Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cesta na dovolenou je zlým snem Palestinců

Nekonečné čekání, přísné předpisy a pečlivé prohlídky čekají Palestince na jediném otevřeném hraničním přechodu v Rafáhu na hranici pásma Gazy a Egypta. Cesta na dovolenou se tak mění ve zlý sen. Místo aby si na dovolené odpočinuli, většinou se vzpamatovávají z hrůz, které zažili při překračování hranic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lunetic

RE: Re: Však si to sami zavinili (Jindrich , 3.7.2002 12:27)
jelikoz trpi vetsinou mladez, zeny tudiz Israelsti civilisti, kteri podlehaji sebevrazednym utokum palestinskych extremistu, Palestinsky lid se nemuze divit, ze Israel se snazi branit svuj lid. Palestinsky lid (vcetne tech kteri jezdi na dovolenou) si zvolili Arafata jako sveho vudce a pokud se on nedokaze vyporadat se svymi extremisty a Palestinsky lid ho stale podporuje je to vina vsech.
0/0
9.7.2002 16:57

zajic

Kdby byli zvykli cestova prazskou hromadnou dopravou v 60 a 70 letech, vubec by jim to navadilo.
Jak je videt i hrdnni islamsti bojovnici maji slabou stranku. Alespon se tak stavaji trozku lidstejsimi v pohledu ze vzdalene zeme. Ale na devizove prisliby se bohuzel jeste nevzmohli, v tom jsme je v minulosti pretrumfli.
0/0
2.7.2002 23:46

Trape

Však si to sami zavinili
A co čekali? Že jim snad za ty bombové atentáty bude dělán nějaký servis.  Chudáci Palestinci, nemají práci, ale na dovolenou mají, poněkud zvláštní.
0/0
2.7.2002 18:01

Trape

Však si to sami zavinili
A co čekali? Že jim snad za ty bombové atentáty bude dělán nějaký servis.  Chudáci Palestinci, nemají práci, ale na dovolenou mají, poněkud zvláštní.
0/0
2.7.2002 18:01

Trape

Re: Však si to sami zavinili
Pardon, dvakrát jsem to nechtěl.
0/0
2.7.2002 18:03

Jindrich

Re: Však si to sami zavinili
Pochybuji o tom, ze by vsichni cestujici, o kterych je tady rec byli bombovi utocnici. Spis se opet jedna o kolektivni trest a demonstraci sily ze strany Izraele. Tyhle "male radosti" (niceni a blokady cest, huste nesmyslne checkpointy, atd...) maji zneprijemnit zivot radovych palestincu a ukazat jim kdo je tady panem. S temi prostredky na dovolenou: Pripominate mi vyroky velitele SS Heinricha Himmlera na adresu zamoznejsich reckych Zidu cestujicich na smrt ve vagonech 2.tridy a ne v dobytcacich jako jejich kolegove z Vychodni evropy. Je mi z vas blbe.
0/0
3.7.2002 12:27

Jan Jonáš

Re: Re: Však si to sami zavinili
Zvláštní pojetí kolektivní viny - Izraelci můžou kolektivně umírat (a k tomu i cizinci, co se kolem nich v době palestinského teroristického útoku vyskytnou) a Palestinci nemůžpou kolektivně trpět v přehřátých autobusech. Nemáte nějak rozostřenou optiku svého vidění světa.  
0/0
3.7.2002 14:58

jinej Jirka

Re: Re: Však si to sami zavinili
Vas nadhled mi v poslednich prispevcich pripomina prumer brcka ve sklenici tocene zlute limonady... nicmene, co jineho se da od Vas (odemne) cekat  zdravas... mam k mani jeden one way ticket od ck Fatah, nebyl by zajem???
0/0
3.7.2002 18:16

Martin

Re: Však si to sami zavinili
Ježíši ty jseš fakt hlupák!
0/0
3.7.2002 12:31

INRI

Re: Re: Však si to sami zavinili
No dovolte !
0/0
3.7.2002 12:37

Tom Al-Luis

Re: Re: Re: Však si to sami zavinili
0/0
3.7.2002 13:00

Mixela

Východ
Kdo se v těch Mengelech má vyznat. Neotravujte normální lidi, co se rádi pobaví v práci a závažných tématech Východu. Já si myslým, že na dovolenou by měl mít nárok každý kdo si ji můýe dovolit. Podívat se k moři je bezva.
0/0
2.7.2002 16:20

