Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němec: šachista se opět vynořil pro funkci

Známý milovník šachů a zároveň kandidát ODS na pražského primátora Igor Němec rozehrál svou nejdůležitější partii. Pokud jde o šachy, na vrchol se nikdy nedostal. Jednu dobu sice působil v nejlepším českém šachovém týmu, ale jeho vedení jej zařadilo pouze na soupisku náhradníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jana Černá

Praha-světové technologické centrum
Igor Němec jako profesionál připravuje program pro Prahu: centrum špičkových technologií. Budou-li v Praze operovat high-tech firmy, bude i mnohem více peněz na školství, kulturu i sport.
Připomínám, že zbytečně zkrachovala firma ARITMA PRAHA. Podle slov tajwanskeho obchodniho rady bylo možné vytvořit společný podnik a vyrábět nejvíce počítačů ze věech Evropských zemí.
P.Černá
8.7.2002
0/0
8.7.2002 16:37

cestující z tramvaje

Z doslechu
Slyšel jsem takhle si vyprávět dva chlapíky v tramvaji .(takže  nevím co je na tom pravdy a vlastně tomu ani nevěřím ...) že v době působení Igora Němce na úřadu vlády, bylo zjištěno, že jsou tam 2 agenti KGB. Igor Němec byl prý na to upozorněn a nic se nestalo. Teprve prý po vyšší intervenci (asi informování Klause Stráským ) byli agenti propuštěni ze služeb Úřadu vlády. Taky jsem slyšel, že člověk, který byl tím kdo na toto přišel - ředitel odboru obrany a bezpečnost ÚV ( zaslechl jsem , že to nebyl plk.Buben ) byl za to že informoval vyšší místa odejdut. A prý taky prsty p.Němce šahaly ještě dál a tomuto pánovi ztrpčoval život i posléze.
Je zajímavé jezdit v tramvajích a poslouchat co si ostatní lidé vypráví. Lidi toho nakecaj...
0/0
27.6.2002 9:44

Richard Jung

Re: Z doslechu
Normálního člověka na ulici nezajímá ani STB ani KGB.
A ještě méně pletichy na úřadě vlády.
Chceme pořádek, žádné drogy a kriminalitu a properující PRAHU.
Richard Jung
 
 
0/0
8.7.2002 16:40

chacha

Murphyho zákony platí
"Jednoho blba ve funkci střídá blb jiný, ještě neschopnější a blbější".
0/0
27.6.2002 9:22

Šachista

0/0
26.6.2002 17:51

Martin Daneš

mám dojem
Mám dojem, že se na nebohého I.Němce domluvila internetová parta, která za úplatu od konkurence píše samé negativní věci. I.Němec je rozvážný politik a měl by se ucházet o funkci primátora v řádných demokratických volbách s kvalitními protikandidáty.
M.D.
0/0
26.6.2002 15:02

džuagašvili

Re: mám dojem
Správně, moje řeč.Hledat všude spiknutí.Nokoho nepustit ke korytu,zlikvidovat dřív, než nám dokáže, co jsme vůbec zač.
0/0
27.6.2002 11:50

tomáš

Začachrování majetku SSM
připomeňte mi - není to ten Igor Němec, co seděl jako šéf komise na rozdělování majetku SSM?  Mám z té doby ještě stránek zajímavých materiálů, o tom, jak rozhodovali. Nedej bože, aby stejným kamarádíčkovským způsobem rozhodoval za Prahu. Doufal jsem, že alespoň dožije v politickém zapomnění (radní) a nebude nás již dále obtěžovat.
0/0
26.6.2002 13:52

šachista z Plzně

Re: Začachrování majetku SSM
Nejvíc z majetkem čachrovala zlatá linka ODA ( ministerstvo privatizace, FNM a MPO); znáte co je to ODA, no přece zkratka: organizace diletantů a amatérů.
A nezodpovědné experimenty ODA zaplatí  daňoví poplatníci tj i já osobně.
Milan
0/0
26.6.2002 14:58

šachista z Plzně

šach je jen pro přemýšlivé
Velmi se mi nelíbí název článku.Šachistě jsou přemýšliví a rozvážní lidé.
Politice mohou jen prospět.
Nebo je lepší známý hudebník, který mimořádně poškodil akcionáře svého fondu, a jak napsal časopis PROFIT, majetek akcionářů převedl na svou soukromou nadaci...
0/0
26.6.2002 11:03

TREND

Re: šach je jen pro přemýšlivé
I Kocáb jednou dostane ŠachMAT!
0/0
26.6.2002 12:26

