Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unie se rozhodla jednat s ČSSD dál

Unie svobody začala poprvé vážně uvažovat, že do Špidlovy vlády nepůjde. Šest hodin o tom jednal republikový výbor Unie svobody-DEU. Nakonec se ale rozhodl, že strana bude jednat o vládě s ČSSD dál. Předseda ČSSD se už podruhé od voleb sešel s prezidentem Václavem Havlem, aby ho informoval o probíhajících jednáních s Koalicí. Dohodli se, že nová vláda by měla být už 15. července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AD

Plan CSSD do konce 2006 schodek 687 000 000 000Kc!!!!!!
Tomu se rika katastrofa to snad pochopi i ten nejvetsi blbec
Jaké byly schodky rozpočtu v minulých letech a jaké nyní ČSSD plánuje: 1998 26 000 000 000 1999 35 000 000 000 2000 52 000 000 000 2001 67 000 000 000 2002 80 000 000 000 Plán ČSSD 2003 150 000 000 000 2004 197 000 000 000 2005 140 000 000 000 2006 130 000 000 000 Pramen: Ministerstvo financí; návrh koaliční dohody
0/0
3.7.2002 19:10

Ortega

Velké sedlo
A ve vládě bude Sikita... Pak nám jen bude chybět Paliza na Hradě a Jožin místo Březiny.
0/0
3.7.2002 15:42

čehůn

už se těším
ještě pár nocí "bouřlivých jednání" a už se dočkáme. Pak před nás předstoupí zástupci nové vlády a sdělí nám, že jednání byla tvrdá, ale věcná, samozřejmě že férová a nalezli ten jejich poctivý průnik budoucím programem.
0/0
3.7.2002 13:16

Štěpán

Re: už se těším
Říká se tomu KOČKOPES (s laskavým svolením autora - p. Macka).
0/0
3.7.2002 13:21

Pavel

Dvě stě miliard - 200 000 000 000 - dluhu za jediný rok! Je v tomto momentu konečně každému jasné, proč vznikla tzv. opoziční smlouva a k čemu byla dobrá? Je dnes jasné, že neustálé omílání frází v médiích, že tato smlouva je podvodem na voličích apod. byla jen promyšlenou kampaní proti ODS, která měla úspěch? Nechci nijak tímto za ODS agitovat, ale toto si férový člověk musí přiznat.
0/0
3.7.2002 13:13

jinej martin

Re:
temer naprosty souhlas. se dvema drobnostmi: 1./ vliv opozicni smlouvy postupem casu lehce vysumel a zamer ods na kontrolu verejnych financi se nezdaril tak, jak se puvodne asi predpokladalo (ale presto to nebylo "-200 000 000 000,-"). 2./ neni duvodu se na tomto miste, v souvislosti s vami uvedenou medialni kampani proti ods, zdrahat za ods agitovat. z chvili mame komunalni volby... copak chcete, aby dopadly jako ty parlamentni...?!?
0/0
3.7.2002 18:48

Martin

Unie Socialistické Svobody !!!!!
Navrhuji změnit název "jediné poctivé slušné a opravdové pravicové strany" na Unie Socialistické Svobody. A nová hesla by mohla být - Do socialistické vlády za každou cenu!! , nebo také - Se Špidlou na věčné časy a nikdy jinak!!!! a nebo - Ať žije socialismus s nelidskou tváří !! Hurááá!
0/0
3.7.2002 11:51

Martin

0/0
3.7.2002 11:47

zb

Jó, jó to budou časy
Nová koaliční vláda bude asi sestavena za několik málo dnů. Oznámí se jména nových ministrů a pak se budou mít všichni občané ČR stejně dobře, tedy lépe řečeno stejně. Pracovitý člověk pak pochopí velmi rychle, že se mu nevyplatí více pracovat, protože i za méně práce bude mít po zdanění stejný plat, pak proč více pracovat? Republika se zadluží ještě více a opět přijde nějaký podobný rok roku 1989 a utahování opasků. Opět nějaký křikloun oklame lidi. No a pak snad opět vyhraje volby v ČR rozumná strana.
0/0
3.7.2002 11:29

