Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ať žije Korea!

Tak dost! Pokud má fotbalová federace tak ráda psí maso, že demokraticky rozhodla o vítězství Koreje na světovém šampionátu, ať to řekne! Proč hraje bago a najímá za tím účelem nějaké snědé mužíky z Trinidadu a Tobaga, aby pískali neexistující fauly, ofsajdy a auty? Člověk nemusí trpět sarajevským syndromem o hradním spiknutí, aby se mu způsob, jakým rozhodčí nadržují domácímu celku, jevil jako nenormální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel

komárek
Komárek by potřeboval rozmáznout jako jeho velký jmenovec komár. To co napíše je jedna větší kravina než druhá.
0/0
30.6.2002 19:48

předseda

Jak je to s tím videem ?
Prosím, kdo tomu rozumíte, jestli by jste mi nemohli vysvětlit, když ti rozhodčí ty zápasy neustále blbě pískají, a doslova pak takto zkurví někdy vlastně celý zápas (výsledek a následný postup), proč se k zajištění objektivity a správnosti nepoužívá ta videotechnika ? Vždyť v hokeji to už taky funguje. Ptal jsem se na to jednoho kamaráda - fotbalisty, ten mi ovšem namítl, že ve fotbale to není možné jako v hokeji, prý by pak ten zápas trval dvakrát déle... Opravdu by to nešlo technicky provést, nebo je snad zatím nějaká lobby, že se ta videotechnika stále nepoužívá ?
0/0
24.6.2002 18:36

karel

Rasismus?
O jakém rasismu tady někteří píšete? Že Komárek napsal, že Korejci jedí psí maso? To je rasismus? A není pravda, že ho jedí? Takže podle vás, když někdo popíše skutečnost je rasista? No to snad ne. A že například Senegalci napíšou, že hrají za celou Afriku je v pořádku? Nechtěl bych vidět, kdyby např. Španělé prohlásili, že bojují za bílou Evropu, co by jste o nich řekli. Kdyby někdo napsal, že češi někomu za to dají prase, byl by článek v pořádku? Pozor, nebuďte papežtější než papež.
0/0
24.6.2002 12:49

aron

Pan Komarek neodsuzuje Korejce, ze ji psi maso, to jsem z toho clanku nevycet. Kdyby rozhodci pomahal Francouzum, slo by napsat "Pokud má fotbalová federace tak ráda zabi stehynka, že demokraticky rozhodla o vítězství Francie... ". V tom nic nevidim. Ze ji psi maso, to bych samozrejme az tak neodsuzoval, proti gustu... Ale ze psi muci pred tim, nez je zabijou, to uz je jina kava... "ubrečené, namyšlené a přeplacené italské (španělské a ještě několika dalších národností) pseudohvězdy s převážně vypatlanými mozky ..." Toto kdyz napisu, nemuzu nekoho obvinovat za "snede muziky", viz nekde pode mnou... At si pisete co chcete, jedno je neoddiskutovatelne : Koreu popostrkuji rozhodci, vzdyt je to strasne viditelne. I Blatter si to uvedomil a zacal kritizovat, aby se z toho vyvliknul. Ale co, ukol je splnen, Korea je v semifinale, ted uz jim to muze mavat Evzen :-) I kdyz on asi mava druhe semifinale. Kouknete se na zaznam zlateho golu Spanelu : pomezni nezvedl praporek hned, ale az chvilicku po odcentrovani, zrejme po zjisteni, ze bude hlavickovat Spanel... Korejci nemohli prestat hrat, to je nemozny tak rychle. Proto mi treba nevadi az tak ruka Nemce na brankove care - mel ji u tela a byla to alespon trochu "sporna" situace.
0/0
24.6.2002 9:41

Viper

Re:
Jo to přesně to o čem mluvím. Tobě nevadí ruka toho Němce, kterou zabránil úplně jistému gólu, to je jen trochu sporná situace. Zato ten neuznaný gól, kdy Korejský brankář byl u tyče, kam šla ta hlavička, a ještě bylo vidět jak po odpískání stáhnul ruku zpět, to bylo přece jasné ovlivnění zápasu. Sám by ses měl na ten záznam dobře podívat chytráku. Kdyby takovou ruku, udělal jeden z Korejců v zápase se Španěskem, už by jsi měl plnou pusu řečí, že to byla jasná penalta a hrozné spiknutí proti Španělsku, že to byli neschopní a zaplacení afričtí rozhodčí.
0/0
24.6.2002 10:01

aron

Re: Re:
To bych teda nemel, vazeny pane. Jelikoz na MS nejsou nasi, muzu se koukat nezaujate. Nemce rad nemam, ale ta ruka se dala vylozit jako nastrelena u tela. Dala. Proto je to sporna situace a zalezi na rozhodcim. A nikdo nemuze rict o Nemcich, ze je rozhodci dotlacil do semifinale. Kdezto u Korejcu se to rict da, ba to primo tvrdim. A to je ten rozdil.
0/0
24.6.2002 10:10

