Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televizi Nova ovládne Šmejc

Nejsledovanější televizní stanice se od základu změní. Dnes by měli účastníci sporu o TV Nova podepsat sérii smluv, které předurčí budoucnost televize. Pokud budou splněny všechny podmínky komplikované dohody, získá nakonec většinový podíl v Nově mladý podnikatel Jiří Šmejc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petra

Neznám- nejsem pražská
kdo je Šmejc. kdo je Venclík a kdo je Kršák????  Kdo je Rozehnal už vím, a netěší mne to. Nova bez Železného dlouho nebude, a o to přece Rozehnalovi jde - ne??? AS jinak jistě je Vás většina spokojených ale - proberte si pár přísloví ....
0/0
28.6.2002 0:23

hepcik

ct nebo nova
diky za ct2
0/0
27.6.2002 14:12

Klausův poskok

Podvodnící Klaun z ODS a Železný z hlásné trouby ODS
Co je TV Nova se Železným? Hromada sraček! A proč? No protože si ty sračky soudruh Železný pečlivě vytvářel a vybíral. Je možné, aby se odchodem Železného do ústraní ze sraček stalo něco pozitivního? Odpovězte si sami! Soudruhu Železnému nejde o nic jiného, než oblafnout banky, aby mu věnovaly nějakou tu miliardu, tak by ubohá Nova se svým neméně ubohým vedením mohla šířit bludy a podporu komunistům a jejich koaličním spojencům z ODS. Co se týče Vendušulína Klauna, byl to on a jeho ODS, kteří pomohli všemi prostředky ukrást TV Nova! Je to realita! Současné, předem připravené divadlo má v lidech vzbudit dojem, že soudruh Železný, který za pár let vytvořil dluhy ve výši minimálně tří miliard Kč a kterému hrozí 8 až 12 let kriminálu, se svým odchodem má zbavit odpovědnosti zaplatit! Nu což strategie ODS je opět na světle. Kdo nekrade není z ODS nebo volič ODS! Která ubohá banka se nechá okrást Železným, Šmuclerkou, Šmejclem, Rozehnalem - že jde o totální zloděje a podvodníky ví snad i Klívie Klausovka s Libuldou Beneškou a to je co říci při jejich rozumových schopnostech. ČR aktivně podporuje zloděje a podvodníky. Nebojte se krást, ODS a stát se za vás postaví! A to prý by měl být ten zmrd Vendušulín Klaun opět předsedou parlamentu. Ať raději debil zdechne i s tou zlodějskou ODS, tím nikomu neuškodí! A komuše s sebou Klaune a to nejen těch 73% rudokožců co je v řadách ODS!
0/0
27.6.2002 10:12

kadas

Re: Podvodnící Klaun z ODS a Železný z hlásné trouby ODS
Nech se urychleně vyšetřit!!!
0/0
27.6.2002 20:35

Luk Skywalker

Pryč s Novotnym a spol.
Doufam ze vypadne Novotny, Rychli, Poulicek, Godnici a vsichni jim podobny. Jsem na ne dost alergickej. Doufam, ze porady televize Nova budou mit lepsi kulturu nez koukat na spocenyho Novotnyho a poslouchat ty jeho trapny keci.
0/0
26.6.2002 17:11

Kingofthehill

Re: Pryč s Novotnym a spol.
Máš pravdu. Ale nejvíc mi vaděj Gondíci. Ty sou fakt trapný a úplně hrozný. Nechápu jak jim moh dát pan Železný vlastní pořady.
0/0
26.6.2002 17:36

bára

Re: Pryč s Novotnym a spol.
I z toho krátkýho příspěvku je zřejmé, že jsi pořádně zakomplexovanej blb. Vždyť se na ty jejich pořady přeci nemusíš dívat a nebo si můžeš najít jinou formu zábavy, kde budeš ty jednička ( když budeš sám ).
0/0
27.6.2002 7:10

End

Re: Re: Pryč s Novotnym a spol.
Souhlas
0/0
28.6.2002 8:25

Matěj

Nova je profesionálnější než ČT
Jakkoli mi Volejte řediteli s Železným určitě chybět nebude, stále víc mě  baví, jak  jsou stanice Nova a ČT stavěny do protikladu. Je to zjevně následek  mýtu o velké protihodačovské socialistické revoluci. Jenomže  každý jen trochu soudný člověk musí zákonitě dojít  závěru, že  co se týče  kvality obsahu - je komerční Nova  za osmnáct a  ČT bez dvou za dvacet. Respektive Nova je spíš za devatenáct, protože  zpravodajství a  dokonce i  většina publicistiky jsou na Nově daleko profesionálnější. Nemluvě o tom, že když vidím. že na Nově  třeba vysílají  film s Jackie Chanem nebo telenovelu , příjde mi to na místě. Když něco takového najdu na ČT,  (a řekl bych, že se to stává stále častěji, i když se to přímo třeba za telenovelu neoznačuje) - mám pocit, že bych měl přestat platit poplatky.    
0/0
26.6.2002 15:19