Jaff

Jsme národ debilů
Když se tady dívám na všechny ty příspěvky,nemůžu pochopit jak to že volby vyhráli komunisti. Kromě příspěvku naivního zdendy (škromacha ?) jsou tady všichni s celkem zdravým názorem. Jak je tedy možné,že výsledek voleb tomu neodpovídá ? Buď byly volby zmanipulovány (víme kdo byl předseda volební komise) a nebo jsme opravdu národ debilů. (bohužel i já mezi ně patřím,protože jsem se z téhle podělané komunistické hromady hnoje dávno neodstěhoval do Ugandy,tam je to dnes lepší). Havlo-komunistická fraška roku 1989 pokračuje v druhém dějství nazvaném "špidlijič na dvoukoloběžce." To co se stalo ve volbách nemůže normální rozum pochopit. Jako národ jsme zvolili opět ty,kteří mají na svědomí nejhorší zvěrstva na světě a to nejen u nás. Na scénu opět přichází nový gottwald s šílenými vizemi kterými krmí lůzu.socky a práce se štítící individua.(mimochodem pane zdeňku,nepatříte mezi rómskou menšinu,nebo nezaměstnané ?) A protože lůzy je u nás dostatek,můžeme se opět těšit na policejní stát,zákazy,pořádné daně a omezování svobod. 200 miliardový deficit v roce 2004,předložebý špidlijičem budí úžas i u fideiljiča na Kubě. Podle mě by měla zasednout rada moudrých ve světě a něco udělat s demokracií. Protože díky demokracii se derou na výslunní špidlijičové,svobodové,grossové a jiné filcky podporované prázdnými frázemi z hradu o lásce,míru a přátelství. (ale my víme jak to bylo ve vězení,ještě jsou pamětníci). Mě osobně je milejší diktatura moudrých než demokracie blbců.Není naprosto žádných pochyb o tom, že i kdyby špidlijič udělal 50%  daň,lůza pořád nebude mít dost a pak přijde na řadu opět státní (nezkorumpovaná,láskyplná a morální) policii a nespokojence umlčí. Ti bohatí si totiž svoje mnohdy těžce (připusťme pane zdeňku myšlenku,že ne všichni bohatí jsou zloději) vydobyté bohatství nenechají vzít.Stále jsou legální metody,jak neprokrmovat lůzu.A taky nevím co je horší,jestli špidlijič tady doma,nebo ten bezcharakterní,bezpáteřní černoprdelnický had na ministerstvu zahraničí. Politikové venku jsou totiž pořád naivní a nedokáží pochopit,co za zmetky tady může zastávat vysoké funkce. Můžeme jen doufat,že volby do senátu se ponesou tvrdě v duchu pravice a trochu těm socanům v čele s hradním soudruhem zarazíme. Jinak to bude na emigraci,protože rudý kohout na obzoru už opět roztahuje spáry a sadista grebeníček se těší na dobře placenou funkci. A lidé které jeho rodina přivedla v minulosti k bezednému zoufalství mu to ještě budou platit. A to díky takovým hlupákům,jako jste vy pane zdeňku.
 
 
 
 
0/0
3.7.2002 10:54

Tomáš Kubín

Re: Jsme národ debilů
Skvělé Jaffe, uhodil jsi ty hřebíčky na hlavičky. Pod tohle bych se podepsal ... Ještě přidám jeden dojem z pressklubu s Hejmou, myslím na Frekvenci 1, hostem soudruh Grebeníček. Vysvětlvoal cosi o poctivých a nepoctivých podnikatelích a když došel na ty tuneláře, tak se rozohnil a vypadlo z něj že prý "ti dostanou nakládačku přes šlapky" . Hned si uvědomil co řekla a dodal že to myslí jaksi z právnického pohledu. Hejma je natolik slušný moderátor, že to nerozpitval dál. Jinak se mu asi také honila hlavou slova jako: "Chlapče, to s těmi šlapkami máš od tatínkam viď? Ten tak vězně v Uherském Hradišti mlátíval ..."
0/0
3.7.2002 11:01

Tomáš Kubín

Re: Jsme národ debilů
Skvělé Jaffe, uhodil jsi ty hřebíčky na hlavičky. Pod tohle bych se podepsal ... Ještě přidám jeden dojem z pressklubu s Hejmou, myslím na Frekvenci 1, hostem soudruh Grebeníček. Vysvětlvoal cosi o poctivých a nepoctivých podnikatelích a když došel na ty tuneláře, tak se rozohnil a vypadlo z něj že prý "ti dostanou nakládačku přes šlapky" . Hned si uvědomil co řekla a dodal že to myslí jaksi z právnického pohledu. Hejma je natolik slušný moderátor, že to nerozpitval dál. Jinak se mu asi také honila hlavou slova jako: "Chlapče, to s těmi šlapkami máš od tatínkam viď? Ten tak vězně v Uherském Hradišti mlátíval ..."
0/0
3.7.2002 11:16

Karel

Re: Jsme národ debilů
Neprokrmovat lůzu,práce štícící se lůza..........-je mi z Vás a z podobně uvažujících individuí zle. Zřejmě asi nevíte,že většina občanů našeho státečku, která se ocitla bez práce a prostředků si tuto situaci nezavinila sama, ale doplatila na všechny neuvážené, zbrklé a v mnoha případech ziskuchtivé kroky garnitury, která uchvátila moc po listopadu 1989. Váš článek vypovídá o vašem charakteru, který nelze označit jinak než "totální sobec"a to je asi ještě slušný výraz pro Vaši osobu. Jsme snad ještě společenství lidí a měli bychom se jako lidi chovat, to znamená tomu, kdo se ne vlastní vinou ocitne v zoufalé situaci podat pomocnou ruku. Zřejmě Vy sám se máte teď dobře, nepřeji nikomu nic zlého, ale chtěl bych vidět jak by jste se tvářil, kdyby jste se řízením osudu dostal mezi-použiji Váš výraz "lůzu". Běžte mezi stávkující dělníky,kteří se domáhají svých mezd a udržení pracovních míst a zkuste se jim prezentovat, tak jak na těchto stránkách - to Vám však strach nedovolí - hrdinou jste jenom tady! Možná, že by bylo lepší, kdyby jste Vy a podobní odešli do té Ugandy.
0/0
3.7.2002 12:00