Viper

Re: Re: Re:
No vidíš, a já bych mohl říct: " Tvrdím že Němce tam zrovna dotlačil rozhodčí. Němci se celý zápas kromě asi pěti minut jen zoufale bránili. Ten německý gól padnul ze standartní situace po nafilmovaném faulu, a rozhodčí jim odpustil penaltu. To je přece jasné že je protlačil do semifinále. Určitě si ho zaplatili, vždyť to byl taky evropan, který by nedopustil aby postoupila Amerika. "  Přesně to bych mohl říct, ale pak bych byl stejný neobjektivní zoufalec jako všichni co tu pořád mluví o spiknutích. To že rozhodčí udělá chybu je úplně normální. Trenéři i diváci na ně pokřikují, hráči se snaží filmovat pády, provokují, zvedají ruce a gesty radí co má zapískat, komentují každý výrok rozhodčího. V takové situaci KAŽDÝ rozhodčí prostě chybuje, ať se snaží sebevíc.
0/0
24.6.2002 10:40

aron

Re: Re: Re: Re:
:-) KAZDY rozhodci chybuje, ale nektery hodne a jiny hodne malo. A je na FIFE, aby nasazovala ty, co chybuji hodne malo. Za ofsajdy se na rozhodci vetsinou nezlobim, nektere opravdu nejdou posoudit, ale nezlob se ten centr... A nepis mi o tom, ze ten rozhodci mel zakryty vyhled, pokud tohle nevidel, nema co delat v jakemkoli mezistatnim zapase, natoz na MS. No, rika se tomu pozitivni diskriminace... Ono zapiskat nafilmovany primak a nepisknout penaltu, to se deje v kazdem druhem zapase, Italie - Korea a Spanelsko - Korea, hm..... to se jen tak nevidi Korejcum jsem fandil, hrali ve skupine fantasickej fotbal, ale ted se mi nejak znechutili..., komu ja budu fandit Korea-Nemecko, to opravdu nevim...
0/0
24.6.2002 11:17

Viper

Re: Re: Re: Re: Re:
No tak mi řekni, který rozhodčí chyboval víc? Ten který jednou špatně posoudil ofsajd při akci z které padl gól, a jednou špatně viděl míč který nepřešel čáru při akci z které také dejme tomu padl gól (tady ale hodně slevuji, podle mě by to byl gól tak na max. 25% kdyby se hrálo). Nebo ten který zapískal nafilmovaný pád po kterém padl gól a nezapískal ruku která gólu stoprocentně zabránila? Podle mě je to mezi nima vyrovnané. Oba dva dvakrát chybovali v situaci která významě ovlivnila zápas.
0/0
24.6.2002 11:55

karl

Re: Re:
Ruka se píská: když není u těla, a když jde ruka k míči a ne míč k ruce (hráč se snaží zastavit míč)
Ruka se nepíská: když je u těla, hráč se nesnaží rukou hrát a míč jde k ruce a ne ruka k míči. To byl myslim případ toho němce.
Nevim proč obhajuješ rozhodčí tim, že korejeskej brankář stáhnul ruku. Hlavní to samozřejmě písknout musel (nemusel by, kdyby na to měl lepší výhled a byl si jistej, že to bylo ve hře, což si nemyslim). Ale přičmoudlik na lajně to prostě vidět musel, musel a prostě musel. A jestli to neviděl, tak tam nemá, nemá a nemá co dělat a FIFA by měla příště zvážit, jestli je lepší nechat mávat, takhle důležitý zápasy rozhodčíma z naprosto nefotbalovejch zemí. Tim myslim, že se tam nehrajou kvalitní ligový soutěže a tihle rozhodčí na rychlej fotbal nestačej.
Nebo jestle není náhodou lepší nechat mávat kvalitní rozhodčí z Evropy nebo Jižní Ameriky, kde se hrajou mnohem kvalitnější ligový soutěže a rozhodčí rychlejší fotbal snadněji zvládnou.
Howgh
0/0
24.6.2002 11:33

radegast

korea?
Milí přispěvovatelé, Komárek je možná rasista, španělští a italští fotbalisté jsou možná ufňukané hvězdy, Korejci možná hrají více srdcem. To vše je možné. Nic z toho ale nemění nic na tom, že pokud by rozhodčí pískali a mávali to, co měli pískat a mávat, tak se Korejci se šampionátem po zásluze rozloučili a ve hře by byli Italové či Španělé. Argumenty typu: "no co, že jim neuznali jeden či dva góly, měli jim jich nadělit 5 když jsou tak dobří" jsou vážně stupidní. Výroky: "rozhodčí jim sice pomohli, ale to nevadí protože Německu pomohli taky" jsou dětinské. Nic proti těm hochům z Ugandy či Trinidadu a Tobaga nemám, ale třeba v Champions League bych je rozhodně viděl nerad. Na rozhodování fotbalu na této úrovni rozhodně nemají - je jedno zda kvality rozhodcovské či morální.
0/0
24.6.2002 9:36

