Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Školačka v lese podlehla nádoru

Jedenáctiletá dívka, kterou policie našla v úterý mrtvou v lese v jižních Čechách, zemřela na otok mozku způsobený nádorem. Zjistili to lékaři po pitvě. Cizí zavinění je vyloučeno. "Na těle zemřelé nebyly zjištěny stopy násilí. Dívka zemřela v neděli 23. června v ranních hodinách přirozenou smrtí," řekla mluvčí českobudějovické policie Lucie Ptáčková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marjanka

Bohužel
Znovu jsem si pročetla diskuzní příspěvky až k tomu svému z 25.6. Je to smutné. Lidi prostě musí někoho odsoudit a na někoho plivnout. Když už není k dispozici vyvrhel vrah, tak na novináře. Všimli jste si někdo, že přímo v diskuzi je od něj omluva? Navíc mne například vůbec nenapadlo, že někdo devče maliním zakrýval. Máme maliny na zahradě a vím co dokážou. A když neplivneme na novináře tak na rodiče. Ale oni vůbec nemuseli o nemoci vědět! Můj syn 2 měsíce po úraze (rána dveřmi ve vlaku do hlavy v pádu) kdy už byl vlastně v pořádku a měl zhojenou i krční páteř udělal stojku. Z té se okamžitě zhroutil a dostal silný epileptický záchvat. Teprve následná vyšetření ukázala, že má dosud nevstřebaný výron který tlakem při překrvení mozku ve stojce způsobil tento hrozně vypadající okamžik. Nepředstavujte si, že nádor musel mít již velikost grepu. Mohl být úplně malý, ale na nešikovném místě. A bolesti hlavy u dívek okolo věku začínající menstruace jsou skutečně častým jevem. To nemusí automaticky ukazovat na vážnou chorobu. A tak prosím neodsuzujme nikoho bez důvodu, prostě jen z chuti po někom hodit kamenem. A ještě jednou upřímnou účast rodičům i paní učitelce.
0/0
27.6.2002 14:48

matylda

Re: Bohužel
V téhle zemi vůbec hrozně rádi trestáme. Když byl můj syn ještě malý, čekala na mne jednou učitelka před školou. S tragickým výrazem v obličeji i hlase mi vylíčila jak kluk při divoké hře zranil spolužačku a že musí být okamžitě přísně potrestán, o dvojku z chování se ona postará, a já mám zařídit to ostatní. Na můj dotaz (domnívám se že zcela přirozený) co úrazu řekl doktor jen vykulila oči a vysvětlila mi, že ona není od toho, aby s dětmi běhala po doktorech, ale aby udžela kázeň. Takže jsem se šla nejdřív podívat na holčičku , měla malé škrábnutí, potom jsem kluka srovnala jak jsem uměla, ale ta představa, že (nejen) pro učitele je důležitější najít a potrestat, než pomoct mě děsí dodnes.
0/0
27.6.2002 18:04

Vojta

Hlavně učitelka si zřejmě oddechla
Ale radost z toho určitě nemá nikdo.
0/0
27.6.2002 11:07

V zahradě, za cihlovou zídkou popsanou v slavných výročích, sedává na podzim - na trávě před besídkou, děvčátko s páskou na očích... Pohádku o mluvícím ptáku nechá si přečíst z notesu. Pak pošle polibek po chmýří na bodláku na vymyšlenou adresu... Prosím vás nechte ji, ach nechte ji, tu nevidomou dívku - prosím vás nechte ji si hrát ! Vždyť' možná hraje si na slunce s nebesy, jež nikdy neuvidí - ač ji bude hřát... Pohádku o mluvícím ptáku a o třech zlatých jabloních; a taky o lásce, již v černých květech máku přivezou jezdci na koních... Pohádku o kouzelném slůvku, jež vzbudí všechny zakleté. Pohádku o duze jež spává na ostrůvku na kterém poklad najdete... Prosím vás nechte ji, ach nechte ji, tu nevidomou dívku - prosím vás nechte ji si hrát ! Vždyť možná hraje si na slunce s nebesy, jež nikdy neuvidí - ač ji bude hřát... V zahradě, za cihlovou zídkou popsanou v slavných výročích, sedává na podzim - na trávě před besídkou, děvčátko s páskou na očích... Rukama dotýká se květů a neruší ji motýli... Jen tiše hraje si s řetízkem amuletu - jen na chvíli... Prosím vás nechte ji, ach nechte ji, tu nevidomou dívku - prosím vás nechte ji si hrát ! Vždyť možná hraje si na slunce s nebesy, jež nikdy neuvidí - ač ji bude hřát... Tohle napsal Karel Kryl před mnoha lety a já nemám co dodat. Je mi hrozně smutně.
0/0
26.6.2002 23:10

