Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šrejber odjel z věznice mercedesem

Netrvalo to ani čtyři hodiny. Ve 14:00 vynesl Nejvyšší soud rozsudek, kterým zrušil bývalému tenistovi Milanu Šrejbrovi pětiletý trest. Krátce po 17. hodině Šrejber věznici v Českých Budějovích opustil. Řekl, že se cítí dobře a nastoupil do černého mercedesu svého právníka. S novináři odmítl mluvit. Z věznice vyšel v džínách a bílém triku. Na očích měl černé brýle. Na první pohled působil klidným dojmem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
29.6.2002 19:24

jan tuček

šrejber byl za husáka protěžovaný mazánek
šrejberova matka byla velmi vysoká funkcionářka ČSTV (jako kluk jsem znal šrejbera i jeho matku). Šrejber již jako dítě byl superprivilegovaný mazánek. Výcvik v tenisu, který měl za husáka zajištěn by dnes rodiče stál mnoho milionů korun. To že šrejber měl talent je nesporné, ale málokterý talentovaný mladý sportovec měl takové možnosti jako šrejber. když jeho matka byla supernomenklaturní kaádr na ČSTV. je to signifikantní: klaus byl zase mazánek, který za husáka mohl studovat na zahraniční ekonomické VŠ (taky ladinek dlouhý, který by správně měl s klausem i šrejberem být pověšen za kule na nejbližším stromě. Ať žije strana a vláda!!!!!!!!!!!! Ať žije naše socialistic - pardón demokratické zřícení. Prací k chudobě! toť naše heslo.
0/0
28.6.2002 12:15

Hunter

Princip daňové optimalizace
Podílový fond, který dosahuje realizovaného zisk u z prodejů cenných papírů (CP), má také ve svém portfoliu cenné papíry, které v určitém čase díky špatné investici, nebo vlivem poklesů kurzů mají nerealizovanou ztrátu. Prodejem těchto nyní ztrátových CP za tržní cenu a následnou koupí za stejnou cenu d o jde k daňové optimalizaci neboť majetek je po této operaci stejný jako na počátku. Zisk podléhající zdanění se snížil o realizovanou ztrátu, tím se státu neodvede nic a vydělají podílníci na tržní hodnotě fondu. Druhý podnikatelský subjekt protože koupil a prodal za stejnou cenu neutrpí ani zisk ani ztrátu. Je vám to konečně jasné?
0/0
28.6.2002 9:16

Joachim

...
Takže toho Šrejbera vlastně vyslýchali,pronásledovali,skandalizovali,vláčeli po novinách,televizi a nakonec navlékli do tepláků proti právu.Někdo mu tím ničil život,pověst,či zdraví.Alespoň tak o jeho nevině rozhodla nejvyšší soudní autorita.To, za co vlastně seděl ,neni porušení zákona.Naopak ,soud řekl,že všechny instance,které se Šrejbrem zabývaly,porušily zákon.Takže by měl následovat trest.....
0/0
26.6.2002 23:05

Havel,Praha

Re: ...
Bohužel jsou v našem demokratickém systému neschopní , úplatní a nekvalitní soudci , státní zástupci a vyšetřovatelé nepostižitelní.Mohou udělat cokoliv , za co by běžný občan byl tvrdě potrestán.
0/0
27.6.2002 14:25

*************

.................
 
 uz si ve tme brousim nuz, tak si pockej, tva ruda krev potece
 nejsem spravedlnost, jsem smrt
0/0
26.6.2002 20:28

