Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hoch je po útoku spolužáků v nemocnici

Brutální útok tří spolužáků odnesl patnáctiletý hoch z Chodova na Sokolovku těžkými zraněními. Na chirurgickém oddělení sokolovské nemocnice bude ležet téměř měsíc s mnohočetnými poraněními hlavy, hrudníku, ramen a krku. Podle policie tři chlapci a jedna dívka svého spolužáka v úterý odpoledne přímo před jednou z chodovských základních škol bez jasného důvodu zbili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Palmexman

Nezdá se mi to
Lidi neblázněte - jak jste přišli na to, že to mohli být cikáni?! Přečtěte si pozorně tu pasáž, kde se píše o tom, že útočník hodil po napadeném svazkem DESETI klíčů! - Nevíte, od čeho by tak mohl mít cigoš tolik klíčů?
0/0
28.6.2002 16:50

celestýna

ono to začíná už v rodinách
Jsem pro přísnější postih  a snížení hranice pro postrestání dětí. Větší sankce, pokud někdo vychovává dítě tak, že se ničeho nebojí, ubližuje ostatním a místo toho, že ho rodič usměrní, tak ho ještě pochválí popř. si na někoho došlápne. Pak bych v prvé řadě sankciovala rodiče, kvalifikovala bych to jako trestný čin a ať si jde za dítě sednout rodič, který ho vychovává k tomu, aby neuznávalo nějaká práva těch druhých. A navíc jsem pro snížení trestné zodpovědnosti hranice. Navíc čemu se divíme - jak můžou být děti lepší než dospělí, když někteří lidé si myslí, že si můžou beztrestně všechno dovolit a když se zrovna špatně vyspí, tak jsou schopni na ulici se pohádat s kdekým, popř. mu i nafackovat. Děti jsou prostě odrazem vztahů a výchovy v rodině popř. ve škole.
0/0
28.6.2002 8:31

matylda

moc se mi líbí,
že všichni vědí, že se jednalo o cigoše. Já to teda z článku nevyčetla, a jestli si myslíte, že mezi bílými puberťáky podobné terorizování neexistuje, tak mi řekněte, kam jste chodili do školy. Moje děti chodily do normální školy v Praze a taky jsem musela vysvětlovat jejich spolužákům co je to férovka a že do ležících se nekope. Sněd že jsem ženská, přežila jsem to pouze s označním "kurvo neser se do nás". Dotyčný byl dobrý žák z tzv.dobré rodiny. Fakt je ale, že kopat přestal.
0/0
27.6.2002 16:47

Travis Bickle

44.Magnum
Jediné řešení.
0/0
27.6.2002 15:30

lokutus

?"IDNES"?
Zajímalo by mě, kdy IDnes upřesní informace. Sice jsem z Chodova, ale nic o tom nevím, i když se dá předpokládat, že to byli cikorky!
0/0
27.6.2002 15:25

jana

strach
Jsem z Chodova a i ja jsem presvedcena, ze se jednalo o cikany, nicmene kdybych se u te skoly nachomitla prave ja, zmohla bych se maximalne na to, ze bych zavolala mestskou policii. Fakt bych nemela odvahu se mezi ne michat, mam z nich strach (notabene, kdyz bydlim v "Chodovskem bronxu":o( Nekdy mam pocit, ze tihle mali smradi jsou horsi nez dospeli cikani - mozna prave proto, ze jsou prakticky nepostizitelni.
0/0
27.6.2002 15:20

jen tak

to koukam
no, to teda koukam a nestacim se divit. Treba to byli cikani a treba ne, to zatim nikdo, krome pulky republiky, jak tak ziram s otevrenou pusou, nevi. Rasismus sam o sobe je zdrojem nasili, tak se zamyslete, nekteri, sami nad sebou.
0/0
27.6.2002 15:12

martin

Re: to koukam
Přečti si to ještě jednou kde se to stalo - Chodov na Sokolovsku. Došlo?Pravděpodobnost, že to bylí necikáni je asi 1/20, vzhledem ke složení obyvatelstva, takže rasismus je stopro, ale Cikánskej rasismus proti bílejm, jakmile jsou totiž cikáni někde ve většině, lze se vede necikánské menšině. Rasismus se vším všudy.Ale pozor pššššššt, o tom se nikde nesmí mluvit, proto taky naše spravedlivé MFDnes neoznámila etnickou příslušnost, to by přece mohlo být rasistické, ne?
0/0
27.6.2002 15:29