Dennis

Re: korea? Blsany vs. Azteca stadion
Kdyz napises ze sudi z T&T rozhodne nemaji uroven na MS, tak si uvedom ze ten sudi z T&T treba jeste vcera behal po pomezni care pred 115 tisici divaku na mexicke stadione Azteca pri kvalificacnim utkani Mexico - USA, a cesky pomezni Evzen jeste vcera behal po pomezni care v Blsanech pri prvoligovem buranskem derby s Drnoviceni pred "bourlivou" kulisou 1500 divaku. Myslim si ze kecy o tom od kud sudi pochazi jsou zbytecne. Rozhodci ten zapas s Koreou pohnojili, ale cesky pomezni take udelal par chyb (zejmena zapas Dansko - Anglie, a jeho vymluva ze udelal chybu, ale bylo to jiz za stavu 3:0 takze se nic nedeje,je trapna), a tak by mel byt jiz doma, a ne v semifinale!!
0/0
24.6.2002 20:58

Somebody

???
Nebo je pan Komarek jednim z tech, kteri meli vsazeno na favority ...
0/0
24.6.2002 9:04

fidel

Je mi na blití
Z toho,že se tam žere psí maso je mi na blití.To,že Korea "musela" postoupit nejméně do semifinále je jasné každému,kdo má oči a mozek.Končím se sledováním MS je to komedie,kde jde p o u z e o prachy.
0/0
24.6.2002 8:52

joji

Nekdo zase ji kraliky
A ver mi, ze to spousta lidi nechape. Mam kralika na smetane rad, proto neodsuzuju Korejce za to, ze ji psi maso. Nelibi se mi heslo: "Tolerance jen pro vyvolene (bile, modre, ci jine". Spis z toho je na bliti mne.
0/0
24.6.2002 9:02

fidel

Re: Nekdo zase ji kraliky
Eště víc na blití je mi z těch pseudohumanistickejch keců vo toleranci tady.To máte vod Veškrny?
0/0
24.6.2002 9:17

joji

Co Vas na te toleranci tak irituje, smim-li si hadnout tak:
Netolerujete uzivani lehkych drog, ale nevadi Vam par pivek, mozna snesete i cigarko. Uz Vam dochazi trpelivost s tim, jak Vietnamsti stankari cile provozuji svuj byznys a "neplati" dane, nevadi Vam, ze mnoho nasich spoluobcanu pracuje "nacerno" napr. v USA. Nestrpite, aby nejaky cikan parazitoval na spolecnosti pobiranim socialnich prispevku, jste vsak schopen pochopit, ze obcas dostane na hubu "slusny" cikan, protoze je to vyjimka, ma proste smulu, ze vetsina cikanu je spatnych. Pokud jsem uhadl, tak vezte, ze je mi na bliti z Vas. Ovsem verim, ze jsem se mylil, mozna jsem si spatne vylozil Vas pisemny projev, v tom pripade se za narceni z blbosti omlouvam.
0/0
24.6.2002 9:40

johnbook@atlas.cz

á, pan Komárek
   Dobrý den pane Komárku,
předpokládám, že se opět jedná o nějakou Vaší vydařenou taškařici plnou ironie a "vtipu". Pokud ne, pak se vraťte zase raději ke komentování politiky, tam je takoveý binec, že se v tom nevyzná nikdo a když Váše článečky vezme vážně nebo s humorem, je efekt stejný.
   A teď něco k tomu fotbalu. Pokud nejsou ubrečené, namyšlené a přeplacené italské (španělské a ještě několika dalších národností) pseudohvězdy s převážně vypatlanými mozky schopné vstřelit více než jeden (žádný) gól Korejcům, potom si mohou stěžovat jen a jen na sebe. S tím, že to jsou kopyta ten rozhodčí nic nezmůže.
   A na závěr.  Nevím, proč se tak "inteligentně" vyjadřujete o stravě korejců a o národnosti a barvě pleti některých rozhodčích.  Je to především poněkud trapné a hlavně, samo o sobě to dokazuje, že nemusí být příliš velký rozdíl v inteligenci v závislosti na barvě pleti. Na základě dnešního článku soudě, barva Vaší pleti by dle jeho úrovně a Vašich měřítek měla být hodně a hodně černá..........
P.S.
Nemelete již z posledního? Rád jsem Vaše články čítával, ale v poslední době je to stále řidší a řidší káva.............  Škoda
0/0
24.6.2002 8:50

