Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FBI: Vrah z letiště byl slušný člověk

Agenti FBI si zatím marně lámou hlavu nad tím, proč Egypťan Hesham Mohamed Hadayet ve čtvrtek zabíjel na letišti v Los Angeles. Egyptský imigrant zastřelil u přepážky izraelské letecké společnosti EL AL dva lidi a další zranil. Podle toho, co se zatím policii podařilo zjistit, byl Hadayet překvapivě spořádaný člověk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Šílený klokan

Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Nikdo z vás neví, zda-li to byl opravdu atentátník. Zda-li byl fundamentalista, či zda pouze jednal zkratovitě. Nevíte, zda-li byl v době činu při smyslech, zda-li netrpěl nějakou duševní poruchou (kterou mu třeba lékaři dosud nediagnostikovali). Nevíte, jestli jeho rodina nemá příbuzné v Palestině a jestli je třeba nezabili izraelští vojáci. V podstatě tedy víte úplný hovno, ale všichni jste si jistí, že víte o co jde. Asi víte více než FBI. Možná by jste svá řešení a soudy mohli zavolat do Pentagonu přímo z vaší oblíbené hospody!
0/0
8.7.2002 17:27

Svine z jeskyne

Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Jaky maj cislo?
0/0
8.7.2002 20:42

Šílený klokan

Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Nazdar svině, tak tady to máš:Federal Bureau of Investigation J. Edgar Hoover Building, 935 Pennsylvania Avenue, NW Washington, D.C. 20535-0001, tel: 202-324-3000 HODNĚ ŠTĚSTÍ!
0/0
9.7.2002 10:25

Svine z jeskyne

Re: Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
No klokane i kdyz nemam rad lidi co kritizujou USA jen aby byli in ale vedi uplne hovno a sami nic nikdy nevytvorili ,uvedli do chodu apod. ,jedno musime vsichni uznat. Tento svet je strasnej celej a jedini USA maji a udrzuji jak se uz dlouho jevi nejlepsi ze vsech strasnych systemu na teto planete. (nic neni dnes dokonale) No ale co chci rict. Ze jsem se uz takhle dlouho nepobavil a ten zaver s telefonatem z nasi oblibene hospody je skvely. No ale jak vidis to jsou typicti cesi. Dale ta polemika toho zoufalce bcd nebo co to bylo to je taky k popukani. Ten ubazak je totalne mimo misu a jak te napadl ze lezes amikum do prdele to je fakt narez. (taky jeho informovanost je zoufala 200M obyvatel v US)Takze rekneme si to na rovinu. Magori a hovada jsou uplne vsude nejen v USA a neni pravda ze by jich v US  bylo nejak vice. Rozdil je pouze v tom ze amici makaj maj lepsi system ,maji moc ,muzou si delat co chcou a cesi se z toho muzou zavisti posrat. Dekujme ale denne bohu ze to jsou prave amici ,protoze kdyz si v jejich pozici predstavim treba palestince tak pomyslim na sebevrazdu.
0/0
9.7.2002 14:13

jurasek

Re: Re: Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
takze nase svine z jeskyne chce byt hrozne 'in', aspon toto dej do nejakych uvozovek, ty gramaticky magore...ten zbytek tve mentalni cinnosti za pomoci klavesnice je stejne ubohy, jediny, v cem mas pravdu je pocet obyvatel usa.....zbytek je bla bla bla jako ondrej a jeho palestinci..lepsi system usa, muzou se delat co chcou a cesi se muzou posrat zavisti....myslim, ze cesi vyskaji radosti nad tim, ze hnup jako ty tam nekde puliruje podlahy v kmartu a ceka na slevy hamburgru pres tyden, abys mel vubec co jist.....
0/0
9.7.2002 20:54

Svine z jeskyne

Re: Re: Re: Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Zase jsi si nevzal tu ruzovou tabletku? Vis co ti pani osetrovatelka rikala. Ty ty ty jeste jednou a zavolame pana doktora a on ti da vcelicku do zadecku. Tak honem spolkni to a mazej spinkat.
0/0
9.7.2002 23:36