abbi

hnusný
 no to je smutné....ale co se dalo čekat
0/0
26.6.2002 20:26

Milionar

Podnikani a "Podnikani"
Kazdy si pod pojmem podnikani predstavuje neco jineho.Dnes neni problem nekoho oblafnout a vydelat.Musi ale clovek oblafnout hodne lidi a hodne vydelat!Potom teprve si muze koupi vsechno.Uplne vsechno a kazdeho.Koukam ale ze tady kdyz se nekomu neco nelibi tak je hned nazyvan Bolsevikem,Starou strukturou,Klausovcem,Stbakem,Svazakem a ja nevim kym jeste.A hnedle je poznat z komentaru kdo je podnikatel a kdo "takypodnikatel".Proti podnikani vubec nic nemam ale proti balamuteni a oblbovani lidi.(Ted se tomu rika podnikani.Nebo tunelovani?)On v podstate Srejber,Zelezny.Mach a jemu podobni vyuzili derave zakony.A proc byli zakony derave?A za kolik penez byli derave?Ja kdyz venuji nekomu 4 miliony tak mu je tezko venuji z lasky.Ale jsme zase u toho.Penize delaji penize a za penize si lze dneska koupit kazdeho a vse.Ale vazeni!Obycejny delnik praci urcite nezbohatne.A mohu vam rict ze jedna moje pribuzna ktera se narodila v cizine(Zap.Evropa) a zila tam do 35.let se prestehovala do Cech a podnika tady.Rika (a ja ji verim)ze takovy bordel neni nikde v Evrope.V Cechach se penizky jen sypou.Je jenom umeni vedet kde podmazat.Cesky narod je narodem kecalu ale ozvat se umi pouze na internetu inkognito.Ted mi napisete ze jsem to same!Mate pravdu.Jsem jako ostatni.Spatne si neziju,hodne jsem procestoval,znam par reci a musim se jen smat jak lidi reaguji na spinavou politiku.A ze jsem se pridal i ja?Nemam zrovna co delat a nudim se.Odepiste mi,tesim se.
0/0
26.6.2002 19:51

Havel,Praha

Re: Podnikani a
Vážený pane , já sice chápu , že spojujete úspěch v podnikání s podmazáváním a že dle Vaší tety je zde největší nepořádek.Ale já jsem četl polské , maďarské , americké , německé a mnoho dalších komentářů k vnitřní situaci a tam tvrdí totéž a své zemi.Nezdá se Vám , že tento nářek pramení spíše z teorie o oblafnutí? Co tím máte na mysli? Podnikání není o říkání pravdy.Nebo snad Supermarkety říkají zákazníkům o tom , kolik na nich vydělají? Ale je to dobrý nápad , na účtence by měl být vždy uveden zisk , abych nebyl "oblafnut".A co je to balamutění lidí? Tento pojem mi není příliš jasný.Vy všem lidem říkáte pravdu? A v čem podnikáte? Nedokáži si představit , kde je hranice mezi pravdou , balamucením a podnikáním? Například reklama. Kolik reklamních agentur bylo uvězněno za balamucení lidí?
0/0
26.6.2002 20:11

Milionar

Re: Re: Podnikani a
Omyl.Ja nikoho nenavadim ani takovy druh podnikani neprovozuji.Ja pouze konstatuji to co je tady zabehle.A moje sestrenice(ne teta)sice podnika ale tim ze (podle nasich platnych zakonu)obalamuti urady tak tim vydela spoustu penez.Vse v mezich nasich zakonu. Pravdou je ze hranice mezi podnikanim a "podnikanim"je dost choulostiva.Pokud ovsem nekdo nekoho uvede v omyl mel by byt po zasluze potrestan.Ovsem nase zakony a nase justice,tod otazka.Pana Srejbera znam a vim o jeho machinacich vic nez dost a privedl dost lidi o praci i o penize.Vim o cem mluvim.Takove "podnikani"se mi prici v zaludku ale jak vidim tak dnesni politika takovym lidem nahrava.Mozna,jestli vstoupime do EU,tak bude temto podvodnikum odzvoneno.To uz jim ale vadit moc nebude.
0/0
26.6.2002 21:36

Havel,Praha

Re: Re: Re: Podnikani a
Vážený pane , pokud víte koho pan Šrejber okradl a koho připravil o práci , tak je vaší povinností vystoupit jako svědek.Nadávat na zákony je hezké.Ale podle naprosto neděravého zákona (platí ve všech demokratických zemích) , ja každý občan , pokud ví o skutečnostech trestného činu povinen svědčit a dokonce i takový čin oznámit.A co se změní vstupem do EU? V EU je dle statistik více podvodníků a defraudantů , než v Čechách.A další věc. Kdo si myslíte , že bude vykonávat státní moc na našem území po vstupu do EU , než titíž soudci a prokurátoři? Kromě toho EU nás především kritizuje za úplatkářství! A takový případ před soudem ještě ani nestál.
0/0
27.6.2002 14:40

