Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zná střelce z letiště

Američtí vyšetřovatelé identifikovali muže, který ve čtvrtek zastřelil na mezinárodním letišti v Los Angeles dva lidi. Podle CNN byl útočníkem Egypťan Hesham Mohamed Hadayet, který žil v USA od roku 1992. Není jasné, zda měl tamní státní příslušnost. Policie nově nevylučuje verzi, že by mohl mít napojení na teroristy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jury

No to se dalo cekat!! Terorista uradoval!
0/0
6.7.2002 8:17

Sarka

Pro Kristapana Jurasku
Ve Vas je ale zluci. Neboli to?
0/0
6.7.2002 2:00

bla bla

Re: Pro Kristapana Jurasku
Sarko, neztracej cas s timhle previtem! Uz vykouril svoje posledni ponozky a ted uz ma jen halucinace.
0/0
6.7.2002 4:54

Hasic

Re: Re: Pro Kristapana Jurasku
Kdoze to ma pracovat na tom Madagaskaru v blazinci, Jurasek? Nebo jsem tomu dole nejak spatne rozumnel? Co kdyz ale jen tak predstira ze tam dela, co pak? Treba je tam z nejakejch jinejch duvodu
0/0
6.7.2002 16:25

Hacker Benny

Budte rozumni a ctete mezi radky
Vidim vas vsecny  Vas velky bratr Echelon
Echelon fears could force new laws for America Concerns that US intelligence agencies spy on ordinary American citizens could cause Nixon-era protections to be strengthened for the Internet age
As more information surfaces about Echelon, a secret US program to extensively monitor foreign communications, policy analysts and legislators have become increasingly worried that such operations have been frequently used to place Americans under surveillance instead.
The end result: US laws covering operations such as Echelon may be strengthened to protect citizens' communications from frequently being caught by a comprehensive electronic net. http://www.zdnet.co.uk/news/specials/2000/06/echelon/
 
0/0
5.7.2002 21:41

Dusan

Jsem stejnej sasek jako jurasek
0/0
5.7.2002 17:07

jurasek

Ja jsem hroznej pablb
0/0
5.7.2002 17:05

AD

Dusan, jsi spatne vyskoleny na schuzich KSC - KSCM!!!
Jses spravnej blbecek papousek tak jak ti to komousi nalili do tve prazdne makoviceSmrt vsemu komunistickemu ksindlu
0/0
5.7.2002 16:12

PC

Američané mají strach?????????????
AMERICANE NEMAJI STRACH
0/0
5.7.2002 15:32

wchurchil2002@yahoo.co.uk

Cesky kondelik-pivni moudra
Ach jo,to je teda dyzkuze!Strejci,zajdete si na pivinko a tam muzete sve blaboly presentovat.Predem vsak upozornuji,ze takoveto chytroliny, z nasi hospudky, vrchni a stamgasti VYHAZUJI.Soudim,ze vetsine debateru se to prihodilo,a proto "onanuji" na internetu.Dusevni onanii Zdar,a nikdy jinak!S projevem dokonale ucty-Svanda[dudak]. P.S. A je ta Pariz vetsi nez Francija?
0/0
5.7.2002 13:44

Ingles

Z arabákama sou jenom potíže.
0/0
5.7.2002 13:01

Svine z jeskyne

Jurasek
No Jurasku ocasku zase na mne hazes spinu kde muzes. Nevim kde jsi prisel na to ze vystupuji pod jinymy jmeny ,asi to bude z tve praxe. O uroven cestiny se nestaram pisu sve myslenky a jestli se ti nelibi  zpusob podani tak mi muzes vylizat rit. Jinak provokace czech mate bude tvuj vytvor ,takovou primitivni kombinaci ,Jurasku chce to neco na vyssi urovni. Vidis uz te prokoukl i ubozak z 2 tridy zakladni skoly. btw. kde jsi prisel k tomu nadobi? ze by opet neco z tve praxe. Jinak proti tobe nic nemam ,jak jsem rikal pro retardovanou mladez mam pochopeni Napis adresu ustavu kde pobyvas ,mozna prispeju nejakym darem.
0/0
5.7.2002 12:32