Dean

Re: ..
..ten text je nádherný a zároveň smutný. Smutný jako zbytečná smrt kohokoliv a dítěte obzvlášť.
0/0
27.6.2002 9:18

Karel

Prirozena smrt?
Co je na mozkovem nadoru prirozeneho?
To mame z toho co zerem, dychame a pijem!!!
0/0
26.6.2002 21:50

muthafuck

Re: Prirozena smrt?
no jasne,zerem,pijem a dejchame....))))))
0/0
28.6.2002 9:19

Miky Šťourač

KONEC
Tak a tato diskuse končí. Toto je poslední příspěvek. Už zde toho bylo napláno dost. Nashle.
0/0
26.6.2002 20:54

Hloupy Honza

Co k tomu dodat?
Je to smutné a tragické. Ta holčička měla opravdu smůlu. Je mi jí i jejích rodičů líto...
0/0
26.6.2002 18:59

pozorovatel

Koukám, a spousta lidí mi tu chybí
Se zájmem tuhle debatu sleduju už od včerejška, a nemůžu se zbavit dojmu, že po cca dnešním poledni mi tu chybí spousta lidí, např. olympic, eroticom@seznam.cz, helena Tomas, Honza, Bára, ja, martin, Svine z jeskyne, Kikin, pedro, Smrt všem vrahům a podobnému dobytku!!!, bub, (ne-naivní) kenito a někteří další. Kampak se nám poděli? Že by šli řvát "udělali jsme ze sebe veřejně *******!!" někam na jiný chat? Nebo se šli někam stydět? Nebo jen změnili nickname? Opravdu se nikdo nechytí za nos, že se nechal tak krásně zmanipulovat? Mno, nedivím se. Tuším, že Dan(1) napsal něco o tom, že je dobře, že nesoudí ulice. Musím souhlasit. Vrahem je možné oprávněně opovrhovat, ale lůza, která věší dřív, než (domnělého) vraha chytí, je IMHO daleko nebezpečnější. Pro "Bubák1", 25.6. 13:46 - naprostý souhlas. Poklona pro: TiDoH, Michal, alan, Klemík, Robert, Laďa, martina a někteří další. Přijměte, prosím, tento příspěvek, jako malinkatý a zcela zbytečný;-) pomníček všem výše jmenovaným.
0/0
26.6.2002 17:53

pozorovatel

Koukám, a spousta lidí mi tu chybí
Se zájmem tuhle debatu sleduju už od včerejška, a nemůžu se zbavit dojmu, že po cca dnešním poledni mi tu chybí spousta lidí, např. olympic, eroticom@seznam.cz, helena Tomas, Honza, Bára, ja, martin, Svine z jeskyne, Kikin, pedro, Smrt všem vrahům a podobnému dobytku!!!, bub, (ne-naivní) kenito a někteří další. Kampak se nám poděli? Že by šli řvát "udělali jsme ze sebe veřejně *******!!" někam na jiný chat? Nebo se šli někam stydět? Nebo jen změnili nickname? Opravdu se nikdo nechytí za nos, že se nechal tak krásně zmanipulovat? Mno, nedivím se. Tuším, že Dan(1) napsal něco o tom, že je dobře, že nesoudí ulice. Musím souhlasit. Vrahem je možné oprávněně opovrhovat, ale lůza, která věší dřív, než (domnělého) vraha chytí, je IMHO daleko nebezpečnější. Pro "Bubák1", 25.6. 13:46 - naprostý souhlas. Poklona pro: TiDoH, Michal, alan, Klemík, Robert, Laďa, martina a někteří další. Přijměte, prosím, tento příspěvek, jako malinkatý a zcela zbytečný;-) pomníček všem výše jmenovaným.
0/0
26.6.2002 17:53

pozorovatel

Re: Koukám, a spousta lidí mi tu chybí
... a navíc se musím omluvit za nechtěnou duplicitu ;-)
0/0
26.6.2002 17:55