X,

ZatrSakr
Jak je známo z hodnověrných zdrojů, osoba, vystupující pod zločineckou přezdívkou ZatrSakr je ve skutečnosti rozkradačem majetku v socialistickém vlastnictví, přičemž ve velkém měřítku. Ještě jako zaměstnanec národního podniku Kověna systematicky kradl kovové odlitky a dílenské nástroje a nářadí, s jejichž pomocí se pak v rámci tzv. melouchaření nezaslouženě obohacoval. Dále je o něm známo, že doposud krade svému zaměstnavateli drobné kancelářské potřeby a bývá viděn, jak odnáší z toalet ručníky, mýdlo a svitky toaletního papíru.
0/0
26.6.2002 19:27

ZatrSakr

Re: ZatrSakr
Ano ano, ke vsemu se priznavam...ale nic to nemeni na faktu ze Mgr.Trubka Vetrny (od koho ten titul asi dostal-100% od bolseviku) a Mr. X jsou agenti a propagandisti MODRYCH STRAK.
0/0
26.6.2002 20:03

ZatrSakr

No tak jo kapitalismus po cesku byl fakt ruzovej...
Jo jo ...pan Srejber. chudina  se v potu tvare vypracoval a vy mu to ted neprejete...Nenechte se vysmat... Bohuzel slovo TUNELOVANI, je jiz tucne zapsano v povedomi celyho sveta, takze ani, kdyz si najednou zacnem hrat,  na to ze se nic vlastne nestalo.. tak nam ostatni to lhani do kapsy nesezerou. A k ty "stvanici".. na Srejbera... nenechte se vysmat unika jen diky neschopnosti nasi policie a soudu ale i kdyz si to odsedi ( a pochybuju ze by mel celu jako nasinec)...tak zbytek zivota se bude tlemit za prachy blbejch ale spravedlivejch cechacku nekde na Hawaji :-)
0/0
26.6.2002 19:19

Havel,Praha

Re: No tak jo kapitalismus po cesku byl fakt ruzovej...
Vážený pane , na přechod do kapitalizmu se tady neumíralo , jestli jste si nevšiml.A jestli máte tolik arogance k právu , tak si jděte soudit.Rád si Vaše nesmysly poslechnu v rozsudcích.Takových jako Vy , kteří nic nedokázali a jen křičí zavírat je sice 30% , ale nejste všichni.Kapitalizmus je právě o ztrárách a ziscích , protože kdyby někdo neprodělal , jiný by nemohl vydělat.Proč jste si tedy nekoupil raketu , nehrál Davis Cup a nezaložil fondy? Asi na to nemáte , což je patrné i z Vaší reakce.A ještě k tomu tunelování.Tunelování jako pojem , nikomu ve světě známo není a Česká Republika je v zahraničí vnímána jako bezvýznamný stát , bez vlivu na světovou ekonomiku.
0/0
26.6.2002 19:37

ZatrSakr

Re: Re: No tak jo kapitalismus po cesku byl fakt ruzovej...
aaa uplne jsem se mejlil muzem bejt radi, ze jsme vsichni jeste nazivu ... no taky nazor. Argumentace uprednostnujici pravni cestu ale uz trochu hranici s totalni zaslepenosti nebo s fatalnim nedostatkem IQ . No ze zavidim to je fakt taky mam co ale zarucene jsem v tom nejel taky...A o tom jak je CR vnimana ze zahranici vim svy...ale jak se hodne mluvilo o genialite privatizace tak i pak o tunelovani :-) Priste bych prosil aby ste se trochu zamyslel nez neco napisete; vase argumentace je pri vsi ucte na hooodne slaba. Jo dokud tady budou lidi kterym furt nebude vadit ze pri kaceni lesa vzniklo stejne trisek jako dreva...pak je to s nama spatny. Jinak bych vas typnul na podnikatele profitujiciho z doby posametove...No jo nechodil jsem holt hrat na Davis Cup ale misto toho jsem sedel ve skole abych se neco naucil ale to je u nas stale mala deviza
0/0
26.6.2002 20:17