Hasic

Re: Re: Re: Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Jurasek ma nejaky obdivuhodny podrobny znalosti co delaji uklizeci a cistici v USA. To tu popisuje vlastni zivotni zkusenosti?
0/0
10.7.2002 3:52

Rum Cajs

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.7.2002 21:27

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
'ztrkat' si muzu do prdele tak tebe, intelektualne/gramaticky  gigante...az budes zase chtit ohromit s copy&paste o dzihadu v rudem vybarveni, neni sari ale saria, jenomze jak to muzes ty, kus hovada a la svine z jeskyne, vedet (vypada to, ze spolu delate v surovaci cete v kmartu nebo walmartu, hlavne hosi nekradte, maji vsude kamery a vidi vas!!!!!!!!!!!!
0/0
11.7.2002 22:47

Rum Cajs

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
hahaha 
0/0
11.7.2002 23:39

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Nez zacnes zase nekomu kazat gramatiku, nauc se nejdriv cist, vole.  On nenapsal sari, jak tvrdis ty, ale Šarí´a.
To je spravny nazev, tak prestan kecat. Jo a kdyz uz jsme u toho, ty ses asi ve skole nenaucil, ze vety zacinaji velkym pismenem, ze ano? A sem tam taky muzes ukoncit vetu teckou. Cau  ty chytroline!
0/0
12.7.2002 9:47

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
vomlouvam se vsem. sem nevivinutej trouba, nevym vo cem mluvym a moje IQ urazy y sumycy travu
0/0
12.7.2002 20:58

bcd

Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Vědět více než FBI Šílený klokane, není zase takový problém. Jestli někdo ví hovno, tak je to vždy právě FBI. Copak věděla o atentátech na dvojčata???  A přitom se právě tohle přesně dalo předpokládat a dokonce přesně tento objekt.
FBI nebylo dokonce ani nápadné, když někdo požaduje v leteckém výcviku pouze lety přímo, startovat a přistávat nechce.
Obdivuji tvé okouzlení Amerikou - její obyvatelé jsou převážně magoři a hovada. Výhodou Ameriky je, že se tam vždy najde ten jeden, který něco dělá skvěle. Protože ten národ má 200 mil. obyvatel, najde se těch skvělých dostatečné množství.  Ale průměrný Američan je hovado ( naprosto vygumované a hloupé ) a služby jako CIA a FBI by se v mnohém mohly dost učit i od naší policie, přestože  tady na ní nadáváme.
0/0
9.7.2002 8:25

Šílený klokan

Re: Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Já rozhodně nepatřím k žádným obdivovatelům USA, naopak. Ale stejně tak mě iritují chytráci, kteří nejlépe z hospody radí celému světu jak řešit jeho problémy.
0/0
9.7.2002 10:23

demokrat

Re: Každý víte hovno, ale všichni máte jasno...........
Šílený klokane, už jsem  Ti jednou psal, opakuji: zabal si hlavu do ručníku, 5x denně s ní mlať o zem a přestěhuj se ke svým oblíbeným muslimům. Možná, že Tě hned nezabijí, takže budeš mít příležitost vychutnávat si jejich způsoby života.
0/0
9.7.2002 12:20

bcd

Jó hlava arabská
je hlava svérázná..... Ačkoli se USA snaží na nás působit cosi o lidské snášenlivosti - buďme nesnášenliví. Arabové a arabské státy, to je jiný svět a nemůžeme si s nimi rozumět a vycházet s nimi. Čím dříve si to uvědomíme a uzavřeme pro ně náš svět, tím více našich lidí zůstane naživu....
Hrát si na humanisty - to stojí životy nevinných lidí...
0/0
8.7.2002 10:20