MK

Castecne s vami souhlasim
ale lepsi napad jek usetrit je omezit dotace Poste a CD, tam to je s rozpoctem zajimavejsi. Ja totiz patrim k sledovatelum CT2 a jak nam vsichni tvrdi, tak urcite porady jsou ztratove...
0/0
26.6.2002 16:57

matt

Re: Nova je profesionálnější než ČT
To co jsi napsal o profesionalismu redaktoru Novy je blbost.Profesional se ma chovat trochu jinak pri moderovani zprav nez Ti na Nove.Podivej se napr.na CNN nebo TA3.Tak ma vypadat moderovani zprav.A co se tyce sportovni publicistiky tak o tom bych nepolemizoval vubec.Zeptej se svych znamych co sleduji sport na Nove,jak jsou spokojeni s moderovanim fotbalu nebo hokeje.Takovej Tittelbach dokaze za cely hokejovy zapas pouze xkrat zopakovat,ve kterem klubu ten ci onen hrac hraje.Jinak nevi co ma behem zapasu mluvit.Profesionalove v komentovani sportovnich udalosti jsou bezesporu komentatori na Radiozurnale napr.ceske hokejove ligy,ale rozhodne ne ESA ze sportovnich novin Novy.A posledni dukaz,ktery Nova nerada vidi na fotb.stadionech je napis ,,NOVA KURVI FOTBAL".  
0/0
26.6.2002 18:23

Rudý zvon

Re: Re: Nova je profesionálnější než ČT
Tak to jsem nevěděl, že se díváš na fotbal jenom proto, aby sis vychutnal řeči moderátora. V tom případě poslouchej fotbal v rádiu a máš to.
0/0
27.6.2002 11:45

Martin

Krtci
Hej lidi. Jste normální. Jak takhle můžete přemýšlet. Jde vidět, že si už nepamatujete nic z dob před rokem 1989. Jestli se potopí Nova, tak na ČéTéčku budete mít samí debilní komunistický seriály jak tomu bylo dřív a teď se to zase (z)vrací. Počkejte jak bude brečet nad písečkem. Na Nově dávají alespoň někdy dobrý filmy. Mě ty telenovely lezou taky krkem a když je dávají, tak to buď přepnu nebo jdu radši ven. Dřív jste snad taky chodili ven, když v televizi nic nebylo. Začíná z vás být tlupa krtků. A to myslím doslova. Nahlas nic neřeknete, protože se bojíte, ale když vás nikdo nezná tak to melete jedno přes druhé a ani nevíto co.
0/0
26.6.2002 13:12

Honys

Re: Krtci
Radeji budu krtek nezli blbec.Mam pocit ze pred rokem 89 jsi si hral doma v uhlaku na hornika a televizi jsi mohl sledovat tak do 19.hodiny.Pokud se ale nekdo chce divat na americke telenovely,souteze,filmy atd.tak proc ne?To vsechno "nakoupil"pan Zelezny v USA.Ovsem dluhy,arbitraze a ostatni zaplati stat.A kdo je stat?My.My vsichni.Tak sklapni zobak a nepoucuj nas na co se mame nebo nemame divat.
0/0
26.6.2002 14:04

Krtek

Neurazej nas.
Klidne sve nazory reknu nahlas, btw> Koukam, ze ty se taky skryvas pod NN nickem. Me je jedno jestli se nova potopi ci ne, stejne by ji nahradil nekdo s podobnym vkusem. Ja TV nijak nezeru, ale co sleduju CT, tak tam Kom Ser vedou ve stejnym pomeru jako na tv SNova. A zkus si po sobe ten blabol precist... Vadi ti, ze s tebou nechce nikdo chodit chlastat? Treba to neni tim, ze neco je v TV, ale tebou ;-))
0/0
26.6.2002 16:51

