Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chtěla jsem odstoupit už v únoru

Právnička Hana Marvanová se vzdala funkce předsedkyně Unie svobody. Říká, že odchod byl logickou reakcí na to, že prohrála svůj boj o další směřování strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tonda

chtela odejit uz v unoru
Nechapu, ze to pani Marvanova neudelala. Prospela by tim nam vsem!!!
0/0
9.7.2002 22:43

aaa

jen počkejte,zajíčkové...
všechny tyhle spekulace jsou na nic.Však nám to všem voličům Špidla,komouši a pseudoKoalice hezky spočítají...a to rukou společnou a nerozdílnou!!!!!!!!!!!
0/0
8.7.2002 21:58

obyvatel Kakánie

ke všem komentářům
Až na výjimky jde o skutečnou sběrnu stupidit, kde především dotyčný vypovídá něco sám o sobě. Obzvlášť výrazně se projevuje nordická rasa ODS. Politici, voliči , sympatizanti - to jsou skutečně lidé zvláštního ražení. Aby nevzniklo nedorozumění, to je politická kategorie. Sám veliký Visarijonovič takto hodnotil bolševiky. O výše zmíněných platí to samé. Ani se nedokážou podepsat. Jak jim to jenom vedle komunistů v té opozici bude slušet. Konec konců v pořadu na Primě už chyběl mezi Grebeníčkem a Klausem jen pořádný francouzák.
0/0
8.7.2002 21:44

kapr

Vážení přátelé,
všechny strany usilují o politickou moc, jelikož chtějí uskutečňovat v maximální míře svůj politický a volební program. US je první stranou v nové historii, která tento smysl existence během námluv s ČSSD téměř úplně potlačila. Pokud byste měli možnost jako já vidět v letech 97 a 98, jaké přemety dokázali dělat lidé odcházející z ODS do US, věděli byste proč. Oni se tenkrát strašně lekli, že by ODS mohla skončit v propadlišti dějin, takže honem přišli s ideou nového politického stylu. Osobně znám člověka z US, který v řadách ODS bránil lidem ptát se po řešení sponzorských afér a choval se dost diktátorsky. V prosinci 97 rychle převlékl kabát a kritizoval Klause za jeho styl, přešel do US a stal se demokratem.  Hanka mezi takové lidi také patří, jenom jí teď přišlo všechno tak strašně líto, celé to pětileté úsilí, kdy tak toužila Klause pokořit. S menší či větší měrou nenávisti ale nikdo nikam nedojde. Nenávist ke Klausovi zničí ještě hodně slibných kariér. Nikomu z těchto lidí však není pomoci. Teprve až Klaus zemře, jejich duším se uleví. Je přece hrozné odpovídat na Klausovo tvrzení typu "červenec je v našem zeměpisném pásmu letní měsíc" větou "to je další důkaz netolerance a euroskepticismu ODS". Podívejte se - mnozí z vás pisatelů - jak jste na tom, zda se náhodou nechováte stejně.
0/0
8.7.2002 15:56

Oldřich

Haničko,
posrala jste, na co jste sáhla. Já jsem chtěl v únoru Boženu, ale Božena nechtěla.
0/0
8.7.2002 14:45

Radek

liberalismus
Unie svobody, jestliže chce vypadat a být liberální stranou, musí především vyjádřit základní idee liberalismu. Ne každý se dobře orientuje v jednotlivých ideích. Myslím, že kdybychom se zeptali v anketě na to jaký pravicový směr jednotliví lidé vyznávají, nebo ke kterému se řadí, většina by odpověděla, že k liberálnímu. Nikoli ke konzervativní ODS. Problém US je, že nedokázala dost dobře tyto potencionální klienty oslovit...... Kdybychom se zeptali velice jednoduše: Chci podporovat flákače, kteří žijou z mých daní a nechtějí pracovat? Chci dotovat zemědělce? Chci obrovskou a povšechně zbytečnou byrokracii současného typu? Anebo se rozhodnu pro to, že chci malý stát, který by tu byl především proto, aby hájil má práva daná ústavou? Ne společnost, ale jednotlivec je ten, který je důležitý. Ten nese odpovědnost za svůj život, za své štěstí, za svůj úspěch, popř. bohatství. Nikoli část společnosti parazitující na úspěšných jednotlivcích, které stát vysává dle myšlenky vydělal's víc, víc zaplatíš! Proč? Spravedlivost ano, ale sociální spravedlnost je nesmysl, každý má to co si zaslouží a co preferuje. Mladí rodiče, kteří v jednadvaceti přivedou na svět dítě a pak nadávají, že nemají kde bydlet, že je stát snad neubytuje je absurdní. Dítě si můžu pořídit až poté, co budu schopen jej po všech stránkách zajistit... To co měla podle mého názoru US učinit je, že měla především zdůraznit svoji blízkost k pravicové straně, tzn ODS a nikoli se upínat ke středolevicové KDU-ČSL. A hned poté vytyčit zásadní rozdíly mezi ODS a US, tzn. rozdíl mezi konzervativní a liberální politikou, reps. jejími ideály a idejemi. Domnívám se, že naše polit. scéna příjde o tuto malou pravicovou stranu. Domnívám se, že bude muset vyrůst nová politická strana z lidí, kteří nebyli v inkubátoru ODS, a kteří jsou připraveni své ideály a ideje hájit lépe, než US při jednání s autobusákama :-)
0/0
8.7.2002 11:54

