Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chtějí dítě, ale na sex nemají čas

Některé děti přijdou na svět ze zkumavky jen proto, že jejich rodiče nejsou s to je počít přirozeným způsobem. Ne že by nemohli. Prostě spolu nemají sex, respektive mají ho tak málo, že to na zplození potomka zřejmě nestačí. Fenomén, který je zatím tabu i v lékařských ordinacích, potvrdilo několik žen, které absolvují umělé oplodnění. Lékařům se však s něčím takovým nesvěří. Ze strachu, že by je vyhodil, a především ze studu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
1.7.2002 9:52

D'bel

Rada
Panove kdybyste misto u komputoru lezeli radeji u "diry" tak byste mozna i zvladli nejakeho toho potomka. Co vy nato?;-)))
0/0
29.6.2002 5:17

j.

blablabla
cozeee???
0/0
28.6.2002 19:54

josef egert

???
co je to za lidi kdzž namají schopnost šoustat?
0/0
28.6.2002 16:23

Boris

Mikrovlnný urychlovač
Pertnerům, kterých se týká uvedený problém, nabízíme ve světě jinak běžně používaný Stevensonův mikrovlnný urychlovač. Tento přístroj připojíme svorkou + na úd partnera a partnerce zavedeme do vaginy krokodýlek -. Celý mikrovlnný urychlovač připojíme na napětí 220V. Výsledek je nečekaný. Partner i partnerka se zmítají v divém reji a co trvalo 5 i více minut je hotovo během několika vteřin. Úspěšnost je stoprocentní. Nenašel se zatím jediný pár, který by potřeboval celý proces opakovat. Případné zájemce zařadíme do pořadníku.
0/0
28.6.2002 14:48

Ape

A k čemu dítě ?
Proboha a proč tito lidé vlastně chtějí dítě ? Když nemají dnes čas, potom ho budou mít ? !!!! 
0/0
28.6.2002 12:00

Lída

Dítě?
Když nemají čas na zplození dítěte, tak jak budou mít čas na jeho vychování. Přemýšlejí i o tom ?!!!?
0/0
28.6.2002 11:47

mclane

jsem tu pro ně
tak já řešení mám. Mám dost času tak jsem schopen klidně za těmito ženami, které chtějí potomka a manželé jsou v práci nebo na cestách, dojet a ve spolupráci s nimi se o zdárné početí pokusit. Samozřejmostí je pak opakování až do zdárného konce.
0/0
28.6.2002 11:20

Ape

Re: jsem tu pro ně
Tajně doufám, že to myslíte žertem. Pokud se však mýlím, tak počít dítě s chlapem tak vysokého IQ by velký zájem nebyl.
0/0
28.6.2002 12:03

Re: Re: jsem tu pro ně
Oni ti jejich podnikající "jonákové" nemusejí být o nic chytřejší:))
0/0
28.6.2002 12:44

Jorgen

Kato
To prázdno znamená co na to říct. Vubec nevíš co tohle obnaší. Ženám hradí pojištovna jen asi třicet ampulí v kazdém ze tří hrazených pokusů a mužům nehradí vůbec nic. Běz se podívat třeba do Izralele jak tam jsou s umělým oplodněním daleko a kdo komu co hradí a taky do jiných států, třeba Evropy... A vzpamatuj se...
0/0
28.6.2002 9:53