Havel,Praha

Re: Re: Re: No tak jo kapitalismus po cesku byl fakt ruzovej...
Vážený pane , pokud skutečně litujete , že jsme naživu , zajeďte si do Ruska nebo Rumunska.Asi jste při svém studiu , které Vám zaplatil atát , zapomněl přemýšlet.Fatální nedostatek IQ bych viděl spíš ve vaší blažené argumentaci , kdy např. zákon o zachování hmoty , který se vyučuje již na základní škole , právě o tom , že je stejně třísek jako dřeva , mluví.Zajímalo by mne , zda jste si všiml ve výuce politické ekonomie také toho , čím je kapitalista zavrženíhodný? Právě oním ziskem , který vzniká jako nadhodnota.Jestliže tedy má zisk v kapitalizmu vzniknout , někde se musí vytvořit.Nebo by měl kapitalista prodělávat? Takže chudák Šrejber je Vám vlastně trnem v oku proto , že si vydělal , více než vy svým nic nepřinášejícím studiem (hmotně ani duševně) a kapitalisté , kteří si vydělali v posametové době.To je skutečně názor , který mi říká , koho jste volil a koho nenávidíte.Smiřte se s úspěchem jiných a nepřejte jim kriminály.To už tady bylo a většina lidí z toho vyrostla (kromě cca 17%).S díky váš posametový kapitalista , který si něco vydělal.
0/0
27.6.2002 14:22

Havlicek

Re: Re: No tak jo kapitalismus po cesku byl fakt ruzovej...
Vazeny pane Havel.Znate to prislovi?Vrana k vrane seda?
0/0
26.6.2002 21:46

Havel,Praha

Re: Re: Re: No tak jo kapitalismus po cesku byl fakt ruzovej...
A pane Havlíček , víte , že sice vrána k vráně sedá , ale krysy se požírají navzájem?
0/0
27.6.2002 14:30

vojta

Co to je ?
Co to vlastně je - tento informační server - když přebírá praktiky bulvární MF Dnes ? I kdyby odjel Šrejber žebřiňákem z pozlacenou ojí a diamantovými náboji kol, tak to nemění nic na podstatě zprávy. Prostě někdo byl propuštěn a jestli opravdu něco provedl a zpackali to policisti, vyšetřovatelé, státní zástupci nebo soudci - či jestli je nevinen - to je důležité. Ne čím a jak odjel a jestli měl na očích černé brýle nebo na hlavě lejno. Končím s IDNES. To není o informacích, to je o demagogii. A jestli to byla politická objednávka ? To je otázka, kdy se začal celý příběh odvíjet ? Určitě ne za Bašty-čistoručníka. Souhlasím s Mirkem. Děláte účet bez hostinského. Nejsem levičák !!!
0/0
26.6.2002 18:55

vojta

Re: Co to je ?
Ještě prosím dodatek vážení ! Trestní oznámení na pana Šrejbera bylo podáno dne 10. dubna 1998 - za vlády "úředníků" pod taktovkou stařičkého mocnáře. A vzpomíná si někdo z Vás ještě na formulaci z tiskoviny "NEPROŠLI" z roku 1969 ? Tam byl taktéž "černý mercedes" jakožto prvek nepřítele dělnické třídy, který pomalu projížděl Václavským náměstím a šířil imperialistickou propagandu ... Asi v MF DNES sedí hodně staří svazáci. Ale mají dobrou paměť, to je pravda. Neházejme to na ČSSD a na Špidlu, je to spíše šlendrián bolševické justice, která je stále zakotvena v našem rádoby demokratickém systému.
0/0
26.6.2002 19:03

Tráva

Svoboda se Snopkovou
taky neodjeli  z vazby trabantem - ale to se mládežníkům nehodí, že?
 
