dobrovolníků než skorupovaní členové správních rad mamutích postkomunistických podniků? A nejsou členy těchto správních rad vysoce postavení členové ODS? Nedělám si iluze o ČSSD, ale body berou především za snahu o dialog, kterou politika ODS prezentovaná především V.Klausem postrádala. Že se teď probouzí? Pozdě bycha honit pánové a dámy. Klaus není spasitel, spíše samolibý, arogantní politik, kterému dochází, že končí "jeho" éra a velká šance. Měl ji, nevyužil a je čas dát šanci jiným.
 
0/0
11.7.2002 12:53

Toník

Re: Pane Václave Klausi, vážím si Vás!
Ano pane Klaus, uprime si Vas nevazim. Jiste zasluhy nesporne mate, a to nemale. Co Vam vsak nikdy nezapomenu je degradace ceske pravicove politiky (pokud neco takoveho po roce 1989 existovalo) na plytke politikareni ...
0/0
11.7.2002 13:13

dario

Re: Pane Václave Klausi, vážím si Vás!
konzervativní a liberální směr ? to se snad navzájem vylučuje, ne ?
0/0
11.7.2002 16:27

Vítek

Ad Dario
Hoďte oko na základy politologie pro střední školy, kde určitě rozeznáte rozdílné a slučující věci liberálního a konzervativního směru.
0/0
12.7.2002 7:28

Laik

Zabedněná hlava mi nebere....
  Tak sama ODS ted nabízí možnost návratu svým zrádcům a odpadlíkům, jak se na ně kdysi sama dívala (nebo dívá ? Nebo už nedívá, já už nevím..)   ...... No to mě podrž. Kdo se v nich, probůh má už vyznat..... ??!!  Mohu poprosit nějakého všeznalého a erudovaného voliče ODS, aby to mému tupému, ubohému mozečku (zdůrazňuji nesocanskému) vysvětlil ?? Mně to připadá, jako že si jediná pravicová ODS neví s prominutím v prdeli rady (omlouvám se za nevhodné slovo, ale jiný příměr prostě nemám...). Novináři by to mohli nepochybně zkreslit, tak bych to rád zkusil pochopit on-line. A za druhé - pokud taková zkušená strana s mnoha erudovanými lidmi dojde k dílčímu závěru, že se neuměla na věc podívat očima voličů -  co je přičinou toho, že na to najednou po volbách byli schopni přijít ! Vskutku objevení Ameriky ! Děkuji za vysvětlení.  
0/0
11.7.2002 11:12

Vilímek

Vivat ODS? Ani náhodou.
Nepovažuju politiky z US za bohy, jak to činí voliči ODS se svými politiky - jenom vím, že má US nejlepší program - a že ho nebude moct prosadit - to se prostě (a když se tak dívám, v jaké zemi žiju, tak se tomu nedivím) stává. U ODS je to jinak. Právě její politici se musejí cítit nesmírně frustrovaní, protože měli na život v této zemi - bohužel včetně oblastí, do kterých by se politici v demokracii míchat neměli - obrovský vliv a ohromnou moc. Moc, kterou zneužívali a ještě to drze přiznávali a rochnili se v tom jak ta prasátka. A to teď, milí Vítkové, Větrní a Nedvědi, skončí. Oni budou vymeteni z míst, na která politici nepatří (a já naivně věřím, že je tam, kde to není nutné, nenahradí politici ČSSD a KOalice)a to já moc a moc kvituju a mám z toho nesmírnou škodolibou radost. Čtyři roky jsem sledoval jejich arogantní a vítězně se tvářící ksichty, tak mi dovolte, abych si vychutnal jejich pád(jemuž jak známo předchází pýcha).
0/0
11.7.2002 10:37

Vilímek

Vivat ODS? Ani náhodou.
Nepovažuju politiky z US za bohy, jak to činí voliči ODS se svými politiky - jenom vím, že má US nejlepší program - a že ho nebude moct prosadit - to se prostě (a když se tak dívám, v jaké zemi žiju, tak se tomu nedivím) stává. U ODS je to jinak. Právě její politici se musejí cítit nesmírně frustrovaní, protože měli na život v této zemi - bohužel včetně oblastí, do kterých by se politici v demokracii míchat neměli - obrovský vliv a ohromnou moc. Moc, kterou zneužívali a ještě to drze přiznávali a rochnili se v tom jak ta prasátka. A to teď, milí Vítkové, Větrní a Nedvědi, skončí. Oni budou vymeteni z míst, na která politici nepatří (a já naivně věřím, že je tam, kde to není nutné, nenahradí politici ČSSD a KOalice)a to já moc a moc kvituju a mám z toho nesmírnou škodolibou radost. Čtyři roky jsem sledoval jejich arogantní a vítězně se tvářící ksichty, tak mi dovolte, abych si vychutnal jejich pád(jemuž jak známo předchází pýcha).
0/0
11.7.2002 10:37