Jorgen

Kato
0/0
28.6.2002 9:46

Jorgen

Re:Děkuji
Leontýno, víte neznám souvislosti toho vašeho rozhodnutí jít na umělé oplodnění, ale ja s tímhle mám své zkušenosti. Víte, možná vám tam poradí, protože jsou tam vesměs ochotnější lidé, jak v kdekterém statním špitále. Tyto soukromé kliniky co se zabývají umělým oplodněním se snazí mít ke svému pacientovi opravdu profesionální přístup a nezačnou vám nadávat. Náš zákazník náš pán. Takže buď si vás vezmou jako svůj business(což nemusí hned znamenat peníze) a nebo vám i poradi. Záleží jaký máte problém. Centra asistované reprodukce nejsou psychologické oddělení nebo sexuologie, jsou to specializované kliniky. Víte existují metody jak rozpoznat jestli má chlap dostatek spermii nebo ne a jaké jsou kvality, tudíž když tam přijdete a oni zjistí, že jich má dostatek tak budou hledat problém ve vás a pokud i vy jste relativně zdravá tak není problém počít dítě, tak vám možná zkusí dát ty vitamíny nebo jak jste psala. Ale jistě že můžou existovat jisté anatomické specifika, které znemožňují početí. Ale o tom nejlepe vědí tito doktoři. Vám poradili vitamíny a práškem proti únavě. My jsme navštívili tyto kliniky po dvou letech milování a nešli jsme si tam pro nějaké léky. My jsme si tam šli pro naději, že budeme mít dítě a pro jistotu, že jsme zdraví. Bohužel zdraví jsme nebyli, tedy já. A věřte mi, že každý chlap se těžko smiřuje s představami, že bude mít možná jednou adoptované dítě. Každý chce mít svoje. Prošli jsme si celé kolečko od klasického sexuologického oddělení přes operace až po umělé oplodnění (Tese). Nebyla to cesta jednoduchá, ale my stále věřili, že na konci této cesty bude dítě. Přálo nám stěstí a ze tří dobře se vyvíjejícíh oocitů manželce nakonec zavedli jen jeden, který se snad zázrakem uchytil. Nedovedete si představit ten pocit štěstí, který přišel, když se na testu ukázalo, že je manželka těhotná. Stálo nás to 40 tisíc, ale tyhle peníze nic neznamenají vůči tomu malemu stěstíčku co nám doma běhá. Ale znám páry, kteří takové štěstí neměli a už v pokusech utopili i přes 120 tisíc. Jasně je to případ od případu a ikdyž peníze v tom hrají určitou hlavní roli, není to o penězích, spíš o naději a štěstí, že bude díte. Dnes by mi ani nevadilo, že bych měl dítě adoptované a myslím, že je hodně mužů, kterí se s tímto musí smířit. Jak jim asi je, když čtou tento článek. Ale řeknu vám jedno, většina těch lidí co tam jde na umělé oplodnění má nějaký problém a většinou nejde o to, že spolu málo spí a to že spolu má někdo problém spát, je problém těch dvou lidí a né nějakého umělého oplodnění. Spíš by se měli zamyslet psychologové a hlavně sexuologové jak působí na tyto páry, co kvůli práci nemají čas na to prožít spolu nádherný sex a pokud sex vůbec spolu prožijí tak jen ten 30 sekundový a kdoví jestli je i s mužovým orgasmem. Ale po mých zkušenostech se sexuologii se nedivím, že tam nikdo nejde a jde rovnou na umělé oplodnění. Alespoň moje zkušenosti se sexuologii a s tamním přístupem k pacientům jsou v tomto směru dosti netaktní a neetické. Víte vitamíny vám můžou pomoct, ale v dnešní uspěchané společnosti asi bude přibývat párů, které spolu žijí jen před televizí nebo v supermarketu, místo toho aby si udělali výlet do lesa a tam se třeba pomilovali. Potom se snaží hledat tu cestu v práškách, které samosebou vyprodukovala tato šílená spolenost. Zamyslete se nad tím jak vlastně žijete a třeba pak vám tohle početí půjde líp a pokud je opravdu problém ve vás, myslím anatomický a nebo u muže(spermie), potom se vám omlouvám a přeji vám hodně štěstí v pokusech v nějakém tom centru asistované reprodukce.
0/0
28.6.2002 9:42

Šťoura

Re: Re:Děkuji
Napsal jste to sice trochu zdlouhavě, ale jinak Vám to podepíšu. Máte naprostou pravdu a situaci jste zhnodnotil naprosto přesně. ( P.S. V oblasti PC jsem naprostý laik. Jak tam, prosím, zadáváte " smajlíky "? Já to neumím. Díky a zdravím. )
0/0
28.6.2002 9:52

Jorgen

Re: Re: Re:Děkuji
Snažil jsem se psát o realitě a nežiju v "jedna bába povídala" .... jinak ten šmajlík se tam zadá když ťuknete na nejakou ikonku co je pod políčkem kam píšete váš text. P.S.: A musíte mít nastaven prohlížeč tak aby vám zobrazoval obrázky v prohlížeči, tudíž i ikonky...
0/0
28.6.2002 10:07

Buml

Re: Re: Re:Děkuji
Smilíka zadáš tak. že na místo kam ho chceš dát klikneš miší, tam se ti objeví kurzor a pak klikneš na vybraného smailíka  a je to
0/0
28.6.2002 10:13

Šťoura

Re: Re: Re: Re:Děkuji
Děkuji za radu. Ještě bych rád věděl, kde se ti smajlíci dají sehnat.
0/0
28.6.2002 16:13

lukas

Re: Re: Re: Re: Re:Děkuji
ty smajliky chodi jenom ve windowsim exploreru - tedy jeste pred casem jsem bezel jenom na linuxove mozille a netscape6 a nic, pak jsem sedl taky windows a problem byl vyresen :-).
0/0
28.6.2002 16:36