Vítek

Re: Re: Jsme národ debilů
Neurazíte-li se, vstoupím do Vaší diskuze a zeptám se Vás: připouštíte také, že je v našem státečku nemalá řada lidí, kteří náš solidární sociální systém zneužívají? Myslím si, že nebude nikdo z nás tvrdit, že sociálně potřební jsou pouze ti, jež doplatili na vinu svého zaměstnavatele. Ano - ti také. Ti potřebují skutečně adresnou podporu státu, nikoliv plošnou. Určitě se na adresnou a přesně nastavenou sociální politiku peníze najdou. Ale na populistické rozdávání finančních prostředků náš stát peníze nemá. Taková všeobjímající sociální politika by přivedla rychle do minusu i vyspělou zemi. Ale každý normálně pracující a zaměstnaný přece vidí kolem sebe řadu těch, jež se opravdu vezou na úkor jiných. Určitě ano.
0/0
3.7.2002 13:00

laco

Re: Re: Re: Jsme národ debilů
Připouštíte, že ta adresná sociální politika po ODS je neadresná a že v podstatě tuto utopistickou myšlenku je třeba opustit a vytvořit jiný mechanismus. Než uředníci a hloupý mechanismus pro poskytování rodinných přídavků je lepší plošné nebo žádné přídavky.
0/0
3.7.2002 15:21

Vítek

Re: Re: Re: Re: Jsme národ debilů
Laco, vy jste asi spadnul z Marsu! Mám pocit, že za čtyři léta minulá mohli socialisté zákony spjaté se sociální podporou pozměnit! Mám pocit, že patříte mezi zhrzené rebelanty. Ale máte jedno plus, alespoň u mne, že dokážete velmi pečlivě rozvíjet souvětí o ničem. A jelikož si určitě neodpustíte reakci na toto, očekávám ji.
0/0
4.7.2002 8:02

taky obcan

Re: Re: Re: Jsme národ debilů
...no, třeba ho zneužívájí různé podnikatelské lobby ... na to taky platíte, a dosud jsem nepochopil, proč by podnikání mělo být "chráněno" víc než "občanství" - přinejmenším kdo na víceméně poctivé a alespoň ne neúspěšné podnikání nemáte tak uhněte a přenechte to jiným ... (samozřejmě se to týká i dosud víceméně státních molochů, ryba vždycky smrdí od hlavy a podnik od podnikatele ....)  
0/0
3.7.2002 15:25

Ronaldinho

Re: Jsme národ debilů
a v té radě mourých budeš ty ne? Jen bych chtěl připomenout, že komunistická diktatura byla taky pro někoho diktaturou moudrých, ale zdůrazňuju, že jen pro někoho. Jestli se ti nelíbí demokracie, tak můžeš jít třeba do Běloruska za panem Lukašenkem. Jestli jsme národ debilů to nevím, ale je vidět, že komunistický myšlení u mnoha individuí jako si ty zůstalo. Změnila se snad jen ideologie. Fanatizmus a blbost zůstala. Když už píšeš tak dlouhý text, tak  ať to má alespoň trochu nějaký smysl, ale tohle?
0/0
3.7.2002 13:33

laco

Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
vzrůstá nervozita členů ODS. Podzimní volby jsou tu za chvíli a nemají nosné téma k odvedení pozornosti od osoby Václava Klause. V podstatě se nemohou chytit žádného sporného bodu v připravované dohodě, jelikož se hned chytají do sítě vlastních chyb, protože klausovy vlády si vedly ještě hůře a nebo naopak tyto problémy ve společnosti vůbec neřešily a tím vyhrotily. ČSSD má výhodu, že napravuje zpackané věci a to je vždy jednodušší než hledat nová neprobádaná řešení. V těch oblastech kde klausovy vlády zakonzervovaly totalitní systém (deregulace nájemného, reforma penzijního systému) a ČSSD se do nich nechce, je opět kritika členů ODS směšná jelikož oni měli dost času a lepší výchozí podmínky tyto věci řešit. ODS se musí zaměřit na změnu převažujícího názoru ve společnosti, možná nepravdivého, že jsou organizovaná banda zlodějů. Jak čas běží, ODS nic nedělá pouze opevňujeje zákopy pro své vedení ale už je dávno překonaný tento způsob boje. Vítěz musí jít na zteč, to zanmená ptát se lidí co je trápí a co chtějí především řešit a slyšet. Strana prolezlá bolševiky nemůže voličům nadávat do komunistů ale musí se distancovat od starého vedení a udělat politiku pro lidi. Pouze důrazný rozchod se starým vedením a manýry může voliče přimět zamyslet se zda jejich hodnocení ODS je objektivní. Dejte signál do společnosti, že přestáváte být banda zlodějů a bolševiků.
0/0
3.7.2002 10:11

vendelín

RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA
MÁŠ PRAVDU ! JSEM NERVOZNÍ A TO DOKONCE HODNĚ, ALE PŘÍČINA MÉ NERVOZITY JE JAKSI JINÁ!! ŠTVE MĚ, ALE NEZNERVOZŇUJE NĚJAKÝ BROŽÍK A JEMU PODOBNÍ, KTEŘÍ POTŘEBUJÍ MÍT NEJMÉNĚ 100 TISÍC KAŽDÝ MĚSÍC.TO DĚLÁ ROČNĚ "POUHÝCH" PÁR DESÍTEK MILIONU, MOŽNÁ STOVEK . DALEKO VÍCE MI VADÍ A SILNĚ MĚ ZNERVOZŇUJE, ŽE MUSÍM Z KAŽDÉ VYDĚLANÉ KORUNY PLATIT CCA 50HAL, JAKO DAŇ A JEŠTĚ TO NESTAČÍ!!!!!!! JEN ZA LETOŠNÍ ROK, KDY BYL ROZPOČET SESTAVEN TAK, ŽE ODS SOCANY A LACANY DRŽELA POD KRKEM, TAK JEN LETOS BUDE DEFICIT 80MLD KČ, TJ. 8 TIS NA KAŽDÉHO V TÉTO ZEMI!!! A JE JASNÉ, ŽE LACANI- ČTI VOLIČI SOCANU, DĚTI ANI DUCHODCI ZE SVÝCH PŘÍJMU TENTO DLUH SPLÁCET NEBUDOU ANI NEMOHOU. JAKÝ BUDE DEFICIT 2003 SE MUŽE ZATÍM JEN DOMÝŠLET, ALE OD 100MLD TO MOC NEBUDE. TAKŽE LACANI PROTO JSEM NERVOZNÍ.
0/0
3.7.2002 10:37