Eman

Re: Krtci
Úroveň televize i před listopadem špatná nebyla, když opominu politický podtext některých seriálů a zprávy. To říkám proto, že jsem byl nucen sledovat několik let cizí televize, zejména italské. A móóc jsem se těšil na naši televizi, jenom čeština v tom nebyla.
0/0
27.6.2002 8:13

Gud

Hurá konečně
Aby jste to věděli Železný je v prdeli !!! Pane Železný můžete jít i se svýma koláčema do háje. Nashledanou, jsem rád, že i na Vás došlo.
0/0
26.6.2002 12:30

novak

volejte rediteli?
A komu budeme volat? Btw. zatim jsem ve zpravach na Nove nevidela ani zminku o tom, ze by Zelezny uz nebyl zeleznym reditelem. Mozna jsem neco prehledl, mozna ne. Pak tedy kde je objektivnost a vyvazenost zprav?
0/0
26.6.2002 11:01

MK

Re: volejte rediteli?
Se vi. Objektivnost je vec pro Novu znacne specificka - na Rozehnala sla reportaz (tedy na jim jmmenovaneho reditele) prakticky okamzite, a jake to bylo od srdce...
0/0
26.6.2002 16:54

josef

hele Klémo
nejseš tak náhodou potomek prvního dělnického prezidenta? 0% zboží nekupuju.Má to všeho 0%
0/0
26.6.2002 10:56

Kingofthehill

Hurá zase bude TABU
Myslím, že prvním krokem novopečené paní generální ředitelky bude znovuzařazení pořadu TABU. Pane Šmuclere, přeobjednejte si pacienty, aby jste měl čas psát scénáře a shánět "úchyly" do Vašeho pořadu.
0/0
26.6.2002 10:30

guzi

Re: Hurá zase bude TABU
0/0
26.6.2002 11:15

josef

Závist
Většina z Vás šije do Novy a to jenom proto,že něco dokázala.Taky nemůžu vystát ty slabomyslny nekonečny seriály.Stačí na to jedno tlačítko!Jenže na Novu nikdo platit nemusí.Na veřejnoprávní televizi platíme všichni a podívejte se jakej sajgon vysílá za naše prachy!A podívejte se taky co všechno okopírovala od komerční televize.Sami nebyli schopni nic kloudnýho vymyslet.
0/0
26.6.2002 10:25

Klémík

Re: Závist
Seš kripl, co třeba Natočto, to není okopírovaný? nebo Doremi? Jak to že Novu neplatíš? Kup si jogurt Danone a hned je zadotuješ!!
0/0
26.6.2002 10:30

Gogo

Re: Závist
Blabolis Pepo... Jenom narod zoufalcu muze nekomu dat zadarmo exklusivni licenci na vysilani hrube komerce. Licenci ktera ma hodnotu desitek miliard. Tyhle miliardy nedostat je prakticky totez jako o ne prijit.
A to se jeste modli, aby jsme nemuseli za ty obchodni cachry doplatit americanum 20 miliard z rozpoctu.
0/0
26.6.2002 10:48

Jeny

Re: Re: Závist
To je fakt, jsme narod zoufalcu a tupcu. Nejlepe je to videt na této diskusi - na nekoho kdo si dovoli mit jiny nazor se vrhne tlupa a za pomoci vulgarnich vyrazu ho smete. Nemeli bychom se nad tim ponekud zamyslet? Vzdyt nejde o život - jen jedna komercni televize odvolala jednoho reditele. To je toho. Nemame snad u nas vaznejsi problemy k reseni???
0/0
26.6.2002 12:54

Valda

Re: Re: Re: Závist
Mas pravdu.Narod tupcu.Nekdo si masti kapsu a Cesky tupec drzi hubu.Ted se udelalo trochu humbuku,penize se nejak precachrovali,vedeni se zmeni a jede se dal.Kam se podela nekolikamilionova suma penez?Kdo podvedl Americany?Kdo plati arbitraze a dluhy?A ted mi nekdo odepise ze je to zavist.To muze napsat pouze Cesky tupec.Ja zavidim jako mnoho jinych lidi Haskum,Jagrum,Gottum a spousta jinym umelcum.Ja jim ovsem nezavidim jejich penize.Ja jim zavidim um.Staci?
0/0
26.6.2002 14:17

Jeny

Re: Re: Re: Re: Závist
A jak chces reagovat? Posilat se tady anonymne do p….e? Co vlastne jako jedinec muze clovek v Cechach prosadit? Jaka je legitimni cesta jak proti necemu, co je spatne, vystoupit? Umime to vůbec a jde to? Co třeba cestou parlamentni interpelace - je-li to k necemu. Ale asi to spis zustane u rozhorceneho tlachani .....
0/0
26.6.2002 14:26