Honza

Lepši Němec než Bém
0/0
26.6.2002 9:57

Jitka Boukalova

Re: Lepši Němec než Bém
Tunel pod Hanspaulkou.
Zastupitelé ukončili výběrové řízení na prodej Hotelu Praha včetně souvisejících pozemků a movitého inventáře a bylo schváleno následující pořadí uchazečů o koupi Hotelu Praha:
1/ J&J TOP, s.r.o. za celkovou kupní cenu 620 mil. Kč 2/ FALCON CAPITAL, a.s. za celkovou kupní cenu 501 mil. Kč 3/ DEVO GROUP, a.s. za celkovou kupní cenu 500 mil. Kč Starosta MUDr.Pavel Bém
má ve své kompetenci oblast investiční a hospodářské politiky. Dále zodpovídá za koordinační a koncepční činnost v oblasti majetku svěřeného m.č. Praha 6, který zahrnuje zejména domovní fond, pronájem bytů a nebytových prostorů a privatizaci. Při zabezpečení těchto oblastí spolupracuje s Odborem správy obecního majetku, Odborem územního rozvoje a Ekonomickým odborem ÚMČ. Dále spolupracuje s Komisí pro hospodářskou a majetkovou politiku, Komisí územního rozvoje a Dislokační komisí RMČ jichž je členem, Komisí pro bytové a sociální otázky RMC a Finančním výborem ZMČ. Je předsedou představenstva společnosti Hotel Praha a.s.
 
0/0
26.6.2002 11:59

Yenya

Re: Re: Lepši češi než němci
Nemusí pršet, stačí, když jen kape
0/0
28.6.2002 11:08

Filip-Teplice

Nepoučitelní ptáci
Po volebním výprasku ODS stále nechápe, že její jediná šance, (ale i celé pravice) je v nových tvářích.Bezostyšně se nyní vytasí s profláknutým Němcem.To už mohli rovnou recyklovat třeba Čermáka, ten aspoň vypadá jako chlap. p.f.Toyoto, Grundigu, třeste se, Němci se vracejí.
0/0
26.6.2002 9:03

ccc

Už byl i ministrem
a nikdy nic nepředvedl. Opět se potvrzuje staré pravidlo, že neschopní vadí nejméně.......
0/0
26.6.2002 8:48

Richard Jung

Re: Už byl i ministrem
Igor Němec je velmi pracovitý i organizačně schopný.
Nepatří k mediálním mágům, kteří manipulují s veřejností a jejich finanční experimenty pak zaplatí daňoví poplatníci ( NOVA, IPB , KB ).
Richard Jung
0/0
26.6.2002 9:35

ccc

Re: Re: Už byl i ministrem
Děkuji za vysvětlení paní Němcová- já Vašeho manžela vidím jinak.
0/0
26.6.2002 11:00

TOH

21
Mám pocit, že o kvalifikaci pana Němce velmi dobře vypověděla předevčerejší "jedenadvacítka" na ČT2. Může se nějaký politik v televizi ztrapnit ještě víc. Asi jen velmi těžko.
0/0
26.6.2002 8:39

Richard Jung

Re: 21
Pracovitý I.Němec nepatří k výrazným mediálním talentům.
Je mnoho politiků, kteří jsou mnohem lepší než je jejich mediální obraz.
 
P.schwarzová
 
0/0
26.6.2002 10:59

TOH

Re: Re: 21
Nemám pocit, že ve zmiňovaném pořadu by bývalo šlo o mediální talent pana Němce, ale spíš o jeho věrohosnost. Určitě máte pravdu, že mnoho politiků si buduje jen image a na práci se jim už času nedostává, ale nejsem přesvědčen, že to je případ pana I. Němce.
0/0
26.6.2002 15:48

apl

Re: 21
Přesně tak! Někdo, kdo nejprve plamenně obhajuje svůj postoj ke zveřejňování iformací o hlasování na magistrátě a potom si odmítne vzpomenout, jak ohledně této záležitosti sám hlasoval, tam nemá co dělat. Já si I. Němce pamatuju ještě z dob jeho ministrování a arogantnějšího panáka by v tehdejší vládě hledal těžko.
0/0
26.6.2002 19:30

Richard Jung

racionální přístup
Podobně jako by prezidentem ČR měl být zkušený politik, který již prošel funkcí předsedy  vlády a Parlamentu ČR, primátorem Prahy musí být člověk, který prošel vysokými vládními funkcemi tj. byl ministrem a má současně zkušenosti z regionální politiky.
Tyto podmínky emeritní ministr RNDr.Igor Němec splňuje. Navíc je mi sympatické, že vztah v vědeckému výzkumu a vědě jako takové. Je i vzorný otec 4 dětí.
Richard Jung
Praha 1
0/0
26.6.2002 8:36

JUDr.Pavel SOKOL

IGOR NĚMEC PŘEKVAPÍ
RNDr.Igor Němec je velmi seriózní manažér.Přijde s zcela novou strategií pro PRAHU a všechny překvapí.
P.Sokol
0/0
26.6.2002 7:56