laco

Re: RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA
Daňová soustava, sociální a zdravotní pojištění, příspěvek na nezaměstnanost, to vše je převzato po pseudopravicových vládách. Proč nedělaly reformu penzijního systému, deregulaci nájemného, privatizaci bank atd. ? Nemohou to teď vyčítat Špidlovi, který ještě vůbec nezačal vládnout. Můj názor je hlasitě poděkovat všem stranám, které byly po listopadu ve vládách a definitivně se rozloučit s osobami Klaus, Langr, Beneš, Tlustý, Kalousek, Svoboda, Volák, Pilip, Kuhýnl atd. Až tito zmizí definitivně z politické scény může nastat smysluplná diskuse mezi pravicí a ČSSD jak okamžitě udělat tyto nezbytné kroky.
0/0
3.7.2002 10:59

Re: Re: RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA
Proč si proboha myslíš, že Špidla Špidlovič se chystá něco takového udělat?Ze všech jeho dosavadních vystoupení jasně vyplývá, že nic z toho o čem mluvíš, nemá v úmyslu?!?! Tak kdes to proboha vzal? Právě naopak, Špidla zadluží tuto zemi a její budoucí daňové poplatníky tak, jak to ještě nikdy nikdo nedokázal a bude mu to úplně šumák a hlavně - VUBEC SE S TIM NETAJI!!!!!!!!! Sečti si ty gumo všechny jeho sliby a dojde to snad i takovýmu socanovi jako jsi ty!! A věř tomu, že nás nezachrání ani daňová přiznání ani registrační pokladny ty Laco jeden!!
0/0
3.7.2002 11:46

laco

Re: Re: Re: RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA
Deficitní státní rozpočet není pro mne takový podraz jako ho mít vyrovnaný ale některé výdaje do něj nazahrnovat a zřídit si pro to konsolidační banku.
0/0
3.7.2002 12:22

vendelín

Re: Re: RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA
TY JSI ŽIL ASI 12 ROKU NĚKDE ZA PECÍ A ASI NEVÍŠ, CO SE TU DĚLO, JAK ZEMAN ŘVAL , JAKO BEJK, ŽE VYPRODÁVÁME RODINÉ STŘÍBRO, STEJNĚ TAK VENCA HAVLU NECHTĚL PRIVATIZOVAT, ALE POUZE RESTITUOVAT SVUJ MAJETEK, COŽ MINISTŘI Z ODA VÝJIMKOU PROVEDLI . NADÁVÁŠ NA SPOUSTU POLITIKU -ANI JÁ JE NEMUSÍM, ALE POKUD SI PROČTEŠ, CO NA NÁS ŠPIDLIJIČ CHYSTÁ : 2003-SCHODEK 150MLD, 2004 - 197MLD, 2005 - 140MLD, 2006 - 130MLD. JEN ZA OBDOBÍ JEJICH VLÁDY DO DNEŠKA TO BYLO 260MLD. TO JE CELKEM TÉMĚŘ 900MLD, 90TISÍC NA KAŽDÉHO Z NÁS A TY TADY MELEŠ O KLAUSOVI A SPOUSTĚ JINÝCH, CO KDO PODĚLAL. V NĚČEM MÁŠ TŘEBA PRAVDU, ALE PODSTATNÉ NENÍ TO JESTLI KLAUS PUJDE DO DUCHODUA TI OSTATNÍ, CO SE O NICH ZMIŇUJEŠ, DO HAJZLU, PODSTATNÝCH JE TĚCH 900MLD A TO BY MĚLO DĚSIT I TEBE, TVÉ DĚTI I TVÉ VNUKY.......
0/0
3.7.2002 12:26

laco

Re: Re: Re: RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA
Nejsem tak dobře informován jako Ty tak se ke spekulacím nevyjadřuji ale poprvé jsem slyšel od ODSáka smysluplnou kritiku a to s tím rodinným stříbrem. Zemanova představa, že tento stát by dokázal pohlídat slepice snášející zlatá vejce byla mylná. O úrovni a prodejnosti českého managementu se později sám přesvědčil a na rozdíl od Klause se to nebál říci na hlas. Klaus si do dneska myslí, že Šrejbr je schopný podnikatel a k tomu není co dodat.
0/0
3.7.2002 14:15

vendelín

Re: Re: Re: Re: RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA
VÝŠI DEFICITU UVÁDÍ MLADÁ FRONTA A TO I PO JEDNOTLIVÝCH LETECH. CO SE TÝKÁ TEBOU UVEDENÉ PRODEJNOSTI ČESKÉHO MANAGEMENTU, PAK SOUHLASÍM, PROTOŽE TO NA VEDOUCÍCH MÍSTECH BYLI PŘEDEVŠÍM KOMUNISTIČTÍ ZMETCI, KTEŘÍ DOBŘE VĚDĚLI, ŽE JIM ZVONÍ HRANA. A PRÁVĚ PROTO BYLO NUTNÉ TY PODNIKY PRODAT DO ZAHRANIČÍ, ABY SI JE ONI POHLÍDALI, VÍME LACO ?
0/0
3.7.2002 16:10

