Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednání o vládě jdou dobře, míní Havel

Prezident Václav Havel přijal v půl dvanácté na Pražském hradě předsedu ČSSD Vladimíra Špidlu. Ten ho seznámil s postupem koaličního vyjednávání o budoucí vládě. Prezident po jednání řekl, že se mu zdá, že se rokování o budoucí podobě kabinetu vyvíjejí dobře. Zástupci ČSSD, KDU-ČSL a Unie svobody-DEU se v pondělí shodli, že programová dohoda je možná.Podívejte se na videoreportáž iDNES.tv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Šalamoun

Jen 48 % voličů zvolilo zástupce lidu do parlamentů.
Pane prezidente Vaše PRAVDA A LÁSKA skutečně nezvítězila. Zvítězil hněv, zloba a závist. Blahopřeji Vám a přeji mnoho zdraví. To myslím úpřímně, protože bych si přál, aby jste za nějaký čas viděl výsledek svého díla.
0/0
1.7.2002 23:36

Šalamoun

Jen 48 % voličů zvolilo zástupce lidu do parlamentů.
Pane prezidente Vaše PRAVDA A LÁSKA skutečně nezvítězila. Zvítězil hněv, zloba a závist. Blahopřeji Vám a přeji mnoho zdraví. To myslím úpřímně, protože bych si přál, aby jste za nějaký čas viděl výsledek svého díla.
0/0
1.7.2002 23:36

Květa Nová

Proč nadáváte panu Pilipovi?
Podívejte se na sebe. Za totality volilo 99,90 procent lidí komunisty a pak ihned převlékli kabáty. Nyní vyčítáte panu Pilipovi totéž. Víte co je v bibli - hoď po mě kamenem, kdož nesesmilnil - Vy je v drtivě většině (vy starší) s komunisty kolaborovali k vašemu prospěchu. Pro pane Pilipe držte se
0/0
1.7.2002 23:27

jaroslav

ále, ále
tak veškrna zase vše pochopil? vždyť je to směšná bačkora na hradě! Zaprodal se největšímu svinstvu: dělal krvavé madle extra "morální" stafáž při bombardování Jugoslávie. Dnes Slobo drtí věcnými argumenty "mnichovský diktát ve štrasburku. V kosovu žádný z kosovských morgošů neplatí daně a vloni podle policejních zjištění přes Kosovo bylo do západní evropy dodáno několi desítek tisíc tun (!) opiátů odkkud jinud než z afghánistánu... Dnes kokoté všeho druhu "zasvěceně" hovoří o LÓJA DŽIRGA - přitom se nejedná o nic jiného než řezání hlav. Kdyby veškrna neměl zhnilej pajšl (celej život kalil první ligu a může být rád že mu ve vězeňské nemocnici na pankráci ten jeho shnilej pajšl alespoň na čas dali do holpecu), tak by se na shnilá státnická kolena vypravil do Kábulu a tam by před světovými kamerami pózoval s těmi nejhoršími hredlořezy - stejně jako v Kosovu....
Mám se úžasně - platím 70% daně, za husáka jsem dekret na byt nezískal, tak živím bytové parazity - cimra za 6 tisíc, regulovaný nájem 900K. Ať žije a vítězí láska a pravda. Co mám dělat? Mám se stát loupežníkem, abych se vyhnul povinnosti živit parazity???
0/0
28.6.2002 16:58

Michal

Havlovy hoši si konečně dělí moc!
     Konečně se hradní pán dočkal. Jím tak dlouho připravované události se konečně stávají realitou dnešních dnů. To, že on sám si nedovede představit jinou situaci je známo již delší dobu. Jsem přesvědčen, že tuto variantu by prosazoval i v případě vítězství ODS. S výrazem smíření v obličeji lze pozorovat realitu dnešních dnů a to zejména úzkostlivou snahu pana prezidenta a jeho spřátelených novinářů z Lidových novin (Plesla a spol.) či MF Dnes (Komárka, Dolanského, Schmarcze) nebo hradních politologů (Peheho atd.) vychvalovat nejnovější počínání představitelů budoucí vládní koalice. To, že v budoucí vládě bude sedět US-DEU, jež se profiluje jako pravicová strana, a že budoucí vládní program bude zjevně ryze socialistický (dokonce i KSČM začíná uvažovat o jeho podpoře), nechává všechny tyto zaprodance úplně klidnými. Ale už si začínám pomalu zvykat. Demokracie jsme si zkrátka příliš neužily. Dnes již se smí pouze prohlašovat : "Za vše může ODS".                      Michal Stieber, Praha
0/0
25.6.2002 23:17