Aranka

Šák si za to móže sám..
... lebo nehcel požičic našemu Dežovi pár korun. A Dežo ti penize potreboval na cigareti.
0/0
27.6.2002 14:37

Ladik81

Politici by mněli zakázat násilí v televizi a povolit erotiku. Ne tak jako teď, prostřelený hrudník k obědu nevadí, ale dva naháči to nesmí do 22:00 v televizi být. To je ta logika.
0/0
27.6.2002 14:17

Mgr Větrný Josef

Re:
Dobrá reakce i nápad, souhlasím.
0/0
27.6.2002 14:32

E.T.

přepsat vysvědčení
a dát těm hajzlům čtyřku z chování, a pokud se hlásí někam do učňáku tak jim vystavit takové posudky, aby o ně nikdo nestál. Ať svou sílu používají při kopání krumpáčem.
0/0
27.6.2002 14:08

Mgr Větrný Josef

Něco podobného...
Něco podobného jsem zažil i za bílého dne v Praze. Dva asi třináctiletí lotři byli jednoho od dost menšího(asi desetiletého) kluka. Když upadnul na zem, kopali ho ještě do břicha. Nevím, kde se bere ta brutalita už u tak mladých lidí. Poté co jsem zakročil(ty dva lotry jsem od něj odtrhnul a ještě každému jich pár vlepil) přiklusali dva otcové těch grázlů. Měl jsem co dělat abych se vyhnul dalšímu rvaní. Nebýt tam ještě jeden kolemjdoucí, snad by se do mě (oba byli o hlavu menší - snad taky jeden z důvodů) pustili. Všichni byli běloši, i když se nechci přít ohledně statistik trestných činů. Jenom mě zaráží ta drzost a brutalita. Za mých mladých let jsme se sice taky prali, ale končilo to u facek nebo kravat. Že by někdo kopal do někoho na zemi jsem opravdu neviděl.
PS určitě nevzpomínám na staré dobré bolševické časy, neviním v tomto případě vůbec z ničeho politiky.
0/0
27.6.2002 14:04

antix

Re: Něco podobného...
aspoň jeden člověk, který v podobném případě zakročil. Jinak podle příspěvků nepoznám, jestli by se ještě tu někdo takový našel. Spíš se tu všichni rozčilují na pachatele, vymýšlejí, jaký trest na ně, ale musím opakovat" za bílého dne a k tomu před školou?? To tam bylo úplně liduprázdno? Proč jsou všichni generálové až po bitvě
0/0
27.6.2002 14:16

Petr

Re: Něco podobného...
Protože jsem něco velmi podobného zažil (ve Zlíně), začel jsem se zajímat o to, jak to chodí ve školách a tak. Nejhorší dle mého názoru je, že stejným způsobem se rodiče chovají i k učitelům - učitel jim řekne, že jejich syn je kupříkladu příliš drzý, mlátí spolužáky apod. a rodiče jim vynadají do kurev a vyhrožují jim soudama. Co s tím? To fakt nevím. Ale začít by měl každý sám u sebe a svých ratolestí...
0/0
27.6.2002 14:39

Mgr Větrný Josef

Re: Re: Něco podobného...
Souhlasím, vše je výchovou. Možná příliš přeceňujeme vliv médií, pokud se těmto jedincům nepostavíme, časem budou mít pocit, že to co dělají je vlastně normální. Oni musí vědět, že to co dělají je špatné, bude následovat protiopatření a že jedinci s podobnými "manýry" jsou tu v menšině(nemyšlena barva pleti). Je třeba začít u sebe, okamžitě na jakýkoliv náznak násilí reagovat, případně výtržníky dovést až k policii.
0/0
27.6.2002 14:50

Gulliver

Když se nebudou bát cikáni, budeme se bát my
stále stejná cikánská multikulturní písnička. Jakže to říkal Uhl v Matiční lidem, kteří si stěžovali na cikány? Něco v tom smyslu, že to jsou lidé minulosti. Já tu budoucnost s cikány nechci vidět.
0/0
27.6.2002 14:00

karber

Výborná NOVA
Jesliže v 18,30 dávájí každý den pro děti místo večerníčků Walker Texas Rangers tak se nedivme. Tam je přeci několika minutové kopání, mlácení pěstmi a třískání hlavami o cokoliv úplně normální. Hlavní hrdinové nemají ani modřinu. Střílení je už jenom doplněk. "Děkujeme" pane doktore Železný. Jen houšť a větší kapky.
0/0
27.6.2002 13:53