séma

Re: liberalismus
O.K.Radku a pak se musí stát ještě jeden zázrak - když taková strana vznikne (už aby tu byla..) tak si bude stát opravdu za svým - tím myslím stát na základních programových principech bez ohledu na čas na volebním kalendáři, nekolaborovat, neoposmlouvit, nekorytnačit (ale to už jsme asi v pohádkách, že?)
0/0
8.7.2002 12:07

KC-27

Re: liberalismus
Ten svobodný jednotlivec by byl bez společnosti nikdo.Chtěl bych vidět jednotlivce jak postaví Čínskou zeď.
0/0
8.7.2002 12:13

milan

Re: liberalismus
Milý Radku a ostatní. Nemám v úmyslu někoho poučovat, ale stačí se jen zamyslet nad fakty. Není možné zařadit, je-li to vůbec možné, ODS mezi konzervativní pravicové strany v Evropě či USA. Jejich programy jsou založeny na ideálech křesťanství - svoboda člověka založená na odpovědnosti, tolerance k ostatním atd. a z toho vyplývající mimimální rozhodovací úloha státu směrem k občanovi, nízké daně, možnost aby především občan a obec rozhodovali, jak chtějí žít........ Zpočátku se evropských kongresů předsedů konzervativních pravicových stran zúčastňoval  i p. Klaus, ale brzo zjistil, že tam nemá co poučovat a co říci, poněvadž jeho světový názor je jiný. V součastnosti se těchto kongresů, jestli se nemýlím, zúčastnil z ČR p. Kasal. Jinak řečeno v ČR taková politická strana, dle faktických činů neexistuje, jen si dává takovou nálepku. Všechno jsou to strany více či méně levicové, snad jen s vyjímkou US, která se zdá být liberální pravicová.
0/0
8.7.2002 12:55

NOLA

Stojím za p. Marvanovou
Stojím za paní Marvanovou a děkuji jí ukázku osobní statečnosti. Přeji jí, aby si dál udržela nadhled a smysl pro čest. Bohužel volby dopadly, jak dopadly a teď se vlci perou o kořist.  Jsem s vámi.
0/0
8.7.2002 11:08

séma

Re: Stojím za p. Marvanovou
pane kolego (kolegyně) - Vy si to stále pletete s nějakou červenou knihovnou - tam možná někdo stojí o krásnou statečnou dívčinu s nadhledem - tady ale hovoříme o předsedkyni politické strany a navíc v době voleb!! - smysl pro čest mohla tato dáma ukázat už dávno - kdyby vypadla už před volbami - takhle se totiž jen trápila a zároveň všem okolo lhala - to je fakt, se kterým nic nenadělá - druhým faktem je to, že jsem volil US na kandidátce Koalice, a to pro její program - dočkal jsem se totálního podrazu a idiotských keců všech vedoucích představitelů US (včetně naší čestné dámy, protože tu vládu podporuje) o tom, jak se z nich sice přes noc stali socialisti, ale jak je to pro mě a pro nás všechny nejlepší - DRŽTE HUBU VY KRETÉNI a DĚLEJTE TO PROČ VÁS LIDI VOLILI (a to socialismus určitě nebyl) - no a když to nejde tak asi holt nemůžete být ve vládě
0/0
8.7.2002 12:02

Michal

černoprdelníci
černopprdelnící bohužel asi budou v parlamentu pořád, ja doufám také že ne, ale ještě mají pořád dost voličů.
US ty už asi nemají mnoho šancí.leda by se blískl ve vládě a i jinak se ukazovali aby na ně lidé nezapoměli, jenže hlavní muziku naá budou hrát nádražáci.
Kufr mám zabalený, uvidíme, jak se to vyvine.
0/0
8.7.2002 10:53