GhorX

Re: Havlovy hoši si konečně dělí moc!
Jasně - všichni jsou idioti, jenom já jsem letadlo. Přesněji: demokracie končí tam, kde začíná můj názor. Ach jo... (BTW i/y raději "demokraticky" zrušíme, že ?)
0/0
26.6.2002 5:36

Babička

Opozice jim bude slušet !
ODS si volby prohrála sama. Neměla útočit tak nevybíravě na ČSSD. Byla jsem se podívat na Staromáku a byla jsem zhrozená. Klaus neustále skloňoval šidla,špidlolan a td. Nedalo se to poslouchat.Tím se alespoń mně neuvěřitelně zprotivil. A jak jsem poslouchala reakce kolemjdoucích tak jsem nebyla sama.
Nakonec ODS ta opozice jenom prospěje.Alespoň  přestane tleskat komunistům.Pročpak asi?A ta dojemná názorová shoda a přívětivé chování lídra ODS pana Klause k soudruhu Grebeníčkovi.To se opravdu nedá přehlédnout. Proč asi ?Proto jim bude slušet opozice!!!!
 
 
0/0
25.6.2002 19:45

.

no jo vzdyt havel byl kandidatem ksč, jenže ho nevzali, a tolik tam chtel :-)
0/0
25.6.2002 19:02

Prezident

Ehm, tak já vám to teda fšem čehůnům řekno, chásko nemytá,
jelikož jste mě a moji rodinu pěkně naštvali, když jste nám vzali majetek, musel jsem to holt dotáhnout až sem. Majetek už mám zpátky, vily v Portugalsku taky, tak je mi srdečně jedno, co se tady s vámi stane a jestli vám blbečkům bude vládnout jeden nebo dva Špidloidi.
Jakmile mi skončí mandát, odebéřeme se s mojí milovanou Dášeňkou na západ. Slibuji, že vám občas pošleme pohled. Když na to budete mít, chudáčkové, napište nám ze Špidlolandu taky.
Váš Venca Havel
0/0
25.6.2002 18:11

fialka

Re: Ehm, tak já vám to teda fšem čehůnům řekno, chásko nemytá,
máš pravdu
0/0
25.6.2002 21:16

laco

Naštvaní funkcionáři ODS,
kteří si svojí neschopností prohráli volby tady pořád ubekují jaké je teď čekají problémy a jak se budou muset umravnit a přizpůsobit. Ale vždyť o to ve volbách šlo a proto jsme tak volili. Jejich podrážděné reakce a kopání do všeho kolem se dalo předpokládat a pouze potvrzuje můj názor, že jsme asi nevolili špatně. Kdyby vyhrála ODS tak s kým by tu vládu sestavila ? Se svojím stranickým vzorem KSČ ? Argumenty a inteligenci už od nich úplně převzala.
0/0
25.6.2002 17:10

Kladivo na idioty

Re: Naštvaní funkcionáři ODS,
Škoda, že takových demagogických imbecilů jako jsi ty je v tomto státě stále ještě dost. Jediný, kdo zde kope a vždy kopal jsou právě strany koalice a to do ODS. Jsi asi úplně hluchý a slepý. Pamatuj však, že nenávist zabíjí a proto naštěstí lidi jako jsi ty nás inteligentnější dlouho zabíjet nebudou. 
0/0
25.6.2002 22:49

Červotoč na kladivo

Re: Re: Naštvaní funkcionáři ODS,
u nás v práci vytvořili lidé, kteří volili ODS, jakousi skupinku, ve které se považují  za svým způsobem za výlučné lidi, kteří jediní pochopili dějinný vývoj a kteří se na ostatní dívají svrchu. Takovou povýšenou partu jsem už kdysi zažil. Určitě by tě vzali mezi sebe. Tito dnešní i ti včerejší.
0/0
26.6.2002 7:37