Nekonecna moudrost

Re: Jó hlava arabská
Uz by mnel nejaky stat protrhnout barieru kolem vodikovych motoru. Je to uz hotova vec funguje to. To by jenom zkrachoval velky business pro par hajzliku a tak jsou veskere snahy blokovany. Predstavte si ze nikdo nekupuje benzin. Kolik to prinese spolecenskych problemu ,nezamestnanost apod. Ale jednu vyhodu to bude mit. Nebudeme muset lezt arabskym hajzlum do prdele ,uzavreme s nima hranice ,zakazeme islam jako nabozenstvi vyzyvajici k nasili a pokud nebudou chtit spolupracovat s vyspelym svetem nechame je at se vybijeji meci a sipy a chcipaji hlady.
0/0
8.7.2002 12:23

Šílený klokan

Re: Re: Jó hlava arabská
Zajímalo by mě, ty chytráku, kde vyzívá Islám prostřednictvím Koránu k násilí? Cituj mi tu pasáž! Problém neleží v Islámu, ale v pár idiotech, kteří si vykládají některé pasáže Koránu po svém. Myslíš, že když zakážeš Islám, že něčeho docílíš? Já osobně považuji jakékoliv náboženství světa za blud a také bych byl nejraději, kdyby se zrušilo Křesťanství, Islám, Židovská víra a další, ale je to každýho věc v co si věří a v co ne. Taky mě serou Jehovisti, Mormoni, Moonisti, Scientologové a různý další sekty. Jsou to idioti, kteří si udělali z náboženství business či nástroj moci, ale zakazovat je nelze, pokud vyloženě nepáchají trestnou činnost. Ano, zakažme islámský fundamentalismus, ale nikoliv Islám!
0/0
8.7.2002 17:10

Rum Cajs

Re: Re: Re: Jó hlava arabská
Džihád Klíčový a velice sporný pojem islámské věrouky, který Muhammad nechal bez upřesňujícího výkladu, bývá často vysvětlován jako "nesmírné a mnohostranné úsilí na cestě Boží“. Džihád v sobě podle kusých koránských veršů obsahuje veškeré činnosti muslima směřující k upevnění víry. Jde o všestranné úsilí o co nejúplnější rozvoj, upevnění a šíření islámu a to jak mírovými tak i násilnými prostředky. slámští právní znalci (ulamá) rozlišují čtyři základní roviny vedení džihádu: džihád srdcem – neustálé prohlubování osobní zbožnosti, přemáhání hříchu a pokušení džihád jazykem – podpora a šíření Pravdy misijní činností džihád rukou – obecně záslužná a charitativní činnost džihád mečemprosazování islámu různými podobami násilí, vedení války za šíření víry, boj proti strůjcům rozkladu zevnitř a vůči vnějším nepřátelům Džihád ve smyslu války – ať už je útočná či obranná – je z islámského právního hlediska chápán jako válka náboženská za šíření Božího zjevení a získávání území, na němž má být nastolena Boží vláda. Konečným ideálem je dosažení Boží vlády nad celým světem. Jak bylo již řečeno, Muhammad zanechal džihád bez podrobnějšího vysvětlení. Proto také dochází k tomu, že každý islámský terorista o sobě dnes může tvrdit, že je bojovníkem Božím, a že téměř každá teroristická akce provedená muslimy může být považována za projev džihádu, coby Svaté války proti bezvěrcům a jinověrcům. mudžáhid Mudžáhid je vykonavatel džihádu, bojovník na cestě Boží, kterému je za tuto aktivitu slibován pobyt v ráji. Nejvýše je ceněna mučednická smrt za Boha. Mudžáhidem se podle Koránu nemusí stát staří lidé; lidé starající se o nemocné, sirotky či někoho blízkého v nouzi; muži, kteří se nedávno oženili. Ženy mají účast na džihádu dobrovolnou, jsou ale povinny bojovníkům pomáhat a podporovat je. šarí´a Soustava islámského právního a morálního kodexu, jejíž prameny jsou obsaženy v Koránu a ve sbírkách Prorokových činů a výroků (hadíth), které vytvořily prorockou tradici - sunnu. Pokud tyto svaté zdroje neposkytují jasné řešení některých problémů, vytvářejí se normy na základě analogie nebo na základě konsensu právních autorit. Přizpůsobovat šarí´u novým skutečnostem má za úkol islámská právní věda (fikh). Šarí´a zahrnuje tři okruhy členěné podle vztahů v nich obsažených: vztah mezi Bohem a člověkem; vztah člověk – člověk a třetí okruh tvoří trestní právo, vypočítávající zakázané činy a stanovující systematicky rozpracovaný soubor trestů. Fundamentalistické islámské státy ji považují za jediný spravedlivý právní řád a dodnes užívají nelidské tresty. V Íránu a Súdánu se běžně praktikuje bičování, kamenování či amputace končetin.
0/0
11.7.2002 21:35