Viper

Je to ubohé
Příspěvek pana Komárka víc než dost zavání rasismem. Možná je to i na trestní stíhání. Proč odsuzuje pouze africké rozhodčí a Korejský tým? Je pravda, že dva neuznané góly Španělska v utkání s Koreou byly s vekou pravděpodobností regulérní, ovšem se stejně velkou pravděpodobností by nepadli, kdyby Korejci po odpískání nepřestali hrát. Takže to zas tak velké ovlivnění zápasu nebylo. Ale protože vypadl evropský velkotým a ještě k tomu v zápase s domácím asijským týmem, tak to hned bylo spiknutí, a hrubé ovlivnění zápasu. Všichni se hned chytli toho, že to pískali afričtí rozhodčí, což jsou jen "snědí mužíčci" kteří si na MS přijeli pouze pro úplatky. Zajímavé je, že to, když renomovaný Skotský rozhodčí výrazně více ovlivnil zápas Německo - USA ve prospěch Německého týmu, tím že nezapískal penaltu, a nevyloučil německého hráče za ruku na brankové čáře, se většinou přechází mlčením či konstatováním že rozhodčí udělal chybu. Tenhle přístup je ubohý. Dal by se pochopit u rozvášněných fanoušků v hospodě, ale ne ve sdělovacích prostředcích.
0/0
24.6.2002 8:48

Black

Re: Je to ubohé
Jen mala poznamka: v zapase USA - Nemecko ta penalta rozhodne byt mela, ale byl to jediny kiks rozhodciho v celym zapase a da se to svest na to, ze tu ruku skutecne nevidel, opravdu to bylo temer neznatelne. Naproti tomu v zapase Spanelsko - Korea byl postranni rozhodci (hlavni byl ok) bud slepy a nebo nejakym zpusobem motivovany, vyhled mel totiz perfektni ale stacilo aby se Spanele jen dostali do nejake sance a uz zbesile maval praporkem..., asi aby vsichni videli, ze on je tam taky... A to je ten rozdil: chyba z nepozornosti se omluvit da, ale hrube ovlivneni zapasu at uz z neschopnosti nebo vlastni zaujatosti ne!
0/0
24.6.2002 10:01

Viper

Re: Re: Je to ubohé
Byl sice to jediný kiks v utkání, ale ovlivnil celý zápas významěji než to tebou proklamované zběsilé mávání praporkem pomezního rozhodčího. Jen tak mimochodem nevšiml jsem si že by ten pomezní rozhodčí udělal zas tolik chyb, pokud vím byli jen dvě. A proč jsi si tak stoprocentně jistý, že ten skotský rozhodčí tu ruku úmyslně nepřehlédl? A ten africký pomezní to přehlédl jen díky nechopnosti a zaujatosti? Mohl být prostě přesvědčen že byl míč už za čárou, v té rychlosti to mohl jen špatně posoudit. A tak dobrý výhled zase neměl, zapomínáš, že z jeho strany tam byl ten Španěl co centroval, on to nevyděl z pohledu kamery jako ty. Ty vidíš rozdíl jen proto, že proti Koreji vypadlo Španělsko jako velký favorit, a navíc Korea jsou domácí. Kdežto, že vypadli Američané s Němci, to přece nikomu nevadí.
0/0
24.6.2002 10:23

Black

Re: Re: Re: Je to ubohé
Jen pro tvoji informaci: Nemce nejak vubec nemam rad a v tom zapase jsem to stoprocentne pral Americanum, takze otazka zaujatosti zcela pada. A to jak ktery kiks ovlivnil cele utakni je silne diskutabilni, nemyslis? Co ja si vzpominam tak pomezni rozhodci udelal velke chyby minimalne tri, a minimalne dvakrat to pri nich byla golova situace, v pripade kdy odmaval neexistujici aut za brankovou carou skoncil mic v siti a brankar nemel nejmensi sanci ho chytit. Naproti tomu penalta se taky vzdy nemusi promenit, ze?:) Ta ruka mohla byt proste sporna, ani kamery ji neodhalila, jen je kazdemu jasne, ze jinou casti tela to ten nemec vytahnout nemoh, ale takove diskutabilni situace se uz ve fotbale stavaji. Jenze promin, ten pomezni, to uz bylo proste trochu moc... A to jestli je nekdo z Afriky, Evropy, Asie, to sem vybec netaham, s takovym pozitivnim rasismem jdi nekam...
0/0
24.6.2002 11:44