Svine z jeskyne

Re: Jurasek
Malej dotaz. Porad si rikam ze prijmeni jurasek odnekud znam. Nejmenujes se nahodou radek? Jestli jo nemas segru ktera co ja pamatuju tak asi pred 6-7 lety chodila s jednim skoro plesatym inzenyrem z Ostravy.
0/0
5.7.2002 13:48

jurasek

Re: Jurasek
vypada to, ze ses zase dostal na pocitac na 10 minut, jak rikam jedna veta nebo nekolik od tebe (ty se ale prekonavas, nejsem plesaty inzenyr z Ostravy, mel jsi zalusk na tu segru a dala ti kopacky, asi to tak vypada a je se ji vubec nedivim) jsou ukazkou toho, jak ti to asi mysli. nezoufej vsak, mas tady kamarada ve zbrani, nejaky PC, ultrablb.....bud opatrny, kdyz jdes na cizi pocitac, neni tak tezky zjistit, ktery stranky jsi otevrel, to vis, preji ti nepreruseny pracovni uspech a je mi jasne, ze se podlahy musi lesknout, kdyz prijde sef na kontrolu, takze opatrne s tim pocitacem!!!!
0/0
5.7.2002 18:09

jurasek

Re: Re: Jurasek
Jo, a taky si myslim, ze sem hroznej chytrolin!!!
0/0
5.7.2002 19:21

pani ucitelka

Re: Re: Jurasek
Jurasku neboj se, ja jsem na tebe nezapomnela, porad na tebe davam pozor. Uz zase se moc v te lavici vrtis a poskakujes. Ze by sis mel zaskocit zkontrolovat kalhotky jestli zase nepotrebuji vymenit?
Na kazdy pripad si dej pozor at nepotkas na chodbe pana reditele. Vylitnul dneska ze sborovny cely nas****. Prvni holomek, ktery mu zkrizi cestu to odnese. Pan reditel mu nakope pr***.
0/0
5.7.2002 20:17

JEW

co vsichni kecate????????????????????????????
byl to terorista a ne nekdo jinej!!!!!!FBI sou asi uplni ......
0/0
5.7.2002 11:33

Martin

Muz byl Egyptan!
Pisou to na CNN-text. Takze to asi neco s terorismem spolecneho melo! Ani FBI uz nevylucuje moznost teror. utoku.
0/0
5.7.2002 11:27

Lukáš

Re: Muz byl Egyptan!
souhlasim s tebou, byl to fakt Egyptan
0/0
5.7.2002 11:30

Paul-LA

LATimes.com
bylo by dobre pro vsechny tady diskutujici si nejprve mrknout na LA Times.  Zadne letadlo nespadlo do centra mesta a ani ne do davu lidi.  To ze se americane boji, nekteri ano.  Jinak zdejsi mall byl opet narvany nakupijicimi.  Idnes jsou mozna dobre noviny ale co neudelat pro prodejnost a sensaci.  Jinak tem v USA preji Happy 4th. of July.
0/0
5.7.2002 6:49

Dusan

Re: LATimes.com
Promin tykani, ale Ty nevis o cem mluvis. Mall bude narvany za jakychkoliv okolnosti... To patri k americke "kulture" a zivotnimu stylu. Americane se boji ci neboji,  jen do te miry jak jim rekne vlada. Pokud me chces presvedcit o opaku dej vedet. Oslava Dne nezavislosti ma uz tak zabehle schema, ze nikdo nad nejakym nebezpecim neuvazuje. Ani po 911... Mozna v TV je par rozhovoru s beznymi Americany, kteri vyjadruji obavy. Ver mi, ze vetsina pri oslavach tohoto svatku dela totez jako jindy pri teto prilezitosti.
0/0
5.7.2002 7:15