jurasek

Re: Re: Jó hlava arabská
ty jsi jeden z tech idiotu, ktery si mysli, ze jedine auta jezdi na benzin nebo naftu...spis si dej nick 'nekoncici blbost', jak zacnes s protrhavanim vodikovych barier....jeste se taky podivej na zpravu, ktera bude uverejnena zitra, jestli jsi nejaky vasnivy americky poplatnik, asi ji nenajdes v us tisku, ale najdes ji online...
v roce 2050 se pocita s tim, ze nas zeme neuzivi...ty protrhavaci vodikovych barier, bud vdecny tem chudakum, co spotrebovavaji malou cast toho, co my konzumujeme a co konzumuje vasnivy americky poplatnik, nejvic na svete(jake na to maji pravo, zamysli se).....nemysli si take, ze snizis populaci tim, ze je vymordujes, nekoncici blbost (vypada to, ze jsi resident nejakeho puebla, kdyz si davas takove nicky, trochu mi to pripomina svini z jeskyne a jeho 'grammmmmmrrrrrr')
0/0
8.7.2002 18:35

bcd

Re: Re: Re: Jó hlava arabská
Na některé věci ovšem zapomínáš také. Ti chudáci neuživí děti, které si udělali sami. Jen si to vyzkoušej, pořiď si deset dětí a pokud nejsi cikán, tak je neuživíš také. A tady začínají ty potíže související s nárůstem počtu obyvatel Země. K tomu si připočítej, že někde mají hlad a nežerou krávy, jinde jsou cáklí zase trochu jiným způsobem....
Souhlasím, že motor na jiný pohon není problém, již dávno byly takové motory vyvinuty. Problém je v tom, že nadnárodní monopoly nedovolí jejich využití - přišly by o příjmy z prodeje ropy.
Já vůbec nechci někomu předepisovat co má dělat. Mně ovšem  vadí a to hodně, že tahle arabská banda může ovlivňovat nás. Doma ať si dělají svůj pořádek, když jim to vyhovuje, sem by ovšem měli být pouštěni pouze v malém množství a to pouze ti civilizovaní. Já je vychovávat nechci, ale kamarádit se s nimi také nechci...
0/0
9.7.2002 8:54

jurasek

Re: Re: Re: Re: Jó hlava arabská
ty jsi taky kus pekneho vola, kdyz ti tak vadi cela ropna politika, tak prestan jezdit autem a pouzivat vetsinu veci, ktere vidis kolem sebe, z ropy se nedela jenom benzim, chytraku. jeste se muzes olepit flastrama, na ktere napises, ze nenavidis araby a bez si stoupnout pred jejich ambasady v praze.
to s tou fbi mas take cele popletene, stejne tak s americanama, delaji hloupou mezinarodni politiku,  neni to vsak banda hnupu, jak si to myslis ty.
misto vyvalovani se nekde v jugosce, coz je asi tak jediny, co znas, si zajed kus dal do sveta a potom zacni rozumovat na netu. s hnupama jako ty se ta republika daleko nedostane.
0/0
9.7.2002 9:29