Viper

Re: Re: Re: Re: Je to ubohé
Tak jo, odpověz mi na tohle a odpověz férově. Kdyby, čistě hypoteticky, žádné sporné výroky pomezního rozhodčího v utkání Korea - Španělsko nebyly, utkání Španělé by útočili, nastřelili tyč, měli šance, a při jedné z nich by Korejec vyrazil míč z brankové čáry rukou, jako ten Němec, rozhodčí by to přehlédl a Korea pak vyhrála na penalty, jaká by byla tvoje reakce? Tvrdíš, že bys to přešel mlčením, a že bys všude říkal, že ta ruka byla sice trochu sporná situace, ale přesto Korejci postoupili zaslouženě?
0/0
24.6.2002 12:08

Black

Re: Re: Re: Re: Re: Je to ubohé
Rad bych, ale nevim jak ti mam zrovna na tohle nejak ferove odpovedet... Pokousis se srovnavat nesrovnatelne, takova ruka se jen tak neopakuje. Pokud to chces zjednodusit tak, ze si myslim, ze zakrok nemce byl sporny okamzik velice tezce posouditelny pro hlavniho rozhodciho (ale penalta se kopat mela), tak to si myslim, a nebudu vubec rozlisovat jestli to byl nemec, amik, korejec, spanel... Z tehle ctyrky jsem uplne nejmin pral postup do semifinale prave nemcum. Zkus jednoduse pochopit, ze tohle neni o nejakych sympatiich ci antipatiich, je to jen z pohledu "snad" nezaujateho divaka. Spanele byli jednoduse lepsi, za prve meli smulu, nepromenovali sance, a za druhe je zariznul rozhodci. Nemcum pomohl rozhodci, ale zrovna tak pomohl Brazilcum v zapase s Belgii a dalsim, otazka je jen do jake miry a jak moc umyslne. Tenhle sampionat je z hlediska rozhodcich naprostou tragedii a nejvic jsou protlacovany prave Brazilie a Korea... Proc sakra???
0/0
24.6.2002 12:53

KuKeR

...
Ja naprosto souhlasim s Coobem. Sice jsem kvuli povinnostem ani jeden z techto zapasu nevidel, ale zminene situace jsem videl a musim uznat, ze rozhodci Moreno patri do elity rozhodcich! Kdyz my jsme nadavali na Collinu na Euru 2000 tak nikoho nezajimalo, ze to byl faul, ktery by se dal piskat, a ze rozhodci nemuze vedet vsechno. Nedved si par dnu pred zapasem rozhlasuje o Collinovi, ze nas potopi, ze nas nema rad atd. Pak at se nedivime. Ted kdyz Cech vychytal ve finale ME 21' penaltovy rozstrel tak se nikdo ani nezastavil nad tim, ze sel proti pravidlum kdyz vybihal z brankove cary. Je mozne, ze rozhodci piska lehce pro domaci tym, ale jednoduse proto, ze jsou domaci. Proste podlehne atmosfere. Tady kazdy fandi silnym tymum, a ty kdyz vypadnou tak zase nadava...
0/0
24.6.2002 8:35

John Mc. Enroe

nejlépe to vystihl
pisatel článku ubrečení španělé a italové, plně s ním souhlasím. Ufňukané simulující hvězdy, kterým se nedaří to byl problém italů, španělů, portugalců, argentinců francouzů etc..Mluvíte všichni o nadržování Koreji, to je blbost. Rozhodčí dělají chyby, brečet by mohli Argentinci (owenova vymyšlená penalta, američani(ruka němce na brankové čáře,)a další a další.Minimálně polovina penalt byla zatím na rozhodčí nahraná a pokud FIFA nepovolí používat video a nenasadí dva hlavní rozhodčí, tak se situace nezmění. Jo Komárek je skutečně novinář na úrovni Blesku.Psy asi nežere,smutné je že dostavá prostor krmit nás svýma vlastníma sračkama. To si sám raději toho psa na česneku.
0/0
24.6.2002 8:34

John Mc. Enroe

nejlépe to vystihl
pisatel článku ubrečení španělé a italové, plně s ním souhlasím. Ufňukané simulující hvězdy, kterým se nedaří to byl problém italů, španělů, portugalců, argentinců francouzů etc..Mluvíte všichni o nadržování Koreji, to je blbost. Rozhodčí dělají chyby, brečet by mohli Argentinci (owenova vymyšlená penalta, američani(ruka němce na brankové čáře,)a další a další.Minimálně polovina penalt byla zatím na rozhodčí nahraná a pokud FIFA nepovolí používat video a nenasadí dva hlavní rozhodčí, tak se situace nezmění. Jo Komárek je skutečně novinář na úrovni Blesku.Psy asi nežere,smutné je že dostavá prostor krmit nás svýma vlastníma sračkama. To si sám raději toho psa na česneku.
0/0
24.6.2002 8:30

PresiDeath

Prdlajs
Jestli ono to nebude spíš tím, že se domácí snaží a hrajou srdcem, kdežto unavené hvězdy evropských týmů si myslí, že mají všchno předem jasné.
0/0
24.6.2002 8:14