Radující se

P.S. Ukájet se budu celé 4 roky a doporučoval bych redakci MF dnes, aby cenzurovala pouze sprosťáky z ODS (zhruba 65 procent příspěvků).
0/0
11.7.2002 10:20

Radující se

Nedivím se ti
Moje myšlenková ejakulace byla velmi chudá na spermie typu k...o p......á a byla pouze reakcí na daleko hutnější a poctivější ejakulaci pana Nedvěda. Leč chápu pana voliče ODS Vítka, že spřátelený hulvát Nedvěd je pro něj přijatelnější než ten na druhé straně barikády. Nastává čas bez ODS a to je pro její fanatické příznivce doba ledová. Dívejme se tedy na jejich příspěvky se směsí soucitu a pochopaní.
0/0
11.7.2002 10:07

Vítek

Divím se redakci iDNES!
Přes upozornění redakce o neprostupnosti vulgárních příspěvků se dostal do éteru příspěvek pana "Radujícího se" z 9:45 dne 11.7., který doslova myšlenkově ejakuloval. Věřím za zbytek inteligentního národa, že se dostatečně ukojil a redakce probudila!
0/0
11.7.2002 9:52

Laik

Re: Divím se redakci iDNES!
Vítku ,máš v tom nějaký chaos . Pár odstavců níž máš svůj oblíbený pojem národ za bandu blbců a ted tady padá něco o zbytku inteligentího národa. Ano hulvátství sem nepatří bez ohledu na politickou přízen, ale měl by ses nějak ujednotit po své linii. Ale to nic, to se časem utřepe.....
0/0
11.7.2002 11:43

Vítek

Laikovi
Tys typický příklad alibisty (pardón...), který si vybírá mezi slovy to, co chce. Sorry, ale ty reaguješ pouze na slova. Inteligence spočívá i v tom, borečku Laiku, že za těmi slovy musíš hledat i smysl, víš? S takovými jako ty by to nikdo nikam nedotáhl. Tys však ukřivděný, nechme tě v tom. Až budeš chtít odpovědět, přečti si ten příspěvek ještě jednou nebo si nechej někým poradit, co jsem tím myslel. Předpokládám však, že je to srozumitelné, víš?
0/0
11.7.2002 12:13

Laik

Re: Laikovi
A s tou inteligencí ses to někde dočetl nebo ti to někdo poradil ? Nebo to máš dokonce ze sebe ?  Proč myslíš, že jsem ukřivděný ? Jakou ukřivděnost ze mě citíš ? Co to je - NECHME tě v tom-za koho ted ještě mluvíš ? Vítku, Vítku..... trochu víc se podívej sám sobě do huby (s prominutím). Ty jsi fakt dost pomotaný. Suma sumárum - jsi holt pablb (promin, musel jsem....) Názorově možná ne, ale lidsky rozhodně.
0/0
11.7.2002 12:46

Vítek

Laikovi
Poslyš Laiku, naše diskuze nemá smysl. Já netvrdím, že nemáš pravdu, ale podáváš ji v některých věcech emotivně a v některých ukřivděně. Co si budeme povídat. Opakuji znova: nemyslím, že nemáš pravdu. Mám sice trochu více času, proto odskakuju od práce a chatuju, ale jinak bych se na promlouvání do duše vykašlal.
0/0
11.7.2002 12:56

Laik

Re: Laikovi
Podávám to tak, jak mnozí nekriticky zaslepení obdivovatelé Klause a ODS. V mnohém máme stejný názor.  Takže finito, měj se jak cheš. 
0/0
11.7.2002 13:25

Vítek

Divím se redakci iDNES!
Přes upozornění redakce se dostal do éteru příspěvek pana "Radujícího se" z 9:45 dne 11.7., který doslova myšlenkově ejakuloval. Jak skvělé!
0/0
11.7.2002 9:51