bcd

Re: Re: Re: Re: Re: Jó hlava arabská
Zato s tebou budeme daleko. Nejezdíš taky dělat au-pair ?? Že jsi tak chytrý???
0/0
9.7.2002 10:39

jurasek

Re: Re: Re: Re: Jó hlava arabská
co valis o deseti deckach, to mluvis o arabech nebo africanech? kde umiraji arabove hladem, rekni mi jedinou zemi, afrika vymira na aids a nedostatek jidla, ne arabske zeme! podivej se na svetovou populaci a kdo ma nejvice lidi, ty chytrej, cina a indie, kde tam mas araby, chytraku????????
0/0
9.7.2002 9:33

Šílený klokan

Re: Re: Re: Re: Re: Jó hlava arabská
Nejřív by jste si měli ujasnit pojmy. Jestli se bavíte o Arabech, či o Muslimech. Jsou země muslimské země jako např. Súdán či Mali, kde sice nežijí Arabové, ale lidé tam umírají hlady. Pak jsou země, kde také lidé hladovějí: Jemen, Omán, Afghanistán, které zřejmě považujete za Arabské, ale zdaleka ne všichni jsou Arabové. Co tedy máte přesně na mysli?????
0/0
9.7.2002 10:42

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jó hlava arabská
mily klokane, ja mam dobrou predstavu o tom, kdo je arab a muslim a kdo je nearabsky muslim; v sudanu neumiraji proto, ze maji 10 deti, ktere nemuzou uzivit, ale proto, ze tam byla valka, emigrace lidi, sucha; jemen je chuda zeme v pomeru s ostanimi, ale o umirani hladem v jemenu mi neni nic zname, stejne tak omanu; afganistan je stejny priklad jako sudan, valky, odchod lidi, prirodni katastrofy jako sucha, vsak pockej, ono to bude prichazet casteji a casteji i do naseho tak zvaneho vyspeleho sveta.
vsechny tyto zeme, o kterych ty pises, byly koloniemi a valky v nich jsou nasledkem kolonialni politiky a ne toho, ze maji 10 decek, to je zjednodusene videni.
vsechno se svadi na araby a tim muslimy obecne, protoze takto byla nase zapadni civilizace vychovavana uz od 11. stoleti skrze krestanske nabozenstvi a nasi soucasnou tuposti, jak je videt na abcdcds.....a te hojnosti jinych blbu na techto forech
0/0
9.7.2002 18:06

Jury

Bunka byla aktivovana. Izraelska prepazka divna nahoda!
0/0
7.7.2002 20:30

Martin

Ten nadpis
Tady to nekdo naznacil a jedna se o ten titulek. Napsat "Vrah z letiste byl slusny clovek" tak trosku nedava smysl. Teda trosku vic nedava smysl.... Neco jako "Chlipny pedofil mel rad deti". Chtelo by to misto bombastickych nadpisu ( bulvarnich) spise trosku rozumu. Prece by stacilo napsat neco ve smyslu " Vrah z letiste byl identifikovan". A v clanku uvest treba podrobnosti. Nejsem novinar takze nevim. Ale titulek( mozna v mnoznem cisle), ktery se ted vyskytuje na strankach IDNES je naprosto nesmyslny. Navstevnost tim nezvysite, akorat si delate ostudu u te casti lidi, co vas jeste ctou.
0/0
7.7.2002 17:11

Ondrej

Re: Ten nadpis
0/0
7.7.2002 17:33

Martin

Re: Ten nadpis
Hmm, tak  jsem ted mrkl na INET a vidim, ze jiny Martin prispival nekolik prispevku prede mnou. Ale nejde o  me. Budu se muset asi odlisit.
0/0
7.7.2002 19:27