Doktor Mengele

Kradeš moje jméno
Já jsem doktor Mengele ty se za mě vydáváš To ti přijde draho ty šábesdekle
0/0
2.7.2002 16:16

Doktor Mengele

Dovolená s Andělem
Nechápu jak mohlo přežít tolik židů Osvětim, jak se mohlo tolik židů naučit česky a proč všichni z obce přispívají na servereu IDNES Jdou do Synagogy a nevotravujou tady  
0/0
2.7.2002 15:28

Frantisek

Re: Dovolená s Andělem
Protoze jsi jako posera utek do pralesa od rozdelany prace jen co ti zacalo tect do bot. Jako vsichni nackove a fasouni.
0/0
2.7.2002 15:32

Doktor Mengele

Re: Re: Dovolená s Andělem
O mém léčení víte málo. Četl jste Starý zákon? Netvrdím, že jsou věřící Židé špatní. Ale Izrael ovládají nevěřící a to jsou ti kteří utiskují Palestince, proti nimž tak vehementně skoro všichni píšete. Omlouvám se za Mengeleho, chtěl jsem Vás pouze šokovat. Uvědomte si problém blízkého východu v širším kontextu. A nenadržujte Izraelcům, jenom proto že mají podobné zvyky jako Evropané. 
0/0
2.7.2002 16:02

Oi!Skinhead

Re: Dovolená s Andělem
Zaújmavé ako všetka nacistická a komunistická špina podporuje tých posratých Palestínskych teroristov. Vidieť, že všetci extrémisti ako náckovia, fašouni, komouši, anarchokomouši alebo náboženskí fanatici, všetko je to rovanaká špina. KILL EM ALL! NOT NAZI, NOT RED!
0/0
2.7.2002 15:41

JigalAmir

Palestinsky stiznost:"Oni NAS ti fasisticti Zide,nenechaji vybuchovat v kavarnach,autobusech a nakupnich strediscich!To je statni terorismus.Je to okupace!Jak se pak mame dostat s bombou mezi lidi?!"
0/0
2.7.2002 15:19

Vrana

Jak dojemne
jeden by snad i slzu uronil. Teroristicka palestinska verbez si jeste bude stezovat, ze se s nima nehezky zachazi. Co chteli maji mit. At jsou radi, ze je nestrili u hranic jako na pouti, a ze jim nevyhazujou autobusy do vzduchu, coz je popularni konicek Palestincu.
0/0
2.7.2002 15:13

rick

Palestinci - Izraelci !!!
Všechno je to jedna komunita. Bomby, střílení, atentáty to je jejich životní krédo kdo z koho. Takže jaképak dovolenkování, když se neumí ani slušně domluvit dvě země mezi sebou.
0/0
2.7.2002 14:35

Antares

Zlým snem na dovolené jsou Palestinci
Co víc by chtěli, TERORISTI, za současné situace můžou být rádi, že se vůbec dostanou ven. Ideální palestinskou dovolenou je beztak místo v davu Izraelců s náloží u pasu.
0/0
2.7.2002 13:59

Ondrej

Re: Zlým snem na dovolené jsou Palestinci
Vzdyt jsou na to zavedene cestovni kancelare.Napriklad ck Fatah ma v nabidce permanentni seznam akci "last minute". Plus slosovani o ceny.Popularni cestovka.
0/0
2.7.2002 14:14

jinej Jirka

Re: Re: ck Fatah, marketingovy doplnek
jo myslis tu s tim sloganem: "Už si vodtáh, s céká Fatáh?"
0/0
2.7.2002 15:56

Ondrej

marketingova konkurence
Zradila te divka? Nevis, kudy kam?
 "Mas-li malo za pasem, cestuj s nami - Hamasem"
0/0
2.7.2002 18:11

Jindrich

Re: Re: Zlým snem na dovolené jsou Palestinci
Ondreji, co to tady predvadis ? Kde je tva snaha o vecnost ? Opravdu hloupe.
0/0
3.7.2002 12:36

