Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo jsou palestinští sebevražední útočníci

Palestinští teroristé, to už zdaleka nejsou jen vousatí islámští fanatici, kteří měsíce leží v náboženských knihách a v nejvyšším utajení se pečlivě připravují na sebevražedné poslání. Poslední týdny a měsíce izraelsko-palestinského konfliktu ukazují šokující zvrat v dosavadním vývoji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petra n.

Jak dlouho bude ta válka trvat?
Já myslím, že docela hodně, spíš asi nikdy neskončí. Když 2 lidi nechtějí domluvit, tak se prostě nedomluví. A co teprve, když se neshodnou 2 národy?! Je mi z toho smutno. Mám v Izraeli kamarády a mám o ně strach. Nesouhlasím ani s antentáty ani s izraelskou odvetou. Pokud jde o náboženství, je to podle mě jen: 1) "berlička" pro lidi, kteří nejsou schopni nést odpovědnost za vlastní život a 2) "zástěrka" pro lidi, kteří touží po moci a k jejímu dosažení zneužívají fanatiky. ALE každý ať si věří čemu chce, pokud s tím neotravuje druhé!
0/0
24.6.2002 16:03

Krank

Prostě a jednoduše,pro všechny obhájce Islámu.Ty hovada to páchají ve jménu Aláha a Islámu a pro NIC jiného.Tím pádem je učení Islámu,špatné a militantní.Umřít jako mučedník-čím víc lidí zabije,tím bude více glorifikován,NO ZHOVADILOST!!!!!!!!
0/0
22.6.2002 13:35

barbudo

Re:
Jesti to nebude trochu jinak. Je mnoho zemí, kde je Islám rozšířeným náboženstvím. Pouze v některých jsou problémy s "teroristy". Možná, že kdyby Palestinci nebyli většinou muslimové, ale třeba šintoisté, kanoisté nebo komunisté, bouchali by taky.
0/0
24.6.2002 15:50

Robos

Nudíš se? Pojď se s námi vyhodit do vzduchu!
0/0
22.6.2002 12:12

Frankie

Re: Nudíš se? Pojď se s námi vyhodit do vzduchu!
Tak tak. Na tohle musí slyšet každý palestinský rodič uvažující o budoucnosti potomka. O kluka bude postaráno a je záruka, že nebude třeba na drogách. Taky nějaká ta kačka pro rodinu z toho kouká. Hlavním mottem však je  "kdo nebouchá s námi, bouchá proti nám".
0/0
22.6.2002 13:31

Ondrej

Re: Re: Nudíš se? Pojď se s námi vyhodit do vzduchu!
KDO CHVILI BOUCHAL, JIZ BOUCHA OPODAL!!!
0/0
22.6.2002 19:25

Vrana

O jak dojemne
Nestrannost iDnes (MFDnes) je cim dal tim vice spise vysmechem. Toto je jiz nekolikaty dojimavy calnek o palestinskych teroristech, jaky jso uto vlastne chudaci. Jeste jsem ale na strankach iDnes (MFDnes) nevidel clanek o tom co palestinsky terorismus znamena pro zidovske obyvatelstvo Izraele. Neusale straneni teroristum ze strany iDnes znamena bud, ze v nemeckem vedeni majitelu jsou fasouni a nebo iDnes se z nejake priciny stava antisemitistickym platkem
0/0
22.6.2002 11:07

Patrickx

Tak...
...nevim jak pro vas ale pro mne je obraz 20-lete palestinske divky ktera si jde po vyucovani nasadit batoh s vybusninou aby potom jen tak z nudy a rozcarovani nad vlastnim zpackanym zivotem vyhodila do vzduchu par nevinnych lidi docela silnou kavou...no asi se cely svet docista zblaznil...ochranuj nas vsechny panbuh
0/0
22.6.2002 12:06

honza2

Re: O jak dojemne
osobne bych nikoho neobvynoval z antisemitismu. V posledni dobe je to celkem popularni. Domnivam se ze novinari delaji to, co lide chteji slyset. Chteji byt "dajati". Je to showbyznis, nic vic. Bohuzel. Ideologii bych v tom az tak nehledal ...
0/0
22.6.2002 22:58

Ond

vsechna nabozenstvi jsou stejna
Je jedno jestli to je koran nebo bible. Vsechno to jsou naproste nesmysly...jedine co se nabozenstvi da priznat jsou mrtvi lide, at uz dnes to co provadi muslimove nebo ve stredoveku krestanstvi. Neni nic horsiho pro lidstvo nez nabozenstvi...(PS> aby jsme si rozumeli: nemam nic proti tomu, kdyz nekdo veri v neco vic (BOHA a atd.))
0/0
22.6.2002 10:40