0/0
26.6.2002 18:46

Standa

Jděte do.... Idnes
Marně jsem doufal, že z Vás bude seriozní informační zdroj. Ještě chybělo zabte ho hajzla jezdí si mercedesem ."Super" na netu mít nemusím. Končím s Vámi jako čtenář. Asi Vás to nemrzí ale vem vás čert
 
0/0
26.6.2002 18:30

Valda

Re: Jděte do.... Idnes
Ted odbocim od obsahu prispevku ale chci se zeptat.Pod jakym jmenem (nickem)budes komentovat ted?
0/0
26.6.2002 19:14

pozorovatel

iDnes se zase vytáhla s titulkem
"Šrejber odjel z věznice mercedesem". A ten mercedes je tam důležitý jako proč??? Nezlobte se na mě, ale tyhle titulky jsou opravdu bulvární. Opravdu iDnes směřuje k nové image?
0/0
26.6.2002 18:08

X,

Se nám zase mladofrontovníci ukázali.
Už jen tím titulkem - odjel mercedesem, lump jeden. HNUS, svazáci, hnus.
0/0
26.6.2002 17:56

Frantisek

Fingovana akce ciste ruce
Se slavou posadili Srejbra do basy a hned se placali po zadech, jak jim akce "ciste ruce" prinasi vysledky. A najednou to vypada, ze ciste ruce mel pan Srejbr a spina je na rukou tech co ho do basy poslali. Mam takove tuseni, ze ve statnich zakazkach bez vyberoveho rizeni ci pozemkove-zemedelskych aktivitach pana Fencla by se naslo mnohem vice spiny a duvodu poslat nekoho do teplaku
0/0
26.6.2002 16:54

Santa Klaus

Konecne,
zase si zahraju dobry tenis!
0/0
26.6.2002 16:52

Petr

Politika
Potvrdil jsem se v tom,že pan Šrejbr byl politický vězeň.Skončily volby tak se mohou propouštět.Obyčejný člověk  dal hlas ČSSD,protože ta jediná dovede zatočit s podnikatelem jako je Šrejbr-znalec neznalec máš peníze a jseš úspěšnej a známej za to půjdeš sedět.Hlavně,že získali pár hlasů od závistivců a lenochů.
P.S.Nejsem volič ODS
0/0
26.6.2002 16:35

Marian

Re: Šrejbr na hrad
Nabízí se jisté srovnání. Tak jak byl za komančů zavřen současný president, za halasného pokřiku různých schůzí domovnic, kojzarů a televizních hlasatelů, tak dnes byl ńa politickou objednávku před volbami zavřen tenista Šrejbr. Opakoval se pokřik různých komárků, klepetků a hanáků. Bohužel milost od svého předchůdce nedostal, udílení milosti je vyhrazeno především násilným kriminálním činům. 
0/0
26.6.2002 16:50

laco

Nechápu proč se Bureš obrátil na nejvyšší soud
Proč zrovna u tohoto případu ano a u jiných ne. Musíme se začít chovat stejně. Některým u automobilové dopravní nehody někomu první pomoc poskytneme a někomu ne. Bude záležet na tom jak se sami rozhodneme kdy je to společensky žádoucí a kdy ne.
0/0
26.6.2002 16:10

A.E.Poe

Re: Nechápu proč se Bureš obrátil na nejvyšší soud
Důvod je jednoduchý, ministr Bureš nechce asistovat politickým procesům jak vystřiženým z 5O.tých let. Proto také již nemůže být ve vládě ČSSD ministrem spravedlnosti a jeho místo pravděpodobně zaujme "všehoschopná" zpívající slunečnice.
A.E.Poe
0/0
26.6.2002 16:33

george

justice
to co předvádí česká justice to je na poblití, ale co se dá od těchto převlékačů kabátů taky jiného čekat když to svoje komoušství mají zažrané pod kůží, jenom nás ochraňuj bůh se dostat do té jejich nepostižitelné mašinérie. Jsem zvědav kdo bude za to postižen, na to si počkám
0/0
26.6.2002 15:28