Helena Čermáková

To se stava.....rodice za to nemohou
0/0
26.6.2002 17:47

Helena Čermáková

Re: To se stava.....rodice za to nemohou
Souhlas s tebou Heleno, taky jsi svoje dite nezalehla schvalne ze ne ?
0/0
26.6.2002 18:02

Mirek

Vždy se musí čekat
Já si na fakta počkal, to znamená že teď můžu klidně říct, že jsem nikoho nelynčoval a nevím proč bych někoho lynčonat měl, tím mín novináře. Zajímalo by mě ale ( a nechci se tím nijak dotknout rodiny té holčičky) tuším včera tu byl příspevek kohosi, kdo tvrdil, že je její otec a ví o smrti své dcery hodně...jak je takovým lidem teď? 
0/0
26.6.2002 17:15

Diviska

Re: Vždy se musí čekat
Kdybys zalistoval až poslední stránky, tak bys zjistil, že ten člověk (Olympic) nepsal nic o tom, že je JEJÍ otec.Špatně sis to vysvětlil, on jen psal, že něco takové prožil...
0/0
26.6.2002 17:23

olympic

Re: Re: Vždy se musí čekat
Ano, nikdy jsem netvrdil, že tahle holčička byla moje dcera. Ale podobné neštěstí se mojí dceři stalo...uř před 15 lety.
0/0
26.6.2002 17:34

Mirek

Re: Re: Re: Vždy se musí čekat
Moc se omlovám za špatné pochopení kontextu. Opakuji, že jsem se nechtěl nikoho dotknout.
0/0
2.7.2002 10:54

Septimus

Všem šmejdům, kteří požadovali trest smrti...
Všem šmejdům, kteří požadovali trest smrti pro někoho kdo vlastně vůbec nikdy neexistoval
0/0
26.6.2002 17:10

Martin Zíta

Souhlasím s Vámi
Dlouhá léta pro mne bývala Mladá Fronta synonymem kvalitních, objektivních a seriózních novin. Bohužel od příchodu zahraničních investorů se pozice nezávislých novin začala velmi radikálně stáčet směrem do prava a co je mnohem horší směrem k bulváru! Informace se snaží být co nejsenzačnější bez ohledu na objektivnost - sám jsem četl uvedenou formulaci ve včerejším vydání Idnes! Je mi to líto, ale MFDnes i jejich internetová obdoba již není tiskem, který stojí za to číst!
0/0
26.6.2002 16:37

Martin

Souhlasím s Vámi
Dlouhá léta pro mne bývala Mladá Fronta synonymem kvalitních, objektivních a seriózních novin. Bohužel od příchodu zahraničních investorů se pozice nezávislých novin začala velmi radikálně stáčet směrem do prava a co je mnohem horší směrem k bulváru! Informace se snaží být co nejsenzačnější bez ohledu na objektivnost - sám jsem četl uvedenou formulaci ve včerejším vydání Idnes! Je mi to líto, ale MFDnes i jejich internetová obdoba již není tiskem, který stojí za to číst!
0/0
26.6.2002 16:37

Gogo

Zmena?
Tak koukam ze uz se tady nevesi ucitelky, humanisti a vrazi, ale pro zmenu novinari. Asi jsme fakt narod nenapravitelnych pitomcu...
0/0
26.6.2002 15:44

Martin

Tak pozor!!
Koukám,že stejně jako s vrahy už tady pranýřujete další lidi. Vrazi nejsou a tak hurá na rodiče, jak to mohli učitelce udělat že jí nic neřekli ...
Já můžu z vlastní zkušenosti říci, že nic vědět nemuseli. Prostě někoho bolí hlava, to se stává. Když je to dlouhodobě, hledá se příčina, ale nádor v hlavě odhalí až CT (pro neznalé něco jako rentgen hlavy). To nemůže žádný, ani doktor, říci bez CT!! Pořád bolí hlava a pak najdenou šup a je po všem. V mém případě to naštěstí dobře dopadlo, ale řivot už je takový.
Je to tragédie, rodičům nezávidím, ale vinu zde nemá nikdo!! Bohužel u Vlaďky nebyl nikdo, kdo by zasáhl, když ztratila vědomí, ale asi by to dopadlo stejně i kdyby zůstala ve stanu, ležela by a spala a spala.
Prosím ukončeme tuto diskusi, již zde není co řešit.
Věnujme Vlaďce, ač jsme ji neznali, tichou vzpomínku.
0/0
26.6.2002 15:33