Bron (bron@kbsite.com)

Re: vsechna nabozenstvi jsou stejna
Nesouhlasim. Za zlo na svete nemuzou nabozenstvi, i kdyz je pravda, ze nekteri fanatici (mylne pod rouskou nabozenstvi) zpusobili mnoho zla. Kdyz uz jsme ale u toho, ja povazuju za jedno z nejnebezpenejsich to nabozenstvi, jehoz verici tvrdi, ze Buh neni a ze vsechna nabozenstvi jsou nesmysly (viz komunismus a jeho nasledky).
0/0
22.6.2002 13:40

keb

tak ty ses asi peknej trouba...
hmm.... aha... ja bych sel jeste trochu dal... neni nic horsiho, nez clovek... vzdyt vzdycky vrazdil jenom a jenom clovek... sme to vsichni hovada a meli bysme jit dobrovolne vsichni do komor... kebby@seznam.cz
0/0
22.6.2002 19:36

honza2

osetreni...
Tez by mne zajimalo, jak osetruji ryze palestinske nemocnice obeti z druhe strany. Myslim, ze nastesti se jim nedostanou pod ruku... mistni je totiz stihnout pred tim zlyncovat.
0/0
22.6.2002 9:44

jurasek

Re: osetreni...
asi moc neosetruji, pokud potrebuji kyslik, izraelske rakety znicily pred 2 dny jedninou tovarnu na vyrobu kysliku v Palestine, takze operovat se neda. Ty, ktery bez copy&paste se neobejdes, jak to, ze o tom nevis a neuvadis odkaz?
mozna o tom bude vic vedet Ondrej a vysvetli nam, ze vyroba kysliku je potrebna v k vyrobe vybusnin, takze izraelci vlastne udelali tu spravnou vec a nemocnice si muzou vypujcit od izraelcu kyslik na operace...nebo ilegalnich usedliku, ti jiste radi vyhovi, vsak maji velky priklad z minulosti, ten vrah, ktery postrilel skoro 30 Palestincu v mesite, byl zid a doktor, ktery mel jednu zasadu: nikdy nelecit Palestince...Baruch Goldstein v Hebronu, nejvetsi hrdina zidu a zastance Hipokratovy prisahy s vyjimkami....
Ondra ma aspon nejaky vikend (leci si asi akne nekde, chudak kluk), ty jsi tady vylepenej den a noc s tisicem priblblych odkazu....a kdyz mas neco napsat sam ze sve hlavy, dopadne to negramodne a pletes si Mojzise s Abrahamem;
Mohamed byl valecnik, ty trdlo jedno, a politik a jestli se nerozumis Koranu, cti ho arabsky
0/0
22.6.2002 18:22

jurasek

Re: Re: osetreni...podle Barucha
jeste jsem zpomnel jednu vec, vis jak skoncil Baruch po te vrazde? zkus si to najit a jestli to nenajdes, ja ti to reknu. Baruch byl vlastne jeden z prvnich zidovskych sebevrazednych atentatniku.....a ted mazej ven a uzij si slunicka a vody a naber trochu sebevedomi a promrskej si cestinu...
0/0
22.6.2002 18:29

Ondrej

Spirolyt!!!
Zdravim z Paris, uzivam si na festaku fète de la Musique.Juraskovi by prospel dychaci pristroj, popr. kyslikova bomba.Kdo ma furt cist ty jeho podobany prispevky?Caute
0/0
22.6.2002 19:22

jurasek

Re: Spirolyt!!!
Icy se clost le testament;
et finist du pauvre Ondrej;
venez a'son enterrement;
quant vous orrez le carillon..
 
priste treba anglicky, Ondro, treba budes v Londyne a muzu te neco naucit anglicky....festaku si asi moc neuzivas, kdyz drepis u pocitace a hlidas kazdy komentar, jste s honzou brasi?????
0/0
23.6.2002 1:41

kiwi

uz je toho vazne dost
tenhle fanatickej smejd je opravdova hrozba svetu,je tu spousta jinyho svinstva ale to se da porad nejak resit a jde to.....je to hruza kdyz si clovek uvedomi ze tihle mameluci,a je jich 1.5 miliardy po svete,nasleduji uceni zkrachovaleho ucitele,vraha a zbabelce jez se prohlasil prorokem,a koran,udajne diktovany samotnym bohem,je snuska nesmyslu z jeho vlastni,obycejne lidske hlavy,notabene {nedivil bych se}na srac zhulene po nejakem svinstvu,jak uz maji arabove ve zvyku.....
0/0
22.6.2002 7:16