Sarka

Re: Re: LATimes.com
Dusane, davala bych si vetsi pozor komu vykladam ze nevi o cem mluvi  . Ja znam Paul-LA z chatu, a hadejte kde zije, a kde vyrostl? Muzete trikrat ! LA, take zvane LOS ANGELES. Kdyz jsem se naposledy divala, bylo to v Americe, na Zapadnim pobrezi. Jo, a Paul je Americna.
0/0
5.7.2002 16:28

jurasek

Re: Re: Re: LATimes.com
to je ale divne, sarko. takze musime verit tomu, co  Paul L-A rekne, protoze bydli v LA? jak je tedy mozne, ze preje 'tem v USA happy whatever"? ze by tam nakonec ani nezil a cetl LATimes online jenom......
to mi trochu pripada Ondreje, ktery je ve Francii a neumi ani slovo francouzsky, zato vsak vi vsechno i Izraeli...nekteri lide trpi asi tim, ze vsude byli, vsude zili, vsechno vedi, vsechno nam reknou...jo, taky si myslim, ze ten Paul je spis Americna (asi prezdivka) nez American, ale pozdravuj ho, kdyz se zase pokecate na nejakem msn nebo ICQ....nebo yahoo, vsak stejne vsechno vite, ne?
0/0
5.7.2002 18:17

TR

Re: Re: Re: Re: LATimes.com
konecne me svitlo, mame prece verit tomu, kdo sice nikde nebyl, nic nevidel, ale vsechno zna nejlip. Jo tak to jooo....Diky za radu do zivota
0/0
5.7.2002 22:09

Sarka

Re: Re: Re: Re: LATimes.com
Jurasku, pro mne za mne "nemusite" verit absolutne nicemu. Me z toho nedrbe, jestli verite na vily a hastrmany, na plochosvet nebo na Veliky Rijen. Ale prosim Vas, co Vas tak strasne urazi na tom, ze clovek, ktery zije v LA ma prinejmensim poneti, kam spadlo letadlo o kterem se zrovna mluvi na vsech mistnich kanalech - a ze ma poneti, co jsou predmesti a co je "stred mesta". Ze ma poneti  jestli a jak moc se lide "boji" v jeho bezprostrednim okoli, no - to uz by snad bylo prece jen trochu moc. Lidi kteri si o tom prectou v iDnes prece musi vedet daleko lepe, jak to opravdu je. Mimochodem, u nas v San Franciscu se jich taky zrovna moc nebalo, meli jsme krasne oslavy. Jo, a co se tyce mych preklepu - mily zlaty, to uz s nicim lepsim k zesmesnovani opravdu nemuzete prijit?
0/0
5.7.2002 22:20

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: LATimes.com
netroufam si rict, mila sarko, co te drbe ci ne, take se mi to zda prece jenom trochu intimni na to, abych o tom s tebou debatoval na netu, doporucuji spis manzela na takovou debatu, milence, souseda, ridice ambulance, Paula LA, vsak si holka vyber  sama, nevim, cemu davas prednost;
a ted k pavlovi LA, ke kteremu zrejme mas nezny vztah a musis se ho zastavat, sam to nesvede; jestli nebyl v tom parku, jak mohl vedet, kde to spadlo, kolik lidi to zabilo, kdo zustal pod kridlem aj., kdyz americka zpravodajstvi sama to dlouho nevedela a cekalo se na vyjadreni policie; jedine, ze tvuj Paul LA je starostou LA, proc ne nakonec, v tom pripade se omlouvam. mozna mu rekni priste, az bude zase prat vse nejlepsi ke 4. 7., aby to rek trochu jinak, jako happy 4th...bla bla to all of us here in the glorious USofA, to the Czechs in particular...nejak tak asi, nejsem moc dobry v anglictine, spis franstine...
ja taky vim, co je stred mesta a predmesti, na to clovek nemusi zrovna byt clen akademie, kdo se boji a kdo ne mne osobne rekne muj kocour, ja to taky celkem uhadnu, ale kocour veri na vily a hastrmany a ted mi rika, ze je v LA a vubec Kalifornii je desny vedro, rekla mu to jeho kocici girlfriend juza, ktera je znama slapka a ma styk s podsvetim, takze pry to vedro ma vliv na nas lidi, rika juza. pry placame hovadiny, kdyz se otepli.
0/0
6.7.2002 1:41

PC

Re: Re: Re: Re: LATimes.com
Ty nas "emigranty" nemas rad. co? Sam jsi mi psal, ze pracujes na Madagaskaru v nejakem blazinci.....Co jses teda ty? To vis, ne kazdy m to stesti zit na Madagaskaru a tak my, co bydlime v zaostale Americe, jsme tak trochu z todo "vedle"
0/0
6.7.2002 6:39