Ondrej

predvadim neco cemu nikdy nebudes rozumet, troubo
Boze, Jindrichu ty jsi ale neskutecne otravny, nudny moralista a diletant, zaprdeny a zakomplexovany posuzovac cerneho humoru. Chtel si vecnost, tak tady ji mas.Vis co s mi temahle otravnyma pouckama muzes. Toho ses mohl chytit jenom ty, koneckoncu, nadhled je pro tebe neco naprosto ciziho, jak tu neustale dokazujes.Kdyby psali vsichni jako ty, bylo by to tu jak primy prenos ze zasedani ustredniho plena. Nuda k ukousani.Aby ses nepo. Nazdar
0/0
3.7.2002 14:26

Velky turista

Videt a zemrit
Kdyby si Izraelske ministerstvo cest.ruchu uvedomilo touhu Palestincu cestovat a poznavat prirodni krasy,pohostinnost civilizovanych kraju,touhu umet cist,psat,pocitat.... zacalo by organizovat poznavaci a vzdelavaci,okruzni  zajezdy autokary .Hned by ubylo zoufalych palestinskych teroristu,kteri za vidinu civilizace obetuji nebohy zivot,protoze podminky a zachazeni vojaku na hranicich je tak ponizujici...cesty zpet nemaji,proto bouchaji...
0/0
2.7.2002 13:54

Antipalestinian

Co zase ti palesntinci buli?
Vzdyt turisticky ruch v jejich podani cile expanduje.Obcas sice exploduje,ale to je chyba zvolene technologie.
0/0
2.7.2002 13:45

Ondrej

"Autobusy smrti"
Ach jo.
0/0
2.7.2002 13:25

Pavel Zatloukal

Propaganda
Diletantum z MF DNES/iDnes byva vytykano, ze jsou podplaceni nemeckou lobby, ze masiruji nase verejne mineni ve prospech Sudetaku atd. Me osobne se ale z clanku podobnych tomuto zda, ze je podplaci spis palestinska lobby.
 
Nejak nevidim v iDnes zminky o strachu beznych Izraelcu chodit do ulic, nakupnich stredisek a tak dale, o obtezovani neustalymi prisnymi kontrolami a o tom, jake to je, kdyz uslysite z nedaleke ulice explozi a pak narek zranenych.
 
Je mi jedno co musi podstupovat Palestinci jedouci na dovolenou. Je mi jedno, jakym strachem prochazeli Nemci choulici se v krytech a neodvazujici se vylezt na ulici v letech 44-45. Nedelejte tu propagandu hrajici na city pod rouskou reportaze.
0/0
2.7.2002 13:11

lukas

Re: Propaganda
pavliku, myslim, ze princip kolektivni viny uz DAAAVNO neplati, a odkazuji se na nej jen diletanti a fasisti ... jako ty ...
0/0
2.7.2002 13:27

Pavel Zatloukal

Re: Re: Propaganda
Ze ne? Myslim, ze pozadavky Landsmanschaftu na financni a majetkove odskodneni a odsouzeni odsunu jako aktu vyhnani maji tak trochu kolektivni podtext.
 
A fasista jsem jako proc? Protoze ty si to myslis? Jen to, ze kritizuju jednostrannou zaujatost nasich periodik, podsouvajicich myslenku, ze Izrael je kolektivne vinen genocidou ubohych palestincu (coz tu zazniva v komentarich celkem casto, jestlipak tito lide podobneho sentimentu jako ty, jsou take fasisti) dela to ze me fasistu? To je celkem pikantni, vzhledem k tomu, ze chci trochu objektivity ve vykreslovani pozic a cinu naroda, ktery utrpel od nacistu (jimz levicovi diletanti rikaji fasisti, pri sve neschopnosti cokoli o svetove historii vedet jsou rozdily mezi temito dvema systemy vladnuti pod jejich rozlisovaci schopnosti, ze "luki") desive ztraty.
 
Takze jeste jednou - kritizuji zjevnou jednostrannou zaujatost a propagandu periodik, deformujicich verejne mineni a zaroven vyjadruji nazor, ze me nezajima "priserne utrpeni" palestinskych dovolenkaru, stejne jako me nezajima utrpeni Nemcu, pikajicich za zlociny sveho rezimu na sklonku valky. Kde je tam podpora fasismu, nacismu nebo vysloveni soudu o kolektivni vine opravdu nevim.
Btw muj mail je mirco@pinknet.cz (koukam, ze iDnes uz ho automaticky nezverejnuje)
0/0
2.7.2002 16:51

jinej Jirka

Re: Propaganda
clanek je z CTK, ta ho temer urcite prevzala z DPA - Deutche Press Agentur, jejiz zpravodajstvi z blizkeho vychodu bylo vzdy propalestinske... jeji reportaze jsou vetsinou vyzdrojovane od anonymu (zastupce palestincu, palestinsky novinar atd., bezejmenne osoby), chybi tam druha strana - izraelska, cele to ma vyvazit asi posledni odstavec (kde aspon konecne pouzili slovo terorista misto radikal...)
0/0
2.7.2002 13:28