D''abel

Re: Ten nadpis
Nevim co te na tom prekvapuje Martine? Vrazi jsou prece odjakziva  slusni lide. Nejslusnejsi jsou hlavne ti z Palestiny. Ti nevrazdi v nejakych bordelech, tam prece slusni lide nechodi! Ti vrazdi jen na trzistich, restauracich a autobusech atd. Nebo u soudu jako napriklad ten vas VAS, coby prokuratori!
0/0
8.7.2002 13:53

Ondrej

vrah z letiste byl slusny clovek a dvakrat slusne vystrelil
Chcete-li nekdo videt, jak vypada 25leta holka, do ktere si vystreli slusny clovek, jeji foto z AP jsem nasel zatim jen www.jpost.com" target="_blank" rel="nofollow">www.jpost.com (7.7.02). Neni to skoda?
Vrah z letiste byl slusny clovek.Lepe nam to Idnes snad nemohla vysvetlit
0/0
7.7.2002 14:37

Martin

Re: vrah z letiste byl slusny clovek a dvakrat slusne vystrelil
Kazdeho lidskeho zivota je skoda. A musim rict, ze ten "slusny clovek" zabil navic i velice hezkou holku.....
0/0
7.7.2002 17:27

Hlava

...slušný člověk....
... je to pěkný , začínam se děsit ,já barový povaleč abych se začal bát chodit do práce kde pracujou samý takový slušny lidi ....
0/0
7.7.2002 12:50

Martin

Opět co s atentátníkem?
Tělo atentátníka velmi pečlivě přenést do prasečáku a nechat čuníky ať dělají co umí. Jak zde ještě někdo navrhoval, dát v primetime na arabském satelitu.
Deflorace nebudou, šmejdi
0/0
7.7.2002 11:33

kristynka

vlastne je mi...
takovych slusnych lidi docela lito...pozdravi,nehadaji se,plati dane,jen si obcas takhle z nudy odstreli nakou tu izraelskou svini...no coz...proti gustu...
0/0
7.7.2002 10:36

Cabal - zmocněnec pro kravská práva!!

Evidentne atentatnik...
Temto lidem se rika "rezidenti". Pracuji dlouha leta v USA ale vnitrne jsou presvedceni a odhodlano pro vlastni vec.
Nahodne vysinuti smyslu to nebylo, bylo to planovane, kdyby slo o dusevni zkrat, tak by to udelal treba v jiny bezvyznamny den a ne na Den nezavislosti. Evidentne utok pripravoval a vedel, ze nejvetsi publicitu to ziska prave na Den nezavislosti. Ted uz konecne i v Americane vidi, proc Ariel Saron jde proti Arabum tak tvrde. Oni nechteji mir, ale valku. Jejich spratkove vyrustaji s kalashnikovem v ruce jedne a s Koranem v druhe. A jakmile se nauci strilet na vic jak 10 kroku, vstoupi do Hamasu ci jine orhanizace. A ti, co jsou slepi jak patrona, z tech se udelaji chodici bomby a mucednici. A pak je tu jeste jedna skupina, a to jsou nadprumerne inteligentni. A z tech se stavaji rezidenti, zejmena pak v USA, GB a Nemecku, pripraveni kdykoliv skodit s nasazenim zivota. Spustit palbu do lidi za prepazkou u El Al, to je jasny dukaz. Kdyz Americani vybombarduji omylem svatbu v Afghanistanu (nechapu, proc musi Afghanci na svatbe strilet na pocest ze samopalu do vzduchu???), tak je kolem toho skandal. Ale kdyz denne prichazeji z Izraele informace o novych desitkach obeti silenych sebevrahu, tak to s nikym ani nehne a politici se jeste zdrahaji vyslovit neduveru Arafatovi. No to je na palici. Ale az nekdo provede atentat treba na Elisejskych polich v Parizi, nebo Londyne a zarve tam par desitek lidi, tak to teprve politikum z EU dojde. Ale to uz bude pozde.
0/0
7.7.2002 9:16