Hunter

Re: Re: RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA a paka
Vidím že se o dění v tomto státu zajímáš teprve od ledna 2002. Jinak bys musel vědět jaké že to bylo hrozné vládnutí s KDU/ČSL + ODA. Jo hochu v koaliční vládě s lidovcema nešlo skoro nic prosadit viz tvoje narážky na reformu penzijního systému,  privatizaci bank atd. Raději si přečti něco o ekonomice, až tady zase příště budeš plkat.  Deregulace nájemného se uvolňovala postupně od roku 1990, a dosud není ukončena. Ty tady něco meleš o skokové deregulaci, ale to by jste se ty a tobě podobní asi posrali pokud by k tomu tenkrát došlo.
0/0
3.7.2002 13:20

laco

Re: Re: Re: RE: VZKAZ PRO LACA A PODOBNÁ SOCA a paka
Ten kdo si je vybral a vedl ten za ně zodpovídá. Špidla se na to podstatně lépe připravuje a taky zažije od lidovců prohlášení v masmédiích, že oni nesouhlasí s věcmi na kterých se dohodli. Ale taková je KDU ČSL. A to že tobě nevadí, že se tu dereguluje 10 let nájemné a pořád je černý trh s postoupením obecního bytu uznávám. Tebe to nemusí vadit Ty preferuješ jiné priority ale mne to vadí a já jsem to od strany, kterou jsem volil očekával. Socani mi to neslibují ale já si myslím, že pod tlakem to beztak udělají včetně penzijního systému. Jediný Špidla z politických špiček trochu chápe fungování penzijního systému a dojde mu za dva roky, že dozrál čas a tímto krokem si podrží pravicové voliče. Pokud jde o to posrání s deregulace tak my jsme si na rozdíl od Václava Klause pořídili stavební spoření a nežebrali jako on o obecní byt. Vidím, že sleduješ politiku až od roku 2002 jinak by jsis ty aféry v masmédiích všimnul nebo se mýlím ?
0/0
3.7.2002 14:43

Vítek

Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Pane Laco, je-li to Vaše jméno, ač asi ne, asi se potýkáte s nepochopením slova totalita, když jedním dechem hovoříte o deregulaci a reformách. Stejně tak jste asi žil někde za hranicemi (na Východě?...), pokud neoblomně tvrdíte, že ODS měla lepší výchozí pozici. Mám pocit (a nejsem sám), že sice Váš komentář vypadá velmi věcně. Ale merito nevystihuje, jelikož ani Vy, ani já, neznáme jednostlivé politické skutečnosti a konsekvence mezi nimi podrobně, stejně tak neznáme přesnou a pravdivou podstatu mezistranických půtek. Nejsem tak znalý problému jako Vy, tudíž se do blahosklonných tezí nebudu pouštět.
0/0
3.7.2002 10:48

Bubák1

Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Tohle je umění mnoha slovy neříct nic.
0/0
3.7.2002 10:57

Vítek

Re: Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Tož, tak něco hoďme do placu, ať tu není tak pusto mezi prázdnými slovy!
0/0
3.7.2002 11:08

laco

Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Souhlsím s Vámi, že já to vidím pouze z pohledu prostého voliče nemajícího ty informace co představitelé státu a tudíž neberu v úvahu další fakta. To ale není můj problém, já jsem volič a proto jako prostý volič musím mít i prostý názor. Je chybou představitelů politických stran, že dotazy prostých voličů odmítají aniž by odpověděli proč se mýlí. I já si myslím, že po listopadu nikdo nevěděl kam dříve sáhnout a s čím nejprve začít. Ale to nikdo z nich nikdy neřekl. Taktéž neřekl s jakým materiálem musel pracovat. Všichni seděli a čekali co za ně udělají a vymyslí ministři a Klaus. Do té doby je hodnocení ODS kladné a nezapomenutelné. Pak přišla doba kdy Klaus prohlásil, že transformace společnosti je v podstatě ukončena. A já prostý volič pořád viděl socialistické molochy kde i přes kuponovou privatizaci se socialisticky žilo a pracovalo. Pouze vedení vyměnilo svoje průkazky za členství v ODS a chodilo na večeře s Klausem. Obyčejný živnostník dřel a přicházel o realizaci, jelikož se nastartovala obrovská korupce. Pouze kamarádi dostávali zakázky, z kterých platili desátky. Kamarád pracující ve firmě s LTO mi podrobně popsal mechanismus fungování i lidoveckého ministra s nímž jednali. A Klaus v masmédiích z prostých voličů dělal debily, že žádné špinavé peníze neexistují a LTO jsou bouze báchorky. V té době jsme se všichni trochu znalí třepali o důchody jelikož mi nebylo jasné kde v tom Klausově bordelu vlastně končí evidenční lístky o výdělcích a z čeho nám jednou začnou počítat důchody. Taktéž jsme viděli ten nespravedlivý systém, kdy všichni mají stejný důchod bez ohledu kolik přispívali. V té době s použitím výnosů z privatizace šlo velkoryse rozjet penzijní reformu a byla celospolečensky přijatelná. Taktéž jste asi nezaznamenal obrovský zájem si koupit státní byty do osobního vlastnictví. V té době byla možnost umocnit tento zájem dynamickou deregulací nájemného. Někdy se stává, že člověk který má spoustu informací je tak profesionálně deformován, že odmíta a nepřipouští řešení složitých věcí. A to se stalo Klausovi, který na to odpovídal urážkami.
0/0
3.7.2002 11:28