Toomas

Re: Propaganda
To máte tak. Každému je sympatický někdo jiný. Sveřepí zastánci Palestinců by určitě měli námitky proti vámi navrhované reportáži na téma život v izraelských městech těchto dní.
Ale buďte také trochu tolerantní a nesuďte reportáž jen proto, že vypráví o lidech, jež patří k národu, který považujete za zdroj napětí v oblasti. Dle mne je docela věcná a realitu popisuje nezkresleně. Nikdo zde přímo neříká, že Izrael je oním velkým zlem a nebozí Palestinci jsou v právu. Ani tomu není naopak. Závěry, které si z toho uděláte, jsou zcela na Vás. A přesně to je znak dobré reportáže.
0/0
2.7.2002 13:30

lukas

Re: Re: Propaganda
Jo, presne tak ... bohuzel tu jsou fanatici, kteri kdyz vidi ze nekdo rika neco jinyho, tak ho hend maji za fasistu, antisemintu, apod ...
0/0
2.7.2002 13:43

Pavel Zatloukal

Re: Re: Re: Propaganda
No to by me vazne zajimalo, jestlipak ty jsi ten lukas, co me bez jakehokoli duvodu hned ma za fasistu (viz par komentaru vys) >-))))  Ze by ses pokousel o psychologicky autoportret? >-)
0/0
2.7.2002 17:04

Pavel Zatloukal

Re: Re: Propaganda
Rad bych upozornil, ze ja takove reportaze nenavrhoval, ani po nich netouzim (hrani na city nepovazuji za seriozni reportaz). Jen jsem poukazoval na to, ze kdyz se neco takoveho objevi, je trosku jednostranne a fadni. Proste ze vidim stale jen a jen jednu variantu.
0/0
2.7.2002 16:56

Petr

Třetí ríše....
....byla proti tomu pionýrský tábor!!!!Jeden pán ve 40. letech měl udělat svojí práci pořádně a dnes by byl klid!!!!Je fakt,že Žid předčil svého úhlavního nepřítele a to nacisty!!!
0/0
2.7.2002 13:06

Kraken

Re: Třetí ríše....
Co na to říci? Příspěvky lidí s IQ pod 50 by neměly být publikované!
0/0
2.7.2002 13:11

Pavel Zatloukal

Re: Třetí ríše....
Panacku, vis aspon trosku o cem mluvis? Kez by ses do toho pionyrskeho tabora mohl podivat na par tydnu a vsechno si pekne vyzkouset na vlasti kuzi, ktera by se jiste jako stinitko na lampe vkusne vyjimala
0/0
2.7.2002 13:18

Filip

Re: Re: Třetí ríše....
Hehehe, hezky. Tak tak. :-)
0/0
2.7.2002 14:05

JigalAmir

Potka Usama bin Laden Jasira Arafata a pta se ho:"Jasire jak to delas ze te nepovazujou za teroristu,podporuje te OSN,EU mas Nobelovku za mir??!!!"Jasir na to:"Usamo,ja na rozdil od tebe zabijim JENOM Zidy!!!"
0/0
2.7.2002 13:03

lukas

Re:
no to je dost ubohy, pokud sis nevsiml, tak zabiti zida se na zapade bere jako vetsi zlocin nez zabiti ne-zida ... tak si to preber brouku
0/0
2.7.2002 13:28

Šílený klokan

Re: Re:
Stačí si přečíst Jigalovy názory na chatu idnes. Je to otevřený sionista a stoupenec Likudu, který také volí. Otevřeně hlásá vyhnání Palestinců a když ne do moře, alespoň do okolních států. Ani se jeho vtipu nedivím. Nacista by zase dělal fórky na Židy. Sionismus je totiž formou rasismu a setká se s ním každý Čech, který stráví delší dobu v Izraeli.
0/0
2.7.2002 14:06