Stanislav Hart

To je "dobře".
Doufám a plně přeji ČSSD ať s Koalicí sestaví funkční vládu, která se nerozpadne v průběhu budoucích 4 let, ale vydrží až do konce, ABY VŠICHNI TI, KTEŘÍ TEˇD TAK NADŠENĚ VOLILI LEVICI, POZNALI NA VLASTNÍ KŮŽI, CO JE TO VLÁDA LEVIČÁKŮ, KTERÉ UŽ NEDRŽÍ NA UZDĚ ŽÁDNÁ ODS. ZA 4 ROKY BUDEME ZADLUŽENI TAK, ŽE BUDEME ZÁVIDĚT ARGENTINĚ. Hlavně, že budou přídavky, porodné 50 000.- a lapiduch "zdarma". Zdravotní pojištění za nás platí a bude platit asi Ježíšek...
S pozdravem
Stanislav Hart 
0/0
25.6.2002 16:09

Martin

Re: To je
Mám takový pocit, že to byla vláda pravice, která lepila díry v rozpočtu z neuvěřitelných privatizací a která prakticky rozkradla tenhle stát. Není uměním udržet rozpočet poblíž nuly tak, že mizivé výdaje na sociální účely budou pětkrát převýšeny financemi z prodeje toho, co tenhle stát měl. Bohužel, ani jedna vláda zatím nepředvedla nic, čím by se lišila od ostatních. A upřímně řečeno - radši doktora zadarmo, než ty peníze nacpat všelijakým Nomurám a ve zlatých padácích pochybným ředitelům.
0/0
25.6.2002 17:54

mojo

***
Tyto volby ukázaly podle mne hlavně toto: Současná politická garnitura nemá podporu ani poloviny české populace (alespoň té, oprávněné volit). K volbám se dostavilo 58% voličů a z nich ještě více než 12% dalo hlas neparlamentním stranám. Z toho nám tedy vyjde asi pouze cca 46%ní podpora dnešních zástupců v parlamentu. Kdy už se tu najde někdo, kdo to těm zkrachovalcům natře??? Z politiky, tak jak ji ti dnešní předvádějí, jsme vesměs zhnusení. Nejde o témata, ale o technologii moci. A to v podání všech bez rozdílu! Dejme už jim konečně sbohem! To je mé přání pro příští volby.
0/0
25.6.2002 15:17

Speedy

Re: Technicka...
Tech 12% je z onech 58%, tudiz parlamentni strany dostaly 51% podporu vsech volicu...
0/0
26.6.2002 10:30

lucie

neni vsem dnum konec.....
Tem, kteri tady tak jasaji nad vitezstvim CSSD mohu rici jedine "budiz vam prano".......velmi brzy prijdete na to,kam vas tato volba privede. prijdete na to ve chvili, kdy vam vase deti za par let omlati vasi vychovu o hlavu a budou vas nenavidet za dluhy, ktere jste jim svym hlasem prinesli. Ya vasi totalni omezenost,hloupost a bezohlednost. ODS 4 roky jakztakz drzela CSSD na reminku a neumoznila jim na plno rozvinout sve socialni site a dalsi vydobytky "socialisticke demokracie", US ,jako tichy divak vsak takovou silu zdaleka nema a tak se bude dnes trojmasobny statni dluh dale utesene rozvijet,volici CSSD budou dal spokojene dochazet s natazenou dlani pro prispevky od statu a vesele je utracet kazdou sobotu v supermarketech , s pocitem, jaci jsou ti socani kabrnaci, kdyz nemusim nic delat a penez mam stale dost......je mi jasne, ze takova situace je pro vetsinu lidicek velmi pohodlna a zadouci,nakonec, dokonale nas v tom vyskolili komunisti za 40 let sve vlady, kdy vsichni meli vsechno a nikdo nic.........Vetsina lidi nestoji o demokracii, kde by nedejboze musela pro sebe neco delat sama, prilis si zvykli na to, ze stat je dojna krava,ktera zarucuje socialni jistoty, bezplatne zdravotnictvi a dnes i pohadkove socialni davky, z kterych se da zit podstane lepe, nez z prace.Zejmena, kdyz si sikovny cechacek jeste sem tam nejakym cernym kseftickem pomuze, tu pronajme statni byt, tu zase nahlasi manzelku na nemocenskou, aby ten zpropadeny podnikatel musel platit......atd. atd.atd. ne, tato zeme neni a dlouho nebude demokraticka, protoze vetsina lidi o zadnou demokracii nestoji......jedine, co chteji, mit plne obchody zbozi a penize na toto zbozi od socialniho statu.... nyni jsou spokojeni,jasaji, budou se mit i nadale dobre, i nadale budou moci zit na ukor svych deti a vnuku,dal krast a okradat ,dal si spokojene hladit sveho pupika a tesit se na to, jake ze jim prinese dalsi vyhody to clenstvi v EU....... vazeni, je vam prano ale jestli jst prosli zakladni skolou a umite trosku ,alespon trosku pocitat, tak si spocitejte, jak dlouho to jeste pujde.....za pouhe 4 roky se statni dluh ztrojnasobil,za dalsi 4 roky........ Kdo to bude platit ? nezajima vas to ? je vam to jedno ? Buh ochranuj vase deti a vnuky......nechci prilis strasit,ale Argentina je sice na druhem konci sveta ale ekonomicky k ni mame stale bliz a bliz. na koho budete nadavat potom, az vsechno rozkradete ,nikdo nam uz nic nepujci a nebude z ceho vas dal takto zivit........me je to osobne uz jedno. Odjizdim zpet do skutecne svobodneho a skutecne demokratickeho sveta, protoze tato zem, byt je muj domov totalne zklamala me iluze. nemam v umyslu jiz dal svymi penezi a svou praci podporovat hlupaky a vychcanky cekajici na urade na svou davku,lidi, kteri umi jen a pouze kricet ale kteri nejsou schopni a ochotni pro sebe ani spolecnost udelat vubec nic.
0/0
25.6.2002 14:43