Kitty

Re: Prdlajs
neni to trochu mimo misu? imho vykony rozhodcich tezko maji co delat s tim, jestli tymy hraji srdcem ci nikoliv. Netvrdim, ze Korejci nepredvadi dobry fotbal, ale tvrdim, ze by tak daleko nepostoupili, nebyt chyb, ktere v zapase s Italii a se Spanelskem rozhodci predvedli.
0/0
24.6.2002 8:18

ťonk

proč.
Proč vadí panu Komárkovi nadržování Korejcům,ale u Brazilů mu to vůbec
nevadilo,nebo dostal úplatek aby si toho nevšímal. Asi nemá na ostatní
stejný metr.
0/0
24.6.2002 8:07

ZOE

Moc věcí najednou !
Pán Komárek v článku napsal moc informací a svých závěrů a to ještě velmi nízkým jazykem a to skoro pisálka primitiva.  Pane Komárek, to že v Koreji jedí psi všichni víme a hlavně je to jejich věc, my jíme krávy  a Indové taky z toho nevyšilují. Napsat o někom , že je to snědý mužík - sory, to je ubohost.  Jediné v čem souhlasím je názor na výkony rozhodčích, držel jsem Taliánům a potom Španělsku. Všichni tady vědí o čem ty zápasy byly. Teď budu držet Německu a budu doufat, že dají aspoň pět branek a na konci to bude 2 : 1 pro ně. Těším se, až se bude hrát další MS u sousedů, určitě se pojedu podívat a je mi jasné, že Korejci a Japonsko se ze skupiny nevyhrabou. Taky mě zajímá , jestli z MS nebude časem varietní kabaret   a jsem vděčný za UEFU a její Ligu mistrů .  Jsem hodně naštvanej, ale urážet někoho, kvůli fotbalu, to snad né ! Pořád jsme lidé , aspoň většina z nás ( doufám a věřím ). Všem přeji super den a hurá na semifinále, ať se p. Amlerovi daří jako doposud.
0/0
24.6.2002 7:53

Kitty

Idealni priklad
Ano, imho je tenhle clanek primo ukazkovym prikladem, jak prezentovat jinak vcelku spravny nazor naprosto spatnou formou. Ani snad jako pokus o humor to zde neni namiste, navic se cely clanek nese v pomerne vaznem duchu. Vysledkem je, ze spoustu lidi prave ta forma odradi od toho, aby se vubec byli ochotni zamyslet nad obsahem. Minimalne z nekterych zdejsich komentaru je to vcelku zrejme...
0/0
24.6.2002 7:24

Ogar

Re: Idealni priklad
Doslova mě šokuji srovnavací manévry pisatele. Jako by snad ten redaktor už nevěděl do čeho se má při tom svém primitivním kritizování pustit!Mily pane vy se zde snažíte kritizovat rozhodčí, že pískají podle vás neexistující a já nevím jaké ještě fauly a snažíte se nám vysvětlit své rozhořčení slovy "snědé mužíky z Trinidadu a Tobaga"???To vás opravdu už lepší slova nenapadly,ale jděte!Je mi jedno že Korejci jedí psí maso! Ale abych to stavěla do pozice urážky!Nehodlám zde mluvit o tom jestli někdo píslá špatně, či nikoli, je mi dolsova nanic z komentáře redaktora, jakoby zapoměl na slušné vychování.
0/0
24.6.2002 7:29

Kitty

Re: Re: Idealni priklad
presne o tomhle je muj prispevek:-)
0/0
24.6.2002 7:31

joji

p. Komarek netrefil branu, jako Morientes
Kdyz uz jste odhalil to spiknuti, ve kterem jsou nasazovani na zapas Koreje, rozhodci z bananovych republik. Jak si vysvetlujete nominaci naseho zastupce pana Amlera na nadchazejici, asi nejsledovanejsi, zapas. Semifinale Nemecko-Korea. Doufam, ze si nemyslite, ze Ceska Republika je fotbalove rozvojova zeme. Pak by Vas za tu troufalost Vasi prikyvovaci, tady na foru asi rozcupovali. Hnul jste mi poradne zluci.
0/0
24.6.2002 7:19

Kitty

Re: p. Komarek netrefil branu, jako Morientes
Tak pokud jsem nemel vlci mlhu, bude pan Amler piskat Brazilii s Tureckem...:))
0/0
24.6.2002 7:25

joji

Vlci mlha nebo idnes
Nejprve jsem se lekl, ze mam vlci mlhu sam: www.idnes - kratce: "Neděle 23.06.2002 14:53 - Rozhodčí Evžen Amler bude na pomezí při semifinále mistrovství světa mezi Brazílií a Tureckem. " Ovsem stiny pochybnosti se rozplynuly: http://news.bbc.co.uk/sport3/worldcup2002/hi/other_news/newsid_2061000/2061076.stm: "His assistants for the Korea-Germany match will be Frederic Arnault of France, and Evzen Amler of the Czech Republic, with experienced French referee Gilles Veissiere the fourth official. " Takze jsem rad, ze se mi podarilo tu vlci mlhu identifikovat. Neni radno veriti idnes.
0/0
24.6.2002 8:52