Ondrej

Re: Re: Re:
Dost mych znamych uz v Izraeli bylo a obavam se ze jejich dojmy z tebe cini ublizeneho zoufalce...dokonce meli to stesti a nepotkali se v kavosce s Palestincem, ktery o zahaneni do more ma opacne predstavy.Takovej malej detail.A nacista na Zidy zrovna "forky" nedela.Analyzatore rasismu
0/0
2.7.2002 15:23

petr k.

okupacni teror
je to valka kterou izrael vyprodukoval,je to statni terorismus,
palestinci jsou zoufali,dokud se izrael nestahne ze zapadniho brehu(mluvim o jejich legalnich i ilegalnich osadach),neprestanou ti nejzoufalejsi palestinci,z kterych se logicky stali fanatici terorisovat izraelce atentatama.to je logicke.
Je to arogance moci,ponizovani a v plne  siri aparthaid.
0/0
2.7.2002 13:01

JigalAmir

Re: okupacni teror
Je tu jeden malej detajl!A to ze arabskej teror existoval i pred obsazenim Judee,Shomronu,Benjaminu,Etzionu a Gazy!Teror Arabu vuci Zidum existoval i pred vznikem statu Israel!Hrdinni Palestinci vstupovali do jednotek SS zatimco ti zli Zide bojovali na strane spojencu!Ti hodni Arabove napadli Israel den po jeho vzniku!Neuznali Jerusalem jako mesto pod mezinarodni spravou,zahajili blokadu Zidu v Jerusaleme.Nechali tam 2 500 Zidu umirat hlady.150 000 Zidu bylo v Arabske casti diskriminovano,ponizovano a sikanovano!Krome Egypta a Jordanska,zadny islamsky stat neuznal Israel!(EG. a Jor. byly prinuceni uzavrit mir JEN vojenskou prevahou Israele)!Temer vsechny islamske staty maji zajem na likvidaci statu Israel!U vetsiny je to i soucast oficialni zahranicni politiky!Nebo si snad myslis,ze se maji nechat Zide vyhladit od Arabu v cele s Palestinci a pak si stezovat u OSN?!
0/0
2.7.2002 13:46

Šílený klokan

Re: Re: okupacni teror
Ano, Palestinci bojovali v jednotkách SS, ale stejně tak Slováci, Maďaři, Rumuni a další. Já teda vím i o teroru židovském ještě před vyhlášením Izraele. Ale to je teď úplně jedno. Neustálé hádání kdo koho první a proč utiskoval jsou bezpředmětné.
0/0
2.7.2002 13:58

Oi!Skinhead

Re: Re: Re: okupacni teror
FUCK OFF MUSLIMS! Moslimovia, to je fanatická zberba s ktorou sa nedá normálne jednať. Treba ich len mlátiť, ako keď Skinheads v Anglicku mlátili v 69 Pakistáncov. PAKI BASHING! REMEMBER THE SPIRIT OF 69! Oi!
0/0
2.7.2002 14:47

demokrat

Re: Re: Re: okupacni teror
Máš pravdu, že hádání kdo koho první uhodil je bezpředmětné. ALE! Za vlády Jicchaka Rabina a posléze Ehuda Baraka se věci daly do pohybu, palestincům byly učiněny významné ústupky a vše mohlo klidně pokračovat až do skutečné instalace nezávislého státu. Celá akce ztroskotala na eskalovaném teroru, který rozpoutali palestinci právě v době uvolňujících se poměrů. Tato vlna teroru vedla k pádu E.Baraka a ke zvolení Ariela Šarona se všemi současnými souvislostmi. Jsem přesvědčen, že vládnoucí palestinská klika ve skutečnosti nestojí o samostatný stát, že jí daleko více vyhovuje současná situace nestability, kdy čerpá pomoc od Iráku, Íránu, všelijakých Muamarů a jiných muslimských kamarádů, nemusí organizovat  soustavnou práci svého lidu. Tento lid asi taky žádným pracovním nadšením neoplývá, mnohem raději stříli z kalašnikovů do vzduchu při protiizraelských demonstracích. A to, že mají těžkosti při cestách na dovolenou - ať si za ně poděkují mučedníkům od al aksá, fatáhu , hamasu a jak se všichni to dobytci jmenují !  
0/0
2.7.2002 15:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.