Karel 4

HURÁÁÁ !!!
Jak nádherný příklad naši humánní a lidské demokracie plné lásky !!! Jak obrovský výdobytek nové doby !!! (Jen poznámka : slovo výdobytek není vlastně složeno ze dvou slov = vy dobytku ??? )
0/0
26.6.2002 15:24

Mgr Větrný Josef

Celkem mě to potěšilo...
Celkem mě rozsudek potěšil i překvapil. Myslím, že celý případ Šrejber byl na politickou objednávku a propustit ho mohli až po volbách. I tak ale ČSSD nebude klidně spát, pokud Šrejbera nedostanou znovu za mříže. Držím mu přesto palce.
0/0
26.6.2002 15:21

ZatrSakr

Re: Celkem mě to potěšilo...
Agente ODS tahni.... takovejch kapitalistu kteri neznaj 3. cesty tu uz bylo vaaazne dost a pak kde  jen na akciovym trhu nenapadne zmizelo par desitek miliard...jo jo kapitalismus u nas se na tyhle urovni rozhodne nerodil v potu tvare
0/0
26.6.2002 19:12

ekspertyza

Re: Re: Celkem mě to potěšilo...
a kde se na akciovym trhu nenapadne ztratilo nekolik desitek miliard korun? Za by mi neco uniklo? O tom bych se rad dovedel vic
0/0
26.6.2002 19:49

A.E.Poe

Spravedlnost ve Špidlově ?
Neradujte se , to jen Vladimír Iljič Špidla chvíli nedával pozor a takhle to dopadlo .  Ale on se k tomu vrátí !!!!!!!  Kapitalistu z vězení jen tak lehce nepustí -  vždyť  to co je třídní boj pro KSČM  jsou  Čisté ruce  pro ČSSD.
A.E.Poe
0/0
26.6.2002 15:16

Dix

Re: Spravedlnost ve Špidlově ?
Ty jsi ale vul. Takze jak rikas kapitalisti muzou vesele krast, podvadet a tunelovat. Mas trochu pokriveny predstavy o demokracii...
0/0
26.6.2002 15:40

Mgr Větrný Josef

Re: Re: Spravedlnost ve Špidlově ?
Kdo podle tebe krade, podvádí a "tuneluje"? Nejsi trochu mimo, bolševiku? Vždyť Šrejbera dnes mají propustit, ty bys ho ale přesto znovu zavřel, že? Rád bys zase rozhodoval o životech jiných, možná, že se dočkáš, dnes je už možné všechno, tvé a tvým podobným choutkám svítí zelená a před očima máte rudo.
0/0
26.6.2002 15:52

Luboš Motl, Boston

Re: Re: Spravedlnost ve Špidlově ?
Dix je vhodné jméno, v angličtině Dicks vyjadřuje expresivní označení mužského pohlavního orgánu v množném čísle. Soudruhu, vidím, že Vás právo kapitalistů na "tunelování, kradení a podvádění", jak říkáte podnikání, drásá k smrti.  
Nebojte se, oni se teď všichni ti Špidlové a Grebeníčci do toho opřou a udělají z proletářské rodiny lidí jako Vy opět vládnoucí sféru, která se bude těšit právům "demokracie", jak říkáte diktatuře proletariátu. Zmetci jako Vy se úspěšně rozmnožili, a mají teď právo určovat, co se stane.
0/0
26.6.2002 16:05

?!?!?

Re: Re: Re: Spravedlnost ve Špidlově ?
Strč si svůj boston do prdele a neser se nám do života "amerikáne". Z bot ti čouhá sláma ty nafoukanej debile...
0/0
26.6.2002 16:36

A.E.Poe

Re: Re: Spravedlnost ve Špidlově ?
pokud jsem vůl , potom diplomovaný. Z Vašeho projevu usuzuji, že ale stejně vůbec nevíte o čem mluvím. Tak tedy polopatě : většina právníků zabývajících se obchodním právem je přesvědčena , že v případě Šrejbra se od samého počátku  jedná o politický proces . Proto také odstupující a pro ČSSD již podruhé nepoužitelný ministr Bureš ( vzhledem ke své nepodjatosti a neochotě se podobných procesů účastnit )  podal v tomto případě stížnost k Nejvyššímu soudu.  Doufám , že teď již to chápete  i  Vy  a ostatní  členové Rudých gard !!!!!
 