Sima

Re: uz je toho vazne dost
hrozba sveta jsi ty, protoze jsi blby jako tago a to se teda moc resit neda, blby zustanes do konce zivota a je to svinstvo, to je pravda, ale tvoje vlastni...
Mohamed, ty hloupaku, nebyl zadny zkrachovaly ucitel, to si asi pletes s Kristem; vrah taky nebyl, to byl zase Mojzis pro zmenu..takze snusku nesmyslu jsi tady placl ty a jestli jsi notabene zhuleny nevim, blby jsi velice, to mohu potvrdit
0/0
22.6.2002 8:58

honza2

Re: Re: uz je toho vazne dost
Mohamed nebyl ucitel, Mohamed byl negramod! Jeho dilo je opravdu snuzka dvojsmylsu a kazdy si zde najde sve. Mozna i protoze je Islam tak popularni a dodnes jako jedine nabozenstvi expanduje... Na obranu Mojzise: Kdyby zil mohamed v jeho dobe, nebyl by urcite jiny (pokud by rychle tragicky nezemrel). Ono tech "par let" mezi nimi hraje opravdu sve. Abraham byl ochoten zabit sveho syna a hlasime se k nemu vsichni a vime proc...
0/0
22.6.2002 9:43

Sima

Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
Mohamed by negramod....zato ty jsi velky gramod, dej mi jeste vedet, co to znamena a potom se muzeme bavit o snuskach dvojsmylsu, jak to nazyva nekdo, kdo je gramod...je dobry, ze vis, co by delal Mohamed, kdyby zil v dobe Mojzise, kobouk dolu pred tvoji inteligenci a hlavne gramodnosti...co sem pletes Abrahama, ty hovado tupe...
0/0
22.6.2002 17:29

fantomas

Re: Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
........Simo, ty sis ale debil tuplovanej ba dokonce primo ukazkovej
0/0
22.6.2002 17:47

,

Re: Re: Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
 No a vo tom všem to je. Náboženská nesnášenlivost. Začíná to urážením se v internetové diskusi a končí fyzickým konfliktem. Jde o to že někteří lidi jsou prostě tupci a nejsou schopni spolu v harmonii žít pokud nemají společný názor na věc. Dokud nebude lidstvo (myslím tim celek) schopno vedle sebe žít na vzdory rozdílným názorům, nebude nikdy konfliktům konec. Vzhledem k tomu že průměrné lidské IQ je -+95, konflikty tady budou. Co tím stupidním urážením a napadáním se docílíte? Jednomu tady ovšem musím dátza pravdu. Nejhorší je fanatismus. Mám na mysli jakýkoliv (náboženský, politický, filozofický, apod.)
Všem přeji pěkný den a nemračte se když je venku tak krásně.
0/0
22.6.2002 18:58

DeffLepard

Re: Re: uz je toho vazne dost
bohuzel nemas pravdu a co je jeste horsi ze takovejch posranejch antimilitaristopacifistohumanistoidealistu je svet plnej az po strechu...jednou nas ty vase idealy privedou do hajzlu...a az ti nekdo ustreli zadek jenom proto ze ses neverici pes a neveris v allaha nezapomen ho potom za to pokarat...ale slusne
0/0
22.6.2002 12:12

Svine z jeskyne

Re: Re: uz je toho vazne dost
Ty ses uplne vypatlana a absolutne nevis co mluvis. Jezis urcite zkrachovaly ucitel nebyl. Precti si evangelia a pokud nemas zatemneny mozek tak pochopis ze takovou moudrost co obsahuji neobsahuje zadna jina kniha. Kdyby se lide ridili presne podle nich tak se vyresi vsechny problemy. V teto chvily utopie ,clovekem neuskutecnitelna jak muzeme videt podle deni ve svete.
0/0
22.6.2002 15:12

Sima

Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
vypatlana jsi ty a az prestanes byt vypatlana, zjisti si, kdo kazal evangelia, ty zatemnely mozku a neplet sem Jezise, ty moudro jedno ve tve 'chvily' utopie.
Je opravdu dobre videt, kdo tady pise a hlavne jak pise, jeden je negramod a druhy pise chvili s 'y', to neco napovi o gramodnosti vas obou a nejen o tom, muzete si podat virtualne ruce a zapet Aleluja, vas by urcite usetrili v USA na zaklade prokazane mentalni retardace a dali vam jenom dozivoti.
0/0
22.6.2002 17:35

Svine z jeskyne

Re: Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
Tak jestli kazdy islamsky mozek je obdaren takovym IQ jako mas ty tak nas ochranujte vsichni svati. Opravdu nemas paru o bibli ,Jezisovi atd. nevis co mluvis. "kazal evangelia" takovou stupiditu jsem uz dlouho neslysel. Pro tvou informaci. Evangelii se nazyvaji 4 casti bible ktere popisuji jezisuv zivot. kazde napsal jiny pisatel a jak sami tvrdi pod inspiraci , coz se da prokazat. Az budes vedet co tam je napsano tak pochopis ze zadne z velkych nabozebstvi se tim absolutne neridi. Kdyby ano tak svet vypada ponekud jinak. Jinak podle urovne tveho prispevku tipuju tak 13letou podobanou holku 
0/0
22.6.2002 19:11