Stanislav Hart

Re: neni vsem dnum konec.....
Plně se stotožňuji s Vaším názorem. Situaci jste popsal přesně a dokonale.
S pozdravem
Stanislav Hart
0/0
25.6.2002 15:36

Czech hockey expert

Re: neni vsem dnum konec.....
Lucku, máš v mnohém pravdu, ale odjezd to je to poslední řešení, to umí každý kdo může.
Jinak kam jedeš ?
Co se pokusit to otočit doprava ? Není všem dnům konec, i když s mnoha  lidmi v ČR to tak na první pohled může vypadat.
 
Jestli máš chuť, tak odpověz.
Jirka z Prahy
(volič ODS)
0/0
25.6.2002 15:51

Czech hockey expert

Re: neni vsem dnum konec.....
Lucku, máš v mnohém pravdu, ale odjezd to je to poslední řešení, to umí každý kdo může.
Jinak kam jedeš ?
Co se pokusit to otočit doprava ? Není všem dnům konec, i když s mnoha  lidmi v ČR to tak na první pohled může vypadat.
 
Jestli máš chuť, tak odpověz.
Jirka z Prahy
(volič ODS)
0/0
25.6.2002 15:51

Czech hockey expert

Re: neni vsem dnum konec.....
Lucku, máš v mnohém pravdu, ale odjezd to je to poslední řešení, to umí každý kdo může.
Jinak kam jedeš ?
Co se pokusit to otočit doprava ? Není všem dnům konec, i když s mnoha  lidmi v ČR to tak na první pohled může vypadat.
 
Jestli máš chuť, tak odpověz.
Jirka z Prahy
(volič ODS)
0/0
25.6.2002 15:51

Re: neni vsem dnum konec.....
Ac volic ODS, musim se malinko ohradit proti tomu co tu pisete. Ony povidacky o tom, jak se nase levice u vlady (CSSD) naprosto znemozni a jak nas potopi si dobre pamatuju z dob minulych voleb. To, ze se to nestalo, sice prisuzujete zazracne moci ODS, ktera levici drzela na uzde, ale ono se to jevi tak trochu jinak, ze? Nelzeme sami sobe. Ona se nam ta CSSD tak trochu pohnula doprava. Tim si ziskala i nektere volice, puvodne sympatizujici s nekterou z pravicovych stran. Naopak o nektere prisla, ti se zamerili vice nalevo ... ale o tom jsem nechtel psat. Jen mi pripada trochu lacine a trapne opakovat neco, co se jiz neosvedcilo. Dale bych rad s Vami polemizoval o Ceskem narodu. Proc, proboha, shazujete spoustu slusnych lidi, kteri pracuji (a mozna mnohem vice nez Vy), plati dane atd. Jenom proto, ze dali hlas kupr. CSSD, tak to nemusi byt lenosi ci nenapravitelni levicaci. Co kdyz opravdu je hodne tech, co jsou zhnuseni pravicovymi politiky a politikarenim (ne pravicovou politikou)? Ta Vase vetsina, co chce vse zadarmo a nedelat nic, vzdyt nevite co to je za lidi, kolik jich je. Vase argumenty silne zavaneji demagogii. Ja jsem volil pravici a ta nevyhrala. Nezbyva nez cekat, jak se to vyvine. Pokud ovsem se opet nase levice historicky neznemozni, pak nezbyde nez, aby pravice zacala skutecne neco delat, ne jen plkat a nadavat na politicke protivniky ... Prosim Vas, neurazejte uz lidi, kteri si to nezaslouzi ... pak jste horsi nez ti, na ktere by Vase kritika mela byti smerovana ...
0/0
25.6.2002 18:22