Libor

Re: černoprdelníci
Michale, ať už máš výrazem černoprdelníci na mysli kohokoliv /předpokládám, že lidovce/, bylo by vhodnější abys ho hanobil tím, že vyvrátíš jeho názory. Vymezování nadávkami nesvědčí o Tvé mentální převaze, spíše naopak.
0/0
8.7.2002 14:12

Cartman

Re: černoprdelníci
Jestli už máš sbaleno, tak raději na nic nečekej a uteč, dokud je čas. Jsem přesvědčen, že o tebe se všechny ostatní státy poperou
0/0
8.7.2002 16:40

devil

paznechti z US a černoprdelníci
 Teď už snad každý vidí, co jsou US i černoprdelníci za paznechty! Hajzlové - něco před volbama kecají, mají toho plnou hubu a pak otáčejí. pí Marvanová jakbysmet. Vždycky jsem byl přesvědčený o tom, jaká je to kr... Těší mne, že jsem ani na chvíli nezauvažoval o tom, že bych je volil!!! Pevně doufám, že za čtyři roky se už do parlamentu nedostanou. (do té doby však asi blaničtí rytíři budou muset opustit svůj pelech aby zachránili tuto zemi...)
0/0
8.7.2002 10:29

Sato

Re: paznechti z US a černoprdelníci
Vážený pane,
Vaše nenávist napovídá, že jste příznivec a volič neomylné ODS. Velmi mne mrzí, že jste se při podpisu spletl. Chápu. B a V je vedle sebe.
0/0
8.7.2002 11:48

Libor

Re: paznechti z US a černoprdelníci
Milý devile, pokud jsi jenom trochu sledoval politiku před volbami, muselo Ti být jasné, že Koalice počítá více se spoluprací se Špidlou než s Klausem. Takže pokud se rozčiluješ, hlavně na sebe, že Ti to nedošlo. Ale já si myslím, že Ti to došlo a hraješ tady jen komedii.
0/0
8.7.2002 13:43

Jana

Marvanová
Udělala dobře, má svědomí a ideály, kterých se drží. Určitě je lepší, než lidský
zmetek Svoboda Cyril.
0/0
8.7.2002 9:51

Mr. Noname

Re: Marvanová
Dobrá prohlásíme jí za svatou .....ty to jano visíš takto, já to vidím jako vyustění celé její politiky.......jenom se z toho snaží jenom ještě vytřískat politický kapitál, ale ne pro US, ale pro sebe 
0/0
8.7.2002 10:32

Libor

Re: Marvanová
Milá Jano, ne že by mi byl Svoboda sympatický, ale v podstatě hovoří stále totéž, takže nevím proč taková slova. Navíc politika není předevčím věc sympatií.
0/0
8.7.2002 13:47

jasa

Re: Re: Marvanová
Zdravim Vas vsechny, musim reagovat... Jestlize rikas, ze Svoboda hovori stale totez, pak mi prosim prozrad jeho jediny nazor na cokoliv. Videl jsem vcerejsi porad Sedmicka na Nove a s hruzou jsem si uvedomil, kdo se nam to tady tlaci do vlady... A navic na pozici ministra zahranicnich veci. Vzdyt ten clovek neodpovedel v podstate ani na jednu primo polozenou otazku... Takze, stim, ze hovori stale totez souhlasim, jestlize se jedna o to, ze za spoustou slov neni vubec zadny obsah.
A nyni k p. Marvanove. Osobne nechapu jeji gesto. Jedna vec je zachovat si rovnou pater a nechtit podporovat neco s cim nesouhlasim z postu predsedkyne strany a druha vec je potom podporit to same coby radovy poslanec.... Prominte, tomu nerozumim...
V kazdem pripade tady p. Marvanova predvedla neco, pred com je treba asi smeknout : predvedla to, ze ji nejde o koryto... Je to podle meho nazoru prvni projev moralky ve vysokych politickych kruzich v CR. Z tohoto pohledu chapu pani Marvanovou jako prukopnici. A na zaver podotykam, ze nejsem volicem US.
0/0
8.7.2002 15:45

