Diskuze

V Praze se opět střetly tramvaje

V Praze se podruhé během čtyř dnů srazily tramvaje. Při dopolední nehodě v zastávce Ruská ve Francouzské ulici byly lehce zraněny tři ženy. Tramvaj číslo 22 tam narazila na zastávce do stojící soupravy číslo 4. V pondělí do sebe v Modřanech najely čtyři tramvajové soupravy, tři lidé byli zraněni velmi těžce. Příčinou čtvrteční srážky byla podle policie technická závada brzd na soupravě jezdící mezi Bílou Horou a Hostivaří.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zajic

2. 7. 2002 5:06
To je cestina - stetly se ... dve bojove jednotky, nebo fotbalova muzstva.
Zde se jedna o: "srazku" nebo "havariji". Nejsem hnidopich, kazdy se muze prepsat, ale takovych casto nesmyslnych vyrazu se v novinach vyskytuje stale vice. Chudaci skolni deti. Ve skole s nauci ceskou gramtiku, prijdou domu, prectou si noviny a veskere vedomosti jsou v haji.
0 0
možnosti

Jivo

29. 6. 2002 14:10
Tramvajaci
Nebude to taky treba tim, ze ridic autobusu musel mit donedavna 2 roky praxe s nakladakem a ridic tramvaje nemusi mit ani papiry na motorku. Jezdil jsem nedavno primestskym busem a pracovni doba 12hodin je bezna. Je to dost unavujici a doby rizeni to splnuje pouze vetsinou, ale jde to. Ted jezdim kamionem a sem v aute i sest dni skoro nonstop.
Ja si myslim, ze tak 80% problemu s ridici Tramvaji je pouze jejich odbornost a znalost zakona o doprave. Ono nepkati ze Tramvaj ma vzdy prednost o cem me dost casto (ne vetsinou, ale casto) jejich ridici presvedcujou.
0 0
možnosti

Pongo

1. 7. 2002 3:26
Re: Tramvajaci
Zřejmě nevíš, o čem mluvíš. Řidiči tramvají jsou pravidelně přezkušováni nejen ze znalosti zákona č. 361, ale i z vnitřních předpisů a odborných znalostí. tramvaj má přednost zhruba v 80% případů, ale ono je občas pro řidiče aut problém použít takové to malé zařízení, co je na levém okénku. Říká se tomu zpětné zrcátko...
0 0
možnosti

mar

28. 6. 2002 14:50
Brzdna draha tramvaje
Brzdna draha tramvaje na suche koleji je pri rychlosti 40km/h a zatizeni na polovic 48 m. auto to zaflekuje prakticky na 10 metrech. Ted pri vyssich teplotach se tato brzdna draha zvysuje, proste to sklouzne a je to. A to u novejsich tramvaji je tato brzdna draha jeste vyssi. Takze si myslim, ze srazka na Moskevske je sklouznuti.
0 0
možnosti

Karel Kilián ml., kkml@1pcrevue.cz

28. 6. 2002 8:17
bylI lehce zraněny tři ženY.
"byli lehce zraněny tři ženy" - tohle se snad učí už na základce, ne? Shoda podmětu s přísudkem, podmět je ženy a přísudek byly.... * Jinak koukám, že jezdit tramvají se fakt vyplatí - za dvanáct kaček se může člověk nechat zmrzačit nebo dokonce i zabít :)
0 0
možnosti

Mirek

28. 6. 2002 9:13
Re: bylI lehce zraněny tři ženY.
Tím "zmrzačením nebo dokonce zabitím" myslíte to odřené koleno?
0 0
možnosti

hero

27. 6. 2002 22:46
0 0
možnosti

Petr

27. 6. 2002 17:42
Taky si všímáte, že všechny nehody jdou většinou v krátké době po sobě?
0 0
možnosti

Šťoural

2. 7. 2002 14:30
Re: Taky si všímáte, že všechny nehody jdou většinou v krátké době po sobě?
Ne, jenom je zrovna "moderni" o tom psat... Novinari uz byli celi nesvi, ze dva dny zadna tramvaj nebourala. Nastesti je to snad zas brzo pusti.
0 0
možnosti

Klémík

27. 6. 2002 16:38
reportéři i-dnes jsou totální idioti!!!
Reportéři z i-dnes už se zase ze sebe snaží dělat Blesk nebo Super. Copak jim doprčic nedojde, že takové malé nehody jsou naprosto běžné a stávají se téměř denně? To chtějí opravdu psát o každé z nich nebo jim jde o něco víc!Taková skandalizace DP taky není k zahození, že?
0 0
možnosti

ahoj

27. 6. 2002 16:55
Re: reportéři i-dnes jsou totální idioti!!!
ty taky
0 0
možnosti