Jack Sommersby

ale pane redaktore...
Naprosty souhlas s tim, ze pan Komarek si mohl rasisticke reci odpustit. Snizil se na uroven individui, kteri tu pisou sve "nazory" ale jsete daleko oplzlejsi formou. Jenomze tam je rozdil v tom, ze oni jsou ten "lid", kdezto pan KOmarek by mel byt novinar (aspon si myslim, kdyz je jakoze redaktor, nebo co) a podle toho take volit slovnik. Ze mu "huba narostla" trochu jinak, to me a potazmo dalsi slusne lidi, ale vubec nezajima. Co se rozhodcich tyce, pravda je to, ze jim to ujede, ale mluvit o jakemsi komplotu.. to se mi nezda. Preji vsem aby jednak vyhrali "jejich" favorite, potazmo aby prozili fajn chvile pred TV u fotbalu (a nejen u nej). Tomas, Sydney.
0/0
24.6.2002 5:49

Kitty

Re: ale pane redaktore...
Ohledne psu... jo, tohle do toho clanku rozhodne patrit nemelo a je to ostuda pana Komarka. Ovsem ohledne rozhodcich mam odlisny nazor. Nominaci Fifa spolehlive dokazala, oc ji jde. A ze pak jeste slepe obhajuje neobhajitelne... myslim, ze pan Komarek si mozna udelal ostudu v meritku odpovidajicim poctu ctenaru tohoto serveru, potazmo deniku MF Dnes. Ostuda Fifa ovsem prekracuje hranice kontinentu... Bravo, oni to dokazali:))
0/0
24.6.2002 7:18

Cizinec

Rozhodci nici tento sampionat
V zapasech ve kterych hraje Korea mi pripada ze nejde o fotbal ale o politiku. Klobouk dolu pred Japonci- ti hrali poctive. Tohle je ostuda ktera fotbal posunala do urovne televiznich show a se sportem nema nic spolecneho.
0/0
24.6.2002 5:44

Cooba

Ubrečení Španělé a Italové
Já osobně si myslím, že ubrečenost španělských a italských hráčů (a potažmo dalších představitelů) těmto fotbalovým mocnostem jedině škodí. Spekulovat o podplácení rozhodčích je vcelku zbytečné, když Vieri netrefí z metru prázdnou bránu (a zahodí několik dalších tutovek) a vychvalovaní Španělé si za celý zápas kromě té jedné nesprávně posouzené situace s míčem na čáře nevypracují žádnou kloudnou šanci. Rozhodně se nedá říct, že by měli v zápase výraznou převahu. A dá se snad podplatit penaltový rozstřel?
Mně se ekvadorský rozhodčí Byron Moreno (který pískal zápas s Itálií a předtím ve skupině tuším zápas USA-Portugalsko) líbil ze všech rozhodčích nejvíc: běhal svižně po hřišti, aby byl blízko všem situacím, a navíc se nenechal vyvést z rovnováhy protestujícími hráči a s kamennou tváří si stál za svými rozhodnutími (a to nedokáže ani respektovaný Colina, který se někdy s hráči dohaduje jako malý kluk). 
Rozhodčí jsou chybující lidé a dělali chyby na obě strany, ale ani jednou jsem neviděl korejského hráče se slzami na krajíčku prosit rozhodčího o přehodnocení situace nebo se zlostně vztekat a zuřivě si vynucovat svou pravdu. Toho napoak Italové i Španělé předvedli dost a dost. Také ale doufám, že se už brzy zavede videorozhodčí i do fotbalu. (Vždyť by jen stačilo, aby se rozhodčí předtím, než třeba sáhne do kapsičky pro kartu, podíval na obří obrazovku pod střechou stadionu a prohlédl si situaci zpomaleně v televizním přenosu...)
Nicméně, zápasy se mají vyhrávat na hřišti přesvědčivým výkonem, a ne dovoláváním se papírových předpokladů. Korea zkrátka hraje lépe, než se čekalo.
A co se týká poznámek o psím mase a snědých mužících z Trinidadu a Tobaga, musím dodat, že jsou vskutku rasistické a pitomé a dokazují, že pan Komárek není kvalitní a slušný novinář.
0/0
24.6.2002 3:08

zdenek

Re: Ubrečení Španělé a Italové
Ze by byly spanele a italove ubreceni je dost silne slovo.Italum na sampionatu rozhodci neuznali 4 ci 5 regulernich branek.Spanele nasazeli korejcum 3 goly(ani jeden neuznan,bohuzel jsem zapas nevidel ovsem podle clanku z novin snad nektere regulerni byly),nehlede na to ze jim rozhodci mavali neviditelne ofsaidy. Cele mistrovstvi se tak stava pouze fraskou a hloupym divadlem.
0/0
24.6.2002 6:09