Murphy

Re: Závist
Josefe, pust si nekdy CT2, to neni kopie Novy. Ten koncesionarsky prispevek rad zaplatim, treba jen kvuli svym detem, ktere se divaji na Vecernicka, kde vidi Macha a Sebestovou, Zofku, Broucky, Fika apod. Na Nove takovy porad neni; divat se na Hollywoodsky brak by stejne nebylo prilis vhodne. Treba Ti to nekdy dojde.
0/0
26.6.2002 12:19

MK

Ale Pepo...
.. jsi nam nejaky zchytraly. Poznamky> 1/ My (ja) nereagujeme na uspech ale na prostredky k uspechu> A/ Podivna licence a dodrzovani B/ Ciny mistra zelezneho C/ Arbitraz 2/ Ja sleduji co chci a tak nekritizuji skladbu Novy, ale> A/Kdo od koho kopiruje bych si netroufl odhadnout - mrkni se klidne i na zahranicni programy, pokud se neco osvedci tak to prevezme kazdej looser a to dela i Nova B/ Sleduji CT2 - diskuse, klekanice, takove ty filmy od 21,30 - us leto... Jo a take zpravy a atp. Takze jsem se skladbou castecne spokojen, zadne Soupy jsem tam nespatril - mimo tech ceskych kravin, ktere ostatne nesleduji. BTW- klidne se vsadim, ze vy jste takova osoba co nesnese kritiku a to ani kritiku adekvatni. Jo a uz jste zaplatil koncesionarske poplatky? Slysel jsem, ze zelezny jde delat do CT vymahace... ;-))
0/0
26.6.2002 17:09

MK

Ale Pepo...
.. jsi nam nejaky zchytraly. Poznamky> 1/ My (ja) nereagujeme na uspech ale na prostredky k uspechu> A/ Podivna licence a dodrzovani B/ Ciny mistra zelezneho C/ Arbitraz 2/ Ja sleduji co chci a tak nekritizuji skladbu Novy, ale> A/Kdo od koho kopiruje bych si netroufl odhadnout - mrkni se klidne i na zahranicni programy, pokud se neco osvedci tak to prevezme kazdej looser a to dela i Nova B/ Sleduji CT2 - diskuse, klekanice, takove ty filmy od 21,30 - us leto... Jo a take zpravy a atp. Takze jsem se skladbou castecne spokojen, zadne Soupy jsem tam nespatril - mimo tech ceskych kravin, ktere ostatne nesleduji. BTW- klidne se vsadim, ze vy jste takova osoba co nesnese kritiku a to ani kritiku adekvatni. Jo a uz jste zaplatil koncesionarske poplatky? Slysel jsem, ze zelezny jde delat do CT vymahace... ;-))
0/0
26.6.2002 17:10

logrus

peníze jsou peníze
Šmejc by se měl jmenovat spíš ŠMEJD, to by se pro něj lépe hodilo.
0/0
26.6.2002 10:22

Drsnosrstej Foxterier

Televizi Nova ovládne šmejd?
 ... to se, sakra, nic nezměnilo ne ?
0/0
26.6.2002 10:19

chacha

Re: Televizi Nova ovládne šmejd?
Taky si myslíš, že jde jen o překlep ??? Těch "Šmejců" tam už bylo....
0/0
26.6.2002 16:30

Paní

Pane Železný
Pene Železný my Vás máme tak rádi...
0/0
26.6.2002 10:14

Baker

JOJ
Zacinam litovat slovenske bratry. Ona ta televize JOJ uz tak stoji za piiiiiip. Ted jeste bude kazdou sobotu z obrazovky cumet ten ksicht a bude vykladat, ze podle jakehosi kolace telenovely sleduji hlavne vyskoskoaci.
0/0
26.6.2002 9:54

Gogo

Re: JOJ
Mmm, ja bych rekl ze JOJ je jenom takova prestupni stanice, aby nebyly velky nepokoje kdyz Vladimira vylejou uplne. Typuju ze tam nevydrzi pres pul roku..
0/0
26.6.2002 10:51

kiko

Re: Re: JOJ
Na Slovensku nám už skutočne nikto nechýbal, len skromný , charakterný a čestný muž typu Železný.Som celý bez seba že tento český velikán preberie pod svoj manažment JOJ a každy víkend budem počúvať tie životné pravdy, rozumné názory a budem sa dívať do tých úprimných očí.Naša krajinka už potrebovala len Vás, pán Železný.
0/0
26.6.2002 14:11