Radující se

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.7.2002 9:45

Radující se

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.7.2002 9:45

pavel

EU
Vratil jsem se od sveho partnera z rakouska a podelim se s vami o to, jak take funguje Evropska Unie. Dovazi urcite zbozi z Japonska, dlouha desetileti. Po vstupu Rakouska do EU mu ale nastali problemy. napriklad pred pul rokem na neho podal stiznost k Evropske komisi jeho konkurent z nemecka,ze ma prilis nizke ceny. Komise - rozumej urednik , ktery se nikdy nehnul ze sve kancelare v Bruselu,nezajimal se zadnym zpusobem o fakta,nevyzadal si zadne doklady atd. rozhodl, ze muj partner bude na sve zbozi z Japonska plati 30 % tzv. antidumpingoveho cla. TECKA. Zadna moznost odvolani, zadna moznost obrany. Takze nas v te EU cekaji svetle zitrky. kazdy, kdo bude chtit zlikvidovat sveho konkurenta muze zajet do Bruselu a bez ohledu na fakta a zakony nasi zeme klidne zlikviduje prostrednictvim anonymniho a dobre zaplaceneho urednika pprakticky kohokoliv. At zije EU, musime se tam dostat co nejdrive.........I toto je jeden z prikladu realneho obrazu instituce,kam se tak vehementne cpeme. A ODS prave a spravne upozornuje na to, ze v tomto spolku neexistuji jen positiva ale i spousta ngativ. Ale ta jsou zcela zamerne prehlizena a kdyz na ne nekdo upozorni,tak je ihned oznacen v lepsim pripade za euroskeptika, v horsim za nacionalistu a v nejhorsim je srovnavan s Hitlerem. (i takovy primer jsem jiz na pana Klause zahledl v nasich "nezavislych" novinach......
0/0
11.7.2002 9:13

Ivo

Úvahy nad prohrou ODS a volbami
ODS si myslela, že ČSSD zlepší situaci střední třídy, což se v podstatě stalo, a ta pak bude považovat za pro sebe více odpovídající volit ODS. Tato naděje ztroskotala na zprofanování ODS jako strany agresivní, nabubřelé, izolované, napojené na vlivná média (Nova, Super), usilující o v podstatě účelové ústavní změny. Strana je vnímána jako oponující prohloubení demokracie a vysmívající se sledování nesobeckých zájmů. Lidé pochopili, že mnoho nejen bývalých protagonistů ODS nemá čistý štít a zanechalo po sobě pasiva. ODS nemá obecně přijatelné představitele a dělala z toho ještě ctnost... Dávala najevo, že sociální rozdíly se mají dále zvyšovat. V tomto vývoji se dokonce zdála spatřovat samu podstatu odmítnutí komunismu. Vyvolala obavy a nechuť nejen důchodců či nájemníků, ale i proevropsky orientovaných lidí, kritiků nacionalismu a populismu. Ztratila podstatnou část kulturně orientované inteligence. Jsem přesvědčen, že při větší účasti voličů by ODS ztratila ještě o dost víc. Také KSČM.
0/0
11.7.2002 8:21

Sulla

Re: Úvahy nad prohrou ODS a volbami
Chlapce, ty jsi ale uuuplne mimo. CSSD vpodstate likviduje stredni tridu. Zanikaji (a tento trend bude pokracovat) male firmy o nekolika zamestnancich a nahrazuji je polostatni giganti. To neni dobre.
Ustavni zmeny meli za cil zlepsit fungovani statu. Byly dobre a spravne. Je smula, ze Hrad vladne pres ustavni soud. Vsichni, co chteji ridit lidi se pasuji na strazce demoracie a chovaji se jako majitele pravdy.
Narodni zajmy byly a budou. Je velmi spatne tvarit se, ze vseobjimajici Evropa vse nahrazuje. Je pro mn eosobne urazlive, kdyz jsem peskovan za to, povazuji-li se hlavne za Cecha a teprve potom za Evropana. Pochopim, ze se mnou nekdo nesouhlasi a povazuje to za chybu, ale nejsem zvedav na to, aby to povazoval za pokleslost.
Mimochodem, ODS je strana asi s nejciscim stitem, protoze byla donucena (narozdil od jinych) si ho poradne umyjt.
0/0
11.7.2002 8:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.