ANIK

Re: Ubrečení Španělé a Italové
Nevim co to meleš, ale asi jsi se díval na jiný MS. Já už se na fotbal dívám řádku let, ale aby třikrát zasebou mělo mužstvo tolik štěstí a ještě jim třikrát připísk zápas rozhodčí to jsem ještě neviděl. Zdá se mi to značně podivné. A co podle Tebe jeste meli Španělé dělat když dali minimálně dva zcela regulérní goly a nebyly jim uznány? A jestli sis všiml tak oproti Korejcům, tak i Italům se snažili hrát fotbal až dokonce a téměř neprotestovali pröti výrokům sudích. Takže moráleně jsou vítězi Španělé.Bohužel FIFA se začala obávat velkých federací jako je Asie a Afrika, vždyť jestli si pamatujete tak Asie hrozila bojkotem MS, těch pěněz o které by Ti pupkáči ve FIFA přišli, chtějí omězit účast EVropy na MS a asijské státy viz Kazachstán se raději tlačí do UEFY.
0/0
24.6.2002 7:22

karel

Re: Ubrečení Španělé a Italové
Žádný rasismus v tom nevidím. Pokud bych někdo napsal, že to pískal běloch a možná si FIFA v ČR objednala za to prasata, tak by jste všichni drželi zobák. Jestliže je někdo snědý a já o něm řeknu, že je snědý tak konstatuji, že je snědý. S rasismem to nemá co dělat, ten vypadá jinak.
0/0
24.6.2002 8:14

Pawel

Hruza
Je to hrozne - Korejcum rozhodci prejou je to nechutné!!!
Preju nemcum aby jim natrhli......
Hnuuss tesil jsem se na skvely fotbal ale to jak se nadrzuje domacim me uplne znechucuje. Tesil jsem se na semifinale napr. Nemecko - Spanelsko to byl fotbalek a na misto toho tam bude behat 11 Korejcu, kterym preje rozhodci a delaji ze sebe hvezdy jak umi fotbal a za 4 roky v Nemecku si ani nekopnou!!!
0/0
24.6.2002 0:29

Dennis

Man radost ze v Cesku svoboda slova funguje lepe nez v samotnych USA
V podstate s panem Komarken souhlasim v tom ze sudi na MS jsou na slabe urovni, ale proc pouzivat ty rasisticke narazky? Kdyby neco takoveho napsal Komarek do americkych novin, tak by to bylo to posledni co by pro ne napsal.....
0/0
23.6.2002 23:44

Mairon

S timhle clankem plne souhlasim,nechapu jak na tak dulezity zapas mohli nasadit rozhodci s praleasa a pouste,mozna by si meli nechat zmerit dioptrie,protoze pri zapase zadne bryle nemeli,tak uz potom nevim:(Ale sem rad ze svet konecne pochopil to,co je Colina pro cechy a doufam ze se s toho pouci a UEFA bude konecne jednat!!!!!jestli stalo mistrovsti 100 miliard eur,tak kdyz vyhraje Korea mistrak,asi se zadluzi do konce zivota nebo tou jejich hrou to nebude!!!!
0/0
23.6.2002 22:51

Tazik

Martin Komárek... a mam ho za rozumného člověka, jenže tohle mu asi ujelo. Pochybuju, že by sudí tak dobře nadržovali... vždyť by museli předem odhadnout, zdali z té situace Korea něco vytěží nebo ne... jde o nešťastné náhody.
0/0
23.6.2002 22:45

Kim Ir Sen

Re:
Mě jde o Komárka.Vždyť on rozumí politice,ekonomice,historii,medicíně,filosofii,pedagogice,psychologii a psychiatrii,kosmonautice,počasí na takové úrovni,že nás každý den poučuje a dokazuje nám jací jsme blbci.A teď zase je největší znalec problematiky rozhodčích.To je rozsah,to je mozkovna.
0/0
23.6.2002 23:14

Roman

Re:
Nestastne nahody?!? Tak to teda nevim na kterou televizi koukas. Videl jsem asi tak desetkrat opakovat, ze pri zapase Spanelsko - Korea zvedl, pri udajnem mici mimo hraci plochu, pomezni rozhodci praporek, az kdyz spanele dali gol...!!!! Tenhle svetovy pohar je prodany, protoze fotbalove sazkove kancelare, hledaji nove lukrativni trhy v Asii!! A proto Korea, coby asijsky tym, musi vyhrat....!!
0/0
24.6.2002 0:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.