Zdeněk

Re: IGOR NĚMEC PŘEKVAPÍ
Záleží ale na tom, čemu říkáte serioznost a čemu manažer.
0/0
26.6.2002 8:08

Petr

Re: Re: IGOR NĚMEC PŘEKVAPÍ
Je třeba rozlišovat mezi manažerem a "manažérem"!
0/0
26.6.2002 14:40

demokrat

Němec - ODS
ODS se chová jako slon v porcelánu. Dojemná loajalita ke kumpánům z minulosti podráží nohy, ale asi to nikomu nevadí. Pan profesor už dávno mohl odstřihnout pupeční šňůru k mineralogovi  /pardon - k MUDr Čermákovi/ a ostatním Šrejbrům, možná by se mu lépe načítaly volební hlasy. Karikatura politika jménem I.Němec  jistě doplní řadu oblíbených.
0/0
26.6.2002 7:18

Šachista

RNDr. Igor Němec
RNDr. Igor Němec je mimo jiné i presidentem Šachového svazu České republiky.
0/0
25.6.2002 23:32

milan

sakra
jezismarja takovej dementni ultrakokot, to je snad vtip...
0/0
25.6.2002 22:42

člověk

To bude nakládačka
Po prohranejch volbách míří ODS k dalšímu debaklu v Praze. Nestačí jim, že i když tu vyhráli, ztratili dost procent. Tak ještě předstrčí veřejnosti naprosto nestravitelného Němce. Kdo to tam proboha tu strategii vymejšlí, nějakej agent socanů nebo co? Jestli tohodle panduláka budou tlačit i na stalýho primátora, tak dostanou v Praze ptaci odesáci takouvou nakládačku, že budou valit bulvy.  
0/0
25.6.2002 21:14

Eman

Němec?!?!?
Podle ksichtu jde o toho Němce, bývalého ministra, nebo snad nějakého úředníka ničeho o ničem??? Ten, jak jeho brácha kšeftoval s těmi registrovanými známkami?? To si snad v ODS už dělají ze svých voličů srandu, pak se profesor diví. Je banda vypatlanců, kteří nevidí za roh, takhle ten socialismus nevybudujete, modří ptáci.
0/0
25.6.2002 16:52

Tlusta

Němec promátorem
buďte v klidu, Němec primátorem nebude, protože primátoro přijmení musí začínat n K (Kondr, Kořán, Koukal, Kasl, ...) :-)
0/0
25.6.2002 15:55

franta

Re: Němec promátorem
Obávám se, že bude: K jako ksindl!!!
0/0
26.6.2002 10:53

obcan

Jen do toho Prazaci....
My v Brne jsme meli jednoho, co na 99 let (slovy devadesatdevet let) pronajal jedine temer prirodni koupaliste byvalemu cirkusakovi podivne rasy, pry tam bude zabavni park s delfinariem. Ouha! Po letech je majitelem opet mesto a muzeme se tam chodit jen slunit a koukat po plavkach. Ten primator se jmenoval Horak, s pohadkovou horakyni nemel spolecneho vubec nic. Zvolte si I. Nemce a zapomente na Stromovku, petrinskou rozhlednu nebo cokoliv jineho. Narazite na branu se zamkem. Vrtite nevericne hlavou? Prijedte se podivat do Brna a hledejte Lazne Riviera.
 
0/0
25.6.2002 15:13

MT

Re: Jen do toho Prazaci....
Občane, stejný Horák může například za projekt cacovického a pisáreckého tunelu, to zase nejsou tak špatné projekty. A tak dále.  Já jsem se o Riviéru asi zajímal dřív, než Vy, a řeknu vám jedno: podle mého , kdyby magistrát dodržel smlouvy , které podepsal, nejen s Berousky , bylo by tady nejen opravené říční koupaliště ,ale i delfinárium a další věci. Problémem podle mého není Horák, problémem je, že žádná nová radnice se necítí být vázána rozhodnutími svých předchůdců. To se pak těžko podniká. Co se tady stalo od té doby? Flextronics postavil robotárnu,kterou mu my všichni zaplatíme. To je, myslíte, lepší?   Mimochodem, Berousci/ Kolaříci/, to vás asi překvapí, jsou  patrně  jednou z nejstarších a nejúspěšnějších českých  nešlechtických rodin.     
A pokud jde o toho Němce- bývalého ministra se skvělým nápadem přestěhovat Slovanskou epopej z Mor. Krumlova do Prahy- bravo ODS,  brzy bude po vás veta.   
 