Dan

Re: Tak pozor!!
Je to smutný příběh a taky si myslím, že o té hrozné nemoci neměl nikdo ani tušení. Ale udivuje mě jedna věc: jak je možné, že jedenáctiletá holka uprostřed noci zmizí z tábora, aniž by učitelka věděla kam? Vždycky jsem žil v domění, že na takové akci musí být vždy aspoň jeden dospělý člověk vzhůru, právě aby se nemohlo stát něco podobného (tedy zmizení dítěte).
0/0
26.6.2002 17:57

Jiří Havelka

Re: Re: Tak pozor!!
Aby byl nevyspalý a aby druhý den až se přes den bude přecházet přes silnici přehlédl jedoucí auto. Lidi nemelte nesmysly.
0/0
26.6.2002 19:01

Juras

MFDnes jsou novinářské hyeny
Jak jsem vyrozuměl, původně bylo v článku napsáno "Tělo bylo důmyslně ukryté v prohlubni a zarovnané maliním, takže nebylo vůbec vidět.". Vím, jakým způsobem probíhají na IDnes opravy textu, tedy není možné dohledat změněné informace, člověk není upozorněn, že již není pravda, co platilo ještě před chvílí. Proto věřím diskutujícím, že zde byla napsána uvedená formulace. IDnes důmyslně maskuje svoje manipulace kritizované čtenáři. Mladá fronta je bulvární plátek otiskující výplody novinářských hyen. Zajímalo by mě, jestli je v MFDnes alespoň jeden jediný seriózní novinář.
0/0
26.6.2002 14:44

Posleda

Re: MFDnes jsou novinářské hyeny
Ano, původně tam ten text byl. Lze si ověřit v tištěné MFD.
Pokud autoři dodatečně v textech opravují překlepy, neshodu podmětu s přísudkem ap., je to vcelku v pořádku  (i když by bylo mnohem "čistší" kdyby ta oprava byla barevně odlišena - takhle se mohou autoři vykašlat na to, článek před zveřejněním zkontrolovat, než jej pustí na web - mohou jej kdykoliv opravit).
Pokud ale mění obsah již dříve zveřejněných zpráv, je to trestuhodné (i když Orwell by se smutně usmál, jak - byť za jiných technických podmínek - se uskutečňuje jeho "1984").
Ono je vůbec neseriózní, že u článku na iDNES je uváděno datum (a čas) pouze poslední aktualizace, spojené s významnějším doplněním textu a změnou titulku. Pak např. pod titulkem z 15.6. najdete sáhodlouhý text, jehož konec se týká událostí z února a k tomu i komentáře čtenářů v několika vlnách od onoho února.
Pokud by iDNES byl seriózní "list", dřívější zprávy  (části článku) nechal označené datem původního zveřejnění a zamkl pro úpravy. Jen ať si novináři ručí za to, co před dvěma dny naplkali!
Příklad odjinud. V prvním povolebním rozhovoru s Velikým Klausem jsem si v MFD (tištěné) přečetl citaci, že V.K. hledá POTENCIONÁLNÍHO nástupce. Totéž bylo i na iDNES. Podivil jsem se v komentáři, jak takový vzdělaný člověk může takhle nedoucky používat výraz "potenciální". A ejhle, do hodiny bylo v rozhovoru na iDNES napsáno "potenciálního nástupce" jako kdyby to tam bylo odjaktěživa. Buď tedy chtěli pánové Kubík a Šimůnek vylepšit reputaci VK, nebo to VK řekl správně a ten paskvil tam vyšvihli oni dva.
Ale nějaký vysvětlující komentář jak a proč? Ani náhodou. Orwell se v hrobě musí opravdu dost hlasitě smát.
0/0
26.6.2002 19:12

Juras

Ještě trochu horší příklad
Mám s IDnes i osobní zkušenost. Byl jsem účastníkem akce Krotitelů duchů zákonů, držel jsem tam ceduli "Z velína na dlažbu". Byl tam se mnou kolega, ten měl ceduli "Vyšetřit převzetí ČT vzbouřenými redaktory - Stop permanentní revoluci". A IDnes dala na web fotografii mne s mojí cedulí a pod to napsala, že se nad hlavami demonstrantů bylo možno dočíst hesla "Z velína na dlažbu" a "Stop permanentní demokracii". Všiml jsem si toho až druhý den po zveřejnění a napsal do IDnes rozhořčený protest. I když chápu, že některým takynovinářům se málo známá slova pletou, cítím se poškozen, protože ze mě udělali nějakého komunistu nebo něco ještě horšího. Omluvili se mi a opravili to - hádejte jak?
0/0
27.6.2002 6:56