Dusan

Re: Re: Re: LATimes.com
Davam si pozor a snad jsem Pavla ( Paula-LA ) nijak neurazil. Jinak me poucovat o tom, kde je LA nemusite. Ziji tady pres tricet let. Preji hezky den. Muj prispevek jste s prominutim nepochopila......
0/0
6.7.2002 5:54

Pavel Dolejsky

Den nezavislosti - videno primo z USA
Vcerejsi den jsem prozil nedaleko Buffala a muzu rict, ze jsem na lidech nevidel zadne obavy. Vsichni meli volno, a tak vetsinou jezdili na posezeni ke svym pratelum ci znamym, kde strojili ohnostroje. Vsude visi americke vlajky. Preji krasny den do Ceske republiky.
 
0/0
5.7.2002 6:06

Dusan

Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Mate pravdu. Snad chybel jen prvomajovy pruvod s portrety vyznamnych osob mezinarodniho delnickeho hnuti.  A  navsteva nejakeho vojaka z neblizsi vojenske posadky. Pod heslem "dalsi petiletku splnime" vystoupil i prezident Bush. Samozrejme s potleskem po kazdem slove, ktere pronesl, byt nebylo z jeho hlavy. Vzdyt to bylo jak na patnactem sjezdu KSC.....
Neco vam na oslavach uniklo. Dnes to, ze nekdo z CR  zije v USA neni "in" a radsi se zamyslete nad situaci, ktera se tam postupne formuje. Ohledne te zeme neomezenych moznosti a o tom, ze ta puvodni prava americka demokracie dostava  radne na frak. Oni bezni Americane to tak nevidi. Jinak taktez preji hezky den.
0/0
5.7.2002 7:00

Czech Mate

Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
tohodle hovada je mi fakt lito, zamindrakovanej kreten, kterymu vobe dve mozkovy bunky selhaly pred lety . . .
0/0
5.7.2002 7:05

Dusan

Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Muzes prosim Te  argumentovat? Ne jen urazet? Jsi asi nepochopil o cem jsem psal....
0/0
5.7.2002 7:17

Radek

Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Nech toho, s tímhle druhem lidí nemá smysl diskutovat.
0/0
5.7.2002 7:35

jurasek

Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
ded vseved nebo czech mate nebo svine z jeskyne nebo hasic nebo premysl nesmysl...to vse je vlastne svine z jeskyne, ubozak s gramatikou 2. tridy zakladni skoly, jinak tez umyvac nadobi v USA vdecny za to, ze si porad muze prodluzovat visum a zatim ho nechytili, mezi nami uplny vul. take ma rad prezdivku houpaci kun, zkratka pokud uvidis pitomy nick, je to on a jeho slavna cestina.
0/0
5.7.2002 9:17

BlaBla

Re: Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
A pod jakou ty jsi tady vystupoval? V dobach kdy tu byl houpaci kun tu zadnej jurasek nebyl
0/0
5.7.2002 14:08

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
houpaci kun tu byl nedavno, uz za me pritomnosti tady, ja uz jsem tady nejaky patek, houpaci koni, jinak tez svine z jeskyne nebo BlaBla, jak si rikas...mozna se stridas s ondrejem, ale on aspon umi cesky, ne francouzsky, ale cesky...jak rikam, zamer se na ty carky, tam mas porad veeeeelke mezery
0/0
5.7.2002 21:24

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Jsem neuveritelny VUL. Vsem se omlouvam!
0/0
5.7.2002 17:00

DedaVseveda

Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Dusane, mas to v hlave posrane
0/0
5.7.2002 7:07

Dusan

Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
A vcem tam mam nasrano? Hodilo by se prihodit nekolik argumentu.....
0/0
5.7.2002 7:35

jurasek

Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
nepocitej s tim, ze svine z jeskyne ci ded vseved ci czech mate svede vic, jak jednu vetu bez chyby, i to se mu zridka podari. takze neocekavej argument, ten chudak nevi, o cem mluvis, vsimni si vsak, ze jeho komentare chodi po kupe casove, asi se dostane na net, kdyz sef odejde a on vlitne na pocitac a musi to zvladnout za 2 minuty....jak rikam, je to kus hnupa.
0/0
5.7.2002 9:21