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
ted uz nam zacina dokonce mudrovat svine z jeskyne, a to navic o Bibli! ja jsem vzdycky myslel, ze ty, svine, jsi prachobycejne vulgarni hovado. a najednou  O' zjeveni, svine mluvi o evangeliich.......oj, oj, oj!
takze evangelia byla napsana pod inspiraci, coz se da prokazat.....hrima  svine z jeskyne. draha svine z jeskyne, rekni mi, jak se to da prokazat...
nestezuj si, ze se Bibli  neridi velka nabozenstvi (jaka, jenom  islam  prisel po krestanstvi a zide bibli nenavidi a stejne tak Jezise), kdyz ty sam se tim neridis, jinak bys  mel pochopeni pro 13 letou podobanou chuderku, jako mam ja pro chudaka kluka Ondreje, taktez podobaneho, aknem zdeformovaneho a tatou bicovaneho......
0/0
23.6.2002 7:19

pani ucitelka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
Jeje, Jurasku, vypada to, ze budu muset napsat tve matce, aby te vzala na kontrolu k lekari. Vypada to, ze se ti tve kozni problemy prenesly na mozek.  Jakmile se podivas na svuj postizeny zadek, vidis vsechny kolem stejne postizene. Mas pred ocima tecky, to je velmi vazne, ze by predavkovani Roakutanem?
Take by ti prospelo vice se venovat zido-krestanskym studiim nez surfovani na Inetu. Vubec neni pravda, ze Zide nenavidi Bibli a Jezise. Z Bible uznavaji Stary Zakon, Jezise neuznavaji sice coby proroka a Spasitele jako  krestane, ale neni pravdou, ze ho nenavidi.
0/0
23.6.2002 9:53

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
kdyz nemuze tata Dan c. 1, tak aspon pani matka, pani ucitelka...kluk Ondra se asi trapi tou francouzstinou, kterou jsem mu nechal na pobaveni..
pani matko, neni divu, ze je ten vas kluk tak domotany, kdyz vy si pletete bibli a stary zakon. Zidi nenavidi Bibli, tedy novy zakon a Jezise jakbysmet, ono je to totiz obracene, krestane uznavavi stary zakon, zide jaksi nemusi, nemyslite?
stejne je to s podivanim se na vlastni zadek, asi s tim mate lepsi zkusenosti a jste spravna akrobatka, kdyz to dokazete a ocekavate, ze to dokaze kazdy...Ondra to umi nebo vy sama aplikujete Roakutan? kluk to snizene IQ bude mit nejspis chudak po vas, no jo, jablko nepada daleko od stromu
 
0/0
24.6.2002 17:46

pani ucitelka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
Jurasku, bez zpatky do hodin nabozenstvi. Moje Bible, pretistena podle vzoru Bible Kralicke, ma dve casti, Stary a Novy Zakon. Jak uz by ti mel sam nazev napovedet, ty dva Zakony jsou casti jednoho celku - Bible. Co se tyce Jezise a Zidu, take se budes muset doucovat. Na rozdil od tebe ja vim co rikam.
Ondrejova pribuzna nejsem a osobne ho neznam. Vidim, ze jsi typ kluka, ktery by rad delal bordel ve tride, jak by mohl. Na tebe davam pozor, protoze te vic zajimaji kozni choroby nez diskuze jakmile s tebou nekdo nesouhlasi. Tva slova dokazuji premiru zajmu o akne a jeho leceni a ty sis s tim zacal sam. Zcela zrejme z tebe mluvi vlastni bohate zkusenosti.  Pokud minis takto pokracovat, nebudou lide brat  tve nazory vazne.
A ted si jdi umyt ruce a hupky supky do lavice, uz jsi tu promarnil casu dost. Priste nam tu muzes napsat neco anglicky nebo nemecky, at vidime jaky jsi umelec.
0/0
24.6.2002 20:19

Svine z jeskyne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz je toho vazne dost
Neboj ja mnel pro dusevne nemocne vzdy pochopeni a jak vidis v tvem pripade nedelam vyjimku. Normalne bych ti vynadal jak to preci vzdy delam (tusim ze jsi mne tituloval prachobycejne vulgarni hovado) ale neboj ani to ti neudelam ,nechci zhorsit tve dusevni pochody ,teda jestli jeste u tebe nejake probihaji.
0/0
24.6.2002 1:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.