Re: Re: Re:Děkuji
proboha oocyt se pise s ypsilon...
0/0
28.6.2002 20:16

Leontýna

Re: Re:Děkuji
Milý Jorgene,
Děkuji Ti za tvoji milou odpověď. U nás ty problémy jsou spíše z manželovy strany - přetrvávající silné pracovní vypětí se odrazilo nejen v totální nepotřebě sexu, ale i ve špatné kvalitě spermatu. Přesto si oba moc přejeme mít miminko... Zmíněný Carnitargin byl pro mě velkým překvapením především proto, že jsem byla odkázána na jedno z center asistované reprodukce již za účelem stanovení konkrétního data, kdy by se mělo začít pracovat na umělém oplodnění. A najednou mi tu svitla ještě naděje, která by nám vlastně vyřešila  vícero problémů naráz. Chápej, pořád bych přece jen volila možnost nechat všechno jít přirozenou cestou. Každopádně díky za odpověď a hodně štěstí.
0/0
28.6.2002 10:53

Jorgen

Re: Re: Re:Děkuji
Milá Leontýno,
všechno není tak jednoduché jak se na první pohled zdá. Veřím, že i ten váš příběh bude mít šťastný konec a kdyby jste potřebovala poradit víc i mimo tyto reakce a já budu schopen poradit, můžete se na mě obrátit do mejlu přes ....seznam.cz.
Hezky den a pozitivní myšlení
0/0
28.6.2002 12:16

Šťoura

Co dělat ?
Vážené dámy, vážení pánové ! Pokud máte malou frekvenci pohlavních styků, udělejte to jako v hokeji nebo fotbalu, a to podle hesla : " NEDÁŠ ?! DOSTANEŠ !!!
0/0
28.6.2002 9:25

Fluke

Zprisnit kontrolu pred umelym oplodnenim!
Naprostej souhlas s predchozimi prispevky. Kdyz si lidi nedokazou najit cas na to, aby se spolu mohli milovat, jak by chteli najit cas na to, aby mohli ZODPOVEDNE vychovat dite??????? Kdyz to nejde po praci, tak si naplanujte spolecnou dovolenou u more, kde muzete sukat jak kralici bez stresu. Ale pokud bude argument, ze se nemuzete utrhnout z prace, tak NEMATE PRAVO mit dite. TO totiz opravdu potrebuje hodne vaseho casu, vite? Zivot je otazkou priorit, nejde mit vsechno.
0/0
28.6.2002 9:22

Hardworker

Re: Zprisnit kontrolu pred umelym oplodnenim!
Fluke ty troubo, nevíš o čem mluvíš.
Je vidět, že s prací nemáš moc zkušeností. Zkus to být v práci od rána do večera a pak po osmé večer mít sílu a chuť na sexuální radovánky. To není o tom, že pro práci není čas. Ale o tom, že po práci není energie. A o tom, kdo má či nemá právo mít dítě laskavě nech rozhodovat matky a otce, ne nějaké komise či jiné tribunály. Naopak ti, kteří tvrdě pracují a mají dítě, jsou pro tento stát větším přínosem, než ti, kteří hledí být ve 3 doma z práce  a jít pokud možno hned do hospody - bohužel tihle méně pracovití a méně inteligentní lidé se "množí" mnohem lépe. Ti, kteří tvrdě pracují a vštěpují i svým dětem hodnoty jako pracovitost, píle a zodpovědnost již od malička, ti mají mnohem méně energie na to, aby zakládali rodiny. Přitom právě pilní a pracovití lidé pomáhají tomuto státu existovat. Pokud zde bude jenom zástup natažených dlaní o sociální dávky a nikdo s chutí do práce - je po nás. Po všech   
0/0
28.6.2002 11:41

johnbook@atlas.cz

Re: Re: Zprisnit kontrolu pred umelym oplodnenim!
Hardworkere, ty troubo,
co to tady slintáš za nesmysly? Koukám, že pracuješ tak,  že ti to ničí mozek. Tvoje "tvrdá" práce musí být "náročná", protože ne každý si může dovolit v pracovní době číst a psát maily. Já na to mám čas až po práci a doma. Ne na služebním PC.
Navíc si ve svém plkání protiřečíš. Jak chceš svým potomkům bý tím kdo "tvrdě pracuje a vštěpuje i svým dětem hodnoty jako pracovitost, píle a zodpovědnost již od malička" a tím, kdo má zároveň mnohem méně energie na to, aby zakládal rodinu. Tzn., že nebude mít ani čas na výchovu těchto dětí. Sám píšeš, že namáš náladu když přijdeš večer utahaný z práce. A co budeš dělat, když na tobě bude chtít dítě to či ono? Nic, odbydeš ho. Nejenže bude strádat, ale ještě z něj vyroste pěknej rozmazlenej parchant, protože budeš své svědomí uklidňovat tím, že ho zahrneš materiálními statky. 
Je-li víc takovýchto potencionálních rodičů, chraň nás ruka Páně před takto vychovanými dětmi.
Na závěr jednu radu. Místo planého žvanění na netu jdi domů a pořadně ošu.ej manželku. 
0/0
28.6.2002 17:08