Juras

Další příklad hyenismu MFDnes
Rád bych připomněl hyenismus, kterého se dopustila Mladá Fronta dne 11.9.2001, kdy jela na ČT reklama propagující zítřejší číslo MFDnes s nejkompletnějšími informacemi, na pozadí reklamy padaly obě věže WTC. To byla pěkná pecka - v okamžiku, kdy byly miliony lidí strnulé hrůzou a nechápaly, co se děje, MFDnes dokázala skvěle zúročovat senzaci.
0/0
27.6.2002 7:02

pozorovatel

Re: Re: MFDnes jsou novinářské hyeny
Doporučuji mrknout, na odpovídající články na www.lidovky.cz. Střízlivé, věcné, odpovídá tomu počet komentářů (nižší) i úroveň příspěvků. Já vlastně na černou kroniku chodím už jenom proto, abych si "poslechl" "vox Dei". ;-) A radost z něj moc nemám.
0/0
27.6.2002 9:01

Standa

vzkaz pro idnes
Začínáte připomínat Blesk a Super. A nezapomeňte se ptát Pionýrů, to jsou ti praví. Doporučuji tuto diskusi ukončit a znepřístupnit.
0/0
26.6.2002 14:41

Juras

Re: vzkaz pro idnes
Nebo odstranit kritické příspěvky. Ostatní účastníci diskuse usoudí, že byly vulgární. Ta cenzura diskusí je taky pěkně svinská věc.
0/0
26.6.2002 14:52

Petr

Hyeny
Tak co, vy všechny hyeny, které tady už 2 dny vymýšlejí teorie o vraždících individuech, dírách a maliní, nemrzí vás tak trochu takto "banální" konec? To bylo fantazie, ničím nepodložených úvah a hned vyvozených závěrů, co? 200 příspěvků úplně o ničem, nepočítaje v to kondolence rodině. Příště si pusťte televizi, nechte planých keců a radši počkejte na fakta.
0/0
26.6.2002 14:23

what?

Re: Hyeny
stacilo...
0/0
26.6.2002 14:34

Laik

Re: Hyeny
Souhlasím s tím, že dřív než lynčovat vraha, o kterém se vůbec neví, zda existuje, je žádoucí počkat na další informace. Ale nechápu proč tyto pisatale (jakkoliv unáhlené) nazýváš HYENAMI ??!! To, že psali unáhleně přece neznamená, že jsou to hyeny !!  Vzpamatuj se člověče a srovnej si pojmy a dojmy !!  Tohle bys měl směřovat na toho , kdo to prezentoval v podobě, ze které vyplývalo, že ji tam někdo důmyslně skryl a důmyslně zamaskoval maliním. Ten by zasoužil naplivat do ksichtu za takovéhle zavádějící informace v tak pohnuté věci....  Si to přečti, jak to včera v tom článku znělo a pak tu vyřvávej takové neomalenosti, burane, ale na jinou adresu.    
0/0
26.6.2002 15:08

Sketch

Svinskej zivot
Co je to za zkurvenej svět kde se na jedné straně zdraví fanatici stávají dobrovolně bombou a přitom jinde umírá nevinné dítě v 11 letech na takovouto nemoc ... :-(((
0/0
26.6.2002 14:22

goljas

Re: Svinskej zivot
bůh není...
0/0
26.6.2002 14:59

d4vid

Re: Svinskej zivot
presne tohle me napada.. PROC..?????
0/0
26.6.2002 17:02

Katka

Nestesti pro vsechny....
4 roky jsem jezdila na tabory jako vedouci,stalo se mi neco podobneho,hledali jsme az do rana, konec byl dobry, divka se nam zamilovala do vesnickeho chlapce a stravila s nim noc.Ale nikomu bych neprala tech 8 hodin panickeho strachu od zmizeni do jejiho navratu. Byla trochu jina doba, je to 20 let zpatky,ted to s tim,co se kolem nas deje, musi byt pro zucastnene 10xhorsi. Je mi lito holcicky, je mi lito rodicu, ale at se na mne nikdo nezlobi, nejvic lito je mi ucitelky. Jestlize rodice vedeli a ucitelka nevedela o zakerne nemoci, bylo to vuci ni bezohledne a muze se stat, ze to jeji evidentni lasku k detem a ucitelstvi nenavratne poznamena. Je to nestesti, ale rodice na nej byli nejspis pripraveni, jestli se to vubec pri predstave blizici se smrti vlastniho ditete da,ale vedeli,co muze nastat. Jestlize dostupne informace jsou takove jake jsou - oni vedeli a ucitelka ne.
0/0
26.6.2002 14:15