MK

JOJ, neni ten zivot lehky...
Hele, aspon se naucite svetovy jazyk - ehm, tedy cesky. No a pak vam sexuolog Zelezny osvetli, coze to vlasne slovenky vydavaji pro ...hhmm.. rozkosi. ;-)) Poslete nam sem za to meciara at je nejaka sranda - Klaus je KO, a ODS shani silnou osobnost. Tim se nam Saldo platebni bilance ponekud vyrovna ;-))
0/0
26.6.2002 17:16

chacha

Re: Re: Re: JOJ
Už se těším, až se vám domů vrátí kurvy typu Poloni(y)ové, který se nestydí před ničím. Alespoň uvidíte, co nám sem exportujete....
0/0
27.6.2002 13:55

jaska

Železný předsedou ODS nebude.
Budu to já
0/0
26.6.2002 9:54

Jirka

SuperTunel ala Železný
Nemohu pochopit,jak média a lidé mohli skočit na tak naivní pokus o hru,jak jsem o vše přišel,ale bojuji.Celá současná situace je velice podobná pohádkám nebo připitomnělým telenovelám jihoamerické produkce.Výrazně kladný hrdina-Vladimír Železný a podlý až nechutný právník-Aleš Rozehnal a v ostatní komparz hrají super telenovelu.Je v ní ůplně všechno - zrada,láska,zášt,svatba,intriky a hra o peníze.Nejsem naivní.TV JOJ je účelově založena jako teplé a bezpečné místo v ústraní,tomu plně odpovídá programová nabídka.Vladimír se všem snažil vnutit svoji myšlenku o velice zajímavém slovenském medialním trhu,ale skutečnost je úplně jiná.Na Slovensku je prd a bude tam ještě hodně dlouho.Slovensko není zajímavý trh,obyvatelstvo mimo velké aglomerace je chudé a v jistém slova smyslu jednoduché.Tito lidé si nebudou kupovat výrobky z reklam,jednoduše proto,že na to nemají.Vladimír to ví,ale dále ohlupuje lid.Vladimír Železný a kolektiv vyvolených budují super tunel,protože tady nebezpečně nízko létá výsledek arbitráže a to divadýlko za tu částku stojí. 
0/0
26.6.2002 9:50

Dworkin

Re: SuperTunel ala Železný
Presne tak. Videli jste film Mulholland Drive? Vsechno je jen divadlo-Hollywood. Tak dobre zahrane, ze do zakulisi vidi jen lidi, kteri v tom hraji...:( Ostatni se jen opajeji nadhernymi obrazky.
0/0
26.6.2002 10:05

SILVI

Re: SuperTunel ala Železný
TEDA JIRKO, JESTLI JSI TO MYSLEL VAZNE TAK JSI SLABODUCHY POUZE TY!!!
0/0
26.6.2002 10:07

suharto

Re: Re: SuperTunel ala Železný
... prave proto vykazuje slovenska Markiza stamilionove ciste zisky ...
0/0
26.6.2002 10:32

Jirka

Re: Re: SuperTunel ala Železný
Otevři oči a nastraž uši.Je to můj názor,ale možná je všechno ještě jinak.
0/0
26.6.2002 11:02

Kaktus

ZELEZNY V CELE ODS
Vladimir Zelezny bude po Klausovi PREDSEDOU ODS ! DEJTE NA MNE!
0/0
26.6.2002 9:32

Silvestr

Re: ZELEZNY V CELE ODS
Prdlajs, Zaza patří na hrad.
0/0
26.6.2002 10:59

MK

A jo..j. Co se ZaZou?
Smejc chce zprehlednit financni toky a tak je mozne, ze vse se prevede na firmu rizenou Zajicem Zazou - rada CT bude spokojena a vsichni ostatni taky. Vzdyt to bycho byli prvni ne v Evrope ale v celem svete s oficialnim papirovym reditelem...
0/0
26.6.2002 17:20

Standa

TV Nova
Vážení všichni, buďte v klidu. Televize pro jednoduché lidi Nova bude vysílat dál, přesně to, co si její diváci přejí. To je telenovely, vraždy, mordy, senzace, drby o slavných, na vlastní oči, sex, horrory. Když to někoho baví, proč mu to neservírovat.
0/0
26.6.2002 9:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.