Zigoin co bere heroin

!!!!!
Nehte nas vi rasysty. Mame iba inou kulturu.
0/0
27.6.2002 13:52

whatever

rek bych, ze idnes opet zamlcela fakt - byli to morgosi
0/0
27.6.2002 13:52

Filipek

Zverejnit jejich identitu
Rozhodně souhlasím s tím, aby byly zvřejněny jejich jména a rasa, nevidím na tom žádnou diskriminaci.
Všichni lidé z celé republiky by měli znát jména, obličeje a vše podstatné od těchto zcela jistě nebezpečných lidí. 
0/0
27.6.2002 13:43

Marjanka

Re: Zverejnit jejich identitu
Opravdu by se mělo zveřejňovat jméno i národnost. Nikdo si nemmůže stěžovat, že je to diskriminace. Ti méně otrlí si dají větší pozor. A na ty více otrlé by si ostatní mohli alespoň dávat pozor.
0/0
27.6.2002 13:56

Demeter Lakatos

eeee
co vy gadzove na nas!!! to je rasova dyskryminacia ... Uhdeho, Minare a Scuku na vas, at vas rakhovina tocila. Nase hodne deti sli po ulici a on je napadl a zmlatil!!! To bylo jinak nez je tady napisane!!! Rakovinu na vas!!!!
0/0
27.6.2002 13:41

Filipek

Hruza
Potrestat děti i rodiče. Děti by měly nést následky svého činu minimálně po dobu 10 let. Veřejně prospěšné práce jim neuškodí, ať makají a dřou, zcela jsitě přijdou na jiné myšlenky.
0/0
27.6.2002 13:38

jinej Jirka

teda...
jeste jsem nevidel, aby z vezeni vysel lepsi clovek, nez kdyz do ni vchazel... jenze kam s nima, s grazlama...
0/0
27.6.2002 13:29

Moravak

Re: teda...
Prave proto by mel byt TREST SMRTI. Z tech uz nic lepsiho nebude ani kdyz je nechas na svobode.
0/0
27.6.2002 13:33

Took

Do kriminalu
Do kriminalu snima a tam je kazdej tejden serezat at vedi zac je toho loket
0/0
27.6.2002 13:29

xxxx

prachy
At jejich rodice zaplati odskodneni a jeste navic ucet za leceni. Kdyz si nedovedou deti vychovat tak at za to plati, vyplaznout par set tisic a hned jejich potomky prejde chut neco takovyho opakovat.
0/0
27.6.2002 13:24

Petr Pan

Re: prachy
Jsem z Chodova u KV a na 99,9 procenta to byli cikáni a z nich nedostaneš ani "Ň"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
27.6.2002 13:29

krysar

nakopat je do kouli ...
na neco takoveho by se hodilo namesti s verejnym lyncem ... to by si chlapci a divka smlsli ... mozna jsou trosku sadlo-maslo ... ale spise jenom to sadlo
0/0
27.6.2002 13:19

B3EFy

TV
Podle toho, jak je to v clanku popsano, tak by to odpovidalo prubehu serialu v odpolednich hodinach na jedne nejmenovane televizi. Dekujeme pane Zelezny.
0/0
27.6.2002 13:18

barbudo

Re: TV
Nejde ani tak o pana Železného. Takových seriálů jsou po světě mraky. Vysílají je převážně soukromé televize. Soukromé televize jsou placeny za vysílané reklamy. Mezi reklamami vysílají to, co je levné a udrží co nejvíce diváku před obrazovkou do příští reklamy. To je princip. Takže: vložky s křidélky, dočista a bez namáčení ... násilí, krev, sex ... vložky s křidélky ......
0/0
27.6.2002 13:48

Pavel Peterek

!!!
Proč se na IDNES nepíše, že to udělali cikáni?!?
0/0
27.6.2002 13:16

Moravak

Re: !!!
Protoze mame svobodu slova. 
 