0/0
26.6.2002 16:21

Havel,Praha

Re: Re: Re: Spravedlnost ve Špidlově ?
Také souhlasím , že šlo od samého počátku o politický proces.ČSSD potřebovala velkou rybu pro závistivce a lenochy , kterých je v této zemi cca 30% , aby obhájila svůj program ,,čisté ruce".Od samého počátku této akce ale nešlo o právo a spravedlnost.Šrejber byl jednak sponzorem ODS a ČSSD chtěla další případné sponzory odstrašit.Za druhé , Šrejber se stíhání nevyhýbal a přesto byl vzat do vazby.To je komunistický přežitek , kdy se vazbou má obviněný trestat před rozsudkem.Za třetí ČSSD na přímé pokyny Grosse , Zemana a jiných novodobých potentátů bez morálky a svědomí , zasahuje do soudních řízení a vytváří princip , kdy se má každý bát , že jakékoliv podnikání - úspěšné či neúspěšné - může vést do kriminálu.Za čtvrté je třeba sledovat , jakým způsobem rozhoduje Městský soud v Praze.Jejich rozsudky jsou plny omylů , odsuzují nevinné na základě domněnek , pocitů a nabývání přesvědčení.Většina těchto soudců jsou bývalí komunističtí prokurátoři nebo se pyšní tím , že desítky let nikoho nezprostili. Chtěl jsem sice jen reagovat na tento článek , ale musím říct , že za mnohé mohou i novináři.Ani mne nezajímá v čem kdo jezdí.A nejsem z těch , kdo mediální kampaní předem soudcům stanovují rozsudky.Proto bych si dovolil apelovat , především u novinářů na presumpci neviny a pohled z obou stran. Šrejber sice svoje nevyhrál , ale prokázal co jsou to ty politické kauzy a čím nakonec končí.
0/0
26.6.2002 18:23

Mirek

Je nevinny?
To, ze soud zrusil rozsudky, jeste neznamena ze je Srejbr nevinny. Kauza se vraci ke statnimu zastupci a ten muze vypracovat novou obzalobu. Pokud nedojde k dalsimu poruseni zakonu ze strany soudu, muzou Srejbra s klidem znovu zavrit.
0/0
26.6.2002 15:07

thomas2

ZASE KOCOURKOV
tohle neni republika ale bordel!!!! Vice neni potreba komentaru !!!!
0/0
26.6.2002 15:02

Ondra

Přesně ta K !
 
Drbani mají po srandě. Ale už bychom konečně mohli nechat zhnít v kriminále starého Grebeníčka, Štrougala, Jakeše, Lenárta,  zavřít ministra zemědělství za podvody, rozehnat KSČM, a na Šumavě udělat rezervaci pro komouše, anarchisty i fašouny. Zbytek co by se sám nevymlátil tak by mohli odstřelovat turisti za  valutový úplatek. To by u nás bylo krásně !  Ondra.
P.S. Vzkaz pro drbany : Dnes v šestnáct hodin se bude dávat na hlavním nádraží hrachovka zadarno. nezapomeňte si tam skočit.  
0/0
26.6.2002 14:59

aluska

Re: Přesně ta K !
Ježíšikriste, proč zrovna na krásné Šumavě, kterou již padesát let okupovali ??? Mostecká hnědouhlená pánev, toť pravý ráj pro budovatele !!!
0/0
26.6.2002 16:16

Martin

Dobře vám tak !
No a máte to . Přeji všem závistivcům co v životě dokázali prd, aby pukli vztekem.  a zapšklé chudině, která nechce makat  s celého srdce, aby se uchlastala z podpory !  Kapitalismu zdar !!!
0/0
26.6.2002 14:52

alena kupská

Re: Dobře vám tak !
tz ses asi dost dobrej borec nebo , ye bz sam kapitalista asi ano
0/0
26.6.2002 15:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.