DBA

Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Jo, lidi sli dobrovolne kam sli a nikdo se nebal, ze kdyz se nezucastni, ze bude sedet. Dost podstatnej rozdil mezi sjezdem ksc nemyslis?
0/0
5.7.2002 14:11

PC

Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Asi bydlim pod jinym mostem nez ty :))) Muzes mi prosim te vysvetlit sve blaboly?
0/0
5.7.2002 15:37

Dusan

Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Rad bych vysvetlil.... Ale ono to nejde. Ziji tady par let ( od roku 1970) a mam moznost srovnavat. Bych ocekaval neco v tom smyslu jake blaboly mam vysvetlit.  Proste nedokazu odpovedet..... Pod stejnym mostem rozhodne nezijeme, to bych musel o Tobe neco vedet.
0/0
6.7.2002 6:00

PC

Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Je fakt, ze mostu je tu hodne a jsou dlouhe.... TO je neco jako nadrazi....tam bychom se taky asi sotva potkali...:))
0/0
6.7.2002 6:42

Dusan

Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Omlouvam se ze jsem reagoval, v zadnem pripade to nebylo nejak namireno vuci Vasemu prispevku.  Ta prvni cast me reakce byla myslena spis sarkasticky ci snad neco jako pokus o nadsazku. Nekterym to nedoslo. Svuj nazor jsem chtel vyjadrit  tim zbytkem prispevku. Vidim nejake reakce od tech, co to opravdu nepochopili. Takze Vam preji nejenom hezky den ale i ty dalsi.  A hodne zdaru.  Po "zkusenostech" se sice podepisuju pravym jmenem ale neuvadim E-mailovou adresu. Nijak jsem se nechtel dotknout Vaseho komentare.  To mi verte.
 
0/0
5.7.2002 7:59

celestýna

Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Řekla bych, že ta Vaše nadsázka je trochu scestná a hlavně není pravda, že by dostávala americká demokracie na frak to je úplný nesmysl. Lidi jen tak nezmění teroristé byť se jedná o šmejda Bin Ládina a jeho síť, ty by změnil nějaký útlak  - třeba komunistický - to v čem žila naše republika 40 let - no a podívejte se co udělali z lidí komouši u nás. Většina se řídila heslem "kdo nekrade, okrádá rodinu" - no a vidíte, co dělají všichni, kdo mají možnost. No a řekla bych, že spoustě lidí, hlavně těm co žijí poctivě, tak těm se to přestalo líbit. Zkuste podnikat a být nepoctivý. Mám zkušenost, že většinou na to tito podnikavci brzy dojedou. Ze začátku se jim daří, ale většinou se na to dříve či později přijde, velmi rychle se to rozkřikne a mají útrum. Myslím, že se to tu časem také změní, ale bude to ještě hodně dlouho trvat. Hlavně taky pokud se zase díky těm pohodlným nedostanou k moci vypatlaný rudý trika. To by zase byl pěkný srab.
0/0
5.7.2002 8:53

Sidlo

Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Jaky je velky rozdil mezi nepoctivci Cechy a Americany? To, ze lidi prisli o miliardy dolaru v jejich pensijnich fondech v USA jenom proto, aby ti bohati, tj. jako byvali komousi u nas, se mohli napakovat. Jinak si Celestyno nebo Celestyne udelejte poradek v tom, co jste, muzsky nebo zenska? At zije Kenneth Lay aka Husak aka Breznev aka Arafat...vsjo rovno....jenom blbci zustavaji s otevrenyma hubama.
0/0
5.7.2002 9:10

AD

Re: Re: Re: Re: Jses cesky blbec!!!
0/0
5.7.2002 16:07

Peggy

Re: Re: Re: Re: Den nezavislosti - videno primo z USA
Jo, jo, furt se něco děje ....
0/0
5.7.2002 16:17

TR

co blaznite?
Den nezavislosti  ve Washingtonu probehl skvele, kazilo ho jen to vedro, ale stalo to za to
0/0
5.7.2002 4:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.