0/0
25.6.2002 18:57

koudak

Re: Jen do toho Prazaci....
Jo, ja jsem s tim cirkusakem prisel jednou do osobniho kontaktu. Nestitil se vyhrozovat "malou nehodou". Takove "podnikatele" by patrilo deportovat na Sibir na nucene prace!
0/0
26.6.2002 19:35

Laik

Hm, paráda
No comment. Tento borec, který byl už v několika kulantně řečeno kontroverzních situacích, spory o ochranné známky svého bratříčka, jeho "záslužná"činnost jako šefa Úřadu vlády atd. Borce, který by záznamy z jednání rušil co nejdříve - hlavně co nejdřív nic nedohledat zpětně, kdyby bylo potřeba. Já z Prahy nejsem, takže teoreticky mi může být fuk, koho si tam navolí na magistrát, ale copak si ODS skutečně není schopna uvědomit, že těmito kontroverzními osobami jen dráždí dále a dále........... Už jen čekám, kde se objeví po čase třeba takový Čermák. Vůbec by mě to nepřekvapilo. Pánbůh nás tu ochranuj (nejsem věřící ani lidovec ani socan), komanči pomalu směřuji na ten druhý flek....Radní Kladívko včera s klidem pronese do novin, že mobilní telefony (všechni operátoři) jsou napojeny na odposlech přes policii, pokud jsem dobře pochopil. Zmínku o důkazech (nebo aspon představu z čeho při tom tvrzení vychází)  jsem tam nenašel. Nebo to zkresili zase novináři ? Pokud tomu tak je a odposlech skutečně existuje, tak je to nepochybně kvůli a proti ODS......   
0/0
25.6.2002 12:42

karel

Konec soudnosti
Videl jsem vcera "21" a byla to sila, ten clovek neustale lhal a mlzil, ODS opravdu asi nema na politicke scene co pohledavat, pokud disponuje jen takovymi zlocineckymi typy.
0/0
25.6.2002 11:40

Kevin

Re: Konec soudnosti
Naprosty souhlas. Jeste bych pripocetl 100 bodu tomu redaktorovi ktery si ho pekne chytil za slovo. Nemec napred rikal ze se ho kdokoliv muze na hlasovani zeptat a kdyz se ho zeptali tak mlzil. Vsadil bych se ze hlasoval proti.
0/0
25.6.2002 11:53

joja

Ignore, Ignore - do roka a do dne...
Ignor Nemec primatorem? ta ODS se pomatla uz uplne...dat na magistrat bezpaterniho hrabivce...zeptejme se ho, co udelal pro Prahu za dobu sveho uradovani, kdy mel a ma zodpovednost za turisticky ruch a propagaci Prahy? zeptejme se ho na kauzu Praha 2000 - Evropske mesto kultury! a kolik toho udelal pro svou siroce rozvetvenou rodinu? to uz i ten vychytralej dr. M. Hvizdala, co se rad foti s filmovejma hvezdama, byl v tomhle proti nemu bridil...
0/0
25.6.2002 11:36

Miroslav Grossmann

Co se dalo čekat
Kšeftíky pojedou dál. Možná po volbách...
0/0
25.6.2002 11:04

Bílá

To je poslední úder před komunálními volbami do ODS
jinak si to neumím vyložit. Už začínají vylézat na světlo i podivné praktiky jiných radnic řízených 12let ODS. Pokud to půjde takto dál, komunální volby jednoznačně ukáží, koho chtějí mít občané na radnicích a koho ne, současná nominace je naprostým výsměchem včem občanů Prahy a dá se říci i ČR. Co pan Němec zatím prokázal nad tím je nutné se zamyslit.
0/0
25.6.2002 10:15

Kremilek

ODS je nenapravitelna
ODS se divi, ze na ni vsichni plivou, ale pokud hodlaji i v budoucnu prosazovat lidi typu Nemce, nemuzou se divit. Muze mi nekdo prosim rici, jake je jeho spojeni na Nemce z Prahy 7, ktery cachroval s mestskymi byty?
0/0
25.6.2002 9:53

Dan

To myslí ODS vážně ??
Jak může ODS nominovat někoho tak slizkýho a bezcharakterního jako je Němec, kterému je zásadně košile (nejlépe rodinná) bližší než kabát !! Viz průběh jeho funkcí v různých úřadech a ministerstvech !! Nepředpokládám, že by ve funkci primátora nějak výrazně změnil svoji praxi, kterou nám předváděl spoustu předchozích let.
To ODS vážně nemá ve svých řadách lepší materiál ???!!!
 
0/0
25.6.2002 9:46

Eda

To snad ne!
Chraň nás, bože, před lidmi jako je Igor Němec! Všichni známe jeho působení coby vedoucí úřadu vlády, ministr, předseda úřadu pro státní informační systém i způsob, jakým obhajoval podivné praktiky svého vykutáleného bratra s ochrannými známkami .
0/0
25.6.2002 9:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.