Hasic

Re: Evidentne atentatnik...
Se vi, ze to nebyl jen tak nahodnej napad. Ne ze by se treba rano probudil, podival po obzoru a rekl "Co dneska delat abych se nenudil? Jo, treba si jit zastrilet na letiste." Naplanoval si to peclive a i rodinu si posichroval, jak je predem poslal z USA ven.
0/0
7.7.2002 17:55

jurasek

Re: Evidentne atentatnik...
zatim zadny atentat na l'Elisee nebyl, zadni sebevrazi se na Montmartre neflakaji, ty politicky analysto (radeji cti o zvycich afgancu a proc tedy strili do vzduchu), mudruj si nekde v LA. ty tve analyzy jsou skutecne k popukani..."A pak je tu jeste jedna skupina, a to jsou nadprumerne inteligentni." (to jsou arabove, ne?) mne by spis zajimalo, na jakych kriteriich ses ty dostal do USA, vypada to, ze jsi jeden z tech ohnivych cechacku zamotanej v americke vlajce a s prisahou vernosti (na zlatem papire zvlhcenem tvymi slzami) nalepenou na cele, srdci, zadku a omotanou okolo tvych palcu na nohach. tebe museli vybrat na zaklade silene prumernosti a banalnosti, vsak tam take dobre zapadas, cim vic ctu o vas cesich v americe, tim vic se mi zveda zaludek, jste zase jenom ovcemi v dalsim stadu, tentokrat jeste hloupejsim, i kdyz v klimatizovane staji. na rozdil od jinych cechu a slovaku v jinych zemi (i pani ucitelka klokanka ma vic rozumu, ona spis rada pise a pise a pise a pise, trochu moc na muj vkus o vecech, ktere mne nezajimaji, ale muzou zajimat druhe  to je pro tebe, pani ucitelce s laskou do australie), kteri si zachovali to, o co vy jste prisli asi pod 'raygunem' a to normalni, kriticke uvazovani.
 
0/0
7.7.2002 20:11

Hans

takovej slusnak to byl
Ano vetsinou jsou takovi slusni. I ti co to napalili do WTC byli vesmes takovi mili slusni mladi chlapci.  
0/0
7.7.2002 6:16

Lukas

no jasny
nema mne srat ten kreten!!!!!!!!
0/0
6.7.2002 21:20

Joshua

Re: no jasny
A čímpak tě štvu pidižvíku?
0/0
7.7.2002 13:28

Nikol

Lukas-Joshua
Lukas-Joshua, take dva slusni...
0/0
6.7.2002 21:17

Nekonecna moudrost

Re: Lukas-Joshua
To vis kdyz i vrah muze byt slusny tak potom i lukase muzeme za urcitych okolnosti povazovat za slusneho cloveka.
0/0
7.7.2002 12:43

Joshua

Re: Lukas-Joshua
Obávám se, že já si nezačal. A do nikoho se nenavážel. Ovšem za předpokladu, že člověk s Lukášovou úrovní není autorem onoho dementního titulku. Což by mne kvůli iDnes docela mrzelo.
0/0
7.7.2002 13:23

Ruffin M

jasna teroristicka akce kterou si americane nechcou pripustit.....ani se jim nedivim
0/0
6.7.2002 21:04

Dle mého ,to je normální -ikdyž zoufalá - reakce na to co dělá Izrael v Palastině.Ted tam taky umírají neviní lidé pro boha a nikdo s tím nic nedělá.
0/0
6.7.2002 19:31

Sarka

Re:
Takze podle Vas treba Belgican, ktery mel prirozenou reakci na zverstva komunismu, mohl opravnene postrilet lidi za pultem Csekoslovenskych Aerolinii, a meli jsme pro nej mit vsichni pochopeni? To je pro mne prilis komplikovana logika
0/0
6.7.2002 20:05

Joshua

Ten titulek
si někdo z iDnes šeredně vodskáče. :-) Počítám, že hned v pondělí na poradě.
0/0
6.7.2002 18:45

Lukas

Re: Ten titulek
ty debile, precti si neco, je to vsude!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
6.7.2002 18:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.