Milda

Re: neni vsem dnum konec.....
Tak tenhle článek si nezaslouží ani ten nejmenší komentář! Komentovat ho by znamenalo použít krajně nevybíravé termíny a oslovení na adresu autorky! Vůči ženám se to nesluší, pokusím se tedy své pobouření nad tímto názorem udržet na uzdě. Musím ale přiznat, že bych autorku chtěl jednou poznat a zjistit, co je zač! Podobné názory by měly být právně postižitelné ;) Prostě nemám slov ...
0/0
26.6.2002 1:31

Jan

Re: neni vsem dnum konec.....
kde jste přišla na tyhle plky? A ten dojemný závěr - odjíždím zpět do svobodného světa ... tato zem mě zklamala - to mě fakt rozesmálo. Nechtěla byste se pokusit dopsat nedopsané Osudy dobrého vojáka Švejka? Neodjíždíte náhodou na Bahamy? Pozdravujte tam našeho nezapomenutelného rodáka pana Koženého. Pan Klaus nám ho kdysi dával za vzor. Taky jsme ho poté, co oškubal republiku, znechutili.
0/0
26.6.2002 7:57

Czech hockey expert

jenom souhlas
US je stranou, která vznikla s pozadím velkého podrazu a táhne se to s ní..
Je třeba, aby se pravice zkonsolidovala, vytvořila jednu silnou stranu (bez starých podrazáků a karieristů) a zásadově deklarovala hodnoty pravicové politiky.
Jinak ČR pomáhej Bůh.
 
PS jinak p. Hanka Marvanova je kus, stojí za hřích...
 
Jirka z Prahy
0/0
25.6.2002 14:10

Toník

Re: jenom souhlas
Jaky ze to byl podraz, diky kteremu vznikla US? Myslite ten podraz na obcanech CR, ktery udelala ODS pri nekalem financovani sve strany? Tak to beru Vase tvrzeni, ze US vznikla (ne s ale) na pozadi velkeho podrazu, za ktery se dodnes nikdo radne neomluvil, ze?
0/0
25.6.2002 18:25

Czech hockey expert

jenom souhlas
US je stranou, která vznikla s pozadím velkého podrazu a táhne se to s ní..
Je třeba, aby se pravice zkonsolidovala, vytvořila jednu silnou stranu (bez starých podrazáků a karieristů) a zásadově deklarovala hodnoty pravicové politiky.
Jinak ČR pomáhej Bůh.
 
PS jinak p. Hanka Marvanova je kus, stojí za hřích...
 
Jirka z Prahy
0/0
25.6.2002 14:10

Czech hockey expert

US - Myslíme jinak ! (Myslíme vůbec ?)
Jestli mě paměť nemate, tak tu kdysi byla strana, která prohlašovala "Myslíme jinak". Neuběhla ani jedna pětiletka a tato strana US překonává všechna očekávání : cpe se do vlády a rokuje se socialisty o vládním programu, který je nahonem vzdálen pravicovému programu, myšlenkám na jejichž podstatě US vznikla. Proč? Jak říká pan Matějů "abychom zabránili vládě ČSSD s KSČ " ? To se mi zdá zavádějící. Proč je nenechat vládnou, když si je tento národ zvolil ?
Uvádím následující fakta, proč US nemá co dělat ve vládě:
1. slabý volební mandát od voličů = cc 4 %
2. US se deklaruje jako pravicová strana
3. absence vize, která by zaujala širší skupinu ČR národa + schopnost svou vizi prosadit
4. absence schopných a zároveň zásadových, důvěryhodných a pragmatických osobností,
5. programově odlišná a nefunkční koalice s KDÚ-ČSL
6. US po celé předešlé volební období kritizovala opoziční smlouvu ODS/ČSSD
Co US hrozí :
1. ztráta důvěry zbytku pravicových voličů (myšleno 4 %)
2. potvrzení, že je stranou neschopných a bezzásadových karieristů,  korytářů, 3. definitivní rozpad US či proapad na úroveň ODA   Doporučení: 1.Distancovat se od socialistického programu ČSSD. 2. Spojit s ODS 3. Zůstat v opozici a být věrný svému programu. Ze středně/dlouhodobého  hlediska je to jednoznačn  Zdraví Jirka z Prahy  
0/0
25.6.2002 13:34