Wolfik

Re: Re: Re: Zprisnit kontrolu pred umelym oplodnenim!
Pro johnbook.Tak toto byla velice vystizna odpoved "tvrdasovi".Hardworker je presvedcen ze kdyz bude v praci 15 hodin denne tak bude s velkou laskou jeste vychovavat dite.Clovek ktery si nedokaze rozlozit svuj cas na pracovni a oddychovy by chtel vychovavat deti a jeste k tomu jim vnutit svoji pochybnou teorii o praci,zabave a odpocinku?On by z nich udelal pouze pracovni kombajn na vyrobu penez.Zivot je ale uplne o necem jinem vazeni.Johnbook to spravne vystihl.Diky!
0/0
28.6.2002 20:10

Harddriver

Re: Re: Zprisnit kontrolu pred umelym oplodnenim!
Hardworkere Ty jsi uplny blb ktery nevi ani co je prace ani co je pozitek ze sexu.Ja jezdim s kamionem po cele Evrope a kdyz prijedu po tydnu ci ctrnacti dnech domu utahany(Ty ovsem nevis co to je)tak ver nebo never sex je u mne na prvnim miste.Ale ne takovy sex jako (pravdepodobne)provozujes Ty!To neni sex 7 vterin a dost.Ovsem co je to prace,sex a odpocinek,to Ty uz asi nikdy nezazijes.Lituju Te.Sex je dedicny.Jestlize ho vase rodice nezazily s nejvetsi pravdepodobnosti ho nezazijete ani vy.A vase deti...???
0/0
28.6.2002 20:43

Radek Jež

:-)
Hmmm, tak to je tedy dobrý. Někteří lidé to dělají a děti mít nechtějí a jiní to nedělají a děti mít chtějí... To je dobrej Kocourkov...
0/0
28.6.2002 9:22

laco

Jasné vyhranění slov
Když někdo na Ostravsku řekl, že někoho vydupal tak to mělo dvojí význam. Jednak mohlo jít o soulož a jednak mohl někoho obelstít. Teď teda to slovo bude mít pouze jeden význam.
0/0
28.6.2002 9:20

Jana

Volba
Možná se mýlím, ale ten kdo nemá čas na sex  a má čas na práci ( karieru) je vlastně chudák. Je to jeho volba a  šílený odklon od přírody . Jak asi bude mít čas to dítě vychovávat, být schopen se obětovat,slevovat ze svého pohodlí. Měl by se nad sebou zamyslet a zeptat se sám sebe , kam vlastně kráčí ??
 
0/0
28.6.2002 9:19

jindřich

Re: Volba
Ano, jsi žena, která ví o životě své. Ditě vyrobené lékařskými manipulacemi je něco jako špatný vtip. Kdyby ses' drahoušku rozváděla, anebo hledala nového partnera - zde máš prvního nápadníka> jk@yo.cz
0/0
28.6.2002 16:35

kfe

Tak už víte, co je to občanská solidarita?
Je to, když 2 nemají čas souložit, tak se společnost složí na inseminátora.
0/0
28.6.2002 9:17

Buml

Dítě bez sexu!!! Jen v krajní nouzi!
Jestli-že jsou u ná páry a věřím že jsou, které nemají čas na sex tak se obávám že nemají ani právo na to mít malé mimčo. Jestli-že lidé kvůli kariéře kašlou na základní potřebu páru a tou by mělo být zplození dítěte tak se bojím kam naše společnost spěje! Já sám jsem podnikatel a s mojí manželkou jsme si našli jak čas na sex kvůli zplození dvou malých "potvůrek" a najdem si i čas na sex pro radost. Já pracuji v noci když malželka spí a já spím když se maželka celý den ohání okolo dětí a přesto nám to funguje. Netvrdím, že nepřicházejí krize ale to už hold k tomu společnému životu patří. Lidi uvědomte si že peníze a kariéra nejsou to jediné v životě! Pokud chcete zplodit a hlavně poté vychovávat mrňousi musíte si na to udělat čas jinak to nemá význam!
0/0
28.6.2002 9:12

rejpalzhor

to je smutný
snad tak nedopadnu
0/0
28.6.2002 9:12

pavel

nemaj cas na delani deti ale na jejich vychovu si ho najdou ?
to sem zvedavej jak to udelaji. mit dite je neco vic nes si rict heled udelame si malyho colka.
0/0
28.6.2002 8:54