Honza

Re: Re: Re: Marvanová
Pani Marvanove o koryto slo, jenze se ukazalo po volbach, ze k nemu nebude pripostena. Proto nyni dela z nouze cnost.
0/0
9.7.2002 16:52

bcd

Dávno měla být v p...
Volby prohrála Unii hlavně ona svými výkřiky o svých záměrech.Ty mohly uspokojit pouze horních 10 000. A takový počet voličů volby vyhrát nemůže -.....
0/0
8.7.2002 9:17

Mr. Noname

Trapárna
Paní Marvanová porušuje ústavu, protože v ustavě je napsáno, že poslanec musí volit podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a to ona rozhodně nedělá. A pochybuji, že si myslí že tato vláda je to nejlepší pro tuto zem.
Její odchod se dal předpokládat po prohraných volbách..... Musím jenom potvrdit že spojení z KDU-ČSL nebylo nejlepším taktickým tahem, ale dosti se divím, že paní Marvanovou nebolí huba, jak teď říká jaké měla problémy z Koalicí, moc dobře si můžeme prohlédnout rozhovory, jak tu tokala s panem Svobodou, jak je Koalice stabilní. Proto můžu říct, že lhala......neberu termín nepravda.
US jsem volil, jenom mě mrzí, že jsem před Marvanovou nenarval nějakého jiného kandidáta.
Zamyšlení na závěr. Je v celku zajímavé, jak jsou populární lidé co nic nedokázali Marvanová, Buzková, Gross. Jsou to lidi, co jsou nad míru oblíbený.....ale proč nic nedokázali, jenom jsou pořád v televizi a to stačí, aby byl člověk populární ?  Asi jo je to stejné jako s panem Železným......deset žalob na krku, ale pořád je to miláček národa......Ach jo, kde to žiju
 
 
0/0
8.7.2002 9:10

Re: Trapárna
> Paní Marvanová porušuje ústavu, protože v ustavě je napsáno, že poslanec musí volit podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a to ona rozhodně nedělá. A pochybuji, že si myslí že tato vláda je to nejlepší pro tuto zem Tohle je blbost... logika veci je jasna... za soucasne situace jsou tri moznosti vlady... CSSD s ODS (nejspis nehrozi), CSSD s koalici a CSSD s komunistama. (Kdyby se Koalice s CSSD nedohodla, CSSD predstoupi pred parlament s takovym programem, aby ziskala alespon tichou podporu komunistu...) Ma-li si pravicovej politik vybrat z tech dvou alternativ, je pro tuhle zemi rozhodne lepsi ta prvni... druha vec je to, ze to z dlouhodobeho hlediska nemusi bejt to nejlepsi pro US - a o to taky Marvanove jde.. Koalice neni nejak extra nestabilni, akorat nespeje ke slouceni zucastnenych stran. Uvnitr obou stran jsou lidi, kteri z te spoluprace nejsou nadseni, ale berou ji jako nutne zlo, kterym chteji zabranit oposmlouve II nebo vlade komunistu... zrovna tak jsou tam lidi, kteri si tu spolupraci malujou v ruzovejch barvach... Nejtezsi pro politika je dokazat umet obhajovat stranicky nazor, se kterym on sam uplne nesouhlasi...
0/0
8.7.2002 9:30

Mr. Noname

Re: Re: Trapárna
nikde není psáno, že vládu musí sestavit Špidla.....mě by vláda nestraníků zcela vyhovovala. Lepší tam mít zasvěcené odborníky, než lidi tipu Sobotka co před pár lety dodělali školu a už bude řídit finance této země, nemluvě že je to fanatik, který má názory, jako kdybychom měli rozpočet jak USA.
Můj názor je takový, že čssd by se nepodařilo sestavit menšinovou vládu s podporou komunistů, jelikož komunisté za to něco budou chtít a jedna funkce v parlamentu je přeci jen málo... a čssd i když jsou to magoři se nespolčí s komunisty...a no to bych si vsadil, prtože to by byla politická sebevražda.
Něják také nevidím že by čssd snižovala stavy ministrů, ba naopak, na co mít 18 členů vlády, když bohatě stačí 11-12....spočítejte si je sami. Nemluvě o tom, že některá ministerstva se dají spojit.....pak se nemůžeme divit, že se rozpočet nafukuje, ale otázka je kolik schopných lidí, bude chtít žít v zemi, kde je takové daňové zatížení. Já celkem silně uvažuji, že půjdu pracovat do EU, jenom to chce zlepšit trochu jazyk a pak už se nebudu muset rozčilovat nad blbostí našich politiků.
 