Somebody

Uz toho nechte ...
Proboha nechte uz toho handrkovani!!! Predstavte si tu malou slecnu jak ji boli hlava, nevi co presne dela a zemre sama uprostred lesa bez svych nejblizsich. Jestli to bylo v malini nebo ve starem domku, jestli jsou ucitele odvazni a malo placeni apod. je pro tuto chvili tak podruzna vec. Rodicum uprimnou soustrast ...
0/0
26.6.2002 14:14

samotar

Dejte jim pokoj
Prosím, dejte jim pokoj. Té nebohé malé i jejím blízkým. Nepaste se na cizím neštěstí, můžete-li. Stačí, když to dělají novináři. Nemůžete-li, pak se ovšem nedá nic dělat ... 
0/0
26.6.2002 14:11

gotreg

všem spravedlivým & soudcům
tak, a po čí krvi budete lačnit teď? koho byste zavřeli-mučili-stříleli? .. .notak, udělejte mi radost & najděte si dalšího, na koho budete ve stínu internetu flusat...
0/0
26.6.2002 14:11

Sarka

hloubka malini
kdyz pisete neco sem tak trosku uvazujte, vite vubec /Honzo!!/ jak muze byt hluboke malini? tak co, myslis ze par metru???
0/0
26.6.2002 14:05

Sarka

hloubka malini
kdyz pisete neco sem tak trosku uvazujte, vite vubec /Honzo!!/ jak muze byt hluboke malini? tak co, myslis ze par metru???
0/0
26.6.2002 14:05

sunrace

obdiv obětavým učitelům!!!
Poněkud depresivní příběh, je mi líto života té holčičky, je mi líto učitelky, která pravděpodobně zažila nějhorších pár dní svého života, vážím si její práce a obdivuju jak si někdo může na sebe vzít tak obrovskou zodpovědnost... A to všechno za tak směšné peníze, jaké naši "skvělí" politici investují do vzdělání našeho národa.
0/0
26.6.2002 14:04

Patrickx

Mozna jsem to nekde prehlidl...
ale neni mi prilis jasne jak rodice mohli poslat svoji dceru trpici rakovinou mozku na bezny tabor aniz by komukoliv z ucitelskeho doprovodu sdelili neco o jejim zdravotnim stavu...zvlastni...tuze zvlastni...
0/0
26.6.2002 14:00

Helena

Re: Mozna jsem to nekde prehlidl...
Primař nemocnice píše, že o tomto nádoru okolí nemusí vědět. A jestli jste si všimli, rodiče poskytli Policii informaci, že jí bolela hlava. Zdroj blizký rodině sice říkal ,že holčička byla vážně nemocná,ale to může být taky reakce sousedů na informaci o rakovině .A v tom případě bych jí já určitě pustila s ostatními. Akorát bych asi informovala učitelku.I když co já vím...
0/0
26.6.2002 14:16

Patrickx

Re: Re: Mozna jsem to nekde prehlidl...
no pokud bys pustila holku s rakovinou v hlave a nerekla to ani ucitelce tak je mi te lito...potez nas panbuh
0/0
26.6.2002 14:40

Dan

Nemocna divka
Ja vedet, ze mymu diteti zbyva par mesicu ci let zivota, tak ji prave na ten vylet poslu. At je co nejvic s detmi a aspon chvili na nemoc zapomene. Tezko mohl nekdo predpokladat, ze to vezme takove grady... diky slunicku, unave nebo buhvi cemu. Rakovina vetsinou s lidmi nediskutuje 
0/0
26.6.2002 13:56

Dan

Nemocna divka
Ja vedet, ze mymu diteti zbyva par mesicu ci let zivota, tak ji prave na ten vylet poslu. At je co nejvic s detmi a aspon chvili zapomene na nemoc. Tezko mohl nekdo predpokladat, ze to vezme takove grady... diky slunicku, unave nebo buhvi cemu.
0/0
26.6.2002 13:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.