Vítek

Re: Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Ano, já to taky vidím z pohledu normálního voliče. Ale myslím, že by stálo za úvahu, pokud připouštíme naši debatu na úrovni, přečíst si několik politologických učebnic. Nebo jen statí z časopisů. Kouknout se na vývoj pravicové politiky v Evropě, porovnat bolesti přerodu politiky z levicové na pravicovou jinde v historii i dnes... Opravdu a upřímně: takový bordel, o němž se mluví velmi často a hlasitě a ve spojení s Václavem Klausem, takový skutečně více nebo méně byl v různých podobách všude tam, kde k transformacím ze socialistických do liberálních politik došlo. Informujte se, prosím. Pan Klaus měl velmi dobrou myšlenku transformace. Ale jednou z chyb bylo i to, že kromě ekonomů mu po ruce chyběl třeba malinkatý psycholog nebo sociolog. Zkusme namísto plivání a kopání, které stejně prd vyřeší, připustit si tuto premisu klausova dobrého úmyslu. Bolí to? Myslím, že ne. Připouštím, že by se ODS měla vzkřísit, Václav Klaus by měl zvážit svou pozici na postu předsedy strany, měla by zrevidovat uplynulou dobu. Určitě ano. Skoro 25% voličů na to čeká a očekává další kroky ODS, jakožto pravicové strany, směřující k prosazení svých myšlenek, komunikaci s lidmi a přesvědčení nerozhodnutých. A taky: opravdu jste si jistý(í), že za všechno svinstvo, zlost, závist a smutek může skutečně a jen ODS s Klausem v čele? A naopak, že Špidla je schopen napravit vše a udělat nás do posledního veselým, zaměstnaným, zdravým a šťastným? Hm?
0/0
3.7.2002 13:23

laco

Re: Re: Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
A kde vy v sobě berete přesvědčení, že Klaus a ODS byli jediní, kteří tento přechod mohli provést a mohou dokončit. V tom je ten rozdíl mezi námi dvěma. Já zastávám názor, když jeden hráč už nemůže, poděkujme mu na vrcholu slávy a dejme šanci druhému. To, že ten kdo nemůže se vymlouvá na svoje spoluhráče, které si vybral a poukazuje na zaujatost sudích a na závěr nadává na diváky za jejich povzbuzování lepšího týmu považuji za nesportovní a tento hráč musí dostat červenou kartu. Bohužel dostal pouze žlutou a druhá visí ve vzduchu. Stále nechce do kabin a riskuje oslabení svojeho mužstva.
0/0
3.7.2002 14:32

Vítek

Re: Re: Re: Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Laco, myslím, že si už příliš pohráváte se slovy a používáte příliš mnoho příměrů. Ne, že bych Vaše obraznosti nechápal, ale k věci: To, že byl Klaus u moci, je skutečnost. Proto můj názor, kde beru přesvědčení o tom, že byl pouze jediným, je plácnutím do vody bez dalšího komentáře. To snad chápete. Prostě tam byl. Šmytec. Já jsem se jasně ptal a nemusí mi nikdo odpovědět. S Vašim názorem o vrcholu a odstoupení mohu částečně souhlasit, co se týče spoluhráčů, tak spoluhráči jsou na úrovni lídra týmu (a nebyli jen "modří"), ježto lídr by si bez nich ani nehnul z místa. A to si Klaus uvědomoval. Čili jste mi skrze příměry a repliky odpověděl. Díky!
0/0
3.7.2002 15:10

laco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Myslím si, že jste chytrý člověk a proto by mne zajímal Váš názor proč se zastavily reformy a začaly skrývat neúspěchy a následovalo Sarajevo. Byl to důsledek přerušení komunikace, mocenský boj nebo strach převzít zodpovědnost za neúspěch?
0/0
3.7.2002 15:51

Vítek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Jedna z pravděpodobných tezí, proč došlo k Sarajevu, je, že Klaus vládl dostatečně dlouho. Myšleno do sklonku roku 1997. Pro některé lobbistické skupiny, jež byly v opozitu klausové skupině, byla celá situace trnem v oku. Nechci teď planě rozvíjet diskuzi o lobbistických skupinách, jelikož nevím podrobnosti, ale šla o nich řeč i písmo. Vzpoměňte si například na prosazení většího státního vlivu do ČNB. Určitě jste se o tom také dozvěděl a víte něco o tom, jelikož jste také člověk s pronikavějším myšlením. Klaus razil a razí cestu zcela nezávislé vrcholné bankovní instituce. A není to jeho výmysl! Pohlédněte na liberální vlády jiné, kde jejich bankovní střecha je taky nezávislá od jiných než ústavou a jinými zákony danými intervencemi... A pak přišel Ruml a Pilip - dva zhrzenci, ježto záviděli a nedokázali překousnout situaci. Klaus, byť třeba nosil nos nahoru, vědomě nezačal snižovat produkceschopnost státu. Proč by, když do roku 95-96 stoupala?! Koukněte na čísla ČSÚ. Myslíte, že by on sám se zachoval tak hluboce neprofesionálně? A co se týče neúspěchů, uvažte sám, že je těžké pro každého doznat kopanec. To by člověk musel být jóó altruista a bláhový extrovert, aby to udělal. Vy to taky nejste, viďte? Já taky ne. Každý udělal chybu... No, a piliporumlova skupina se toho chytila, poradili se s dalšími úzkoprsými... bum a bylo Sarajevo. Sesadit Klause za každou cenu. Řekněte sám pragmaticky, co jiného, při studiu osobností Ruml&Pilip&spol. tím mohlo být příčinou? Sám nevím podstatu, ale dokážu číst mezi řádky a poslouchat mezi slovy. A člověk je jen člověk, ať se za jeho slovy skrývá cokoliv. Přerušená komunikace to určitě byla a pokud se zamyslíme, vyvodíme, kdo přestřihnul drát. Mocenský boj tam byl určitě a přímo strach ze zodpovědnosti tam takový implicitně nebyl. A pak ještě postavení k problémům a názory prezidenta Havla...
0/0
4.7.2002 8:47