  
 
 
0/0
8.7.2002 10:10

séma

Re: Trapárna
copak je na tom zajímavého kolego? kdo nic nedělá, nic nezkazí......
0/0
8.7.2002 11:52

Milan

Odstupuji ale podporuji
Odstoupit kvůli nepřijatelnosti programu, který se rozchází v hlavních rysech s programem US, ale zároveň tuto vládu podporovat je zbabělé a prázdné gesto. I když daleko horší je účast unionistů - korytníků ve vládě. To nelze ospravedlnit. Jsou to zaprodanci jen kvůli vlastním prebendám.
0/0
8.7.2002 8:36

coyot

Re: Odstupuji ale podporuji
To bys radsi chtel, aby s CSSD nejednali a paxe koukali, jak tady budou ctyri roky socani lizt do zadni casti tela Grebenickovi??? Celou tuhle podelanou situaci zavinil Klaus s tou svoji poblbanou oposmlouvou... vedome tady nechal ctyri roky Zemana vladnout, radit a likvidovat statni rozpocet, aby se socani 'znemoznili'. To je jako kdybys nechal vlastni dceru pracovat v bordelu, aby se majitel bordelu 'znemoznil'. Jasne, ze by Koalice mohla udelat to samy, sprajcnout se a jit za kazdou cenu do opozice, vsak oni si to volici za ctyri roky levoleve vlady radi rozmysli... Jenze na rozdil od Klause si aspon nektery lidi v koalici uvedomujou, ze za ty ctyri roky bysme byli v takovym socialnim pekle, ze uz by pak moc nebylo cemu vladnout....
0/0
8.7.2002 9:34

Milan

Re: Re: Odstupuji ale podporuji
Jo, a v čem koalice - korytnice unie pomůže, když z jejich programu nic nezbylo a Špidla si dělá co chce. Nikdo mu v jeho vizi nezabrání i kdyby se stavěl na hlavu. Takhle vypadá celé vyjednávání o koaliční vládě. Ve skutečnosti se však jedná jen o vládu ČSSD. Oposmlouva tolik škody nenadělala, jak nadělá tato vláda. Možná, že by bylo lepší nechat ČSSD vytvořit menšinovou vládu a alespoň bychom viděli, jestli by se nechali podporovat komunisty (i když tvrdí, že ne). Ale bylo by jasno. Dokonce si myslím, že i v ČSSD je řada slušných lidí, kteří by podporu od komunistů nechtěli. A vůbec, v čem by byl rozdíl mezi menšinovou vládou a vládou 101 Špidltínů. To, co předvádí Unie je potupný divadlo a zajímalo by mě, co na to "zásadový" Ruml.
0/0
8.7.2002 10:20

KC-27

Re: Re: Odstupuji ale podporuji
Nevím proč by si měli voliči něco rozmýšlet,jedině snad to aby jich přišlo ve volbách více a zvolili socialisty nadpoloviční většinou,aby jim do toho pořád někdo nekecal.
0/0
8.7.2002 12:04

pina

Hanko, díky
a příště pozor na kamarády (v politice) - a to nejen na lidi, ale i na strany - ti lidovci opravdu nebyli pro Vás (a pro nás, slušný pravicový voliče). A hodně štěstí při integraci pravice.
0/0
8.7.2002 8:09

Jan Zeman

Hysterka
Chybou US bylo, ze tu pani, ktera pomalu nevi s kym ma dite, vubec pustili do cela strany. Pubertacka hysterka jim pekne zavarila.
0/0
8.7.2002 8:09

pina

Re: Hysterka
Zato ty bys jim pomoh, jeden takovej sprosťák přece vytáhl ČSSD. Hulvátství u nás stále žije (a slaví úspěch), jak vidím).
0/0
8.7.2002 8:12

zzzz

Re: Re: Hysterka
Ten hulvát ovšem ví, kde má děti a s kým. "Samici" v čele státu - to bych nechtěl.....
0/0
8.7.2002 9:53