Mgr Větrný Josef

Re: US - Myslíme jinak ! (Myslíme vůbec ?)
To přeci každý ví, že US byla od začátku pro spolupráci s ČSSD. Jenom jí to zprvu nevyšlo, tomu zabránila opoziční smlouva. Už vznik této strany vycházel z pořádného podrazu a přidaných žvástech o pravé pravicovosti. Přeju této straně v čele s krasavicí Haničkou ať se časem úplně zdiskredituje a bude pokoj. Lidovci při současném volebním systému budou ve vládě furt. Jenom nechápu vytrvalost, dokazující jeho idiocii, Pilipa. Myslím, že největší chyba u nás je v poměrném volebním systému. Dokud bude, budou i strany typu US, či KDU-ČSL.
0/0
25.6.2002 13:49

Mnich

Re: Re: US - Myslíme jinak ! (Myslíme vůbec ?)
Nesouhlasím s Vámi v ničem. Spolupráce s ČSSD je vynucena okolnostmi. Opoziční smlouva=Kocourkov, dělejte si co chcete(ČSSD), my Vás necháme(ODS), korýtka udržíme a společně si přilepšíme. Podraz není, když je někomu na blití a vystoupí, bohužel je v menšině, což se ve stádní komunitě neodpouští. U Pilipa to není idiocie, jen se učil u Vaška Klausů, tak vzdoruje novému osudu. A poměrný systém, asi byste rád vládu jedné strany, zkuste Kima nebo Fidela, ale pospěšte si. Servus.
0/0
25.6.2002 14:22

PRAVDA

Re: Re: Re: US - Myslíme jinak ! (Myslíme vůbec ?)
VY JSTE NA OMYLU VY BUDETE PLATIT VŠE CO TADY TA CSSD S KOALOU UDELAJ ZA BORDEL A ZA DLUH VY TAKY A TO VAS NESERE CO!!! A K PILIPOVI TO JE KAPITOLA SAMA O SOBE NENI TO ZADNY UBOZAK ONI MU NAJDOU NEJAKY LUKRATIVNI FLEK JINAK BY TO VSECHNO PODRAZIL ZNOVU I CSSD A HANKU A KDU VSADTE SE ZE BUDE SEFEM KONSOLIDACNI AGENTURY A BUDE COUDIT
TAK SE MEJTE A PROBUDTE SE 
0/0
25.6.2002 15:12

Anton

Re: US - Myslíme jinak ! (Myslíme vůbec ?)
Nemel to heslo "Myslime jinak" nahodou nekdo jiny nez US?
0/0
25.6.2002 18:27

Martin

Dane by nemohla snizit ani pravice, protoze je to technicky nemozne!
A to z nekolika duvodu - uz 13 let tu budujeme socialni stat, ktery hodne bere a hodne utraci. Bylo to tak uz za Klause (jeho nesmele pokusy o reformu verejnych financi byly jen na efekt), takze by trvalo zhruba dalsich 13 let (ale spise dele), nez se to da vsechno do poradku. ALE - volebni obdobi trva 4 roky! Vlada, ktera by zacala setrit (tzn. zahajila by novou fazi utahovani opasku) by nejspis nebyla znovu zvolena, tudiz by jeji snahy o reformu prisly vnivec. Je to zacarovany kruh z ktereho neni uniku - zacnete reformu, ktera bude obcany bolet (jinak to nejde) a oni vas podruhe nezvoli. Cechy jsou zrejme odsouzeny k socialnimu statu, protoze tomu nasi obcane davaji proste prednost (soucet hlasu CSSD, KSCM a stredove Koalice nam dava zarazejici cislo kolem 63% + pricteme hlasy Zelenych, Nezavislych a dalsich spise stredovych ci levicovych stran a jsme skoro na 70%). Jakakoliv reforma, ktera by zabrzdila nadmernemu utraceni nasich dani je technicky nemozna, protoze proti ni de facto hlasuje 70% populace. A to je opravdu hodne.
0/0
25.6.2002 12:28