Kato

Impotence, sterilita a vychova deti
Ktera si ho nepostavi, ta si ho nezaslouzi a kdo je liny si dite sam udelat, ten uz teprve ne! Pokud rodice selhavaji jiz v tom nejprimitivnejsim, tak jak muzou byt tem detem zivotnim vzorem? A co vsechno se jeste bude platit ze spolecne kasy zdravotniho pojisteni?
0/0
28.6.2002 9:17

Leontýna

Děkuji
Konečně se někdo o tomto problému rozepsal. Máme s manželem naprosto stejné problémy. A opravdu jsme již požádali o umělé oplodnění. Pokud můžu poradit párům, kterých se to týká - nestyďte se a proberte to s lékařem. Možná se ještě i můžete dočkat příjemného překvapení. Tím naším překvapením bylo zjištění, že ještě může pomoci Carnitargin (v ampulích, čistý nebo s doplňkem Chromu, cena 230,-Kč za balení po deseti ampulích). Zkuste se o tomto medikamentu zmínit svému lékaři. Zahání únavu, nabíjí energií, zlepšuje kvalitu spermatu a dokonce má i blahodárný vliv na odbourávání tuků a snižování hladiny cholesterolu. V přiměřených dávkách ráno a večer 1 ampule spolu s  1 tabletou vitamínu Centrum denně po dobu 30 dnů se možná může stát i zázrak. Přeji všem hodně štěstí a hodně trpělivosti. Neházejte flintu do žita! Vždyť nakonec ... kdyby nezbývalo než umělé oplodnění, ani to dnes už není žádná hrůza. Hlavně abychom se měli rádi. No ne? 
 
0/0
28.6.2002 8:42

miro

Re: Děkuji
Mila Leontynko, Tvuj prispevek je obycejna reklama. Doufam, ze redakce Ti posle fakturu ! 
0/0
28.6.2002 11:20

Leontýna

Re: Re: Děkuji
Jseš vedle jak ta jedle....
0/0
28.6.2002 11:48

jirkal

Ale kdepak !!
To si jenom redaktorky Idnes, ktere se pro samy feminismus k panskemu prirozeni nedostanou, racionalizuji sve komplexy. (Jestli ono to nebude tim, ze feministicke nazory maji na erekci zhoubny vliv.) Normalni lidi ale sukaj, mile damy ! Bezte se podivat, chlapum stojej a zensky to chteji ! Lidi sukaj dokonce i kdyz jsou utahany z prace, o jaky se vam v redakci ani nesnilo. A mozna tomu nebudete verit, ale nektera zenska pred tim klidne doma uklizi a chlapovi vari a pere.
0/0
28.6.2002 8:40

Marek

Re: Ale kdepak !!
Tak takovou ženskou bych nechtěl. Mně oprsklé feministky mnohem víc rajcují než přitroublé domácí puťky. Mám za sebou jedno manželství s puťkou, no a po čase nuda. Prostě pak jednou okolo prošla jedna taková čilá, chytrá, sexy a emancipovaná - s pěkně prořízlou pusou - a bylo to. A můžu říct, že taková aktivní dračice je (nejen!) v posteli to nejlepší, o čem se chlapovi může zdát :-)
0/0
28.6.2002 11:11

Petr

Hmmm....
....já sex přímo miluju, takže nevím, kam na to ti redaktoři chodí...
0/0
28.6.2002 8:14

Pepa

Fuck, fuck, fuck fuck fuck!
To je sileny, ja bych soulozil kdybych moh a voni muzou a nesoulozeji...
0/0
28.6.2002 8:06

Franta

Re: Fuck, fuck, fuck fuck fuck!
A vo vo vo tom to je!
0/0
28.6.2002 9:08

hovnival

...
U nas je to opacne, deti nechceme, ale na sex mame vzdycky dost casu. Po praci je to nejlepsi relaxace a zabava......
0/0
28.6.2002 1:06

krysar

bulvar hadra
je videt, ze zurnalisti na iDNES skutecne sex neprovozuji a misto toho pisi jen takove ... co je krasnejsiho nez nezne milovani ???
0/0
28.6.2002 0:22

Kanec

Re: bulvar hadra
Jo nejlepsi je, kdyz se jemna souloz zvrhne v prachsprostou m.....u! To ja nejradeji!
0/0
28.6.2002 6:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.