Mirek

Neschopnost
Marvanová měla odejít ihned po prohraných volbách. není možné, aby člověk, který si nedovede udělat pořádek ve svém vlastním životě hlasal heslo "Dáme věci do pořádku". Svým vedením dovedla US k absolutnímu krachu, a kdyby byla aspoň trochu soudná, měla odstoupit ihned po volbách. A jak otevře v mediích hubu, je to katastrofa, vůbec se nedivím, že ji Špidla do vlády nechtěl - byla by to ostuda pro republiku.
0/0
8.7.2002 8:08

sluncevsobe

Re: Neschopnost
Zatímco Vy, když.............!
0/0
8.7.2002 8:19

Helga

Re: Neschopnost
Souhlasím, měla by se starat o své nemanželské děti, kdy navíc ještě kšeftuje s otcovstvím, využívat své vlivné milence a necpat se tam, kde je jen pro srandu. Zklamala na celé čáře a okamžitý odstup by jí pomohl víc. Díky takové nemorální k.., lidovci prohráli volby, hodně lidí nešlo volit jen kvůli ní.
0/0
8.7.2002 9:07

vlk

Re: Re: Neschopnost
veselý příspěvek. Jako by slova lidovec a morálka šly dohromady - nebo Kalousek a jemu podobní už nejsou lidovci? Vedle jejich krádeží a podvodů jsou jakékoli osobní záležitosti jen kosmetickou vadou.
0/0
8.7.2002 9:29

jiri

Re: Re: Re: Neschopnost?
To mi připomíná debatu, jíjíž část jsem zahlíd před volbami v televizi.  Seděli tam Kalousek s Tlustým .  Kalousek tepal korupci a Tlustý zase bušil do komunistů a náramně si notovali.
0/0
8.7.2002 11:50

Libor

Re: Re: Re: Neschopnost
Jenom připomínám, že Kalouskovi zatím žádná krádež prokázána nebyla. Ani jeho nepřáteli. Co když se tisíckrát opakovaná lež stane pravdou?
0/0
8.7.2002 13:55

pina

0/0
8.7.2002 8:04

sluncevsobe

Chválím!
Jen málokdo, V ČECHÁch, dokáže říci, že tento stav je pro něho nepřijatelný!  A zabalit to!
Proto p. Marvanové tleskám, i když jsem volil někoho jiného!
P.S.Mohli být určitě úspěšní jako koalice, kdyby se nehádali, jak báby na trhu! Měli se o dluh ODA rozdělit! Vstřícný krok by jim zajistil další voliče! Slušné jednání a podaná ruka dělá zázraky nejen v politice!
                        Hezký týden Vám Všem přeje
                                                                         Jirka
0/0
8.7.2002 8:03

karel

Re: Chválím!
Souhlasím s vámi i přesto, že jsem Koalici jako vy nevolil.  Paní Marvanová udělala v dané chvíli správnou věc. O dluh ODA se asi dělit nemuseli, ale dalo se to určitě řešit jinak.
0/0
8.7.2002 11:00

Milan

Re: Re: Chválím!
Marvanová měla odejít už dávno a ne až prohrála úplně vše.  Hloupé štetky do politiky nepatří.
0/0
8.7.2002 11:09

jiri

Re: Re: Re: Chválím!
Takže, ty raději dáváš přednost vychytralým hajz...m? Vrať se do stoky.
0/0
8.7.2002 11:42

Warner

Slusni odchazeji
V politice zustavaji jen ti, kteri by se nicim jinym, nez politikou neuzivili. V podstate takovej zbytek, co neumi delat ani hlavou ani rukama ...
0/0
8.7.2002 8:01

Jura

budoucnost
Jenže Koalice svým vlez... právě pomáhá dlouhodobě socanům dostat se víc do leva. Kdyby dneska odstoupili museli by si socani vybrat a pro všechny by bylo šokem podpora od KSČM(otevřená či skrytá - to je jedno). Takhle oni skutečně US a KDU vlastně nepotřebují - ti tam chcou být za každou cenu, ale budou muset s vlky výti a postupně se jich stejně zbaví a budou víc a víc podpory komunistů využívat, ale toho si těžko náš Národ bude všímat. Lidi budou brát přídavky, občas se těm "kapitalistům", co nás vlastně okrádaj a žijou z "naší práce" pěkně zatopí, udělá se pěknej proces a už jsme tam. Budeme všichni vstávat v 5 hodin (když můžou vstávat pracující ženy do kravína, tak proč ne my).
0/0
8.7.2002 7:39

cibulka

Re: budoucnost
taky vstávám v pět hodin, bydlím v Praze a mám vysokoškolské vzdělání, prostě mám hodně práce, rodinu a jezdím daleko. Jak je vidět, i jinam než do kravína se dá vstávat časně
0/0
8.7.2002 8:13

cibulka

Re: budoucnost
taky vstávám v pět hodin, bydlím v Praze a mám vysokoškolské vzdělání, prostě mám hodně práce, rodinu a jezdím daleko. Jak je vidět, i jinam než do kravína se dá vstávat časně
0/0
8.7.2002 8:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.