laco

Re: Re: Jak se postupně blíží doba vlády ČSSD s torzo koalicí
Souhlsím s Vámi, že já to vidím pouze z pohledu prostého voliče nemajícího ty informace co představitelé státu a tudíž neberu v úvahu další fakta. To ale není můj problém, já jsem volič a proto jako prostý volič musím mít i prostý názor. Je chybou představitelů politických stran, že dotazy prostých voličů odmítají aniž by odpověděli proč se mýlí. I já si myslím, že po listopadu nikdo nevěděl kam dříve sáhnout a s čím nejprve začít. Ale to nikdo z nich nikdy neřekl. Taktéž neřekl s jakým materiálem musel pracovat. Všichni seděli a čekali co za ně udělají a vymyslí ministři a Klaus. Do té doby je hodnocení ODS kladné a nezapomenutelné. Pak přišla doba kdy Klaus prohlásil, že transformace společnosti je v podstatě ukončena. A já prostý volič pořád viděl socialistické molochy kde i přes kuponovou privatizaci se socialisticky žilo a pracovalo. Pouze vedení vyměnilo svoje průkazky za členství v ODS a chodilo na večeře s Klausem. Obyčejný živnostník dřel a přicházel o realizaci, jelikož se nastartovala obrovská korupce. Pouze kamarádi dostávali zakázky, z kterých platili desátky. Kamarád pracující ve firmě s LTO mi podrobně popsal mechanismus fungování i lidoveckého ministra s nímž jednali. A Klaus v masmédiích z prostých voličů dělal debily, že žádné špinavé peníze neexistují a LTO jsou bouze báchorky. V té době jsme se všichni trochu znalí třepali o důchody jelikož mi nebylo jasné kde v tom Klausově bordelu vlastně končí evidenční lístky o výdělcích a z čeho nám jednou začnou počítat důchody. Taktéž jsme viděli ten nespravedlivý systém, kdy všichni mají stejný důchod bez ohledu kolik přispívali. V té době s použitím výnosů z privatizace šlo velkoryse rozjet penzijní reformu a byla celospolečensky přijatelná. Taktéž jste asi nezaznamenal obrovský zájem si koupit státní byty do osobního vlastnictví. V té době byla možnost umocnit tento zájem dynamickou deregulací nájemného. Někdy se stává, že člověk který má spoustu informací je tak profesionálně deformován, že odmíta a nepřipouští řešení složitých věcí. A to se stalo Klausovi, který na to odpovídal urážkami.
0/0
3.7.2002 11:35

X.

Ale on se bojí a krade.
Pan Špidla se evidentně bojí okamžiku, kdy bude nucen přiznat podporu komunistů své vládě. K odvrácení této hrozby tedy v dané chvíli směřují všechny jeho zoufalé snahy vytvořit zdání většinové vlády (101 - Kavan - Karásek -Fišerová), znak - čti jako minus. Co se krádeží týká, stačí vzít současný deficit státního rozpočtu a podělit jej počtem obyvatel, výsledná suma je danému občanovi ukradena, nebo spíš uloupena za použití násilí, protože možnost její částečné kompenzace službami státu je nepatrná. De facto si za tuto sumu socdem vláda kupuje přízeň svých voličů nijak nezastíraným sponzorováním jejich aktivit (plození dětí, ihned po porodu odkládaných do dětských domovů a zde státem živených, pobírání příspěvků v nezaměstnanosti místo aktivního vyhledávání práce, třeba i v jiném regionu, pobírání nemocenské, vytváření "občanských" nátlakových sdružení).
0/0
3.7.2002 9:51

laco

Re: Ale on se bojí a krade.
Použijte jiné argumenty, tyto ODS pouze ubližují, jelikož občan si položí otázku jak to bylo za vlád Klause a proč to nikdo z ODS do dnes nevysvětlil ?
0/0
3.7.2002 10:29

X.