0/0
27.6.2002 13:28

Alfons

Re: Re: !!!
To nema se svobodou slova nic spolecneho - tu  ma sice kazdy z nas, ale  iDnes je zpravodajsky server a mel by uvadet fakta, pokud je tedy zna.
Jinak at to byl kdokoli, zavrit az czerna a platit a makat, dokud z nich nesedrou kuzi!
0/0
27.6.2002 14:19

andrea

rodiče by měli zaplatit
Kromě potrestání  dětí by měli i jejich rodiče zaplatit velkou částku jako odškodné zbitému chlapci. Pokud se týká trestu pro takové děti, určitě by  nejvhodnější formou byly veřejné práce.
0/0
27.6.2002 13:15

Moravak

Re: rodiče by měli zaplatit
Je je zcela jasne, ze by rodice tech malych bestii meli platit odskodne.
Ale co kdyz ti nasilnici jsou cikani ? To potom reknou, ze je to rasismus.
0/0
27.6.2002 13:24

Spin

uraaa
Ať žije NOVÁ und zigeunerin...
0/0
27.6.2002 13:02

Klémík

cikáni
CIKÁNI, KDO JINEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
27.6.2002 12:57

Moravak

Re: cikáni
Mozna to  byly deti poslancu. Chovani by tomu odpovidalo. Ale ty maji bohuzel poslaneckou imunitu.
0/0
27.6.2002 13:30

Klémík

cikáni
CIKÁNI, KDO JINEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
27.6.2002 12:57

JVCBudejovice

každý si je sám odpovědný za své činy
nezáleží na věku, pohlaví, rase a dokud to nebude platit vždy a pro všechny bude to pokračovat... :-((((((
0/0
27.6.2002 12:43

Zdeněk

Hra na schovávanou
Autor článku nám jaksi zamlčel, kolik v celé kauze figuruje cigánů a ke které národnostní skupině patřil poškozený. Z to by se dalo celkem logicky vyvodit, že až na poškozeného, byli všichni cigáni.
0/0
27.6.2002 12:38

martin

Od 12 za katr!!
Nechápu, proč stále není snížena trestní odpovědnost pod 15 let. Jako v Angli - od 12 let do vězení. I mnohem mladší děti vědí, že někoho zmlátit do bezvědomí, nebo dokonce zabít je špatné a trestné. Tak proč až od 15?
0/0
27.6.2002 12:36

Moravak

Re: Od 12 za katr!!
Ono to nejde prosadit, protoze je to spravne a ma to logiku.
To je jako s tou imunitou poslancu - je to nesmysl, proto to nikdo nezrusi.
 
 
 
0/0
27.6.2002 13:14

black

At zije liberalismus
Komuniste ve ´48 ukazali, ze cesky narod je nenapravitelny. Za trochu slibu je ochoten vzdat se tradic, moralky a spravedlnosti. Na zaklade tohoto zjisteni je mozne predpokladat veskery vyvoj mezilidskych vztahu, ktere se projevuji ve vzrustajici kriminalite. Pokud budeme fandit vsem lharum, komunistum (apropo volby ukazuji, ze chceme opet utrpeni a bidu), tunelarum a nasilnikum, nemuzeme se divit, ze nasi potomci nas budou tak skvele kopirovat. Dekuji Vam vsem soudruzi, ze z teto zeme delate takove skvele bojove cviciste.
PS: Kdy jste kdo naposledy mluvili se svym sousedem, kdy jste jej pozdravili (pokud ho tedy vubec znate a zdravite)
0/0
27.6.2002 12:33

Eman

Re: At zije liberalismus
Tomuhle nerozumím, chceš říci, že po 89 tu jsou dál ve funkcích komouši a nebo chceš říci, že za to může režim před 89, kdy se tyto věci v takové míře nestávaly???
0/0
27.6.2002 13:20

Valda

Re: At zije liberalismus
Ten Tvuj komentar nema ani hlavu ani patu.Je videt ze jsi uz uplne z te demokracie zblbnul.Ale soude podle Tveho jmena tak jsi cigan.Tak to uz se nedivim.Odstehuj se za Tvymi bratry do Chodova.
0/0
27.6.2002 13:53

elbert

zmetci
být tím napadeným někdo z rodiny, nechal byt ty zparchantělé útočníky zmrzačit.
0/0
27.6.2002 12:31

Severka

Dobrá parta
Nakopat do prdele parchanty i tu jejich kamarádku.
0/0
27.6.2002 12:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.