Danovy poplatnik

Bohuzel, volby ukazaly jaky ksindl prevlada v nasi zemi
Skoro 20 % volicu voli komunisty ! V Nemecku by bylo nepredstavitelne, aby 12 let po valce NSDAP ziskala 20 % hlasu.  U nas to bohutzel mozne je.
Lidi u nas nezajima, aby mohli svobodne podnikat - tu pakaz zajima jen co jim stat da.
Lidi u nas nechteji zmensit roli statu - chteji sedet na teplych mistech na uradech a h...o delat.
Lidi u nas nechteji jit tvrde proti korupci - korupcni system jim vyhovuje.
 
Jsem vlastenec, mam rad ceskou krajinu. Ale lidi u nas - to je bolsevicky ksindl.
0/0
25.6.2002 12:56

taky obcan

Re: Bohuzel, volby ukazaly jaky ksindl prevlada v nasi zemi
...jo holt byl, je a bude tu problém, jestli svět je tu právě pro tebe nebo i pro ten  "ksindlu" -  v každém případě si ale hlídej psyschiku, protože ksindl jako ksindl...
0/0
25.6.2002 13:10

ccc

Re: Bohuzel, volby ukazaly jaky ksindl prevlada v nasi zemi
Pakáž jsi jedině ty a navíc ještě pakáž nesoudná. Jenže ty výkřiky už jsou ti prdplatný.
Ty blbe, podívej se vedle, kolik procent tam v bývalé NDR mají komunisté. A neoháněj se korupcí, tu tady pravicové vlády rozvinuly do maximální možné úrovně. Jsi blbec a provokatér....
Chovat se jak hovada,  to tady sice zavedli komunističtí pohlaváři, ale dnešní majetní tuto zvyklost široce rozvinuli. Za blbem jedoucím po Proseku 120 km rychostí jede jeho ochranka, která mu při hádce s policií dosvědčí, že jel 50. Já vím, takovejm jako jsi ty by se to líbilo - ale jednou přijde doba, že za tohle se bude zavírat a už se těším, až tam takoví kriplové budou. Vy vykřikujete o svobodě, ale požadujete bordel a anarchii..
0/0
25.6.2002 13:30

Mnich

Re: Bohuzel, volby ukazaly jaky ksindl prevlada v nasi zemi
18,5 % je z 58%, co šli k volbám, takže komouše volilo "jen" 10,7% oprávněných voličů, jinak máte celkem pravdu.
0/0
25.6.2002 14:30

trend

Re: Re: Bohuzel, volby ukazaly jaky ksindl prevlada v nasi zemi
18,5 % z 58%. Tak to mi nikdy nešlo... A Stejně vláda s Koalicí je jen zástěrka. V parlamentu stejně budou procházet návrhy ČSSD a KSČ.
0/0
25.6.2002 14:42

Marča

Re: Bohuzel, volby ukazaly jaky ksindl prevlada v nasi zemi
Děkujeme ti za ocenění, jsi šílenec, odstěhuj se na Korsiku, protože za čtyři roky do nebude 30 % , ale 43 %! To se posereš!
0/0
25.6.2002 17:09

Stepan

Re: Bohuzel, volby ukazaly jaky ksindl prevlada v nasi zemi
Milý Pane. Vy jste typický příklad toho "českého ksindlu".
0/0
28.6.2002 15:21

iljenkov

kašpaři
jsou to kašpaři, ale čehůni si nic jiného nezaslouží.
0/0
25.6.2002 9:22

gembi

Re: kašpaři
Klasická ukázka moravského nacionalismu, to tam u vás máte jinou vládu blbečku? Sem si nějak nevšiml.
0/0
25.6.2002 11:47

Mirek

Po přečtení této diskuse
jsem zjistil, že Stanislav Hart je neukojený grafoman. Přestaň se laskavě navážet do jiných a piš si třeba na www.ods.cz, kdo ty výlevy tady má číst?
Myslíš si, že jsi zajímavej? Leda pro psychiatra.  
Jo, Dědečková z tebe má radost.
0/0
25.6.2002 8:45