Re: Re: Ale on se bojí a krade.
A co s tím má co dělat ODS. Podívejte se, kdo s kým o čem hlasoval na www.psp.cz a nemaťte lidem hlavy.
0/0
3.7.2002 10:43

Emil Nádeníček

..
predcasne volby nebo vlada s podporou komunistu. ja tipuju tak rok a pul. neverim, ze tato vlada, i kdyz myslim, ze se setavi nakonec nejak, vydrzi dyl nez ten rok ....
0/0
3.7.2002 9:49

bcd

Re: ..
Tipovat můžeš, ale jestli jsi to ještě nepochopil, volby jsou o tom, co chce většina. A většina si - podle výsledků voleb - asi nemyslí to co ty. Čemu věříš, to není vůbec důležité.....
0/0
3.7.2002 10:54

Emil Nádeníček

Re: Re: ..
ale rict to muzu, ne? ty si myslis, ze to, co tady rikas ty, dulezite je, nebo co?
0/0
3.7.2002 11:52

vendelín

JSOU TO JENOM KORYTA, CO JE TAM TÁHNE
UNIE TOUŽÍ PO KORYTECH STEJNĚ TAK, JAKO MASAŘKY PO ZKAŽENÉM MASE A JSOU OCHOTNÉ - STEJNĚ JAKO MASAŘKY - I ZA CENU SVÉHO SEBEZNIČENÍ TU FLÁKOTU HLEDAT A NAJÍT!!! COŽPAK MOHOU NEVIDĚT, ŽE JE TAM BUDOU MÍT POUZE NA ZAKRÝVÁNÍ SVÝCH SOCANSKO-LIDOVECKO-BOLŠEVICKÝCH REJDU!!!!! DOSTANOU PÁR TRAFIK NA ZACPÁNÍ SVÝCH NENAŽRANÝCH DRŽEK A SE SVÝM PROGRAMEM BUDOU VYTÍRAT ŠPIDLOVU, GREBENÍČKOVU I SVOBODOVU PRDEL!!! ŠPIDLIJIČOVA VLÁDA UŽ JE HOTOVÁ, TO JENOM HRADNÍ AGENT VENCA NECHCE KOMOUŠE PŘIVÉST DO VLÁDY HLAVNÍM VCHODEM. TAK SE TO DĚLÁ ZASE TAJNĚ!!! JAK JINAK JAKSI, ŽE?? HLAVNĚ ABY KLAUS RYL DRŽKOU ZEMI. O TO HAVLOVI JDE A JAK TOHO DOSÁHNE, JE MU CELKEM FUK . TAKŽE VZKAZ UNII : POKUD JSTE SI JEŠTĚ NEZAŠPIDLILI RUCE, VYSERTE SE JIM NA FUNCE, VYSERTE SE JIM NA TU ABSURDNĚ DRAMATICKOU KOMEDII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
3.7.2002 9:41

Vítek

Špidla - běžec na dlouhé trati
Nikoho dnes už ani nenapadne myšlenka, že posazení Špidly na post předsedy ČSSD je prakticky velmi dobře provedený tah socialistů. Těm, kteří se ptají, co tím mám na mysli, odpovím, že především po psychologické stránce dobrá volba. Ať se Zeman choval občas jako buran, stejně byl politikem, jenž měl určité charizma, jenž oplýval humorem (svým způsobem), dokázal vést dialog, který se více nebo méně snažil směřovat k věcné domluvě atd. Tím chci konstatovat skutečnost, že osobnost Miloše Zemana byla mnohem více čitelnější než osoba Vladimíra Špidly. Tento člověk, dle mého soudu, několikrát "překvapil a umlčel" v diskuzi pány a dámy, jako Kühnl, Marvanová, Klaus aj. Tím samosebou nevyzdvihuji Špidlu na jakoukoliv úroveň. Jen mám sdílený pocit s těmi, kteří jsou přesvědčeni, že Špidla se svou kamennou tváří a velmi obratně a krátce formulovanými frázemi, které se dotýkají citlivých témat, se pomalinku dostává do podvědomí a vědomí podstatné části obyvatel naší země. Mnohdy nasadí svůj, chudomyslnost připomínající úsměv, ale překonává překážky a běží a běží... "Jak snížíte nezaměstnanost, pane Špidlo?" "Snížíme ji." "Ale jaké nástroje použijete?" "Prostě ji snížíme. ODS se to nepovedlo." "Myslíte tedy, že ODS přivedla..." "...ano, přivedla zemi do krize." "Můžete být konkrétnější?" "ODS přivedla zemi do krize." ... a maratonec Špidla běží, běží, běží... Krátké, přesně cílené věty, prostě to lidé chtějí slyšet. Věcné argumenty jsou ty tam. Důležitější pro člověka je slyšet, že se nezaměstnanost sníží. Tečka. Ale jak na to, tomu již naslouchá jen hrstka... A víme my vůbec, kam maratonec běží? Že ano? K sociální rovnosti, k sociálním experimentům? Hm, asi ano. Bohužel.
0/0
3.7.2002 9:12

KC-27

Re: Špidla - běžec na dlouhé trati
Myslím,že kam běží se dá vyčíst z jeho životopisu a že chce ,aby, v situaci kdy průměrný plat pobírá jen třetina zaměstnanců,byly výnosy lépe rozděleny je myslím v pořádku.
0/0
3.7.2002 10:22

Zdeněk

Nebát se a nekrást.
Předsedou vlády se stává čestný a zásadový člověk, který se snaží obklopit lidmi stejného smýšlení, aby politika tohoto státu byla čestná a zásadová. Strachem a nevolí blekotají všichni, kterým je čestnost a zásadovost trnem v oku a kteří se cítí touto politikou ohroženi.
0/0
3.7.2002 8:15

Karel

Re: Nebát se a nekrást.
Ta čestnost a zásadovost trnem v oku mi připomíná známé pořekadlo - Mezi slepými jednooký králem. Tolik asi k té čestnosti a zásadovosti v politice.
0/0
3.7.2002 8:39

Zdeněk

Re: Re: Nebát se a nekrást.
Ano, mezi těmi blekotajícími může být i jednooký králem, ne tak mezi ostatními.
0/0
3.7.2002 8:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.