Stanislav Hart

Re: Po přečtení této diskuse - Mirek Dušín??..?
Zajímavý názor..Nicméně Vám jej neupírám, jak to dělá několik pisatelů do diskuse, - od toho se to nazývá diskuze, projevit svůj pohled na svět, milý příteli. Mé "výjevy" číst nemusíte, doporučoval bych Vám spíše číst program Vaší milované 4,3,2,1,0 koaly, pak by jste se podivil, proč PRAVICOVÁ strana (US) spolupracuje s LEVICOVÝMI (Lidovci) a jde do vlády se skorokomunisty. Hlavně, že jste byl kritik opoziční smlouvy, že?
Stanislav Hart
0/0
25.6.2002 15:50

georgemn

K volbam
S udivem zjistuji, jak jsou vsichni nespokojeni. Asi je to cesky folklor. Jsem spis levicak ale komunisti mi lezou krkem. Proc jim proboha vsechny sdelovaci prostredky delaji reklamu? Zacne jednani po volbach a na nazor se ptaji v televizich Grebenicka!! Uvazuje se o mistopredsedovi snemovny z KSCM. Kam jsme to dopracovali. Na co je Rada CT? Kde se vubec bere 18% komunistickych volicu? To me stve nejvic. !!!!To je nejvetsi prusvih voleb!!!! Smichy se neudrzim, az bude ODS hlasovat s komunisty proti vlade. Probudme se vsichni!!!! Boj proti komunistum teprve zacina. Pro vsechny!!!!
 
0/0
25.6.2002 8:22

ccc

Re: K volbam
Právě jste udělal komunistům mnohem větší reklamu než sdělovací prostředky. Pokaždé, když je někdo neoprávněně z něčeho obviní, nahání jim další voliče. Jestliže nejste schopni uvažování, raději toho nechejte. Výsledky voleb hovoří jasně - lidé se již nebojí strašáka komunismu - ano, komunisti udělali mnoho špatného - jenže od doby jejich odchodu od moci se ostatní strany snažily a zdatně je doháněly. Rozkradený stát, nárůst kriminality, plné ulice a silnice prostitutek a vážení (!!!!) návrat nemocí jako je tuberkuloza - to jsou výsledky nikoli komunistů, ale ODS, ODA, KDU a Unie i s ČSSD.
Můžete se vztekat, ale nalhávat národu, že tohle způsobili komunisti - to je kontraproduktivní - to už nikdo nežere.....
0/0
25.6.2002 9:01

ccc

Všicni uznali porážku včetně Klause,
jenom příznivci ODS přispívající do této rubriky se s tím nějak nemohou smířit. Volby jsou o tom co chcete vy pouze tehdy, když je vyhrajete. Nyní budete muset vzít na vědomí, že jste, minimálně na 4 roky, v parlamentu prohráli. A pravděpodobně prohrajete i komunální volby, protože Špidla si zajisté nenechá ujít příležitost, aby za pomoci koalice stihl do voleb několik kroků, které mu přitáhnou další voliče.
Nemám politiky rád ( charakter a politici jsou dvě věci, které se v přírodě vyskytují pouze v ryzím stavu ), ale při čtení příspěvků příznivců ODS v této rubrice jsem opravdu šťastný, že ODS volby prohrála. Představy ODSáků o zemi netušených možností - to bychom dopadli, to by tu nezbylo už vůbec nic....
0/0
25.6.2002 8:21

Zuzana

Re: Všicni uznali porážku včetně Klause,
Zaujal mne Váš výrok ohledně charakteru a politiků, kolik Vám je prosím let ?
0/0
25.6.2002 14:21

ccc

Re: Re: Všicni uznali porážku včetně Klause,
Dostatek na to, abych to mohl pamatovat. A na rozdíl od mnohých si opravdu pamatuji.
Pamatuji věci, které se tady děly do r.1990, ale jsem na tolik soudný, abych věděl, že následovnící hlásící se ke skvělé kapitalistické budoucnosti nejsou o nic lepší. Pamatuju rozkradení a likvidaci firem v tzv. "privatizaci", pamatuju si zkrátka vše. A jsem soudný - když mi upadnou brejle, nezačnu okamžitě nadávat na komunisty, protože ti tyhle moje brejle ani nevyráběli.
A když čtu některé příspěvky, to nemůže psát nikdo jiný než provokatéři nebo blbci. Nejezdí tramvaje??? Kurvy komunistický!!! Já jim sice nefandím, ale copak tohle může napsat někdo normální???
0/0
25.6.2002 15:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.